Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01407 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі түсінігі. Құқық салалары. Сыбайлас жемқорлық түсінігінің теориялық-методологиялық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттін қалыптасуы. Мәдениаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникациянын құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық коммуникация саласындағы заманауи иновациялық үрдістер. Кредиттік оқыту технологиясынын негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Қазіргі жағдайдағы білім берудің басымдылық рөлі. Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы.Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі. Тұтас педагогикалық үдерістің мәні мен кұрылымы, мақсаты, оның әлеуметтік тұрғыдан негізделуі.Ғылыми дүннетаным-оқушының интеллектуалды дамуының негізі.Тұтас педагогикалық үдерістегі тәрбиенің мәні мен мазмұны.Тәрбиенің формалары мен құралдары, әдістері.Оқыту үдерісінің маңызы. Мұғалімнің кәсіби іс-әрекетіндегі оқыту технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психология ғылымының негізгі түсініктері мен заманауи мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологияның міндеттері мен әдістері. Психика, сана және өзіндік сана. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер: түйсік, қабылдау, ойлау, ес, қиял. Психикалық күйлер және реттеушілік процестер: зейін, эмоция, сезім, ерік. Психикалық қасиеттер: бағыттылық, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық спорт түрлері
    Несиелер: 4

    Мазмұны, ұлттық спорт түрлерінің кешендерін іске асыру тәртібі, оларды үйрену мен жүзеге асырудағы қауіпсіздік шаралары, әртүрлі генездегі жарақаттарға алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі. Шақыру алдындағы жастарды оқыту мен тәрбиелеудегі ұлттық спорт түрлерін қабылдау. Ұлттық спорт түрлерінің пәнаралық тұжырымдамалары мен әмбебап тәрбиелік әрекеттері. Еңбек және өмірлік жағдайлардағы ұлттық спорттық дағдылар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әскери бетпе-бет айқас
    Несиелер: 4

    Мазмұны, армияның қоян-қолтық ұрыс кешендерін іске асыру тәртібі, оларды үйрену мен жүзеге асырудағы қауіпсіздік шаралары, әртүрлі генездегі жарақаттарға алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі. Салауатты өмір салтын, белсенді демалу мен бос уақытты ұйымдастыру үшін дене шынықтырудың әртүрлі формалары мен түрлерін қолдану. Шақыру алдындағы жастарды оқыту мен тәрбиелеудегі армияның қоян-қолтық ұрысы. Әскери қоян-қолтық ұрыс әдістемесін, кәсіби адаптивті дене шынықтыру дағдыларын иемдену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасындағы футбол
    Несиелер: 4

    Футбол ойындарының мектеп бағдарламасы, оған қатысушылардың жасын, жынысын және физиологиялық және психикалық ерекшеліктерін ескереді. Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасында қазіргі заманғы футбол түрлерін қолдану тәсілдері. Футболдан сабақ жоспарын құру, сабақтарды ұйымдастыру дағдыларын дамыту. Шабуылда, қорғаныста, қақпашыда ойнау тәсілдерін үйрену. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Футбол сабақтарын ұйымдастыру формалары. Футболшылардың мақсаты, міндеттері, психологиялық дайындық принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Саптық дайындық
    Несиелер: 6

    Саптық дайындықтың Жалпы ережелері Әдістері саптық оқыту ҚР Қарулы күштері. Тәртібі бойынша сабақтар өткізу; саптық дайындық. Саптық тәсілдер және қозғалысы қарусыз. Саптық есебі. Тәртібі әскери сәлемдесуді орындау. Тәртібі тәсіл бастыққа келу және одан кету. Саптық тәсілдер және қозғалысы қару-жарақ. Тәсілдері, жүріп-тұру ұрыс алаңында. Саптық үйлесу мәселелерін пысықтады бөлімшелерінің жаяу тәртіппен.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмір жолын, қызметі мен шығармашылығын, оның мемлекеттік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, ізгілікті табиғатын зерттеу.Тарих-и-Рашидидің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.Х.Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз аймағының табиғаты, халқы, экономикасы, тарихы мен мәдениетін зерттеу және жан-жақты білу; оның табиғи, экономикалық және мәдени ресурстарын, географиялық, этнографиялық және демографиялық сипаттамаларын, тарихын, әлеуметтік өмірі мен даму перспективаларын ескеру; туған жер тұрғындарының өмір сүру деңгейі мен үй тұрмысы; аймақтағы археологиялық орындар; өлкетанудың мәні мен маңызы, өлкетану жұмысының негізгі формалары мен әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б.Момышұлының өмірі, қаламгер ретінде қалыптасу жолдары. Б.Момышұлы шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал-мәтелдері мен афоризмдері, публицистикасы мен әңгімелері, хаттарының өзі қазақ сөз арнау тарихындағы ерекше соны жаңалық екендігі. Баласы Б.Момышұлының «Восхождение к отцу», «Во имя отца» еңбектері бала тәрбиесіне аса қажет құрал бола алатындығы. Б.Момышұлы туралы шығармалар мен ондағы батыр бейнесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері
    Несиелер: 5

