Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02104 Сәулеттік дизайн в Қазақ технология және бизнес университеті

Пәндер

  • Сәнді кескіндеме I (ағылшын тілінде)

    Кескіндеме өнерін меңгеру үшін қажет болатын барлық материалдармен жұмыс жасауды меңгеру, олардың қасиеті мен ерекшеліктерін ажырата білу.Бейнелеу өнерінің жарқын бағыттарының бірі - сәндік кескіндеме. Оның шақыруы - безендіру. Оның айрықша белгілері таза түстер, композицияның логикалық құрылысы, мұқият ойластырылған формалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Композиция

    «Композиция» пәні студенттерге кіріспемен қамтамасыз етеді костюмдегі негізгі заңдар мен тұжырымдамалар, қолдану құру кезінде композициялық заңдарды практикалық қолдану дағдылары жобалар, өнімдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық кескіндеме I (ағылшын тілінде)

    Әртүрлі кескіндеме материалдарымен жұмыс істеу әдістемесі, техникасы және технологиясы бойынша кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, станоктық кескіндеменің бейнелеу тәсілдерінің кең ауқымын меңгеру, түсті қабылдаудың негізгі заңдылықтарын және оның қасиеттерін зерттеу.Сондай-ақ, алған білімдерін бейнелеу бейнесін құруда қолдана білу дағдылары және жарықтандыру жағдайы мен қоршаған орта жағдайларына байланысты табиғаттың әртүрлі күйін жеткізе білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кескіндеме I

    Пән болашақ мұғалімнің кәсіби білімі мен біліктілігін зерделеуге, оның кескіндеме саласындағы шығармашылық қабілеттерін дамытуға, кескіндемедегі реализм әдісіне сүйене отырып, кескіндеме өнерінің қыр-сырын үйретуге, оны өз бетінше шығармашылық және білім алуға дайындауға бағытталған. орта мектепте жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сурет I

    Студенттерді «сурет салу» курсын сәтті меңгеру үшін маңызды пәндер болып табылады көркем және теориялық дайындық, ол практикалық даму болып табылады сурет сабақтары (өнер тарихы, өнер тарихы) RT, сурет, кескіндеме, композиция). Студенттердің пәндерді дамытуда алған дағдылары көркемөнерді оқыту, көркемөнерді оқыту әдістемесін қажет етеді практикалық бағыттылық, білімнің қажетті технологиялық жиынтығын қамтамасыз етеді бейнелеу өнері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (экономика және кәсіпкерлік негіздері. Экология және тіршілік қауіпсіздігі. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері. Ғылыми зерттеу әдістері)

    Модуль экономика, кәсіпкерлік, экология, тіршілік қауіпсіздігі, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы дағдыларды және практикалық және кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеу әдістерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шығармашылық ойлау қабілеттерін, тәуелсіздігін, практикалық білімді талдау және жалпылау қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сурет II

    Пән суретте әр түрлі формалардың бейнесін қалыптастырады, перделер салады, заттар мен маталардың әр түрлі текстураларын береді, сонымен қатар графикалық бейнелеудің әр түрлі құралдарын, сурет техникасы мен материалдарын қолданады (перспектива, пропорциялар, хиароскуро, штрих, сызық, дақ); адамның гипс фигурасын және тірі модельді бейнелеу, фигураның қысқа мерзімді эскиздері мен эскиздерін орындау; іздеу авторлық сурет стилі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өнер тарихы І

    Пән студенттерде шетелдік және отандық бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихы саласындағы жүйелі білімдерін дамытады. Әлемдік бейнелеу өнері, сәулет, мүсін және сәндік өнер тарихы. Тарихи стильдер. Әлемдегі әртүрлі дәуірлер мен халықтардың көркемдік идеялары мен өнер туындыларының тарихы мен дамуын зерттеу. Бейнелеу өнерінің түрлері, жанрлары, көркемдік-экспрессивтік құралдары. Тарихқа дейінгі дәуірдің материалдық мәдениеті. Ежелгі дүниенің материалдық мәдениеті (Египет, Месопотамия). Оңтүстік және Оңтүстік-Шығыс Азияның материалдық мәдениеті (Үндістан, Қытай, Жапония көшпелілердің материалдық мәдениеті). Ежелгі мәдениет (Грекия, Рим, Византия). Ежелгі Ресейдің материалдық мәдениеті. Орта ғасырлардағы Батыс Еуропаның материалдық мәдениеті (Романеск стилі, Қайта өрлеу дәуірінің материалдық мәдениеті). Барокко, рококо. Классицизм. 19 ғасырдағы көркемдік қозғалыстар. Қазіргі заманғы. Халықаралық стиль. Постмодернизм. Тарихқа дейінгі дәуірдің материалдық мәдениеті;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Станокты кескіндеме

    "Станоктық кескіндеме" бейнелеу сауаттылығының заңдылықтарын ашады, кәсіби дағдыларды тәжірибе жүзінде меңгеруді мақсат етіп, көркем мәдениет пен бейнелі ойлауды дамытуға бағытталған. Кескіндеме үйретудің маңызды аспектісі – түстердің өзара әрекеттесуін және олардың бір-біріне әсерін түсіну. Болашақ педагог-суретшілердің кәсіби қызметінің негізі – реалистік форманы құру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материалдық мәдениет және дизайн тарихы

