Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04123 Бизнес және корпоративтік басқару (EMBA) в ЕТУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты стратегиялық басқару, қаржылық талдау, маркетинг және ұйымдастырушылық мінез-құлық саласында терең білімі мен дағдылары бар жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады. Бағдарлама көшбасшылық қасиеттерді, негізделген басқару шешімдерін қабылдау қабілетін және командада тиімді өзара іс-қимылды дамытуға бағытталған, бұл түлектерге заманауи бизнестің сын-қатерлерімен сәтті күресуге және әртүрлі қызмет салаларында инновациялық жобаларды іске асыруға мүмкіндік береді.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Бизнес-зерттеу

    Пәннің мақсаты: студенттердің білім беру саласында білім мен іскерлікті меңгеруі. бизнес-жоспарлау және ұйымдағы бизнес-процестерді зерттеу, ұйымның сыртқы ортасының қазіргі жай-күйін ескере отырып, және мемлекеттің бизнеске ықпал ету деңгейін арттыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көшбасшылық және жеке даму

    «Көшбасшылық және тұлғалық даму» пәні табысты басшылық және өзін-өзі іске асыру үшін қажетті негізгі дағдылар мен қасиеттерді қалыптастыруға бағытталады. Ол басқару стилін, мотивацияны, командалық жұмысты және коммуникативтік дағдыларды қоса алғанда, көшбасшылықтың теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Студенттер өзiн-өзi талдау және өзiн-өзi жетiлдiру әдiстерiн үйренедi, бұл оларға өзiнiң күштi және әлсiз жақтарын түсiнуге, сондай-ақ эмоциялық интеллектiнi дамытуға көмектеседi. Практикалық тапсырмалар мен кейс-әдістер алынған білімді сенімділік пен бастамашылықты дамытуға ықпал ете отырып, нақты жағдайларда қолдануға мүмкіндік береді. Нәтижесінде, пән қатысушылары айналасындағыларға ықпал ете алатын және қойылған мақсаттарға қол жеткізе алатын қоғамның неғұрлым тиімді көшбасшылары мен белсенді мүшелеріне айналады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаһандық маркетинг және басқару

    Халықаралық нарықтарда тауарлар мен қызметтерді жылжыту стратегиялары мен тәжірибелерін зерттейтін пән. Ол жаһандық нарықтарды талдау, мәдени және экономикалық айырмашылықтарды түсіну және маркетингтік тәсілдерді жергілікті жағдайларға бейімдеу мәселелерін қамтиды. Студенттер әртүрлі елдердегі тұтынушыларды зерттеу әдістерін үйренеді, жаңа нарықтарға кіру стратегияларын әзірлейді және жаһанданудың бизнеске әсерін зерттейді. Брендті басқару, баға саясатын қалыптастыру және аймақтардың ерекшеліктерін ескеретін интеграцияланған коммуникациялық стратегияларды әзірлеу мәселелеріне де назар аударылады. Негізгі назар практикалық қолдануға аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өзгерістер жағдайындағы ұйымдастырушылық мінез-құлық

    «Өзгерістер жағдайындағы ұйымдастырушылық мінез-құлық» пәні адамдар мен топтардың ұйымдар ішінде, әсіресе бизнес-ортада болып жатқан өзгерістер тұрғысынан қалай өзара іс-қимыл жасайтынын зерделейді. Ол ұйымдастырушылық мәдениет, құрылым мен процестер қызметкерлердің мінез-құлқына және олардың жаңа жағдайларға бейімделуіне қалай әсер ететініне назар аударады. Өзгерістерді табысты енгізуге және персонал тарапынан қарсылықты еңсеруге ықпал ететін факторларды түсіну маңызды аспект болып табылады. Студенттер ұйымдастырушылық мінез-құлық теориялары мен модельдерін, сондай-ақ өзгерістерді тиімді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді дамытуға және инновациялар үшін қолайлы жағдай жасауға мүмкіндік беретін практикалық құралдарды зерттейді. Пәнді зерделеу нәтижесінде ұйымдарды трансформациялау процесінде туындайтын проблемаларды талдау және шешу қабілеті қалыптасады, сондай-ақ командада жұмыс істеу және тұлғааралық өзара іс-қимыл дағдылары дамиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын басқару

    «Адам ресурстарын басқару» пәні ұйымдағы персоналды тиімді басқарудың әдістері мен тәсілдерін зерделейді. Ол қызметкерлерді іріктеу, оқыту, дамыту және ынталандыру, сондай-ақ олардың өнімділігі мен мансаптық өсуін басқару сияқты негізгі аспектілерді қамтиды. Оң ұйымдастырушылық мәдениетті қалыптастыруға және салауатты еңбек қатынастарын қолдауға баса назар аударылады. Пән қатысушылары компанияның кадрларға қажеттілігін талдау дағдыларын меңгереді, таланттарды ұстап тұру және қызметкерлердің тартымдылығын арттыру бойынша стратегиялар әзірлейді. Нәтижесінде, адам ресурстары менеджментінің мақсаты команда жұмысының барынша тиімділігіне және ұйымның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізуге ықпал ететін жағдайлар жасау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни тұрғыдан ойлау: даму және өмірде қолдану

