Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01801 Әлеуметтік педагогтерді даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Қазіргі кезеңдегі Қазақстандағы жоғары білімнің тарихы мен үрдістері. Ұлттық білім беру жүйесі. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жаңа білім беру технологиялары. Кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды жасау технологиясы. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының ерекшеліктері. ЖОО-да куратор. Жоғары кәсіптік білім беру менеджменті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясына кіріспе
    Несиелер: 4

    Философиялық зерттеудің пәні ретіндегі ғылым, ғылымның философиялық негіздері; ғылыми білімнің тарихы; ғылыми білімнің құрылымы, ғылыми зерттеу әдістері, ғылыми ақиқат; ғылыми танымның жалпы заңдылықтары, әлеуметтік институт ретіндегі ғылым, мәдениеттің ерекше саласы ретіндегі ғылым; ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері; өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми білімнің перспективалары және адамзаттың болашағы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық мекемелердің қызметін нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогтың білім беру ұйымдарындағы жалпы құжаттармен жұмысы. Әлеуметтік педагогтың отбасымен жұмысы, сынып төлқұжатымен, оқушының төлқұжатымен, білім алушының отбасының сипаттамасымен, әлеуметтік педагог қабырғасының бұрышымен және т.б. әрбір нақты мекеменің жағдайына бейімделуі.Сондай -ақ, әлеуметтік педагогтардың жұмысындағы диагностикалық жұмыстар, әр түрлі категориядағы балалармен жұмыстың негізгі бағыттары, девиантты мінез -құлықты оқушылармен әлеуметтік педагогтардың жұмысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Магистранттардың кәсіби салада шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін дамыту және жетілдіру, кәсіби қызметте шет тілін пайдалану, өз қызметі шеңберінде шетелдік әріптестермен ғылыми-практикалық алмасуды іске асыру. Лингвистикалық білім мен біліктерді кеңейту; мәдениетаралық өзара іс-әрекет жағдайларында шет тілінде тұлғааралық қарым-қатынас мәдениетін жетілдіру; зерттеу нәтижелерін ұлттық және халықаралық деңгейлерде жариялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық және қолданбалы негіздері. Салыстырмалы тарихи талдау және басқару психологиясындағы зерттеулердің келешегі. Басқару қызметінің құрылымы мен негізгі бөлімдері. Басқару субъектілері мен объектілері. Топтық динамика және басқару. Басқарушылық қызметтегі танымдық процестер. Басқару құрылымдарындағы көшбасшылық және басшылық ету. Басқару қызметіндегі коммуникациялар. Кикілжің жағдайларын басқару психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану бойынша заманауи тұжырымдамалар мен технологиялар
    Несиелер: 4