    Материалдық мәдениет туралы түсінік. Мәдениеттің жалпы жүйесіндегі орны. Материалдық мәдениет тарихы тарих ғылымының дербес бөлімі ретінде. Материалдық мәдениет тарихын зерттеу пәні мен әдістері. Ежелгі Жерорта өркениеттерінің климаты, ландшафты, табиғи ресурстары және тамақтану ерекшеліктері (Жерорта теңізі триадасы). Крит-Микен Грециясы мен Этрурияның материалдық мәдениеті. Антикалық дәуірдегі техникалық және ғылыми өнертабыстар. Кельттер мен ежелгі немістердің материалдық мәдениеті. Конструктивизм. Материалдық мәдениеттегі «сән» және «стиль» ұғымы. Микростилдердің қалыптасуы. ... Шығыс елдерінің материалдық мәдениеті дәстүр мен қазіргі заманның үйлесімділігі болып табылады. Шығыс халықтарының материалдық мәдениеті мен өміріне діни постулаттардың әсері (Қытай, Жапония және Үндістан мысалында). Көшпелі халықтардың материалдық және тұрмыстық мәдениетінің ерекшеліктері. Қазіргі кезеңдегі материалдық мәдениеттің дамуының негізгі тенденциялары;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түсті ажырату

    Түс туралы түсінік, түстік пигментің материалдарда колданылуы, олар физикалық және химиялық анализдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме II

    Пән сәндік кескіндеменің ассоциативті-бейнелі тілін дамытуға бағытталған., декоративті кескіндемедегі ұғымдар, конвенциялар, бейнелеу және экспрессивтілік, кескін элементтерін стильдеу және жазықтық-ою-өрнек түсіндіру, табиғи қойылымның ою-өрнек негізін анықтау. Оқыту нәтижелері бойынша білім алушы пәндік әлемнің, кеңістіктің объектілерін, адам бейнесін, сәндік кескіндеме құралдарын бейнелеуді біледі; материалда сәндік кескіндемені орындауға әзірленген әдістерді қолдану дағдыларын меңгереді;- эскиздеудің коллаждық әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи кескіндеме

    «Тарихи кескіндеме» курсы - визуалды сауаттылық циклінің соңғы кезеңі және дизайнер сызуының ерекшелігіне өтпелі кезең. Ол кескіндеменің ең маңызды жанрларын, адамдарға немесе бүкіл адамзатқа маңызды болып табылатын өткен, алыс немесе жақындағы оқиғаларды бейнелейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы сурет

    Қоршаған ортаның объектілерінің стильдендірілген бейнесі олардың кеңістіктік позициясын, көлемін, дизайнын табиғатта да, есте сақтаудан, бейнелеуді, қиялды да беру арқылы. Адамның сылақ суреті және тірі модель, адам суретінің қысқа мерзімді эскиздері мен эскиздері, суреттің авторлық стилін іздеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инженерлік және компьютерлік графика

    InDesign графикалық редакторы. InDesign кітабының орналасуының және жалпы баспа өнімдерінің графикалық редакторы. Adobe Photoshop-тің графикалық редакторы. Кітап үшін иллюстрациялар жасау. Жарнамалық салада түрлі графикалық өнімдерді жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инвестициялық қызмет

    Пәнді игеру мақсатында студенттерде инвестициялау және инвестициялық шешімдер қабылдау саласындағы практикалық мәселелерді тиімді шешу мақсатында кейінгі кәсіби қызмет үшін қажетті экономикалық білім жүйесін, сондай-ақ аналитикалық, ғылыми-зерттеу, есептеу-қаржылық қызмет саласындағы дағдылар жүйесін қалыптастыру. Тұтыну, үнемдеу және инвестициялар арасындағы байланысты көрсете білу және инвестицияларды сектораралық және салааралық бөлудің өзара байланысының логикасын ашу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпорын экономикасы

    Кәсіпорын экономикасының пәні мен әдісі. Экономиканы мемлекеттік реттеу. Экономикалық тиімділік көрсеткіштері. Баға жүйесі.. Кірістерді қалыптастыру және бөлу. Кәсіпорынның инвестициялық және инновациялық қызметі: түсінігі, маңызы, түрлері. Кәсіпорын классификациясының түсінігі және белгілері. Кәсіпорынның ұйымдық-құқықтық нысандары, олардың негізгі функциялары мен мақсаттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік негізі

    Өнеркәсіптік дамыған елдердің экономикасындағы шағын және орта бизнестің орны. Шағын және орта бизнесті қолдаудың шетелдік тәжірибесі. ҚР шағын және орта бизнестің қалыптасуы, дамуы және қазіргі жағдайы. Қазақстандағы кәсіпкерлік қызметті реттейтін негізгі заңдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өнер тарихы II

    Пән өнертану және кәсіби талдау әдіснамасының негіздерін зерделеуге бағытталған; зерттелетін дәуір мәдениеті контекстіндегі бейнелеу өнерінің тарихи дамуы туралы жалпы түсінік; өркениетті масштабта көркем мәдениеттердің типологиялық әртүрлілігін игеру; өнердің негізгі түрлерінің - сәулет, мүсін, кескіндеме, графиканың көркемдік ерекшеліктерін көрсету; шығармалардың формальды-бейнелі құрылымы мен басымдықты құндылықтар арасындағы байланысты ашу. мәдени бағдарлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor-Заманауи дизайн жобалаудағы менеджмент негіздері

    Заманауи құрылымдық тәсілдерді зерттеу басқарушылық, ұйымдастырушылық, көркемдік жетекші және жобалау инженериясының әр түрлі бағыттарындағы дербес жобалық қызмет; - жеке және ұжымдық жобалық қызметті ұйымдастыру мен басқару әдістері мен технологияларын, әдістері мен құралдарын жан-жақты зерттеу және дамыту; - дизайнерлік ойлаудың алгоритмдік және жобалық түрлерін жасау, жобалаудағы жобалық қызметті басқарудың инновациялық тәсілдерін қалыптастыру;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor-Бизнес-процестерді ақпараттық талдау (Payton, R)

    Курстың мақсаты бизнес-процестерді сипаттау мен жіктеудің негізгі принциптерін зерделеу, сондай-ақ практикада міндеттерді шешу үшін студенттерде оларды талдау мен модельдеудің базалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Білімі: бизнес-процестерді талдаудың ақпараттық әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor-Профильді дизайн нысандарын дизайн жобалау

    Жобалаудың теориялық негіздерін игеру, профильді жобалау объектілерінде болатын әлеуметтік және функционалды процестердің негізгі түсініктері мен тәсілдерін меңгеру. Дизайн кезінде жобалау мәдениетіне байланысты түсініктерді қалыптастыру, жобаның кәсіби тұсаукесер негіздерін зерттеу. Дизайн графикасының түрлері мен әдістері туралы идеяларды дамыту. Дизайнердің кәсіби мәдениетін дамыту. Жобалық құжаттаманы жобалау сатысында тіркеу;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік графика II

    Пәннің бағдарламасы архитектуралық әдістерді қолдана отырып, архитектуралық объектілердің көркемдік дизайнын жүзеге асыру үшін көлемді қалыптастырудың негізгі теориялық және практикалық ережелерін қамтиды. Курстың мақсаты шығармашылық эксперимент жасайтын шығармашылық ойлау мен қиялдың дамуы, болашақ дизайнерлердің дизайн саласындағы мамандарды даярлаудағы қиындықтарға жауап беретін үш өлшемді құрылымдарды құру үшін тәжірибелік дағдыларды иелену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика I

    Компьютерлік графиканың негізгі ұғымдарымен, оның мақсатымен, оны қолданудың әртүрлі салаларындағы функционалдығымен таныстыру; компьютерлік графикаға қызығушылықты ең маңыздыларының бірі ретінде қалыптастыру қолданбалы информатиканың даму бағыттары; геометриялық есептерді шешуде компьютерлік графиканың математикалық және алгоритмдік қолдауын пайдалану дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру; студенттерге ыңғайлы, сенімді және заманауи құралдарды ұсынады инженерлік геометриялық және графикалық есептерді компьютерде шешу үшін;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Архитектоника ІІ

    Пәннің бағдарламасы архитектуралық әдістерді қолдана отырып, архитектуралық объектілердің көркемдік дизайнын жүзеге асыру үшін көлемді қалыптастырудың негізгі теориялық және практикалық ережелерін қамтиды. Курстың мақсаты шығармашылық эксперимент жасайтын шығармашылық ойлау мен қиялдың дамуы, болашақ дизайнерлердің дизайн саласындағы мамандарды даярлаудағы қиындықтарға жауап беретін үш өлшемді құрылымдарды құру үшін тәжірибелік дағдыларды иелену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика негіздері

    Графикалық редакторлармен ерекшеленеді. Векторлық және растрлық графиканың ерекшеліктері. Графикалық редакторлар арқылы өндіруде. Графикалық редакторлар арқылы жарнамалық материалдарды құрастыру. Графикалық бейнелерді жасау, импровизациялау, қақпақтарды, флаерлерді немесе визиткаларды жобалау мен түпнұсқа безендіру үшін қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн І

    Архитектуралық шешімдердің теориялық негіздерін зерттеу, теориялық ізденістің негізгі дағдыларын қалыптастыру және кәсіби проблемаларды шешу, сондай-ақ имидждік ұйымдастыру принциптерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика және мультимедия технологиялары

    Қолданбалы компьютерлік графика және мультимедиа технологиясының негіздері. Мультимедиялық технологияларды қолданумен статистикалық және динамикалық процестерді іске асырудың мысалдары, растра, векторлық және үш өлшемді компьютерлік графиканың әдістері мен алгоритмдері, мультимедиялық өнімдерді жасау сатылары мен технологиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макеттеу

    Кеңістік формаларды іздестіруде шығармашылық белсенділікті және шығармашылық ойлауды жандандыру. Теориялық талдау және практикалық әдістер арқылы қалыптасу, оның тұтастық және үйлесімділік заңдарын анықтайтын жүйенің құрылымы. Костюмнің көркемдік дизайнын орындау үшін көлемді форматтағы тектониканың әр түрлі әдістерін қолдана отырып, көлемді кескінді қалыптастырудың негізгі теориялық және практикалық ережелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафттық дизайн

