Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01709 Ағылшын тілі және бастауыш сынып мұғалімі в Астана халықаралық университеті

  • Жаратылыстану негіздері және "Қоршаған ортаны" оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: қазіргі әлемнің табиғи-ғылыми бейнесі және жаратылыстану әдістері туралы білімдерін дамыту; табиғат туралы көрінісіне, инженерия мен технологияның дамуына шешуші әсер еткен жаратылыстанудың маңызды идеялары мен жетістіктерімен танысу; «Қоршаған орта» курсын оқытқан кезде өсімдіктер мен жануарлар әлемі, табиғат заңдылықтары туралы білімді, және тірі және жансыз табиғатты зерттеу әдістері мен технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: Бастауыш мектепте білім беру процесін ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негіздері саласында болашақ бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық ағылшын тілі (В1-1)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - B1-1 деңгейінен төмен емес (CEFR бойынша жалпы еуропалық анықтама шкаласына сәйкес) шет тілінің коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру, ол ағылшын тілін күнделікті, білім беру, ғылыми және т.б. кәсіби қызмет. Пәннің міндеттері күнделікті, академиялық және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында тиімді қарым-қатынас үшін қажетті лексикалық және грамматикалық дағдыларды, тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту болып табылады; сонымен қатар ауызша және жазбаша сөйлеуде сөйлеу дағдыларын, тілдік дағдыларды және коммуникативті құзыреттіліктің белгіленген деңгейі шеңберінде әлеуметтік-мәдени сана қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика негіздері
    Несиелер: 3

    Курс аясында студенттер сан ұғымының дамуымен, сандарға арифметикалық амалдардың заңдылықтарымен, шамалардың өлшем бірліктері арасындағы қатынастармен танысады; теориялық білімдерін талдаудың практикалық дағдыларына айналдыра алады, математикалық түсініктерді талдай және жалпылата алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты кәсіптік-педагогикалық қызметтің ғылыми негіздерін меңгеру, студенттердің білім беру мен тәрбиелеудің жаңа педагогикалық технологиялары бойынша білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыру және дамыту, өз технологияларын жобалау, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерді дамыту, сондай-ақ олардың кәсіби шығармашылық ұстанымының қалыптасуының маңызды шарты болып табылатын ізденіс ғылыми-практикалық және инновациялық қызмет дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сауат ашу және жазуға үйрету технологиясы
    Несиелер: 3

