Жаңа білім беру бағдарламасы

7M07301 Сәулет және қазіргі заманғы қалалық инфрақұрылым в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Азаматтық ұстанымы бар, ғылыми және практикалық проблемаларды тұжырымдауға және шешуге, ғимараттар мен құрылыстарды жобалау, салу, реконструкциялау саласында зерттеу, басқару, оқытушылық қызметті жүзеге асыруға, Қазақстанның оңтүстік өңірлерінің сәулет саласындағы құрылыс, ғылыми-зерттеу және жобалау ұйымдарының, Құрылыс және сәулет саласындағы атқарушы мемлекеттік билік органдарының кадрларға қажеттілігін қамтамасыз етуге қабілетті кәсіби мәдениет деңгейі жоғары мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M124 Құрылыс
  • Дайындық бағыты 7M073 Сәулет және құрылыс
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясының пәні, мақсаттары, негізгі принциптері мен міндеттері. Басқару психологиясының құрылуы мен даму тарихы. Басқару жүйесінің психологиялық құрамдас бөліктері. Басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға. Тұлға мінез-құлқын басқару психологиясы. Құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи түсініктер. Топтық құбылыстар және үрдістерді басқару психологиясы. Басқарушылық қызметтегі танымдық үрдістер. Басқарушылық құрылымдардағы жетекшілік және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сәулеттік жобалау.
    Несиелер: 5

    Сәулеттік жобалау шығармашылық қызмет түрі ретінде, жобалау нормалары мен қағидаларын зерделеу, жобалау тәртібі, сәулет пен қала құрылысындағы инновациялық міндеттерді, сәулет ғылымының жобалау саласындағы жаңа жетістіктерінің үрдістерін, ғимараттарды немесе кешендерді жобалаудың өңірлік және ұлттық ерекшеліктерін, инновациялық (тұжырымдамалық) жобалау проблематикасын ескере отырып, сәулеттік жобалау жөніндегі жұмыстардың реттілігін ұйымдастыру. Ғылыми және жобалық модельді құру логикасы, дизайн тапсырмасын құрастыру әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясына кіріспе
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы пәні, құрылымы мен мәселелері, ғылым философиялық зерттеудің нысаны ретінде, ғылым философиясының негізгі тұжырымдамалары. Ғылымның пайда болуы мен қалыптасуының тарихи кезеңдері. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми танымның түрлері, деңгейлері. Ғылыми білімнің дамуы, даму концепциялары, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар. Ғылымның қазіргі заманғы мәдениеттегі орны. Ғылым-әлеуметтік институт ретінде. Ғылым этикасы. Ғалымдардың әлеуметтік жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері
    Несиелер: 5

    Кәсіптік пәндерді оқытудың инновациялық әдістері, инновациялық білім беру технологиялары. Кәсіби пәндерді оқытудың инновациялық бағытының мазмұны. Магистранттардың ғылыми-зерттеу қызметін компьютерлендіруді және жандандыруды жүзеге асыру. Жобалық технологияның инновациялық әдістері, нақты жағдайларды талдау; рөлдік, іскерлік , модульдік және контекстік өзіндік жұмыстар; пәнаралық оқыту, тәжірибе негізінде оқыту, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар - қолжетімділікті кеңейту мақсатында электрондық білім беру ортасында оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сәулет және қалақұрылысындағы регламенттік және нормативтік база
    Несиелер: 4

