Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01506 Информатиканы ағылшын тілінде оқыту в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары мектеп педагогикасы жоғары оқу орындарындағы оқыту және оқыту стратегияларын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты - оқыту әдістерін жетілдіру және магистранттар үшін оқу процесін оңтайландыру. Қарастырылған тақырыптар: оқу бағдарламасын әзірлеу, бағалау әдістері, оқытудың тиімді әдістері, технологияларды біліммен тұтастыру, педагогикалық психология, академиялық кеңес беру және жағымды оқу ортасын құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • АЖ талдау, модельдеу және жобалау

    "Талдау, модельдеу және жобалау" пәні Ақпараттық жүйелерді жобалаудың заманауи әдістері мен тәсілдерін қолдану және қолдану туралы, ақпараттық технологияларды модельдеу туралы, ақпараттық жүйелерді жобалаудың заманауи әдістері мен құралдары туралы білім береді; жобалық жұмыстарды автоматтандырудың қолда бар құралдары және баға белгілеу жобаларын басқару әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері

    Білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдаланудың оң және теріс аспектілерін талдау; Ақпараттық қоғамдағы білім беруді ақпараттандырудың рөлі мен орны туралы түсініктерді қалыптастыру; өзінің кәсіби қызметінде ақпараттандыру құралдарын пайдалану саласындағы әртүрлі педагогтардың мүмкіндіктерін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқару психологиясы тиімді басқару мен көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін зерттейді. Пән қызметкерлердің тиімділігін, ұйымның уәждемесі мен өнімділігін арттыру үшін психологиялық принциптерді түсінуге және қолдануға бағытталған. Қарастырылатын тақырыптар: көшбасшылық стильдер, мотивация теориялары, командалық динамика, коммуникативті дағдылар, жанжалдарды шешу, шешім қабылдау процестері, ұйымдастырушылық мәдениет, қызметкерлердің әл-ауқаты және ұйымдық өзгерістерді басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Бұл курс мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру контекстінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіптік, мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында ағылшын тілінде когнитивтік және коммуникативтік қызметті жүзеге асыруға қабілетті білім алушы магистранттың тілдік тұлғасын дамытуға арналған. Пән ағылшын тілін меңгерудің тиісті деңгейі негізінде жүзеге асырылады. Бұл пәннің міндеттерінің бірі-өз бетінше оқу арқылы білімді кеңейтуге ынталандыру үшін ынталандырушы оқу ортасын құратын ғылыми жобалармен жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Бұл пән тарихи дамуды және ғылыми қызметті қалыптастыратын негізгі философиялық принциптерді зерттеуге бағытталған. Ол ғылыми ойдың, әдістемелердің және парадигмалардың эволюциясын қарастырады. Қарастырылған тақырыптар: ежелгі және қазіргі ғылыми теориялар, ғылыми революция, эксперимент философиясы, ғылыми прогреске әсер ететін әлеуметтік және мәдени факторлар, ғылыми зерттеу этикасы және ғылым мен қоғам арасындағы байланыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сандық білім беру ресурстары

    Курстың мақсаты: - зерттеу қызметінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану бойынша құзыреттілік жүйесін қалыптастыру; - оқытушы мен зерттеушінің кәсіби қызметінде ғылыми және білім беру интернет-ресурстарын пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқытудағы инновацияларды зерттеу

    Курста білім беру саласындағы ең соңғы әзірлемелер мен озық технологиялар қарастырылады. Бұл курс магистранттарға оқыту мен оқу туралы түсініктерін жақсартуға, сондай-ақ оқыту дағдыларын арттыруға көмектеседі. Курс барысында магистранттар инновациялық оқыту мен оқу құралдарын сыни тұрғыдан талдап, бағалайды. Курс геймификация, аралас оқыту, ауыстырылған сыныптар сияқты тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім беру көшбасшылығы мен менеджментіне кіріспе

    Бұл курс білім беру мекемелерін тиімді басқару үшін қолданылатын іргелі принциптер мен тәжірибелерді терең зерттеуді ұсынады. Бұл білім беру модулі мектеп әкімшілері, басшылар, бөлім басшылары және білім беру саясатын қалыптастыратын негізгі тұлғалар сияқты білім беру саласында жоғары әкімшілік позицияларға ие болғысы келетіндер үшін маңызды базаны құрайды. Бүкіл курс барысында магистранттар білім беру саласындағы көшбасшылық пен басқаруға байланысты негізгі тұжырымдамаларды, теориялар мен стратегияларды меңгереді. Олар білім беру саласындағы басшылардың алдында тұрған күрделі сын-қатерлер мен перспективалар туралы терең түсінік қалыптастырады, сондай-ақ осы міндеттерді сәтті шешу үшін қажетті дағдыларды қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру үрдісіндегі заманауи ақпараттық технологиялар

