Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02322 Шетел филологиясы (шетел тілдері) (Қырғ.ҰУ) в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Оқитын тілдегі көркем мәтінді интерпретациялаудың ұстанымдары мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - көркем мәтінді интерпретациялау ұстанымдарын анықтау, ежелгі әдеби ескерткіштер мен қазіргі заманғы шығыс жазушылары шығармашылығының мазмұнын ашу үшін мәтінді интерпретациялау әдістемесін бейімдеу және модификациялау қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту курсы өзінің жеке пікірін білдіру және оны тұжырымдауға қажет білім негіздерін қалыптастырады. Пән мәтінді интерпретациялау және талдау әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқитын тілдегі мәтіннің дискурсивті анализі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - тарихи дереккөздер және қазіргі заманғы мәтіндерді интерпретациялаудың әдісі ретінде дискурсивті анализді қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс дискурстың күрделі коммуникативті құбылыс ретінде қарастырылуын түсіндіреді. Пән мәтін құру актісіне әсер ететін экстралингвистикалық факторларды, дискурстардың, мәтіндердегі символдардың әртүрлі мағыналарының байланысын, олардың белгілі бір тарихи кезеңдегі эволюциясын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты академиялық мәтінді құру процедурасын жоспарлау және ұйымдастыру, оның жүйелік құрылымын жасау қабілетін қалыптастыру. Магистрант ғылыми жазудың терминологиясын қолдана алады және ағылшын тілінде әртүрлі ғылыми мәтіндерді құрастыра алады. Курс негізгі идеяларды тұжырымдауға, зерттеу әдістерін таңдауға және бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сөйлеу коммуникациясының теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты-кәсіби салада сөйлеу коммуникациясының теориялық негіздерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Нәтижесінде магистрант түрік тілінде сөйлеу мәдениетінің нормаларын меңгереді; тілдік құралдармен және қарым - қатынас жағдайларына барабар тәсілдерді қолданып, сөз саптауға дағдыланады; түрік тілінде бұқаралық мәтіндерді жасау технологиясын меңгеруге қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін шет тілін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән коммуникативті, тілдік, жалпы мәдени және тұлғааралық құзіреттіліктерді қалыптастырады, ғылыми және іскери сөйлеу стилінің негізгі ерекшеліктері және түйіндеме жазу, іскери хат, есеп, шет тіліндегі эссе зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының негізгі ұғымдарын түсіндіру қабілетін қалыптастыру, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының аспектілерін теориялық және практикалық қолданудың алғышарттарын анықтау. Пән топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы туралы қазіргі заманғы идеяларды түсінуді қалыптастырады, басқару психологиясының негізгі принциптерін, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлғаны, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқаруды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компаративистика және көркем аударма
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Шығыс елдерінің әдебиеттерінің өзара ықпалдасу ерекшеліктерін анықтау үшін салыстырмалы әдебиеттанудың әдістері және принциптерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру, компаративистикадағы аударманың рөлін бағалау. Курс шығыс әдебиеттері арасындағы қатынастардың дәстүрлі аспектілерін, тарихи және типологиялық ұқсастықтарды, әсердің таралу жолдары мен олардың көріну формаларын, Шығыстағы этносаралық әдеби байланыстардың даму тарихын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқитын тіл әдебиетіндегі заманауи тенденциялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - шығыс әдебиетіндегі заманауи тенденцияларды анықтау, шығыс елдері әдебиетінің даму процесін сипаттау, әлемдік әдебиеттің дамуы аясында олардың ерекшеліктерін көрсету және жаңа тенденциялардың көрнекті өкілдерінің жұмысын сыни тұрғыдан бағалау. Пән әдебиеттің даму тенденциясын анықтайтын көркемдік әдістерді, көркем мәтіндерді талдау әдістерін, шығыс әдеби дәстүрлерін модификациялау түрлерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқитын тіл елдеріндегі тілдік саясат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Шығыс елдеріндегі тіл саясатының қалыптасу мен дамудың кезеңдерін жүйелеу, жаһандану әлеміндегі тілдік саясат эволюциясының трансформациялық үдерістерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту курсы Шығыс елдерінің лингвистикалық жағдайларының мәнін түсіну мен анықтауды қалыптастырады. Пән тіл саясатына әсер ететін факторларды және онымен байланысты мәселелерді шешу формаларын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: тарихи динамикада қабылданған және тарихи өзгеріп жатқан әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған заманауи ғылыми жаңалықтарды салыстыру және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Пән ғылымның дамуы мен ғылыми білімнің құрылымын, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлін түсінуді қалыптастырады; ғылымның тарихы мен философиясын, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімнің әдіснамасын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығыс елдеріндегі әлеуметтік лингвистиканың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - демографиялық, социологиялық, лингвистикалық және басқа да деректер негізінде шығыс елдерінің әлеуметтік жағдайын талдау, тілдік жағдайды сипаттау үшін терминдік жүйені қолданып, социолингвистиканың әр түрлі әдістерін іс жүзінде