    Дамудағы жеке қажеттіліктер. Тұлғаның өзіндік дамуы және тұлғаның өзін-өзі тануының түрлері. Жеке тұлғаның өзін-өзі дамыту құралдары мен шарттарының негіздері. Болашақ өзін-өзі тану мұғалімінің өзін-өзі дамыту маңыздылығы арқылы кәсіби дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім мазмұнында өзін-өзі тану пәнін оқытудың аксиологиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Өзін-өзі тану психологиясы, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі тану әдістері мен тәсілдері. Өзін-өзі тануды оқытудың аксиологиялық негіздері. Ақиқат өзін-өзі танудың мақсаты ретінде. Барлық нәрсенің бастапқы табиғаты туралы білім: А. Құнанбаев, К.Д. Ушинский, М. Ж. Көпеев және т. б. Ақиқаттың адалдықтың мәні туралы (П. П. Гаряев). Ақиқат абсолютті және салыстырмалы.Жалпыадамзаттық құндылықтар. Адамгершіліктің алтын ережесі. Өзін-өзі тану сабағындағы шығармашылық және топтық іс-әрекет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогиканың жалпы әдістеріне шолу. Әлеуметтік педагогиканың концептуалды идеялары мен негізгі принциптерін қарастыру. Әлеуметтік-педагогикалық процесс және оны жетілдіру жолдары. Жеке адамның әлеуметтік қалыптасуындағы, балалардың тәрбиесі мен дамуындағы әлеуметтік ауытқулар. Әлеуметтік педагогиканың идеялары мен осы саладағы жұмысы - Т.Шацкий, В.Н.Шулгин, М.В.Крупенин, А.Г.Калашникова, А.П.Пинкевич және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дағдарыс орталықтарындағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Өмірлік қиын жағдайдағы балаларды әлеуметтік -психологиялық қолдау, білім беру және әлеуметтік оңалту мәселелерін қарастыру. Бейімделу аспектілері: жаңа ортаға бейімделу процесі, мақсатқа жету жолы, субъект пен қоршаған орта арасындағы тепе -теңдікке жету процесі, тұрақты даму мүмкіндігін қамтамасыз ету. Өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларға уақытылы қолдау көрсету, олардың ішкі мүмкіндіктерін толық ашу, әлеуметтік ортада өз ойын білдіруге мүмкіндік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық қолдау теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Баланың даму процесінде кездесетін әртүрлі проблемалардың алдын алу жолдары. Әлеуметтенудің, дамытудың, оқытудың, тәрбиелеудің өзекті мәселелері. Кәсіби таңдауға дұрыс бағыт. Баланың қоршаған ортамен қарым -қатынасында кездесетін проблемалары. Мінез-құлқында ауытқушылығы бар балалармен психологиялық жұмыс технологиясын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейімделу, оңалту және алдын алудың психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-психологиялық оңалту және бейімдеу туралы түсінік: негіздері, мақсаты, міндеттері, түрлері мен бағыттары. Әлеуметтік-психологиялық оңалту мен бейімделуді қажет ететін баланың отбасымен жұмыс. Әлеуметтік-психологиялық оңалту және бейімдеу тұжырымдамасын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Киберпедагогика негіздері (педагогикалық білім беру бағдарламаларына)
    Несиелер: 3

    Білім беруді цифрландыру жағдайындағы киберпедагогика. Киберпедагогиканың негізгі ұғымдары: киберонотология, киберәлеуметтік, киберкеңістік цифрлық білім беру ортасы және т.б. киберпедагогиканың психологиялық аспектілері. Қазіргі психологиялық-педагогикалық ғылымның инновациялық саласы ретіндегі киберпедагогика. Киберпедагогиканы қалыптастырудың алғышарттары. Цифрлық орта - ақпараттық технологиялар мен киберкеңістіктің алуан түрлілігі. Киберәлеуметтік контексте үздіксіз білім беру мәдениетін жан-жақты дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі білім беру жүйесіндегі әлеуметтік-педагогикалық қызмет
    Несиелер: 4

    Алдын алу жұмыстарының технологиялары, баланың мектепке күрделі бейімделе алмауының алдын алу, педагогикалық және әлеуметтік жұмыстың болмауы немесе жеткіліксіздігі. Әлеуметтік ауытқулардың алдын алу мәселелері. Тұлғааралық қақтығыстардың алдын алу мен шешуде технологияның маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогиканы оқыту әдістемесінің мақсаты мен міндеттері. Әлеуметтік педагогика ғылым және практикалық қызмет саласы ретінде. Рухани ұстаздардың көшбасшылық ойлары мен өзін-өзі тану идеяларының сабақтастығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дарынды балалармен әлеуметтік педагог қызметінің технологиясы
    Несиелер: 5

