Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02104 Web-дизайн в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Сайттарды жобалау, векторлық анимация, анимациялық графика, ақпараттық архитектура және юзабилити, JavaScript сценарийлерін басқару тілдерін, Web-сайттарды әзірлеудің заманауи технологияларын пайдалана отырып, ақпараттық жүйелердің шығармашылық жұмыстарын жүзеге асыруға қабілетті Web-дизайн саласында кадрлар даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Академиялық сурет
    Несиелер: 5

    Академиялық сурет курсының мақсаты студенттердің қоршаған әлемді, оның пәндері мен адамды бейнелеу кезінде бейнелеу грамотасының заңдарын, ережелері мен тәсілдерін, ұзақ (көпсеансты) және қысқа мерзімді суреттерді жүргізу әдістемесін меңгеруі болып табылады. Бейнелеу сауаттылығы, перспективасы, бейнелеу материалдарының техникасы мен технологиясы заңдарын меңгеру зерттеу нысаны болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дизайн негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнде студенттер графика жұмыстарын әр-түрлі техникамен орындау, мастерлердің туындаларының копиясын жасауға, сәулеттік дизайнерлік графика техникасымен танысып, өз жұмысын презентация жасауға үйренеді. Дизайн нысандарын жобалау типологиясының әдістемелік және теориялық негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Композиция
    Несиелер: 4

    Пәнде композицияның негізгі заңдар мен композициялық түсініктерді, дизайн және өнердегі нысандардың композициялық заңдарын, сондай-ақ жобаларды жасау кезінде композициялық заңдарды практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге графикалық бейнелерді дайындау және өңдеу, сондай-ақ анимациялық суреттер жасау үшін компьютерлік жүйенің аппараттық және бағдарламалық құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Векторлық және растрлық графиканың негіздерімен танысу, басып шығару үдерісіне дайындық, жұмыс және жобалау құжаттамаларын енгізу; Студенттерді Revit, CorelDraw графикалық бағдарламаларының негізгі ұғымдары мен принциптерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағдарламалау негіздері және алгоритмдер
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламалаудың негізгі теориялық мәліметтерін, қолданбалы есептерді шешу үшін алгоритмдер мен деректер құрылымын ұтымды таңдау және процедуралық бағдарламалау технологиясын игеруге негізделген. Пәнді оқытудың міндеттері қазіргі заманғы бағдарламалау әдістерімен, деректердің негізгі құрылымдарымен және деректерді өңдеу алгоритмдерімен танысу; күрделі деректер құрылымдарын және стандартты іздеу, сұрыптау және өңдеудің басқа да операцияларын пайдалана отырып, жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау дағдыларын алу болып табылады; бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің аспаптық құралдарымен жұмыс тәжірибесін алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік мәдениетін дамытуға, күнделікті өмірде, қауіпті жағдайларда, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы қауіпсіз жүріс-тұрысқа дайындалуға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдыларын және қорғаныс туралы негізгі білім алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс студенттің экономикалық мәдениетін арттыруға ықпал етеді; қоғамдағы экономикалық өзгерістердің мәнін, қоғам өміріндегі құбылыстар мен процестердің логикасы мен өзара байланысын түсінуге, алған білімдерін практикалық қызметте қолдана білуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инженерлік графика
    Несиелер: 3

    Курс сызба геометриясы мен техникалық сызу элементтерін қамтиды. Сызбаларды орындау, геометриялық құрылыстар, сызба геометриясы және проекциялық сызу бойынша қажетті мәліметтер қарастырылады. Конструкторлық құжаттарды әзірлеуге және ресімдеуге (бөлшектерді қосу түрлеріне, жалпы түрдегі сызбаларды оқуға, жұмыс сызбаларын орындауға және анықтамалық әдебиетпен жұмыс жасауда) ерекше назар аударылды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән өз қызметінде нормативтік құжаттарды қолдануға, кәсіби мәселелерді шешуде жүйелі теориялық және практикалық білімдерді қолдануға үйретеді, сыбайлас жемқорлықтың қоғамның әл-ауқаты мен мемлекет қауіпсіздігіне тигізетін қатері туралы білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем өнер тарихы
    Несиелер: 4