    ҚР ҚК мақсаты, ұйымдастырушылық құрылымы. ҚР әскери доктринасының негізгі ережелері. Әскери қауіптілік туралы Қазақстан Республикасының әскери доктринасы, оның пайда болу көздері, олардың жіктелуі. ҚР ҚК негізгі қарулануы мен әскери техникасы. ҚР ҚК мотоатқыш (танк) батальонының ұйымдастырушылық құрылымы. ҚР Қ К Әуе қорғанысы күштері. ҚР ҚК әскери әуе қорғанысы. ҚР Қ К Әскери-теңіз күштері (Әскери-теңіз күштері). Мотоатқыш және танк күштері бөлімшелерінің мақсаты мен жауынгерлік мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әскери психология және педагогика негіздері
    Несиелер: 4

    Әскери психологияның міндеттері. Сарбаздың жеке басының психологиясы. Оқу-жаттығу жағдайындағы сарбаздардың психикалық процестері мен күйлері. Жауынгердің ақыл-ой таным процестерінің ерекшеліктері. Әскери қызмет жағдайындағы адамның сезімдері. Әскери ұжымның психологиясы. Пәні әскери педагогика және оның құрылымы. Әскери педагогиканың әдіснамалық негіздері. Әскери педагогиканың негізгі міндеттері. Әскери бөлімдегі сарбаздарды оқыту процесінің принциптері Сарбаздарды оқыту әдістері мен формалары. Жауынгерлерді оқыту процесін бағдарламалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғылары
    Несиелер: 5

    Әскери атақтар мен айырым белгілері. Әскери қызметшілер және олардың арасындағы байланыс. Бастықтар мен бағынушылар, аға және кіші. Бұйрық, оны жеткізу және орындау тәртібі. Бастықтар мен ақсақалдарға өтініш. Әскери тәртіп, оның мәні мен мәні. Компанияның күнделікті құрамының мақсаты, құрамы және қарулануы. Компаниядағы тәртіптіліктің міндеттері. Кезекші қарауылдың міндеттері мен әрекеттері. Күзет қызметінің мақсаты мен міндеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әскери қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасының Қарулы Күштеріндегі әскерлер қызметінің мақсаты мен міндеттері. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштеріндегі әскерлердің қызмет ету жағдайын бағалау және бағалау критерийлері. Персоналды есепке алу. Әскери қызметтің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Әскери қызметкерлерді орналастыру және ішкі тәртіп. Казармаға арналған жабдық. Қару-жарақ пен патрондарды сақтау тәртібі. Қаруды сақтауға арналған бөлменің жабдықталуы. Оқ-дәрі сақтайтын аймақтың жабдықталуы және оларға қызмет көрсету. Қару-жарақ пен оқ-дәрі беру және қабылдау тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның қасиетті жерлерінің мәдени-географиялық белдеуін зерттеу және қазақстандық мәдениетті танымал ету, оның рөлін анықтау; негізгі түсініктер; Қазақстандағы қасиетті орындардың орналасуы; Қазақстандағы қалыптан тыс және жұмбақ орындар; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және табынушылық нысандар; тарихи тұлғалармен байланысты қасиетті орындар. Қазақстанның тарихи-мәдени, қасиетті, туристік жерлеріне экспедициялар ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие үдерісі – тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі. Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі. Сынып жетекшісінің тәрбиелік іс-әрекетінің жүйесі. Оқушылар ұжымын қалыптастырудағы тәрбие жұмысының ерекшеліктері. Қазіргі таңдағы мектептің тәрбие үдерісіне педагогикалық қолдау. Қазіргі таңдағы оқу-тәрбие үдерісіндегі тәрбие технологиясы. Оқушылармен жүргізілетін кәсіптік бағдар беру жұмыстарының әдістемесі. Оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық әрекеттестік технологиясы. Тәрбие жұмыстарының нәтижесі мен тиімділігінің диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлт дәстүрлерінің тәлімдік, тәрбиелік мәні мен маңызы. Ұлт дәстүрлерінің зерттелу жайы. Ұлт дәстүрлерінің қоғамдағы рөлі мен әлеуметтік қатынастарды реттеуге тигізетін ықпалы. Салт-дәстүрлердің түрлері. Дәстүрдің ұлттық дүниетанымдағы орны. Дәстүр және ұлт, ұлыс, адам түсініктерінің байланысы. Салт-дәстүрлердің ұлттық әдебиеттегі көрінісі. Түркілік өркениеттің ұлттық дәстүрдегі интеграциялық әлеуеті. Ұлттық дәстүр құқық және заң аясында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру пәнінің мектеп бағдарламасындағы негізгі спорт түрлері (курстық жұмыс)
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру пәнінің мектеп бағдарламасындағы негізгі спорт түрлері. Негізгі спорт түрлерінің пайда болу тарихы. Дене шынықтыру пәнінің мектеп бағдарламасындағы оқытудың негізгі принциптері, құралдары мен әдістері. Дене шынықтыру пәнінің мектеп бағдарламасындағы негізгі спорт түрлерін дамытудың басым бағыттары. Негізгі спорт түрлері бойынша оқу-жаттығу процесін қауіпсіз ұйымдастыру мен жүргізудің нормалары мен ережелері. Негізгі спорт түрлерінен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының философиялық негіздері. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының психологиялықнегіздері. Рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының қағидалары. Жалпыадамзаттық құндылықтар «Өзін-өзі тану» мазмұнының негізі. Ақиқат, Дұрыс әрекет, Тыныштық, өзін-өзі танудың мақсаты. Сүйіспеншілік – өзін-өзі танудың негізін қалаушы қағидасы. Қиянат жасамау – тұлғаның үйлесімді дамуының нәтижесі. Өзін-өзі тану мен басқа пәндердің интеграциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әскери қызмет негіздері
    Несиелер: 4

