Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01421 Дене шынықтыру және спорт в Баишев Университеті

Пәндер

  • Шахматты оқыту әдістемесі

    Курс шахмат ойнау дағдыларын нығайтуға және барлық орта мектеп жағдайында осы ойынды оқытудың әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Курс мектепте шахмат ойнау үшін дарынды оқушыларды анықтауға және техника, тактика және ойын ережелері, сондай-ақ шахматты оқытудың әдістемелік әдістері туралы қажетті білімді қамтиды.

    Несиелер - 5
  • Мектеп оқушыларының даму физиологиясы

    Курс ағзаның физиологиялық функцияларының мәнін, олардың онтогенезде қалыптасу жағдайларын, сондай-ақ осы функциялардың әр жас кезеңінде даму ерекшеліктерін; ағзаның қоршаған ортамен қарым-қатынасын ашады. Курс оқушының функционалдық мүмкіндіктерін дамыту және арттыру, оқу процесін рационализациялау, сондай-ақ аурулардың алдын алу үшін гигиеналық стандарттарды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология

    Курс адамның психикалық қызметінің жалпы негіздерін, оның психикалық процестерін, қасиеттері мен жағдайларын, сондай-ақ психикалық қызметтің даму заңдылықтары мен механизмдерін, жеке тұлғаның құрылымын, жеке ерекшеліктерін ашады. Курс психология бойынша алған білімдерін практикалық меңгеруге және оларды педагогикалық қызметте қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру және спорт гигиенасы

    Курс аурулардың алдын алу үшін стандарттар мен санитариялық шараларды; гигиеналық факторларды, сыртқы ортаның адам ағзасына әсерін; адам денсаулығын қорғау жөніндегі іс-шаралар жүйесін терең зерделеуге бағытталған. Білім алушылар спорттың дене шынықтыру гигиенасына қойылатын арнайы талаптарды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Жас ерекшелік психологиясы курсы адамның әр түрлі жастағы психологиялық ерекшеліктері туралы жалпы мағлұмат береді. Алған білім негізінде болашақ мамандар балалар мен ересектермен жұмыс үрдісінде олардың жас ерекшелік-психологиялық заңдылықтарын ескере отырып жұмысын жүргізе алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • "Академиялық жазба және кәсіби тілдер" модулі (Академиялық жазба, Кәсіби қазақ (орыс) тілі, Кәсіби - бағытталған шетел тілі)..

    Курс кәсіби қызметтің ерекшелігін ескере отырып, академиялық лексиканы меңгеруге, білім алушыларда мәтіндерді дайындау, жазу және жариялаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Осы курсты оқу барысында білім алушылар кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін коммуникативтік дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы

    Курс дене шынықтыру мен спорттың ежелгі әлемнен қазіргі заманға дейінгі жалпы тарихын түсіндіреді; әр тарихи кезеңдегі дене шынықтыру мен спорттың ерекшеліктерін ашады. Курс белгілі бір спорт түрінің дамуын анықтайтын маңызды күндерді білу, спортпен байланысты ұлы тұлғалардың өмірбаянын білу, олимпиадалық және параолимпиялық спорттың, жалпы халықаралық спорттың және оның құрылымының даму кезеңдерін білу үшін маңызды. Курс дене шынықтыру мен спорт түрлерінің дамуының тарихи алғышарттары мен перспективаларын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • «Экономикалық-құқықтық, экологиялық білім және ғылыми зерттеу әдістері» (Ғылыми зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі)" модулі

    Модуль ғылыми зерттеудің әдіснамалық базасын, ғылыми жұмыстың тұжырымдамалық аппаратын, зерттеудің негізгі кезеңдерін, Қазақстан Республикасының құқық және құқықтық қатынастарының негізгі ұғымдарын, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру ерекшеліктерін, сондай-ақ экономика және кәсіпкерлік саласындағы теориялық және практикалық негіздерді, табиғи жүйелердің жұмысының негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтарын, қоршаған ортаны қорғаудың проблемалары мен әдістерін, қоршаған ортаны ластайтын өндірістерге заңды және экономикалық санкциялардың қауіпсіз өзара әрекеттесу тәсілдерін, табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілерін игеруге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курс болашақ педагогтардың бойында педагогикалық іс-әрекет туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға; олардың тарихтан қазіргі заманға дейінгі педагогиканың білім жүйесін меңгеруіне; білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру сапасын арттыру үшін қажетті біліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі

    Курсты оқу кезінде білім алушылар дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесінің негіздерін, тәрбие түрлерін, дене тәрбиесінің принциптерін және дене шынықтыру мен спорт бойынша педагогтің тәрбие қызметінің технологияларын зерделейді. Курс жалпы әдістемелік принциптерді дене тәрбиесінің құралдары мен әдістерін, қатаң реттелетін жаттығулар әдістерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру-спорт қызметінің базалық және жаңа түрлерінің оқыту әдістемесі

    Курс дене шынықтыру-спорттық іс-әрекеттің негізгі және жаңа түрлерінің физикалық, психикалық, интеллектуалдық, әлеуметтік-биологиялық даму заңдылықтарын ашады. Бұл курсты оқу барысында студенттер тиімді дене тәрбиесі мен спорттық жаттығулар принциптерін игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спортшылардың тамақтануының биохимиялық негіздері

    Курс спортшылардың тамақтануына қойылатын талаптарды ашады, олардың ұтымды және сараланған тамақтануы мәселелерін шешеді; жаттығулар мен жарыстар кезіндегі тамақтану ерекшеліктері, сондай-ақ салмақ жоғалту мәселелерін біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы

    Курс спорт психологиясын түсінудің заманауи тәсілдерін тануға ықпал етеді; білім алушыларға спортшының психикасы мен мінез-құлқын басқару процестерін, жалпы спорттағы қарым-қатынастың психологиялық негіздерін ашады. Спорттағы жанжалдарды шешу мәселесін қарастырады. Спорттық Психодиагностика жасауға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық биомеханика

    Курс биохимияның мақсаты мен негізгі міндеттерін, биохимиялық зерттеу нысандарын түсіндіреді; спортшының биомеханикалық аппаратының қоршаған ортамен, спорттық жабдықтармен өзара әрекеттесу процесінде жұмысын сипаттайды. Бұл курс болашақ бакалаврлардың жарақаттанудың алдын алу, бұлшықет тонусын жоғарылату шарттары туралы білімдерінің арқасында шеберлігін арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • «Сандық технологиялар» модулі (Бұлтты және мобильді технологиялар, Smart-технологиялар, Электронды үкімет)

    Бұл модуль логикалық микропроцессорлық элементтерді пайдалану тәсілдерімен осы технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру үшін сандық технологияларды теориялық және практикалық игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорт биохимиясы

    Пән білім алушыларда Биохимияның мақсаттары мен негізгі міндеттері, биохимиялық зерттеу объектілері, адам ағзасының химиялық құрамы, биокатализ, биоэнергетика, көмірсулар, липидтер, ақуыздар, нуклеин қышқылдары, су, минералдар алмасуы туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс ағзадағы биохимиялық өзгерістер процесін түсіну, шаршау процесін ескеру, таңдалған спорт түрлерімен сабақтарда қалпына келтіру үшін маңызды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдаулы спорт түрінің теориясы мен әдістемесі

    Курс білім алушыларда дене шынықтыру және спорт бойынша оқытушының кәсіби қызметінің дағдыларын және оқыту, тәрбиелеу және спорттың әр алуан түрлерін дамыту міндеттерін шешуге қабілетті белгілі бір даярлықты қалыптастыруға бағытталған. Осы курсты игеру нәтижесінде студенттер психология, дидактика, дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі туралы білімдерін ескере отырып, таңдалған спорт түрінде спорттық жаттығулар өткізе алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аэробиканы оқыту әдістемесі