қолдану, оқитын шығыс еліндегі социолингвистикалық құбылыстарды және жағдайларды зерттеудің белгілі бір әдістерінің қолданылуын бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Курс әлеуметтік-лингвистикалық зерттеулердің перспективалық бағыттарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық мақсаттағы негізгі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - академиялық мәтіндерді оқу, аудару және интерпретация жасау үшін тілдік және сөйлеу дағдыларын қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Курс ақпараттық материалдарды жинау және сипаттау, зерттеулерінің нәтижелерін мақалалар мен баяндамалар форматында жасау және рәсімдеу қабілетін қалыптастырады. Пән шығыс елдерінің академиялық жазу үлгілерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән талдау, жоспарлау, оқытуды, тәрбиелеуді ұйымдастыру, білім беру процесінде оқытушы мен студенттің субъективті-субъективті өзара әрекеттесу технологияларын түсінуді және қолдануды қалыптастырады. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесін, педагогикалық ғылымның әдіснамасын, дидактиканы, ғылыми қызмет теориясын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тілдің когнитивті және коммуникативті аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-түрік тіліндегі қазіргі когнитивті және коммуникативті лингвистиканың негізгі ережелерін интерпретациялау қабілетін қалыптастыру. Пән пәнаралық әлеуметтік-гуманитарлық білімді интеграциялау және тілдік құбылыстардың мәнін айқындау, әр түрлі қызмет салаларында тілді коммуникативті шығармашылықты дамыту үшін тиімді пайдалану қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқитын тілді оқыту әдістемесінің заманауи тенденциялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - шығыс тілін оқыту әдістемесінің қазіргі тенденцияларын анықтау, заманауи әдістемелік жүйелерді сыни тұрғыдан бағалау, жаңа типтегі оқулықтарға талдау жасау, тілді қолдануға үйрету процесіне әсер ететін факторларды оқшаулау және шығыс тілін оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі модельдерін әзірлеу. Курс дидактикалық және әдістемелік өзгерістерді, жүйелерді, шығыс тілін оқытудың әдістемелік тәсілдерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқитын тілдегі іскери қатынас ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - іскерлік қарым-қатынас саласында хаттамалық құжаттар ережелері мен ұстанымдарын қолдану, іскерлік ортада қарым-қатынастар орнату қабілеттерін қалыптастыру. Курс шығыс мәдениетінің іскерлік этикетінің айрықша ерекшеліктеріне қатысты білімді интеграциялау арқылы аударма жасау дағдыларын қалыптастырады. Пән этикалық стандарттарды, шығыс елдерінің менталитетін ескере отырып, іскери қарым-қатынас пен корреспонденция үлгілерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқитын тілдегі ғылыми жұмыстарды жазу әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты логикалық және белгіленген талаптар мен ережелерді қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми жұмысты түрік тілінде жазудың негізгі принциптері мен әдістерін оқыту қабілетін қалыптастырады. Пән гуманитарлық ғылымдағы заманауи бағыттарды зерттеуге және мамандықтың біліктілік талаптары аясында құзыреттілік жүйесін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқитын тіл елдерінің жазба мұралары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазақ халқының ғылым және мәдениет тарихы үшін ғылыми қызығушылық тудыратын шығыс тілдеріндегі негізгі жазба ескерткіштерді тану, ескерткіштер мәтіндеріне түсінік беру, олардың маңыздылығын, сипатын, мазмұнын анықтау қабілетін қалыптастыру. Курс мәтінді сенімді оқу және мәдени-тарихи контексте түсіндіру мәселелерін шешуді қалыптастырады. Тәртіп аудармада мәтінді барабар беру әдістеріне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқитын тілдің лексикографиялық дәстүрі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - сөздік жанрлардың дәстүрлі классификацияларын айқындай білу, сөздік білімдерді жүйелендіру мәселелерін шешу үшін нақты жұмыстар мен ғылыми типологияларды салғастыру арқылы лексикографиялық басылымдардың түрлерін белгілеу қабілетін қалыптастыру. Пән шығыс елдерінің лексикографиялық дәстүрінің қалыптасуы мен даму тарихындағы негізгі кезеңдер, жіктеу принциптері, сөздік және анықтамалық әдебиеттер типтері, құрамы мен ерекшеліктерін оқуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел филологиялық оқулардың заманауи методологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы инофилологиялық ілімдердің әдіснамасының өз зерттеулеріне қолданылуын түсіндіру және сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән ХХ – XXI ғасырлардағы филологиялық зерттеулердің негізгі бағыттарын, ғылыми парадигмалардың әрқайсысының өзіндік белгілерін; әртүрлі филологиялық бағыттар мен мектептер аясында қарастырылатын мәселелерді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқитын тілдің тілдік және мәдени байланыстары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазақ және шығыс тілдік, әдеби байланыстарының шығу тегінің сәйкестігін анықтау қабілетін қалыптастыру, мәдени байланыстар ауқымын, бағытын және сипатын анықтау үшін Шығыс халықтары мәдениеттерінің өзара әрекеттесуінің нәтижелерін анықтау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Курс тілдер арасындағы байланыс түрлері, шығыс елдері арасындағы байланыстардың лингвистикалық және әдеби нәтижелері, мәдени байланыстардың сипатын анықтайтын факторларды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Түрік филологиясының өзекті мәселелерін анықтап, зерттеу аспектілерін айқындау.