    Бұл пән қоршаған ортаны жобалаудағы ландшафтық-тақырыптық компонентті терең зерттеуге бағытталған. Бұл пәннің объектісі сәулеттік-ландшафты және (едәуір дәрежеде) сәулеттік ортаның элементтері мен кешендерінің пәндік-ландшафтық «сүйемелдеуі» болып табылады. Табиғи және жасанды демалыстың құрылымдық-жоспарлау байланысы мен иерархиясындағы жобалау жабдықтары, сонымен қатар функционалдық нысандар мен кешендерді жетілдірудің шығармашылық түрлері қарастырылған. Оқу процесінде студенттер арасында іргелі білімдер кешенін қалыптастыруға, жобалау техникасы мен процедураларын дамытуға, көркемдік талғам мен кәсіби шеберлікке тәрбиелеуге ықпал ететін бірқатар практикалық тапсырмалар бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor-Аналитика Big Data

    Пәннің мақсаты әдіснама, өңдеу және талдау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. деректер. Әр түрлі көздерден ақпарат алу дағдыларын және бар ақпаратты жалпылау дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн нысандарын құрастыру

    Жобалау негіздері, инженерлік жобалау әдістері. Негіздері конструкциялар, статикалық және динамикалық жүктемелер. Интерфейс құрылымдық элементтер, объектінің құрамынан сындарлы шешімдер, материалдық қасиеттері, өндіріс технологиясы, сындарлы вариация объектінің немесе құрылымының пайда болуына әсерін тигізер алдында шешімдер қабылдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік желіні талдау және деректерді визуализациялау

    Пәнді игерудің мақсаттары: әлеуметтанулық деректердегі желілік міндеттерді анықтауға үйрету және әлеуметтанудың практикалық проблемаларына құрылымдық талдауды қолдану, желілер туралы ғылымның тұжырымдамалық аппаратын игеру, желілік деректерді жинау мен талдауға үйрету. Сандық деректерді визуализациялау және деректерді визуализациялаудың техникалық құралдары арқылы ұсыну дағдыларын меңгерген

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер мен компьютерлік желілерді әкімшіліктендіру

    Есептердің белгілі бір түрін шешу үшін локалды желіні жобалау, беру, сақтау, зерттеу, дамыту және ұсыну процестерімен байланысты заманауи желілік технологиялардың күтілімдері мен тенденциялары туралы жүйелік ақпарат қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаңа ақпараттық технологиялар

    Бұл курсты оқыту қажеттілігі қоғамның қазіргі технологиялық дамуының қажеттілігімен туындады. Жаңа ақпараттық технологиялар - бұл компьютерлерді пайдалануға, пайдаланушылардың ақпараттық процестерге белсенді қатысуына, интерфейстің жоғары деңгейіне, жалпы және проблемалық қосымшалар пакеттерін кеңінен қолдануға, компьютерлік есептеу желілері арқасында пайдаланушылардың қашықтағы мәліметтер базасы мен бағдарламаларға қол жеткізуіне негізделген технология.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік жобалау объектілерін өндіру

    Архитектуралық дизайн идеяларын жасау, тұтынушыны іс-әрекетке талпындыратын композициялық, техникалық және көркем-графикалық әдістерді әзірлеу әдістері мен тәсілдері: - көркемдік дизайн технологиялары мен техникасы: -жобалық графика түрлері, эскиздік графика, макеттер дизайны: - компьютерлік редакторларда қолданылатын графикалық техниканы қолдайтын меншік құралдары мен операциялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн объектілерін жобалау І

    Архитектуралық ұғымдарды құрудың теориялық негіздері; - негізгі заңдар мен композициялық ережелер; - композицияның техникасы мен құралдары; - конструкция мен жобалаудағы өзара байланыс. Дағдылар: бәсекеге қабілетті архитектуралық тұжырымдаманы құру үшін графикалық құралдарды пайдалану; - сәулеттік жобалау объектілерін қалыптастырудың заңдылықтары мен принциптерін жұмысқа шығаруға; - көрнекі қабылдау үлгілерін қолдану (түстің жеңіл-тональды байланыстары және кеңістіктің және пішіннің конфигурациялық қасиеттері).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эргономика

    Эргономиканың даму кезеңдері. Адамның жайлылығының мәселелері сәулет ортасы. Эргономикадағы антропометриялық талаптар. Тапсырмалар экологиялық дизайндағы эргодизайна. Тұрмыстық техника. Қоғамдық ғимараттардың интерьері. Көрнекі және визуалды ортаны физиологиясы. Қорлар және визуалды ақпараттық жүйелер. Бейнеэкология. Оптикалық иллюзиялар және пәндік-кеңістіктік ортада оларды түзету әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқарудағы ақпараттық жүйелер

    Жалпы алғанда, курстың теориялық негізі болашақ мамандардың ақпараттық қызметтің мазмұны, түрі мен құралдары, соның ішінде ақпараттық жүйенің тұжырымдамасын әзірлеу, ақпараттық қажеттіліктерді зерттеу, ақпарат көздерін анықтау және ресімдеу туралы негіздерін қалыптастыруға арналған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • АЖ деректер базасы

    Пәндер бойынша студенттер ақпараттық жүйелерде (АЖ) мәліметтер базасын (ДБ) қалыптастыру, мәліметтер базасын эксперименттік жобалау және әртүрлі пәндік салалардағы заманауи аппараттық платформаларды қолдана отырып, ақпараттық қосымшалар мен ақпараттық жүйелерді құру принциптері туралы түсінік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік орта дизайны

