Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01506 Информатика (көптілді білім беру) в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Жоғары мектепте информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың әртүрлі мазмұндық желілерін оқу; қойылған оқу-тәрбиелік міндеттерді шешу үшін адекватты құралдарды таңдау мақсатында курстың әртүрлі тақырыптарын логикалық-дидактикалықталдау; Оқу үдерісін жоспарлау. Оқу және әдістемелік құралдарды талдау; жобалық, проблемалық оқыту технологияларын іске асыруда ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдаланудың әдістемелік аспектілері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Зерттеудің мақсаты: ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру. Курстың қысқаша мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясын зерделеу ғылыми білімнің кумулятивті дамуына ғана емес, сонымен қатар ғылыми танымның әдістемелік құралдарының дамуына ықпал етеді. Ғылым феномені академиялық пән ретінде емес, ғылыми пән ретінде, яғни ғылыми білім дамыған сайын пайда болатын мәселелерді шешу процесі ретінде оқытылады. Оқыту технологиялары мен әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс (PBL)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: сөйлеу әрекетінің әр түрлі аспектілерін үйрету: оқу дағдыларын жетілдіру, монологтық және диалогтік сөйлеу, дыбысты сөйлеуді тыңдау арқылы түсіну. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әр түрлі электронды сөздіктермен және анықтамалықтармен жұмыс жасауды үйренеді. Оқыту процесінде коммуникативті, интерактивті әдістер, жеке және топтық жұмыс түрлері қолданылады, интернет -ресурстар белсенді қолданылады. Материалдар мен дереккөздер әр түрлі мамандықтардың ерекшеліктерін ескере отырып таңдалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгоритмдер және олардың күрделілігі
    Несиелер: 5

    Алгоритмдер, алгоритмдердің қасиеттері; алгоритмдерге қойылатын негізгі талаптар; алгоритмдердің еңбек сыйымдылығын талдау; массивті реттеу (сұрыптау). Қоюлармен сұрыптау, алгоритм күрделілігін талдау; біріктіру, Шейкермен сұрыптау; алгоритмдердің күрделілігін талдау; массивті Хоар әдісімен сұрыптау, алгоритм жұмысы үшін эталон мәнін таңдау. Іздеу және сұрыптау алгоритмдері. Ең қысқа жолдарды іздеу алгоритмдері. Массивте медиананы бит бойынша сұрыптау және іздеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттарда басқару психологиясы бойынша білімді және басқарудың стратегиялық, жобалық және басқа түрлері кезінде негізгі психологиялық тетіктерді, сондай-ақ ұйымдар стратегиясы мен олардың ортасын әзірлеу және іске асыру әдіснамасын меңгеру негізінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; типологиялық тәсіл негізінде басқарудың психологиялық әдістерін меңгеру. Оқытудың белсенді әдістері: ризома-әдіс, Жоба әдісі, кейс-стади

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
    Несиелер: 5

    Жас ғалымның зерттеу мәдениетін жетілдіру. Зерттеушінің этикалық кодексіне сәйкес психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізудің негізгі ғылыми стандарттарымен танысу. Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті әдебиеттерді ғылыми іздеудің, нақты педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолданудың негізгі білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Зерттеушінің ғылыми этика принциптері мен ғылыми зерттеу жүргізу нормаларын сақтауы. Этикалық сараптама технологияларын, зерттеу жүргізу сапасының өлшемдері мен көрсеткіштерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курсты оқытудың мақсаты-жоғары мектеп оқытушысының кәсіби педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларымен, оқытушы мен студенттің ЖОО-ның білім беру процесіндегі субъектілік-субъектілік өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру, Мультимедиялық презентациялар мен бейнематериалдарды көрсету, әдістемелік материалдарды пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Case studies технологиясы
    Несиелер: 3

