Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01409 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Алғашқы көмек корсету негіздері
    Несиелер: 4

    Пән алғашқы медициналық көмек көрсетудегі заңнамалық негіздерді зерттейді; жеке қауіпсіздік; алғашқы медициналық көмек көрсету кезіндегі санитарлық-гигиеналық нормалар мен ережелер. Естен тану, жүрек тоқтап қалу, қан кету, күйік, үсік, үсік, қант диабеті, инсульт, инфаркт, ұзаққа созылған қысу синдромы, суға бату, сыну, көгеру, созылу, шағу және басқа да өмірге қауіп төнген кезде алғашқы көмек көрсету дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. шарттар. Жәбірленушіні тасымалдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Төтенше жағдай режимінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету
    Несиелер: 4

    Қауіпсіздіктің рөлі мен құндылығын қарастырады; өмір сүру процесіндегі ықтимал қауіп факторлары. Бейбіт және соғыс уақытындағы төтенше жағдайлар туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді; төтенше жағдайлар мен апаттар, оларды азайту тәсілдері; табиғи апаттар ошақтарында көмек көрсетуді ұйымдастыру. Сондай-ақ күшті улы заттардың сипаттамалары, күшті улы заттармен уланған кезде алғашқы медициналық көмек мәселелері қарастырылады; іздеу-құтқару жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гимнастика және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Гимнастика тарихы, гимнастика түрлерінің жіктелуі. Дене шынықтырудағы мектеп бағдарламасының гимнастикалық бөлімдерін орындау әдістемесі мен жаттығу әдістерін үйрету, гимнастикадағы сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу, сыныптағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризм техникасы мен құзға шығу және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән туризмдегі тактикалық әзірлемелерді құрастырудың мазмұны мен әдістемесін зерттейді; белсенді туристік іс-шаралар мен жартасқа өрмелеу үшін дене дайындығының маңыздылығының мәні. Белсенді туристік саяхат кезінде тамақтануды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға, белсенді саяхат пен жартасқа өрмелеуді ұйымдастыруға қажетті құрал-жабдықтарды таңдауға ықпал етеді. Курс сонымен қатар туризм мен тау-тасқа өрмелеу кезіндегі қауіпсіздікті ұйымдастыру негіздерін қарастырады; белсенді туристік саяхаттар мен жартасқа өрмелеу үшін профилактикалық шаралар және медициналық қолдау; күнделікті тәртіп және гигиена. Ол белсенді туристік іс-шараны ұйымдастыру және өткізу, мүмкін табиғи кедергілерді жеңу, сондай-ақ өрмелеу дағдылары мен сақтандырудың әр түрлі түрлерін ұйымдастыру саласындағы практикалық дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Community Service
    Несиелер: 3

    Оқыту мақсаттарына және мазмұның стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға оқу стратегиясы ретінде қызмет ету. Өзі және қоғаммен қарым-қатынасы туралы Рефлексия. әртүрлілік пен өзара сыйластық түсінігі. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибесін жоспарлау, іске асыру және бағалау. Алға қойылған мақсаттарға жетудегі іске асыру және прогрестің сапасын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру бағдарламасымен таныстыру және жаттығу
    Несиелер: 4

    Бұл пән кәсіби-педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшеліктері туралы, мұғалімнің жеке басына, оның кәсіби мәдениетіне қойылатын талаптар туралы ақпарат алуға негізделген оқыту бағытына саналы қызығушылықты қалыптастыруға ықпал етеді. Студентті Қарулы Күштердің Әскери ережелерімен таныстырады, бұрғылау техникасын тез және дәл орындау дағдыларын қалыптастырады, взвод құрамаларына сенімді түрде басшылық жасай алады, взводпен жаттығуды ұйымдастырады және жүргізеді. Жасақталғанға дейін және қатарда командирдің міндеттерін орындау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар-жасөспірімдер туризмінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мектеп туризмін ұйымдастырудың негізгі түрлері мен формалары, оқушылармен жаппай туристік жұмыс түрлері. Балалар-жасөспірімдер туризмі саласында туристік жұмысты ұйымдастыру мен жүргізудің ерекшеліктері мен мүмкін мәселелері. Туристік іс-шараларды өткізу кезінде бос уақытты ұйымдастыру бойынша балалармен жұмыс істеу дағдысын дарыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Дене шынықтыру теориясы ғылыми және оқу пәні ретінде. Дене шынықтырудың жалпы және спецификалық функциялары. Дене шынықтыру жүйесі. Дене тәрбиесінің принциптері. Дене тәрбиесі дегеніміз. Дене шынықтыру әдістері. Дене сапаларын тәрбиелеу негіздері. Жалпы теорияның білім және дене мәдениеті жүйесі ретінде қалыптасуы. Табиғатына, бағыты мен шамасына байланысты жүктің пайда болу ерекшеліктері. Дене сапаларын тәрбиелеу негіздері. Жалпы теорияның білім және дене мәдениеті жүйесі ретінде қалыптасуы. Табиғатына, бағыты мен шамасына байланысты жүктің пайда болу ерекшеліктері. Қозғалмалы әрекеттерді оқыту теориясының негіздері. Тыңдаушылардың жасына және жынысына байланысты қуатты, жоғары жылдамдықты, жылдамдықты және үйлестіру қабілеттерін оқыту әдістемесінің негізгі ережелері. Дене шынықтыру сабағын құрудың ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экстремалды және төтенше жағдайларда тіршілік ету
    Несиелер: 4