    Пән курсы аэробиканың әртүрлі бағыттарын және олардың мазмұнын жіктеуді қамтиды, денені сауықтыру және физикалық дамыту үшін аэробика сабақтарын өткізу әдістемесін, сондай-ақ аэробиканың спорттық бағыттарын, жарыс ережелерін және аэробиканың әр бағыты бойынша жарыстар өткізу кезінде бағалау жүйесін ашады. Курс аэробты жаттығулар жүргізу әдістемесін игеруге, судағы спорттық қозғалыстарды музыкалық сүйемелдеуге үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Волейболды оқыту әдістемесі

    Курс волейбол ойнау дағдыларын нығайтуға және барлық орта мектеп жағдайында осы ойынды оқытудың әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Курс мектепте волейбол ойнау үшін дарынды оқушыларды анықтауға, адамдарды осы спорт түріне жаппай тартуға жағдай жасауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су спорт түрлерімен айналысуды ұйымдастыру әдістемесі

    Пәннің мазмұнында су ортасындағы қозғалыс белсенділігімен байланысты спорттық іс-әрекеттің түрлері қарастырылады, су спортының спорттық-сауықтыру және қолданбалы маңызы ашылады. Курс әртүрлі жас топтарында оқу сабақтарын дұрыс ұйымдастыру үшін, сондай-ақ суда жарыстар, ойындар мен мерекелер өткізу үшін су спорт түрлерін оқыту әдістемесін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гандболдағы жаттығу процесінің негіздері

    Пән курсы гандбол туралы спорт түрі және дене тәрбиесі құралы ретінде жалпы білімді көздейді, болашақ бакалаврларды ойын техникасы мен тактикасымен, ойын жүргізу және төрешілік ережелерімен, гандбол ойнау техникасын оқыту әдістері мен құралдарымен таныстырады; мектеп бағдарламасы және мектептен тыс оқыту нысаны жағдайында оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтыру сабақтарында гандбол сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша кәсіби дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гимнастиканы оқыту әдістемесі

    Курс болашақ бакалаврларды мектеп бағдарламасы шеңберінде гимнастика сабақтарын өткізу әдістемесі, сондай-ақ секциялар мен үйірмелер бағдарламалары саласында қажетті біліммен, шеберлікпен және дағдылармен қамтамасыз етуге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде түлек оқушылардың физиологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, гимнастика құралдарын қолдана отырып сабақтарды жоспарлай алады, өлшеу әдістерін қолдана отырып бақылау мен бағалауды жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коньки спорт түрлерін оқыту әдістемесі

    Пән коньки спортының түрлері (мәнерлеп сырғанау, шорт-трек) туралы білімді қалыптастыруға, конькимен сырғанаудың техникалық тәсілдерін, денсаулықты нығайту және жарақаттанудың алдын алу бойынша жаттығулар жүйесін, сондай-ақ мектеп бағдарламасы, секция және үйірме қызметі шеңберінде коньки спорт түрлерін оқытудың әдістемелік тәсілдері мен құралдарын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Хоккейді оқыту әдістемесі

    Пән курсы болашақ бакалаврларды хоккей теориясы мен тарихымен, ойын жүргізу техникасы мен тактикасымен, хоккейшілердің физикалық, техникалық, тактикалық және ерікті дайындық әдістемесімен, жаттығу және бәсекелестік қызметті ұйымдастыру және басқару ережелерімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Хореографияны оқыту әдістемесі

    Курс болашақ бакалаврларға спорттық-би сабақтарының әдістемесін, музыкалық сүйемелдеумен ырғақты қимылдарды орындау техникасын игертуге бағытталған. Курс гимнастикадағы хореографияның мақсаттары, міндеттері, әдістері мен құралдарын, хореографияның практикалық бағыты мен орнын, спорттық дайындықтың әртүрлі кезеңдерінде хореография сабақтарын жоспарлау және құру әдістемесін ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүзуді оқыту әдістемесі

    Пән спорттық жүзудің даму тарихы туралы, заманауи жүзу құрылыстары туралы, суда жүзу тәсілдері мен сабақтар мен спорттық жарыстарды ұйымдастыру тәсілдері туралы, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып жүзуді оқыту әдістемесі туралы теориялық және практикалық білімді игеруге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Футболды оқыту әдістемесі

