Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11106 Туризм және қонақжайлылық в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Туризм және қонақжайлылық нарығы үшін білікті, бәсекеге қабілетті, көптілді, мобильді, оқуға бейім, сыртқы ортаның тез өзгеретін жағдайларына жылдам икемделетін мамандарды қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
  • Экономикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде экономикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған, экономикалық субъектілердің мінез - құлық заңдылықтары және микро және макро деңгейлерде экономиканың жұмыс істеу механизмі туралы жалпы түсінік береді. Пән өндірістік қатынастардың бүкіл жүйесінің жиынтығын, қоғамның әлеуметтік-экономикалық және қоғамдық-саяси дамуын анықтайтын қоғамның экономикалық негізін ашады. Курстың мазмұны экономикалық категорияларды, экономикалық заңдарды және өндірістегі, бөлудегі, алмасудағы және тұтынудағы қатынастарды реттейтін шаруашылық жүргізу механизмін, сондай-ақ экономикалық жүйенің әртүрлі құрылымдық деңгейлерін зерттеуді қамтиды. Курсты оқу барысында студенттер тауарлар мен ресурстардың нақты нарықтарындағы жағдайларды талдаудың практикалық дағдыларын игеріп, проблемалық жағдайларды микро және макроэкономикалық деңгейде анықтауға үйренеді

    Оқу жылы - 1
  • Туризм және қонақжайлылық индустриясына кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс қонақжайлылық пен туризм индустриясының іргелі негіздерін қамтиды: қазіргі заманғы әлемдік тенденциялар, тұжырымдамалар, саланың ерекшеліктері мен проблемалары, оның құрылымы, қажеттіліктері және даму перспективалары. Саланың дамуына жергілікті, халықаралық деңгейге әсер ететін әлеуметтік факторлар қарастырылады. Қызметтерді алға жылжытуды және саланың бәсекеге қабілеттілігін анықтайтын - маркетинг сияқты, саладағы персонал мен менеджменттің кәсіби біліктілігін, қонақжайлылық индустриясында өнімдер мен қызметтердің ілгерілеуі мен жылжуына ықпал ететін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды анықтайтын -менеджмент сияқты салалармен байланыс көрсетілген. Студенттер сабақ барысында салалық талдау әдістемесін қолдана отырып, қонақжайлылық пен туризмді дамытудың тиімділігін анықтайтын факторларды, атап айтқанда, ҚР белгілі бір аймағында анықтайды. Болашақты болжау негізінде осы саланың Қазақстан үшін өзекті және перспективалы жаңа бағыттары айқындалады.Студенттер орналастыру базалары, тамақтану орындары, туристік ресурстар туралы мәліметтер банктерімен топта жұмыс істейді, сонымен қатар өздік жұмыстарды орындайды. Курс жазбаша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен ҚР жетекші туристік қауымдастығының менеджерлері қатысады.

    Оқу жылы - 1
  • Қолданбалы математика негіздері
    Несиелер: 5

    Математикалық модельдер құру, программалық қамтамасыз етуді қолдану және смарт технологиялармен байланысты практикалық міндеттерді шешудің заманауи әдістерін оқып үйренуге арналған математикалық логика мен математикалық модельдеу, статистика, ықтималдылық теориясы, қаржылық математика негіздерінен тұрады. Өмірдің барлық салаларына қатысты міндеттерді шешуге арналған программалық өнімдермен жұмысқа ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
  • Академиялық зерттеу
    Несиелер: 5

    Курсты оқу ғылыми зерттеулер жүргізудегі құзыреттілікті, сондай-ақ, академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті жазбаша ғылыми коммуникацияны дамытуға және жетілдіруге бағытталған. Студенттер ғылыми мәтінді құрылымдау дағдыларына ие болады, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс істеуді үйренеді, электрондық ресурстарда дәйексөзділік индексі жоғары мақалаларды іздейді, нәтижесінде ғылыми мақалаларды, аннотацияларды, абстрактілерді, рецензияларды және эсселерді өз бетінше жасау дағдыларына ие болады, сондай-ақ, ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсынып, талқылай алады.