    Пән адамзаттың дамуындағы өнердің мәнін қарастырады. Осы пәнді игерудің мақсаты шетелдік, сондай-ақ отандық бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихы саласында жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерделеу объектісі әлемдік өнердің негізгі стильдері мен бағыттары, сәулет, бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнер ескерткіштері, сондай-ақ жекелеген шеберлердің өмірі мен шығармашылығы болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • HTML және CSS негіздері
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді HTML тілінің негізгі ережелерімен таныстыруды, HTML парағының құрылымын, HTML элементтері арасындағы HTML құжатының құрылымындағы қатынасты қамтиды. Сондай-ақ пән білім алушыларда веб-құжаттарды ресімдеу үшін таңбалар туралы түсінік қалыптастырады. HTML-ді үйренуден кейінгі келесі қадам-стильдерді немесе CSS-ті үйрену (каскадты стиль парақтары, каскадты стиль кестелері).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түстану
    Несиелер: 4

    Пән барысында білімалушылар түстердің үйлесу теориясының жалпы заңдылықтарымен танысып, оны тәжірибе жүйесінде қолдану тәсілдерін, колористикалық және түс-фактуралық композицияларды құрудың негізгі заңдары мен ережелерін қарастырады. Түстің контрасты, түстердің үйлесімділігінің негізгі тәсілдері мен дизайндағы түстің ерекшеліктерін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • UX/UI дизайн
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты-керемет дизайн жасауға, ыңғайлы интерфейстерді жасауға үйрету. Пән студенттерді UI-дизайн (пайдаланушы интерфейсінің дизайны) саласында жобалауға, UX-дизайнның негізгі даму тенденцияларын зерттеуге, интерфейстің графикалық элементтерін жобалау дағдыларын және пайдаланушы тәжірибесін жобалау дағдыларын игеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бейіндік ағылшын тілі 1
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттердің кәсіби шет тілді құзыреттілігін жетілдіру, кәсіби міндеттерін орындауға қажетті деңгейде коммуникативтік дағдыларды дамыту, іскерлік кездесулер, келіссөздер, презентациялар жүргізу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шрифт
    Несиелер: 4

    Пән шрифтың тарихы мен түрлерін қарастырады. Шрифтерді құру принциптері. Бүктелген (квадрат шрифт), гротескалық. Модульдік торға шрифт жасау. Серифдік шрифтер. «Академиялық», «Рим», «Антика», «Мысырлық» шрифтерді құру. Сәндік шрифтер түрлері. Сәндік шрифтерді құру тәсілі. Шрифтер композицияларын орындау. Шрифтің композициясы түсі. Сәулеттік шрифт.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жобалық графика
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаттары-көркем дизайнға кәсіби көзқарасты, қаріптік графикалық әдістерді игеруді және осы білімді практикада қолдануды қамтамасыз ететін бастапқы композициялық және графикалық дағдылар мен идеяларды қалыптастыру. Сәулеттік-дизайнерлік графика негіздерін қалау; көлемдік-кеңістіктік модельдеу дағдыларын қалыптастыру; Бейнелі-метафоралық пішінге тәсілдерді меңгеру және шығармашылық дербестікті қалыптастыру болып келеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Графикалық редактор CorelDRAW
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-дизайн өнімін құруда CorelDraw графикалық редакторын қолдану. Олар CorelDraw бағдарламасының интерфейсін, негізгі командалар мен панельмен танысады, объектілерде негізгі операцияларды орындайды;бағдарламадағы жұмыс процесін сауатты оңтайландырады, макетті кейіннен басып шығаруға дайындау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Каллиграфия
    Несиелер: 4

    Негізгі мақсаттар-каллиграфиялық жазудың принциптері мен әдістерін зерттеу және каллиграфиялық жазудың графикалық дағдыларын қалыптастыру; шрифт графикасы саласында эстетикалық талғамды қалыптастыру; дизайн тұжырымдамасына сәйкес шрифттің тарихи формаларынмен танысу, оның түрлерімен пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Веб-технологиялар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттерде веб-қосымшаларды жобалау және пайдалану саласында теориялық білім мен практикалық негіздерді қалыптастыру; веб-бағдарламалаудың заманауи тілдерін сауатты таңдауға және қолдануға үйрету; веб-қосымшаларды әзірлеу құралдарын пайдалануға және репозиторийлерді құруға үйрету; веб-қосымшаларды құру және оларды қосымшалар серверлерінде, оның ішінде бұлтты платформаларда орналастыру технологиясын меңгеру; WOT/IoT объектілеріне ("ақылды" құрылғылар) қосымшалар жасау технологиясын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дизайн тарихы
    Несиелер: 3

