Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01519 Физика және информатика мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Білім берудің заманауи жүйесінің ғылыми негіздемесі. Әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білімнің рөлі. Педагогиканың әдіснамалық негіздері, зерттеу әдістері. Тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, функциялары және оны жүзеге асыру технологиясы.Оқытудың мәні. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары. Педагог кадрларын даярлау, мұғалімнің жеке қасиеттерін, кәсіби құзыреттілігін, шеберлігін қалыптастыру жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы'
    Несиелер: 5

    Компьютерде есептерді шешудің негізгі кезеңдері, тіл деректерінің негізгі түрлері мен құрылымы, жоғары деңгейлі алгоритмдік бағдарламалау тілінің синтаксисі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен қазіргі мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологиядағы міндеттер мен әдістер. Психика, сана және өзін-өзі тану. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер. Адамның мінез-құлқы мен психикасын реттеудегі психикалық күйлердің рөлі. Жеке типологиялық қасиеттер мен категориялар: бағдарлау, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатиканың теориялық негіздері'
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық өнімді құрудың негізгі кезеңдері. Алгоритмдер теориясы. Бағдарламалық жасақтаманы ұйымдастыру ұғымы және оның ішкі құрылымы. Логикалық элементтер. Элементтердің негізі. Тікелей және кері тапсырмалар. Пост және Тюринг машиналары шексіз жады бар машиналар сияқты. Пост және Тьюринг машиналарын қолдана отырып алгоритмдік есептерді шешу. Деректер құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Механика
    Несиелер: 5

    Материалдық нүктенің үдемелі қозғалысының кинематикасы мен динамикасы. Материалдық нүктенің айналмалы қозғалысы. Жұмыс және энергия. Қатты дене механикасы. Гравитациялық өріс. Өріс теориясының элементтері. Тербелмелі қозғалыс. Гармониялық тербеліс. Релятивистік импульс. Масса мен импульстің байланысы. Жалпы энергия. Акустика. Доплер эффектісі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика
    Несиелер: 5

    Матрицалар және оларға қолданылатын амалдар. Айқындалған және айқындалмаған матрицасы бар сызықтық теңдеу жүйелері және оларды шешу әдістері. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі векторлар. Векторларға сызықтық және сызықтық емес амалдар. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі геометриялық нысандар және олардың өзара орналасуы. Біраргументті функциялардың әртүрлі формалары және олардың шектерін, туындыларын табу. Айқын функцияны біріктіру әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • C++-те программалау'
    Несиелер: 5

    Бағдарламалау тілінің негізгі құрылымдары: бағдарлама құрылымы, айнымалылардың негізгі түрлерінің сипаттамасы, тілдің басқару құрылымдары, массивтер мен көрсеткіштер, функциялар мен процедуралар, жолдармен, сілтемелермен және сілтемелермен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Теориялық физика негіздері
    Несиелер: 5

    Классикалық механикадағы кеңістік және уақыт. Физикалық өрістерді математикалық аппаратпен сипаттау. Электрлік заряд және вакуумдағы электромагниттік өріс. Электродинамиканың эксперименттік негіздері. Вакуумдағы электрстатикалық өрістің теңдеулері. Вакуумдағы электрмагниттік өріске арналған Максвелл теңдеулер интегралды және дифференциалды түрлері. Электромагниттік толқындар, олардың таралу жылдамдығы. Салыстырмалылықтың арнайы теориясының (САТ) эксперименттік негіздері. Эйнштейн постулаттары. Релятивистік динамика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электр және магнетиз
    Несиелер: 5

    Электростатика. Диэлектриктер. Электр өрісіндегі өткізгіштер. Өткізгіштегі тұрақты ток. Электролиттердегі ток. Газдардағы ток. Диэлектриктер және жартылай өткізгіштер. Магнит өрісі. Электромагниттік индукция. Заттардың магниттік қасиеттері. Максвелл теориясы. Электромагниттік тербелістер. Айнымалы ток алу. Электромагниттік толқындар және оларды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану'
    Несиелер: 3

    "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының философиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының қағидаттары. "Өзін-өзі тану"м азмұнының негізі ретіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Өзін-өзі танудың мақсаты - ақиқат, әділ мінез және тыныштық. Махаббат-өзін-өзі танудың негізгі қағидасы. "Зорлық-зомбылықтың" ерекше сипаттамалары. Зорлық-зомбылықтың үш аспектісі. "Өзін-өзі тану" пәні мен басқа пәндермен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Газдардың кинетикалық теориясы, зат құрылысы және термодинамика ( курстық жұмыс)
    Несиелер: 5

