8D01702 Орыс тілі және әдебиет педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыратын әдеби-дидактикалық процестер мен құбылыстарды, лингвистикалық және әдеби, бақылау мен талдаудың ғылыми-зерттеуі мен эксперименттік әдістерін игеретін, жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде және ғылыми салада кәсіби қызметті тиімді жүргізуге қабілеті жоғары білікті оқытушылар құрамын даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
-
ЖОО-да орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
Несиелер: 4Университетті оқыту жүйесіндегі тілдік және әдеби курстар: университеттік білім беру жүйесіндегі тарих және теориялық және әдістемелік курстар. Дәріс жалпы курстар мен арнайы курстарды оқытудың негізгі формасы ретінде. Тілдік және әдеби дайындық жүйесіндегі арнайы семинарлар. Пәндер бойынша практикалық сабақтың негізгі формалары. Бакалаврдың соңғы біліктілік жұмысын басқару.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Көркем мәтінді жанрлық-түрлендірудің дискурстық стратегиялары
Несиелер: 4Қолданбалы лингвистиканың теориялық түсініктері. Коммуникативті зерттеулер практикасында дискурс және мәтіндік талдау. Мәтін теориясы мен дискурс саласындағы негізгі сұрақтар. Мәтін мен дискурс теориясының негізгі түсініктері. Мәтіндерді және олардың компоненттерін талдау әдістері, саяси, жарнамалық, көркемдік, юморлық және дискурстың басқа түрлерін талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Әдеби сындағы құрылымдық
Несиелер: 5Структурализм шығарманың ішкі құрылымын объективті талдау әдісі ретінде. Структурализм және дәстүрлі әдебиеттану. Структурализм категориялары. Структурализмдегі статистикалық көрсеткіштер. Эстетикалық структурализм әдістерінің эволюциясы. Семиология структурализмнің бір түрі ретінде. Жазушының шығармашылық практикасындағы тақырыптық бейнелілік. Әдеби морфология шығарманың қалыптастырушы элементтерінің жүйелік тәртібін зерттейтін әдістеме ретінде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Семиотека
Несиелер: 5Қазіргі семиотиканың негізгі түсініктері мен терминдері (сонымен қатар нарратология). Ауызша мәтіндер. «Шекаралық-вербальды» мәтіндер. Вербальды-суретті мәтіндер (яғни постерлік сипаттағы мәтіндер) және т.б. Негізгі түсініктер: белгі; «тіл / сөйлеу» дихотомиясы. Семиотиканың бастапқы кезеңі (философиялық семиотика I). Логикалық құрылым ретінде қол қойыңыз.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Лингвоконцептология
Несиелер: 4Лингво-концептология концепцияны зерттеудің мағыналық-когнитивті тәсілі ретінде. Когнитивтік лингвистика саласындағы теориялық жұмыстар (В. И. Карасик, З.Д. Попова, И. А. Стернин, Г. Г. Слышкин, С. Г. Воркачев, М. В. Пименова). Лингво-концептологиядағы негізгі бағыттар: мәдени, лингвомәдени, логикалық, семантикалық-когнитивтік, философиялық-семиотикалық. Когнитивті лингвистиканың категориялары және дәстүрлі семасиология категориялары.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Синергиялық антропология әдебиеттанулық талдаудың өнімді әдісі ретінде
Несиелер: 4Синергетикалық антропология жаңа дисциплиналық бағыт ретінде. Адам синергиялық антропологиядағы жігерлі құбылыс ретінде, оның шектеулі көріністері және олардың өзгеру динамикасы. Синергиялық антропологиядағы адамның тарихи эволюциясы туралы түсінік. Гуманитарлық зерттеулердің заманауи әдіснамасында адам құбылысын қарастырудың тұжырымдамалық және терминологиялық аппараты.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ЖОО-да орыс тілі мен әдебиетін оқытудың инновациялық әдістері
Несиелер: 4Жоғары оқу орындарында орыс тілі мен әдебиетін оқытудың негізгі зерттеу әдістері мен инновациялық әдістері. Пед жіктеудің заманауи тәсілдерін зерттеу. технологиялар мен тұжырымдамалық негізді зерттеу. Жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларында әр түрлі сабақтар жүргізудің инновациялық формалары мен әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Онтологиялық герменевтикасы
