6B01512 Математика және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар в ОАИУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Математика және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» білім беру бағдарламасының мақсаты - кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, жоғары білікті, көшбасшылық қасиеттеріне ие, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана алатын, оқу үдерісін заман талабына сай ұйымдастыра алатын математика және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар бойынша бəсекеге қабілетті жаңа форматтағы мұғалімдерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Орталық Азия Инновациялық Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Элементар математика
Жиындардың және эквивалентті жиындардың негізгі ұғымдарын анықтайды. Математикалық индукция әдістерін, натурал сандар аксиомаларын түсіндіреді. Бүтін сандар мен олардың қасиеттерін сипаттайды. Рационалды және иррационалды өрнектерді жіктейді. Есептерді шешудің негізгі әдістері мен теңдеулердің негізгі ұғымдарын қолданады. Тригонометриялық теңсіздіктерді шешеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пән білім алушылардың экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән білім алушылардың өз ғылыми жобаларын іске асыру және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша нысанда ұсыну, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану, өз зерттеулерінің ережелерін дәлелді баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, білім алушылардың жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Курс адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған әлеммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, білім алушылардың қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыруға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер ретінде қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Информатиканың теориялық негіздері
Теориялық информатиканың негізгі бағыттарын сипаттайды. Жалпы проблемаларды, теориялық информатика мәселелерін, ақпараттық процестердің негізгі принциптері мен кезеңдерін баяндайды. Компьютердің жұмыс істеуінің ғылыми принциптерін, алгоритм түсінігі және оны бағалау туралы білімін талдайды. Ақпараттық модельдердің класстары мен ақпаратты өңдеудің негізгі математикалық әдістерін ажыратады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Компьютерлік желілер
Компьютерлік желілерді жобалау ерекшеліктерін сипаттайды. Жергілікті есептеу желілерін ұйымдастыру мен пайдаланудың негізгі бағыттарын анықтайды. Ақпаратты іздеу тапсырмаларына сәйкес бұқаралық ақпарат құралдарының мониторингін өз бетінше жүзеге асырады. Заманауи компьютерлік желілерді талдайды. Ақпаратты іздеу үшін желілермен жылдам қызметті қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық құрылғылар мен микропроцессорлар
Қазіргі заманғы жабдықтар мен есептеу техникасының жабдықтарын сипаттайды. Компьютерлік жүйелерді құру принциптерін және әртүрлі компьютерлер сыныптарының негізгі ерекшеліктерін талдайды. Микропроцессорлық жүйенің, архитектураның және дербес компьютердің жұмыс істеу принциптерін тексереді. Дербес компьютердің даму бағыттарын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қиындығы жоғары есептер
Жоғары қиындық есептерін шешу теориясын түсіндіреді. Жоғары қиындық есептерін шешуде формулалар мен математикалық заңдарды қолданады. Мектеп математикасы курсында қиындығы жоғары есептерді өз бетінше шешуге үйретеді. Олимпиадаға өз бетінше дайындалу үшін есептерді шешу әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютер архитектурасы
Компьютерлік технологиялардың тарихын, компьютерлік архитектураны, компьютерлердің ұйымдастырылуын түсіндіреді. Баспа платасы мен оның компоненттерінің жұмыс принциптерін анықтайды. Есептеуіш машиналардың, жүйелер мен желілердің құрылымдық және функционалдық принциптерін сипаттайды. Есептеу машиналарының арифметикалық, логикалық сызбаларын тұжырымдайды. Деректерді енгізу мен шығаруды, олардың орталық құрылғылармен өзара әрекеттесуін анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Mатематикалық талдау
Бір айнымалының, шектер теориясының, үздіксіздіктің анықтамаларын түсіндіреді. Туынды, геометриялық және механикалық құрамның функцияларын сипаттайды. Жанама және қалыпты теңдеулерді, саралау ережелерін, туынды функцияларды талдайды. Функцияны зерттеу схемасын қалыптастырады. Анықталмаған және анықталған интегралдарда интегралдау әдістерін қолданады. Лейлор формулаларын, Лопиталь ережелерін, Лейбниц формуласын шешеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік технологиялар
Пән білім алушыларды өзекті ақпараттық технологиялармен таныстыру және зерделеу және оларды бағдарламалық жүйелерді әзірлеу үшін қолдану мақсатын қояды. Оқу барысында заманауи даму және дизайн құралдарымен еркін жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі рухани сабақтастығы
Курс Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамыры мен руханиятына қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға, этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде дүниетаным мен философия тарихын білуге, қазіргі қоғамдық сұраныс пен контекстке қарамастан халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен дүниетанымдық түсінігі контекстінде дәстүрлі бастауларға жүгінуге, этностың өмірлік перспективаларын түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сызықтық алгебра
Сызықтық алгебраның негізгі бөлімдерін сипаттайды. Аксиоматикалық негізде құрылған алгебралық құрылымдардың изоморфты және гомоморфты теорияларының интерпретацияларын түсіндіреді. Сандарды әртүрлі фигураларға қолдану ережелерін қарастырады, күрделі сандарды бір формадан екінші формаға көшіру формаларын түсіндіреді.Жаңа инновациялық идеялармен проблемаларды шешу жолдарын ұсынады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәңгілік Ел идеясы және рухани жаңғыру
Пән қазақ халқының зияткерлік Күшін, қазақстандық мәдениеттің қуатын өзін - өзі ұйымдастыруға, ұлт пен елдің рухани, ғылыми-зияткерлік ғылыми-шығармашылық және көркемдік әлеуетін жаңартуға негізделген, Қазақстанның азаматтық және рухани, этникалық және ұлттық бірегейлігін, адамгершілік-рухани жаңғыруын қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика
Курс оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы ұғымдарды қалыптастыруға, кәсіптік педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы, пәні, білім беру саласындағы нормативтік актілер, педагогиканың әдіснамасы мен құрылымы, оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі туралы, кәсіптік шеберлік пен педагогикалық технологиялар, мектепте білім беруді тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдылар туралы білімді меңгеруге бағытталған. Сыныптағы жайлы, қол жетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық климатты сақтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән дамуы қалыпты және ауытқитын балаларды бірлесіп оқыту идеясын дамыту туралы теориялық білімді қалыптастыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері мен мазмұнына, студенттерді дамуы бұзылған оқушыларға білім берудің педагогикалық жүйелері саласында қажетті біліммен жарақтандыруға және интеграция жағдайында түзету-дамыту оқу процесін ұйымдастыруға даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудың техникалық құралдары
Пән ақпаратты қабылдау процесінің психофизиологиялық сипаттамаларын, ақпаратты сандық түрде ұсыну мәселелерін, оқытудың заманауи құралдарын: құжат-камера, мультимедиа проекторы, интерактивті тақта, плазмалық панель, сондай-ақ оқу процесінде заманауи техникалық оқыту құралдарын қолдану әдістемесін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Робототехника 1
Пән адам қызметінің бағыттарының бірі ретінде робототехниканы қолдану салалары туралы, роботтарды жасау құралдары мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастырады, робототехниканың негізгі принциптерімен, робототехниканың даму тарихы мен қазіргі тенденцияларымен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және техникасы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыретін қалыптастыруға, студенттерді диагностикалық, мақсатты болжау, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, талдамалық іскерліктермен қаруландыруға, оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жүргізуге, білім алушылармен өзара іс-қимылға жауапты және шығармашылық қарым-қатынасты дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық логика және дискретті математика
Математикалық логика мен Дискретті математика курсында қолданылатын теория мен әдістердің негізгі ұғымдарын түсіндіреді. Түсініктеме үшін қолданылатын қатынастардың сенімділігін анықтайды: біріктіру, қиылысу, айырмашылық, импликация, эквиваленттілік. Диаграммалар мен ақиқат кестесін жасайды. Графтар теориясында ағашты және олардың қасиеттерін, графтағы маршрутты талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Робототехника 2
Курс Arduino IDE әзірлеу ортасында Arduino кешені және бағдарламалау негізінде роботтарды құрастыруға бағытталған. Роботтардың жекелеген элементтерін құрастырады, роботтандырылған жүйелер жобаларының техникалық-экономикалық негіздемесін жүргізеді. Роботтарды басқару алгоритмдерінің жұмысын зерттеу. Әр түрлі ортада роботтарды бағдарламалаудың практикалық дағдыларын алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика тарихы
Курс кәсіби математикаға қажетті математикалық мәдениетті қалыптастырады; математиканың даму кезеңін сипаттайды, жоғары және қолданбалы математика саласында жүйеленген білімді қалыптастырады. Сан, цифр, теңдік, сәйкестік, теңдеулер және әртүрлі қатынастар ұғымының мәнін түсіндіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер
Дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдарын түсіндіреді. Тәуелсіз айнымалыны, іздеу функциясын және оның бірінші және екінші ретті туындысын байланыстыратын теңдеуді қарастырады. Дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі әдістерін анықтайды және жалпы шешімдерді іздеу алгоритмін жасайды. Тұрақты коэффициенттері бар сызықтық дифференциалдық теңдеулердің жалпы, тәуелсіз шешімдерін талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер теориясы
Алгоритмдерді құру әдістерін күрделілік класстары бойынша жіктейді. Әр түрлі алгоритмдердің негізгі құрылымын түсіндіреді. Алгоритмдерді рәсімдеудің типтік әдістерін және оларды жобалаудың негізгі тәсілдерін білу. Кодтау теориясын және ақпаратты түрлендіру әдістерін түсіндіреді. Алгоритмдердің жалпы қасиеттері мен заңдылықтарын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық тілдер теориясы
Бағдарламалау парадигмалары туралы ұғымдарды сипаттайды. Негізгі бағдарламалау тілдерінің алфавиттік синтаксисі мен семантикасын талқылайды. Бағдарламалаудың негізгі тілдерін талдайды және оларды іс жүзінде қолданады. Бағдарламалау тілдерінің негізгі құралдарымен жұмыс істеу қабілетін ұсынады және көрсетеді. Қолданбалы есептерді тәжірибеде іске асыру үшін бағдарламалық қосымшаны әзірлеуді жобалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия
Жазықтықтар мен кеңістіктік векторлардың қасиеттерін, әртүрлі теңдеулермен ұсынылған түзулер теориясының қасиеттерін түсіндіреді. Векторлардың өзара әрекетін және жазықтықтың негізгі теңдеулерін сипаттайды. Геометриялық есептерді нақты шешу құралдарын және оны зерттеудің негізгі әдістерін анықтайды. Негізгі теоремаларды, формулаларды пайдалана отырып есептерді шешу әдістерінің математикалық модельдерін жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер және деректер құрылымы
Алгоритмді жазудың тұжырымдамасын, қасиеттерін, түрлері мен әдістерін сипаттайды. Алгоритм модельдерін құру әдістерін талдайды. Алгоритмдік тілдерді және оларға қойылатын талаптарды түсіндіреді. Процедуралар мен объектілерге бейімделген бағдарламалау тілдерін тұжырымдайды. Дербес компьютердің бағдарламалық жасақтамасы мен деректер түрлерін жіктейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі және критериалды бағалау
Пән математика әдістемесінің негіздерін, "критерий", "бағалау", "білім беру нәтижесі" ұғымдарын зерделеуге, қойылған міндеттерді нақты түсіну негізінде оқушылармен жұмыс әдістемесін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін білуге, оқушылардың білімін меңгеру процесіне, білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық геометрия және топология
Евклид кеңістігінің дифференциалды көрінісін, топологиялық кеңістікті, топологиялық кескінді түсіндіреді. Қисықтар арасындағы бұрыштар бетіндегі қисық доғаның ұзындығын есептеп шешуді үйретеді. Гаусс-Бонн теоремасын, изометриялық беттерді, беттердегі геодезиялық сызықтарды талдайды және қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын және олардың әртүрлі салаларда қолданылуын түсіндіреді. Ықтималдықтың толық формуласы бойынша есептерді шешу жолдарын анықтайды. Процестер мен құбылыстардың ықтималды-статистикалық модельдерін жасайды. Практикалық есептерді шешуде ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын түсіндіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы ақпарат теориясы
Ақпарат теориясының негіздері және оларды заманауи компьютерлік жүйелерді оңтайландыруда қолдану туралы білімді қалыптастырады. Ақпараттық үдерістің құрылымын, ақпараттық үдерістер мен объектілерді формальды сипаттау әдістерін талдайды. Ақпараттық процестердің математикалық модельдерін сипаттау және құру негізінде ақпаратты беру әдістерін жобалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект
Жасанды интеллект облысындағы зерттеулер бағытын анықтайды. Эвристикалық программалау, эвристикалық модельдеу және эвристикалық қолданбалы бағдарламалау интерфейсін сипаттайды. Білімді бейнелеу модельдерін және сараптамалық жүйені құру кезеңдерін талдайды. Кез-келген бағдарламалау тілін қолдана отырып, сараптамалық жүйені құру тәсілдерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жүйелік бағдарламалау
Ассемблер тілінің негізгі түсініктерін, Intel процессорларына негізделген компьютер архитектурасын түсіндіреді. Ассемблерде заманауи бағдарламалаудың негізгі аспектілерін, соның ішінде Windows және DOS үшін жүйелік және қолданбалы бағдарламалардың негіздерін талдайды. Есептеу техникасы құралдарында бағдарламалық модульдерді құру кезінде базалық бағдарламалық-техникалық шешімдерді тексереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Обьектіге бағытталған бағдарламалау
Объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын анықтайды. Қазіргі бағдарламалау тілдерінің жұмыс принципін түсіндіреді. Объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі әдістерін сипаттайды. Объектіге бағытталған бағдарламалау ортасында бағдарламалауды үйретеді. Объектіге бағытталған тілдерде бағдарламаларды, өзгерту, тестілеу, толықтыру, талдау және қауіпсіздігін қамтамасыздандыру принциптерін баяндайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруді цифрландыру
Пән цифрлық білім беру ортасы, электрондық оқыту ұғымдарының мәнін, оқытудың аудиовизуалды құралдарының түрлерін анықтайды. Жаппай ашық онлайн-курстардың негізгі платформаларын, қашықтықтан оқытудағы педагогикалық коммуникацияның ерекшеліктерін, ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқытуды дараландырудың заманауи мүмкіндіктерін, корпоративтік оқыту ерекшеліктерін сыни талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық коммуникациялық технологияларды оқыту әдістемесі және критериалды бағалау
Пән ақпараттық коммуникациялық технологиялар әдістемесінің негіздерін, "критерий", "бағалау", "білім беру нәтижесі" ұғымдарын зерделеуге, қойылған міндеттерді нақты түсіну негізінде оқушылармен жұмыс әдістемесін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін білуге, оқушылардың білімін меңгеру процесіне, білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Компьютер жүйелерінің интерфейсі
Қазіргі компьютерлік жүйелер аппаратының бағдарламалық интерфейстерін ұйымдастыру және жұмыс істеу процестерін анықтайды. Адам-машина жүйесін жобалаудың инженерлік-психологиялық және эргономикалық әдістерін талдайды. Интерфейстің жалпы жүйесін жобалау әдістерін және адам-машина ортасындағы өзара әрекеттесуді сипаттайды. Компьютерлік жүйелер интерфейстерінің қазіргі тенденциялары мен даму перспективаларын бағалайды. Компьютерлік желілерді аппараттық-бағдарламалық қамтамасыз етуге бағыттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық әдістер
Зерттелетін объектінің маңызды қасиеттері мен ерекшеліктерін анықтайды. Математикалық модельдерге арналған есептерді шешуге үйретеді. Математикалық тілде әртүрлі құбылыстардың моделін құруды қарастырады, оларды математикалық модельдер арқылы сипаттайды. Қазіргі математиканың қарапайым итерациялық әдісін тұжырымдайды. Қолданбалы есептерді шешудің негізгі жуық математикалық әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп математика курсының есептерін шешу практикумы
Мектеп математикасы саласында жүйеленген білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастырады, есептерді шешу үшін қажетті теориялық базаны құрайды. Математикалық білім беру саласындағы есептерді қалыптастырады және шешеді, педагогикалық салада ақпараттық технологияларды қолдануға үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бейімделген ақпараттық технологиялар
Дербес компьютермен пайдаланушы деңгейінде жұмыс істеу дағдыларына, іскерлік ақпаратты өңдеудің әдістері мен бағдарламалық құралдарын меңгеруге, мамандандырылған компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын оқыту. Курстың ерекшелігі мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін ақпараттық технологиялардың ерекшеліктерін ескереді. Ақпараттық және коммуникациялық технологияларды коммуникация құралы, ақпаратпен жұмыс істеу технологиясы, бейімдеу технологиясы ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Визуалды бағдарламалау
Визуалды бағдарламалау ортасындағы негізгі ұғымдарын анықтайды. Автоматты бағдарламалау негіздерін, бағдарламалау тілдерінің классификациясын, деректер түрлерін түсіндіреді. Объектіге бағытталған ортада бағдарламалау негіздерін, жоғары деңгейлі бағдарламалау ортасында бағдарламалаудың негізгі құралдарын қарастырады. Объектілерді құруға және жоюға, конструкторлар мен деконструкторларды, динамикалық объектілерді пайдалануға үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық есептерді шешу практикумы
Математикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін анықтайды. Тәжірибеде математикалық есептердің техникалық шешімдерін қолданады. Теңсіздік пен теңдеулер жүйесін дәлелдеу үшін есептерді шешу алгоритмін қарастырады.Әр түрлі күрделіліктегі есептерді шешу үшін математика бойынша қолданбалы бағдарламалар пакеттерін қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Комплексті талдау
Ережелерді қосу, азайту, көбейту, бөлу кезінде қолданылатын сандар кешенін зерттейді. Муаврдың жіктемесі мен формулаларының көмегіменкүрделі сандары бар есептерді шешеді. Күрделі жазықтықтың аналитикалық функцияларын зерттейді, жазықтықтың шексіз алыс нүктесін түсіндіреді. Айнымалы функцияның шегі мен үздіксіздігін талдайды. Коши-Риман дифференциалдарының шарттарын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Логикалық бағдарламалау
Есептеу жүйелерін қолданатын ақпараттық жүйелерді және байланыстыруға, жіберуге, сақтауға және өңдеуге қатысты теориялық мәселелерді сипаттайды. Логикалық бағдарламалау жүйесінде практикада математикалық есептерді қолданады. Visual Prolog интерпретаторының аннотациясына негізделген графикалық қосымшаның интерфейсін бағдарламалауды үйретеді. Бағдарламалық өнімнің ақпараттық элементтеріне сәйкес сипаттамаларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Программалау практикумы
Алгоритмдер мен олардың қасиеттерін сипаттайды. Сызықтық, тармақталған және циклдік алгоритмдерді құрайды. Шартты және параметрлік циклдерді, бастапқы шарттарды зерттейді. Файлдармен жұмысты талдайды, фразаларды шығарады, с++, Python, PHP тілдерінде құрылымдармен жұмыс жасайды.Көп нүктелі және шартты циклдарды пайдалана отырып, бағдарламалық модульдерді әзірлейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Компьютерлік және математикалық модельдеу
Компьютерлік модельдеудің негізгі принциптерін сипаттайды. Модель параметрлерін сандар бойынша бағалайды. Математикалық және компьютерлік модельдер арасындағы ақпаратты ұсынады. Ресми түрдеағымдағы құрылымдар мен олармен операцияларды сипаттайды. Бағдарламалық өнімге арналған тұжырымдамалық модель құрайды. Деректер схемасының физикалық және логикалық құрылымын ойша қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Интернет технологиясы
Веб-нысандарды құруға арналған негізгі бағдарламалық жасақтаманың мақсатын түсіндіреді. Интернет-кеңестердің бағдарламалық қамтамасыз етілуін қарастырады. Flash технологиясын, HTML-де CSS-ті қолдану технологиясын сипаттайды. HTML гипермәтіндік тілінде алгоритмдерді жазу ережелерін түсіндіреді.Интернет желісінде сайтты орналастыру тәсілі мен жолдарын қарастырады және енгізудің ең оңтайлы нұсқасын таңдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функционалдық анализ
Сызықтық кеңістіктің сызықтық тәуелділігі мен тәуелсіздігінің анықтамасын түсіндіреді. Шекті және шексіз сызықтық кеңістікті сипаттайды. Метрикалық кеңістікті, метрикалық кеңістіктегі ашық және тұйықкөптіктерді, іргелі тізбек пен оның қасиеттерін анықтайды. Компактілердің, Аргель теоремасының, Больцано-Вейерстрасс теоремасының қасиеттерін дәлелдейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Интернетте программалау
Интернет технологиясын, Интернеттің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу принциптерін түсіндіреді. Интернет желілерінде қосымшаларды жобалау әдістерін көрсетеді. Интернет туралы ақпаратты беру және өңдеу түсінігін анықтайды. Халық шаруашылығы кәсіпорындарындағы басқарудың автоматтандырылған жүйесіне Интернет технологиялардың көмегімен заманауи бағдарламалау тілінде Web-сайттар құрады. Ақпараттық технологиялардың аспектілерін зерттейді және салыстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адамның компьютермен өзара байланысы
Адамның компьютермен жұмысын ұйымдастыру үшін декларативті бағдарламалау тілін түсіндіреді. Visual Prolog тілін үйренуге назар аударады. Формальды тексеру әдісі мен математикалық логика формуласын қолдану - логикалық бағдарламаның идеялық түбірлерінің нәтижелерін тексереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білімін және кәсіби деңгейде заманауи технологияларды қолдана отырып бағдарламалау әдістері мен тәсілдерін негіздейді. Кәсіби қызметте әр түрлі деңгейдегі қолданбалы практикалық есептерді шешу алгоритмдерін өз бетінше құрастырады.
- Жасанды интеллект жұмысының принциптерін және интеллектуалды жүйелердің негізгі түрлерін түсінеді. Деректерді интеллектуалды талдаудың модельдері мен әдістері, машиналық оқыту, есептеу күрделілігі мен оңтайландыру теориялары негізінде зерттелетін тапсырмалар мен оларды шешу жолдарын жіктейді.
- Тұрақты азаматтық ұстанымын, кәсіпкерлік қабілетін, көшбасшылық қасиеттерін және сыни ойлау дағдыларын көрсетеді. Адам мен қоршаған ортаның өзара байланысын дәлелдейді, жеке мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескере отырып, әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін қауіпсіз және салауатты өмір салтының құндылықтарын жүзеге асырады.
- ЭЕМ және есептеуіш жүйелердің әртүрлі архитектураларын түсінеді, ақпаратты өңдеудің электрондық құрылғыларының тораптары мен элементтерін жобалау, есептеу әдістерін таңдайды.
- Күрделі арифметикалық амалдарды бағалайды және дифференциалдық Геометрия мен топологиядағы теориялық сипаттағы есептерді шешеді. Зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты өңдеу, талдау және жүйелеу үшін тиісті математикалық аппаратты және аспаптық құралдарды ұсынады.
- Кәсіби салада ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін сақтайды, ресми және бейресми білім беру шеңберінде одан әрі оқытуды жобалай отырып, өзінің интеллектуальді және мәдени деңгейін дамытады.
- Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық құбылыстардың ерекшеліктерін, олардың Қазақстан қоғамын жаңғыртудағы рөлін, тарихи үдерістердің ерекшеліктерін және философиялық пайымдауды сипаттайды.
- Ақпаратты жинау және интерпретациялау үшін заманауи цифрлық технологияларды қолдана отырып, әлеуметтік-этикалық нормалар мен ғылыми идеяларды ескере отырып, тұжырым жасайды. Нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді.
- Математикалық талдау саласында негізгі білімді қолданады. АКТ-ды қолданумен кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешеді. Білім беру мекемесінің заманауи оқу-тәрбие үрдісінің принциптерін түсінеді.
- Ақпараттық жүйелерді жобалайды, пайдаланады және жүйелік тәсілді қолданады. Қолданбалы математикалық талдау жүргізу дағдыларын қалыптастыра отырып, педагогикалық технологиялар мен зерттеудің математикалық әдістерін қолдану және есептерді шешу жағдайларында білім алушылардың оқу-іздестіру жұмысын ұйымдастыруды жоспарлайды. Математика және информатика саласындағы әртүрлі деңгейдегі практикалық есептерін шешуде дәлел келтіреді.
- Оқу-тәрбие үрдісінде сараланған және жеке тәсілдерді қолдана отырып, баланың жеке басының дамуы мен қалыптасуында оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін таңдайды және қолданады.
- Оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды, білім алушылардың оқу-танымдық қызметінің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, бағалау құралдарын қолдана отырып, педагогикалық қызметте оқыту мен диагностиканың жаңа технологияларын пайдаланады.
- Жоғары математика теориясы мен математикалық статистика негізіндегі негізгі ұғымдар мен идеяларды түсіндіреді. Математикалық модельдеудің негізгі әдістерін әртүрлі қолданбалы зерттеу мәселелерін шешуде қолданады.