    Пән курсын оқу нәтижесінде білім алушылар футбол ойынын оқытудың теориясы мен әдістемесі туралы қажетті білім алады; осы спорт түрінің қысқаша тарихымен және түрлерімен, ойын техникасымен, шабуыл жасау және қорғау тактикасымен, футбол матчтарын ойнау және төрешілік ережелерімен танысады. Курс ойыншыларды дайындау және команда құрамын таңдау кезінде аналитикалық және стратегиялық іс-қимыл қабілеттерін, сондай-ақ футбол жарыстарын ұйымдастыру және өткізу, оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқу-жаттығу процесін құру қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ритмиканы оқыту әдістемесі

    Курс білім алушыларды қозғалыс үйлесімділігі мен ырғақ сезімін, қозғалыс динамикасын дамыту және қалыптастыру, қозғалыс дағдыларын, қозғалыс дәлдігі мен кеңістіктегі бағдарлауды дамыту мақсатында музыкалық-ырғақтық қызметті ұйымдастыруға және өткізуге білім алушылардың практикалық және әдістемелік даярлауды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шағын футболды оқыту әдістемесі

    Пән курсы болашақ бакалаврларда шағын футбол ойынын оқытуда өзіндік, жаттықтырушы-педагогикалық, ғылыми және тәрбие жұмысы үшін теориялық-практикалық және әдістемелік білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар шағын футболды оқыту процесінде техникалық тәсілдер мен тактикалық әрекеттерді, қажетті физикалық қасиеттерді дамыту үшін қозғалыс дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шаңғы спортын оқыту әдістемесі

    Пән курсы шаңғы спорты саласында білім алушылардың кәсіби білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Шаңғымен жүру техникасы, шаңғымен жаттығу процесінде дене шынықтыру жаттығулары арқылы денені және тірек-қимыл жүйесін нығайтудың маңызы, сондай-ақ білім беру бағдарламасына және оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес шаңғы спортын ұйымдастырудың әдістері мен құралдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Спорттық метрология

    Курс сипаттамалық мысалдарды, есептеу әдістемелерін және статистикалық ақпаратты игеру арқылы метрологиялық зерттеулер мен деректерді талдаудың негізгі мәселелерін зерттеуге бағытталған. Пән спортшылардың физикалық жағдайын бағалаудың заманауи әдістері мен технологияларын жүзеге асыруға дайындайды. Бұл курсты енгізу білім алушыларға дене тәрбиесі мен спортта болжау мен модельдеудің метрологиялық аспектілерін ескеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жеңіл атлетиканы оқыту әдістемесі

    Пән курсы болашақ бакалаврларды жеңіл атлетика бойынша кәсіби, жаттықтырушы-педагогикалық қызметке дайындауға бағытталған. Жеңіл атлетиканың негізгі түрлері, жаттығуларды орындаудың техникалық тәсілдеріне оқыту әдістемесі (спорттық жүру, жүгіру, секіру, лақтыру) туралы қажетті білім алу түлекке оқу сабақтары мен жаттығуларды әртүрлі жас топтарымен өткізуге, сабақтардың тиімділігін жоспарлауға және бақылауға, жеңіл атлетика бойынша жарыстар өткізуге және т. б. мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауыр атлетиканы оқыту әдістемесі

    Пән күш қолданылатын спорт түрлері саласында білім мен дағдылар жүйесін, снарядтармен және оларсыз күштік жаттығуларды қолдану жүйесін, тірек-қимыл аппаратын нығайту қағидаларын, қауіпсіздік техникасын сақтау және салауатты өмір салтын қалыптастыру қағидаларын қалыптастырады. Оқыту әдістемесі білім алушылардың әртүрлі жас топтары арасында ауыр атлетика бойынша оқыту, жоспарлау және өткізу әдістері мен тәсілдерінің кешенін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Атлетикалық гимнастика