    Курсты оқу барысында студенттер сауаттылық әдістемесіндегі балама процестер туралы түсінік қалыптастырады; осы саладағы инновациялық технологиялармен танысу, алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені жинақтау, талдау, сонымен қатар ғылыми зерттеулердің нәтижелерін тарату және педагогикалық қызметке енгізу қабілеті қалыптасуда. Студенттер: тілді оқыту мен сауаттылық саласындағы инновациялық және балама процестердің сипатын, мазмұнын, механизмдері мен өлшемдерін білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттерді негізгі лингвистикалық ережелер туралы хабардар ету, олардың құзыреттілік тәсіліне сәйкес әрі қарай тәуелсіз академиялық, ғылыми және кәсіби, ғылыми зерттеулерге түрткі болатын тұжырымдамалық және интерпретациялық әлеуетін дамыту болып табылады. және әдістемелік, оқу-әдістемелік, мәдени-ағартушылық, әлеуметтік-педагогикалық, гуманитарлық қызмет. Пәннің міндеттері: тілдің өмір сүруінің философиялық, әлеуметтік және психологиялық негіздері туралы түсінік беру; студенттерді қазіргі лингвистиканың бірқатар мәселелерімен таныстыру, олардың тіл фактілерін түсінуге ғылыми және шығармашылық көзқарасын қалыптастыру; лингвистиканың категориялық аппаратын ұсыну; студенттердің тіл құрылымын түсінуге қажетті филологиялық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру; студенттердің танымдық іс-әрекетіне және олардың кәсіби іс-әрекет саласына тән қолданбалы мәселелерді шешуге қажетті филологиялық талдау тәжірибесін қалыптастыруға жағдай жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Практикалық ағылшын тілі (В1-2)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-ағылшын тілін күнделікті, оқу, ғылыми және кәсіби қызметте пайдалану үшін қажетті B1-2 деңгейінен төмен емес (CEFR деңгейлерінің жалпыеуропалық шкаласына сәйкес) шет тілдік коммуникативтік құзыреттілікті кезең-кезеңмен қалыптастыру. Пәннің міндеттері-күнделікті, академиялық және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті лексикалық және грамматикалық дағдыларды, тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту; сондай-ақ ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, тілдік дағдыларды және әлеуметтік-мәдени хабардарлықты коммуникативтік құзыреттіліктің көрсетілген деңгейі ауқымында қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік мәдениетін дамытуға, күнделікті өмірде, қауіпті жағдайларда, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы қауіпсіз жүріс-тұрысқа дайындалуға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдыларын және қорғаныс туралы негізгі білім алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқытылатын тіл елінің балалар әдебиеті
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттерді ежелгі дәуірден бастап бүгінгі күнге дейінгі ағылшын және американ әдебиетінің тарихи эволюциясымен таныстыру, сонымен қатар балалар ағылшын және американдық әдебиет туындыларының құндылығы мен эстетикалық ерекшеліктерін сипаттау болып табылады. Пәннің міндеттері - Ұлыбритания мен Американың кітаптары мен жазушылары туралы әр уақытта қалыптасқан жан-жақты, жіктеу; алған білімдерін, біліктері мен дағдыларын практикалық іске асыру деңгейін арттыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалардың сөйлеуін дамытудың заманауи технологиялары (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-оқыту мен диагностиканың қазіргі заманғы әдістерін,технологияларын пайдалану қабілетін, сондай-ақ мемлекеттік стандарт талаптарына сәйкес шет тілін оқыту бойынша білім беру бағдарламаларын іске асыруға дайындығын қалыптастыру. Бағдарламаның міндеттері-балалардың сөйлеуін дамыту бойынша білім беру бағдарламаларының мазмұны туралы, сөйлеуді дамытудың әдістері мен технологиялары, осы процесті диагностикалау туралы білімді меңгеру; мемлекеттік стандарт талаптарына сәйкес сөйлеуді дамыту бойынша білім беру бағдарламаларын іске асыру, балалардың сөйлеуін дамытудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану және оны диагностикалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
    Несиелер: 4

    Курс қазіргі қазақ (орыс) тілдерінің фонетика, лексикология, сөз білімі, морфология, синтаксис және сөзжасам саласындағы теориялық білімдерін қалыптастыруға және пәнді оқу барысында алған кәсіби білім мен дағдыларды қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән өз қызметінде нормативтік құжаттарды қолдануға, кәсіби мәселелерді шешуде жүйелі теориялық және практикалық білімдерді қолдануға үйретеді, сыбайлас жемқорлықтың қоғамның әл-ауқаты мен мемлекет қауіпсіздігіне тигізетін қатері туралы білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс студенттің экономикалық мәдениетін арттыруға ықпал етеді; қоғамдағы экономикалық өзгерістердің мәнін, қоғам өміріндегі құбылыстар мен процестердің логикасы мен өзара байланысын түсінуге, алған білімдерін практикалық қызметте қолдана білуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу
    Несиелер: 3

