8D01501 Математикалық білім берудегі зерттеу әдістемесі в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ғылым мен әртүрлі деңгейдегі математикалық білім беру жүйесінің қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін кәсіби және ғылыми құзыреттілікке және оларды практикалық және ғылыми қызметте жүзеге асыру дағдыларына ие бәсекеге қабілетті, құзыретті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Математикалық талдау және ықтималдықтар теориясының өзекті мәселелері
Несиелер: 5Бұл курста эргодтық теория және стохастикалық процестерді зерттейтін диффузиялық процестер теориясы қарастырылады. Пуанкаре, Биркгоф, Хинчин, Колмогоровтың классикалық нәтижелері және қазіргі заманғы міндеттер қарастырылады. Қарастырылған теория математикалық биологияның көптеген мәселелерін, ерікті процестерді шешуге мүмкіндік береді. Қол жетімді динамикалық жүйелерді қолдана отырып, жаңа жүйелерді алуға мүмкіндік беретін эргодикалық теорияның дизайны.Эргодическая теорема Биркгофа —Хинчина туралы, өмір сүру инварианттық шаралар орташалау бойымен траекториясын дерлік барлық жерде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Академиялық хат
Несиелер: 5Пәннің мақсаты-докторанттың жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту және академиялық бағыттағы мәтіндерді жазудың практикалық дағдыларын игеру. Ғылыми мақала, ғылыми мәтіндердің баяндамалары мен презентацияларының тезистері секілді жанрлардағы ғылыми зерттеулерді сипаттаудың метатілі ерекшеліктерін зерттеу, сондай-ақ диссертациялар мен монографиялар жазу. Нәтижесінде оның құрылымы, мақсаттары, жанрлық және стилистикалық ерекшеліктері туралы идея негізінде академиялық мәтін құру дағдысы қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық зерттеулердің статистикалық әдістері
Несиелер: 5Пәнді меңгеру докторанттарда статистикалық әдістерді қолдану құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған педагогикалық зерттеулер. Педагогикалық эксперимент құрылымы, элементтері өлшеу теориялары, диссертациялық зерттеулерде статистикалық әдістерді қолдануды талдау негіздері, деректерді өңдеу әдістері; эксперименттік деректерді өңдеу әдістерін қолдана білу, талдау, жалпылау, өңдеу және АКТ көмегімен нәтижелерді ресімдеу. Эксперименттік мәліметтер үшін сәйкестіктер мен айырмашылықтардың дұрыстығын анықтау әдісі. Статистикалық критерийді таңдау алгоритмі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Математика саласында ғылыми-зерттеу методологиясы мен тәрбиелеу әдістемесі
Несиелер: 5Математикалық білім берудегі ғылыми зерттеулер; ғылым дамуының жалпы заңдылықтары; ғылыми зерттеу әдіснамасы; диссертациялық зерттеудің негізгі сипаттамалары мен аппараты. педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және өткізу; математикалық білім беру саласындағы зерттеу әдістері: арнайы және ғылыми; математиканы оқытудың тәрбиелік-дамытушылық функцияларын іске асырудың негізі ретінде тұлғаға бағытталған парадигма; тәрбиелік-дамытушылық оқыту жүйесіндегі мектептегі математикалық білімнің мазмұны; математиканы тәрбиелік-дамытушылық оқытуда оқушылардың эмпирикалық және теориялық ойлауының диалектикалық бірлігі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Математикалық және компьютерлік моделдеудің заманауи әдістері
Несиелер: 5Пән математикалық модельдеудің заманауи әдістерін қолданудың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Математикалық модельдердің дидактикалық аспектілері. Модельденген жүйенің құрылымы мен ішкі логикасы. Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер арқылы матмодельдеу процестерінің дәстүрлі әдістерімен қатар докторанттар жаппай қызмет көрсету теориясының әдістерімен танысады. Курсты зерделеу нәтижесінде докторанттар тұрақты әдістер мен алгоритмдерді құрудың математикалық аппаратын, сондай-ақ MathLab, Mathematica математикалық пакеттерін еркін меңгеруі тиіс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Математикалық білім беруді ақпараттандырудың ғылыми-әдістемелік негіздері