    Заттардың агрегаттық күйлері және олардың белгілері. Газдардың молекулалық-кинетикалық теориясының негізгі қағидалары. Термодинамикалық параметрлер. Статистикалық әдіс. Максвелл және Больцман таралуы. Термодинамиканың бірінші бастамасы. Термодинамиканың екінші бастамасы. Тасымалдау процестері. Нақты газдар. Сұйықтар. Қатты денелер. Фазалық түрленулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие процесі-тұтас педагогикалық процестің ажырамас бөлігі. Мектептің, сыныптың тәрбие жүйелері. Қазіргі білім беру үрдісіндегі білім беру технологиялары. Сынып жетекшісінің оқушылар ұжымымен, қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Оқушылармен кәсіби бағдарлық жұмыс жүргізудің әдістемесі. Оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастық технологиялары. Тәрбие жұмысының нәтижелері мен тиімділігін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оптика, атомдық және ядролық физика
    Несиелер: 5

    Фотометрия. Жарықтың интерференция және дифракция құбылыстары. Жарықтың поляризациясы және дисперсиясы. Геометриялық оптика. Оптикалық голография . Изотропты және анизотропты ортада жарықтың таралуы. Жарықтың жұтылуы және шашырауы. Сәулелену түрлері. Жарықтың әсерлері. Қозғалмалы ортада жарықтың таралуы. Резерфордтың α-бөлшектердің шашырауы бойынша тәжірибелері. Жарық пен бөлшектердің корпускулалық-толқындық табиғаты. Шредингер теңдеуі. Паули принципі. Ядролық магниттік резонанс. Қатты денелердің зоналық теориясының элементтері. Ядроның құрылысы . Масса ақауы. Ядроның байланыс энергиясы. Радиоактивтілік және оның түрлері. Бөлшектерді тіркеу әдістері. Ядролық реакциялар. Ядролық энергетика мәселелері. Элементер бөлшектер физикасы. Ядролық сәулеленудің затпен әрекеттесуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Нысанға бағытталған бағдарламалау (курстық жұмыс)
    Несиелер: 5

    Программалау құралдарына шолу. Microsoft Visual Studio ортасында жұмыс істеудің бастапқы дағдылары. С# тілінің деректер түрлері. Мағынасы мен сілтемесі бойынша берілетін түрлері. С# синтаксисі және C++ -тен айырмашылықтары. C# бағдарламасының құрылымы. Тілдің негізгі құрылымдары, басқару құрылымдары. NET платформасында объектіге бағытталған бағдарламалау. Консольдік қосымшалар мен жобаларды құру. Өрістер, қасиеттер, қол жетімділік модификаторлары, статикалық өрістер және әдістер. Тек оқуға арналған өрістер. Тұрақтылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютер архитектурасы және желілер'
    Несиелер: 5

    Компьютердің логикалық негіздері, логикалық өрнектер мен шындық кестелеріне негізделген логикалық тізбектерді синтездеу, компьютерде белгісіз және қол қойылмаған сандарды ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сызықтық емес оптика және элементар бөлшектер физикасы
    Несиелер: 5

    Сызықты емес оптика туралы түсінік. Оптикадағы сызықты емес эффекттер. Сызықты емес дисперсия. Жарықтың өзін-өзі фокустауы. Өзін-өзі дифракциялау. Лазер сәулесінің затпен сызықты емес әрекеттесуі. Көп фотонды жұтылу және ионизация. Бейсызық фотоэффект. Күшті лазерлік сәулеленудің затпен әрекеттесуі. Электрондық, күшті және әлсіз өзара әрекеттесулер. Ядролық күштер. Элементар бөлшектердің жіктелуі. Өзара әрекеттесудің стандартты моделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жүйелік программалық жасақтама'
    Несиелер: 5

    Жүйелік және қолданбалы бағдарламалық жасақтаманың мақсаты мен негізгі функциялары, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуге арналған өмірлік цикл модельдері, операциялық жүйелердің түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару объектісі, субъектісі және функциялары. Мектеп жүйесін басқарудың формалары мен тәсілдері. Басқару дағдыларын игеру: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, талдау және бақылау. Білім беру мекемесінің инновациялық процесін диагностикалау және басқару. Бөлімше басшыларының, мұғалімдер мен сынып жетекшілерінің технологиялық деңгейі мен кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару. Білім беру менеджерлерінің басшылығы мен көшбасшылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Астрономия және астрономияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сфералық және практикалық астрономия негіздері. Аспан сферасы. Аспан сферасының негізгі элементтері және оның тәуліктік айналуы. Астрономиялық координаттар. Уақытты өлшеу мәселелері. Күн жүйесінің кинематикасы. Аспан механикасының негіздері. Жұлдыздар физикасы. Біздің галактика. Космология мәселелері. Орта мектеп дамуының қазіргі кезеңінде астрономияны оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері. "Физика және астрономия" мектеп курсының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ІТ технологияларды оқыту әдістемесі'
    Несиелер: 5

    Информатика бойынша жалпы білім беру стандартының мақсаты мен функциялары, информатика сабағының құрылымы және оған қойылатын талаптар, оқытудың әдістері мен ұйымдастырушылық нысандарын іске асыру, оқыту нәтижелерін тексеру мен бағалауды ұйымдастыру, информатиканы саралап оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбиіне негізделген қазақ жазуының тарихы. Латын әліпбиін зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбиін оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиін оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздері. Латын әліпбиінің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу әрекетінің түрлері арқылы латын әліпбиін меңгеру. Латын әліпбиінің халықтық жазуының әдістемелік жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп эксперименттерінің технологиясы
    Несиелер: 6

    Электррадиоөлшеуіш приборлармен танысу. Орта мектептің физика курсы бойынша демонстрациялық тәжірибелер. Механика, гидростатика заңдары,жылу құбылыстары, молекулалық физика бойынша демонстрациялар. Электродинамика бөлімі бойынша демонстрациялар. Электромагниттік тербелістер,айнымалы ток тақырыптары бойынша демонстрациялар. Геометриялық оптика және толқындық оптика бойынша демонстрациялар. Кванттық физика бойынша демонстрациялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау Құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі бағалау. Бөлімнің жиынтық бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-аналармен жұмыс. Студенттің жеке үлгерімі. Студенттің жеке даму траекториясын түзету. Студенттерді ынталандыру. Рефлексия. Рефлексивті есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Python –да программалау'
    Несиелер: 5

    Python бағдарламалау ортасын орнату және баптау. Деректер типтері және Python-ның құрамдас объектілері. Python программасының орындалу барысын басқару құрылымдары. Пайдаланушы функциялар және функционалды программалау негіздері. Модульдік бағдарламалау. Python тілінің стандартты және стандартты емес модульдері. Математикалық модульдер. Сандық әдістер модулін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта мектепте физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Орта мектепте физиканы оқытудың негізгі міндеттері. Орта оқу орындарының физика курсының құрылымы мен мазмұны. Физика пәні бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру. Физика бойынша оқу эксперименті. Физика бойынша факультативтік курстар, олардың мақсаты және оларды өткізу әдістемесі. Сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстар: жоспарлау, ұйымдастыру, өткізу. Мектептегі физика курсының әр бөлімінің физикалық ұғымдарының, заңдары мен теорияларының негіздерін ғылыми-әдістемелік талдау және қалыптастыру әдістемесі. Мектептегі физика курсының бөлімдері бойынша зертханалық жұмыстарды жүргізу әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физикадан виртуалды зертханалық жұмыстар
    Несиелер: 5

    Механика бойынша зертханалық жұмыстарды орындаудың сандық нұсқалары. Компьютерде молекулалық физика және термодинамика бойынша зертханалық жұмыстарды орындау. Электр тізбектері мен тұрақты ток заңдары бойынша зертханалық жұмыстардың электрондық нұсқалары. Геометриялық және толқындық оптика бойынша виртуалды зертханалық жұмыстар. Үйкеліспен көлбеу жазықтық бойынша сырғу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Криптография негіздері
    Несиелер: 4

    Криптологияның негізгі түсініктері мен анықтамалары. Цезарь шифры. Қарапайым және қос орын ауыстыру, сиқырлы шаршы шифрлары. Симметриялық криптожүйелер. Орын ауыстырулар. Моноалфавитті және көпалфавитті алмастырғыштар. Вижинер шифрлау жүйелері. Жалған кездейсоқ генераторлары. Гаммалау. Асимметриялық криптожүйелер модельдері. Бір бағытты функциялар. RSA алгоритмі. Криптографиялық хэш функциялары. Эллиптикалық кілттердегі криптожүйелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Экология тарихы және даму кезеңдері; экология бөлімдері; биосфера және оның құрылымы; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану жолдары; тұрақты даму концепциясы; антропогендік жүктеменің қоршаған ортаға, өркениетке әсері; тұрақты дамуды қамтамасыз ету үрдістері; ҚР-да тұрақты дамуға қол жеткізу мүмкіндіктері; техногенез және техносфераның тұрақты дамуға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Растрлық және векторлық графика
    Несиелер: 5

