Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04135 Білім берудегі іскерлік әкімшілендіру в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты білім беру саласында дағдарысқа қарсы менеджмент, корпоративтік және жобалық басқару технологияларын меңгерген жаңа формациядағы басқарушы кадрларды даярлау болып табылады. Білім берудің бизнес-модельдерін құру, перспективалық тауашаларды іздеу, белгісіздік пен сыртқы шектеулер жағдайында процестер мен персоналды басқару әдістері саласындағы білімді жүйелеу және жаңарту. Басқарушылық ойлау мен іскерлік құзыреттілікті дамыту.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Көшбасшылық және HR менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қарым-қатынасты тиімді жүзеге асыру, команда құру, қақтығыстар мен стрессті басқару, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру қабілеттерін қалыптастыру. Мынадай сұрақтар қарастырылады:: көшбасшы әлеуметтік сәулетші ретінде; көшбасшылық ұстанымдарының әлеуметтік өлшемдері; көшбасшылық стилі, көшбасшылық стратегиясы; басшы имиджін қалыптастыру; жеке құндылықтар жүйесі; эмоциялық интеллект негізіндегі көшбасшылық; бизнес-міндеттерді шешу процесінде эмоциялық өзара іс-қимыл алгоритмдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі тәлімгерлік және коучинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жеке өсу технологияларын жүзеге асыру және басқарушылық біліктілікті дамытуда коучингті қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқыту және персоналды дамыту нысаны ретінде коучинг, коучинг әдістемесі, "коуч-клиент" өзара қарым-қатынасы, жеке және іскерлік коучинг процесі, life –skills-коучинг кезіндегі коучинг кезеңдері және олардың мазмұны, Іскерлік коучинг және даму коучингі зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес-зерттеу
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – макро және микроэкономикалық талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, тәуелсіз зерттеулер жүргізу арқылы тұтынушылық мінез-құлықты, бәсекелестік ортаны талдау және бағалау дағдыларын қалыптастыру. Мынадай сұрақтар қарастырылады: бизнес-зерттеулердің негізгі сипаттамалары; бизнес-зерттеулерде болжау және жоспарлау; бизнесті басқару саласына қатысты экономикада, статистикада және басқа салаларда қолданылатын әдістемелік құралдар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тыңдаушыларда менеджменттің инновациялық технологияларын пайдалана отырып, зерттеу, жобалау және ұйымдастыру қызметін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Мынадай сұрақтар қарастырылады:: педагогикалық менеджменттің мәні, мазмұны мен философиясы, басқару шешімдерін бағалау және қабылдау ерекшеліктері; ықтимал қауіптерді анықтау әдістері, оларды жеңу және алдын-алу шаралары, қызметкерлердің жеке уақыты мен уақытын талдау және тиімді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру саласындағы тиімді басқаруды қайта құру және құру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беру саласындағы ұйымды қайта құрылымдауды жүргізу үшін қажетті дағды мен іскерлікті қалыптастыру. Мынадай сұрақтар қарастырылады: ұйымдық-кадрлық, басқарушылық, академиялық, заңдық, қаржы-экономикалық мәселелерді егжей-тегжейлі қарастыра отырып, қайта құрылымдау процесінің қадамдық алгоритмі, басқарушылық шешімдерді іске асыру, оның ішінде тәуекел және белгісіздік жағдайларында; менеджмент моделін қайта құрылымдау, болжау, оңтайландыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби коммуникациялар және көпшілік алдында сөйлеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бизнес-коммуникацияны тиімді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Мынадай сұрақтар қарастырылады: практикада шешілетін бизнестегі коммуникация міндеттері; қазіргі заманғы бизнес коммуникацияның негізгі қағидаттары мен ережелері; бизнес коммуникациядағы қазіргі заманғы ақпараттық және цифрлық технологиялар; коммуникацияның жаңа әдістері арқылы ресурстарды сатып алуды, жабдықтауды, жеткізуді, қорларды және ресурстарды бөлуді басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру сапасын басқару құралдары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқу үдерісін ұйымдастыру әдістерін қолдану, білім беру ұйымдарының сапасын және бәсекеге қабілеттілігін басқару дағдыларын қалыптастыру. Білім беру саласындағы сапаны басқарудың мәні мен ұғымы, TQM тұжырымдамасының негізгі ережелері, сапаны жоспарлау, СМЖ шеңберіндегі 9000 сериялы ISO халықаралық стандарттары, сапаны бағалау және өлшеу әдістері, кайдзен философиясы және үнемді технологиялар зерделенетін болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру саласындағы маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда білім беру саласындағы ұйымның стратегиялық маркетингтік жоспарын және даму бағдарламасын әзірлеу қабілеттерін қалыптастыру. Мынадай сұрақтар қарастырылады: маркетингтің стратегиялық жоспарын әзірлеу; статистикалық және маркетингтік ақпаратты жүйелеу және талдау; маркетингтік саясат жөніндегі стратегиялық шешімдер; бәсекелестік артықшылықтарды қалыптастыру жөніндегі стратегиялық шешімдер; баға белгілеу кезіндегі стратегиялық шешімдер; коммуникация жөніндегі стратегиялық шешімдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – ұйымның стратегиясын әзірлеу және іске асыру қабілетін қалыптастыру. Пән стратегиялық таңдау, компанияны стратегиялық талдау мәселелерін қарастырады, жеке бизнес компаниялары мен әртараптандырылған компаниялар үшін әртүрлі деңгейдегі стратегияларды қалыптастыру мәселелерін қарастырады, стратегиялық аймақтардың портфелін талдаудың матрицалық әдістері, портфельді басқару, стратегиялық іс-қимылдарды іске асыру және бақылау мәселелерін ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    маркетингтік, қаржылық және стратегиялық талдау нәтижелері негізінде білім беру ұйымының даму перспективаларын анықтау.