    Мемлекеттің әскери қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің орны, рөлі және міндеттері. Отанды қорғау - Қазақстан Республикасы азаматының абыройлы міндеті. Азаматтарды әскери қызметке дайындау, әскери есепке алу, азаматтарды шақыру пункттеріне тіркеу, мерзімді әскери қызметтен өту, шақыру бойынша әскери қызмет, келісімшарт бойынша әскери қызмет, запаста болу, әскери қызметшілерді әлеуметтік қамсыздандыру, әскери қызметшілердің жауапкершілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық
    Несиелер: 3

    Қазақ руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркілер өркениетінің ислам өркениетімен байланысы және сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының басты салалары және олардың рухани құндылығы мен маңызы. Орта ғасырлардағы түркілік мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М.Х.Дулатидың тарих философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ ағартушылығы дәуірі қазақ халқының руханилығының даму кезеңі ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР ҚК әскери қызметшілердің тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері әскери қызметшілерінің тәрбие жұмысының мақсаттары мен міндеттері. Оқыту мен тәрбиелеудің ақпараттық формалары мен әдістерінің үйлесімі. Идеологиялық құндылықтар жүйесі және әскери-патриоттық сана. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері әскери қызметшілерінің психикасы мен мінез-құлқына жүйелік педагогикалық әсер ету. Әскери-саяси бағдар, жоғары моральдық-психологиялық қасиеттерді, патриотизм идеяларын, Отанға қызмет ету мотивтерін, мемлекеттік мүдделер мен Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері жеке құрамының жоғары рухани қажеттіліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның әскери өнерінің даму тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның әскери өнерінің даму тарихы, оның әскери өнерінің Ұлы Дала елінің әскери тарихының қалыптасу жолдары. Әскери өнер, патриоттық әскери тарих дамуының негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері. Қазақстанның әскери өнерінің даму тарихының әлемдік әскери өнер дамуының орны мен рөлі. Қазақ батырларының әскери мұрасы. Қазақстанның Ұлы Отан соғысындағы кеңес халқының жеңісіне қосқан үлесі. Қазақстандықтар - Кеңес Одағының батырлары, Халық Кахармандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Атыс дайындығы
    Несиелер: 5

    Калашников автоматы мен жеңіл пулеметтің мақсаты, жауынгерлік қасиеттері, жалпы құрылымы және жұмыс істеу принципі. Калашников автоматын толық емес бөлшектеу және құрастыру. Калашников автоматын атуға дайындау. Автомат пен патрондарды атуға дайындық және тексеру. Қолдың фрагментациялық гранаттары. Қолды бөлшектеу гранаттарының мақсаты, жауынгерлік қасиеттері (RGD-5, RGN, F-1, RGO). Гранаттар мен сақтандырғыштардың құрылғысы. Лақтырылған кездегі граната бөлшектері мен механизмдерінің жұмысы. Гранатаны лақтыруға дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның әскери тарихы
    Несиелер: 5

    Тәуелсіз қазақстандық мемлекеттіліктің қалыптасу кезеңдері, Ұлы Дала елінің әскери тарихын қалыптастыру жолдары. Патриоттық әскери тарихтың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері. Қазақстанның әскери тарихын, қоғамдық пікірді, дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, қазіргі Қазақстанға тән әлеуметтік нормаларды білуге негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтар. Қазақстанның әскери тарихының әлемдік тарихтағы және қазіргі әлемдегі орны мен рөлі. Қазақ батырларының әскери мұрасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
    Несиелер: 5

