Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01702 Орыс тілі және әдебиет педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • ЖОО-да орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Университетті оқыту жүйесіндегі тілдік және әдеби курстар: университеттік білім беру жүйесіндегі тарих және теориялық және әдістемелік курстар. Дәріс жалпы курстар мен арнайы курстарды оқытудың негізгі формасы ретінде. Тілдік және әдеби дайындық жүйесіндегі арнайы семинарлар. Пәндер бойынша практикалық сабақтың негізгі формалары. Бакалаврдың соңғы біліктілік жұмысын басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көркем мәтінді жанрлық-түрлендірудің дискурстық стратегиялары
    Несиелер: 4

    Қолданбалы лингвистиканың теориялық түсініктері. Коммуникативті зерттеулер практикасында дискурс және мәтіндік талдау. Мәтін теориясы мен дискурс саласындағы негізгі сұрақтар. Мәтін мен дискурс теориясының негізгі түсініктері. Мәтіндерді және олардың компоненттерін талдау әдістері, саяси, жарнамалық, көркемдік, юморлық және дискурстың басқа түрлерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдеби сындағы құрылымдық
    Несиелер: 5

    Структурализм шығарманың ішкі құрылымын объективті талдау әдісі ретінде. Структурализм және дәстүрлі әдебиеттану. Структурализм категориялары. Структурализмдегі статистикалық көрсеткіштер. Эстетикалық структурализм әдістерінің эволюциясы. Семиология структурализмнің бір түрі ретінде. Жазушының шығармашылық практикасындағы тақырыптық бейнелілік. Әдеби морфология шығарманың қалыптастырушы элементтерінің жүйелік тәртібін зерттейтін әдістеме ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Семиотека
    Несиелер: 5

    Қазіргі семиотиканың негізгі түсініктері мен терминдері (сонымен қатар нарратология). Ауызша мәтіндер. «Шекаралық-вербальды» мәтіндер. Вербальды-суретті мәтіндер (яғни постерлік сипаттағы мәтіндер) және т.б. Негізгі түсініктер: белгі; «тіл / сөйлеу» дихотомиясы. Семиотиканың бастапқы кезеңі (философиялық семиотика I). Логикалық құрылым ретінде қол қойыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвоконцептология
    Несиелер: 4

    Лингво-концептология концепцияны зерттеудің мағыналық-когнитивті тәсілі ретінде. Когнитивтік лингвистика саласындағы теориялық жұмыстар (В. И. Карасик, З.Д. Попова, И. А. Стернин, Г. Г. Слышкин, С. Г. Воркачев, М. В. Пименова). Лингво-концептологиядағы негізгі бағыттар: мәдени, лингвомәдени, логикалық, семантикалық-когнитивтік, философиялық-семиотикалық. Когнитивті лингвистиканың категориялары және дәстүрлі семасиология категориялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Синергиялық антропология әдебиеттанулық талдаудың өнімді әдісі ретінде
    Несиелер: 4

    Синергетикалық антропология жаңа дисциплиналық бағыт ретінде. Адам синергиялық антропологиядағы жігерлі құбылыс ретінде, оның шектеулі көріністері және олардың өзгеру динамикасы. Синергиялық антропологиядағы адамның тарихи эволюциясы туралы түсінік. Гуманитарлық зерттеулердің заманауи әдіснамасында адам құбылысын қарастырудың тұжырымдамалық және терминологиялық аппараты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да орыс тілі мен әдебиетін оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 4

    Жоғары оқу орындарында орыс тілі мен әдебиетін оқытудың негізгі зерттеу әдістері мен инновациялық әдістері. Пед жіктеудің заманауи тәсілдерін зерттеу. технологиялар мен тұжырымдамалық негізді зерттеу. Жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларында әр түрлі сабақтар жүргізудің инновациялық формалары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Онтологиялық герменевтикасы
    Несиелер: 4

    Онтологиялық герменевтиканың негізгі ережелері. Герменевтикалық мазмұндағы мәтіндерді талдау. Герменевтикалық мәтіндердегі адам мәселелері. Түсінудің табиғаты адам өмірінің онтологиялық негіздерінің бірі ретінде. Герменевтикалық теорияның негізгі принциптері мен түсініктері. Мәтіндерге және басқа мәдени құбылыстарға герменевтикалық талдаудың қалыптасуының тарихи кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 2