    Пән төтенше жағдайлар мен төтенше жағдайлар мәселелерін, олардың пайда болу сипатын қарастырады. Төтенше жағдайларды жою. Құтқару және өмір сүру құралдары. Өмір сүру психологиясы. Тірі қалудың факторлары және стрессорлары. Төтенше жағдайлар кезінде тұрақтылықты қамтамасыз ету, қозғалудың негізгі ережелері. Төтенше жағдайларда автономды өмір сүрудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық мамандыққа кіріспе. Педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері. Тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы. Тұтас педагогикалық үдерістегі тәрбие. Оқыту тұтас педагогикалық процестің құрамдас бөлігі ретінде. Білім берудегі Менеджмент

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпы әскери ережелері
    Несиелер: 3

    Пән әскери қызмет тәртібі мен ережелерін анықтайтын жалпы әскери ережелердің негізгі ережелерімен танысуға бағытталған. Қарулы Күштер Ішкі қызметі Жарғысын, Қарулы Күштердің Гарнизоны мен күзет қызметі Жарлығын, Қарулы Күштердің Жауынгерлік қызметін, Қарулы Күштердің тәртіптік жарғысын, басқа да әскерлер мен әскери құралымдарды меңгеру. Қазақстан Республикасы. Бейбіт уақытта да, соғыс уақытында да әскерлердің өмірін, күнделікті өмірін және қызметін реттейтін заң талаптары туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер жалпы әскери ережелердің ережелерін білуі керек. Кезекшілік кезінде, күнделікті киімде және күнделікті өмірде жарғы талаптарын іс жүзінде орындай алу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Анатомия, жас ерікшелік физиологиясы және гигиена
    Несиелер: 4