    Әскери-патриоттық тәрбиенің пәні, мақсаттары мен міндеттері. Әскери-патриоттық тәрбиенің принциптері. Әскери-патриоттық тәрбиенің әдістері мен формалары. Қазақстандық патриотизм - әскерге шақыруға дейінгі жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеудің негізі. Оқушыларға әскери-патриоттық және интернационалдық тәрбие берудің формалары мен әдістері. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштеріндегі әскери-патриоттық тәрбиенің рөлі мен маңызы. Ұрпақтар сабақтастығы тұжырымдамасының мазмұны. Қазақстан Республикасындағы әскерге шақыруға дейінгі жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеу жүйесінің тиімділігін арттырудың негізгі бағыттары мен шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Менеджмент басқару туралы ғылым. Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы. Педагогикалық менеджменттің заңдылықтары. Педагогикалық менеджменттің ұстанымдары. Мектеп басқарудың педагогикалық жүйесі және нысаны ретінде. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін диагностикалау. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін жоспарлау. Әдістемелік қызмет және мұғалімдерді аттестациялау. Педагогикалық ұжым басқарудың обьектісі және субьектісі ретінде. Педагогикалық қарым-қатынас және басқару этикасы. Білім беру менеджерлерінің көшбасшылығы және көшбасшылық қасиет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі балл. Бөлімнің жалпы бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-анаңызбен жұмыс жасаңыз. Студенттің жеке жұмысы. Оқушы дамуының жеке траекториясын түзету. Оқушылардың ынтасы. Рефлексия. Рефлексиялық есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын жасау және қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі'
    Несиелер: 5

    Үздіксіз кәсіби дамуға дайындық, инновациялар мен кәсіби саладағы жаңашылдық, алғашқы әскери дайындық пәндерін оқытуда жаңартылған әдістемелік құралдарды шығармашылықпен қолдану. Топта, серіктестермен жұмыс, психологиялық жайлылық атмосферасын құру. ОП көзделген алғашқы әскери дайындық пәндерін оқытуда жинақталған тәжірибені шығармашылықпен пайдалану. Әр оқушының жеке қабілеттерін ескере отырып, оларды оқытудың жеке траекториясы, олардың Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде қызмет етуге дайындық дағдыларын дамытуға деген ынтасын арттырады. Курстық жұмысты орындау бойынша жұмыс дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Адам мен қоршаған ортаны техносферадағы жағымсыз факторлардың әсерінен қорғау; адамның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде оның қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету саласындағы күрделі оқиғаларды, төтенше жағдайларды, процестерді, құбылыстарды жіктеу және жүйелеу, сондай-ақ сүмкін болатын қауіптер мен қатерлердің алдын алу, оқшаулау және жою бойынша шараларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбилі қазақ жазуының тарихы. Латынша жазуды меңгертудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбилі қазақ жазуын меңгертудің әдіснамасы мен теориялық қағидаттары. Латын әліпбилі қазақ жазуын меңгертудің педагогикалық, психологиялық негіздері. Латын әліпбилі қазақ жазуының лингвистикалық негіздері. Латын әліпбилі қазақ жазуын сөйлесім әрекетінің түрлері арқылы меңгерту. Латын әліпбилі ұлттық жазудың әдістемелік жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    Климаттың негізгі ұғымдарын, климаттың ерекшеліктерін, климаттың өзгерісімен «жасыл» экономикамен өзара байланысын, ҚР мен әлемде климаттың өзгерісіне бейімделуін, парникті газдардың сипаттамасы мен климаттың өзгерісіне ролін, экожүйеге климаттың өзгерісінің салдарларын, «жасыл» экономика ұсынатын қалдықтар мәселесін шешудің жолдарын үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі курсының тақырыбына кіріспе. Орта білім беру ұйымдарындағы дене шынықтыру сабақтарын жоспарлау. Дене шынықтыру сабағының мазмұны, формалары, әдістері мен тәсілдері. Дене шынықтыру пәнінде оқытудың заманауи технологияларын қолдану. Дене шынықтыру пәні мұғалімі сабақтарды ұйымдастыру мен өткізу бойынша жасаған негізгі құжаттар, олардың формасы мен мазмұны. Дене шынықтыруды басқарудың теориялық негіздері. Дене шынықтыруды басқару жүйелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасындағы гимнастика
    Несиелер: 5