    Курсты зерделеу аясында әдебиет теориясы мен тарихының негіздерін, мәдениеттің негіздерін, қазіргі ғылыми ақпаратқа негізделген балалар әдебиеті саласындағы өзекті зерттеу мәселелерін түсіну мен шешу туралы білім қалыптасады; отандық және шетелдік әдебиеттану мен мәдениеттанудың негізгі мектептері мен бағыттарын білу; бастауыш сынып оқушыларының тұлғасын әлеуметтендірудегі әдебиет пен мәдениеттің маңыздылығын түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектеп мұғалімдеріне арналған ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-бастауыш мектепте ағылшын тілін оқытудың кәсіби дағдыларын меңгеру. Пәннің міндеттері: аудиториялық тілдің ауқымын кеңейту; бастауыш сынып оқушылары үшін бір уақытта қызықты болатын және көптеген табиғи шет тілін қамтитын түрлі іс-әрекеттерді қолдану; бастауыш сынып оқушыларына шет тілін оқытудың принциптері мен заманауи теориялары мен әдістері туралы хабардарлықты арттыру; интерактивті тапсырмаларды түсіну және құрастыру стратегияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныпта қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Курс аясында студенттер бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту негізгі әдістерімен, техникасымен және ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикалық ағылшын тілі (В2-1)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-ағылшын тілін күнделікті, оқу, ғылыми және кәсіби қызметте пайдалану үшін қажетті B2-1 деңгейінен төмен емес (CEFR деңгейлерінің жалпыеуропалық шкаласына сәйкес) шет тілдік коммуникативтік құзыреттілікті кезең-кезеңмен қалыптастыру. Пәннің міндеттері-күнделікті, академиялық және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті лексикалық және грамматикалық дағдыларды, тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту; сондай-ақ ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, тілдік дағдыларды және әлеуметтік-мәдени хабардарлықты коммуникативтік құзыреттіліктің көрсетілген деңгейі ауқымында қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикадағы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: бастауыш сынып оқушыларына математиканы оқытуды ескере отырып, болашақ кәсіби және педагогикалық қызметке қажетті кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте дүниетануды оқытудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 3

    Курсты оқу барысында студенттер бастауыш мектепте «Дүниетану» пәнің оқытудың теориясы мен әдістемесімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты –шет тілін оқыту саласында оқытушының әдістемелік және кәсіби-коммуникативтік құзыреттілігін жетілдіру. Пәннің міндеттері: шет тілдерін оқытудың теориялық негіздерін кеңейту және практикалық біліктерін игеру; оқушылардың психологиялық жас ерекшеліктерін зерттеу, тілдерді меңгеру туралы лингводидактикалық түсініктерді нақтылау; кәсіби қарым-қатынасқа байланысты рецептивті және өнімді дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі ментальды арифметика
    Несиелер: 3

    Курстың аясында бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби қызметіне қажетті ментальды арифметиканы (қосу және алу) оқытудың қазіргі заманғы әдістемесімен зерттеу жүргізілуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің теориялық фонетикасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - шет тілінің артикуляциялық-интонациялық негізін және айтылым бойынша өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын меңгеру. Пәннің міндеттері - шет тілі артикуляциялық негізінің ерекшеліктерін қазақ және орыс тілдерінің артикуляциялық базасымен салыстыра отырып зерттеу; шет тіліндегі барлық дауысты және дауыссыз дыбыстардың айтылу ережелерін меңгеру; ағылшын тілінің негізгі интонациялық құрылымдарын жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте көркем оқытудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-студенттерді білім беру мазмұнын жаңарту аясында бастауыш мектепте технология сабақтарын әзірлеуге және өткізуге дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту технологиялары
    Несиелер: 3