    Сәулет және қала құрылысындағы нормативтік базаны регламенттейтін ғылыми негіздер мен ғылыми таным әдіснамасы; сәулет ғылымында қолданылатын қазіргі заманғы математикалық және табиғи зерттеу әдістері; сәулет және қала құрылысындағы нормативтік база бойынша Қазақстанның сәулет және сәулет ғылымы дамуының негізгі үрдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Қазіргі әлемдегі жоғары білім беру дамуының негізгі бағыттары мен тенденциялары. Білім берудің жаңа парадигмасы. Қазақстан Республикасындағы жоғары білім беру. Қазіргі қоғамдағы жоғары білім берудің рөлі мен орны. Қазақстан Республикасындағы білім беру саясаты. Қазақстан жоғары мектебінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері. Болонья процесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Магистранттардың кәсіби салада шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін дамыту және жетілдіру, кәсіби қызметте шет тілін пайдалану, өз қызметі шеңберінде шетелдік әріптестермен ғылыми-практикалық алмасуды іске асыру. Лингвистикалық білім мен дағдыларды кеңейту; мәдениетаралық өзара іс-қимыл жағдайларында шет тілінде тұлғааралық қарым-қатынас мәдениетін жетілдіру; шет тілін кәсіби маңызды ақпаратпен алмасу, зерттеу нәтижелерін ұлттық және халықаралық деңгейде жариялау құралы ретінде пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сәулет және қалақұрылысындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Сәулет және қала құрылысында жобалауды және инженерлік ізденістерді ұйымдастыру; алаңнан тыс және алаңішілік жұмыстардың көлемін анықтау бойынша құрылыс өндірісін дайындау; құрылысты ұйымдастыру жобасын, жалпы жұмыс өндірісінің жобасын және олардың жекелеген бөлімдерін әзірлеу; құрылыс ұйымдарының өндірістік базасының қуатын айқындау; жеткізушілерден тұтынушыларға материалдық ресурстарды жеткізудің оңтайлы көлік схемаларын жасау; сәулет ғылымы мен компьютерлік технологияның жаңа жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сәулеттегі және қалақұрылысындағы болжау
    Несиелер: 5

    Сәулет және қала құрылысындағы болжамның ғылыми әдістері. Инновациялық және тұжырымдамалық дизайн мәселелері. Сәулет объектілерін жобалаудың шығармашылық міндеттері, қазіргі заманғы сәулет-кеңістік объектілерін құрудағы ғылыми болжау мен болжаудың рөлі, сәулет-қала құрылысын жобалаудағы болжамдық тәсілдің негізгі әдістері, Негізгі динамикалық факторларды талдау, жобалау және ғылыми қызметте қазіргі болжау әдістерін қолдану, өнер мен сәулет туындыларын дәйекті және объективті талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сәулеттің теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Сәулет адам өмірінің ортасы ретінде. Сәулет теориясы және оның қазіргі ғылыми білім жүйесіндегі орны. Сәулет теориясының қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері. Сәулет теориясының философиялық негіздері. Қазіргі сәулет теориясының әдіснамалық мәселелері. Сәулет дәуірлері мен стильдерінің өзгеруі. Композиция теориясы және оның негізгі компоненттері. Сәулет дизайнындағы экологиялық көзқарас және сәулет ансамблінің идеясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Стратегиялық менеджменттің теориялық-әдістемелік негіздері.Стратегиялық басқару жүйесіндегі стратегиялық жоспарлаудың рөлі және оның негізгі сипаттамалары. Ұйымның сыртқы және ішкі ортасын Стратегиялық талдау.Стратегия және стратегиялық ұйымының даму. Ұйымды стратегиялық жоспарлау мен басқарудың негізгі модельдері. Стратегиялардың түрлері. Портфельдік талдау стратегиялық басқару әдістері. Стратегиялық өзгерістерді басқару. Мемлекеттік бағдарламаларға қатысуға бағытталған ұйымдық-шаруашылық құрылымдарды стратегиялық басқарудың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сәулет теориясы.
    Несиелер: 5

    Сәулет теориясының негізгі теориялық түсініктері. Сәулет теориясы. Сәулет-ғимараттар мен құрылыстарды жобалау және салу, материалдық ұйымдасқан орта құру өнері. Архитектураның өнер ретінде пайда болуының, дамуының және жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтары, оның мәні, мазмұны мен формалары. Архитектураның іргелі мәселелері оның әлеуметтік және әлеуметтік-функционалдық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сәулеттің әлеуметтік негіздері
    Несиелер: 5