    Мектептегі гимнастика бағдарламасы тыңдаушылардың жасын, жынысын және физиологиялық-психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып. Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасында гимнастиканың заманауи түрлерін қолдану тәсілдері. Гимнастика сабағының жоспарын құру, сабақтарды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Дене шынықтырудың мектеп бағдарламасындағы гимнастика - орта мектептер оқушылары арасындағы дене шынықтыру пәндерінің бірі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру мұғалімінің педагогикалық кәсібі мен педагогикалық іс-әрекетінің жалпы сипаттамасы. Мұғалімнің жеке басы және оның кәсіби құзыреттілігі. Тұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Оқушының жеке басының интеллектуалды дамуының негізі ретінде ғылыми дүниетаным. Тұтас педагогикалық процестегі дене тәрбиесінің мәні мен мазмұны. Дене тәрбиесінің құралдары мен формалары. Дене шынықтыруды оқытудың мәні. Дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби іс-әрекетіндегі оқыту технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери құқық негіздері
    Несиелер: 4

    Әскери құқыққа кіріспе. Қазақстан Республикасын қорғаудың ұйымдастырушылық-құқықтық мәселелері. Әскери ұйымды жалдаудың құқықтық нысандары. Қазақстан Республикасындағы әскери қызмет. Сарбаз құқық субъектісі ретінде. Әскери қызметті орындауды құқықтық реттеу. Әскери қызметкерлерді материалдық қамтамасыз етудің құқықтық негіздері. Әскери қызметтің құқықтық негіздері және әскери қызметкерлердің мәртебесі. Әскери қызметшілерді, әскери қызмет өткерген адамдарды және олардың отбасы мүшелерін әлеуметтік-құқықтық қорғау. Әскери құқық бұзушылықтардың алдын алу бойынша командирлердің (бастықтардың) заңды жұмысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дөңгелекті көліктерді жүргізудің негіздері'
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының Жол қозғалысы ережелерінің негізгі түсініктері мен терминдері. Жүргізушілердің, жаяу жүргіншілердің және жолаушылардың міндеттері. Бағдаршамдар мен бағдаршамдар. Маневр жасау. Көлік құралдарының жүріс бөлігінде орналасуы. Жолаушылар мен жүктерді тасымалдау. Жол белгілері. Жол белгілері. Сыныптағы қауіпсіздік шаралары. Жүргізушінің жұмыс орнын дайындау. Автокөліктің басқару элементтерімен танысу. Қозғалтқыш сөніп тұрған кезде басқару элементтерін тексеру. Қисық траектория бойынша жүргізу, маневр жасау. Редукторды ауыстырумен жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Ғылым ретінде экологияның даму тарихын және экологияның басқа ғылым салаларымен байланысын айқындау. Мәселелерді зерттеуге кешенді көзқарас негізінде ғаламшардың экологиялық дағдарысы және адамзаттың тұрақты даму болашағы туралы білімді игеру. Курс студенттердің адамзаттың тұрақты дамуының геологиялық, биологиялық, технологиялық, құқықтық, әлеуметтік, экономикалық, этикалық және саяси факторларын жан-жақты талдау дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы программалық қамтамасыздандыру түсінігі, олардың түрлері мен классификациясы. Қашықтықтан оқытудағы оқытушының жұмысының ерекшеліктері. Интерактивті тақта мен панельдерде сабақ әзірлеуге арналған бағдарлама. Сызықтық емес презентация құру. Электрондық оқытуды қолданып білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстары. Оқу нәтижелерін бағалау. Видео дәрістер құру концепциясы, видеоөңдеу элементтері. Архиваторлар және түрлендіргіштер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Конструкторлық құжаттардың графикалық бөлімін AutoCAD бағдарламасында орындау негіздерін игеру; кеңістіктік және логикалық ойлауды дамыту және жетілдіру; бұйымдардың сызбаларын және олардың үшөлшемді үлгілерін әзірлеуге машықтану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастапқы әскери дайындықтың іс қағаздарын жүргізу
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының оқу орындарындағы алғашқы әскери дайындық және дене шынықтыру іс жүргізуінің нормативтік базасы. Алғашқы әскери дайындық пен дене тәрбиесі бойынша іс жүргізуді ұйымдастыру. Алғашқы әскери дайындық және дене тәрбиесі бойынша оқу орны директорының бұйрықтары. Қазақстан Республикасының оқу орындарындағы «Бастапқы әскери дайындық» пен «Дене шынықтыру» пәндерін қалыптастыру және басқару. Істі есепке алу және сақтау тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери робототехника негіздері'
    Несиелер: 5