    Курс материалдық мәдениеттің тарихы дамуын қарастырады, әр дәуірде болған ғылыми жаңалықтарын анықтай отырып, оның замануи дизайнға берген әсеріне сараптама беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік графиканы модельдеу
    Несиелер: 4

    Пән білім алушыларда графикалық ақпаратты жасау, қарау және өңдеу саласында туындайтын міндеттердің түрлері туралы түсінік қалыптастырады. Растрлық және векторлық кескін туралы негізгі ұғымдар. Физикалық процестерді графикалық түрде көрсетуге арналған бағдарламалардың қолданбалы мақсаты. Векторлық графикалық бағдарламалардың терезелері. Компьютерлік модельдеудің бағыттары мен қолдану аясын жіктеу. Суреттер мен макеттерді импорттау және экспорттау ерекшеліктері. Компьютерлік графикадағы екі өлшемді және үш өлшемді (3D) геометриялық түрлендірулер (2D).Математикалық модельдеуге кіріспе. Оңтайландыру, құрылымдық, геометриялық және графикалық модельдер. Геоақпараттық, кестелік және ақпараттық модельдер

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Веб-қосымшалар дизайны
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгерудің мақсаты web-сайтты жобалау-жобалаудың жалпы әдістемесін меңгеру; web-сайтты көркем безендіру технологияларын меңгеру; клиент пен сервер тарапынан бағдарламалау құралдарымен web-сайтты құру технологиясын меңгеру; серверде web-сайтты орналастыру, қолдау және сүйемелдеу технологиясын меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Веб-қосымшалардың заманауи мүмкіндіктері
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің ақпараттық технологиялардың заманауи мүмкіндіктері саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Функционалды Web қосымшасын құрудың, конфигурациялаудың және конфигурациялаудың теориялық және практикалық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейіндік ағылшын тілі 2
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу студенттерге халықаралық-стандартты жалпы ғылыми және ғылыми-кәсіби деңгейде қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Негізгі бағыттар-коммуникативтік, іскерлік дағдыларды одан әрі жетілдіру; әр түрлі коммуникативтік және бизнес салаларында және қарым-қатынас жағдайларында ауызша және жазбаша сөйлеуді шығармашылықпен байланыстыра меңгеру дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Графикалық дизайндағы ойтүзушілік
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту кезінде студент дизайнда көркем бейнені пішімдеу, коммуникативті-эстетикалық дизайн тілі, дизайндағы көркем бейнені қалыптастыру, көрнекі суреттердің метаморфорлық бейнені, графикалық дизайндағы көркемдік бейнені көрсету әдістерін меңгереді. Сондай-ақ графикалық дизайндағы метаморфозды визуалды және көркем бейнелерді практикалық қолдану дағдыларын қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Графикалық редактор Adobe Photoshop
    Несиелер: 4

    Пәнің негізгі мақсаты растрлық графиканы өңдеу, қабаттардың эффектілері, маскалар, контурлар мен пішінді орналастыру, контурлардағы операциялар, түстік ерекшеліктері, фото монтаж әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпорын қосымшаларын жобалау негіздері
    Несиелер: 4

    Курстың негізгі мазмұны Ақпараттық жүйелер саласындағы базалық білім, ИҚК жобалау, негізгі ұғымдар, жобалау әдіснамасы, АЖ енгізудің функционалдық саласын талдау және модельдеу болып табылады. Бизнес-процестердің тұжырымдамалық модельдері және CASE модельдеу құралдары. Корпоративтік қосымшаларды әзірлеу әдістемесі. Java және .Net корпоративті қосымшалардың архитектуралық-технологиялық платформаларын салыстыру.корпоративті қосымшаларды жобалау кезінде деректерді модельдеу және басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Веб-дизайндағы иллюстрация және анимация
    Несиелер: 4

    Пән білім алушыларды сайттардағы баннерлерден бастап кинодағы арнайы эффектілерге дейін жасау технологиясының негізгі ұғымдарымен таныстыруды қарастырады. Қазіргі заманғы суретші-аниматор немесе мультимедиялық дизайнер-бұл дизайнер мен иллюстратордан бастап режиссерге дейін мамандардың бүкіл тобын алмастыра алатын көп салалы маман. Анимация мен иллюстрацияның ауқымы өте кең: бұл блокбастерлердегі қызықты арнайы эффектілер, бейне ойындардың ерекше әлемдері, баспа басылымдарының Графикалық дизайны, баннерлік жарнамалар, эксперименттік анимация. Иллюстрация және анимация графикалық тілдің көмегімен өз ойларын білдіру қабілетін талап етеді. Пән "Анимация", "Иллюстрация", "мультимедиялық дизайн" және т. б. сияқты көптеген технологияларды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық каллиграфия
    Несиелер: 4

