Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08300 Орман ресурстары және орман шаруашылығы в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

  • Микробиология
    Несиелер: 5

    Негізгі мақсаты-микроорганизмдердің негізгі топтарын (бактериялар, балдырлар, саңырауқұлақтар, қарапайымдылар) білу, олардың орман экожүйелері мен урбоэкожүйелерінде болатын басты процестердегі маңызын, табиғи және жасанды орман екпелерінің тұрақтылығы мен өнімділігін ұстаудағы іргелі рөлін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Агрометеорология
    Несиелер: 3

    "Агрометеорология" пәні өсімдіктердің, жануарлар мен адамның өмір сүру жағдайы мен өнімділігін анықтайтын маңызды агрометеорологиялық факторларды зерттейді. Пәнді игерудің мақсаты: 1) өзара байланыс туралы негізгі ережелерді оқу: сыртқы орта - өсімдік; 2) өсімдіктер тіршілігінің және ортасының негізгі факторларын; 3) ауыл шаруашылығы дақылдарының агрометеорологиялық жағдайлары мен өнімділігінің байланыстарын.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 5

    Пән жердегі барлық тірі ағзаларды зерттейтін биология ғылымының кең бөлігі болып табылады. Ботаниканы зерттеу пәні өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылымы, олардың әр түрлі деңгейлердегі тіршілік әрекеті (жасушалық, организмдік және т.б.), эволюция, жүйелеу, өсу жағдайлары, өсімдіктердің экологияға тәуелділігі, олардың адам өміріндегі рөлі және т. б. болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы экология
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында студенттер өз жерлеріндегі экологиялық ақпаратты жинап, талдай білуге, биосфераның ластануы мен тозуы қауіптілігінің салдарын, ресурстардың азаюын, ғаламшардың генофондының азаюын халыққа түсіндіруге, экологиялық білім беру мен экологиялық білімді насихаттаудың әдістерін, тәсілдері мен құралдарын негіздеп таңдауға және ұтымды қолдануға үйренуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химия
    Несиелер: 5

    Химияның негізгі ұғымдары мен заңдарын; ерітінділердің концентрациясын білдіру тәсілдерін; ерітінділердің физикалық - химиялық қасиеттерін; электролиттік диссоциацияны; ерітіндідегі реакцияларды, гидролизді және Орта реакциясын; тотығу - қалпына келтіру процестерін және электрохимия негіздерін; кешенді қосылыстардың түзілуін, құрылысы мен қасиеттерін; Д.и. Менделеевтің периодтық жүйесі элементтері қосылыстарының негізгі қасиеттерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дендрология
    Несиелер: 5

    Дендрология-ағаш өсімдіктерін зерттейтін ботаника бөлімі. Орман құраушы тұқымдардың биологиясы мен экологиясын білу ормандардың өнімділігін арттыру, олардың су қорғау функцияларын күшейту және шаруашылық құнды, тез өсетін және зиянкестер мен ауруларға төзімді жергілікті түрлер мен интродуценттерден жаңа ормандар құру жөніндегі ғылыми негізделген іс-шараларды жүргізуге негіз болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орман тану
    Несиелер: 3

    Пән орман өмірінің заңдарын, экологиялық факторларды, орман қоғамдастықтарының сыртқы ортамен байланысын зерттейді. Пәннің мақсаты - орман құрудың негізгі экологиялық-географиялық заңдылықтары туралы, Орман қоғамдастықтары мен экожүйелерінің құрылымы мен динамикасының кеңістіктік өзгерісі туралы, орманды зерттеудің әртүрлі әдістерін қолдану арқылы жүйелендірілген, тұтас түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 1

    Курс мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі бағыттарын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі қолданыстағы заңнаманың негіздерін, сондай-ақ жазаның бұлтартпастығын, қорғау мен көтермелеудің құқықтық кепілдіктерін қамтамасыз ететін жекелеген құқықтық институттардың қызметін зерделейді. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға және осы негізде азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • IT және цифрлық мәдениет
    Несиелер: 3

    Цифрлық мәдениет-бұл ең алдымен қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды, олардың функционалдығын түсіну, сондай-ақ оларды жұмыста немесе күнделікті өмірде сауатты пайдалану мүмкіндігі. Қоғам дамуының негізгі секторларындағы акт рөлі. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Операциялық жүйелер. Деректер базасының жүйелері. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиясы. E-технологиялар. АКТ даму болашағы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орман тұқымы ісі
    Несиелер: 5