    Мектептегі технологиялық дайындық Пәндер алғашқы әскери дайындық Жол қозғалысы саласындағы заңнаманың негіздері. Көлік құралын басқару негіздері. Жүргізуші іс-әрекетінің психофизиологиялық негіздері. Жол-көлік оқиғасы кезінде алғашқы медициналық көмек. Көлік құралдарының құрылысы және техникалық қызмет көрсету. Жүргізушінің жұмыс орнын дайындау. Автокөліктің басқару элементтерімен танысу. Қозғалтқыш сөніп тұрған кезде басқару элементтерін тексеру. Қисық траектория бойынша жүргізу, маневр жасау. Редукторды ауыстырумен жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макродеңгейлердегі экономиканың жұмысының негізгі категориялары мен заңдылықтары, бизнес құрылымдарының жұмыс істеуінің экономикалық механизмі, сұраныс пен ұсыныс, икемділік, бәсекелестік және нарық түрлері, үкімет нарыққа араласу, өндірістің экономикалық негіздері мен кәсіпорынның ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастапқы әскери дайындықта ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бастапқы әскери дайындықтағы инновациялық технологиялар. Жаңартылған білім беру мазмұны стратегиясындағы инновациялық технологиялардың рөлі. Бастапқы әскери дайындықтың инновациялық технологияларындағы компьютерлік жүйелер. Деректерді талдау және басқару. Мәліметтер қоры жүйелерінің негіздері: тұжырымдама, харастристика, сәулет. Бастапқы әскери дайындықтағы мультимедиялық технология. Ақпараттық қауіпсіздікке қатерлер және олардың жіктелуі. Алғашқы әскери дайындықтағы бұлтты және мобильді технологиялар. Бастапқы әскери дайындықтағы инновациялық технологияларды дамыту болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
    Несиелер: 5

    Оқытушының кәсіби бағдары. Оқытушының кәсіби қызметінде жаңа білім беру технологияларын қолдану (зертханалар, баспа құралдары, видео, мультимедиа, бағдарламалық қамтамасыздандыру, Интернет). Білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы практикалық дағдылар мен негізгі дағдыларды қалыптастыру процестері. Қазіргі ақпараттық оқыту құралдарын тиімді пайдалану шарттары. Оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық өзара әрекеттесу технологиясы. Тәрбие жұмысы тиімділігі нәтижелерінің диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Саланың ұлттық экономика жүйесіндегіорны мен рөлі, негізгі және айналым капиталының ерекшелігі негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігінің өсуінің негізгі бағыттары мен саланың техникалық, экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасындағы баскетбол
    Несиелер: 6

    Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасындағы баскетбол жаттығуларының кезеңдері. Баскетбол ойыншыларының қозғалу техникасын, оларды оқыту әдістемесін және дене шынықтырудың мектеп бағдарламасында жетілдіруді зерттеу. Ойын техникасын жіктеу принциптері. Баскетболдағы техникалық іс-әрекеттердің түсініктері мен терминологиясы. Жеке және топтық тактикалық әрекеттерді жіктеу принциптері. Доппен және допсыз ойыншыға қарсы жеке әрекеттер. Ойын техникасын оқытудың кезектілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құру мен олардың жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері. Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Конституциялық құқығы, ҚР Әкімшлік құқығы, ҚР Азаматтық құқығы, ҚР Кылмыстық құқығы, ҚР Азаматттық іс жүргізу және Қылмыстық іс жүргізу құқығы, ҚР Еңбек құқығы және ҚР Экологиялық құқығы, ҚР Қаржы және салық құқығы, ҚР отбасы құқығының негізгі ережелері мен институттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейімделген дене тәрбиесі ''
    Несиелер: 4

    Этиопатогенез, спортшылар мен денсаулығында тұрақты ауытқулары бар адамдарда әртүрлі органдар мен жүйелердің жарақаттары мен ауруларының клиникалық көрінісі; дене жаттығуларының емдік әсерінің негізгі механизмдері; қарсы көрсеткіштер; оңалту кезеңдеріндегі физикалық жаттығулар мен массаж әдістерінің дозалану принциптері; адекватты құралдарды, жаттығу терапиясының формаларын, РОС таңдау; бейімделетін дене мәдениеті әдістері және оларды практикада қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік құқықтың түсінігі , жүйесі, принциптері; кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары; іскерлік қатынастар; мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері; заңды тұлға түсінігі, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы; іскерлік міндеттемелер; кәсіпкерлікті техникалық реттеу; кәсіпкерлікті лицензиялау; кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу; кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері; кәсіпкерлікті салықтық реттеу негіздері; тұтынушылардың құқықтарын қорғау; кәсіпкерлердің заңды жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика негіздері
    Несиелер: 5

    Оқушыларға жалпы білім беретін мектеп бағдарламасына және президенттік тесттерге енетін жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін үйрету. Жеңіл атлетиканың түрлерін оқыту әдістемесі және осы мәселелерді шешудің негізгі құралдары.Жүгіру фазаларының сипаттамасы. Әр түрлі қашықтықта жүгірудің ерекшеліктері. Ұзындыққа және үш рет секіру техникасын талдау. Секіру техникасын оқыту әдісі. Найза және граната лақтыру техникаларын талдау. Лақтыру техникасын үйретудің кезектілігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Волейболды мектептегі оқыту әдісі
    Несиелер: 6

