Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01512 Информатика және робототехника в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Педагогикалық қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагог-мұғалімнің кәсіби қызметінің мақсаты мен жалпыадамзаттық құндылықтарын, болашақ педагог - студенттің кәсіби және тұлғалық өзін-өзі дамытуын, мұғалімнің кәсіби дайындығының құзыреттілігін, тұлғаның педагогикалық мәдениетін мегертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 5

    Пән академиялық жазудың ерекшеліктерін, Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы зияткерлік меншік құқықтарын сақтай отырып, пайдаланылған дереккөздерге сілтемелерді ресімдеу талаптарына, дәйексөз ережелеріне сәйкес жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін жазуға, ресімдеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика
    Несиелер: 5

    Сызықты алгебра және аналитикалық геометрия элементтерін; математикалық талдауға кіріспе; бір айнымалы функцияны және оның қосымшасын дифференциалдық және интегралдық есептеу; көп айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу; еселі интегралдар және олардың қосымшалары; қатарлар теориясы; дифференциалдық теңдеулер; ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика элементтері зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Функцияны, теңдеулерді және теңдеулер жүйесін, оларды шешу тәсілдерін, алгебралық құрылымдар: топтар, сақиналар, өрістер, векторлық кеңістік. векторлардың сызықтық тәуелділігі, базис, өлшемділік, евклидтар және біртұтас векторлық кеңістіктер, сызықтық операторлар, меншікті векторлар және меншікті мәндер, аффинды және евклидов n-өлшемді кеңістіктің аналитикалық геометриясы, екінші ретті сызықтар және беттер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы зерттейді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша азаматтық ұстанымды қоғамға қарсы құбылыс ретінде қалыптастырады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы құқықтық реттеу контекстіндегі оқиғаларға, іс-әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатика
    Несиелер: 5

    Информатиканың қалыптасу тарихын, информатика ұғымының информатика ретінде дамуын зерттейтін пән. Информатиканы зерттеу салалары. Информатикадағы зерттеу әдістері. Таным құралдары. Білімнің басқа ғылыми салаларымен байланыс. Ақпаратты анықтау, оның қасиеттері және түрлері. Ақпараттық процестер. Аналогтық және дискретті ақпарат. Ақпарат Саны түсінігі. Санау жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 5

    Статиканы, статиканың негізгі ұғымдары мен анықтамаларын зерттейтін пән. Кинематика. Материалдық нүкте кинематикасы. Қатты дененің кинематикасы. Динамика. Динамиканың негізгі заңдары. Динамиканың жалпы теоремалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Механика негіздері
    Несиелер: 5

    Механикалық қозғалыстардың әртүрлі түрлерін, олардың пайда болу себептерін және қозғалыс өзгеруін, сондай-ақ қатты денелердің тепе-теңдік шарттарын зерттейтін пән. Механиканың негізгі міндеті-механикалық қозғалыс заңдарын, энергияны сақтау заңдарын, импульсті және қатты денелердің тепе-теңдік шарттарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру робототехника және мехатроника
    Несиелер: 8

    Робототехникаға кіріспе. ЛЕГО компаниясының конструкторлары. Lego Mindstorms nxt2.0 жиынтығымен танысу. Бірінші модель Робот "Пятиминитука". Басқару және бағдарламалау ортасын зерттеу. "Желілік жүгірткі"роботын құрастыру. Роботты бағдарламалау. Үш дөңгелекті роботты құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 7

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағдарламалау
    Несиелер: 8

    Пән оқу бағдарламалау тілдерінің классификациясы, деректер типтері, операциялар, C бағдарламалау тілінің операторлары, кіші бағдарламалар арқылы бағдарламаларды әзірлеу, стандартты модульдер, бағдарламалау стилі, бағдарламалау сапасының көрсеткіштері, отладтау әдістері мен бағдарламаларды тестілеу, объектілі-бағытталған бағдарламалау негіздері (Delphi-де) зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағдарламалау тілдері
    Несиелер: 8