    Бұл пән студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын қалыптастырудағы білім беру жүйесінің рөлі мен маңызы туралы білімді қалыптастыруға, дене жаттығулары кезінде адам ағзасының морфо-функционалдық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. білім беру мекемесіндегі тәрбие жұмысының гигиенасы; балалардағы даму бұзылыстарының алдын алу; тамақ гигиенасы; қатаю; киім мен аяқ киім; анализаторлар. Жас анатомиясы мен физиологиясының жалпы сұрақтары. Жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясын зерттейді; тірек-қимыл аппараты; ас қорыту органдары; жүрек-тамыр жүйесі, тыныс алу жүйесі және шығарылуы. Дененің негізгі өмірлік функциялары мен жүйелерін реттеудің принциптері мен механизмдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарлау және топография негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл курста жердегі бағдарлаудың негізгі түрлері, топографиялық картада жүргізілетін өлшеулер қарастырылады; топографиялық белгілер; топографиялық карталарды жасаудағы инновациялық технологиялар. Картамен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді; жер бедерінің сызбаларын құру; топографиялық карталарды әзірлеу және сынау; топографиялық карталарды оқу; бағдарлау кезінде бағыттар мен арақашықтықтарды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Осы пән мемлекет және құқық теориясын, конституциялық құқығын, азаматтық құқығын, әкімшілік құқығын, еңбек құқығын, салық құқығын, қаржы құқығын, кәсіпкерлік құқығын, отбасы құқығын, еңбек құқығын, процестік құқығын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін, қалыптастыру мәселелерін зерделеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жеңіл атлетиканың қолданбалы түрлері және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл пәнде қарастырылады: жеңіл атлетика жаттығуларының жіктелуі және жалпы сипаттамалары; жеңіл атлетика жаттығулары техникасының негіздері; жүру, жүгіру, секіру, лақтыру техникасы және оқыту әдістері негіздері; жеңіл атлетикадағы кәсіби маңызды қозғалыс қимылдарының техникасы және осы әрекеттерді оқыту әдістемесі. Курс жеңіл атлетиканы қолданбалы спорт түрі тұрғысынан қарастырады, жеңіл атлетика сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесін, сабақтарды ұйымдастырудағы қауіпсіздікті, төтенше жағдайлар кезінде алғашқы медициналық көмекті қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді зерделеу кезінде студенттер кәсіпорын, аймақ және ел деңгейінде әсер ету әдістерін, стильдерін, көшбасшылық қасиеттерін қолдану жолымен адамдардың мінез-құлығын және өзара әрекеттесуін тиімді басқару методологиясы мен практикасын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шаңғымен дайындық және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл пән шаңғы спортының дене тәрбиесі жүйесіндегі рөлі мен маңызын зерттейді; шаңғышыларға арналған жабдықтар және шаңғыға дайындық; шаңғы техникасының негіздері; қолданбалы түрі ретінде шаңғы жаттығулары жүйесінің негіздері. Шаңғы тебуді үйрету әдістері мен құралдары. Шаңғы техникасы дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Оқу орындарындағы шаңғы жаттығулары бойынша тәрбие жұмысын қарайды; шаңғы спортындағы тәрбие жұмысын жоспарлау және есепке алу; шаңғы жарыстарын ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әскери қолданбалы спорт түрлері және ашық ойындар және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән қолданбалы спорт түрлерін ұйымдастырудың мазмұны мен әдістемесін зерттейді. Жаттығу және жарыс өтетін орындарға қойылатын гигиеналық талаптар. Әскери-қолданбалы спорт түрлерімен айналысуға уақыт шектеулері мен қарсы көрсеткіштер. Сыныптағы медициналық бақылау және өзін-өзі бақылау мәселелері бойынша дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді; жарақаттар, олардың себептері және алдын-алу. Қозғалмайтын баспалдақта, шабуылдаушы баспалдақта жүгіру техникасының, спринтпен жүгіру техникасының, қоршауды, бумды еңсерудің техникасының негіздерін құрайды. Ашық аспан астындағы ойындар мен эстафеталарды, ашық аспан астындағы ойындардың ұлттық түрлерін қарастырады. Ашық ойындарды ұйымдастыру және әдістемесі. Әскери-қолданбалы спорт түрлерінен жарыстарға қатысу және өткізу ережелері. Сайыстың төрешілік ережесі. Конкурстық құжаттама және жобалау ережелері. Жарыстарда қыздыру кезіндегі қауіпсіздік ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді экономика саласындағы даярлаудың қажетті деңгейін қамтамасыз етеді, қазақстандық қоғам өміріндегі болып жатқан өзгерістерге бағдарлау және әлеуметтік бейімделу үшін қажетті экономикалық сауаттылық деңгейін қалыптастырады, ажырамас бөліктердің бірі ретінде экономикалық ойлау мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді дүниетаным, өзін-өзі дамыту мүмкіндігі, өзін-өзі білім алу, экономикалық қабылдауда тәуелсіздік шешімдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Студенттерге келесі модульдердің идеяларын мектепте тиімді пайдалану жөнінде ақпарат беріп, химия сабақтарының мысалында көрсету: 1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. 2. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. 3. Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. 4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. 5. Талантты және дарынды балаларды оқыту. 6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. 7. Оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Курсқа кіріспе. Кәсіби мәдениет және кәсіби тіл. Тілдік норма. Кәсіби тіл жалпы ұлттық тілді жүзеге асырудың нұсқасы ретінде. Кәсіби сөйлеу ерекшеліктері. Арнайы кәсіби бағытталған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда қолдану. Кәсіби дискурс түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене шынықтыруды оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
    Несиелер: 4