    Курс тақырыбына кіріспе Мектепте волейболды оқыту әдістемесі. Волейбол сабағын өткізудің мазмұны, формалары, әдістері мен тәсілдері. Волейбол сабағын жоспарлау кезінде оқытудың заманауи технологияларын қолдану. Дене шынықтыру пәні мұғалімі сабақтарды ұйымдастыру мен өткізу бойынша жасаған негізгі құжаттар, олардың формасы мен мазмұны. Волейболды оқыту техникасын, тактикасы мен әдістерін оқып үйрену. Волейбол жарыстарын оқыту, жаттықтыру және бағалау әдісін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері: зияткерлік даму деңгейі бойынша; ойлау түрі бойынша; темперамент бойынша; қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастырушылық, техникалық, санитарлық-гигиеналық, емдеу-профилактикалық, оңалту және өзге де іс-шараларды қамтитын еңбек қызметі процесінде қызметкерлердің өмірін, денсаулығын және жұмыс қабілеттілігін сақтау жүйесін қамтамасыз ету; персоналдың әртүрлі санаттары үшін психофизиология, эргономика және еңбек эстетикасы талаптарын ескере отырып, еңбек өнімділігін арттыру және демалыс режимдерін оңтайландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерліктің негізгі тұжырымдамалары, кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен ұйымдық нысандары, кәсіпкерлік идеяны және оны іске асырудың бизнес-моделі мен бизнес-жоспарын әзірлеу, кәсіпкерлік мәдениеті және кәсіпкердің іскерлік мінез-құлық қағидаттары; қоғамның инновациялық дамуындағы кәсіпкерліктің рөлі

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру мұғалімінің педагогикалық шеберлік негіздері (курстық жұмыс)
    Несиелер: 6

    Дене шынықтыру мұғалімінің педагогикалық шеберлігінің негіздері дене тәрбиесі мектеп бағдарламасында дене тәрбиесі пәндерін оқыту әдістемесі аясында қарастырылады. Дене шынықтыру педагогикасы, дене шынықтыру саласындағы педагогикалық менеджмент, дене шынықтырумен айналысатындармен тәрбие жұмысының әдістемесі, дене шынықтырудың педагогикалық шеберлігі негіздері бойынша кәсіби-педагогикалық білімдерді, біліктер мен дағдыларды қалыптастыру мәдениет мұғалімі. дене шынықтыруды басқару білімдері мен дағдылары, дене шынықтырудағы тәрбие жұмысының негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттердің жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін, лақтыруды, секіруді, жүгіру техникасын және жалпы білім беретін мектеп бағдарламасына енгізілген оқыту әдістемесін және президенттік тестілерді оқуы және меңгеруі. Дене шынықтыру мұғалімінің жеңіл атлетика түрлерін оқыту әдістемесі және осы мәселелерді шешудің негізгі құралдары туралы қажетті білімді игеруі; салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін жеңіл атлетика түрлерін оқыту әдістемесін игеру дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту әдістері бар ашық ойындар''
    Несиелер: 4

    Ашық ойындардың дене тәрбиесі жүйесіндегі мазмұны, мағынасы, рөлі; оқушылардың жас және жыныстық ерекшеліктерін және спорт түрін ескере отырып, оларды қолдану; әр түрлі жас топтарындағы ашық ойындарды оқыту әдістемесі, практикада қолдану мен қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Емдік дене шынықтыру және массаж ''
    Несиелер: 4

    Әр түрлі аурулардың мәні, олардың этнологиясы мен патогенезі; нақты ауруды кешенді емдеу мен оңалтудағы жаттығу терапиясының маңызы; халықтың әр түрлі топтарымен сауықтыру дене шынықтыру және спорттық іс-шаралар әдістемесі; балалар, жасөспірімдер мен ересектер денесінің анатомиялық -физиологиялық сипаттамасы; аспаптық әдістерді қолдана отырып дене шынықтыру мен спорт сабақтарын өткізу процесінде дененің жағдайын медициналық-биологиялық және психологиялық-педагогикалық бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесі мен спорт гигиенасы''
    Несиелер: 4

    Дене жаттығуларының ұйымдастырылуы мен мазмұны; физикалық жаттығулар процесінде дене белсенділігінің көлемі мен қарқындылығы; спортшыларға арналған техникалық жабдықтар мен жабдықтар; дене шынықтыру мен спортқа қолайлы жағдай жасаудың гигиеналық ұсыныстары, нормалары мен ережелері; дене шынықтыру мен спорттың көмегімен аурудың алдын алу, адам ағзасының функционалдық жағдайын реттеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    ON-1Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу

  • Код ON2

    ON-2Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON3

    ON-3Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON4

    ON-4Еңбектің ерекшеліктеріне сәйкес еңбекті қорғау мен тіршілік қауіпсіздігі бойынша мемлекеттік нормативтік талаптарды қамтитын нормативтік құқықтық актілердің негізгі ережелері мен талаптары туралы білімдерін көрсету, жеке және заңды тұлғаларды, қоршаған ортаны қауіпті өндірістің зиянды әсерінен қорғау жағдайын түсіну. факторлар; жұмыстың қауіпсіз әдістері мен әдістеріне оқытуды жүзеге асыру, жұмыс орнында өмір қауіпсіздігі бойынша нұсқауларды орындау.

  • Код ON5

    ON-5Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON6

    ON-6педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.

  • Код ON7

    ON-7Теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдыларға ие болу: жалпы әскери және дене шынықтыру пәндерін оқыту теориясы мен әдістемесінде. Жалпы әскери және дене шынықтыру пәндерін ғылыми негізделген педагогикалық технологияларды қолдана отырып оқыту әдістемесін интеграциялау, оқу-әдістемелік құжаттама жасау, студенттердің жобалық қызметін басқару.

  • Код ON8

    ON-8Теориялық білім, практикалық қабілеттер мен дағдыларға ие болу: гимнастикалық аппараттардағы гимнастикалық жаттығуларды оқыту теориясы мен әдістемесі, гимнастика сабақтарына арналған спорт залдарындағы жабдықтар тізімі, гимнастика, футболдан жарыстар өткізу әдістері, армия қоян-қолтық ұрыс кешендерін орындау. және ұлттық спорт түрлері, оларды үйрену және орындау кезіндегі қауіпсіздік шаралары.

  • Код ON9

    ON-9Теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдыларға ие болу: әскери-құқықтық және психологиялық дайындық пәндерін оқыту теориясы мен әдістемесінде. Ғылыми негізделген педагогикалық технологияларды қолдана отырып, әскери-құқықтық және психологиялық дайындық пәндерін оқыту әдістерін біріктіру, оқу-әдістемелік құжаттама жасау, қарым-қатынас кедергілері мен жанжалда өзара әрекеттесу мүмкіндіктерін талдау.

  • Код ON10

    ON-10Әлеуметтік мақсат саласындағы теориялық білімге, практикалық дағдыларға және қазіргі қоғамдағы мұғалімнің жетекші рөліне, білім беру үдерісін дамытудағы инновациялық технологиялардың орны мен рөліне, оқудың заманауи әдістері мен технологияларын таңдауға ие болу студенттер мен сыныптардың психологиялық сипаттамалары, Қазақстан Республикасының іс жүргізуінде қабылданған құжаттарды рәсімдеу мен рәсімдеудің жалпы ережелері.

  • Код ON11

    ON-11Дөңгелекті көлік құралдарының теориялық білімі, практикалық дағдылары мен жүргізу дағдыларына ие болуы; арнайы тапсырмаларды орындау кезінде әскери роботтарды қолдану; әскери роботтың жерге бағытталуы; роботтар тобының басқару алгоритмдерін құрастыру; әскери роботтардың қозғалыс траекториясын жоспарлау; әскери роботтар үшін арнайы тактикалық мәселелерді орнату және шешу.

  • Код ON12

    ON-12Шеңберінде білім беру ұйымының интегралды педагогикалық процесі жағдайында бастапқы әскери дайындық пен дене шынықтыру сабағында оқу үдерісінің мазмұны мен ұйымдастырылуына қойылатын заманауи талаптар тұрғысынан кәсіби міндеттерді орындай отырып, оқу-тәрбие жұмысының дағдыларына ие болу. орта білім берудің жаңартылған мазмұны.

  • Код ON13

    ON-13 Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қалыптасуының негізгі кезеңдерін түсініп, мемлекеттік қорғаныс негіздерін, Қазақстанның әскери тарихының әлемдік тарихтағы және қазіргі әлемдегі орны мен рөлін талдаңыз, қазақтың әскери мұрасына иелік етіңіз батырлар, Ұлы Дала елінің әскери өнерінің даму тарихы.

  • Код ON14

    ON-14 Балалар мен жасөспірімдер организмінің жас ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету; денсаулық диагностикасының физиологиялық әдістерін, гигиеналық стандарттарды қолдану; терапевтік және бейімделетін дене мәдениетінің құралдары мен әдістерін, оңалтуды, массаж мен өзіндік массаж әдістері мен әдістерін иеленуі; тағамға физикалық, химиялық және биологиялық факторлардың төзімділік пен адам денсаулығына әсер ету механизмдерін талдау.

Top