    Жобаның тұжырымдамалық шешімдерін өз бетінше дамыту мүмкіндігі; - графикалық компьютерлік редакторларды қолдана отырып жобаларды жүзеге асыру дағдылары; - көркем идеяны жобалық ұсыныстың мәнерлілігін қалыптастыру мүмкіндігі; - жобалау объектілерін талдау және жобалау кезінде сигналдық жүйелердің коммуникативтік қасиеттерін қолдану мүмкіндігі; - жеке, типтік, кеңістіктік, объективтік және сәндік құрылымдарды талдау және синтездеу, қоршаған ортаның сипатын анықтау; - көркемдік дизайн және архитектуралық дизайндағы жобалау әдістерін қолдану дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экстерьер дизайны

    Сыртқы және ішкі дизайнның негізгі түсініктері; қазіргі тарихи интерьер стильдері; Пәтер жобалаудың жалпы ережелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәулеттегі ұлттық стиль

    Пән әлемдік мәдениет контекстінде сәулет туралы іргелі білімді қалыптастырады. Архитектуралық кеңістіктің даму заңдылықтары, қалыптастыру және орналастыру функциялары. Әлемдік сәулет өнеріндегі іргелі адамзаттық идеялардың жүзеге асуы. Сәулетші-дизайнердің кәсіби кеңістіктік ойлауының және сәулет шығармашылығының табиғаты. Сәулетші-дизайнердің шығармашылық процесін зерттеу және модельдеу. Архитектуралық дизайн мектептері мен бағыттарының ұлттық үлгілері: скандинавиялық, итальяндық, неміс және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәулет дизайны типологиясы

    Отандық қала теориясы мен практикасының дамуы тұрғысынан ғимараттар мен құрылыстардың түрлері туралы білімді қалыптастыру. Студенттерді қалалық қоршаған орта нысандарының архитектуралық типологиясының өзекті мәселелерімен, негізгі теориялық ұғымдармен және отандық және шетелдік практикадағы мәселелерді шешудегі заманауи тәжірибемен таныстыру ,алынған проблемалық теориялық дағдыларды қалалық мәселелерді шешуде қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік сурет

    Сәулеттік сызбалар - ғимараттың немесе құрылыстың жобалануын және белгілі бір дәрежеде дизайнерлік шешімнің мәнін анықтауды бейнелейтін графикалық материалдар. Қызметкерлер құрылыс өнімдері мен конструкцияларын дайындау, салу және жетілдіру процесі туралы сызбалар болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интерьердегі стильдер

    «Интерьердегі стильдер» пәнін меңгерудің міндеттері - өрнектерді зерттеу интерьерді әрлеу стилін мәдени және тарихи тұрғыда дамыту дизайнердің кәсіби шеберлігін қалыптастыру. Оған жету үшін олар шешеді келесі міндеттер: Интерьерді безендірудің тарихи стильдері туралы түсінік қалыптастыру; Әр түрлі ұлттық интерьерлердің стильдік ерекшеліктерімен танысу жобалау мектептері; Арнайы сәулет, құрылыс және жиһаз терминологиясын игеру; Әдеттен тыс, жаңа емес көркем тілді дамытуға дайындық, интерьер дизайнындағы шығармашылық мәслелерді шешудің жеке стилі, нысандар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн II

    Ландшафтты жобалаудың әр саласының стилистикалық ерекшеліктерін анықтау, отандық және батыс еуропалықтардың дамуының негізгі бағыттарын көрсету өнер; Архитектуралық және жобалық жобаларды құратын нормативтік құжаттарды білу. Пейзаждар.- өнер, стиль, жанр және шығармаларды талдау және түсіндіру қазіргі заманғы ландшафтты жобалаудың бағыттары.- ландшафтты жобалау-пәндік-кеңістіктегі объектілерді жіктеу;

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік жарықтандыру

    Қалалық объектілерді жарық көзбен қабылдаудың негізгі ұғымдары жасанды жарықтағы қоршаған орта, қаланың түнгі жағдайында түсті жарық. Электрлік құрылғылар мен жабдықтар, сыртқы жарықтандыру стандарттары, қалалық жарықтандыру экологиясы. Қалалық ортадағы электр жарығы; қаланың жасанды жарық ортасының негізгі компоненттері. Қала объект ретінде жеңіл қала құрылысы. Жеңіл ансамбль. Құрылу қалалық дамудың жеңіл ансамбльдері. Жеңіл ансамбль. Құрылу пейзаж және жеңіл ансамбльдер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау IIІ

    Болашақ мамандар үшін қажетті білім мен дағдыларды дамыту, арзан тұрғын үй құрылысын жобалаудағы студенттердің қызметі; студенттерді сатып алу тұрғын үйдің жоспарлау және жобалау сұлбалары мен компоненттерін дамыту дағдылары, тәуелсіз қалалық немесе ауылдық құрылыстар мен арнайы ғимараттарға арналған тұрғын үйдің тиісті түрін таңдау. Қалалық жағдай; архитектуралық графиканың экспрессивті нысандарын және жобаның орналасу дизайнын таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау II