Несиелер: 5Болашақ математика мұғалімінің әдістемелік дайындығын жетілдіру. ЖОО-дағы математика оқытушысының кәсіби қызметінің мәнін ашу; жаңа педагогикалық педагогиканы өзектендіру шарттарын қалыптастыру кәсіби міндеттерді шешу кезінде білім беру технологияларын жобалау және іске асыру үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалану қабілетін дамытуға жәрдемдесу; өз бетінше дағдылар нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде инновациялық әдістерді қолдана отырып ғылыми зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру.Кәсіби өздігінен білім алуды дамыту және жеке өсуге ықпал ету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 5Курс зерттеу тәсілдері мен әдістерін ажырата білу және қолдану қабілетін дамытуға бағытталған; Зерттеу әдістемесіне сәйкес зерттеудің нәтижесінде алынған мәліметтерді талдау; теориялық және нақты материалдарды түсіну және жалпылау, арнайы ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; лингводидактика мен мәдениетаралық қатынас тоғысында қазіргі талаптарға сәйкес теориялық және қолданбалы ғылыми бағыттың ерекшеліктеріне негізделген ғылыми инновациялық зерттеулерде құзыреттілікке негізделген тәсілді игертуді көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON7
Лицензияланған меншікті бастапқы білім беру ресурстарын, соның ішінде электронды ресурстарды ұсынады және таратады, білімді қалыптастыру мен жинақтау үшін сандық орта жасайды
-
Код ON6
Математикалық білім берудің әлемдік тәжірибесіндегі инновациялық тенденцияларды зерттейді (тәжірибе барысында), оларды отандық математикалық білім беру жүйесіндегі үрдістермен салыстырады және салыстыру нәтижелеріне сүйене отырып, математикалық білім беруді одан әрі жетілдірудің жолдары мен тәсілдерін ұсынады, педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіреді, олардың қолданылу шектерін, білім беруде және әлеуметтік-мәдени ортада оларды жүзеге асырудағы мүмкін болатын қауіптерді бағалайды
-
Код ON1
Мектепте және университетте математиканы оқытудың теориясы мен практикасы мәселелерін, білім берудегі АКТ саласындағы ұлттық білім саясатын сыни бағалайды, ғылым мен математикалық білім жүйесінің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін өзіндік зерттеулер мен ұсыныстар ұсынады, мектеп пен университетте АКТ-ны интеграциялаудың инновациялық стратегиялары
-
Код ON4
Әр түрлі білім беру жүйелері үшін математикалық білім мазмұнын жобалау мен таңдаудың теориялық және әдіснамалық тәсілдерін жасайды және жетілдіреді және оқытудың инновациялық технологияларын жасайды
-
Код ON8
Онлайн кәсіптік қауымдастықтарды ұйымдастырады немесе педагогикалық жарыстар арқылы инновациялық педагогикалық тәжірибемен бөліседі, өзінің кәсіби және тұлғалық даму мәселелерін жоспарлайды және шешеді
-
Код ON3
Математикалық және компьютерлік модельдеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, студенттерді бірлескен зерттеуге және мәселелерді шешуге тарту үшін онлайн материалдар мен тапсырмалар жасайды, әзірлейді
-
Код ON5
Идеяларды қалыптастырады, стандартты емес шешімдерді ұсынады, ғылыми-педагогикалық қызметтегі инновациялардың нәтижелерін бағалайды, белгісіз даму жағдайындағы педагогикалық және ғылыми процестерді басқарады, ақылдың тапқырлығын, икемділігі мен сыншылығын, түйсігі, талдай білу, синтездеу және біріктіру қабілетін көрсетеді; күрделі динамикалық жағдайларда стандартты емес, ғылыми негізделген шешімдер қабылдайды
-
Код ON2
Әріптестермен бірлесе отырып, зерттеу тақырыбына байланысты кешенді зерттеу процесін жоспарлайды, жасайды, ұйымдастырады және бағалайды, зерттеу жобаларын жасайды
8D01501 Математика
ДокторантураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01501 Математика педагогін даярлау
ДокторантураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01501 Математика педагогтарын даярлау
ДокторантураТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01501 Математика
ДокторантураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01501 Математика
ДокторантураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01501 Математика
ДокторантураСулейман Демирел атындағы университет
БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі8D01501 Математика педагогтарын даярлау
ДокторантураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша