Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04123 Білім беру саласындағы менеджмент 1 о.ж. в AlmaU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Менеджмент саласында заманауи тұжырымдамалық білімді қалыптастыру, аналитикалық және жобалау-зерттеу қызметінің әдістерін меңгеру, атап айтқанда, зияткерлік, мәдени және кәсіби өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру қабілеті, кәсіби қызметке жоғары уәждеме
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Операцияларды басқару

    Пән магистранттардың операциялық менеджмент саласында қажетті білім мен тәжірибелік дағдыларды алуға, дағдыларды меңгеруге бағытталған: шығарылатын өнімнің немесе орындалатын қызметтің бәсекеге қабілеттілігін үздіксіз арттыруды қамтамасыз ету бойынша шешімдерді әзірлеу, операциялық жүйені және өндірістік қуаттарды жоспарлау, операцияларды басқару, ұйым бөлімшелерін өзара-функционалдық үйлестірудің жетістіктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі кадрларды басқару

    Пән магистранттарға кадрларды басқару саласында заманауи әдістер мен құралдарды қолдану бойынша практикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курс кадрларды іріктеу, жалдау және қабылдау, кадрларды жұмыстан шығару және қысқарту, персоналды бейімдеу, оқыту және дамыту, персоналды бағалау және сертификаттау, қауіпсіздік және еңбекті қорғау, ұйымның кадрлық менеджментіне инновацияларды енгізудің заманауи технологияларын зерттейді. ; персоналға жалпы сыйақы төлеуді басқарудың тиімді құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Курс кәсіби қызметте қызметкерлердің өзгерістерге қарсылығын төмендету әдістерін қолдануға, жобаларды басқару дағдыларын меңгеруге, басқарушылық шешімдердің ұсынылған нұсқаларын сыни бағалауға, әлеуметтік-экономикалық тиімділік, тәуекелдер мен ықтимал әлеуметтік-экономикалық салдарларды ескере отырып, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеуге және негіздеуге мүмкіндік береді; іскерлік қарым-қатынасты жүзеге асыру, іскерлік келіссөздер жүргізу және т. б.; қайшыдықтарды шешудің әртүрлі тәсілдерін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Зерттеу әдістемесі

    Пән ғылыми зерттеудің мәні мен принциптері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Ғылыми-зерттеу қызметінің ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыруға; ғылыми зерттеуді құру қағидаттары және онымен жұмыс істеудің негізгі кезеңдері туралы білімді жүйелеуге; ғылыми рефераттау мен дәйексөз алудың негізгі қағидаттары туралы білім алуға мүмкіндік береді;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың психологиялық механизмдерін білу; бағыныштыларға әсер ету және ықпал ету әдістерін меңгеру, ұйымда топты басқара білу; басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктерін білу. Пән кросс-мәдени орта жағдайында басқару қызметінде психологиялық әдіснаманы қолдануға мүмкіндік береді; психология және менеджмент саласындағы озық білім негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық негіздерін сипаттауға және түсіндіруге; жеке тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау үшін психология әдістерін қолдануі; басқару жүйесінде тиімді коммуникацияларды құру үшін ұйымдағы жеке адам, топтаррдың мінез-құлқын және өз мінез-құлқын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Кәсіби қызметте тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен біліктерін одан әрі дамыту негізінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдету. Пән алдыңғы қатарлы шетел көздерінен кәсіби салада білім алуға ; шетелдік дереккөздерден мәліметтерді жинау және өңдеу; Web of Science, Scopus және т. б. сияқты базалардың өзекті тақырыптарына мақалаларды зерттеу; халықаралық ғылыми қоғамдастыққа ықпалдасу мақсатында шетелдік университеттермен, зерттеушілермен, ғылыми жетекшілермен кәсіби деңгейде коммунициялар құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Білім беру ұйымдарын цифрландыру негіздері

    Курстан өткеннен кейін тыңдаушылар білім берудегі цифрландырудың негіздерін; қазіргі заманғы компьютерлердің негізгі құрылғыларының функционалдық мақсатын, олардың мүмкіндіктері мен сипаттамаларын; жүйелік және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етудің құрамын; кеңселік технологиялар мен телекоммуникация құралдарының мақсаты мен құрылымын білетін болады; білім беру саласындағы кәсіби қызметте интернеттің цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана алатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндірістік практика

    Өндірістік тәжірибе оқу барысында алынған теориялық білімді бекітуге және оларды озық тәжірибені қолдана отырып, нақты практикалық міндеттерді шешу үшін қолдануға; магистрлік жобаны, есепті және ғылыми мақаланы жазу үшін эмпирикалық және теориялық материал жинауға; заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін қорытындылауға; қойылған кәсіби мақсатты шешу кезінде шығармашылық әлеуетті іске асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Өзгерістерді басқару

    Пән қазіргі жағдайдағы өзгерістерді басқару процесін сипаттауға; өзгерістерге қарсылықты азайту мақсатында ұжымдағы, командадағы жұмыстың теориялық және практикалық аспектілерін түсіндіруге және сыни талдауға; ұйымдық құрылымды өзгерту кезінде тәуекелдерді таратуға және есептеуге, ұйымда өзгерістер енгізу кезінде қорытынды жасауға; ұйымда өзгерістер енгізу бағдарламаларын әзірлеуге және ұсынуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру ұйымдарындағы бюджеттеу