    Пән, объектілі-бағытталған бағдарламалау, с тілінде бағдарламалау, Синтаксис және Visual C бағдарламалық конструкциялары, ООП принциптері, қолданбалы бағдарламалау негіздері, орындалатын модульдің құрылымы. жадыда мәліметтерді динамикалық орналастыру, түзету, бағдарламалық модульдерді тестілеу және оңтайландыру, с тілінің препроцессоры, конструктор, деструктор, полиморфизм, функциялардың шамадан тыс жүктелуі, виртуалды функциялар және абстракты базалық сыныптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептегі робототехника
    Несиелер: 8

    Оқуға бағытталған пән: үш доңғалақты роботты бағдарламалау. Нұсқауларға сәйкес ізделген роботты құрыңыз. Ұялы телефоннан немесе ноутбуктен бақыланатын өрісті бақылайтын көлік. «Сумо роботтары» сайысы. 4 дөңгелекті немесе ізді роботты жобалау. Роботты 4 дөңгелекті немесе тректерді жылжыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыни және креативті ойлау
    Несиелер: 5

    Пән рационалды танымның формалары мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын талаптар мен ережелерді, шығармашылық шешімнің рөлін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жаңа түпнұсқа идеяларды құруға, жағдайдан мүмкін болатын шешімдерді табуға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатика пәнінен есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы информатиканы оқыту әдістемесінің қалыптасуының негізгі кезеңдерін және оның құрылымын, негізгі категориялар, ұғымдар мен әдістер туралы, информатиканы оқыту теориясының рөлі мен орны туралы зерттейтін пән. Психологиялық-педагогикалық пәндер кешені болашақ информатика пәнінің бастауыш мектепте пропедевтикалық курсты тиімді оқытуға дайындығын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дискретті математика және математикалық логика
    Несиелер: 5

    Функцияның Булевасы. Кодтау теориясының элементтері. Графтар теориясының негіздері. Комбинаторика элементтері. Алгоритмдер теориясының элементтері. Кесте теориясына кіріспе. Пікір Алгебра. Предикаттар алгебрасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Web-технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: гипермәтін және web-беттер түсініктерін зерттеуге бағытталған пән. Гипермәтін түсінігі. HTML гипермәтіндік белгілеу тілі. Белгілеу тілдерінің нұсқалары. DOCTYPE директивасы. XHTML, XML ерекшеліктері. HTML-тегтер. Тегтердің синтаксисі. Тег атрибуттары. Бу және жалғыз тегтер. Түстерді, ұзындықтарды тапсыру тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • WEB-жобалау
    Несиелер: 5

    Пән пәндік түсініктерді зерттеуге бағытталған: Интернет туралы жалпы ақпарат. Ақпаратты беру және өңдеу веб-технологияларының тұжырымдамасы. HTTP протоколы бойынша сұраулар мен жауаптар үшін тақырыптар. Интернеттегі сөйлесу. Домендік атаулар жүйесі. DNS сервері. URL пішімі. Жалпы талаптар. Мазмұн, дизайн, ыңғайлылық, көптілділік, қаріптер, жаңартулар, бірегейлік, басып шығару нұсқасы, нетекет. Сайттың құрылымына қойылатын талаптар және арнайы мақсаттар беттерінің болуы - сайт картасы, іздеу, кері байланыс,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
    Несиелер: 5

    Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру процесін цифрландыру
    Несиелер: 5

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатиканы оқыту әдістемесін педагогикалық ғылым саласы ретінде оқытатын пән. Мектепте информатиканы оқытудың мақсаты мен міндеттері. Информатиканы оқытуды реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар. Жалпы білім беретін орта мектептегі үздіксіз информатика курсының құрылымы мен мазмұны. Информатика бойынша жалпы білім беру стандарты, мақсаты, негізгі функциялары және олардың компоненттері. Оқу жоспарлары, оқулықтар және оларға қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік математика жүйесі
    Несиелер: 5

    Түсінігі, мақсаты, құрылымы, жіктелуі. Компьютерлік математика жүйелерінің пайдаланушы интерфейсі. Derive математикалық жүйесі: жүйемен қысқаша танысу, өрнектерді енгізу және редакциялау, өрнектерді түрлендіру, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу, матрицалық алгебра есептерін шешу, Математикалық талдаудың типтік есептерін шешу, Терезелермен жұмыс, жүйенің графикалық мүмкіндіктері, анықтамалық жүйе. Mathcad математикалық жүйесі: жүйемен қысқаша танысу, енгізу және редакциялау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатика бойынша есептерді шешудің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 7

    Түсініктерді зерттеуге бағытталған пән: ұяшықтардағы сілтемелердің түрлері, Excel стандартты функциялары, циклдармен Алгоритмдік құрылымдар, графикалық ақпаратты кодтау, дыбыстық ақпаратты кодтау, ақпаратты беру жылдамдығын анықтау, ақпарат санын өлшеу, әр түрлі хабарламалар саны, тіркесімдер Саны, хабарламаларды екілік кодтау, рекурсивті рәсімдер мен функциялар, Интернетте адрестеу, желілік адрестер, IP-мекенжай және желі маскасы бойынша желі нөмірін есептеу.,

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мобильді қосымшалар
    Несиелер: 5

    Тұжырымдаманы зерттеуге бағытталған пән: мобильді қосымшаға қойылатын талаптарды талдау. Бағдарламалау тілінің статикалық элементтері. Басқару элементтерін жасағанда javascript пайдаланыңыз. Интернетке бағдарланған деректер қорын жобалау. Бөлінген жүйелер. Жалпы шлюз интерфейсі технологиясы. Веб-негізделген, туған және гибридті мобильді қосымшаларды дамыту ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерде математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Негізгі ұғымдардың иллюстрациясы. Модельдеу сұлбасы. Электрондық кестелерде модельдеу. Модель құру. Модельді зерттеу. Басқарылатын процестердің модельдерін зерттеудің жеке сұрақтары. Дескриптивті модельдер. Функционалдық модельдер. Нарықтың өрмекші тәріздес моделі. Дифференциалдық модельдер. Құрылымдық модельдер. МОБ Леонтьевтің статикалық моделі. Детерминирленген модельдер. Шешім қабылдау есебінің математикалық моделі, математикалық бағдарламалау есебінің жалпы қойылымымен байланыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнге бағытталған: информатиканы оқыту теориясының пәні, информатиканы оқыту процесінің элементтері мен деңгейлері, білім беру мазмұны, мектептегі информатика курсының орын мәселесі, информатика бойынша оқу бағдарламаларын салыстырмалы талдау, информатиканы оқыту әдістерінің жіктелуі, информатика бойынша оқу материалының мазмұнына қойылатын талаптар, информатиканы оқыту әдістерінің жіктелуі, оқыту құралдарының жүйесі және олардың оқыту процесіндегі функциялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің пәні, оның көлемі, мазмұны және оқу жоспарының басқа пәндерімен байланысы. Пәннің мақсаттары мен міндеттері. Ұсынылатын әдебиеттер. Жасанды интеллект( AI), негізгі ұғымдар. АИ бағыттары. Қысқаша тарихи анықтама. Білім және оларды ұсыну модельдері. Логикалық модельдер. Өндірістік модельдер. Семантикалық желілер. Жақтау модельдері. Есептерді шешудің әлсіз әдістері. Біріздендіру. Біріктіру алгоритмі. Қарар әдісі. Қарарды жеңілдету стратегиялары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбаны әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пән ұғымдарды зерттеуге бағытталған: Қолданбаның негізгі функциялары. Бағдарламалау тілінің статикалық элементтері. Басқару элементтерін жасағанда javascript пайдаланыңыз. Интернетке бағдарланған деректер қорын жобалау. Бөлінген жүйелер. Жалпы шлюз интерфейсі технологиясы. Интернет-бағытталған және клиент-серверлік қосымшаларды құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    Түсініктерді зерттеуге бағытталған пән: негізгі түсініктерді иллюстрациялау. Модельдеу сұлбасы. Электрондық кестелерде модельдеу. Модель құру. Модельді зерттеу. Басқарылатын процестердің модельдерін зерттеудің жеке сұрақтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Робототехникалық жүйелерді компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Робототехника құрылғыларын компьютерлік модельдеу. Компьютерлік модельдеудің негізгі түсініктері. Пәндік аймақтың сипаттамасы. Робототехника. Компьютерлік математика жүйелері. Есепті алгоритмдік талдау. Мәселенің толық тұжырымы. Математикалық модельдің сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі Роботтар
    Несиелер: 5