    Бұл курс оқу және білім беру міндеттерін шешу үшін компьютерлік технологияларды пайдаланудың дидактикалық, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік негіздерінің өзара байланысын ашуға негізделген; кәсіби қызметте қазіргі заманғы АКТ құралдарының мүмкіндіктерін пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру; маманның кәсіби қызметінде АКТ құралдарын пайдалану мен пайдалануға үйрету; әртүрлі іс-шараларды өткізу кезінде АКТ құралдарын пайдаланудың заманауи әдістері мен тәсілдері түрлері оқу және оқудан тыс қызметте жүзеге асырылатын оқу сабақтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім беру зерттеулеріне кіріспе

    Бұл курс білім берудегі зерттеу әдістемесі мен негізгі зерттеу үдерісіне шолу жасайды. Атап айтқанда, курс студенттерге зерттеу процесін түсіну және зерттеу жүргізу үшін қажетті негізгі білім мен дағдыларды береді: идеяны тұжырымдаудан бастап әдебиеттерді шолуға, сәйкес зерттеу әдістерін таңдауға, деректерді талдау мен интерпретациялауға дейін. Сонымен қатар, студенттер жеке қызығушылық танытатын тақырыптар бойынша этикалық, ғылыми, тәрбиелік зерттеулерді сыни бағалауды, жоспарлауды және жүргізуді үйренеді. Бұл курстың мазмұны студенттерге олардың зерттеу саласына сәйкес келетін және олардың магистрлік диссертациясының негізі ретінде қажет болатын түсініктерді береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес шешімдеріне арналған Python

    Пәнді меңгерудің мақсаты-Python тілінде бағдарламалау дағдыларын дамыту, Jupyter интерактивті ортасында деректерді жинау, өңдеу және талдау туралы түсінік, Машиналық оқыту модельдерін оқыту үшін қолданылатын автоматтандырылған деректер әдістеріне кіріспе, сондай-ақ жасанды интеллект жүйелерін құрудың негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректерді интеллектуалды талдау

    Білім алушылардың деректерді зияткерлік талдау, зияткерлік ақпараттық технологиялар (АТ) және жүйелер саласындағы білімдерін қалыптастыру; білімді алу мен ресімдеудің практикалық дағдыларын, сондай-ақ күрделі экономикалық жүйелер мен процестерді модельдеу үшін деректерді зияткерлік талдау әдістері мен технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Бизнес шешімдерін есептеудегі бұлтты технологиялар

    Курсты өту барысында бакалавр деңгейінде өтілген бұлтты сервисті құру технологиясын тереңдете оқиды, қолданыстағы бұлтты сервистермен жұмыс істейді, бұлтты есептеулерді қолдануды үйренеді және АТ-процестерді оңтайландыру мәселелерін шешу кезінде бұлтты есептеу технологиясын қолдануға дайын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Оқу нәтижелерін бағалау критерийлері

    Kурс магистранттарға тиімді бағалау тәжірибесінің маңызды құрамдас бөліктерін және олардың оқудың қалаған нәтижелеріне қалай сәйкес келетінін жан-жақты түсінуді ұсынады. Курс барысында магистранттар бағалауды және оның оқу нәтижелерімен байланысын негіздейтін теориялық негіздерді, принциптерді және зерттеуге негізделген стратегияларды зерттейді. Олар студенттердің білімдерін, дағдыларын және құзыреттерін дәл өлшейтін бағалауды жобалау, енгізу және бағалау үшін қажетті практикалық білім мен дағдыларды алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Білім беру ұйымдарын стратегиялық басқару