    Оқу жылы - 1
  • Туризм және қонақжайлылық ұйымдарын басқару
    Несиелер: 5

    Курс Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының әлеуметтік-экономикалық басқарылатын жүйелер ретіндегі ерекшелігін, оның ішінде ірі халықаралық ұйымдардың қызметін, олардың міндеттері мен функцияларын ашады. Мазмұн мыналарды қамтиды: туроператорлар мен турагенттердің туристік қызметтерді жеткізушілермен (орналастыру кәсіпорындары, тамақтандыру кәсіпорындары, тасымалдаушылар және т.б.) өзара іс-қимыл бағыттары мен шарттық қатынастары; туризм мен қонақжайлылық индустриясын дамыту жөніндегі бірлескен жобалар мен бағдарламалық құжаттар; менеджер мен қызметкерлерге қандай талаптар қойылатыны, менеджер мен персонал функциялары командасын іріктеу. Студент өз бетінше немесе команда құрамында жергілікті жердің туристік әлеуетін және қонақжайлылықтың басқа да кәсіпорындарын дамыту үшін мүмкіндіктерді анықтай отырып, туризмді дамытудың басым аймақтары мен аттракциондарын талдайды, туристік ұсынысты//өнімді//қызметті, туристік қызмет көрсету шартын, қонақжайлылық нарығының стейкхолдерлерімен әріптестік қатынастар және ынтымақтастық туралы шартты әзірлейді. Қонақ дәрістеріне ірі туристік компаниялардың, қонақ үйлер мен мейрамханалардың жетекші менеджерлері қатысады.

    Оқу жылы - 2
  • Бизнес этика
    Несиелер: 5

    Пән өзін-өзі және контрагенттерді құрметтеуге, іскерлік тәжірибе контекстіндегі моральдық құқық мәселелерін зерттеуге, ұйымдардың талаптардың сақталуын бақылау кезінде этикалық мәдениетті қалай құруға және ынталандыруға, іскерлік этиканы дамытуда қолданылатын негізгі этикалық шеңберлерді сипаттауға негізделген адал бизнес жүргізу принциптері туралы идеяны қарастырады. Сондай-ақ, дұрыс келіссөздер жүргізу, келісімшарттар жасау, бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі жайлы қабілеттіліктерді қамтиды

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-1)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың бірінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, кіріктірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B1-2)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі курсы В1 деңгейінің екінші бөлігін - тіл бойынша академиялық дайындықтың базалық жеткіліктілігін оқып - үйренуге арналған. Курс студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындайды. Курс академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы тілдік дағдыларды дамытады, сонымен қатар жалпы білім, сыни ойлау, бастапқы көздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Туризм негіздері
    Несиелер: 5

    Курс Туризм негіздерін қарастырады: кәсіби терминология, туризмнің қалыптасуының негізгі кезеңдері, оны дамытудың негізгі тұжырымдамалары, жіктелуі, сала проблемалары, сыртқы орта факторларының әсері, маусымдылық түріндегі ерекшелік, әлемдегі және ҚР туризм саласын дамыту перспективалары. Туристік-рекреациялық әлеуетті, туристік көрікті жерлер мен аттракциондар дамудың негізі ретінде туризм салалары. Жіктелімдер мен түрлерге талдау берілген туризм, туризм саласының инфрақұрылымы. Студенттер кәсіби терминологиямен жұмыс істей алады, туристік-рекреациялық әлеуетке талдау жасай алады, туристік пакеттің мазмұнын және туристік өнімнің түрлерін анықтай алады. Курс жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерін туристік фирмалардың жетекші менеджерлері ұсынады

    Оқу жылы - 2
  • Менеджмент негіздері
    Несиелер: 5

    Пән келесілерді қамтиды: менеджмент функциялары, ұйымның макро және микро ортасын талдау, жоспарлау үдерістері, операциялық менеджментке кіріспе және адам ресурстарын басқару, басқарудағы корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің ролі. Студенттер стратегия, құрылым, мәдениет, адамдар, этика сияқты аспектілерді және де олардың шешім қабылдауға әсері мен ұйым дамуының ұтымды бағыттарын болжауды кейс стади, топтық пікірталастар, жазбаша жұмыстарды орындау арқылы меңгереді