    «Талант және дарындылық» ұғымдарының қалыптасуы. Дарынды баланы зерттеудің маңызы. Фрэнсис Галтон - дарынды балалардағы кедергілерді жоюдың эмпирикалық тәсілінің негізін қалаушы. Шетелдік ғылымдардағы дарынды балалардың қабілеттілігін зерттеу. ХХ ғасырдың алғашқы онжылдықтарындағы дарынды балаларды зерттеу мәселелері. Психикалық даму бойынша алғашқы отандық зерттеулерді меңгеру. Мектеп жасындағылардың дарындылық, танымдық қажеттіліктерінің белгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруде ерекше қажеттіліктері бар балалармен әлеуметтік педагог жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік технологияның маңызы. Әлеуметтік технологиялардың салалар бойынша жіктелуі. Әлеуметтік жұмыстың әлеуметтік диагностикасы, әлеуметтік оңалту, әлеуметтік қорғау, әлеуметтік терапия мен кеңес беру ұйымдарында, әлеуметтік бейімделу, әлеуметтік бақылау әдістерін қолдану, әлеуметтік алдын алу және әлеуметтік көмек. Білім беруде қолданылатын негізгі әдістер мен принциптердің жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік-терапиялық қызметі
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-терапевтік іс-әрекеттегі әлеуметтік педагогтың негізгі міндеттері: ата-аналарға білім беру және кеңес беру; сәтсіз отбасыларды диагностикалау және патронаттау; әр түрлі бағыттағы маңызды клубтар мен ұйымдар құру; кәсіптің қанағаттанарлық бағыттарын табуға көмектесу; жас отбасыларға кеңес беру; кәсіптік бағдар алуға көмектесу; жалғызбасты адамдарға көмек көрсетуді ұйымдастыру; қарт адамдардың микроқауымдастыққа белсенді қатысуына және олардың мүдделерін қанағаттандыруға жағдай жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби өзін-өзі тану және педагогтың дамуы
    Несиелер: 5

    Педагог тұлғасының өзін-өзі тану және кәсіби өзін-өзі дамытуы. Жалпыадамзаттық мораль нормалары. Педагогикалық мамандық және этикалық нормалар. Адамгершілік құндылықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандағы әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі қорғаншылық, қамқоршылық және патронаж
    Несиелер: 5

    Халықаралық құқықтық құжаттар. Бала құқықтары туралы БҰҰ Конвенциясы. Ішкі құқықтық актілер. Әлеуметтік педагогтар үшін қорғаншылық, қамқоршылық маңызы. Қорғаншылар мен қамқоршылардың құқықтары мен міндеттері. Әлеуметтік көмектің негізгі субъектілері мен формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогикалық қызметте жаңа технологияларды қолдану
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогикада қолданылатын технологиялар жүйесі. Тұжырымдамалық технология, жүйелік технология, экономикалық технология, салыстырмалы алгоритмдік технология, әрекетті түзету технологиясы. Педагогикалық іс -әрекеттің технологиясы мен әдістемесі белгілі бір әлеуметтік -педагогикалық мәселелер мен көзделген нәтижеге қатысты мәселелерді шешуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отбасын әлеуметтік-педагогикалық қолдау
    Несиелер: 5

    Отбасы әлеуметтік институт ретінде. Отбасының негізгі функциялары. Қазіргі отбасының негізгі ерекшеліктері және оның даму тенденцияларының негізгі сипаттамалары. Проблемалы отбасылар және проблемалы отбасылардың түрлері. Отбасымен әлеуметтік -тәрбиелік жұмыс бойынша теориялық және практикалық жұмыс. Отбасылық қоғамдағы әлеуметтік педагог жұмысының мазмұны мен мақсаттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әр түрлі категориядағы халықты әлеуметтік-педагогикалық қолдау
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік көмек көрсетудегі әлеуметтік -педагогикалық қызмет. Әлеуметтік педагогтың мемлекеттік ұйымдармен тығыз байланысы және жұмыс ерекшелігі. Өмірлік қиын жағдайдағы балаларға әлеуметтік қолдау мен әлеуметтік көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Ғылыми жұмысы: құрылымы, мазмұны, тілі және рәсімделуі. Ғылыми жұмысты жоспарлау. Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, ақпаратты іздеу, өңдеу және сақтау, ғылыми міндеттерді шешу. Ғылыми мәтінді дайындау ерекшеліктері: тезистер, баяндама, ғылыми мақала, монографиялар, өнертабысқа өтінімдер, конкурстық құжаттама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Өзін-өзі дамыту туралы жалпы түсінік. Өзін-өзі танудың теориялық негіздері. Ежелгі Үнді және Қытай, Батыс философиясындағы өзін-өзі тану мәселелері. Орта ғасыр дәуіріндегі өзін-өзі тану ерекшеліктері. Шығыс ойшылдарының еңбектеріндегі өзін-өзі тану мәселелері. Немістің классикалық философиясындағы өзін-өзі тану идеялары. Орыс философиясындағы өзін-өзі танудың мәні. Өзін-өзі тануды оқытудың әдістемесі мен әдіс-тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәуекел тобындағы балаларды әлеуметтік педагогикалық қолдау
    Несиелер: 5