    Курс магистранттарға білім беру ұйымдарын тиімді басқаруға қатысты принциптерді, процестерді және стратегияларды жан-жақты түсінуді ұсынады. Бұл курс заманауи білім беру контекстінде стратегиялық ойлау және тиімді басқару дағдыларын дамытуға ұмтылатын болашақ білім беру көшбасшыларына, әкімшілерге және білім беру мамандарына арналған. Курс барысында магистранттар білім беру ұйымдарындағы стратегиялық менеджменттің теориялық негіздерін, принциптерін және озық тәжірибелерін зерттейді. Олар үздіксіз дамуға және білім беру ұйымдарының мақсаттарына жетуге ықпал ететін стратегияларды әзірлеу, жүзеге асыру және бағалау үшін қажетті дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім беру саясатына кіріспе

    Бұл курс Қазақстанда да, шетелде де жоғары білім беру саласындағы негізгі саяси актілермен таныстырады. Қаралған саясаттарға колледждердің әртүрлі түрлерін, соның ішінде қауымдық колледждер мен жеке жоғары білім беруді, оқу ақысы мен студенттерге қаржылық көмекті, оң әрекетті, жоғары білім беруді қаржыландыруды, сапаны қамтамасыз ету мен өнімділікке есеп беруді қамтиды. Курс осы саясаттардың формаларын, саяси бастауларын, жүзеге асырылуын және әсерлерін зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық дизайн

    Педагогикалық дизайн – оқу тәжірибесін жобалау, дамыту және жеткізуді үйрену курсы. Ол сол тәжірибелерді оқушылар білім немесе дағдыларды игеретіндей етіп құрастырады. Нұсқаулық дизайнерлер адамдардың қалай оқитынына және оқу тәжірибесінің артындағы когнитивтік процестерге қатысты әртүрлі академиялық теориялар мен модельдерді ұстанады. Бұл модельдер оқытудың оқушыларға білім немесе оқыту дағдыларын беру үшін мүмкіндігінше тиімді болуын қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жасанды нейрондық желілер және оларды басқару жүйелерінде қолдану

    Курсты өту барысында магистранттар классификация, болжау және т. б. мәселелерді шешу үшін нейрондық желілерді пайдалану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді. кәсіби қызмет объектілерін басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін информатиканы оқытуда практикалық қызметке заманауи тәсілдерді енгізу. Компьютерлік желілер мен мультимедиа-технологиялардың даму тенденциялары, Интернет үшін қосымшалар жасау технологиялары, электрондық ресурстарды әзірлеу технологиялары туралы білу.
  • Педагогикалық шеберлік дағдыларын, бастауыш, орта және жоғары мектептерде оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын меңгеру.
  • Бүкіл қызмет кезеңінде кәсіби қасиеттерін өз бетінше арттыру, халықаралық ортада жұмыс істеуге мүмкіндік беретін деңгейде кәсіби салада шет тілдерін меңгеру.
  • Қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын, этикалық және рухани құндылықтарды, қоғамдық нормаларды білу және оларға өзінің кәсіби қызметінде бағдарлану, заманауи техникамен жұмыс істеу дағдыларына ие болу, білім беру қызметі саласында ақпараттық технологияларды қолдана білу.
  • Педагогика және психология саласындағы білімді меңгеру, критериалды бағалауды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану, ақпаратты басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу, зерттеу мәдениетін үнемі жетілдіруге ұмтылу; Педагогтің кәсіби борышын, педагогикалық қызметтің нәтижелері үшін жауапкершілікті сезіну
  • Білімді ұсынудың негізгі модельдері мен құралдарын, жасанды интеллекттің негізгі тілдерінің синтаксисі мен семантикасын және оларға бағдарламалаудың негізгі әдістерін, шектеулерде бағдарламалау парадигмасында, сондай-ақ эволюциялық және нейрожелілік тәсілдер шеңберінде әзірленген дәстүрлі есептерді шешудің жаңа әдістерін білу.
  • Ғылыми зерттеулер процесін жоспарлау, әзірлеу және іске асыру; Дүниежүзілік ақпараттық желінің жұмыс істеуі жағдайында информатиканы оқытудың қазіргі әдістері негізінде дәстүрлі және жаңа идеяларды сыни талдау, бағалау және салыстыру.
  • Жеке және командада тиімді жұмыс істеу, мамандық бойынша практикалық қызметте, байланысты салалардың мамандарымен жұмыс жасауда коммуникабельділік пен психологиялық дайындықты көрсету, басқару және техникалық шешімдер қабылдау. Өзекті өндірістік-технологиялық, ғылыми-зерттеу, жобалық міндеттерді шешуде көшбасшылық қасиеттер мен бастамашылықты көрсету.
Top