  • Код ON1

    Зерттеу үдерісі барысында түрік тіліндегі көркем және тарихи қолжазба мәтіндерді талдау және интерпретациялаудың әртүрлі әдістерін қолдану.

  • Код ON2

    Филологиялық зерттеулердегі қазіргі заманғы тенденцияларды, заманауи теорияларды, проблемалар мен тәсілдерді сыни тұрғыда бағалау.

  • Код ON3

    Теориялық және қолданбалы жобалар контексінде тілдік жазбаша және сөйлеу материалдарын зерттеу әдіснамасын кеңейте отырып, қазіргі заманғы лингвистика мен әдебиеттану саласындағы жетістіктерді сыннан өткізе отырып қолдану.

  • Код ON4

    Прагматикалық және функционалдық стратегияларға негізделе, когнитивтік, лингвомәдени контексттерді ескере отырып, аударма үдерісінде туындаған кәсіби міндеттер мен мәселелерді шығармашылық түрде шешу.

  • Код ON5

    Филологиялық мәселелердің кең спектрі бойынша зерттеу үдерістеріне пәнаралық білімдерді интеграциялау.

  • Код ON6

    Түркі тілдес халықтарының әлемінің тілдік картиналарын салғастыру, тілдік трансформацияларды жалпылау және өзара әрекеттесу мәселелері бойынша жобаларды ұйымдастыру.

  • Код ON7

    Мәдениетаралық қарым-қатынаста ауызша және жазбаша сөйлеу іс-әрекетін ұйымдастыру.

  • Код ON8

    Әдеби шығармалардың идеологиялық және тақырыптық мазмұны, жанрлық ерекшеліктері, сюжеттік және композициялық ерекшеліктері, стилі және поэтикасы тұрғысынан жан-жақты талдау жүргізу.

  • Код ON6

    Мәтіндердің түсініктемелерімен бірге тезаурусын жасау, IT -технологияларын қолдана отырып, салалар бойынша сөздіктер құрастыру, түрік тіліндегі іскери салада қолданылатын үлгілер, шаблондарды жасау.

  • Код ON9

    Өзінің ғылыми, педагогикалық, кәсіби қызмет нәтижелерін сыни түрде бағалау және түрік тілінде қатынас құру регистрлерін кеңейту, әрі қарай кәсіби және ғылыми өсу траекториясын жобалау.

  • Код ON9

    Аудиторлық және ақпараттық желілерде білім беру қызметін жүзеге асыру үшін дәстүрлі және инновациялық әдістерді тоғыстыра, жаңарта отырып, шет тілдерін оқыту әдістерін жасау.

Top