    Сыни тұрғыдан ойлау - ақпаратты талдау, бағалау және түсіндіру дағдыларын дамытуға бағытталған пән. Ол адамдарға шешім қабылдау процесіне саналы түрде қарауға, фактілерді пікірлерден ажырату қабілетін қалыптастыруға, сондай-ақ бейтараптық пен қисынды қателерді анықтауға көмектеседі. Сыни тұрғыдан ойлау зерделеу барысында студенттер сұрақтар қоюға, өз пікірлерін негіздеуге және өз ұстанымдарын дәлелдеуге үйренеді, бұл қоршаған ортаны тереңірек түсінуге ықпал етеді. Бұл дағдылар жеке қарым-қатынастардан бастап кәсіби қызметке дейін, ақпараттық ағындармен жақсы айналысуға және неғұрлым негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік бере отырып, өмірдің әртүрлі аспектілерінде қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаһандық нарықтарды басқару

    «Жаһандық нарықтарды басқару» пәні халықаралық сауда контексіндегі стратегиялық басқару мен маркетингтің негізгі аспектілерін қамтиды. Ол өз өнімдері мен қызметтерін түрлі мәдени, экономикалық және құқықтық жағдайларға бейімдей отырып, компаниялардың шетелдік нарықтарға қалай тиімді шығатынын зерттейді. Жаһандық трендтерді, бәсекелестік ортаны және тұтынушылық артықшылықтарды талдауға, сондай-ақ ұйымдарға халықаралық аренада табысты бәсекелесуге мүмкіндік беретін стратегияларды әзірлеуге баса назар аударылады. Нарықтық зерттеулер жүргізу және маркетингтік стратегияларды әзірлеу сияқты практикалық дағдылар студенттерге жаһандық нарықтардың динамикасын жақсы түсінуге және негізделген басқару шешімдерін қабылдауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі

    «Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі» пәні бизнесті жүргізудің этикалық аспектілеріне және оның қоғам мен қоршаған ортаға әсеріне байланысты қағидаттар мен практикаларды зерделейді. Ол компаниялардың қызметкерлерді, клиенттерді, қоғамдастықтар мен экожүйені қоса алғанда, әртүрлі мүдделі тараптардың мүдделерін ескеруі тиіс деп болжай отырып, кірістілік пен жауапты іс жүргізу арасындағы теңгерімге байланысты тақырыптарды қамтиды. Пән шеңберінде әлеуметтік және экологиялық бастамаларды енгізу тәсілдері, сондай-ақ орнықты дамуды ілгерілетудегі корпоративтік стандарттар мен есептіліктің рөлі қаралады. Студенттер анағұрлым жоғары әлеуметтік жауапкершілікке ұмтылатын компаниялардың табысты тәжірибелерінің мысалдарын зерделейді және мұндай күш-жігердің бизнестің беделі мен қаржылық нәтижелеріне әсерін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Пән бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізуге және ұйымның тұрақты өсуіне бағытталған ұзақ мерзімді стратегияларды әзірлеуге және жүзеге асыруға бағытталған. Ол сыртқы және ішкі ортаны талдауды, компанияның ресурстары мен мүмкіндіктерін бағалауды, мақсаттарды анықтауды және оларға жетудің ең тиімді жолдарын таңдауды қамтиды. Пән шеңберінде жоспарлау, тәуекелдерді бағалау әдістері, сондай-ақ нарықтық ортадағы өзгерістерге жауап ретінде стратегияларды бақылау және бейімдеу тетіктері зерделенеді. Ұйымдар қиындықтарға қалай тиімді жауап бере алатынына және белгісіздік жағдайында сәтті бәсекелесу және даму үшін мүмкіндіктерді пайдалана алатынына назар аударылады. Стратегиялық менеджмент сонымен қатар Стратегиялық жоспарлау мен іске асыру процесінде мәдениеттің, көшбасшылықтың және инновацияның рөлін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Ұйымға әсер ететін ішкі және сыртқы жағдайларды назарға ала отырып, оның ұзақ мерзімді перспективада орнықты бәсекелестік артықшылығын қамтамасыз ету мақсатында жан-жақты стратегиялар жасау және енгізу
  • Ұйымдық үдерістерді талдау және белгісіздік жағдайында негізделген басқарушылық шешімдер қабылдау үшін қолданбалы бизнес-зерттеу әдістерін қолдану
  • Көшбасшы функцияларын қабылдау, командаларды шабыттандыру, өзгерістерді басқару және белгісіздік пен бәсекелестік ортада алға қойылған міндеттерге қол жеткізу, клиенттердің қажеттіліктерін ескеретін маркетингтік стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру, сондай-ақ нарықтағы позицияларын нығайту үшін брендті тиімді басқару. Сонымен қатар, оң ұйымдастырушылық мәдениетті құру және қолдау, адами ресурстарды тиімді басқару және компания ішіндегі ерекше қасиеттерін дамыту
  • Мәдени, экономикалық және нормативтік ерекшеліктерді ескере отырып, халықаралық бизнес ортада маркетингтік стратегияларды әзірлеу және іске асыру
  • Халықаралық нарықтарға шығу стратегияларын әзірлеу және бизнестің тұрақты дамуын қамтамасыз ету мақсатында жаһандық нарықтардағы тәуекелдер мен мүмкіндіктерді бағалау
  • Күрделі басқарушылық және әлеуметтік жағдайларды талдап, теңгерімді және этикалық тұрғыдан негізделген шешімдер қабылдау үшін сыни ойлау әдістерін қолдану
  • Тиімді келісімдерге қол жеткізу және ұзақ мерзімді серіктестік байланыстарды сақтау үшін тиімді қарым-қатынас және келіссөздер жүргізу саласындағы дағдыларды пайдалану
  • Тұрақты даму қағидаларына және мүдделі тараптардың үміттеріне сәйкес корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік стратегияларын әзірлеу және жүзеге асыру
Top