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын A2)
    Несиелер: 5

    Курс A2 жеткілікті деңгейде ағылшын тілін меңгеруде 4 негізгі дағдыларды дамытады: сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу. Курс A1 деңгейінде алған білімдерін қайталауға және бекітуге арналған. Бұл деңгейде сөздік қор 1500 және одан көп сөзге дейін кеңейеді және келесі тақырыптарды қамтиды: тамақтану, достар, ойын-сауық, отбасы, хобби, саяхат, жаңалықтар, жануарлар т.б. Бұл білім күрделі сөздерді, жұмысқа, бизнеске арналған арнайы тақырыптарды есте сақтауға арналған лексикалық платформа болып табылады. Коммуникативті әдістермен қатар кейс-стади, рөлдік ойын, жобалық жұмыс сияқты интерактивті әдістер қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Екінші шетел тілі (B1 француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 5

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге екінші деңгейлі шетел тілін практикалық меңгеруге үйрету. Шетел тілдерінің деңгейінің жалпы еуропалық жүйесіне сәйкес, Delf, Гёте-Сертификат, Корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试. Курс күрделілік деңгейіне сәйкес жанама жазбаша (оқу, жазу) және тікелей ауызша (сөйлеу, тыңдау) дағдыларын дамытуға, мәдениетаралық қарым-қатынасқа дайындықты дамытуға бағытталған. Курстың міндеттері: іргелі лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттерді игеру және шоғырландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қаржы негіздері
    Несиелер: 5

    Курс уақыт факторын ескере отырып, ақша ағындарын зерттеуге және жеке жинақтарды басқару, қаржылық пайданы қамтамасыз ету, болашақта сәтті қызметті құру бойынша қаржылық шешімдер қабылдауға бағытталған. Бизнесті ұйымдастырудың қаржылық аспектілері, үлестік және борыштық нарықтың жұмыс істеуі, акциялар мен облигацияларды бағалау, капиталдың құрылымы мен құны, сондай-ақ ақшаның уақытша құны, қаржылық есептілікті, компания иелерінің тәуекелі мен дәрменсіздігін талдау негізінде ақша ағынын бағалау сияқты тақырыптар зерттеледі. Квази, әлеуметтік, жасыл қаржы - әлемдік қаржылық менеджмент аясындағы маңызды тақырыптар болып табылады. Студенттер қажетті қолданбалы құзыреттіліктерді алады және қаржы нарығындағы инвесторлардың мінез-құлқын бағалау бойынша өзіндік ойлауды қалыптастырады, күрделі активтердің, инвестициялардың, ақша ағындарының және олармен байланысты тәуекелдердің тиімділігін есептейді, Bloomberg, Eikon деректері негізінде ақша ағындары бойынша жағдайлар мен кейстерді шешеді және түсіндіреді. Қаржы секторының бизнес-практиктерін, фискалдық органдар мен қаржыны басқару өкілдерін шақырумен қонақ дәрістері көзделген.

    Оқу жылы - 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 3

    Оқу практикасы кәсіпорындарда, ұйымдарда немесе кафедра базасында жұмыс арқылы оқу үдерісінде алынған теориялық білімді бекіту мен тереңдетуді қамтитын бастапқы кәсіби құзыреттіліктерді алуға бағытталған. Оқу практикасынан өту барысында студенттер болашақ кәсіби қызметінің функциялары мен міндеттерімен, ұйымдастыру-құқықтық формасымен, ұйымның құрылымымен танысады және ұйымдастыру үдерісіне қатысады, іскерлік хат-хабарлар мен есеп беруді жүргізеді, сондай-ақ еңбек ұжымында жұмыс істеу дағдысына ие болады. Практикадан өту барысында студенттер есеп жазу үшін ақпараттық базаны қалыптастырады және талдайды, оны студенттер практикадан өту нәтижелері бойынша тапсырады және қорғайды.

    Оқу жылы - 2
  • Екінші шетел тілі (A1-A2, француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 5

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге «Жалпы еуропалық тілдер жүйесі», Дельф, Гете-Сертификат, корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试 бойынша екінші шетел тілін практикалық білуге үйрету және одан әрі оқуға негіз қалау. Курстың міндеттері - қарапайым лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттіліктерді игеру және шоғырландыру.Курстың мазмұны студенттердің қабілетін және мәдениаралық қарым-қатынасқа дайындығын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-2)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың екінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, жетілдірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B1-1)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі курсы B1 деңгейінің бірінші жартысын - академиялық тілді оқытудың негізгі жетістігін оқып-үйренуге арналған. Курстың міндеттері: студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындау. Курс тілдік дағдыларды - академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы, сонымен қатар, жалпы білім, сыни ойлау, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Экскурсиятану
    Несиелер: 5