    Тәртіп табиғи және климаттық экологиялық жағдайлар мен ғимараттар мен қала құрылыстарының сәулеті арасындағы байланысты көрсетеді. Әр түрлі жобалау құралдары мен факторларын өзара үйлестіре білу, жобалық шешімдерді әзірлеу кезінде әртүрлі білім мен дағдыларды біріктіру, пәнаралық мақсаттарды үйлестіру, шығармашылық тұрғыдан ойлау, инновациялық шешімдерге бастамашылық жасау және дизайн процесінде көшбасшылық функцияларды орындау қабілеті бар.Қажетті ақпаратты жинау мүмкіндігі бар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаны қорғау объектілерінің құралдары

    Құрылыс материалдары және қосалқы материалдар, коррозияға. Құрылғы және өнеркәсіптік желдету тағайындау. Негіздері және желдету құрылымы. Құрылымы және газ тазалау қондырғысының құрамы. Емдеу өсімдіктер жобалау негіздері. Құбырлары және pyleprovody. Құрылғы құбырлары. Материалды таңдау критерийлері. Түтін құбыр арматурасын құрылысы мен мақсаты (ауысулар, иiндер, бұрмалар, диффузоры, таврлы, үйректер, және т.б.). Кәбілдік шаң депозиттерді алдын алу үшін құрылғылар

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стандарттау және сәйкестікті растау

    Пән студенттерге стандарттау өнімдерін жобалауға, өндіруге және дизайнда қолдануға қойылатын жалпы талаптар мен стандарттарды белгілеуге мүмкіндік береді, бұл олардың тұтынушылық қасиеттерін жақсартуға көмектеседі; сертификаттау – өнімнің белгіленген стандарттар мен талаптарға сәйкестігін растау рәсімі. Дизайнерлердің өнімді стандарттау және сертификаттау процесін жақсы түсінуі және олар осы процедураларды дұрыс орындай алуы маңызды. Бұл оларға сапа мен қауіпсіздіктің жоғары стандарттарына сәйкес келетін өнімдерді жасауға көмектеседі, бұл өз кезегінде олардың кәсіби беделі мен нарықтағы бәсекеге қабілеттілігін арттырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік модельдеу негіздер

    Курста моделдеудің әдіс – тәсілдерін ақпараттық ағын және проектерде қолдануды үйрету. Студенттер MathСad мүмкіндіктерімен толық танысады,сонын ішінде математикалық амалдар мен графиктер жасау принциптарын, мәтінді өңдеу және енгізу, программада енгізілген функцияларды қолданады.Курста қарапайым жұмыс қабылдау ортасы MathLab қарастырылған,ол құжаттарды өңдеу,файлдармен жұмыс,графикамен жұмыс,обьектілерді форматтау, векторлық және матрицалық амалдарды шешу, мәліметтерді өңдеу және статистиканы, MathLab ортасында бағдарламалауды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика IV

    Екіөлшемді және үшөлшемді кескіндерді құру әдістері.Модельдеу (2D және 3D). Нақты үш өлшемді кескіндерді жасау технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика III

    Adobe Illustrator, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop графикалық редакторларының практикалық дағдылары. Графикалық редакторларды корпоративтік сәйкестілік өнімдерін және маркалы кітаптарды әзірлеу, сондай-ақ иллюстрациялар мен кітаптар саласында қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау IV

    Сәулет нысандары туралы түсініктің қалыптасуы, оның графикалық және коммуникативті көрінісі. Сәулет құрылыстарының эскиздерін жасау тәсілдері; ортогональды проекциялардың негізгі түрлері; Архитектуралық нысанды бейнелеу үшін ортогональ проекцияларды қолдану. Сызбаның проекциясының сәулет табиғаты мен бейнеленген құрылыстың орналасқан жеріне тәуелділігі. Эскиздің техникасы мен реттілігі мен орындалуы. Сәулет нысандарының архитектуралық эскиздерін орындау. Жобаның сәулет-құрылыс сызбалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайндағы дизайн шешімдерінің экономикасы

    Конструктордың міндеттері мен тапсырыс берушінің мүмкіндіктері арасындағы байланыс құны. Шешімі бар қаржының минималды шығыны бар оңтайлы экономикалық шешім сәулеттік жобаны іске асыру, жобалық жобалық ұсыныстар, шығындардың есебі құрылыс және әрлеу материалдары. Еңбек пен көлікті есептеу шығындар, шығындар. Экономикалық есептермен бизнес-жоспарды әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Профильдік дизайн нысандарын жобалау ІV

    Балалар мекемелерінің интерьерін жобалау. Курс: балалар білім беру мекемелерінің негізгі үй-жайларының интерьерін қалыптастыру принциптерімен (питомниктер, балабақшалар, мектептер, даму орталықтары және т.б.) таныстырады. Интерьер жабдықтың архитектуралық -жоспарлау ерекшеліктері, жасанды жарықтандыру техникасы, түс схемасы, интерьердің типтік және сәндік элементтерін қолдану, әрлеу материалдары тұрғысынан қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қалдықсыз технология

    Процесінде ең жоғары пайдаға жарату ставкасымен энергетикалық және шикізат таңдау мәселелері. Өндiрiс және талаптардың негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау- V