    Курс тыңдаушыларда теориялардың, тұжырымдамалардың мазмұны және ұйымды бюджеттеуге қазіргі заманғы тәсілдер, білім беру мекемесіндегі қаржылық жоспарлау, талдау және бақылау ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға; білім беру ұйымының өзекті қаржылық жағдайын сыни бағалай білуге; жобалардың қаржылық негіздемелерін әзірлеуге; басқарушылық шешімдер қабылдау үшін топта жұмыс істеуге; бюджеттеуді автоматтандыру жүйесін пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаны басқару практикасы

    Пән заманауи тәсілдерді, әдістер мен технологияларды, сондай-ақ жобаларды басқару саласындағы озық тәжірибені сипаттауға және талдауға; жобалық құжаттаманы, идеяларды қалыптастыруға және жобаға қатысушылар үшін қорытынды жасауға; жобаның күнтізбелік жоспарын және іске асыру мерзімдерін қалыптастыруға; жобаны экономикалық бағалауды жүргізуге; жобаларды басқаруда жаңа ақпараттық технологияларды қолдану нұсқаларын әзірлеуге және ұсынуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі стратегиялық менеджмент

    Пән ұйымды стратегиялық басқару саласында теориялық білім мен заманауи практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар стратегиялық менеджменттің негізгі теорияларын және стратегиялық басқару әдіснамасының ерекшеліктерін және оның басқа басқару ғылымдарымен байланысын түсіндіруі; ұйым қызметін әртараптандыру бойынша іс-қимыл тәртібін негіздеуі және сипаттауы; ұйым стратегиясын іске асырудың тиімділігін талдауы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастырушылық тәртіп

    Тәртіп кезеңдердегі ұйымдастырушылық мінез-құлық заңдылықтарын зерттеуге мүмкіндік береді: тұлға, топ, ұйым; адамдардың өзара әрекеттесуі мен қарым-қатынасындағы кедергілерді жеңу; жанжалдардың дамуының негізгі кезеңдерін болжау және олардың жағымсыз көріністерінің алдын алу; ұйым деңгейіндегі стрессті басқару; өзгерістердің салдарын болжау, ұйым қызметкерлерінің инновациялық қызметін ынталандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми мамандану саласындағы озық білімге сүйене отырып, олқылықтардың орнын толтырып, проблемаларды шеше отырып, ғылыми қызметті ұйымдастыру қағидаттарын саналы түрде қолдана отырып және академиялық адалдықты ұстана отырып, жаңа білім мен тұжырымдамаларды дамытуға қабілетті.
  • Ұжымды қалыптастыру мен басқарудың заманауи тұжырымдамаларын қолдана отырып, білім беру саласында зерттеулер жүргізуді қоса алғанда, бейіндік мектеп пен колледждің педагогикалық ұжымын басқаруға қабілетті.
  • Ситуациялық жағдайлар мен практикалық тапсырмаларды талқылау және сыни талдау мақсатында жедел басқарудың өзекті мәселелерін әзірлеуге қабілетті;
  • Стейкхолдерлердің ұстанымдарын ескере отырып және ақпаратты өңдеу мен шешім қабылдаудың қазіргі заманғы технологияларын саналы түрде қолдана отырып, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, оның ішінде жаңа ортада және кең пәнаралық контексте стандартты емес тиімді шешімдер қабылдауға қабілетті.
  • Процестер мен құбылыстарды талдауда теориялар мен тәсілдерді қолдану, қолданбалы мәселелерді шешу үшін басқару пәндері оқу барысында ие болған білімдерді біріктіруге қабілетті;
  • Заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстар жүргізеді және диссертация, ғылыми мақала, баяндама, аналитикалық жазба және т.б түрінде зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін жинақтауға қабілетті;
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларға негізделген пікірлер қалыптастыру үшін ақпарат жинайды және түсіндіруге қабілетті;
  • Мамандарға да, маман емес адамдарға да ақпараттарды, идеяларды, тұжырымдарды, мәселелер мен шешімдерді нақты және бірмәнді түрде жеткізуге қабілетті;
  • Сондай-ақ әр түрлі ғылыми міндеттерді шешу мақсатында, білімді сыни талдау және интеграциялау негізінде, өз ғылыми-зерттеу және талдау жұмысының құрылымдық нәтижелерін әр түрлі тілдердегі мамандарға да, маман еместерге де жалпылап, еркін ұсына отырып, әртүрлі ғылыми мәселелерді шешу мақсатында ғылыми зерттеулер контексінде идеялардың бірегей дамуы мен қолданылуын ұсына алады
  • Өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға, күнделікті кәсіптік іс-әрекетке және докторантурада үздіксіз білім алуға қажетті білімді, кәсіби шеберлік пен дағдыларды кеңейтуге және тереңдетуге қабілетті;
  • Ұйымдастырушылық стратегияларды талдай және салыстыра алады, жақсарту бойынша ұсыныстар жасайды, оларды өзгерту бойынша ұсыныстар енгізеді, компанияның сыртқы және ішкі ортасын талдау мен зерттеудің әртүрлі технологияларын қолданады.
  • Стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуді, тиімді бақылауды және жедел басқаруды қамтамасыз ете отырып, сапа менеджменті және тұрақты жақсарту жүйелерінің әртүрлі тұжырымдамаларын пайдалана отырып, білім беру ұйымында сапаны Ішкі қамтамасыз ету жүйесін құруға қабілетті.
Top