    Case-study әдісінің анықтамасы, жалпы сипаттамасы, тұжырымдамалық негіздері. Әдісті қолдану тарихы. Case-study әдісін дамытудың технологиялық ерекшеліктері мен стратегиялық принциптері. Кейстердің жіктелуі: Практикалық, оқыту, ғылыми-зерттеу. Кейсті құру кезеңдері, форматқа, құрылымға қойылатын талаптар. Кейстің сюжеттік, ақпараттық және әдістемелік бөліктерінің ерекшеліктері. Кейстің проблемалық, себеп-салдарлық, ситуациялық, болжамдық талдауы. Case-studyәдісінжүзегеасырупроцесіндешешілетінміндеттер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте бағдарламалауды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    С++ бағдарламалау, объектілі-бағытталған бағдарламалау (С++Builder), JAVA, JavaScript, WEB-бағдарламалау, Python-да бағдарламалау, деректер қорын және ақпараттық жүйелерді әзірлеу, бағдарламалау бойынша олимпиадалық есептерді шешу практикумы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Python ғылыми есептеулерде
    Несиелер: 5

    Python бағдарламалау тілінде объектілі-бағытталған бағдарламалау стилінде консольдік қосымшаларды әзірлеу. Сыртқы деректер көздері бар қосымшаларды әзірлеу (мәтіндік файлдармен, xml-файлдармен, деректер қорымен).Ғылыми есептеулер мен ғылыми визуализация үшін Python тілі кітапханаларының жиынтығын пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Таңдаулы Информатика тараулары бойынша оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ақпарат және оны өңдеу, алгоритмдер, компьютердің конфигурациясы, компьютерлік жүйелер мен желілер, компьютерлік графика, компьютерлік ойындарды әзірлеу және құру (Scratch ортасында), ақпаратты өлшеу және компьютерлік жады, желілер мен қауіпсіздік, электрондық кестелер, деректер қоры, бағдарламаларды әзірлеудің интеграцияланған ортасы (С/С++, Python, Delphi, Lazarus), объектілер мен оқиғаларды модельдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
    Несиелер: 3

    Білім беруді басқару мен оқытуда ақпараттық технологияларды қолданудың негізгі бағыттары. Оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану әдістері. Білім беруді ақпараттандыру педагогикалық кадрларды дайындау және ғылыми зерттеу бағыты ретінде. Білім беруді ақпараттандырудың техникалық базасы және негізгі базалық құралдары. Ақпараттық білім беру ортасы. Педагогтардың ақпараттық мәдениеті. Оқытудағы ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Scribus шолу ғылыми мәтіндерді пайдалану
    Несиелер: 5

    Жүйені орнату және жұмыстың негізгі принциптері. Макеттен, үлгіден құжатты жасау. Мәтін жақтауларын қосу, байланыстыру және өзгерту. Формулалар жиынтығы. Кестелер мен суреттерді беттеу. Жалпы мәтін, абзацтарды рәсімдеу. Scribus графика құралдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Робототехникалық жүйелер мен құрылғыларды модельдеу
    Несиелер: 5

    Автоматикада микроконтроллерлерді қолдану. Робототехникалық жүйелердің бағдарламалық қамтамасыз етілуін әзірлеу. Интеграцияланған өңдеу құралдары. PICmicro және NXT микроконтроллерлері. Перифериялық құрылғыларды микроконтроллерге қосу. Роботтықашықтықтан басқару. Робототехникалық жүйелердегі зияткерлік технологиялар. Автоматты робототехникалық жүйелерді жобалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу әдістемесі LaTex пайдалану
    Несиелер: 5

    Жүйені орнату және жұмыстың негізгі принциптері. Тілдермен жұмыс істеу ерекшеліктері. XeLaTeX. Формулалар жиынтығы. Кестелер мен суреттерді беттеу. Жалпы мәтін мен абзац тарды рәсімдеу. Есептеуіштер және макрокомандалар. Библиография мен жұмыс: BibTeX пакеті. Latex құралдарымен графика: TikZ пакеті. Презентацияларды құру. Beamer пакеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • IT-пәндерді оқытудағы инновация
    Несиелер: 3