  • Код ON2

    білім беру ұйымы қызметінің стратегиясына, мақсаттарына, міндеттеріне және ішкі, сыртқы жағдайларына сәйкес өндірістік ағынды және басқару жүйесін құру.

  • Код ON3

    білім беру ұйымының құрылымдық бөлімшелерінің, алқалы органдарының, білім беру қатынастарына қатысушылардың бағдарламалар мен зерттеу жобаларын іске асыру жөніндегі қызметін үйлестіру.

  • Код ON4

    ИСО 9000 халықаралық стандарттарының ұсыныстарына, білім беру мекемесінің сапа менеджменті жүйесінің модельдерін енгізу бойынша әдістемелік ұсыныстарға сәйкес сапа менеджменті жүйесін құру бойынша жұмысты ұйымдастырады.

  • Код ON5

    білім беру ұйымының жұмысын оңтайландыру, білім беру қызметтерінің шығындарын азайту және тиімділігін арттыру үшін Business Intelligence заманауи құралдарын, Big Data талдау әдістерін қолдану.

  • Код ON6

    нарықты сегменттеуге, білім беру қызметтерін ұсынуды, баға саясатын, коммуникацияларды және қызметтерді нарыққа жылжытуды қалыптастыруға мүмкіндік беретін маркетингтік зерттеулер мен білім беру саласындағы іс-әрекеттер құралдарын қолдану.

  • Код ON7

    бизнес-білім берудің негізгі функционалдық бағыттарына байланысты жағдайлар мен процестерді талдау жүйесін құру: білім беру ұйымының даму стратегияларын әзірлеу және іске асыру, адамдар мен ұйымдарды басқару, қаржы, инновациялар, операциялар мен өзгерістерді басқару, Жобаларды басқару;

  • Код ON8

    коучингтің негізгі әдістерін тиімді пайдалану, әңгімелесуді құру және қолдау, сұхбатты құрылымдау және жүргізу, жүйелі бақылау мен өзін-өзі бақылауды жүзеге асыру, мақсатты белсенді және эмпатикалық тыңдауды қолдану.

  • Код ON9

    мотивацияны, көшбасшылықты, топтық динамиканы, қақтығыстарды басқаруды және жоғары корпоративтік мәдениетті қоса алғанда, адами ресурстарды және ұйымдастырушылық мінез-құлықты тиімді басқарудың өзіндік моделін жасау.

  • Код ON10

    білім беру ұйымының маркетингтік қызметінің басым мақсаттары мен перспективалық міндеттерін айқындау, сондай-ақ оларды шешудің оңтайлы стратегияларын таңдау үшін жоспарлау мен болжаудың қазіргі заманғы нысандары мен әдістерін қолдану;

  • Код ON11

    аспаптық, тұлғааралық, жүйелік, жеке құзыреттерді, басқару дағдыларын дамытуға ықпал ететін жеке өсу бағдарламасын құру – көшбасшылық, мақсат қою, шешім қабылдау, уақытты басқару, жаһандық ойлау қабілеті және жоспарлау шеңберін үнемі кеңейту.

  • Код ON12

    жоба командасының басқа мүшелерімен тез және оңай байланыс орната алу, өз көзқарасын дұрыс көрсету және проблемаларды шешудің жолдары мен тәсілдерін ұсыну.

Top