    Аталған курс бағдарламасы білім алушыларда функционалдық сауаттылықты дамыту бойынша теориялық және практикалық негіздерді зерделеуді қарастырады және бағдарламаның жеті модулінің контекстінде мектеп және спорт практикасында оларды табысты пайдалануға ықпал ететін әдістемелік сипаттағы бірқатар жалпы нұсқаулардан тұрады: «оқыту мен оқытуда жаңа тәсілдер»; «сыни ойлауға үйрету»; «оқыту және оқытуды бағалау үшін бағалау»; «оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану»; «Оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану»;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери-патриоттық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Курс Қазақстандағы әскери-патриоттық тәрбиенің негіздерін зерттейді; әскери-патриоттық және азаматтық тәрбиенің нормативтік-құқықтық негіздері. Оқу мекемесіндегі әскери-патриоттық тәрбие жүйесін талдауға мүмкіндік береді. Әскери-патриоттық тәрбиенің формаларын, әдістерін, құралдарын қарастырыңыз. Білім беру жүйесінде әр түрлі әскери-патриоттық әскери-патриоттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу кезінде әскери-патриоттық тәрбиені жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Ертедегі құлдық мемлекеттерден (Египет, Ассирия, Персия) және классикалық құлдық мемлекеттерден (Греция мен Рим) соғыс өнерінің даму тарихы. Деп аталатын мың жылдық кезеңдегі (VI-XVI ғасырлар) әлем халықтарының әскери өнерінің даму тарихы. орта ғасырлар. Еуропа халықтарының әскери өнерінің дамуындағы белгілі кезеңдердің сипаттамасы, ең әйгілі соғыстар, шайқастар, әскерлерді ұйымдастыру және қаруландыру жүйелері. Бірінші кезеңдегі қарулы ұйымды, әскери ғылымды және әскери өнерді зерттеу - XVI-XVII ғасырлардың екінші жартысы. алғашқы буржуазиялық төңкерістер кезеңі, оның құрамы, сипаты мен санын өзгерткен, тұрақты тұрақты армияларды қаруландыру үшін сол кезде атыс қаруын жаппай мөлшерде өндіруге негіз болған өңдеу өнеркәсібінің дамыған ғасыры және әскери-теңіз күштері. Азия мен Америка және басқа елдер халықтарының тәуелсіздік жолындағы соғыстарындағы соғыс өнерін зерттеу. Ұлы Отан соғысы жылдарындағы әскери өнер. Қазіргі әлемнің жетекші мемлекеттерінің әскери өнерінің тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өртке қарсы дайындық және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән атыс қаруы, оның мақсаты, жауынгерлік-техникалық қасиеттері, құрастыру және пайдалану принциптері, оларды ұрыс кезінде пайдалану әдістері, пайдалану ережелері, оқ атудың негіздері мен ережелерін қолдану саласындағы білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Оқу курсы. Қару-жарақпен іс-қимыл кезіндегі қауіпсіздік шаралары және атыс жаттығуларын (бақылау) орындау шарттары. Теориялық бөлім мен практикалық бөлімді ату дайындығы бойынша сабақты өткізу әдістемесі (ату курсы бойынша практикалық ату). Қару-жарақты ұрысқа дайындау, нысанаға барлау жүргізу, оқ атудың бастапқы параметрлерін анықтау, қару кезіндегі дұрыс іс-қимылдар, қарудың техникалық күйін тексеру және мүмкін болатын ақауларды жою, БМП-нің атысын бақылау, бағыныштыларды әскери техникада және оқу жабдықтарында.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Алғашқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән академиялық пән ретінде алғашқы әскери дайындықты оқытудың ерекшеліктері туралы түсінік береді. Оқу процесін ұйымдастырудың заңдылықтары, құралдары мен әдістері, оның ішінде АКТ мен бункерді қолдану, алғашқы әскери дайындықты оқыту әдістері мен формалары, оқу-тәрбие процесінде оқу жағдайын ұйымдастырудың ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өлкетанудың әскери тарихы
    Несиелер: 3

    Өлкетануды әскери-тарихи зерттеу, зерттеу пәні, мақсаттары мен міндеттері. Бұл пән студенттерді тарихи-өлкетануды тарихи зерттеу шеңберінде әскери тарих бағытымен таныстырады. Қарастырады халықтың әскери дәстүрлерін, Отанын қорғау жолында майдан далаларында жерлестерінің ерліктерін зерттеу. Жеке шайқастар тарихы. Жерлестерінің ерлігі, қостанайлықтарды еске алу кітабы. Өлкетану бойынша әскери эссе жазу әдістемесі мен практикасы. Азаматтардың конституциялық құқықтары, ҚР Қарулы Күштерінің мәні мен мақсаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқыту әдістерімен әскери-тактикалық дайындық
    Несиелер: 4

    Курс кез-келген жағдайда мақсатты белгілеуді тиімді беру дағдыларын қалыптастыруға және жекпе-жектің әртүрлі түрлерінде шебер басқаруға, жауды өртті жоюды дұрыс ұйымдастыруға және отрядтың, взводтың атыс қаруларынан басқаруға ықпал етеді. , бағыныштыларды оны игеруге үйрету үшін жеткілікті әдістемелік дағдыларға ие және осы негізде қару-жарақпен әрекетте психологиялық тұрақтылықты тәрбиелейді. Жер бедерінің түрлері мен тактикалық қасиеттерін және олардың шайқастағы бөлімше әрекеттеріне әсерін таныстырады; жауынгерлік графикалық құжаттардың түрлерімен, мақсатымен, оларды дайындау және жүргізу тәртібімен; ұйымдастырумен, қару-жарақпен және әскери техникамен, мақсат пен құрама қару-жарақ бөлімдерін жауынгерлік қолданудың негізгі принциптерімен.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экологиялық қауіпсіздік және азаматтық қорғаныс
    Несиелер: 5