    Қазақстандағы стратегиялық инновациялар. Информатика және АКТ инновациялары. Ашық БҚ. Жоғары оқу орындары мен мектептердегі Интернет-технологиялар. Оқытудың инновациялық тәсілдерінің типологиясы: инновациялар-жаңғырту, инновациялар-трансформация, дискуссиялық әдістер, сезім талдық тренингі, оқу, Имитациялық, ұйымдастырушылық-әрекеттік, операциялық, іскерлік, инновациялық ойындар, проблемалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • R ғылыми есептеулерде
    Несиелер: 5

    Ортаны орнату және баптау. Басқарушы құрылымдар. Деректер. Ықтималдық функциялар. Кездейсоқ сандардың генерациясы. График. Мәтінді өңдеу. Статистикалық әдістер: экстремумдарды бағалаушылар, бутстрап, бейстік әдістер. Статистикалық тақырыптар: сызықты, биноминальды, көпше модельдер. Желілік талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • IT-технологиялар көмегімен педагогикалық зерттеулер жүргізу
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеу аппараты, оның мазмұны мен сипаттамасы. Ғылыми таным және педагогикалық зерттеу әдістері. Педагогикалық зерттеулер жүргізу әдістемесі. Зерттеушінің педагогикалық мәдениеті мен шеберлігі. Зерттеушіге арналған заманауи ақпараттық орта. АКТ құралдарымен ғылыми зерттеулер нәтижелерін өткізу және ұсыну. Зерттеу нәтижелерін математикалық өңдеу. Қазіргі заманғы білім беру мақсаттарын іскеасыру үшін АКТ негізіндегі білім беру технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нейрондық желіні оқыту
    Несиелер: 5

    Пән келесі тақырыптарды қарастырады: нейрондық есептеулерге кіріспе. Жасанды нейрондық желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері. Математикалық модель және жасанды топология нейрондық желілер. Алғашқы жасанды нейрондық желілер. Перцептрон. Адаптивті сызықтық элемент. Ассоциативті желілер. Деректерді түрлендіру желілері. Жасанды нейрондық желілерді оқыту үшін мәліметтер дайындау. Үлгіні тану. Жасанды нейрондық желілерді дамыту және қолдану перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Arduino негізінде робототехникалық жүйелер мен құрылғыларды модельдеу
    Несиелер: 5

    Білім беру робототехника. Роботтың құрылғысы. Роботтардың мобилділік дәрежесі бойынша, қолдану саласы бойынша жіктелуі. Жасанды интеллект. Тьюринг тесті. Роботтарды бағдарламалау негіздері. Автоматты басқару теориясы. Arduino аппараттық-бағдарламалық платформасы. Ақылды үй элементтерін әзірлеу. Мобильді роботты әзірлеу. C++тілінің негіздері. Arduino интерфейсті керек шеліктері, компьютерге қосылу. Мобильді роботты құрастыру және бағдарламалау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Android үшін ойындық оқыту қосымшаларын әзірлеу
    Несиелер: 3

    Пән келесі тақырыптарды қарастырады: заманауи мобильді құрылғыларға шолу (Android, IPhone, Windows Phone), осы платформаларда Мобильді қосымшаларды әзірлеу технологиясы. Бағдарламалау тілдері: Java (Android), Swift (IPhone), Javascript (Windows Phone және басқалары). Платформаның артықшылықтары мен кемшіліктері. Android Архитектурасы. Негізгі компоненттер. Android Studio дамыту ортасына шолу. Android-де мәліметтер базасы. Желілік қызметтерді пайдалану. Әзірленген Мобильді қосымшаны жариялауға дайындау. Google нарығында қосымшаны орналастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Java тілінде параллель бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән келесі тақырыптарды қарастырады: Java үшін даму ортасы. Java тілінің синтаксисі, Java тіліндегі сыныптар. Java тіліндегі мұрагерлік және инкапсуляция. Java тілінде сыныптарды дамыту. Java тіліндегі мұрагерлік және интерфейстер. Жолдармен жұмыс істеу. Массивтер. Қателерді өңдеу және ерекшеліктер. Файлды енгізу және шығару. Java-да графикалық қосымшаларды құру. Java көп ағынды бағдарламалары. Параллель Java бағдарламалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Информатиканы оқытуда CLIL әдісі
    Несиелер: 5