    Курс аясында электронды оқытудың негізгі ұғымдарын қалыптастыру,пәндік-коммуникативтік орталарды модельдеу үшін бағдарламалық құралдар, бастауыш мектепте қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану ерекшеліктері және қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану арқылы оқу процесінің әртүрлі формаларын ұйымдастыруы қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы студенттердің білімін қалыптастыру, студенттерді ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға пәнді оқытудың негізгі әдістерімен таныстыру, инклюзивті ортадағы балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-гуманитарлық ғылымдар саласы ретінде ағылшын лексикологиясы туралы тұтас түсінік алу. Пәннің міндеттері: - ағылшын тілінің сөздік құрамының заманауи құралдары мен технологияларын пайдалану дағдыларын қалыптастыру; - қазіргі ағылшын тіліндегі лексиканың негізгі аспектілерін қарастыру; - ағылшын тілін даму ерекшеліктері туралы түсінік беруді қамтамасыз ету; - ағылшын сөздік құрамын зерттеу бойынша өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту; - ағылшын вокабулярын қалыптастыру ерекшелігін және қолдануын зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің стилистикасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - студенттердің көркем мәтінді, оның мәнерін, мәнерлі құралдары мен стилистикалық тәсілдерін талдау және түсіндіру дағдыларын дамыту. Пәннің міндеттері студенттерге мәтін тұжырымдамасын енуге, оның жасырын ақпаратын және әлемнің авторлық бейнесін ашуға мүмкіндік беретін арнайы дағдыларды жетілдіру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныпта математиканы оқыту практикумы
    Несиелер: 3

    Бұл курста математиканы оқыту процесінде бастауыш сынып оқушыларының қызметін ұйымдастыру үшін математикалық, педагогикалық, психологиялық және әдістемелік білімді қолдана білуі қалыптасады, әдістемелік тапсырмаларды талқылау кезінде болашақ педагогтардың әдістемелік ойлауын дамыту, мектеп тәжірибесінен алынған түрлі жағдайларды талдау, әдістемелік есептерді шешу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Практикалық ағылшын тілі (В2-2)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-ағылшын тілін күнделікті, оқу, ғылыми және кәсіби қызметте пайдалану үшін қажетті B2-2 деңгейінен төмен емес (CEFR деңгейлерінің жалпыеуропалық шкаласына сәйкес) шет тілдік коммуникативтік құзыреттілікті кезең-кезеңмен қалыптастыру. Пәннің міндеттері-күнделікті, академиялық және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті лексикалық және грамматикалық дағдыларды, тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту; сондай-ақ ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, тілдік дағдыларды және әлеуметтік-мәдени хабардарлықты коммуникативтік құзыреттіліктің көрсетілген деңгейі ауқымында қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте музыка өнерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Курста студенттердің бастауыш мектепте музыка сабақтарын өткізу әдістемесі бойынша теориялық білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ болашақ мұғалімдердің музыкалық өнер құралдарымен оқушылардың адамгершілік және эстетикалық тәрбиесін жүзеге асыруға кәсіби дайындығын қамтамасыз ету мәселелері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте әдебиеттік оқу әдістемесін оқыту
    Несиелер: 3