    Бұл пәннің мақсаты-заманауи каллиграфиялық мәдениетті зерттеу және сандық технологияның дамуымен байланысты заманауи каллиграфиялық процестерді талдау. Каллиграфиялық жазудың негізгі функциясы – ауызша ақпаратты сақтау және беру – сандық дәуірде жоғалғанына қарамастан, каллиграфия ең алдымен графикалық дизайн саласында сұранысқа ие бола бастады. Заманауи каллиграфияның функцияларын және оның компьютерлендірілген қоғамдағы рөлін талдау шрифтік дизайнның әдіснамалық базасын дамыту және "Web дизайн"мамандығы бойынша оқитын студенттерге арналған білім беру бағдарламаларын жасау үшін маңызды теориялық мәнге ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейіндік ағылшын тілі 3
    Несиелер: 4

    Ағылшын тілін үйрену студенттерге коммуникативтік, лингвистикалық, тілдік-мәдени және кәсіби құзыреттерді дамытуға мүмкіндік береді. Кәсіпкерліктің коммуникативтік салаларының зерттелетін тақырыптары, ресми бизнес-стилінің нормаларын меңгеру дағдылары, белсенді іскерлік сөздік терминологияны меңгеру, жазбаша және ауызша дерек көздерімен жұмыс істеу, іскерлік хаттарды жазу,ағылшын тілінде іскерлік әңгімелер жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • JavaScript көмегімен веб-қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 4

    Бұл пән JavaScript сценарийлерін құру тілдерінде жұмыс істеу техникасы мен дағдыларын игеруге арналған. JavaScript Негіздері. Тілдің негізгі элементтері. Бетте операторларды орналастыру. Ақпаратты енгізу және шығару. JavaScript тілінің негізгі операторлары. JavaScript стандартты нысандары мен функциялары. Негізгі объектілердің қасиеттері мен әдістері. Window және frame нысандары. Cookie.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық архитектура және ыңғайлылық
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты-студенттерді веб-ресурсты құрудың заманауи әдістемелерімен және веб-ресурстың ақпараттық архитектурасымен, контент пен функционалдылықты сәйкестендіру және анықтау (дефинициялау) негізгі компоненттерімен таныстыру; ресурстың негізінде жатқан мазмұн мен функционалдылық арасындағы қарым-қатынасты анықтайтын иерархия, құрылым және номенклатура. Сондай-ақ пән білім алушыларды ақпараттық жүйеде іске асырылған ұйымдастыру, пәндік және навигация схемаларының үйлесімімен таныстыруды көздейді; тапсырмаларды орындауға және мазмұнға интуитивті қол жеткізуге ықпал ететін ақпараттық кеңістікті құрылымдық жобалау; пайдаланушыларға ақпаратты іздеуді және оны басқаруды жеңілдету мақсатында веб-сайттарды құрылымдау және жіктеу өнері мен ғылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Логотип дизайны
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты белгілер мен логотиптерді әзірлеу саласында негізгі білімді қалыптастыру болып табылады. Пән студенттердің логотиптің әртүрлі әдістері мен стильдерінде графикалық ұсыну дағдыларын қалыптастырады. Пәннің негізгі мазмұны кескін, түстер палитрасы, мазмұны, қаріптерді қолдану ережелері бойынша логотиптерді әзірлеудің негізгі талаптарымен танысу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Графикалық редактор Adobe Illustrator
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты-дизайн нысандарын жобалауда векторлық графиканы қолдану, сонымен қатар күрделі нысанды салу үшін логикалық операцияларды қолдану дағдысын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректерді визуализациялау
    Несиелер: 5

    Бағдарламаның негізгі мақсаты ақпараттық және мультимедиялық технологиялар, бағдарламалау және дизайн саласында қажетті бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істей алатын және еңбек нарығында сұранысқа ие, сондай-ақ коммуникативтік және жобалық дағдыларға ие, ұжымда жұмыс істей алатын, әртүрлі мекемелерде және әртүрлі нысаналы топтар үшін ақпараттық технологиялар саласында кәсіби білім беру қызметін жүргізе алатын жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Графикалық редактор Autodesk 3dsMax
    Несиелер: 4