    Суреттерді компьютер жадында көрсету тәсілдері. Түсті модельдерді қолдану. Компьютерлік графиканың аспаптық ортасы. Графикалық жұмыстарға арналған компьютерді аппараттық қамтамасыз ету. Растрлық және векторлық графиканың көмегімен кәсіби мәселелерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 4

    Ақпараттық қауіпсіздікті құқықтық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету. Ақпаратты қорғауда техникалық құралдарды пайдалану. Бағдарламалық-аппараттық құралдар. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістері. Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері. Ашық кілттер инфрақұрылымының жұмысын іске асыру. Вирусқа қарсы ақпаратты қорғау құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық үрдістерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Модель түсінігі. Модельдеу түрлері. Физикалық процестерді математикалық модельдеу. Физикалық есептерді сандық модельдеу. Физикалық құбылыстарды модельдеу. Физикалық және кездейсоқ процестерді модельдеу. Виртуалды зертханалар. Физикалық модельдерді құру бағдарламалары. Үш өлшемді модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Автоматика және есептеу техникасының негіздері
    Несиелер: 6

    Автоматика және есептеу техникасы жүйелеріндегі сигналдар. Аналогтық және сандық сигналдар. Автоматты және сандық құрылғылардың аналогтық элементтері. Жартылай өткізгішті оптоэлектроника элементтері. Электрлік емес шамаларды электрлік сигналдарға түрлендіргіштер. Датчиктер; олардың түрлері. Цифрлық техниканың негізгі тораптары: регистрлер; арифметикалық-логикалық құрылғы - сумматорлар; кодтардың түрлендіргіштері - шифраторлар, дешифраторлар; цифрлық техниканың есте сақтау құрылғысы. Сандық-аналогтық түрлендіргіштер. Аналогтық-сандық түрлендіргіштер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері.Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Микроконтроллерді программалау'
    Несиелер: 5

    Микроконтроллерлердің құрылымы мен жіктелуі. Блоктардың функционалды қолданылуы және жұмыс принциптері. Микропроцессорлармен байланыс және олардың айырмашылықтары. Микроконтроллерлер үшін бағдарламалар құру принциптері. Микроконтроллерлерге арналған тілдер мен бағдарламалау құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы, жүйесі, қағидаттары; кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары; кәсіпкерлік құқықтық қатынастар; мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері; заңды тұлға ұғымы, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы; кәсіпкерлік міндеттемелер; кәсіпкерлікті техникалық реттеу; кәсіпкерлікті лицензиялау; кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу; кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері; кәсіпкерлікті салықтық реттеудің негіздері; тұтынушылардың құқықтарын қорғау; кәсіпкерлердің заңдық жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Радиоэлектроника
    Несиелер: 6

    Радиоэлектроника мен микроэлектрониканың даму тарихына қысқаша шолу. Радиоэлектрондық аппаратураның элементтік базасы және заманауи микроэлектрониканың жетістіктері. Радиотехникалық тізбектер мен сигналдар. Жартылай өткізгіш аспаптардың жұмыс принциптері: диодтар, транзисторлар, оптоэлектрондық аспаптар, тиристорлар, интегралды схемалар. Аналогты электроника: электронды күшейткіштер, генераторлар, түзеткіштер, электр сүзгілері. Сандық электроника: логикалық элементтер, регистрлер, қосындылағыштар; кодтардың түрлендіргіштері: шифраторлар, дешифраторлар. Электрониканың даму перспективалары және қолданудың жаңа бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы физика
    Несиелер: 4

    Кинематика және динамика заңдарын, сақталу заңдарын және бүкіләлемдік тартылыс заңын қолдану. Газ заңдарын, нақты газдар мен сұйықтықтардың қасиеттерін практикалық қолдану. Электростатика және тұрақты ток заңдарын қолдану. Әр түрлі ортадағы электр тогы және оны қолдану. Токтың магнит өрісі, электромагниттік индукция заңы және оларды қолдану. Геометриялық және толқындық оптика, сәулелену түрлері, жарықтың әсері және оларды қолдану. Атом мен атом ядросының физикасы және оларды халық шаруашылығында қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру робототехникасы
    Несиелер: 5

    Робототехникалық жүйелер түсінігі және оларды қолдану тәсілдері. Алгоритмдік, логикалық, бағдарламалық және техникалық жобалау. Робототехникалық жүйелердің жұмыс істеу принциптері. LEGO Mindstorms және Arduino UNO базасында роботтарды құрастыру. Робототехникалық жүйелерінің аппараттық және бағдарламалық жүзеге асырылуы. Құрылымы, жұмыс алгоритмдері және бағдарламаларды құру принциптері. Логикалық және бағдарламалық жобалау кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физикадан есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 3

    Денелердің түзу және қисық сызықты қозғалысы. Айналмалы қозғалыс динамикасы. Жұмыс, энергия, қуат. Механикадағы сақталу заңдары. Механикалық тербелістер. Идеал газ теңдеулері. Термодинамиканың бірінші және екінші бастамасы. Электростатика. Кулон Заңы. Электроемкость. Конденсаторлар. Электр тогының магнит өрісі. Геометриялық оптика. Жарықтың шағылу, сыну заңдары. Жарық кванты. Фотоэффект құбылысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық'
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Ойлау түрі, зияткерлік даму деңгейі,темперамент, қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері:. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі Smart құрылғылар'
    Несиелер: 5

    3D принтердің, лазерлік кесудің, smart тақтасының құрамдас бөліктері мен жұмыс принциптері туралы негізгі ұғымдар, осы құрылғыларды пайдалану қауіпсіздігі, 3D принтерде басып шығаруға арналған пластик түрлері, 3D принтермен жұмыс істеуге арналған бағдарламалық құралдар және лазерлік кесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект негіздері
    Несиелер: 5

    Жасанды интеллекттің даму тарихы. Логикалық бағдарламалаудың негізгі конструкциялары. Фактілер мен ережелер. Логикалық бағдарламалардың есептеу моделі. Логикалық схемалар. Пролог тілінде бағдарламаның орындалуын басқару. Терезе интерфейсі. Мәліметтер базасын бағдарламалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON9

    Заманауи бағдарламалау тілдерінде бағдарлама кодтарын жазуды меңгеру, бағдарламалау тілдерінің әртүрлі аспаптық ортасын салыстыру, объектіге бағытталған технология негізінде бағдарламалық өнімдерді жобалау, ақпаратты қорғаудың заманауи бағдарламалық және аппараттық құралдарын қолдану. Бағдарламалау тілдерін талдау.

  • Код ON5

    Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON11

    Әр түрлі графикалық бағдарламалардың мақсаттары мен функцияларын, жобалау әдістерін, жұмыс алгоритмдерін және роботтарға арналған бағдарламаларды құру принциптерін, жасанды интеллект негіздерін талдау. Роботтарды құрастыру және бағдарламалау, бағдарламалық қамтамасыз етуді күйге келтіру дағдыларын меңгеру, пайдаланушыларды бағдарламалық өніммен жұмыс істеуге үйрету.

  • Код ON7

    Жалпы физиканың негізгі заңдылықтарын білу, оларды практикалық мәселелерді шешу үшін қолдану, табиғи құбылыстар мен процестерді сипаттауға, талдауға, эксперименттік зерттеуге, модельдеуге физиканың қазіргі заманғы тәсілдері мен әдістерін пайдалану дағдыларын меңгеру. Физикалық құбылыстарды талдау.

  • Код ON8

    Жоғары математика негіздерін меңгеру; теориялық физика бойынша білімдерін көрсету және оларды кәсіби қызметте қолдану. Кәсіби есептердің алгоритмдерін құрудың типтік әдістері мен тәсілдерін талдау, мәліметтер базасының объектілерін құру, сұраныстар жасау, қажетті нәтижелерді шығару үшін ақпарат пен есептерді енгізу формалары.

  • Код ON3

    Түрліқызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON12

    Физика бойынша оқу экспериментінде қолданылатын техникалық құралдардың, жабдықтардың және өлшеу аспаптарының арсеналын, оқу радиоэлектрондық аппаратурасы жұмысының физикалық негіздерін талдау. Оқу процесінде зертханалық жабдықтар мен өлшеу құралдарын қолдана білу. Физика бойынша мектеп эксперименттерінің технологиясын меңгеру.

  • Код ON2

    Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON4

    Өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау

  • Код ON6

    Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын және білімді бағалауды меңгеру.

  • Код ON10

    Оқу пәнінің мазмұнын, физика, астрономия және информатика пәндерін оқыту әдістемесін талдау. Күтілетін нәтижелерге қол жеткізу үшін оқу мақсаттарын қоя білу, оқу материалдарын дайындау, оқытудың белсенді және инновациялық әдістерін пайдалану, оқытудың практикамен байланысын жүзеге асыру.

Top