    Курс аясында әдеби оқуды ғылым ретінде оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері, әдеби оқуды оқытудың заманауи бағдарламалары қарастырылады, сауатты оқытудың әдістері, тәсілдері мен жүйелілігі, бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу тілін дамыту және оқу дербестігін дамыту бойынша жұмыс әдістерін меңгеру қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - оқушының тұлғасын сапалы өзгерту және оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана алатын кәсіби сауатты, шығармашылық белсенді педагогты дайындау. Міндеттер: - білім беру ортасының мүмкіндіктерін, оның ішінде ақпараттық мүмкіндіктерін зерттеу; - интеллектуалдық дамуды мониторингтеу және оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгеру; - сабақ құрылымының ерекшеліктеріне, ақпарат тасымалдаушыларға, білім беру мазмұнының деңгейіне байланысты оқытудың әр түрлі құралдарымен танысу және оларды пайдалану дағдыларын меңгеру; -оқу үдерісін ақпараттық-аналитикалық қамтамасыз етумен және оқушылардың білім сапасын басқарумен танысу; -мектептің оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық технологияларды енгізуді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және ғылыми-педагогикалық негіздеу туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Курс студенттерді білім беру процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы білімдермен, сонымен қатар отандық және шетелдік педагогикалық теория мен практикадағы білім берудің заманауи тұжырымдамаларымен және үлгілерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Практикалық ағылшын тілі (C1-1)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің B2 / C1 деңгейіндегі кәсіби шет тілдік сөйлеуін қалыптастыру (CEFR бойынша жалпы еуропалық анықтама шеңберіне сәйкес), бұл ағылшын тілін күнделікті, білім беру, ғылыми, және кәсіби қызмет. Пәннің міндеттері - кәсіби тақырыптар шеңберінде әр түрлі тақырыпта пікір алмасудың әртүрлі формаларында пікірталас ұйымдастыру және өткізу; материалмен жұмыс (көркем, ғылыми, публицистикалық мәтіндер); мәтінге лингвистикалық және әдеби талдау жүргізу; кәсіби қызмет нәтижелерін конференцияларда, жарияланымдарда және т.б. ұсыну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш сыныпта дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бұл курста дене шынықтыру теориясының негізгі категориялары, оның құрылымы, мазмұны мен қызметтері, жалпы мәдениетпен және адам қызметінің нақты салаларымен өзара байланысы, аралас ғылым жүйесіндегі орны қалыптасады , сонымен қатар, тұлғаның дене тәрбиесін қалыптастырудың мақсаты, міндеттері, жалпы принциптері, құралдары мен әдістері, қозғалыс іс-қимылдарын оқытудың мазмұны мен әдістемесінің негізгі аспектілері және дене қабілеттерін қалыптастыру, бастауыш мектепте дене жаттығуларымен сабақ құрудың формалары туралы жаңа тәсілдерге сипаттама беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шағын комплектілі мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 3

    Курс аясында шағын комплектілі бастауыш мектеп жағдайындағы оқу іс-әрекетін және оқу процесін жобалау мен ұйымдастырудың ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-физиологияның жас ерекшеліктерін және мектеп гигиенасының негіздерін үйрену. Міндеттер: - студенттердің ағзалар, жүйелер, жалпы ағзалар қызметінің заңдылықтары мен механизмдерін зерттеу; - ағзаның резервтік және бейімделу мүмкіндіктерін бағалау үшін базалық білім алу; - студенттердің гигиеналық нормалаудың әдістемесі мен принциптерін, сыртқы орта факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – ҚР орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында ағылшын тілінде мектеп пәндерін оқыту үшін мұғалімдерді дайындау. Міндеттер: - ағылшын тілін және жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша кіріктірілген оқыту принциптерін оқу; - CLIL әдістемесінің негіздерін және оны қолдану бойынша шет елдердің тәжірибесін зерттеу; - оқу пәні мен шет тілін бір мезгілде оқыту бойынша практикалық дағдыларды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді сабақтан тыс іс-әрекеттің негізгі принциптері мен заңдылықтарын педагогикалық іс-әрекетте практикалық іске асыруға дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Баланы мектепке дайындау әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бұл курста балаларды мектепке даярлаудың ерекшеліктері туралы білімі қалыптасады, теориялық негіздерін оқып-үйрену және бастауыш мектеп оқушыларына ғылымға негізделген жүйелі, ұйымдастырылған білім берумен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты– студенттерде көшбасшылықтың теориясы мен принциптері туралы білімді қалыптастыру, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, дамытуға және жетілдіруге жәрдемдесу. Пәннің міндеті көшбасшылық концепцияларын, принциптерін, талаптары мен функцияларын; қақтығыстар мен күйзелістерді басқару әдістерін; коммуникацияны тиімді жүзеге асыру әдістері мен принциптерін, командаларды қалыптастыру принциптерін оқу; көшбасшылық бойынша қазіргі заманғы оқу және ғылыми әдебиеттерді өз бетінше оқуға ынталандыру, оқу-зерттеу жұмыстарын жүргізу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Олимпиада есептерін шешу
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің әр түрлі бастауыш мектеп пәндерінің есептерін шешуге шығармашылық көзқарасты дамытуға, олимпиадалық есептерді шешуге икемділігін қалыптастыруға, сонымен қатар олардың бастауыш мектеп пәндеріндегі олимпиадалық есептерді шешу әдістемесін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аударма теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-аударма теориясы мен практикасы саласындағы білімді қалыптастыру, көркем аударманың ерекшелігін, аударылған мәтінді талдау процесінде теориялық білімді қолдана білу, аударылған көркем мәтінді талдау тәжірибесін мазмұны, формасы мен бейнелік жүйесінің бірлігінде игеру. Пәннің міндеттері: студенттерде аударма теориясы мен аударманы талдау әдістемесі бойынша жүйелі білімді қалыптастыру; оның әр түрлі көріністерінде бөтен мәдениетті қабылдауда толеранттылықты қалыптастыру; аударылған шығармаларды талдау процесінде шет тілін білуді жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық жобалау технологиялары
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - студенттерді кіші мектеп оқушыларының оқу-танымдық іс-әрекеттерін модельдеуге дайындау, айтылған тақырып бойынша кез-келген мазмұнды игеру; осы процесті қалай басқаруға және оның нәтижелерін бағалауға жоспарлау. Пәннің міндеттері: жалпы идеяны, мақсат қоюды, білімді өзектендіруді талқылау, қол жеткізудің негізгі жолдарын ойластыру, ресурстармен қамтамасыз ету, педагогикалық процесті және соңғы нәтижені болжау; моделін практикалық қолдану деңгейіне жеткізе отырып, бастауыш сынып оқушылары мен мұғалімдерінің іс-әрекеті кезеңдерін дамыту; нәтижелерді ұсыну; іс-шаралар нәтижелерін қойылған мақсатпен (рефлексиямен) байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дарынды балалармен жұмыс
    Несиелер: 5