    Курс бакалавриаттан магистратураға өту кезінде туристік саланың маңызды құрамдас бөлігі және деңгейаралық сабақтастықтың маңызды құрамдас бөлігі ретінде экскурсиялық істің даму ерекшелігін, жай-күйі мен перспективаларын; экскурсиялардың түрлерін, олардың құрылымы мен ерекшелігін, экскурсоводтың кәсіби қызметінің ерекшеліктерін, оның ішінде экскурсоводтың еңбек мәдениетін және әртүрлі экскурсиялық топтарға қызмет көрсету ерекшеліктерін; экскурсияларды әзірлеу, дайындау және өткізу әдістемесін қарайды. Студенттер туристердің әртүрлі топтары үшін әртүрлі сипаттағы экскурсияны дайындап, өткізе алады. Курс жеке экскурсия жобасын қорғаумен аяқталады. Қонақ дәрістерін Алматы және ҚР жетекші экскурсоводтары ұсынады.

    Оқу жылы - 2
  • Экологиялық туризм
    Несиелер: 5

    Курс ҚР 2025 жылға дейінгі туризмді дамытудың мемлекеттік тұжырымдамасына сәйкес Алматы туристік кластерінде туризмнің сұранысқа ие бағыттарының бірі ретінде экологиялық туризмнің негіздері туралы біртұтас білім жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді. студенттер туристік-рекреациялық әлеуетті талдаудың заманауи технологияларын қолдана отырып, топтарда жұмыс істей отырып, кейстерді шешу бойынша туризм индустриясының қоғамдастық пен жергілікті, өңірлік экономиканы дамытудағы рөлін бағалайды, өзекті маршруттарды әзірлей алады, маршрутта топты сүйемелдеу дағдыларын меңгереді. Курсты игеру теориялық сұрақ пен жобаны топтық қорғауды қамтитын кешенді жазбаша емтиханмен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Жаһандық туристік бағыттар
    Несиелер: 5

    Курс туризмнің макроөңірлері, маңызды туристік орталықтар ретіндегі елдер, олардың туристік-рекреациялық әлеуеті және әлемдік туристік орталықтардың қалыптасуына әсер ететін факторлар туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді.Курстың мазмұны мыналарды қамтиды: әлемнің қазіргі саяси картасын қарау және оны UNWTO туристік классификациясына сәйкес макроөңірлер бойынша бөлу. Макроөңірдің және әрбір елдің, арал елдерінің туристік сипаттамасының жоспары мен ерекшелігі, туризм тұрғысынан көрнекті елдердің ерекшеліктері.Студенттер Туризмдегі аймақтық зерттеулер әдістемесін игере алады, жекелеген елдер мен аймақтардың тартымдылығын анықтайтын туристік көрікті жерлердің сипаттамасын жасай алады, туризмді дамытудың континентальды, ұлттық және аймақтық ерекшеліктерін талдай алады, демалыс пен туризмнің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуіне шолу жасай алады. Курс жазбаша емтиханмен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Туризмдегі көлік операциялары
    Несиелер: 5

    Курс қолданыстағы стандарттар мен талаптар негізінде автокөлікпен, теміржолмен, авиациямен, шағын авиация күштерімен, ат-арба көлігімен туристік тасымалдарды ұйымдастыру және қауіпсіздігі бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Студенттер көлік құралдарының сапасына, жүргізушінің кәсіпқойлығына және туристік қызметтерге қойылатын талаптар негізінде ілеспе құжаттарды, бағыт парақтарын ресімдей алады, қауіпсіздік техникасы бойынша жадынамалар әзірлейді, көліктің әртүрлі түрлерін ескере отырып, маршруттың калькуляциясын жүргізеді, жол жүру билеттерін резервте сақтай алады. Курс жазбаша емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 9

    Өндірістік практика оқыту үдерісінде алынған білімді бекітуге, тәжірибелік дағдыларды меңгеруге және озық тәжірибені меңгеруге бағытталған. Практика білім алушылардың кәсіби қызметтің барлық түрлерін кешенді меңгеруін, жалпы және кәсіби құзыреттерді, сондай-ақ командалық жұмыс дағдыларын қалыптастыруды мақсат етеді. Практика студенттің бастамасы бойынша және білім беру бағдарламасының бейініне сәйкес келетін ЖОО ұсынған немесе таңдалған мекемеде//ұйымда өтеді. Практика аяқталғаннан кейін студенттер жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуді көрсете отырып, есепті тапсырады және қорғайды.