    Зерттеу әдісі ғимараттың ішкі көлемі ;- сәулет нысанын жобалау кезектілігін зерттеу; - сәулеттік және дизайнерлік модельдеу әдістері мен әдістерін оқып үйрену жобалау объектісі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік кәсіпорындардың электр қауіпсіздігі

    Электр тогының, электр доғасының, электромеханикалық токтың және статикалық электрдің зиянды және қауіпті әсерінен адамдарды қорғауды қамтамасыз ететін ұйымдастырушылық және техникалық іс-шаралар мен құралдар жүйесін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік жобалау негіздері

    Cәулет дизайнының негіздері мен әдістерін білетін студенттер ғимарат. Нақты мақсат студенттердің алдына қойылады фактілерді табу жобасы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі

    Бітірушінің қызмет көрсету процесінің сапасын, технологиялық процестердің параметрлерін, қолданылатын материалдық ресурстарды толассыз бақылауды жүзеге асыруға келесі кәсіби құзыреттілігі болуы тиіс

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Профильдік дизайн объектілерін жобалау II

    Курс: жобалау техникасының негіздерімен (мазмұны, реттілігі, жұмыс кезеңдері. Тұрғын үй ғимаратының ашық ортасын жобалау); кеңістіктің және оның элементтерінің тәуелсіз фрагменті ретінде жылжымайтын мүлік аумағының дизайнымен; қоршаған ортаның интегралды (функционалды, көркемдік-композициялық, көлемдік-кеңістіктік және конструктивті) шешімінің негіздерімен; тұрғын үйдің ашық кеңістігінің элементтерімен, әлеуметтік функционалды, эргономикалық және объективті тұжырымдаманы дамытумен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық қорғаныс технологиясы

    Пән қоршаған ортаға әсерді азайтудың әдістері мен технологияларын зерттейді. Курс экологиялық таза материалдарды, энергияны тиімді пайдалануды, қалдықтарды басқаруды, сондай-ақ шығарындыларды азайту және табиғи ресурстарды сақтауға бағытталған стратегияларды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Профильдік дизайн нысандарын жобалау ІII

    Бұл пәннің дизайн объектілері - кафе немесе мейрамхана интерьері. Дизайн және сәулет саласындағы қоғамдық тамақтану кәсіпорнының (мейрамхана, кафе және т.б.) ішкі кеңістігін жобалау процесіне байланысты жалпы түсініктер қарастырылады және зерттеледі; пән шеңберінде интерьер дизайн процесінің әдістемесі берілген.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн ІІI

    Зерттеу және жобалау (құру, қайта құру, консервация, архитектуралық ортаны бейімдеу, пайдалану) - әр түрлі тақырыптық-кеңістік олардың құрамына кіретін кешендер мен құрылыстар, жобалардың іске асырылуын бақылау; орындау тапсырыс берушінің қарым-қатынасындағы коммуникативті, делдалдық функциялар, құрылыс мердігер, жергілікті қоғамдастық және басқа мүдделі тараптар жобалық шешімдерді қалыптастыру, нақтылау және жылжыту.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайндағы жобалау

    Объектінің өлшемді белгілерін және параметрлерін анықтау және жою принциптерін зерттеу. Сәнді нысан нысандарын жасау. Заманауи материалдарды таңдау. Нысанның бөлшектері мен бөлшектерін оңтайлы композициялық шешуді іздеңіз Материалдық жобалау объектісінің іске асуы.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Web-қосымшаларын жобалау және жасау

    Курстың мақсаты-заманауи веб-технологиялардың жүйелік әдіснамасын қайта қарау, ASP веб-модульдерін қолдана отырып, веб-қосымшаларды әзірлеу әдістемесін үйрену және игеру. Жаңа веб-қосымшаларды құру әдістерін ескере отырып, Net және MVC технологиялары.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайндағы заманауи материалдар

    Дизайн объектілерін өндіруде пайдаланылатын материалдардың классификациясы; материалдардың құрылымы мен қасиеттері, ассортименті, материалдарды ұтымды таңдау принциптері. Заманауи материалдар мен технологиялар. Материалдар мен бұйымдардың қасиеттері. Өнеркәсіптік өнім түрінің функционалдық сипаттамалары. Эргономика және антропометрия. Пішінге дизайнның әсері. Пішіннің қол жетімділігі

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • AutoCad

    Пән дизайн бағдарламаларында негізгі дағдылары және Photoshop-та кәсіби дағдылары бар жоғары кәсіби дизайнерді үйренуге бағытталған.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманауи дизайны

    Дизайнды зерттеудегі ғылыми көзқарасты қалыптастырудың жалпы теориялық аспектілері, дизайндың негізгі теориялық негіздерін, өнердің және дизайн жанрының шекараларын кесіп өту кезінде кеңістіктік көріністерді дамытуға байланысты негізгі теориялық принциптерді қарастыру. Жобалаудағы тарихи материалдарды пайдалану, сондай-ақ қоршаған ортаның объектілерін, экспозицияларды және т.б. құрудағы дәстүрлі технологияларды пайдалану.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экспо-дизайн

    Экспо-дизайн - экспо-дизайн саласындағы білімі бар болашақ индустриалды- дизайн мамандарын үйрететін пән. Болашақ дизайнерлер мен шығармашылық кәсіптердің шығармашылық ойлау негіздері. Қоршаған ортаның шынайылығын түсіну және графикалық дизайн модельдеріне, шығармашылық жұмыстарды өндіру қағидаларына сәйкес оңтайлы шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Веб-дизайн (архитектурада)