    Бұл курс - дарынды балалармен педагогикалық жұмыс саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды қалыптастырады, бастауыш мектепте балалардың дарындылығын анықтау және дамыту бойынша тиімді практикалық іс-әрекетке ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі сабақтарында коммуникативтік оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қарым-қатынас жасау арқылы шетел тілін оқыту әдістемесін меңгеру. Пәннің міндеттері: қарым-қатынас жүйесі ретінде жағдайға негізделген шет тілі мәдениетін оқыту әдістемесін зерттеу; шет тілі мәдениетін оқытудағы функционалдық принципті игеру; шет тіл мәдениетін игеруде сөйлеу-ойлау қызметін дамыту принципін қолдану; шет тілі мәдениетін игеруде даралау мен саралауды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балаларды мектепке көптілді ортада дайындау
    Несиелер: 5

    Курс аясында әліпбиді оқыту әдістемесі, сөйлеуді оқыту аспектілері, оқу мен жазуды оқытудың ерекшеліктері, көптілді оқыту жағдайында ағылшын тілін оқыту процесін ұйымдастыру қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттерді ЖОО-да оқу үрдісінде және болашақ кәсіби қызметінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға дайындау. Пәннің міндеттері: ғылыми зерттеулердің негізгі тұжырымдамаларын, ғылыми білімнің әдістері мен логикасы туралы түсініктерді қалыптастыру, бекіту, білімді іздеу, ғылыми ақпаратты өңдеу және зерттеу нәтижелерін рәсімдеу; ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың негізгі принциптерімен және ережелерімен таныстыру; әр түрлі ақпарат көздерін іздеу және олармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту; оқушылардың танымдық дербестігі мен белсенділігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән мақсаты - студенттердің әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі менеджменттің негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруі; басқарушылық мәселелерді шешу процестерін зерттеу және тиімді шешімдер қабылдау жағдайларын анықтау, басқару мәдениеті мен басқарушылық ойлауды дамыту. Курстың міндеттері: басқару тарихы мен теориясын зерттеу; қазіргі деңгейдегі дәстүрлі де, жаңа міндеттерді шешудегі педагогикалық менеджменттің мүмкіндіктерін анықтау; ұйымның ғылыми негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен, педагогикалық кеңестің және әдістемелік бірлестіктің жұмысымен танысу; мектепті жоспарлау және мектептегі бақылау туралы түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі және мектептегі білім беру сабақтастығы
    Несиелер: 4