    Академиялық жазудың негізгі жанрлары. Ғылыми мәліметтер базасы, электронды каталогтар. Библиографиялық сипаттама. Басылған немесе қолмен жазылған жұмыс мазмұнының қысқаша сипаттамасы ретінде аңдатпа. Аңдатпаның құрылымы. Рецензия. Рецензия түрлері және құрылымы. Аналитикалық шолу. Ғылыми қатынас. Редакциялық қайта қарау. Ғылыми басылымдағы редакциялаудың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 2

    Ғылыми жұмысы: құрылымы, мазмұны, тілі және рәсімделуі. Ғылыми жұмысты жоспарлау. Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, ақпаратты іздеу, өңдеу және сақтау, ғылыми міндеттерді шешу. Ғылыми мәтінді дайындау ерекшеліктері: тезистер, баяндама, ғылыми мақала, монографиялар, өнертабысқа өтінімдер, конкурстық құжаттама.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдеби сындағы психологиялық бағыт
    Несиелер: 4

    C. Юнгтің психоаналитикалық зерттеу әдісінің дамуына қосқан үлесі. Психоаналитикалық өмірбаяндар. Әдеби сындағы психоаналитикалық әдістің ерекшеліктері: көркем шығармадан жасырын мағыналарды іздеу, батырлардың өзін-өзі жою ұмтылысын негіздеу. Психоаналитикалық әдістің кемшіліктері, оның психикалық және эстетикалық қатынастарының схемасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі филология ғылымының тұжырымдамалары
    Несиелер: 4

    Қазіргі филология ғылымының тұжырымдамасының негізгі ережелері. ХХ-ХХІ ғасырлардағы филология ғылымының дамуы. Қазіргі филологияның жетекші ғылыми мектептерінің тұжырымдамасы мен негізгі теориялық ережелерін ескере отырып мәтіндерді талдау және түсіндіру. Әр түрлі мәтіндерді зерттеудің заманауи әдістерін зерттеу және талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON6

    ОН6. Кәсіби, маркетингтік және басқару салаларында идеяларды тұжырымдау қабілетін, практикалық нәтижеге қолжеткізу үшін пікірлестер тобын басқаруға дайындығын көрсетеді.

  • Код ON10

    ОН10. Озық ғылыми және әдістемелік ойларды ашудың лингвистикалық, тарихи-әдеби және әдеби-теориялық циклдерін оқыту практикасында тиімді пайдалану қабілетін көрсетеді.

  • Код ON2

    ОН2. Филологиялық зерттеулермен байланысты ғылыми білім саласындағы құзыреттілікті көрсетеді.

  • Код ON3

    ОН3. Тіл білімі мен әдебиеттанудың қазіргі бағыттарын ескере отырып, жаңа білімді саралау және жүйелеу, ғылымның соңғы жетістіктері аясында Тілбілімі мен тарихи-әдеби құбылыстарды түсіндіру қабілеттерін көрсетеді.

  • Код ON8

    ОН8.Ғылыми пікірталастар жүргізуге дайын және қажетті қабілеттері бар, жоғары индекстері бар беделді ғылыми басылымдарда өзінің зерттеу жаңалықтарын дәлелді түрде баяндайды.

  • Код ON5

    ОН5. Филологиядағы заманауи бағыттар мен мектептер мәселелері бойынша лингвистикалық және әдеби эрудицияны меңгерген, ғылыми парадигмаларды ауыстыруға кәсіби бағдарлайды.

  • Код ON1

    ОН1. Тарих мәселелерін және лингвистикалық және әдебиеттану ғылымының қазіргі жағдайын, синергетикалық антропологиядағы адамның тарихи эволюциясы тұжырымдамасын терең түсінетіндігін көрсетеді, филология ғылымдары саласындағы жетістіктерді әлемдік философиялық оймен байланыстыра алады.

  • Код ON4

    ОН4. Кәсіби салада жаңашылдық пен инноватикаға, жоғары мектепте Лингвистикалық және тарихи-әдеби пәндерді оқытуда дәстүрлі және инновациялық әдістемелік құралдарды шығармашылықпен пайдалануға дайындығын көрсетеді.

  • Код ON9

    ОН9. Филологиялық білім саласындағы зерттеу жаңалықтары үшін, ұжымның ғылыми-зерттеу қызметін басқару үшін қажетті ғылыми әлеуетке ие.

  • Код ON7

    ОН7. Филологиялық білім беру саласындағы өзекті зерттеулердің нәтижелерін ғылыми-зерттеу қызметінде пайдаланады.

Top