    Курс атлетикалық гимнастика бойынша сабақтарды өткізу әдістемесін меңгеруге бағытталған. Болашақ бакалаврлар осы спорт түрін оқыту процесінде қозғалыс қасиеттерін дамыту, моральдық-ерік қасиеттерін тәрбиелеу, денсаулықты нығайту және спортшылардың физикалық жағдайын жақсарту бойынша қажетті дағдыларды игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Баскетболды оқыту әдістемесі

    Курс Баскетболдағы қозғалыс және техникалық-тактикалық іс-қимыл дағдыларын қалыптастыру, мектеп бағдарламасы аясында сабақтар өткізу үшін қажетті білім алу және баскетбол арқылы оқушылардың физикалық қасиеттерін жан-жақты дамыту үшін мектептен тыс жұмыс жасау мақсатында баскетболды оқытудың теориясы мен әдістемесі саласындағы болашақ бакалаврларды дайындауға бағытталған. Курс техника, тактика және ойын ережелері, сондай-ақ баскетболда оқытудың әдістемелік тәсілдері туралы қажетті білімді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шағын жинақталған мектептегі дене тәрбиесі

    Курс білім алушыларды шағын жинақталған мектепте дене шынықтыру мұғалімі жұмысына дайындайды: шағын жинақталған мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктерімен, дене шынықтыру сабақтарында мұғалім мен балалар қызметінің ерекшеліктерімен таныстырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру мұғалімінің педагогикалық шеберлігі

    Курс болашақ мамандарға өзінің жеке стилін, имиджін табуға, әлеуетті мүмкіндіктерін іске асыруға, тиімді әлеуметтік өзара әрекеттесу мен педагогикалық қызметке деген қажеттіліктерін қанағаттандыруға көмектеседі. Курсты оқу барысында білім алушылар дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби қызметке шығармашылық көзқарасты іске асыру әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті

    Курс студенттерді дене шынықтыру және спорт менеджментінің теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен таныстырады, менеджменттің тәсілдері мен бағыттары, дене шынықтыру және спорт қызметінің құрылымы, спорт ұйымдарын басқарудың ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық күрес

    Курс болашақ бакалавр мамандарда спорт түрлері арқылы оқушыларды оқыту, дамыту және тәрбиелеу дағдыларын дамытуға және қалыптастыруға, спорт түрлерінің техникасы мен тактикалық дағдыларын жетілдіруге бағытталған оқу сабақтарын әдістемелік қамтамасыз ету бойынша қажетті білім көлемін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлері және ойындар

    Пән ұлттық спорт түрлері мен ойындарды балалардың спорттық дайындығында қолдану арқасында мектепте оқу және спорттық жұмысты жетілдіруге бағытталған. Курс спорттық-жарыстық іс-шараларға қатысу процесінде жастарды сауықтыру құралдарымен патриоттық тәрбиелеу үшін құнды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Теннисті оқыту әдістемесі

    Курс теннис ойнау дағдыларын нығайтуға және үстел теннисінен бастап осы ойынды оқытудың әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Курс мектепте теннис ойнауға талантты оқушыларды, сондай-ақ осы спорт түрін жүйелі түрде өткізуге адамдарды анықтауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық этика негіздері

    Курс болашақ маманның кәсіби қызметінің ерекшеліктерін және нақты жағдайды ескере отырып, моральдық қағидаларын, мінез-құлық нормалары мен ережелерін іске асыру мақсатында олардың өзара қарым-қатынасында спорттық этика негіздері ұғымдарын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық құқық теориясы

    Пән спорттық құқықты дербес кешенді құқықтық сала ретінде ғылыми негіздеуге және тануға бағытталған. Болашақ бакалаврға осы саланың негізгі мәселелерін, атап айтқанда оның пәнін, әдістерін, принциптерін, көздерін, құқықтық қатынастар жүйесін меңгеру ұсынылады, сондықтан дене шынықтыру және спорт іс-әрекетінің қазіргі даму жағдайында оның құқықтық мәдениетін арттыру қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт саласында қосымша білім беру