    Оқу жылы - 3
  • Гастрономиялық туризм
    Несиелер: 5

    Курс гастрономияны әлеуметтік феномен және Туризмдегі жаңа бағыттың пайда болу факторы ретінде көрсете отырып, туризм мен гастрономия арасындағы қатынастардың эволюциясын қарастырады; ұғымдық аппарат кеңейтіледі: агротуризм, шарап туризмі, аспаздық туризм, гастрономиялық туризм, этнографиялық туризм. Гастрономиялық туризм төңірегіндегі әлемдік бәсекелестіктің аспектілері қарастырылады; гастротуризм секторында туристік ұсынысты әзірлеу үшін негіз ретінде ұлттық тағамдардың, ұлттық тағамдар мен сусындардың ерекшелігі. Студенттер гастрономиялық туризмді бағыттау үшін жаңа туристік өнімді//қызметті дамыта алады. Курс бағдарламасында белгілі аспаздық мамандардың шеберлік сабақтарына қатысу, этно - және гастротуризм саласындағы практиктерді шақыру қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Туризмдегі стандарттау және сертификаттау
    Несиелер: 5

    Курс туроператорлық қызметті лицензиялау ерекшелігін, тұтынушылар мен қызметтерді орындаушылар арасындағы, туроператор мен турагенттіктер арасындағы өзара қарым-қатынас мәселелерін, Қазақстандағы және шетелдегі туристік бағыттар бойынша туристік демалыс пен саяхатты сертификаттау ерекшеліктерін қарастырады. Туризмдегі сақтандырудың ерекшеліктері. Студенттердің топтарда ситуациялық есептерді шешу үшін, сондай-ақ тапсырмаларды жеке орындау үшін жұмысы қарастырылған. Курсты меңгеру жазбаша емтиханмен аяқталады. Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындары менеджерлерінің қонақ дәрістері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Маркетинг негіздері
    Несиелер: 5

    «Маркетинг негіздері» курсын оқыту барысында келесі тақырыптар қамтылады: тұтынушылар мінез-құлқы, маркетингтік орта және оның компоненттері, В2С және В2В нарығы, болжау, сегменттеу, таргетинг, 4Р (Product Price Place Promotion) қалыптастыру, брендинг, жеке сату, маркетингтік бәсекелестік және стратегиялық маркетинг. Курсты меңгеру барысында теориялық, басты маркетингтік тұжырымдамаларды түсіну мен қатар, әр түрлі саладағы маркетингтік жоспар құру дағдыларына ие болу үшін Самсунг, Додо пицца и Каспи Банк сияқты отандық және шетелдік кейстер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
  • Ұйымдық мінез-құлық
    Несиелер: 5

    Пән ұйымдағы жеке тұлғалар мен топтардың тәртібін талдау, этикалық және моральдық нормаларға сәйкес жұмысшылардың еңбек тәртібін түзету мақсатында көшбасшылық дағдыларды жасау негіздері; жүйелік, процестік және жағдайлық тәсілдер негізінде ұйым мәдениетінің анықтамалары, ұйымның тәртіптілік, социомәдени және институционалдық табиғатын білуді қамтиды. Студенттер мұндай аспектілерді топтық пікірталастарға қатысу, өзін-өзі бағалау бойынша тесттер, кейс стади мен жағдайлық есептер арқылы танып біледі

    Оқу жылы - 3
  • Туризмдегі және қонақжайлылықтағы цифрлық технологиялар және инновациялар
    Несиелер: 5

    Курс белсенді өзгеріп, жаппай онлайн кеңістігіне көшіп, делдалдарды айналып өтіп, соңғы тұтынушыға қол жетімді болатын туризм мен қонақжайлық секторын дамыту үшін телекоммуникациялық және цифрлық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін зерттейді. Бұл бағыт электронды коммерциямен, блогерлармен, электронды резервтеумен және әр түрлі қызметтерді брондаумен: booking.com, expedia.com, bookhotel.kz және т.б.; және электронды төлемдер, электронды брошюралар, аудиогидтер мен виртуалды қалалар және т.б. үйлеседі. Студенттер шағын топтарда жұмыс істейді, сонымен қатар жеке тапсырмаларды жеке орындай отырып, электронды бизнес саласында сатып алу-сату, халықаралық электрондық жүйелерді қолдана отырып брондау технологияларын меңгереді. Курсты меңгеру қорытынды жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен қонақжайлылық нарығының кәсібт мамандары, ірі брондау жүйесінің өкілдері, тәжірибелі блогерлер және жеке саяхатшылар қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Белсенді және экстремалды туризм
    Несиелер: 5