    Пәндік-тілдік кіріктірілген оқытудың теориялық негіздері. Пәнарқылы шет тілін оқытудың және шет тілі арқылы пәнді оқытудың инновациялық әдістемесі ретінде пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту. CLIL бойынша сабақ жоспарын құру. CLIL бойынша бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • UML-бағдарламалау
    Несиелер: 5

    БҚ модельдеугеобъектілік тәсіл. UML негізгі элементтері. UML моделдеу тілі және әзірлеу әдіснамасын қолдаудың инструменталдық құралдары. Ақпараттық жүйенің моделін құру кезеңдері. IBM Rational Rose интерфейсі. IBM Rational Rose-дың Case-құралдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік желілер, Интернет және мультимедиа-технологиялар
    Несиелер: 5

    Компьютерлік желілердің даму тенденциялары. Деректерді берудің заманауи хаттамалары. Коммуникаторлар және концентраторлар. Заманауи Интернет-технологиялар. Web-қосымшаларды құру технологиялары мен құралдары. Қосымшалар серверлерінің порталдары мен технологиялары. Мультимедиа-технологиялар. Дыбыс пен бейнелерді кодтау стандарттары. Мультимедиа қосымшаларын әзірлеудің бағдарламалық құралдары. Мультимедиялық қосымшаларды әзірлеу кезеңдері мен әдістері. Сызықты және сызықтыемес монтаждау. Мультимедианың аспаптық құралдары. Сценарийлерді сипаттау тілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • IOS үшін ойындық оқыту қосымшаларын әзірлеу
    Несиелер: 3

    Пән келесі тақырыптарды қарастырады: мобильді құрылғылардың жіктелуі. Мобильді құрылғылар мен олардың компоненттерінің архитектурасы. Мобильді құрылғыларға арналған Java. IOS экожүйесінің ерекшеліктері. IOS платформасында мобильді қосымшаларды әзірлеу. Үшінші тарап кітапханаларын пайдалану. Мәліметтер базасымен, графикамен және анимациямен жұмыс. Оқу процесінде компьютерлік ойындарды қолданудың қолданыста бар тәсілдері. Оқыту-үйретуші ойын қосымшаларын дамыту. Мобильді оқытудың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Педагогикалық үдерістің тиімділігін арттыру мақсатында оған нәтижелерді енгізу үшін бағдарламалық қамтамасыз ету және робототехника саласында өнімдер әзірлейді;

  • Код ON6

    Зерттеу этикасының принциптерін ескере отырып, ғылыми зерттеуді жоспарлайды, ұйымдастырады және жүргізеді;

  • Код ON7

    Өзекті ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін ғылым және білім беру саласындағы зерттеулер нәтижелерін талдайды;

  • Код ON8

    Жалпы білім беретін, техникалық және кәсіптік оқу орындарында әртүрлі қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлейді.

  • Код ON2

    ҚР білім беру жүйесін дамытудың жалпы және ерекше заңдылықтарына сәйкес келетін менеджменттің инновациялық технологияларын пайдалана отырып басқару процесін ұйымдастырады;

  • Код ON5

    Орта және жоғары оқу орындарында IT-пәндерді оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын әзірлейді;

  • Код ON1

    Мәдениетаралық өзара іс-қимыл процесінде ғылыми және кәсіби міндеттерді шешу үшін үш тілде ауызша және жазбаша түрде ғылыми коммуникацияны құрады;

  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи технологияларын, оның сапасы мен тиімділігін бағалау үшін, оқу процесіне біріктіреді;

Top