    Курста мемлекеттің экологиялық қауіпсіздігінің мәні мен маңызы, қалыптасу факторлары, ұйымдастырылуы және экологиялық қауіпсіздікті басқару механизмдері туралы білімдер қалыптасады. Экологиялық қауіпсіздіктің нормативтік базасын және халықаралық аспектілерін, Қазақстан Республикасындағы азаматтық қорғаныс жүйесін, азаматтық қорғанысты нормативтік қамтамасыз етуді, оқу орындарында азаматтық қорғаныс саласындағы іс-шараларды ұйымдастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери-техникалық дайындық және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән құрылғы, қару-жарақ пен әскери техниканың жұмысы, техникалық қызмет көрсету, жауынгерлік әзірлікті сақтау, әртүрлі ұрыс жағдайларында отряд (взвод) машиналарын пайдалануды, күтіп ұстауды, күтіп-ұстауды, қалпына келтіруді ұйымдастыру мен қамтамасыз ету негіздері туралы білімді қалыптастырады. әскерлердің қызметі және бейбіт уақытта.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстан Республикасындағы азаматтық қорғанысты құқықтық және нормативтік қамтамасыз ету жүйесін зерттейді. Оқу орындарында азаматтық қорғаныс іс-шараларын ұйымдастыру, төтенше жағдайлар кезінде авариялық-құтқару жұмыстарын ұйымдастыру, төтенше жағдайлардың салдарын жою және төтенше жағдайларды жоюды ұйымдастыруда медициналық-санитарлық қолдау көрсету дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери және халықаралық гуманитарлық құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Пән құқықтың мәні және оның қайнар көздері, Қазақстан Республикасының заң жүйесі мен заңнамасы туралы түсінік береді. Курс: қарулы қақтығыстар және әскери құқық, әскери қауіпсіздіктің құқықтық негіздері, халықаралық гуманитарлық құқық, адам құқықтарын қорғау, Халықаралық Қызыл Крест және Қызыл Жарты Ай қозғалысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери қақтығыстарды басқару
    Несиелер: 3

    Пән әскери конфликтологияның объектісі мен пәнін қарастыруға бағытталған; жіктелуі, құрылымы, себептері, жанжалды басқару, сонымен қатар келіссөздер. Курста тұлғаішілік, тұлғааралық, топаралық, саяси және мемлекетаралық қақтығыстар және олардың психологиялық ерекшеліктері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру және әскери медициналық дайындық
    Несиелер: 4

    Курста инклюзивті білім берудің әлеуметтік және білім беру саясатындағы рөлі, нормативтік қолдаумен, инклюзивті білім беру модельдерімен, формаларымен, түрлерімен ескеріледі .. Шокқа қарсы қарапайым шаралардың ережелері мен тәсілдерін және олардың дағдыларын үйретуге бағытталған. іске асыру; стандартталған жеке медициналық техниканы пайдалану ережелеріне үйрету; іздеу, жабдықтардан және жету қиын жерлерден алу, жаралылар мен жарақат алғандарды тасымалдау және тасымалдау әдістері, осы іс-әрекеттерді өз бетінше жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі оқушыларды медициналық қолдау саласындағы білімді қалыптастырады. Әскери медициналық персоналға қойылатын талаптарды және Қарулы Күштердің барлық түрлерін қамтамасыз етуді енгізеді, шайқаста әскерлерді медициналық қамтамасыз етуді ұйымдастыру, далалық медициналық қалашықтарды ұйымдастыру, эвакуациялау іс-шараларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістері
    Несиелер: 4

    Пәннің курсы әскери спорттық іс-шаралардың сипаттамаларын, әскери спорт пен дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыруды реттейтін нормативтік-құқықтық базаны және бағдарламалық-әдістемелік құжаттарды зерттеуге бағытталған. Әскери спорттық іс-шараларды жоспарлау мәселелері, әскери спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістері, денсаулық сақтаудың инновациялық технологияларын қолдану ерекшеліктері, әскери спорттық іс-шараларды ұйымдастырған кездегі сауықтыру әдістері, әскери спорттық іс-шараларды өткізуге арналған материалдық-техникалық база қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы тактикалық дайындық
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазіргі заманғы азаматтық соғыста әскери ғылым мен техниканың соңғы жетістіктерін және әскери бөлімдерді пайдалану теориясы мен практикасы негіздері бойынша қажетті әскери білімді қалыптастырады. Күшті командалық ерік, ойдың тәуелсіздігі және жауынгерлік тапсырмаларды орындау барысында ұтымды бастаманың дағдыларын дамытады; әр түрлі жұмыс режимдерінде коммуникацияларды техникалық басқару және тұрақты байланысты қамтамасыз ету, жауынгерлік қауіпсіздікті ұйымдастыру шараларын жүргізу мүмкіндігі. Радиациялық және химиялық барлаудың мақсаты, құрылымы және арнайы құрылғылары, персоналға ескерту сигналдарын беру тәртібі, арнайы өңдеудің стандартты құралдарын, арнайы өңдеуді жүргізуге арналған заттар мен ерітінділерді пайдалану тәртібі туралы білімді қалыптастырады; взводтың күшті пунктінің инженерлік жабдықтарында қолданылатын маскировка әдістері мен материалдары; далалық қондырғыларды тізімдемеден және жергілікті материалдардан жабдықтаудың мақсаты мен тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери психология және педагогика негіздері
    Несиелер: 4