    Курс белсенді және экстремалды туризмнің негіздері туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді; Алматы қаласы мен облыстың туристік-рекреациялық әлеуетін және оны туризмді дамыту мақсатында пайдалану мүмкіндіктерін кеңейтеді; ұғымдық-терминологиялық аппаратты кеңейтеді. Студенттер маршрутта, тау өзендері арқылы өтетін өткелдерде қауіпсіздік техникасының, мұздықтар мен қарлы беткейлерде қозғалу техникасының талаптарын ескере отырып, турпоходты ұйымдастырып, өткізе алады; туристік құралдармен жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады; гид-нұсқаушы ретінде жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады; мотивацияны қалыптастырады және кәсіпкерлік қызметтің қосымша мүмкіндіктері мен бағыттары туралы түсінік береді (туризм мысалында). Сабақтардың бір бөлігі аудиториядан тыс өткізіледі, өңірдің туристік әлеуетінің мүмкіндіктері барынша пайдаланылады. Курсты меңгеру теориялық сұрақ пен практикалық тапсырманы қамтитын жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістеріне туризм нарығының еңбек сіңірген нұсқаушылары мен тәжірибешілері қатысады .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қонақтың қалауын басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс болашақ қызметкерлер мен менеджерлерді клиенттердің үміттерін қанағаттандыруды үйретуге арналған. Курс клиенттерге қызмет көрсету әдістерін, сапа, әзірлеу және қызмет көрсету мәселелерін, клиенттермен өзара әрекеттесу жүйесін, кері байланыс алуды, шағымдармен, сұраулармен жұмыс істеуді, клиенттермен қарым-қатынасты, қонақтардың адалдығын басқаруды қамтиды. Студенттер қонақ үйдің әр түрлі қонақтарына сапалы қызмет көрсете алады, олардың өтініштері мен шағымдарымен жұмыс істей алады. Топтық жұмысты, мейірімділік атмосферасын құру, қонақтардың қалауына назар аудару, қонақ үйдің имиджіне жауапкершілікпен қарау, қонақтың адалдығын басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қонақ үй менеджменті
    Несиелер: 5

    Қонақ үй менеджмент курсы қонақ үйді басқару процесімен танысуға бағытталған. Курс басқарудың негізгі принциптері туралы соңғы білімді және халықаралық қонақ үй индустриясының аспектілері мен ерекшеліктерін кеңінен түсінуді қамтамасыз етеді. Студенттер әлемдік қонақ үй желісінің стандарттарына назар аудара алады, оның қағидаларын ұстанады, қонақ үйдің тұжырымдамасы мен мақсаттарын біледі, корпоративтік кодекстің негізгі талаптарын ұстанады, қызмет көрсету сапасын талдайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді,қонақ үй қызметін жақсарту және қонақтармен жұмыс жасау бойынша ұсыныстар енгізеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қонақ үйдің нөмірлік қорын басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс қонақ үй нөмірлерін басқаруға қажетті негізгі дағдыларды, бөлмелерді брондау ерекшеліктерін дамытады. Нөмірлерді сатудан түскен кірістерді жоспарлауға, болжауға, бюджеттеуге байланысты мәселелерді қарайды. Студенттер болашақта брондау жүйесімен жұмыс істей алады, сонымен қатар әр түрлі нөмірлерді жинау стандарттарын біліп алады және тұрмыстық химия, тоқыма және т. б. құралдарын қолдана отырып, қонақ үй желісінің дамыған стандарттары бойынша тазалау дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қызметтерді басқару және сапаны құру
    Несиелер: 5