Несиелер: 4Онтологиялық герменевтиканың негізгі ережелері. Герменевтикалық мазмұндағы мәтіндерді талдау. Герменевтикалық мәтіндердегі адам мәселелері. Түсінудің табиғаты адам өмірінің онтологиялық негіздерінің бірі ретінде. Герменевтикалық теорияның негізгі принциптері мен түсініктері. Мәтіндерге және басқа мәдени құбылыстарға герменевтикалық талдаудың қалыптасуының тарихи кезеңдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Академиялық хат
Несиелер: 2Академиялық жазудың негізгі жанрлары. Ғылыми мәліметтер базасы, электронды каталогтар. Библиографиялық сипаттама. Басылған немесе қолмен жазылған жұмыс мазмұнының қысқаша сипаттамасы ретінде аңдатпа. Аңдатпаның құрылымы. Рецензия. Рецензия түрлері және құрылымы. Аналитикалық шолу. Ғылыми қатынас. Редакциялық қайта қарау. Ғылыми басылымдағы редакциялаудың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 2Ғылыми жұмысы: құрылымы, мазмұны, тілі және рәсімделуі. Ғылыми жұмысты жоспарлау. Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, ақпаратты іздеу, өңдеу және сақтау, ғылыми міндеттерді шешу. Ғылыми мәтінді дайындау ерекшеліктері: тезистер, баяндама, ғылыми мақала, монографиялар, өнертабысқа өтінімдер, конкурстық құжаттама.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Әдеби сындағы психологиялық бағыт
Несиелер: 4C. Юнгтің психоаналитикалық зерттеу әдісінің дамуына қосқан үлесі. Психоаналитикалық өмірбаяндар. Әдеби сындағы психоаналитикалық әдістің ерекшеліктері: көркем шығармадан жасырын мағыналарды іздеу, батырлардың өзін-өзі жою ұмтылысын негіздеу. Психоаналитикалық әдістің кемшіліктері, оның психикалық және эстетикалық қатынастарының схемасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазіргі филология ғылымының тұжырымдамалары
Несиелер: 4Қазіргі филология ғылымының тұжырымдамасының негізгі ережелері. ХХ-ХХІ ғасырлардағы филология ғылымының дамуы. Қазіргі филологияның жетекші ғылыми мектептерінің тұжырымдамасы мен негізгі теориялық ережелерін ескере отырып мәтіндерді талдау және түсіндіру. Әр түрлі мәтіндерді зерттеудің заманауи әдістерін зерттеу және талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON6
ОН6. Кәсіби, маркетингтік және басқару салаларында идеяларды тұжырымдау қабілетін, практикалық нәтижеге қолжеткізу үшін пікірлестер тобын басқаруға дайындығын көрсетеді.
-
Код ON10
ОН10. Озық ғылыми және әдістемелік ойларды ашудың лингвистикалық, тарихи-әдеби және әдеби-теориялық циклдерін оқыту практикасында тиімді пайдалану қабілетін көрсетеді.
-
Код ON2
ОН2. Филологиялық зерттеулермен байланысты ғылыми білім саласындағы құзыреттілікті көрсетеді.
-
Код ON3
ОН3. Тіл білімі мен әдебиеттанудың қазіргі бағыттарын ескере отырып, жаңа білімді саралау және жүйелеу, ғылымның соңғы жетістіктері аясында Тілбілімі мен тарихи-әдеби құбылыстарды түсіндіру қабілеттерін көрсетеді.
-
Код ON8
ОН8.Ғылыми пікірталастар жүргізуге дайын және қажетті қабілеттері бар, жоғары индекстері бар беделді ғылыми басылымдарда өзінің зерттеу жаңалықтарын дәлелді түрде баяндайды.
-
Код ON5
ОН5. Филологиядағы заманауи бағыттар мен мектептер мәселелері бойынша лингвистикалық және әдеби эрудицияны меңгерген, ғылыми парадигмаларды ауыстыруға кәсіби бағдарлайды.
-
Код ON1
ОН1. Тарих мәселелерін және лингвистикалық және әдебиеттану ғылымының қазіргі жағдайын, синергетикалық антропологиядағы адамның тарихи эволюциясы тұжырымдамасын терең түсінетіндігін көрсетеді, филология ғылымдары саласындағы жетістіктерді әлемдік философиялық оймен байланыстыра алады.
-
Код ON4
ОН4. Кәсіби салада жаңашылдық пен инноватикаға, жоғары мектепте Лингвистикалық және тарихи-әдеби пәндерді оқытуда дәстүрлі және инновациялық әдістемелік құралдарды шығармашылықпен пайдалануға дайындығын көрсетеді.
-
Код ON9
ОН9. Филологиялық білім саласындағы зерттеу жаңалықтары үшін, ұжымның ғылыми-зерттеу қызметін басқару үшін қажетті ғылыми әлеуетке ие.
-
Код ON7
ОН7. Филологиялық білім беру саласындағы өзекті зерттеулердің нәтижелерін ғылыми-зерттеу қызметінде пайдаланады.
8D01702 Орыс тілі және әдебиет педагогтарын даярлау
ДокторантураТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: D018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский8D01702 Орыс тілі және әдебиет педагогтарын даярлау
ДокторантураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: D018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский