Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02187 Графика в Т.Қ.Жүргенов ат. Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Графикалық өнер саласында авторлық туындыларды жасаудың теориялық және практикалық білімі бар мамандарды, жоғары кәсіби білім беру саласында графикалық өнер оқытушыларын, сондай-ақ станоктік графика саласында ғылыми зерттеулер жүргізетін ғылыми қызметкерлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M033 Бейнелеу өнері
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курста мәдениет динамикасындағы ғылымның даму мәселелері, принциптері мен әдістері, құрылымы мен модельдері, ғылыми-философиялық білімнің рухани мәдениетпен тығыз байланысты қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Монументалды-сәндік кескіндемеден оқытудағы ғылыми-практикалық әдістерінің төлсипаты
    Несиелер: 4

    Бұл курс білім алушылардың шығармашылық-кәсіби деңгейін арттыру үшін монументалды сәндік кескіндеме бойынша оқытудың қажетті іскерліктері мен әдістемелерін қамтамасыз етеді. Монументалды кескіндеме туындысын жасау үшін магистранттардың жеке қолжазбаларын анықтайды. Сонымен қатар, монументалды өнер мектебінің негізгі даму кезеңдері қарастырылуда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Бұл пән бакалавриатттан кейінгі білім беру деңгейінің жалғасы болып табылады және магистранттарға шет тілін кәсіби меңгертуді негізгі мақсат етеді. Пән магистранттардың кәсіби шеттілдік дереккөздермен жұмыс жасау дағдысын жетілдіру арқылы білім бағдарламасының өзге пәндерін меңгеруге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар халықаралық кәсіби ортаға кірігуге және шет тілін мәдениаралық қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнердегі креативті ойлау
    Несиелер: 4

    Курс барысында магистранттар бизнес, ғылым, мәдениет, өнер, саясат сияқты барлық динамикалық өмір салаларында стандартты емес ойлау дағдыларын жинақтайды және жаңартады. Курс барысында магистрант креативті ойлауды әртүрлі білімнің бірігуінің синергетикалық өнімі ретінде анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру үдерісіне сандық технологияларды интеграциялау
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - "бұлтты" технологиялар архитектурасы, "бұлтты" сервистерді жобалау тәсілдері мен ерекшеліктері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу, сондай-ақ негізгі қолданыстағы "бұлтты" платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да станоктік графиканы оқытудағы ғылыми-практикалық әдістерінің төлсипаты
    Несиелер: 4

    Бұл курс білім алушылардың шығармашылық-кәсіби деңгейін арттыру үшін станоктік графика бойынша оқытудың қажетті іскерліктерімен және әдістемелерімен қамтамасыз етеді. Станоктік графика туындыларын жасау үшін магистранттардың жеке жазбаларын анықтайды. Сонымен қатар, Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақстандық графика мектебінің даму сипаты қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курс жоғары оқу орнының мәселелері мен педагогика негіздерімен, білім беру үдерісі мен тәрбие жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру мен талдаудың замануи технологияларымен таныстырып, оқытушы мен студент арасындағы байланыстың технологияларына мән береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс басқару психологиясы, менеджмент психологиясы және ұйымдастырушылық психология аспектілерін ашып, басқару қызметінің психологиялық құрылымының мазмұны мен маманның психологиялық мәдениетін жоғарылатуына түсінік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Art (Өнер) және жасанды интеллект
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: компьютерлік лингвистиканың негізгі теориялары мен концепциялары және жаңа форматтар, жасанды интеллект үрдістері. Пән компьютерлік лингвистиканың теориясы мен тәжірибесін, мәліметтерді лингвистикалық талдау және олардың ықпалдасуын, талдауын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Креативті қызметтегі маркетингтік стратегиялар
    Несиелер: 4

    Курс маркетингтің қалыптасқан жүйесін креативті индустрияның тенденциясы мен заңдылықтары контексіне сәйкес сарапқа салады. Маркетингтің барлық құрамы – ұсынылған тауар сапасы, оның бағасы, жарнама мен маркетингтік «төрттік» арт-менеджмент заңдылықтарына орай түзетіледі, талданады және жүйеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер саласындағы жобаларды басқару
    Несиелер: 4