    Курс қонақжайлылық саласында сапа мәдениетін қалыптастыруға бағытталған: халықаралық және отандық стандарттарға негізделген қызмет көрсету сапасының компоненттері, әр түрлі қонақжайлылық кәсіпорындарының қызмет көрсетулерінің технологиялық тізбектері, мейманханалар мен мейрамханалар қызметтері.Клиенттермен қарым-қатынасқа назар аударады және осы бағыт үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады: құзыреттілік, қарым-қатынас, эмоциялар, мәдениет. Студенттер қонақтың типологиясын ескере отырып, сапалы қызмет көрсету компоненттерін жіктеу мен бағалаудың, қызмет көрсету деңгейінің қолданыстағы тәсілдерін, қонақтармен қарым-қатынас негіздерін және жанжалдарды басқару принциптерін игереді. Ғимараттан тысқару шығу және қонақ дәрістері, практикалық жаттығулар байланыс аймағындағы (Frot office, F&B) мамандықтардың ерекшеліктері мен мәнін және олардың қиындықтарын түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
  • Туризм саласындағы құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Курс туристік формалдылық, туризм саласын дамыту және туристік қызмет қауіпсіздігі мәселелерін реттейтін нормативтік-құқықтық база мен актілерді зерделеуді көздейді. Курс туризм саласындағы кәсіпорындардың қауіптерін жіктеуді, оның сақтандыру саласымен тығыз өзара әрекеттесуін, визалық, санитарлық-эпидемиологиялық, шекаралық және басқа да формалдылықтарды қамтиды. Студенттердің жеке тапсырмалармен қатар ситуациялық тапсырмаларды шешу бойынша топтардағы жұмысы қарастырылған. Курс жазбаша қорытынды емтиханмен аяқталады. Туристік кәсіпорындар менеджерлерінің қонақ дәрістері қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
  • Тамақтану және сусындар бөлімін басқару
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге қонақ үйлерде тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша қызметті тиімді басқару үшін практикалық дағдылар мен білім береді. Курста қызмет көрсетудің негізгі принциптері, сонымен қатар қонақтардың қажеттіліктерін толық қанағаттандырудың немесе күткеннен асып түсуінің маңыздылығы аталып көрсетіледі. Студенттер әр түрлі іс-шараларға қызмет көрсету стандарттарын, сондай-ақ 1-5 адамға қызмет көрсету нұсқасын игере алады; әр түрлі қызмет түрлерін (неміс, ағылшын, орыс және т.б.); қолданылатын ыдыс-аяқтың түрлерін; таңғы асқа, түскі асқа, кешкі асқа тамақтануды ұйымдастыру, мейрамхана, бардың қызмет көрсету ерекшеліктері, сонымен қатар қонақ бөлмесіне тамақ ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Туризм мен қонақжайлылықтағы тұтынушының мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    Курс туристердің//туристердің және қонақжайлық индустриясының қонақтарының мінез-құлқын, олардың саяхаттарының мотивтерін, сол немесе басқа туристік өнімді таңдауы мен қалауын, орналастыру орындарын, тамақтану орындарын зерттейді. Курста қызмет көрсету секторы клиенттерінің тұтынушылардың мінез-құлқы тұжырымдамалары, тұтынушылардың мінез-құлқын басқару принциптері, қонақжайлылық индустриясында қолданылатын басқару стратегиялары қамтылған; тұтынушылардың көзқарасына, өмір салтына және тәжірибесіне сәйкес қызметті таңдаудың теориялық және практикалық негіздері қарастырылған; Студенттер топтарда, шағын топтарда, сонымен қатар жеке жұмыс жасап, туристердің// қонақтардың типологиясын анықтайды, өнімдер мен қызметтерді ұсыну стратегияларын тұжырымдайды, әлеуметтік-экономикалық және сатып алушылық мінез-құлық арасындағы байланысты анықтайтын әсер етуші факторларды талдайды; Mix Marketing Services және оның 7P негіздерін қолданады. Курсты меңгеру жазбаша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының маркетинг бөлімінің мамандары қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қонақ үйлер тізбегінің стандарттары
    Несиелер: 5

    Курс орналастыру кәсіпорындарының қызмет стандарттарын қарастырады, даму бағыттарын, басқару нысандарын, ұйымдық құрылымын, корпоративті құндылықтар,персоналды басқару стандарттарын және қонақ үйдің барлық бөлімдері мен қызметтерінің жұмыс ерекшеліктерін зерттейді. Студенттер қонақ үй желісінің стандарттары негізінде фронт және бэк кеңсе қызметкерлерінің жұмысын, тамақ және сусындар қызметін, маркетинг және сату бөлімін, брондауды және т.б. біледі және ұйымдастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Туризм және қонақжайлылық есебі
    Несиелер: 5

    Курс менеджментті ақпараттық-талдамалық қамтамасыз ету жүйесін, қаржылық ағындарды басқару, туризм және қонақжайлылық саласындағы басқару шешімдерін қабылдау процестерін ашады. Курс шығындарға, олардың жіктелуіне, қосымша шығындарды бөлуге, өнімнің өзіндік құнын есептеуге бағытталған. Ситуациялық тапсырмаларды шеше отырып, студенттер көптеген мәліметтер жиынтығынан тек сәйкес деректерді таңдайды, ақпаратты талдайды және оларды шешім қабылдау процесіне қолдау көрсету үшін қажетті түрі ретінде ұсынады.