    Пән орман дақылдары жұмыстарының негізі болып табылады және көптеген мәселелерді қамтиды: орман тұқымы аудандастыру; үздік ағаш түрлерін іріктеу; аналық тұқым екпелерін бөлу, қалыптастыру және құру және оларды күту; фенологиялық бақылау және күтілетін тұқым өнімін есепке алу; орман тұқымы шикізатын дайындау технологиясы және оны өңдеу; тұқымдарды паспорттау, сақтау және тасымалдау; егу сапасын тексеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Алған білімдерінің арқасында студенттер аймақтың әртүрлі табиғи-климаттық аймақтарындағы топырақтардың типтері мен типтерін тану дағдыларын және топырақ систематикасы бойынша алған білімдерін күнделікті практикалық жұмыстарда қолдана білу дағдыларын алады, өйткені әр топырақтың өзіндік ерекшеліктері бар. морфологиялық, физика-химиялық, химиялық, агрохимиялық қасиеттері және тұздылығы.режимі. Қазақстанның зоналық және нитрозоналды топырақтары үшін топырақтардың жүйелі тізімі бойынша кестелер құрастыру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 1

    Пәнді оқу аясында кез-келген қызметтегі эстетикалық ұғымдар, Кәсіби этиканың категориялары мен ерекшеліктері қарастырылады, кәсіби қызметтегі моральдық-жанжалды жағдайларды шешудің мүмкін жолдары, моральдық деформацияның мәні және оны болдырмау әдістері анықталады, кәсіби міндеттерді адал орындау және парасаттылық принциптерін сақтау үшін жеткілікті құқықтық сананың белгілі бір деңгейіне қол жеткізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • А/ш машиналарын пайдалану
    Несиелер: 5

    Бұл курста орман шаруашылығы машиналарының теориясы мен конструкциясының негіздері, олардың жұмыс органдарының құралдары, орман шаруашылығындағы машина-трактор паркін пайдалану мәселелері оқытылады. Орман шаруашылығында машиналарды пайдалану мынадай бөлімдер бойынша жүргізіледі: орман шаруашылығында машина-техниканы пайдаланудың ұйымдастырушылық формулалары, жетекті-пайдалану есептері, механикаландырылған орман шаруашылығы жұмыстарының технологиялары, машина-трактор паркін техникалық пайдалану негіздері, орман шаруашылығында машина-трактор паркін пайдалану кезінде еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы. Сонымен қатар, жекелеген жұмыс түрлері бойынша технологиялық процестер мәселелері қарастырылады: тұқымдарды жинау және өңдеу; орман дақылдарын егу және отырғызу; орманды күтіп-баптау мақсатында кесу; басты мақсатта пайдалану үшін ағаш кесу; орманды аурулар мен зиянкестерден қорғауға және орман өрттерімен күреске арналған машина аппараттары және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілі2
    Несиелер: 5

    Пән мазмұны Мәдениет диалогы контекстінде шет тілін практикалық меңгерумен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды. Пән тұлғааралық қарым-қатынаста және кәсіби қызметте шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін білімді, іскерлікті және дағдыларды меңгеруге бағытталған. Сөйлеу қызметінің барлық түрлеріне (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу) оқыту жүзеге асырылады.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орманшылық
    Несиелер: 5

    Орман шаруашылығы-орман ресурстарын өсірумен, қорғаумен және пайдаланумен айналысатын шаруашылық қызмет саласы; сондай-ақ ормандарды өсіру, жақсарту және өнімділігін арттыру әдістерін зерттейтін ғылыми пән. Ағашқа және басқа да орман өнімдеріне қажеттілікті қанағаттандыру, сондай-ақ орманды жақсарту және оның су қорғау-қорғау, орта құраушы және әлеуметтік функцияларын арттыру мақсатында орманды өсіру және сарқылмайтын пайдалану теориясы мен практикасы. Экономикалық, экологиялық және әлеуметтік аспектісі бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Аналитикалық шолудың академиялық жанрларымен таныстыру (аннотация, реферат, эссе, тезистер, әдебиет, презентация, библиографиялық сипаттаманың дұрыс құрастырылуы); мәтіндерді аналитикалық өңдеудің мақсатын анықтау; кәсіби тақырыбы бойынша интернет көздерінен (плагиат/Академиялық адалдық) әдебиетті пайдаланбай мәтіндерді талдау және жазу; тілдік нормаларды меңгеру (сөйлеу мәдениеті); сөз сөйлеулер (баяндамалар) дайындау; академиялық жазудың түрлі жанрларымен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орман питомниктері
    Несиелер: 7