    Бакалавриат деңгейінде педагогикалық қызмет негіздерін оқу. Профильді пәндер бойынша жұмысқа бару және өткізу.Нақты оқу орнында немесе шығармашылық ұжымда хореографиялық композицияның қойылым процесін ұйымдастырудың практикалық дағдылары. Құжаттарды жинау және рәсімдеу дағдысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің тұжырымдамасы
    Несиелер: 6

    Курс ғылыми таным тарихымен, ғылыми зерттеу әдістемесімен және әдістерімен, зерттеу үдерісінің құрылымы және мазмұнымен, ғылыми жұмыс жоспарын: құрылымы, кезеңдері және тәсілдері, зерттеу тұжырымдамасын құруға, логикалық заңдылықтар мен аргуменнтеу ережелерін тәжірибеде қолдануға, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижесін көрсету жолдарына үйретеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнердегі көркемдік стильдің эстетикасы
    Несиелер: 5

    Курста әлемдік мағыналы заманауи суретші-мүсіншілердің шығармашылығы мен қолтаңбалық әдістерінің ерекшеліктері туралы дәріс оқылады...

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі контекстегі әлемдік өнердің көркемдік түсініктері
    Несиелер: 4

    Ұсынылған пән аясында өнер теориясы мен тарихының тұжырымдамалық мәселелері қарастырылады. Салыстырмалы көзқарас, ауқымды тарихи дискурс әлемдік өнер эволюциясының заңдылықтарын құрылымдауға, көркем образдардың хронологиялық және географиялық контекстпен байланысын түсінуге мүмкіндік береді. Өнер тарихы бір-бірімен және дәуір контексімен байланысты көркем ұғымдардың проблемасы ретінде, өнер біртұтас көркемдік кеңістік ретінде қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнертану методологиясы және заманауи гуманитарлық зерттеулердің жаңаша тәсілдері
    Несиелер: 5

    Курс зерттеу әдіснамасы өнертану жылғы антикалық қазіргі заманға дейінді қамтиды. Магистранттар даму динамикасы өнертану, аты-жөні маңызды өнертанушылар туралы ақпарат алады; өнердің негізгі әдістемелік постулаттары, олардың еңбектері, даму заңдылықтары өнер тарихы, қазіргі заманғы әдіснамасы зерттейді; бұл визуалды өнер қырынан негізгі теориялық санаттары мен тәсілдерді түсіндіру дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Станоктік графикадағы композициялық талдаудың құрылымы
    Несиелер: 6

    Курс қоғамдағы негізгі өзекті әлеуметтік маңызды тақырыптармен таныстырады. Оқу барысында студенттер станоктік графикадағы композициялық шешімді іздеу әдістемесінің теориясын және тәжірибесін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Монументалды композициядағы жаңаша көркемсуреттік бетбұрыстар
    Несиелер: 6

    Бұл курс көркемдік стильдер мен бағыттар туралы білімді қалыптастырады, оның аясында монументалды кескіндемедің жаңа тенденциялары дамиды. Магистрант ХХ ғасырдың соңы мен XXI ғасырдың басындағы көркем тәжірибенің жаңа формаларын оқып, Қазақстандағы морализм мен стрит-арт ерекшеліктерін түсінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік өнердің мәдени ландшафтары
    Несиелер: 4

     Бұл курс шығармашылық мамандықтарға арналған. Мұнда әлемдік өнер тарихы әр дәуірдің ең өткір мәселелерін көтеретін идеяларды, бейнелерді, символдарды хронология тұрғысынан емес, көркемдік кеңістік ретінде қарастырады. Уақыт пен кеңістікте өнер тілінің әмбебаптығын түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел басылымдарына ғылыми мақалалар жазудың принциптері мен әдістері
    Несиелер: 4

    Курс ғылыми метрикалық деректер базасымен және көрсеткіштермен жұмыс істеуге, зерттеу әдістерін меңгеруге және өз бетінше зерттеуді жүзеге асыруға, шетелдік басылымдарда ғылыми мақаланы ресімдеуге және жариялауға үйретеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнертану контекстіндегі көркем сын
    Несиелер: 6

    Өнертану контекстіндегі көркем сын» пәні көркем сынның тарихи дамуымыздың түрлі кезеңдеріндегі өзекті проблемалары зерттеу нысаны ретінде қарастырылады. Көркем сын, гуманитарлық білімнің бір бөлшегі ретінде, өнертану ғылымында зор рөл атқарады, оның өзіндік ерекшелігі бар және заманауи өнер әлеміндегі үрдістерді талдауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Станоктік пен кітап графикасындағы ұлттық фольклордың интерпретациясы
    Несиелер: 4

    Курста кеңестік пен тәуелсіздік кезеңдеріндегі отандық кітап графикасы мен станоктік графикасының туындыларындағы ұлттық фольклордың интерпретациясы зерттеледі. Эпостық шығармалар бейнеленген белгілі суретші-графиктердің туындыларындағы өзіндік қолтаңбалары талданып, көркемдік құндылығының ерекшелігі белгіленеді. ХХІ ғасыр басындағы ұлттық графика өнеріндегі қазақ фольклорлық мотивтердің заманауи көркемдік трансформациясын жаһандану дәуірінің талаптарына сәйкес маңыздылығы анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның монументалды-сәндік өнеріндегі дәстүр мен жаңашылдық
    Несиелер: 4

    Бұл курс Қазақстан бейнелеу өнерінің даму үрдістеріне монументальды-декоративтік өнердің рөлі мен әсері туралы білімді қалыптастыру үшін қызмет етеді. Сонымен қатар курс магистрантты әлемдік бейнелеу өнері контекстіндегі заманауи монументальды-декоративтік кескіндеме өнерінің даму перспективаларымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем сынның өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Курс ХХ ғасырдың маңызды сыни мәтіндерімен, олардың мазмұнымен және бағдарламаларымен таныстырады, рецензияны, сыни мақалаларды, жалпылама шолу жасау әдістемесін; шығармаларды, көрмені.....

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 4

    Психологиядағы творчество мәселесі. Творчество мәдени, антропологиялық және әлеуметтік феномен ретінде. Творчество теориялары. Творчество және креативтілік. Креативтіліктің дамуына әлеуметтік факторлардың әсері. Творчествоның индивидуалды-тұлғалық шарттануы. Творчество психологиясының зерттеу әдістері. Творчестволық процесстің өту фазалары. Творчество үшін қажетті эмоциялар мен сезімдер және сезімдердің дамуы. Мотивация және творчество. Творчестволық процестерді модельдеу. Творчество терапия формасы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи жаһандық әлемдегі қазақстандық бейнелеу өнерінің байланысы
    Несиелер: 4

    ХХ ғ. аяғы - ХХІ ғ. басында шетелде қазақстандық өнерді таныстырып жүрген отандық суретшілердің туындыларын зерттеу және талдау жүргізіледі, соның ішінде, жүзеге асырылып жатқан «Рухани жаңғыру» мемлекеттік бағдарламасының «Жаһандық әлемдегі заманауи қазақстандық мәдениет» жобасы шеңберіндегі іс-шараларда қамтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Диссертациялық зерттеу шеңберіндегі монументалды кескіндеменің жобасын жасау
    Несиелер: 4

    Бұл курс диссертациялық зерттеу шеңберінде монументалды кескіндеме туындыларының авторлық эскиздерін әзірлеу бойынша қажетті іскерліктер мен кәсіби дағдылар кешенімен қамтамасыз етеді...

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнер психологиясы
    Несиелер: 4

    Курс өнер туындыларын жасаудағы психикалық іс-әрекеттің ерекшеліктерін зерттейді, оларды қабылдау мен түсіну үдерісінің заңдылықтарын, көркемдік тәрбие мен эстетикалық дамудың психологиялық мәселелерін ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    ON2 Кәсіби ағылшын тілін игеріп, кәсіби шетелдік дереккөздермен жұмыс істеу қабілеттілігі болады. Халықаралық кәсіби ортаға бейімделіп ағылшын тілін мәдени аралық қатынас ретінде пайдалануға қабілеттілі. Өнер саласындағы ғылымның дерекқорларын пайдаланады, өздігінше зерттеулер жүргізіп баспалардың халықаралық ережелері мен талаптарына сәйкес ғылыми мақалаларды безендіріп жариялайды.