    Тұлғаның дамуы мен қалыптасу процесі, қоршаған ортаны әлеуметтік қорғау, адам құқығын қорғау, атаулы әлеуметтік қорғау. Дарынды балалармен және ата -аналармен жұмыс жасау бойынша әлеуметтік педагогтың әдістемесі. Әлеуметтік педагогтардың арнайы мекемелердегі девиантты мінез-құлықты балалармен жүргізілетін жұмыс тәртібі мен оқу формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON8

    ОН8 Қазақстандағы қорғаншылық қызметін реттеудің нормативтік-құқықтық мехнаизмдерін пайдалана отырып, білім алушылар мен олардың отбасыларын әлеуметтік қолдау бағдарламасының мазмұны туралы білімді меңгеру. Дамуында ерекшеліктері бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру.

  • Код ON2

    ОН2 Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.

  • Код ON7

    ОН7 Жаңа басқару идеяларын синтездеу және оларды іске асыруды басқаруды қамтамасыз ету, негізгі әлеуметтік-психологиялық әдістер мен мониторинг жүргізу әдістерін қолдану. Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық мониторингінің негізгі бағыттарын және модельдеу бойынша тренинг өткізуді басшылыққа алу.

  • Код ON11

    ОН11 Әлеуметтік педагогика саласында кәсіби қызметті меңгеру, ғылыми-диагностикалық дағдыларды қолдану және сапалы консультативтік көмекті қамтамасыз ету. Клиенттерге көмек көрсету бағдарламаларын жоспарлау, оның ішінде дағдарыс жағдайларына араласу (заң, медициналық көмек және басқа қызметтер).

  • Код ON1

    ОН1 Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.

  • Код ON5

    ОН5 Зерттелетін саладағы мәселелерді шешу үшін жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды игеру, «өзін-өзі тану» пәнін жобалаудың процедуралық ерекшеліктерінің мазмұнын білу. Инновациялық өнімді құру мақсатында жаңа теориялар, әдіснамалар және технологиялар контекстінде кәсіби деңгейде ғылыми зерттеулер жүргізу.

  • Код ON6

    ОН6 Әлеуметтік педагогика мәселелері бойынша ғылыми–зерттеу қызметінің дағдылары мен іскерліктерін меңгеру, стандартты емес жағдайда идеяларды генерациялау және тиімді және оңтайлы шешім қабылдау, әлеуметтік-педагогикалық қызметте әлеуметтік технологиялар саласындағы әдістер мен технологияларды пайдалану.

  • Код ON3

    ОН3 Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.

  • Код ON4

    ОН4 Өзін-өзі тану психологиясы саласындағы теориялық және практикалық білімдерін көрсету. Жаңартылған білім беруді ескере отырып, өзін-өзі тануды оқыту әдістемесінде ғылыми ақпаратты сыни тұрғыдан қайта қарастыру және қолдану.

  • Код ON9

    ОН9 Педагогикалық процеске қатысушылармен өнімді өзара іс-қимылды жүзеге асыру, баланың отбасына әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету саласында диагностикалық, консультациялық және психокоррекциялық жұмыстарды ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.

  • Код ON10

    ОН10 Оқу орындарындағы әлеуметтік қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарға сүйене отырып, әлеуметтік-педагогикалық технологиялардың әртүрлі түрлерін (әдістер, әдістемелер, тәсілдер) қолдану мүмкіндігін көрсету.

  • Код ON12

    ОН12 Әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысының нәтижелерін талдау және жүйелеу мәселесінде теориялық тұрғыдан білімді меңгеру. Әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету мәселесін шешуде балалардың дарындылық проблемасының негіздері туралы теориялық білімді қолдану.

7M01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M020 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша кадрларын даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M020 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша кадрларын даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау 2
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M020 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша кадрларын даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M020 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша кадрларын даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01801 Әлеуметтік педагогика
Магистратура

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: M020 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша кадрларын даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top