    Робототехника пәні. Роботтардың жіктелуі. Автоматты роботтардың жіктелуі. Өнеркәсіптік роботтар. Роботтарды басқару жүйелері. Роботтарды басқару жүйелерінің құрылымдық схемасы. Басқару-Есептеу модульдері. Роботтың жұмыс істеу алгоритмі. Басқару машинасын әзірлеу. Басқару автоматтарының блок-схемалары. Басқару автоматтарының блок-схемалары. ТИ датчиктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект модельдері мен әдістері
    Несиелер: 5

    Анық емес жиындар және анық емес логика. Сенімділік коэффициенті. Шешім қабылдаудың Байес әдісі. Нейробиология. Биологиялық нейрон. Нейрондық желілер (NS). Жасанды NS қалыптасуы мен дамуы. Бір қабатты НС. Көп қабатты НС. NS көмегімен шешілетін міндеттер. NS оқыту: мұғаліммен оқыту. Желіні бағалау функциялары. Қатені кері тарату әдісімен оқыту. Мұғалімсіз оқыту. Ынталандырумен оқыту. Колмогоров-Арнольд Теоремасы. Хехт-Нильсонның Жұмысы. Толықтық туралы Теорема.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Әртүрлі тілдік және мәдени ортада ақпараттық сауаттылық, еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады

  • Код ON2

    Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады

  • Код ON3

    Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады

  • Код ON4

    Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON5

    Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті

  • Код ON6

    Практикаға бағытталған есептерді шешу, сандық деректерді талдау үшін математикалық білім мен әдістерді қолданады. Математикалық негіздер саласындағы есептерді өз бетінше шешудің базалық біліктер кешенін меңгерген компьютерлік есептеу

  • Код ON7

    Ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, сандық технологияларды, интерактивті қосымшаларды (желілік, мобильді, бұлтты) қолдана отырып, кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешеді

  • Код ON8

    Заңдылықтарды сыни тұрғыдан талдайды және олардың негізінде ақпараттық, физикалық, биологиялық және экономикалық объектілер мен процестердің компьютерлік модельдерін жасайды, оларды визуализациялау және зерттеу жұмыстарды

  • Код ON9

    Мехатроника ғылымындағы жаңа бағыт, электрониканы қолданудың негізгі принциптері, роботтардың механикалық құрылымдарын жобалау әдістері, робототехникалық жүйелерді бағдарламалау принциптері мен арнайы тілдері туралы жалпы түсінікке ие

  • Код ON10

    Есептеу техникасының, компьютерлік жүйелер архитектурасының тарихы мен даму үрдістерін, Компьютерлік желілер мен жүйелердің құрылысы және жұмысы, деректерді жобалау мен әзірлеудің негізгі әдістерін қолданады деректер базасы, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары, жаңартылған білім беру мазмұнындағы информатика мен АКТ оқытудың ерекшеліктері. Зерттеу және жобалау қызметімен байланысты әдістерді қолданады және оқытудың басқа да инновациялық әдістерімен

  • Код ON11

    Базалық бағдарламалау тілдерінің аспаптық орталарында жұмыс істейді; Web және Мобильді қосымшаларды әзірлеу үшін Кәсіби-бағытталған бағдарламалық құралдарды және интеграцияланған ортаны пайдаланады; объектілердің, құбылыстардың, жүйелердің, оның ішінде 3D ақпараттық және компьютерлік модельдерін жасайды

  • Код ON12

    Ғылыми қарым-қатынастың мықты жақтарын талдайды, білім мен тәжірибенің ағымдағы жағдайын сыни бағалайды, нақты кәсіби мақсаттар үшін жаңа білім мен дағдыларды игеру жоспарын әзірлейді, енгізеді және жетілдіреді; информатиканы оқыту процесін жетілдіру мақсатында әріптестерімен ынтымақтастықта жұмыс істейді

Top