    Пән 3D модельдеу, рендер және анимацияның негізгі ұғымдарын зерттеуге бағытталған. Пәннің ерекшелігі-кәсіби салаларға, дизайн-жобалауға жақын тапсырмалардағы бағдарламалардың мүмкіндіктерін игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Белгіше дизайны
    Несиелер: 5

    Пән білім мен дағдыларды қалыптастырады сапалы белгішелер отбасын құру. Белгішелерді жасау технологиясы ойластырылған тәсілді, үйретілген көзді, аз итерацияны және көп тәжірибені қажет етеді. Пәннің мақсаты-студенттерді керемет белгішелер дизайнының негізгі атрибуттарына бейімдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бэкенд бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мазмұны бэкенд-бағдарламалау саласындағы базалық білім болып табылады. Бэкенд интерфейсті деректер базасымен байланыстырады, пайдаланушыға қажетті ақпаратты береді, сұраныстарды қабылдауға мүмкіндік береді, сайттың жұмысын қамтамасыз етеді. Python, PHP, Java сияқты бағдарламалау тілдері осы міндеттерге сәйкес келеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 3D әлемдері мен модельдеуге арналған математика
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді кәсіби 3D қозғалтқышын жасау үшін ойын бағдарламашысына қажетті негізгі математикалық тұжырымдамалармен таныстыруды қарастырады. Негізгі мақсат ойындарды әзірлеудегі қосымшаларға бағытталған, көптеген тақырыптар 3D графика саласындағы жалпы мүдделерді қамтиды. Курстың негізгі мазмұны-векторлық геометрия және сызықтық алгебра сияқты салалардағы негізгі білім, содан кейін жарықтандыру және көріну сияқты 3D ойындарын бағдарламалаудағы жетілдірілген тақырыптарға көшеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандық жарнама дизайны
    Несиелер: 5

    Курс-бұл сандық жарнаманың мәнін, оны құру принциптерін және мақсатты мақсатты түсіну үшін әдіснамалық негіз беретін кәсіби дайындық пәндерінің арасындағы байланыс. Курс дизайн туралы білімді мамандандыруға, "композиция негіздері", "түстану", "қалыптау"пәндерінен алынған білімді практикалық қолдануға және түсіндіруге бағытталған. Алынған білім дизайнның визуалды мәні туралы идеяларды кеңейтеді және тереңдетеді. Пәннің мақсаты көрнекі жарнаманың экспрессивті құралдарының ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Міндет-байланыс және Маркетинг теориясы тұрғысынан жарнамамен теориялық танысу, көрнекі құралдармен жарнаманың функционалды мақсатын ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи дизайн
    Несиелер: 3

    Мамандыққа байланысты замануи дизайн пәнімен танысу негізгі теориялық білімдермен байланысты. Оқыту мақсаты дизайның замануи принциптерін және даму жолдары туралы, оған тән ерекшеліктерін, негізгі концепцияларын құрудың кеңістік пішіндерін түсіндіру, жалпы мәдениеттің дамуына тигізетін септігін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейіндік ағылшын тілі 4
    Несиелер: 4

    Курс ағылшын тілінде іскерлік келіссөздердің негізгі сатыларын, сөйлеу жағдайында олардың негізгі сөздік қолдану деңгейін көтертіп, кәсіби лексиканы және терминологияны пайдалануға, мамандыққа байланысты әңгімелесуді жүргізуге, диалог пен мәселелерді талқылауға, арнайы мәтіндерді аудару дағдыларын қолдануға ықпал етеді; өз салаларында әдебиеттерді талдап, кәсіптік іскерлік құжаттарды рәсімдеу және орындауға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инфографика
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты ақпаратты немесе идеяларды визуализациялау Тәсілдерін меңгеру, және оның мақсаты аудиторияға күрделі ақпаратты тез және түсінікті түрде жеткізу болып табылады. Суреттерге қосымша инфографика құралдары графиктер, диаграммалар, блок- кестелер, карталарды, тізімдерді инфографика әдістерімен әзірлеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Компьютерлік ойын дизайны
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді әртүрлі компьютерлік ойындарға арналған дизайн мен дизайнның негізгі идеяларымен және әдістерімен таныстыру. Компьютерлік ойындардың дизайны-бұл динамикалық және қызықты процесс. Оқу барысында студенттер компьютерлік ойын дизайнын жасаудың барлық кезеңдерімен, ойын механикасы мен жүйелік дизайн негіздерімен, интерактивті баяндау теориясымен, Adobe Creative Suite, Maya 3D, JIRA, Confluence және BitBucket бағдарламаларымен танысады. Зерттелген теориялық материалдар қарқынды практикалық сабақтармен бекітілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Интерактивті дизайн
    Несиелер: 6

    Пәннің негізгі мазмұны интерактивті (яғни интерфейсі бар) цифрлық бұйымдарды, жүйелерді, орталарды, қызметтерді жобалаумен айналысатын заманауи компьютерлік ақпараттық технологиялар мен дизайнның негізгі аспектілерін зерттеу болып табылады. Пәннің негізгі бағыты пайдаланушылардың қажеттіліктері мен тілектерінің өзара әрекеттесуін жобалауға қатысты болуы керек. Дәстүрлі дизайн пәндерінен айырмашылығы, өзара әрекеттесуді жобалау құрылғылардың, әсіресе күрделі және сандық мінез-құлқына назар аударады. Өзара әрекеттесуді жобалау адам-машиналық өзара әрекеттесуді зерттеу аясында алынған тәжірибе мен білімге негізделуі мүмкін және қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Фотографика
    Несиелер: 5

    Пән жарнамалық графика дизайндағы замануи фотожурналистика, графикалық дизайндағы аналогты фотосурет технологиясы, байланыс және контактсыз баспа, жарнамалық фотографика әдістері, жарнамалық графикалық дизайнда фотографиканы қолдану, фотографиялық ақпараттарды компьютерде өңдеу принциптері мен әдістері, автоматтандырылған көркем дизайн жетілдіру жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Графикалық редактор Adobe InDesign
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі типтегі және көлемдегі жарияланымдарды орналастыруға арналған құралдарды зерттеуге бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде баспа және цифрлық басылымдарды — буклеттерді, каталогтарды, кітаптарды, электрондық кітаптарды және басқа да цифрлық жарияланымдарды беттеу, сондай-ақ мерзімді басылымның түпнұсқа-макетін баспаға дайындау үшін қажетті дағдылар алынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Замануи веб-қосымшалар
    Несиелер: 6

    Курс қазіргі заманғы веб-технологияларды әзірлеу және енгізу туралы жан-жақты түсінік қалыптастыруға бағытталған, мысалы, веб-сайт немесе веб-қосымшаны құру, имитациялау және ойын технологиялары, т.с.с. Осы курстың мақсаты студенттерге ашықтықты қамтамасыз ету веб-қосымшалардың жұмыс тетіктерін түсіну, сонымен қатар өз қосымшаларын жазу білімдері, дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жобаның экспозициясы
    Несиелер: 10

    Бұл пән дипломалды талдау жүргізу әдістемесін игеруге арналған: дипломдық жобалау тақырыбына сәйкес дизайнды қалыптастырудың әлеуметтік-мәдени, демографиялық, психологиялық, функционалдық және көркемдік негіздерін зерттеу (Дизайн саласындағы қазіргі әлемдік тәжірибе мысалында). Дипломдық жұмысты жазудың мақсаты мен міндеттерін анықтау, тақырыпты таңдау және дипломдық жұмысты орындауды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Дизайндағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Бағдарламаның негізгі мақсаты ақпараттық және мультимедиялық технологиялар, бағдарламалау және дизайн саласында қажетті бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істей алатын және еңбек нарығында сұранысқа ие, сондай-ақ коммуникативтік және жобалық дағдыларға ие, ұжымда жұмыс істей алатын, әртүрлі мекемелерде және әртүрлі нысаналы топтар үшін ақпараттық технологиялар саласында кәсіби білім беру қызметін жүргізе алатын жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда мобильді қосымшаны әзірлеу саласында туындайтын міндеттердің түрлері туралы түсінік қалыптастырады. Пән аясында студенттер мыналарды зерттейді: AppleiOS операциялық жүйесіне арналған мобильді қосымшаларды әзірлеудің аспаптық ортасы және Android үшін типтік қосымшаны әзірлеу. Эмуляторды қолдану арқылы даму ерекшеліктері. Эмуляторда және нақты құрылғыларда кодты жөндеу. IOS операциялық жүйесінің құрылымы. IOS қосымшасының құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Брендбук
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты брендбуктың негізгі компоненттерін және брендті паспорттау құралдарын, бренд тұғырнамасын зерттеу болып табылады: компанияның көзқарасы, брендті дамытудың ұзақ мерзімді мақсаттары, компанияның миссиясы және нарықта болудың негізгі мақсаты, бренд құндылықтары, бренд байланысының ерекшеліктері, бренд стратегиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Web жобаларын басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пән жобаларды басқару техникасы мен дағдыларын игеруге, бағалау әдістеріне, жоба жоспарын құруға, жобаның тәуекелдерін басқаруға, жобаның қаржылық негіздемесіне, бақылауға және бақылауға арналған. Зерттеу интеграцияны басқаруға, ресурстарды басқаруға, сапаны басқару әдістеріне, жоба тобын басқаруға негізделген.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Айдентика
    Несиелер: 6

    Пән графикалық дизайндағы кескінді құру әдістері мен процестермен жұмыс жасау тәсңледерімен таныстырады. Визуалды айдентика әзірлеу кезінде алушуға психологиялық әсер ету әдістерін игеру, әртүрлі жарнама түрлерінің тіл ерекшеліктерін меңгеру; замануи қоғамдағы баспа және жарнамалық өнімдердің рөлі мен маңыздылығы туралы білу және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 4

    Оқу үрдісінде ғылыми-зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Әр түрлі зерттеулердегі тақырыптардың өзектілігі мен өңделу дәрежесін негіздеу. Зерттеу тақырыбы мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу объектісі мен мәнін анықтау. Дипломдық жобаның тақырыбы бойынша библиографиялық деректерді жинау. Дипломдық жоба тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық базасын жасау. Тақырыпты талдаудың ғылыми әдістерін таңдау. Жүргізілген зерттеу бойынша қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Өнер саласындағы менеджмент
    Несиелер: 6

    Бұл курс өнер саласындағы менеджменттің жалпы заңдылықтары мен механизмдерін терең қарауға бағытталған және студенттерді мәдениет және өнер саласындағы басқару үрдістерін проблемалық түсінуге бағытталған пәнаралық сипатқа ие. Ұсынылатын пән студенттерді басқарудың барлық деңгейлеріндегі мәдени құрылыс пен мәдени саясаттың негізгі принциптері мен өзекті мәселелерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Интернет және маркетинг
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіптік нарығын дамытуда интернет-технологияларды пайдаланудағы сенімді білімін жетілдіру, сондай-ақ маркетинг курсында алынған білімнің тәжірибелік қолданылуы, студенттердің кез-келген кәсiпорында маркетингтiк мамандар ретiнде табысты жұмыс жасау үшiн қажеттi дағдылар мен мүмкiндiктерге ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Код ON1

    Тіршілік әрекетінің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі мәселелерді, қазіргі заманның негізгі экологиялық мәселелерін және оларды шешу жолдарын, құқық саласын, құқықтың базалық салаларының пәні мен міндеттерін, Конституцияның құқықтық актілер жүйесі үшін Негізгі заң ретіндегі маңызын, мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияларды іске асыру, сыни ойлау дағдыларын, шешімдер қабылдау техникаларын, тиімді көпшілік алдында сөз сөйлеуді дайындау және өткізу әдістерін меңгеру

  • Код ON2

    Кәсіби қызмет саласында адекватты кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қолдану, ағылшын тілінде тілдік, сөйлеу, пәндік құзыреттілікке ие болу, ресми-іскерлік стиль нормаларын, белсенді іскерлік лексика мен терминологияны, әртүрлі коммуникативтік және бизнес салалардағы қарым-қатынас жағдайларындағы ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеру.

  • Код ON3

    Адамзаттың материалдық мәдениеті дамуының негізгі тарихи кезеңдерін білу, өнер түрлері мен стильдерін түсіну, бейнелеу өнері мен әр түрлі елдердегі дизайнның даму кезеңдерін білу. Тарихи жағдайлар мен материалды түрдің өзгеруіне және дизайндағы жаңа формалардың тууына әкелетін факторларға бағдарлау. Қоғамның үнемі өзгеріп отыратын қажеттіліктері барысында өнер, мәдени тарих, дизайн саласындағы заманауи тенденцияларды бағдарлау

  • Код ON4

    Өзінің дизайн-жобаларында жазықтық, көлемдік және кеңістіктік формаларды модельдеудің композициялық құралдары мен тәсілдерін пайдалану; Макеттеу және модельдеуде жұмыс тәсілдерін, түстану заңдарын, бейнелерді, көлемдерді, кеңістіктерді қабылдау заңдарын ұтымды қолдану. Шығармашылық ой мен жобалық тұжырымдамаға сәйкес дәстүрлі және заманауи техниканы, материалдар мен құралдарды пайдалану.

