Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01505 Биология педагогтарын даярлау 2 в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Эволюцияның синтетикалық теориясы'
    Несиелер: 4

    Ғылыми мәселелерді шешуде синтетикалық теория саласындағы білім, гендік дрейф. Жүйе эволюцияның басқа түрлерінің популяциясынан репродуктивті түрде оқшауланған. Эволюцияның синтетикалық теориясының биологиялық қалыптасу факторлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологияның молекулалық деңгейі'
    Несиелер: 5

    Нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың, олардың компоненттері мен күрделі молекула кешендері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Қазіргі кезеңдегі Қазақстандағы жоғары білімнің тарихы мен үрдістері. Ұлттық білім беру жүйесі. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жаңа білім беру технологиялары. Кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды жасау технологиясы. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының ерекшеліктері. ЖОО-да куратор. Жоғары кәсіптік білім беру менеджменті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эволюциялық биология'
    Несиелер: 4

    Эволюциялық ілімнің даму тарихы. Жаңа дәуірдің маңызды эволюциялық теориялары. Эволюциялық процесті зерттеу және дәлелдеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық және қолданбалы негіздері. Салыстырмалы тарихи талдау және басқару психологиясындағы зерттеулердің келешегі. Басқару қызметінің құрылымы мен негізгі бөлімдері. Басқару субъектілері мен объектілері. Топтық динамика және басқару. Басқарушылық қызметтегі танымдық процестер. Басқару құрылымдарындағы көшбасшылық және басшылық ету. Басқару қызметіндегі коммуникациялар. Кикілжің жағдайларын басқару психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологиядан ғылыми- зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау'
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және басқару әдістері мен принциптері. Ғылыми зерттеулердің әдістемелік негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Магистранттардың кәсіби салада шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін дамыту және жетілдіру, кәсіби қызметте шет тілін пайдалану, өз қызметі шеңберінде шетелдік әріптестермен ғылыми-практикалық алмасуды іске асыру. Лингвистикалық білім мен біліктерді кеңейту; мәдениетаралық өзара іс-әрекет жағдайларында шет тілінде тұлғааралық қарым-қатынас мәдениетін жетілдіру; зерттеу нәтижелерін ұлттық және халықаралық деңгейлерде жариялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясына кіріспе
    Несиелер: 4

    Философиялық зерттеудің пәні ретіндегі ғылым, ғылымның философиялық негіздері; ғылыми білімнің тарихы; ғылыми білімнің құрылымы, ғылыми зерттеу әдістері, ғылыми ақиқат; ғылыми танымның жалпы заңдылықтары, әлеуметтік институт ретіндегі ғылым, мәдениеттің ерекше саласы ретіндегі ғылым; ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері; өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми білімнің перспективалары және адамзаттың болашағы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Популяциялық генетика'
    Несиелер: 5

    Популяциялық генетикадағы заманауи тәсілдер: гомеостазды сақтау механизмдері және факторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биогеоценология'
    Несиелер: 4

    Биогеоценология тарихы. Зерттеу саласы. Биогеоценологияның негізгі түрлері. Орман және ауыл шаруашылығы практикасындағы биогеоценологияның рөлі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімідктер жамылғысын тиімді пайдалану және биологиялық алуан түрлілік'
    Несиелер: 5

    Биоалуантүрліліктің жағдайы мен тенденцияларындағы негізгі өзгерістер. Тұрақты жер жамылғысына байланысты биологиялық әртүрлілік туралы конвенция. Биоәртүрлілікті сақтау стратегиясы мен іс -шаралар жоспары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да биологияны оқытудың жаңа технологиялары'
    Несиелер: 5

    Биологияны оқытудың жаңа ақпараттық технологиялары. Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды АКТ пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биоалуантүрлілікті сақтау және қорғау'
    Несиелер: 5

    Популяцияны қорғау-табиғатты қорғаудың түрлік деңгейі және биоәртүрлілік. ерекшеліктері мен олардың биоәртүрлілік пен жануарлар әлемін сақтаудағы маңызы. Таралу заңдылықтары және өсімдіктердің алуан түрлілігі. Тұщы су экожүйелері мониторингінің негізгі ережелері. Биоәртүрлілік және тұрақтылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микроорганизмдердің генетикасы және молекулалық биологиясы'
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдердің тұқым қуалаушылық және тұқым қуалайтын өзгергіштігінің молекулалық негіздері, тұқым қуалайтын өзгергіштікті зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Киберпедагогика негіздері (педагогикалық білім беру бағдарламаларына)
    Несиелер: 3

    Білім беруді цифрландыру жағдайындағы киберпедагогика. Киберпедагогиканың негізгі ұғымдары: киберонотология, киберәлеуметтік, киберкеңістік цифрлық білім беру ортасы және т.б. киберпедагогиканың психологиялық аспектілері. Қазіргі психологиялық-педагогикалық ғылымның инновациялық саласы ретіндегі киберпедагогика. Киберпедагогиканы қалыптастырудың алғышарттары. Цифрлық орта - ақпараттық технологиялар мен киберкеңістіктің алуан түрлілігі. Киберәлеуметтік контексте үздіксіз білім беру мәдениетін жан-жақты дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Теориялық биология'
    Несиелер: 4

    Ғылыми -әдістемелік мәселелерді шешкенде, биологиялық білім берудің теориялық негіздері. Құбылыстың негізгі принциптері - заңдылық, себептілікке ұқсас принцип. Жағдайға және тіршілік ортасының жағдайына байланысты өзгерістердің негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Теориялық және қолданбалы биофизика'
    Несиелер: 5