    Курс қосымша білім беру жүйесінде дене шынықтыру және спорт саласындағы сабақтарды ұйымдастыру мен өткізудің теориялық және әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Курс қосымша білім беру жағдайында дене шынықтыру және спорт бойынша жұмыс нысандарын өткізудің дәстүрлі және инновациялық әдістері мен нысандарын практикада іске асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқытуда дене шынықтырудың әдістемесі

    Курс оқу материалын тиімді зерделеуге және жаттығулар мен жаттығуларды орындау барысында оқушының жеке басын тәрбиелеуге бағытталған заманауи ақпараттық-коммуникативтік және цифрлық технологияларды қолдана отырып, дене шынықтыруды қашықтықтан оқыту теориясын меңгеру процесінде білім алушыларда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Пән білім алушылардың білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру мен басқарудың негізгі ережелерін меңгеруіне бағытталған және мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы білім беру процесіне қосу схемаларын анықтауға мүмкіндік береді. Курс Жалпы және арнайы білім берудің маңызды әлеуметтік-мәдени феномені ретінде интеграцияланған оқыту тұжырымдамасын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру бойынша сабақтан тыс іс-шаралар

    Курс білім алушыларда дене тәрбиесі жүйесінде сабақтан тыс жұмыстар мен сабақтарды пайдаланудың әдістемелік негіздерін қалыптастырады. Онда теориядағы білімді жүйелеуге бағытталған және сонымен бірге дене шынықтыру бойынша сабақтан тыс іс-шараларды өткізудің дәстүрлі және инновациялық әдістері мен формаларын практикада жүзеге асыруға бағытталған материал бар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Емдік және бейімделген дене шынықтыру әдістері

    Курс мүмкіндіктері шектеулі адамдармен жұмыс істеу бойынша білімдерін жүйелейді және тереңдетеді. Курста осы тұлғалармен жұмыс жасау жүйесі бар. Материалдардың мазмұнын игеру болашақ бакалаврдың дайындық сапасын едәуір арттырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық медицина

    Пән патология, дәрігерлік-педагогикалық бақылау білімін қалыптастыруға; спортшылардың жұмысқа қабілеттілігін, физикалық жай-күйін және дамуын зерттеудің әдістері мен тәсілдерін, профилактика қағидаттарын, алғашқы медициналық көмек көрсету қағидаларын меңгеруге бағытталған. Оқу барысында студенттер спортта қолданылатын фармакологиялық агенттерді, дене шынықтыру және спорт сабақтарында кездесетін аурулар мен жарақаттарды егжей-тегжейлі зерттейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық туризм

    Курс спорттық-сауықтыру туризмін оқытудың негіздерін ашады. Курсты оқу барысында студенттер спорттық-сауықтыру іс-шараларының түрлерін, жарысты ұйымдастыру және өткізу әдістерін, туризм техникасын қалыптастыру құралдарын біледі. Материал оқушылардың жалпы білім беру мекемелерінде дене шынықтыру бойынша сабақтан тыс жұмысты ұйымдастырудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жазғы сауықтыру лагерлерінде спорттық іс-шаралар ұйымдастыру

    Курс спорттық іс-шараларды іске асыру процесінде жазғы сауықтыру лагерьлерінде балалар мен жасөспірімдердің демалуы мен сауықтырылуын қамтамасыз ететін кешенді жағдайларды қамтиды. Пәнді оқу барысында білім алушылар әртүрлі жағдайларда, оның ішінде жазғы сауықтыру лагерьлерінде туындауы мүмкін қысылтаяң жағдайларда дене шынықтыру педагогтерінің іс-қимылдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары

    Курс білім алушылардың дене шынықтыру-сауықтыру технологиясын, сондай-ақ халықты сауықтыруға бағытталған кәсіби қызметтің тиімділігін арттыру мақсатында білім беру мекемесі жағдайында дене шынықтыру-сауықтыру қызметі процесінде сауықтыру жүйесін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық бағдарлау