    Бұл курста мектепке дейінгі және мектептегі білім берудің сабақтастығы, баланың жүйелі мектеп білімін алуға дайындығын анықтау және үздіксіз білім беру мазмұны тұжырымдамасы қарастырылады (Л.С. Выготский, Д. Б. Эльконин, Э. Эриксон, Дж. Пиагет және қазіргі педагогтар мен психологтар) , балаларды мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларына талдау жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерді ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы, оның өзіндік қасиеттері мен қызмет ету заңдылықтары туралы қазіргі заманғы идеялармен, сондай-ақ оны зерттеудің лингвистикалық әдістерімен таныстыру болып табылады. Пәннің міндеттері: тілдің грамматикалық құрылымы саласындағы тұжырымдамалық және терминологиялық базаны құру; - грамматикалық зерттеулердің негізгі бағыттарымен, жетекші грамматикалық ұғымдармен таныстыру; - ағылшын морфологиясы мен синтаксисінің қазіргі жағдайындағы ерекшеліктерін зерттеу; - грамматиканың проблемалық мәселелерін түсіну және түсіндіру саласында теориялық және практикалық білімді қалыптастыру және жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалардың сөйлеуін дамытудың интерактивті технологиялары (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шет тілін оқытудың интерактивті әдістерін, оларды мектепте қолдану ерекшеліктерін зерттеу, сондай-ақ оқыту ойындары арқылы интерактивті әдістерді қолдану бойынша жұмыс жүйесін ұйымдастыру. Пәннің міндеттері: шет тілін оқытудың интерактивті әдістеріне талдау жасау; оқытудың интерактивті әдістерінің балалардың мотивациясына әсерін бағалау; мектепте шет тілін оқытудың интерактивті әдістерін қолдана отырып жұмыс жүйесін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалана білу, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білімі бар, кәсіби міндеттерді шешу кезінде экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін қолдану.

  • Код ON2

    Табиғи, техногенді және әлеуметтік текті ТЖ жағдайларында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи теориялары мен тәжірибелерін білу; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра білу. Салауатты өмір салтының негіздерін білу; арнайы, кәсіби жұмысқа қабілеттілікті, денсаулықты сақтау және кәсіби аурулардың алдын алу үшін дене шынықтыру мен спорттың құралдары мен әдістерін пайдалану, бастауыш мектепте дене тәрбиесінің әдістемесін меңгеру.

  • Код ON4

    Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар, педагогикалық бағдарламалық құралдарда компьютерлік модельдеуді қолдану ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету. Оқытудың білім беру процесіне енгізу үшін негізгі ақпараттық әдістер мен технологияларды, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. Компьютерлік телекоммуникацияларды қолдана отырып, оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды жасау. Оқушылардың әртүрлі топтарымен қашықтықтан оқытудың формаларын, әдістері мен әдістемесін анықтау, қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологияларды меңгеру. Дайын электронды құралдарды қолдана отырып, оқу процесінің әртүрлі формаларын ұйымдастыру. Кәсіби қызметте қашықтықтан оқытудың заманауи әдістерін қолдану.

  • Код ON5

    Педагогиканың негізгі ережелері, оқу мазмұнын құрастырудың ерекшеліктері мен негізгі принциптері, білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету, оқу мазмұнын логикалық, әдіснамалық және дидактикалық талдауды орындау, әртүрлі білім беру мекемелерінде әртүрлі білім беру сатыларында білім беру процесін ұйымдастырудың және іске асырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын қолдану, жалпы білім беру ұйымдары, оның ішінде шағын жинақталған мектептер жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру, әр түрлі іс-шараларды ұйымдастыру: тәрбиелік, оқу, пәндік, мәдени және бос уақытты өткізу.