    Курс студенттерге әскери психологияның әдіснамалық, әскери-теориялық және жаратылыстану негіздерін зерттеуге мүмкіндік береді. Әскери психология мен педагогиканың міндеттерін қарастыру; әскери дайындықтың принциптері, әдістері мен формалары. Персоналды психологиялық даярлау; оқыту әдістері мен формалары. Бөлімшелерде тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу сұрақтары. Психологиялық мәдениеттің рөлі мен маңызын түсіну және түсіну; әскери ұжымның психологиясы. Қақтығыстардың алдын алу және шешу әдістерін түсіну және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери инженерлік дайындық
    Несиелер: 5

    Бұл пән әлем армияларының техникалық қаруы, Қазақстан Республикасы қарулы күштерінің тарихы және Қазақстан Республикасының әскери доктринасы туралы білімді қалыптастырады. Пән мемлекеттік қару-жарақ бағдарламасы туралы түсінік береді: әскерлерге арналған қарудың жаңа түрлері, Қазақстан Республикасының аумағындағы негізгі техникалық қару, армияны цифрландыру және басымдықтар. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерін дамытуда. Инженерлік құрылымдардың тактикалық-техникалық сипаттамаларының мақсатын, кедергілерді және оларды жеңу жолдарымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери топография
    Несиелер: 4

    Пән тактикамен, топографиялық карталарды шығарумен, рельефтің тактикалық қасиеттерін бағалауға байланысты мәселелермен тығыз байланысты, әртүрлі жерлерде 1: 25000 және 1: 50000 масштабтағы карталар арқылы өлшенеді. ауданы қарастырылады. Бөлімшелер жұмысы аймағында картадағы жер бедерін зерттеу және бағалау дағдыларын қалыптастырады, позициялар мен бақылау бекеттерін жабдықтауға арналған орындарды таңдайды; стандартты уақыт шеңберінде жеткілікті дәлдікпен, картада жеке нысандардың, ұрыс құрылымдарының, достық және жау әскерлерінің координаттарын анықтаңыз және мақсатты белгілеуді жүзеге асырыңыз, сондай-ақ картадағы нысандарды (объектілерді) олардың тікбұрышты немесе географиялық координаталары бойынша салыңыз .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесіндегі жобалық іс-шаралар
    Несиелер: 4

    Бұл пән күрделі және студенттер базалық және элективті пәндерді оқу процесінде алған білімдерін бір жүйеге біріктіреді. Бұл пән ұйымдастыру, жобалық басқару, сонымен қатар білім беру саласындағы есептік жобалық құжаттаманы дайындау ерекшеліктерін зерттейді, мектеп және орта кәсіптік білім беру саласындағы болашақ мамандарды кәсіби даярлаудың құрамдас бөліктерінің бірі болып табылады. Бұл курс әр түрлі типтегі жобаларды ұйымдастыру мен басқарудың теориялық және практикалық негіздерін құруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери құқық бұзушылықтарды реттеу
    Несиелер: 4

    Бұл пән құқық бұзушылықтардың түрлерін және олардың алдын алуды, әскери тәртіпті нығайту үшін заңды ынталандыруды, әскери құқық бұзушылықтардың алдын алуды тәртіпті нығайту құралы ретінде қарастырады. Оқыту процесінде ҚР Қылмыстық кодексінің саласында білім қалыптасады: қылмыстық жауаптылық, көптеген қылмыстар, қылмысқа қатысу, жазаның түрлері, жазадан босату. Әскери қызметшілердің заңды жауапкершілігінің ерекшеліктері мен түрлері; әскери қызметшілерді заңдық жауапкершіліктің жекелеген түрлеріне тартудың негіздері мен тәртібі командалық-тәрбиелік құрылымдардың әскери әділет органдарымен өзара іс-қимыл нысандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зерттеу қызметінің негіздері
    Несиелер: 4