    Сәулет және қала құрылысы дамуының әлеуметтік-экономикалық мәселелері. Аумақтардың кеңістіктік дамуының әдістемелік негіздері. Аумақтарды кеңістікте дамытудың халықаралық тәжірибесі. Қалалар мен өңірлердің әлеуметтік-экономикалық саясатын қалыптастыру тетіктері. Аумақтарды кеңістіктік дамыту бағдарламасын қалыптастырудың әдістемелік негіздері аумақтарды кеңістіктік дамыту бағдарламасын қалыптастырудың халықаралық тәжірибесі. Сәулет және қала құрылысының дамуын басқарудың әлеуметтік-экономикалық тетіктері. Сәулет қызметіндегі басқарушылық инновациялар, әлеуметтік-мәдени және адамгершілік құндылықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби пәндерді оқыту методикасы
    Несиелер: 4

    Магистранттарды оқыту әдістемесі, өз бетінше ойлау, ұсынылған материалды қабылдау және игеру. Жоғары оқу орындарында Кәсіптік пәндерді оқытудың әдістемелік және нормативтік құжаттары, кәсіптік деңгейде таңдалған пәндерді оқытудың мүмкіндіктері мен тәсілдері, оқытудың қазіргі заманғы әдістемелерін зерделеу және оларды қолданудың қолжетімді дағдыларын алу мүмкіндігі, сондай-ақ магистранттардың, арнайы пәндердің білімін қорытынды бақылау әдістерін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Курстық және дипломдық жобалауды оқыту методикасы
    Несиелер: 4

    Оқыту әдістемесі жобалаудың кәсіби тәсілдерінің кешені ретінде, сәулет білімінің негізгі мәселелерін шешу процесі, сәулет білімінің проблемаларына қойылатын қазіргі заманғы талаптарды есепке алу үрдісі, Кәсіби пәндерді оқыту әдіснамасының негізгі қағидаттары, сәулетшінің шығармашылық ойлауының және шығармашылық қызметтің негізгі қағидаттары, жоба алдындағы аналитикалық шешімдер. Курстық және дипломдық жобаларды жобалау кезінде қолданылатын нормативтік құжаттар және оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлерге арналған кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Технологиялық кәсіпкерлік және инновация негіздері. Топ құру: принциптері, топ мүшелерінің қызметі. Шаблондарға негізделген бизнесті модельдеу. Бизнес-идеяны негіздеу, инновациялық және аймақтық кәсіпкерліктің өзектілігін бағалау. Мақсатты сегменттерді бағалау және негізгі мәндерді анықтау. Клиенттермен қарым-қатынас арналары. Бизнес-жобаның тұсаукесері: лифт қадамы. Технологияны коммерцияландыру әлеуеті және идеядан нарыққа өту жолдары мен кедергілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сәулеттегі ғылыми зерттеулердің ең жаңа мәселенама
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы сәулет өнерінің негізгі мәселелері және сәулет-қала құрылысы ортасының қалыптасу заңдылықтары. Сәулет сапасын жақсарту жолдары-жоғары идеялық және азаматтығымен ерекшеленетін, қайталанбас, бірегей, көркемдігі жоғары сәулет құрылыстарын құру. Қоғамның жаһандануы жағдайында сәулет өнеріндегі аймақтық және ұлттық ерекшеліктердің қалыптасу заңдылықтарын зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Киберпедагогика негіздері
    Несиелер: 3

    Білім беруді ақпараттандыру және электрондық оқыту әдістемесі. Инновациялық ББ технологияларын қолдану. ҚО-дағы мұғалім жұмысының ерекшеліктері. Сызықтық емес презентация құру. Электрондық оқытуды қолдана отырып ББ бағдарламаларын іске асыру. ҚО-да ЖАОК қолдану. Оқыту нәтижелерін бағалау. Мәліметтерді жинау, өңдеу және анализ. ҚО-ны іске асыру үшін видео-мазмұнды әзірлеу. Видеоны өңдеу элементтері арқылы назарды барынша аударта алу. Архиваторлар мен конвентерлерді түсіру, жазу және тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманға сай сәулеттің негізгі бағыттары
    Несиелер: 5

