Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04123 Білім беру саласындағы менеджмент 1 о.ж. в AlmaU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Менеджмент саласында заманауи тұжырымдамалық білімді қалыптастыру, аналитикалық және жобалау-зерттеу қызметінің әдістерін меңгеру, атап айтқанда, зияткерлік, мәдени және кәсіби өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру қабілеті, кәсіби қызметке жоғары уәждеме
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми мамандану саласындағы озық білімге сүйене отырып, олқылықтардың орнын толтырып, проблемаларды шеше отырып, ғылыми қызметті ұйымдастыру қағидаттарын саналы түрде қолдана отырып және академиялық адалдықты ұстана отырып, жаңа білім мен тұжырымдамаларды дамытуға қабілетті.
  • Ұжымды қалыптастыру мен басқарудың заманауи тұжырымдамаларын қолдана отырып, білім беру саласында зерттеулер жүргізуді қоса алғанда, бейіндік мектеп пен колледждің педагогикалық ұжымын басқаруға қабілетті.
  • Ситуациялық жағдайлар мен практикалық тапсырмаларды талқылау және сыни талдау мақсатында жедел басқарудың өзекті мәселелерін әзірлеуге қабілетті;
  • Стейкхолдерлердің ұстанымдарын ескере отырып және ақпаратты өңдеу мен шешім қабылдаудың қазіргі заманғы технологияларын саналы түрде қолдана отырып, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, оның ішінде жаңа ортада және кең пәнаралық контексте стандартты емес тиімді шешімдер қабылдауға қабілетті.
  • Процестер мен құбылыстарды талдауда теориялар мен тәсілдерді қолдану, қолданбалы мәселелерді шешу үшін басқару пәндері оқу барысында ие болған білімдерді біріктіруге қабілетті;
  • Заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстар жүргізеді және диссертация, ғылыми мақала, баяндама, аналитикалық жазба және т.б түрінде зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін жинақтауға қабілетті;
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларға негізделген пікірлер қалыптастыру үшін ақпарат жинайды және түсіндіруге қабілетті;
  • Мамандарға да, маман емес адамдарға да ақпараттарды, идеяларды, тұжырымдарды, мәселелер мен шешімдерді нақты және бірмәнді түрде жеткізуге қабілетті;
  • Сондай-ақ әр түрлі ғылыми міндеттерді шешу мақсатында, білімді сыни талдау және интеграциялау негізінде, өз ғылыми-зерттеу және талдау жұмысының құрылымдық нәтижелерін әр түрлі тілдердегі мамандарға да, маман еместерге де жалпылап, еркін ұсына отырып, әртүрлі ғылыми мәселелерді шешу мақсатында ғылыми зерттеулер контексінде идеялардың бірегей дамуы мен қолданылуын ұсына алады
  • Өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға, күнделікті кәсіптік іс-әрекетке және докторантурада үздіксіз білім алуға қажетті білімді, кәсіби шеберлік пен дағдыларды кеңейтуге және тереңдетуге қабілетті;
  • Ұйымдастырушылық стратегияларды талдай және салыстыра алады, жақсарту бойынша ұсыныстар жасайды, оларды өзгерту бойынша ұсыныстар енгізеді, компанияның сыртқы және ішкі ортасын талдау мен зерттеудің әртүрлі технологияларын қолданады.
  • Стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуді, тиімді бақылауды және жедел басқаруды қамтамасыз ете отырып, сапа менеджменті және тұрақты жақсарту жүйелерінің әртүрлі тұжырымдамаларын пайдалана отырып, білім беру ұйымында сапаны Ішкі қамтамасыз ету жүйесін құруға қабілетті.

Ұқсас БББ

Top