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми және зерттеу қызметі. Ғылыми зерттеудің бағытын таңдау және жоспарлау. Зерттеу әдістерінің сипаттамасы. Ғылыми жұмыстардың түрлері, оларды ұсыну нысандары. Ғылыми-әдістемелік жұмыстың тілі мен стиліне қойылатын жалпы сипаттама және талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери дайындықты оқытудағы инновациялық және интерактивті технологиялар
    Несиелер: 4

    Бұл курс студенттерге білім беру үдерісін ұйымдастырудың инновациялық тәсілдері туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Интерактивтіліктің оқытудағы рөлі мен маңыздылығы, сонымен қатар интерактивті әдістер мен тәсілдер туралы. Бастапқы әскери дайындықты оқытудағы интерактивті әдістер мен тәсілдердің бейімделуін зерттейді. Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда инновациялық және интерактивті технологияларды қолдану модельдері. Бастапқы әскери дайындықты оқытуда денсаулық сақтау технологияларын қолдану мүмкіндігі; студенттерге бағытталған оқыту. Танымдық белсенділікті арттыру технологиялары. Білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қауіпсіздік психологиясы
    Несиелер: 4

    Бұл пән психологиялық қауіпсіздіктің қазіргі қоғамдағы рөлі мен маңызын, психологиялық қорғаныс аспектілерін зерттейді. Келесі мәселелерді қарастырады: тұлға психологиялық қауіпсіздіктің негізгі субъектісі ретінде; қоғамның психологиялық қауіпсіздіктегі маңызы; психикалық өзін-өзі реттеу әдістері; кәсіби оқшауланған топтар мен қауымдастықтардың психологиясы. Жеке тұлғаны психологиялық диагностикалау дағдыларын қалыптастырады; топтар мен ұжымдардағы өзара әрекеттесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери-музыкалық тәрбие
    Несиелер: 4

    Бұл пән студенттерге рухани-адамгершілік білім берудің негізі ретінде әскери музыкалық мәдениеттің негізгі бағыттарын зерттейді және әскери дирижерлік саласындағы тәрбиенің кейбір аспектілерін қарастырады. Оқыту процесінде оқушылардың әскери-музыкалық мәдениетінің құндылықтарымен таныстыру, олардың шығармашылық қабілетін дамыту арқылы оқушылардың қызығушылықтары мен қажеттіліктерін ескере отырып ұйымдастырылатын әскери-музыкалық іс-әрекеттің формалары мен әдістері қарастырылады. потенциал. Студенттердің патриоттық сезімі мен жоғары адамгершілік қасиеттерін тәрбиелеуге бағытталған әскери оркестрді жүргізу саласындағы концерттік іс-шаралар мен мәдени-ағарту жұмыстарының ерекшеліктері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери ғылыми зерттеулердің өткізу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Әскери ғылымның мәні мен мазмұны. Қазіргі әскери ғылымның проблемалық мәселелері. Ғылыми білімнің әдістері мен әдістемесі. Әскери ғылымдардағы зерттеудің ғылыми міндетін тұжырымдау тәсілі. Эксперименттік үлестірудің теориялық тұрғыдан келісуін тексерудің ғылыми-әдістемелік негіздері. Тәжірибелік үлестірудің теориялықпен келісуін тексеру үшін статистикалық тестілерді қолдану. Тәжірибені жоспарлау. Тәжірибелік мәліметтерді математикалық өңдеу. Әскери ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның әскери өнері
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқу Қазақстандағы соғыс өнерінің даму кезеңдерін қарастыруды көздейді; әскери дамудың тарихи аспектілері; орта ғасырларда Қазақстан аумағында әскери істер мен әскери өнердің тууы. Пәннің курсы Ұлы Отан соғысы жылдарындағы соғыс өнерін, әскери ұйымдарды және олардың Қазақстан территориясындағы іс-әрекет тактикасын, Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерін құру мен құруды, Қазақстанның әскери доктринасын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Жеке тұлғаны әскери-патриоттық тәрбиелеуді қалыптастыру және оның физикалық дамуы, рух пен адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеумен бірлікте жан-жақты жетілдіру принциптерін түсінетіндігін көрсетеді. Қазақ, орыс және шет тілдерінде тиімді қарым-қатынасқа қабілетті. көпшілік алдында сөйлеу негіздері, сындарлы диалог, өз көзқарасын дәлелді ұсыну

  • Код ON2

    Қоғамның тарихи, саяси, әлеуметтік-экономикалық және демографиялық жағдайларына байланысты әскери қауіпсіздікті қамтамасыз ете отырып, әскери істер мен дене шынықтырудың негізгі даму тенденцияларын анықтайды. Дүниетаным позициясын қалыптастыру, азаматтық позицияны қалыптастыру үшін қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау үшін философиялық білімді қолданады