  • Код ON3

    ON3 Жоғары мектеп педагогикасының жалпы мәселелерін, оның әдістемелік пен теориялық негіздерін және талдаудың заманауи технологияларын игерген. Оқу-әдістемелік жұмыс жүргізіп, «Мүсін» білім бағдарламасы бойынша жоғары оқу орнында оқытушылық қызметке дайын.

  • Код ON8

    ON8 Станоктік графика туындыларындағы композициялық шешімдердің көркемсуреттік тәсілдері мен бағыттарын ажыратады. Станоктік графика туындыларын жасау бойынша мемлекеттік пен жеке тапсырыстарды орындау кезінде кәсіби ғылыми-шығармашылық қызметті орындайды. Станоктік графикадан қайталанбас авторлық туындыларды жеке қолтаңбасымен жасауға қабілеттілі.

  • Код ON7

    ON7 Өнертанушылық зерттеудің әдіснамалық негіздерін анықтайды. Өнер тарихы саласында жаңа қолданбалы білімді құру дағдыларына ие. Сынның көркемсурет мәдениетіндегі рөлін анықтайды. Отандық және шетелдік сында көркемсурет мектептерін қалыптастыру мәселелерін жіктейді.

  • Код ON1

    ON1 Ғылымның тарихы мен философиясы қалыптасуының сұрақтарын, оның өзекті мәселелерін, ғылыми қызметтін ұстанымдары мен әдістерін, мәдениет ырғағындағы ғылым дамуының құрылымы жөнінде пікір талас жүргізеді. Ғылымның концепциясы мен даму модельдерін, әдістемелік ұстанымдарын, жеке өзінің ғылыми зерттеу нәтижелері құрылымы мен безендіруін игерген. Ғылыми зерттеу әдістерін, ғылыми-танымдық қызметтің негізгі категорияларын, ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың теориялық-әдістемелік негіздерін ажыратады.

  • Код ON5

    ON5 Креативті ойлауды іс жүзінде әртүрлі білім тоғысуының синергетикалық өнімі ретінде анықтайды. Педагогикалық және басқару қызметі шеңберінде өзіндік идеяларды қалыптастыру мақсатында креативтік ойлау әдістерін қолданады. Қазіргі бейнелеу өнерінің даму тенденцияларын талдап анықтайды. Әлемдік өнер тарихының ғылыми тұжырымдамалары туралы түсініктері бар. Сандық технологияларды өнер саласындағы білім беру үдерісіне қосады. Инновациялық білім беру технологияларының интерактивті құралын жасайды.

  • Код ON9

    ON9 «Жаһандық әлемдегі заманауи қазақстандық мәдениет» мемлекеттік жобасының шеңберінде шетелде қазақстандық өнерді насихаттайтын отандық суретшілердің станоктік графика туындыларын талдап салыстырады. Отандық өнер тарихының ережелерін әлемдік ағымдар мен жаһандану жағдайындағы қазақстандық қоғам мәнмәтінінде жіктейді.

  • Код ON10

    ON10 Отандық кескіндеме дамуы саласында ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізуге қабілеттілі. Бейнелеу өнері саласында республикалық жоғары оқу орындары студенттерінің арасындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының конкурсында және жас ғалымдардың конференциясында қатысам деуші станоктік графика, және басқа да туысқан мамандықтардың студенттеріне ғылыми жетекшілік жұмысын жүргізе алады.

  • Код ON4

    ON4 Басқарудың отандық пен шетелдік психологиясының және менеджмент психологиясы мен ұйымдастыру психологиясының заманауи аспектілерін салыстырады. Сөз техникасы мен көпшілік алдында сөйлеуді және шешендік өнерді игерген, пікір таласты жүргізуге қабілетті, тілдесудің вербалды немесе вербалды емес түрлерін пайдалана біледі. Өнер саласында жобаларды басқарады, басқару технологиясы бойынша менеджмент тарихын біледі, шығармашылықтағы психологиялық маңызды мәселелер мен үдерістерді талдайды.

  • Код ON6

    ON6 Станоктік графикадан ЖОО-да оқытудың қажетті білімділік пен әдістемелерін игерген. Болашақ маманның кәсіби іс-әрекетінің субъектісі ретінде кәсіби даярлаудағы пәндік білім берудің рөлін түсінеді. Білім алушылардың танымдық белсенділігін арттыру үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана отырып, станоктік графика саласындағы өзінің кәсіби қызметін талдайды.

Top