    Пәнді игерудің мақсаты: студенттерге әртүрлі орман өсіру, орман-экономикалық және орман шаруашылығы жағдайларында орман питомниктерін ұйымдастыру және орман дақылдары өндірісін ұйымдастыру, орман питомниктерінің аумағын ұйымдастыру, отырғызу материалдарын өсіру технологиясын әзірлеу, негізгі орман құраушы тұқымдыларға тұқымдылар бойынша бөлек отырғызу материалдарын өндіру шығындарын анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орман таксациясы
    Несиелер: 5

    Орман таксациясы-бұл өсіп тұрған және кесілген ағаштарды, оның бөліктерін, алқаағаштарды таксациялауды, кеспеағаш пен орман қорын таксациялауды өлшеумен айналысатын білім саласы. "Орман таксациясы" курсын оқытудың мақсаты орман ресурстарын есепке алу техникасы мен әдістері, орман өлшеу құралдары мен құралдарын қолдану және орнату бойынша дайындық болып табылады. Пән сүректі түбірімен де, дайындалған күйінде де, жан-жақты сандық және сапалық есепке алу және бағалау әдістерін, ағаштар мен сүрекдіңдердің өсу және өсу құрылысының заңдылықтарын оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу бағдарламасының мазмұны білім алушыларда мемлекеттік орман қорын есепке алуды жүргізу кезінде қазіргі заманғы технологияларды қолдана отырып және осы салаға нарықтық жүйені енгізу мүмкіндігі бойынша орман шаруашылығын жүргізу кезінде қазіргі заманғы экономикалық жүйенің қызмет ету заңдылықтары мен тетіктері туралы кешенді түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді. Пәнді оқытудың мақсаты-орман шаруашылығының орман шаруашылығына зиян келтірмей орман шаруашылығы қызметінен тұрақты және өсіп келе жатқан орман табысын беретін орман ресурстарын пайдалану, орманның табиғатты қорғау қызметін басқару, ұйымдастыру нысандарын анықтауды үйрету

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орман экологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты - қазіргі Экологияның негізгі ұғымдарын, зерттеу әдістерін және әдістерін оқып үйрену, биоценотикалық зерттеулер дағдыларын меңгеру және оларды тәжірибеде қолдану, табиғи қауымдастықтарды кешенді талдау үшін өсімдіктер, саңырауқұлақтар, жануарлар анатомиясы, морфологиясы, физиологиясы, биохимиясы және экологиясы бойынша білімді интеграциялауды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орман пирологиясы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу нәтижесінде студент орман өрттерінен қорғау мәселелерінде бағдарлануға, орманның жануын болжау, өрт-алдын алу шараларын ұйымдастыру және өткізу, өрт сөндірудің тактикалық тәсілдері мен тәсілдерін меңгеруге мүмкіндік беретін базалық ұғымдар мен білім алуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орман екпелері
    Несиелер: 7

    Пән студенттерде технологиялық жүйелерді, орман күтімінің құралдары мен әдістерін, ормандарды күзету, қорғау, молықтыру әдістерін кәсіби міндеттерді шешу кезінде пайдалану дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты топырақ-климаттық аймаққа және орман дақылдары алқабының санатына байланысты питомникті шаруашылық жүргізу және орман дақылдарын өсіру бойынша дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геодезия
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: түсіру және бөлу жұмыстарын жүргізу үшін тірек геодезиялық негіз құруға байланысты геодезиялық міндеттерді орындау;орман шаруашылығы іс-шараларын жобалау үшін ірі масштабты жоспарлар мен профильдерді жасау; Геодезиялық өлшеулерді орындау және олардың нәтижелерін өңдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орман мелиорациясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда егінді қорғау, топырақ қорғау, жол бойындағы, жыралы-балкалы екпелер 5 КК6 және т. б. құру кезінде орман қорғау функцияларын орындауға бағытталған әр түрлі мелиорациялық жұмыстарды орындау кезінде қорғаныштық орман екпелерін қолдану арқылы аумақтарды орман мелиорациялау саласындағы дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орман шаруашылығының экономикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушыларды ормандардың табиғатты қорғау қызметін бір мезгілде сақтай отырып, шаруашылық қызметтен тұрақты және мүмкіндігінше өсіп келе жатқан табыс беретін ұйымның түрлерін анықтауды үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орманды пайдалану
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу ормандарды пайдалану, ағаш дайындау, қайта өңдеу және орман шаруашылығының басқа да өнімдерін өңдеу саласымен тікелей байланысты мамандарды дайындау тұрғысынан маңызды болып табылады. Пәнді оқыту мақсаты: орманды көп мақсатты, ұтымды және үздіксіз пайдалануды қамтамасыз ету үшін орманды басқарудың теориялық негіздерін оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес жоспарлау
    Несиелер: 5

    Нарықтық экономикасы бар азаматтық қоғамды табысты құрудың негізгі шарттарының бірі кәсіпорын басшыларының, менеджерлері мен мамандарының кәсіпкерлік құқық саласында терең білімінің болуы және осы білімді шаруашылық практикада қолдана білуі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мемлекеттік орман күзеті
    Несиелер: 3

    Орман шаруашылығы қызметі жүргізілетін заңнамалық құжаттарды зерделеу: ҚР Орман Кодексі, ҚР бойынша орман шаруашылығы саласындағы заңнамалық база, ҚР Үкіметінің Қаулысы, ережелер, нұсқаулықтар, қосымшалар және басқа да маңызды құжаттар, олар орман ресурстарын көп мақсатты, ұтымды, үздіксіз, сарқылмастай пайдалану, соның ішінде мүдделі тараптардың әлеуметтік мүдделерін сақтау үшін негіз болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орман тауарларын тану
    Несиелер: 5

    Орман тауарларының (орман, ағаш өнімдерінің) тұтынушылық қасиеттерін зерттейтін пән. және целл.-бум ., лесохимич. пайдалану өнімдері). Орман тауартану Орман тауарларын сыныптау мен стандарттауды, олардың сапасына негізделетін факторларды, тауарларды есепке алу, бақылау және бағалау әдістерін; орман тауарларының сортименті мен құрылымының қалыптасу заңдылықтарын; орман кешені өнімінің сапасын арттыру және оны тасымалдау, пайдалану және тұтыну процесінде сақтау шарттарын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман шаруашылығындағы ГАЖ
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістеріне, тәсілдері мен құралдарына, ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдыларына үйретуге бағытталған. Пәнді меңгерудің мақсаты орман экожүйелерін зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, ғылыми-техникалық ақпаратты қабылдау, зерттеу тақырыбы бойынша отандық және шетелдік тәжірибені зерттеу қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Елді мекендерді көгаландыру
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің орман-саябақ екпелерін құру, пайдалану және қайта құру технологиялық процестерін жобалау, әзірлеу кезінде нақты техникалық шешімді негіздеуге қатысу қабілетін қалыптастыруға бағытталған, олардың қолайсыз факторлардың әсеріне төзімділігін, эстетикалық мәнерлілігін, адамның орман ортасында болу жайлылығының деңгейін, оның жалпы эстетикалық байытылуын арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орманды қорғау
    Несиелер: 5

    Орман қорғау-бұл ормандардың тұрақтылығын арттыруға,тиісті санитарлық жай-күйді қолдауға, өнімділіктің артуына және орманның басқа да мақсатты функцияларын орындауға бағытталған орман шаруашылығының білім саласы мен қызмет саласы. Орман қорғаудың негізгі функциясы орман шаруашылығы объектілерін және орман өнімдерін зиянкестерден, аурулардан және басқа да аурулардан қорғау болып табылады. қолайсыз табиғи және антропогендік факторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман шаруашылығын құру
    Несиелер: 7

    Пән студенттердің орман орналастырудың жалпы мәселелерін білу, орман орналастыру жұмыстарын ұйымдастыру, орман шаруашылығын ұйымдастыру және дамыту жобаларын жасауға бағытталған далалық орман орналастыру жұмыстарын ұйымдастыруға бағытталған. Осы мақсатта орман орналастырудың экономикалық негіздері, орман орналастырудың рөлі, орман шаруашылығының табыстылығын көтеру, орман қорын бөлу тәртібі, ормандарды сарқып және үздіксіз пайдалану принципі бойынша орман шаруашылығын жүргізу қарастырылады. Орман шаруашылығының нысаны, орманның пісіп-жетілуі, кесу жасы мен айналымы және т. б. туралы білім пайдаланылады. мақсатында өнімділігін арттыру ормандарды сақтау, орта құрайтын, су қорғау, қорғаныштық, санитариялық - гигиеналық, сауықтыру және өзге де пайдалы функцияларды ормандар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орманды қосалқы пайдалану
    Несиелер: 5

    Жанама орман пайдалану алқаағаштарды кешенді және ұтымды пайдалануды қамтамасыз етеді және кәсіпорынның кірістілігін арттырады. Орман шаруашылығы мамандарын сапалы даярлау осы тәртіпсіз мүмкін емес, өйткені алынған білім шикізат ресурстарын сақтау және көбейту туралы қамқорлық және олардың пайдаланылуын бақылау жүктелетін орман кешені кәсіпорындарының өндірістік қызметіне тікелей қатысы бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орман ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Жанама орман пайдалану екпелердің кешенді және ұтымды пайдаланылуын қамтамасыз етеді және кәсіпорынның кірістілігін арттырады. Орман шаруашылығы мамандарын аталған пәнсіз сапалы даярлау мүмкін емес, өйткені бұл ретте алынған білім шикізат ресурстарын сақтау мен көбейту және олардың пайдаланылуын бақылау жүктелген орман кешені кәсіпорындарының өндірістік қызметіне тікелей қатысы бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін, азаматтық ұстанымын, дене мәдениетін, сыни ойлаудың қалыптасуын, креативтілігін және коллаборацияға дайындығын көрсетеді

  • Код ON8

    Ағаш қорын, сортименттердің шығуын анықтаудың сандық әдістерін қолдану; ҚР - да перспективті өсірілген тұқымдарды енгізу арқылы тұрақты, жоғары өнімді сүрекдіңдерді құруды білу; кәсіпкерлік қызмет дағдыларын меңгеру және сүрексіз ресурстарды пайдалану кезінде енгізу, экономикалық заңдар негізінде бизнес-жоспар құру, кіріс және шығыс бөлігін есептеу; сүрексіз ресурстарды пайдалану, химия өнеркәсібі үшін шайыр өндіру

  • Код ON5

    Орман питомниктерінде отырғызу материалын өсіру кезінде қолданылатын қазіргі заманғы технологияларды меңгерген; орман тұқымы ісін жүргізу, орман дақылдарын, орман мелиорациялық және көгалдандыру орман екпелерін құру тәсілдерін меңгерген; технологиялық әдістердің алуан түрлілігінен белгілі бір шарттарға ең қолайлы

  • Код ON6

    ГАЖ технологиясы негізінде орман экожүйелерін зерттеудің қазіргі әдістерін қолданады; орман орналастыру, таксациялау кезінде сандық орман карталарын қолдану; орман шаруашылығы жұмыстарындағы техникалық-экономикалық көрсеткіштерді анықтау

  • Код ON2

    Ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша интернет-ресурстарды, бұлтты және мобильді сервистерді пайдаланады

  • Код ON4

    Табиғи экожүйелер мен қоғамдастықтардың қызмет етуінің терең заңдылықтары мен механизмдерін, өсімдік организмдерінде өтетін физиологиялық процестердің мәнін; өсімдіктердің өсу, даму заңдылықтарын түсінеді

  • Код ON1

    Мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда грамматикалық білім мен сөйлеу құралдарын пайдалана отырып, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби коммуникацияларды жүзеге асырады, қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпаратты талдайды

  • Код ON7

    Орманды қорғау және күзету бойынша мониторингтік зерттеулер жүргізе алады, ағашты пайдалану және өңдеу технологиясы, орманның ормансыз пайдалылығын пайдалану

Top