  • Код ON3

    Жалпы және қосымша білім беру саласында оқыту, тәрбиелеу, оқу, оқыту, оқу процесін ұйымдастыру бойынша жалпы педагогикалық және нақты білім жүйесі бар. Бұл оларды әскери-қолданбалы және дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларының медициналық-биологиялық, гигиеналық, психологиялық-педагогикалық негіздерін ескере отырып жүзеге асырады

  • Код ON4

    Ағзаның анатомиялық, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктері туралы білімге сүйене отырып, организмнің бейімделу тетіктерін бұзбай, оңтайлы физикалық дайындыққа қол жеткізбей тыңдаушылардың әртүрлі дайындық түрлерін басқарады. Мүгедектер мен мүгедектердің дене шынықтыру қызметінің ерекшеліктері, оқушылардың денсаулығына мектептегі орта факторларының әсері туралы біледі., Алғашқы медициналық көмек көрсету дағдыларын иеленеді

  • Код ON5

    Мамандықтың жоғары әлеуметтік мәнін түсінеді. Ол әскери-техникалық, әскери-тактикалық, арнайы-тактикалық және әскери-инженерлік, атыс, дайындық дағдыларына ие, олардың даму тарихын, негізгі түсініктерін біледі. Сабақтарды, тренинг сабақтарын, сыныптан тыс жұмыстарды безендіреді

  • Код ON6

    Теориялық білімді әскери және дене тәрбиесіндегі практикалық дағдылармен ұштастыра отырып, практикалық және қолданбалы дайындық туралы түсінігін көрсетеді. Әскери-патриоттық, спорттық-бұқаралық, дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын жоспарлау және жоспарлау, оларды материалдық-техникалық қамтамасыз етуді болжау, ұйымдастыру және өткізу логистикасы туралы түсініктері бар

  • Код ON7

    Сабақтар мен іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу процесінде дене шынықтырумен, алғашқы әскери дайындықпен және спортпен айналысатындардың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді. Далалық жаттығулар мен атыс жаттығуларының қауіпсіздігін қамтамасыз ете алады. Қорғаныстың әртүрлі әдістері, төтенше жағдайлардағы мінез-құлық туралы білімдері бар. Азаматтық қорғаныс, экологиялық қауіпсіздік саласындағы іс-шараларды ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді

  • Код ON8

    Қозғалтқыш қасиеттерін дамыту, оқу сабақтары мен оқу-жаттығу процесін ұйымдастырудың ғылыми негізделген әдістері мен құралдарын, соның ішінде негізгі мектеп спортының техникасы, олардың тарихы, негізгі түсініктері туралы білімге негізделген заманауи инновациялық технологияларды қолдана отырып қолданады. Салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша білімге сүйене отырып, сабақтар, тренингтер, сыныптан тыс жұмыстарды құрастырады

  • Код ON9

    Инновациялық педагогикалық, сонымен қатар қашықтықтан оқыту технологияларын қолданады, компьютерлік технологияларды қолдану арқылы ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, қорғау және пайдалану әдістеріне иелік етеді. Спорт, әскери-педагогикалық ғылымның даму тенденциялары мен перспективаларын ескере отырып, оқу-жаттығу процесін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етудің толық кешенін жасайды

  • Код ON10

    Студенттердің әртүрлі контингенттерімен әскери-құқықтық оқу сабақтарын жоспарлау мен ұйымдастырудың ғылыми негізделген құралдары мен әдістеріне ие. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әртүрлі бөлімшелері қызметінің тиімділігін арттыруда жарғылар, заңнамалық база және тарихи фактілер туралы негізгі әскери білімді қолданады

  • Код ON11

    Отандық және әлемдік мәдениеттің негіздерін, дәстүрлі құқықтың негізгі заңдарын, қайнар көздерін білуді, сондай-ақ жанжалды шешу мәселелерінде тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын, эмоционалдық стрессті азайту және сындарлы шешімдер қабылдау үшін психологиялық жағдайлар туғызады

  • Код ON12

    Бастапқы әскери дайындық, дене шынықтыру және спорт саласындағы әр түрлі бақылау органдарының процестерін басқару, модельдеу және болжау дағдыларына ие, оларды экономикалық және құжаттық қамтамасыз етеді. Ол команданы басқару дағдыларын, қосымша білім беру ұйымдарының (үйірмелер, спорт секциялары, әскери-патриоттық клубтар) қызметін жүзеге асырады. Оларды материалдық-техникалық, кадрлық, оқу-әдістемелік және жалпы педагогикалық қамтамасыз ету

Top