    Интернеттегі жарнамалық графиканың сәулетте алатын орны мен маңыздылығын, қазіргі заманғы коммуникацияның маңызды құрамдас бөлігі ретінде, желінің жарнамасының негізгі функциялары, міндеттері және түрлері Веб-дизайнның негізгі бағыттары. Бірыңғай сайттың тұжырымдамасына идеяларды әзірлеуде оқыту. Интернеттегі жарнаманың әртүрлі нысандарында графикалық идеяларды аудару әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Модельдеу ArchiCAD бағдарламалары Автокад

    Құрылыс жоспарлары. Жалпы органның дамуы, сахна мен материалдарды жасау. Негізгі және кеңейтілген примитивтер. Өзгерту және редакциялау құралдары. Импорт пен экспорт. 3D перспективаларын құру. Болашақ құрылыс Сәулеттік дизайн объектілерінің суреттері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ART нысан дизайны

    Кеңістіктік көріністі дамыту, жобалау объектілерінің және пластикалық нысандардың үш өлшемдік сипатын көру және беру мүмкіндіктері қысқа уақыт ішінде әртүрлі материалдардан әртүрлі АРТ-объектілерін құру принциптерін оқып үйрену. Пән бойынша сабақ ART-обьектісінің дизайны көңіл-күй, эстетикалық қабылдау, ойлау, визуалды жады, шығармашылық қиял және көркем қабілеттерін дамытады. Курстың мақсаты студенттерді ART нысандарының бірегей дизайны дизайнының ерекшеліктерімен таныстыру болып табылады. Тікелей жобалау процесінде қолданылатын композиция техникасын шоғырландыру. Көркем шығарманы композициялық ұйымдастырудың кең таралған схемаларымен таныстыру. Инновациялық жобалау схемаларын қолдану мысалдары ретінде дизайнерлердің ең танымал жұмыстарымен танысу.Кеңістіктегі бейнелеуді дамыту, дизайн нысандарының көлемділігі мен формалардың икемділігін көру және жеткізе білу, қысқа уақыт ішінде әр түрлі ART нысандарын құру принциптері және оларды әртүрлі материалдардан жасау тәсілдері. ART объектісін жобалау пәні бойынша сабақ зейінді, эстетикалық қабылдауды, ойлауды, визуалды есте сақтауды, шығармашылық қиял мен көркемдік қабілетті дамытады. Сәулеттік дизайн объектілерінің элементтері мен процестерін зерттеу; бар жағдайды өлшеу және тоқу сызбаларының көмегімен бекіту;

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн IV

    Технологиялық және көркем-графикалық препараттармен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін, сәулет-құрылыс композициялық объектілерді игерудің әдістері мен құралдары.-технология және техниканың көркемдік жобалауы: жобалық графика, эскиз графикасы, макетирование.- компьютерлік редакторларда пайдаланылатын графикалық құралдарды қолдайтын құрал.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тапсырыс беруші, мердігер, жергілікті қауымдастық және басқа да мүдделі тараптар арасындағы қарым-қатынаста жобалық шешімдерді тұжырымдау, түсіндіру және ілгерілету бойынша коммуникативтік, делдалдық функцияларды орындауға қабілетті; архитектуралық жобалауда дизайн әдістерін қолдану және көркемдік құрастыру дағдысына ие.
  • Техникалық модельдеудің көркемдік идеяларын және инновацияларын жобалау; техникалық және жобалау құжаттамасын орындау; кәсіби компьютерлік бағдарламаларда жұмыс істеу; архитектуралық дизайн объектілерін жобалау және моделдеу.
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар бойынша жұмыс дағдылары, дизайн саласындағы инновациялық технологияларды иелену.
  • Эскиздерді түрлі тәсілдермен және әдістермен жүзеге асыра білу, материалдардағы көркемдік және дизайн (жобалау) жобаларын техникалық орындау.
  • Дизайн қызметін жүзеге асыру барысында шығармашылық ұжымды басқару.
  • Өнер тарихы, материалдық мәдениет және дизайн, қазіргі заманғы дизайн саласындағы білім, техникалық модельдеудің көркем идеяларын және инновацияларын дамыту мүмкіндігі, техникалық және жобалық құжаттаманы жобалау.
  • Жобаның тұжырымдамалық шешімдерін өз бетінше дамыту мүмкіндігі, графикалық компьютерлік редакторлар арқылы жобаларды орындау дағдылары.
  • Дизайн объектілерін талдау және жобалау жүйесінде сигналдық жүйелердің коммуникативтік қасиеттерін қолдану мүмкіндігі, жеке, типтік, кеңістіктік, объективтік және сәндік құрылымдарды талдау және синтездеу, қоршаған ортаның сипатын анықтау.
  • Маркетинг және экономика жобалау шешімдері саласындағы білім, дизайнерлік жобаға қойылатын талаптарды анықтау мүмкіндігі.
  • Экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, экология және өмір қауіпсіздігі, кәсіпкерлік көшбасшылық дағдылары, ғылыми зерттеу әдістері, кәсіптік қызмет саласындағы құзыреттерді қалыптастырады.
Top