    Қаланың қазіргі инфрақұрылымының дамуын анықтайтын қазіргі заманғы архитектураның негізгі бағыттары. Қаланың заманауи сәулеті мен инфрақұрылымы мәселелері. Қаланың заманауи сәулеті мен инфрақұрылымы мәселелерін шешудің ғылыми әдістері. Қоғамдық-экономикалық, құрылыс-техникалық, сәулет-көркемдік, санитарлық-гигиеналық мәселелер кешенін шешуде қолданылатын әдістемелік және нормативтік құжаттар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеу және оның әдістемесі. Ғылыми таным деңгейлері: теориялық және эмпирикалық. Эмпирикалық деңгей әдістері: бақылау, өлшеу, эксперимент және оларға қойылатын талаптар. Зерттеудің теориялық деңгейінің әдістері: теория, заң, гипотеза. Теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістері: талдау, синтез, жалпылау. Модельдеу ғылыми таным әдісі ретінде және оны экономикалық мәселелерді шешуде қолдану. Магистрлік диссертация: мақсаттары, міндеттері, сәйкестік критерийлері, мазмұны мен ресімделуіне қойылатын талаптар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сәулеттегі әлеуметтік демографиялық шарттар
    Несиелер: 5

    Архитектурадағы әлеуметтік-демографиялық жағдайлар; демографиялық жағдайдың жай-күйін анықтау әдістері және ғимараттар мен құрылыстарды жобалауда қолдану әдістері. Әлеуметтік-демографиялық жағдайлардың жағдайы және жобалау мен ғылыми зерттеулерде қолдану. Нұсқаларды талдау әдісі. Оқу процесіне инновациялық білім беру технологияларын игеру және енгізу. Ғимараттарды әлеуметтік-демографиялық жағдайларға, әлеуметтік тапсырыстарға және тұтынушылардың күту көкжиектеріне сәйкес жобалау принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қалақұрылыстық талдау
    Несиелер: 5

    Қала ортасының өзгермес параметрлері, қаланың жоспарлау және функционалдық құрылымының өзгеру үрдістері, себептері мен кезеңдері; әлеуметтік маңызы жоғары қазіргі заманғы қала аймақтарында және ескерткіштерді қорғау аймақтарында құрылыс салу және абаттандыру сипатын өзгертудің экономикалық орындылығы туралы қабылданатын шешімдер, аумақтың инженерлік және көлік қаңқасының даму және амортизация дәрежесін, сондай-ақ Қолжетімді су және энергетикалық ресурстардың көлемін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сәулеттегі энерготиімділік және экологиялық мәселелер
    Несиелер: 5

    Сәулет нысандарын жобалау кезіндегі энергия тиімді және экологиялық проблемалар. Табиғи және антропогендік жүйелердің байланысы, олардың арасындағы оңтайлы қатынастарды құру принциптері туралы түсінік. Экологиялық міндеттердің өзара байланысының нақты мысалдары, қоршаған орта мен сәулет шешімдерінің параметрлерін тұрақтандыру және жақсарту, сәулетшінің жұмысының экологиялық негіздері мен салдары. Қала құрылысы экологиясының негіздері, экологиялық талаптарды ескере отырып, сәулет объектілерін жобалаудың және салудың отандық және шетелдік тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Наноинженерлік зерттеулер негіздері
    Несиелер: 4

    Нанотехнологияны өнеркәсіптің әртүрлі салаларында қолдану перспективалары. Табиғи және жасанды нанобөлшектер мен нанобөлшектер. Көміртекті нанотүтікшелер және фуллерендер. Туннельді және атомдық қуатты электронды микроскопияны сканерлеу. Золь-гель нанотехнология. Қоршаған ортаны қорғау, энергетика, биология, медицина, электроника, коммуникациядағы нанотехнологиялар. Транзисторлар. Литография. Иммерсиялық литография. Наноматериалдар. Нанокомпозициялық материалдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қалақұрылысындағы энерготиімділік
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы қала құрылысы ауқымындағы энергия үнемдеу шараларына шолу. Қала құрылысында энергияны үнемдеуге әсер ететін сәулет және инженерлік шешімдердің негізгі факторлары. Энергия үнемдеудің заманауи технологияларын енгізудің кешенді көпжоспарлы тәсілі, энергия үнемдеуді зерттеу және талдау. Энергия тиімділігін сәулет-құрылыс жобалау құралдарымен ғана емес, қала құрылысы сипатындағы әдістермен де арттыру. Жасыл экономика әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қалақұрылысы тарихы мен теориясының заманға сай аспектілері
    Несиелер: 5

    Қала құрылысы тарихы мен теориясының қазіргі заманғы аспектілері; елді мекендерді қоныстандыру жүйесін жоспарлы ұйымдастыру, әлеуметтік-экономикалық және табиғи жағдайлармен өзара байланыста олардың қалыптасу, жұмыс істеу және даму ерекшеліктері. Қала құрылысы құрылымдарының қалыптасу және жұмыс істеу заңдылықтары, жобалық шешімдерді қабылдау принциптері мен өлшемдері. Қоғамдық-экономикалық, құрылыс-техникалық, сәулет-көркемдік, санитарлық-гигиеналық мәселелер кешені

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сәулеттегі аймақтіқ ерекшеліктер
    Несиелер: 5

    Аймақтық архитектураның этномәдени негіздері. Қалаларды қалыптастырудың аймақтық ерекшеліктері. Сәулет өнеріндегі стилистикалық ерекшеліктердің қалыптасуы. Архитектурадағы ғимараттарды безендірудің негізгі элементтері. Кешенді сәулеттік талдау әдістемесі. Сәулеттік талдау. Композициялық талдау. Тұрғын және қоғамдық ғимараттарды жобалаудың этномәдени негіздері, сәулетті қалыптастырудың бірыңғай стильдік үрдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қалақұрылыстық жобалау
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы қала құрылысында теориялық және іс жүзінде шешілетін негізгі ережелер мен міндеттер; қала құрылысы жүйелерін функционалдық, кеңістіктік және композициялық талдау негіздері. Ғимараттардың, құрылыстардың және олардың кешендерінің, ландшафтық және қала құрылысы объектілерінің, сәулет ескерткіштерінің жобалау-сметалық құжаттамасын әзірлеу, сәулет-қала құрылысы қызметінің жетістіктерін насихаттау. Қазіргі заманғы қала құрылысы инфрақұрылымы бар қаланың бас жоспарын әзірлеу және оның құрамы, функционалдық тағайындалуы бойынша ғылыми негіздемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.

  • Код ON2

    Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.

  • Код ON3

    Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.

  • Код ON4

    Курстық және дипломдық жобаларды жобалау кезінде қолданылатын әдістемелік және нормативтік құжаттар туралы білімдерін көрсету. Инновациялық қызмет, үздіксіз білім беру міндеттерін шешу. Кәсіби пәндерді оқыту әдістемесін қолдана білу; заманауи оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді пайдалана білу.

  • Код ON5

    Ғылыми және жобалық модельді құру логикасын білу; жобалауға арналған тапсырманы құрастыру тәсілдері. Алған білімдерін оқу дизайнында қолдана білу және жергілікті климаттық, этникалық, құрылымдық және техникалық ерекшеліктерге сәйкес заманауи ғимараттың экспрессивті бейнесін жасау.

  • Код ON6

    Кәсіптік пәндерді оқытудың инновациялық әдістерін, білім беру технологияларын білу; басқару инновациялары мен архитектурадағы ғылыми әдістер оқу процесіне инновациялық білім беру технологияларын енгізе білу; ғылыми зерттеулерді білікті жүргізу.

  • Код ON7

    Қазіргі заманғы қала құрылысындағы негізгі ережелер мен міндеттерді білу. Жобалау-сметалық құжаттаманы әзірлеу, Жобаланатын ғимараттар мен құрылыстардың энергия тиімділігін анықтау, ғимараттарды жобалауда заманауи энергия тиімді шешімдерді пайдалану, сәулет-қала құрылысы қызметінің жетістіктерін насихаттау білігі.

Top