  • Код ON6

    Тәрбиенің мақсаттары мен міндеттерін қою, тәрбиенің мазмұнын, формалары мен әдістерін таңдау, тәрбие процесін жобалау, іске асыру, бағалау және түзету, оқушылармен қарым-қатынас құру, сынып жетекшісінің құжаттамасын жүргізу, теориялық білімді практикада қолдану.

  • Код ON7

    Баланы мектепке дайындау процесін ұйымдастыру үшін қажетті әдістер мен әдістемелерді, баланың мектепке дайындығына мониторинг жүргізудің ғылыми-теориялық негіздерін меңгеру және кәсіби қызметте қолдану.

  • Код ON8

    Тиімді көшбасшылықтың заманауи тұжырымдамаларын, команда құру негіздерін, қарым-қатынас тиімділігінің шарттарын, көшбасшы рөліне үміткер білім беру ұйымы менеджерінің коммуникативтік құзыреттілігінің мазмұнын анықтау, білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен іс-әрекеттері мен тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру, кәсіби қызметте менеджменттің ұғымдық-категориялық аппаратын қолдану; басқару мәселелерін, персоналды басқару негіздерін талдауға, тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста өз ойлары мен пікірлерін білдіруге, оқу және басқа мәтіндерден қажетті ақпаратты алуға және қорытынды өнімді ұсынуға тұтас көзқарас дағдыларын меңгеру.

  • Код ON9

    Пән саласының мазмұнын меңгеру, функционалдық сауаттылықтың қалыптасу деңгейіне мониторинг жүргізу, бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылық дағдыларының диагностикасын жүргізу, диагностика нәтижелерін талдау және бағалау.

  • Код ON10

    Бастауыш білімнің білім беру бағдарламалары бойынша оқытуды қамтамасыз ететін сабақтарды талдау, құжаттаманы жүргізу, кабинетте пәндік-дамыту ортасын құру, педагогикалық тәжірибені жүйелеу және бағалау және оқытуда білім беру технологияларын пайдалану, бастауыш білім беру саласындағы зерттеу және жобалау қызметіне қатысу.

  • Код ON11

    Жалпы тілдік құрылым туралы, сонымен қатар фонетикалық, лексикалық, грамматикалық дағдыларды, оның ішінде әр түрлі сөйлеу әрекеттерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін деңгейде оқытылатын тілдің стилистикалық ерекшеліктерін көрсету.

  • Код ON12

    Тұлғааралық, кәсіби және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін шет тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынасты жүзеге асыру.

  • Код ON13

    Білім беру бағдарламаларының негізгі міндеттері мен білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес шет тілдерін оқытудың әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін пайдалану. Білім беру қызметін жүзеге асыратын білім беру ұйымдарында ағылшын тілін оқытудың әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін пайдалануды бағалау. Білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін және пән саласының ерекшелігін көрсететін технологияларды пайдалана отырып, шет тілдерін оқыту процесін жобалау.

  • Код ON14

    Ағылшын тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді қабылдау, түсіну, сондай-ақ көп аспектілі талдау дағдыларын, кәсіби этика мен сөйлеу мәдениетінің негіздерін меңгеру. Ағылшын тіліндегі нақты қарым-қатынас жағдайында коммуникативті мақсаттарға жету үшін тілдік құралдарды қолдану.

  • Код ON15

    Терминологиялық аппараттың бірліктерін ажырату және лингвистикалық және педагогикалық ғылымдарды зерттеу әдістерін қолдану. Оқушыларды зерттеу әрекетінде қолдауды ұйымдастыру, оқушылардың белсенділігі мен бастамашылығын, дербестігін қолдау, олардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Top