  • Код ON5

    Компьютерлік технологиялардың қазіргі даму тенденцияларында шарлау және оларды кәсіби деңгейде қолдана алу. Заманауи бағдарламалық пакеттерді қолдана отырып, графикалық және көлемдік модельдеу дағдыларына ие болу. Бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, көркем және графикалық бейнелерді, шығармашылық идеяларды жүзеге асыру.

  • Код ON6

    Болашақ мамандықтың мәнін түсіну; кәсіби қызығушылықтары қалыптасқан; кәсіби қызмет саласындағы негізгі проблемалармен танысу; өз жұмысының нәтижелері үшін кәсіби жауапкершілікті сезіну. Өз еңбегінің процесі мен нәтижелерін талдай алады, кәсіби өзін-өзі жетілдіру саласындағы міндеттерді тұжырымдап, жүзеге асыра алады

  • Код ON7

    Барлық кезеңдерде функционалдық, эстетикалық, құрылымдық, техникалық, экономикалық және басқа да іргелі талаптарға, стандарттарға және заңнамаға сәйкес дизайн жобаларын құру: алдын-ала жобалаудан бастап жобаның бағдарламасының критерийлеріне сәйкес аяқталған жобаны егжей-тегжейлі әзірлеуге және бағалауға дейін. Фигураның негізгі теориялары мен әдістерін, типографиясын, белгілер семиотикасын және фотография негіздерін білу. Идеялар туғызады, алғашқы мәліметтерді талдайды және шығармашылық ізденістер жүргізеді

  • Код ON8

    Дизайн саласында қол жетімді ғылыми зерттеулер жүргізу, өндірістік тапсырмаларды орындауда шығармашылық және тәуелсіз болу. Комплекстерді жобалаудың міндеттері мен құралдарын анықтау арқылы жобалау алдындағы талдауды жүргізу және дизайн тұжырымдамаларын жүзеге асыру; жобалау жобасына қойылатын тұжырымдамалық және функционалдық талаптарды бағалау. Қойылған талаптарға сәйкес жоба материалын құрастырып, презентацияда, қорғауда өз жұмыстарын дұрыс көрсету

  • Код ON9

    Html, css және JavaScript көмегімен веб-қосымшаларды бағдарламалау мәселелерін, міндеттері мен негіздерін анықтау және бағалау. Веб-сайтқа кіруші мен ресурс арасындағы байланыс ерекшеліктерін байланыстыру және веб-сайттың мақсатты аудиториясын анықтау. Графикалық редакторда веб-сайттың дизайн-макетін жобалау және әзірлеу. Алдыңғы және артқы бағдарламалау негіздерімен бағдарламалау әдістерін таңдау және салыстыру. Мобильді рұқсаттарға арналған веб-сайттың бейімделген нұсқасын жасау және даму нәтижелерін ұсыну.

  • Код ON10

    Жобалық мәселелерді шешу және веб-қосымшалардың жұмыс істеу механизмдерін, сондай-ақ өзіңіздің Web қосымшаларыңызды жазу үшін білім, білік және дағдыларды енгізу. Web-әзірлеуде қолданылатын заманауи әзірлеу құралдарын және қолданыстағы бағдарламалық шешімдерді, әдістемелер мен модельдерді пайдалану - жоба бойынша жұмысты жоспарлау және оны іске асыру кезінде міндеттерді бөлу.

  • Код ON11

    Web-сайтты жобалау әдістемесін, web-сайтты көркем безендіру технологиясын, клиент пен сервер жағында бағдарламалау құралдарымен web-сайтты құру, серверде web-сайтты орналастыру, қолдау және сүйемелдеу технологиясын пайдалану. Ыңғайлы интерфейстерді және дизайн жасау. Сайттарада, видео ойындарда, графикалық ресімдеу баспа басылымдарында, жарнамалық баннерлерде, эксперименттік мультипликацияда арнайы әсерлер қолдану.

  • Код ON12

    Ақпараттық және мультимедиялық технологиялар, бағдарламалау және дизайн саласында әлемдік тәжірибені анықтау және қолдану. Интерактивті қосымшаларды әзірлеу, C# бағдарламалау әдістері және Unity-де жұмыс істеу саласындағы заманауи бағдарламалау және дизайн үрдістеріне назар аударыңыз; Unity әзірлеу ортасын қолдана отырып, интерактивті қосымшаны әзірлеудің толық циклын жүзеге асыру, Unity-де интерактивті қосымшаларды әзірлеудің кәсіби құралдарын пайдалану мүмкіндігі. Кәсіби 3D қозғалтқышын жасау үшін ойын бағдарламашысына қажетті математикалық дағдыларды игеру.

Top