    Пәнді игеру барысында студенттер бағдарлау әдісімен, бағдарлау бойынша жарыстардың әртүрлі түрлерімен танысады. Оқушылар бағдарлау жарыстарын жоспарлау кезінде қауіпсіздік мәселелерін біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, құқықтық, экономикалық және жаратылыстану ғылымдарының әдіснамалық негіздерін игеру үрдісінде шығармашылық даралықты көрсетеді және кәсіби ойлаудың жоғары деңгейіне жетеді
  • Кәсіби мақсаттарға қол жеткізу үшін ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін меңгерудің практикалық дағдыларын, Қазақстан Республикасында үштілділік саясатын іске асыру жағдайында көпмәдениетті тұлғаның қалыптасуының жоғары деңгейін көрсетеді; академиялық адалдық пен парасаттылықты көрсетеді;
  • Дене шынықтыру бойынша сабақтан тыс қызметті ұйымдастыру әдістерінің арсеналына ие; патриоттық тәрбие беру үшін ұлттық спорт түрлері мен ойындарды, сондай-ақ ақыл-ой тәрбиесі үшін әртүрлі зияткерлік спорт түрлерін пайдаланады; спорттық туризмді дамытады; жазғы сауықтыру лагерьлерінде және дене шынықтыру және спорт саласында қосымша білім беру саласында жұмыс істеуге дайындығын көрсетеді; спорт объектілерін салу кезінде қажетті нормативтік; секцияларда сабақ өткізу үшін дарынды балалар мен оқушыларды іріктеу білігін іске асырады;
  • Бұқаралық мектеп жағдайында және спортшыны жеке даярлау процесінде дене шынықтыру мен таңдалған спорт түрлеріне оқытудың психофизиологиялық негіздерін қолданады;
  • Таңдалған спорт түрлеріне оқытудың әдістемелік тәсілдерін қолданады, жұмыс сапасын арттыру үшін оқыту техникасын жетілдіреді; дене шынықтыру және спорт құралдарымен салауатты өмір салтын насихаттайды.
  • Таңдалған спорт түрлерін оқытудың үздік әдістемелік тәжірибесін қолданады, кәсіби қызмет процесінде оқыту және дене тәрбиесі технологияларын іске асырады;
  • Спортта нормативтік көрсеткіштер мен нәтижелілікке қол жеткізу үшін білім алушылар мен спортшылардың дене шынықтыру дайындығының сапасын жақсарту мақсатында үздік педагогикалық және басқарушылық практиканы іске асырады; кәсіби қызметте ғылыми-зерттеу тәсілін пайдаланады; қазіргі заманғы цифрлық технологиялар құралдарымен дене шынықтыруды on-line оқыту дағдыларына ие;
  • Философия, Қазақстанның қазіргі тарихы, дене шынықтыру және спорт тарихы, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психология білімдерін ұштастыру негізінде қазіргі қоғамның даму жағдайын талдайды; қоғамның әлеуметтік проблемаларын түсінеді және оларды мемлекет игілігі үшін шешуге жауапты болады;
  • Кәсіби қызмет сапасы мен өмір сүру деңгейін арттыру үшін заманауи цифрлық технологияларды пайдаланады;
  • Мүмкіндіктері шектеулі адамдарды оқыту мен тәрбиелеудің заңдары мен заңдылықтарын ескереді; спорттық медицина, емдік және бейімдік дене шынықтыру әдістері білімі негізінде кәсіби қызметті іске асырады; дене шынықтыру және спорт гигиенасының және спорттық метрология нормаларының сақталуын бақылайды; кәсіби қызмет тәжірибесінде заманауи дене шынықтыру-сауықтыру технологияларын пайдаланады;
  • Білім алушыларды дене шынықтыру мен спортқа тарту процесінде үздік әдістемелік практикаларды, өскелең жастардың таңдаған спорт түрлері мен дене тәрбиесін оқытудың жоғары нәтижелілігіне қол жеткізу технологияларын меңгерген;
  • Жаттықтырушылық және оқытушылық қызметтің кәсіби мақсаты мен міндеттеріне қол жеткізу үшін биохимияны, тамақтанудың биохимиялық негіздерін және спорттық биомеханиканы қолдану дағдыларын меңгереді
Top