    Биофизиканың теориялық және қолданбалы аспектілері, заттардың тасымалдану механизмдері, биопотенциалдардың пайда болуы, гемодинамика мен фотобиология заңдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биологиялық білім берудегі электрондық контенттер'
    Несиелер: 5

    Қазіргі таңда биологиялық білім беру білім мазмұны және электронды контенттердің маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Ғылыми жұмысы: құрылымы, мазмұны, тілі және рәсімделуі. Ғылыми жұмысты жоспарлау. Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, ақпаратты іздеу, өңдеу және сақтау, ғылыми міндеттерді шешу. Ғылыми мәтінді дайындау ерекшеліктері: тезистер, баяндама, ғылыми мақала, монографиялар, өнертабысқа өтінімдер, конкурстық құжаттама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан ландшафтарын зерттеу'
    Несиелер: 5

    Орман ландшафтын қалпына келтіру тұрғысынан генетикалық әртүрлілік. Кеңістіктік-уақыттық ұйымдастыру заңдылықтары, геожүйелер және жергілікті рельеф заңдарының принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биофизиканың қазіргі мәселелері'
    Несиелер: 5

    Күрделі биофизикалық жүйелердегі процестердің заңдылықтары, макромолекулалардың құрылымы мен динамикасы, жасуша биофизикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Селекцияның заманауи әдістері'
    Несиелер: 5

    Жануарлардың жаңа тұқымдарын құру және қолданыстағы микроорганизмдердің өсімдік сорттары мен штаммдарын жақсарту. Әсіресе өсімдік шаруашылығы - селекция мен будандастыру. Жаңа сорттың пайдалы тұқымқуалаушылық қасиеттерін шоғырландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биологиядан электронды оқыту'
    Несиелер: 5

    ЭОР функциялары, биологияда қолданылатын интерактивті компоненттер, түрлі-түсті суреттер мен фотосуреттер, слайд-шоу, видео-фрагменттер, биологияны зерттеуге арналған анимациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы биология'
    Несиелер: 5

    Қолданбалы биология, зерттеу әдістері мен теориясы, қолданбалы биологияның заңдылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бионанотехнология'
    Несиелер: 5

    Биоөлшемді объектілер мен олардың негізінде технологиялар құрудың биологиялық жүйелерін зерттеу және қолдану. Бионанотехнологиядағы тұрақты биоқұрылымдардың қалыптасу принципі. Бионожүйелерді реттеудің функционалдық ерекшеліктері. Фибриллярлық микроқұрылымдардың негіздері. Наноэлементтерді биологиялық технологияға қолдану. Өсірілген жасушалардың гетерогенділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    ОН 3 Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.

  • Код ON9

    ОН 9 Заманауи молекулярлық биология және бионанотехнологияның қалыптасуының тарихи аспектілерін білу;

  • Код ON8

    ОН 8 Биология курсының мазмұнын және экожүйелердің, тұтастай Биосфера ландшафтының негізгі заңдылықтарын игеру үшін биологиялық білім берудің теориялық негіздерін қолдану мүмкіндіктерін меңгеру. Биологиялық ғылымның өзекті мәселелері бойынша ағымдағы ақпаратты оны ғылыми және педагогикалық қызметте неғұрлым тиімді пайдалану арқылы талдау.

  • Код ON4

    ОН 4 Эволюциялық биология, қазіргі заманғы спецификация тұжырымдамалары, көбею әдістері эволюциясы және биология пәні бойынша мектеп курсының мазмұнын дамытуды қамтамасыз ету үшін биологиялық білім берудің теориялық негіздерін пайдалану мүмкіндігі мен оларды пайдалану логикасына қолайлы білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету мақсатында зерттелген теориялар шеңберіндегі әдістер.

  • Код ON6

    ОН 6 Генетикалық эксперименттердің нәтижелерін талдап, мұрагерлік белгілердің негізгі заңдылықтарын, мұрагерлік түрлерін талдау. Генетикалық терминологияға, генетикалық түсініктерге және генетикалық түрлендірілген және трансгенді организмдерді қолданудың этикалық мәселелерін, биотехнологиядағы зерттеулерді бағалау.

  • Код ON2

    ОН 2 Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.

  • Код ON5

    ОН 5 Оқу материалының негізгі компоненттерін оқыту әдістемесін иелену және биология ғылымының өзекті мәселелері бойынша ағымдағы ақпаратты талдау. Биология және компьютерлік талдаудың заманауи әдістерін, биология ғылымдары саласындағы мәселелерді шешуде өзіндік тәсілдерді қолдану;

  • Код ON7

    ОН 7 Күрделі биофизикалық жүйелердегі процестердің жүру заңдылықтары мен биоалуантүрліліктің негізгі теориялық модельдерінің параметрлерін есептеу әдістеріне ие болу. Диалог құру және тең дәрежеде, ғылыми қоғамдастық пен қоғамның тең дәрежесінде қорғау. Эксперименттік зерттеудің биофизикалық тәсілін сипаттау.

  • Код ON10

    ОН 10 Биотехнологиялық зертханада жұмыс істеу дағдыларын; биотехнология әдістерін, оның ішінде молекулярлық генетика әдістерін қолдана отырып, селекциялық міндеттерді шешудегі дәстүрлі және жаңа тәсілдерді меңгеру.

  • Код ON1

    ОН 1 Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.

  • Код ON11

    OH 11 Ғылыми зерттеулерге ақпараттарды жинау, өңдеу және қорытындылау дағдылары; зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттерді, статистикалық материалдарды таңдау; диссертация тақырыбы бойынша ақпарат жинау; Жиналған ақпаратты жүйелеу және талдау; диссертация үшін ақпаратты өңдеу кезінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану.

Top