    Оқу жылы - 3
  • Курорттарды басқару
    Несиелер: 5

    Курс туристік индустрияның мамандандырылған кәсіпорындары ретінде курорттар мен санаторийлердің қызмет ерекшеліктерімен таныстырады. Студенттер ҚР рекреациялық ресурстарының шоғырлану аймақтарымен таныса алады,табиғи емдік факторларды қолданудың заманауи әдістерімен, осы кәсіпорындар деректерін басқару ерекшеліктерімен танысады, олардың мақсаты тек орналастыру қызметтерін ұсыну ғана емес, сонымен қатар емдік-сауықтыру, профилактикалық және дұрыс тамақтану қызметтерін ұсыну болып табылады. Курстың мазмұны сонымен қатар нақты орналастыру орындарына арналған стандарттардың талаптарын,олардың жабдықтары мен персоналы; қонақжайлылық қызметтерінің тізіміндегі жаңа бағыт ретінде қалпына келтіру медицинасы, денсаулық сақтау профилактикасы; курорттардағы емдік тамақтануды ұйымдастыруды қамтиды. Студенттер санаторий-курорттық өнімді қалыптастыру үшін мәліметтер базасын қолдана отырып, оның ерекшеліктері мен қонақжайлылық нарығындағы жаңа тенденцияларды ескере отырып, территориялардың рекреациялық ресурстарын бағалау технологиясын игере алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Мәдени мұра және мәдениетаралық менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс қонақжайлылық саласындағы әлемдік және ұлттық мәдени мұралар, халықтардың мәдениаралық өзара іс-қимылының ерекшеліктерін ескере отырып, мәдениет пен тамақтану дәстүрлері туралы жүйеленген ақпараттық және ғылыми теорияларды қамтиды. Курстың мазмұны туристерді қызықтыратын мәдени мұраның туристік нарықтың дамуына және оның ұлттық шынайылығының қалыптасуына әсерін анықтайтын факторларды зерттеу мен анықтауды көздейді. Студенттер іскерлік//рөлдік ойындарға қатысады, топтарда және жеке жұмыстарды орындайды, бір жылға арналған мәдени іс-шаралар күнтізбесін жасайды,ұлттық мейрамдар, ойындар бойынша мәліметтер банкін құрады, түрлі іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысады. Қонақ дәрістерімен қонақжайлылық нарығының практиктері, ивент индустриясының мамандары қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • MICE туризм
    Несиелер: 5

    Бұл курс B2B туризміне, әсіресе MICE секторына бағытталған, ол соңғы жылдары Ивент-индустриясының пайда болуына белсенді үлес қосып келеді. MICE негізгі бағыттарына: Meeting (Кездесу), Incentive (Ынталандыру, инфотурлар), Conference (Конференция) and Exhibition (Көрмелер). туралы тереңірек сипаттама берілген. Студенттер топтарда жұмыс істей отырып, конференция мысалында (кәсіби конференция ұйымдастырушысы ретінде) Ивент- ұйымдастыру технологиясын игереді және оны іс жүзінде қолданады. Курстың қорытындысы ивент ретінде конференция ұйымдастыру түрінде немесе студенттер таңдауы бойынша басқа ивент ұйымдастырылады. Қонақ дәрістерімен ивент индустриясының жетекші кәсіпкерлері қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Ивент менеджменттегі инновациялар
    Несиелер: 5

    Курс әртүрлі деңгейдегі және сипаттағы заманауи іс-шараны ұйымдастыру мен өткізуге қажетті жаңа технологиялар туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Курстың мазмұнына: ивент индустрияны цифрландыру. Ивент индустриядағы әңгімелесу. Ивент өткізудегі инновациялық технологиялар:іс-шараларды басқарудың Smart жүйелері, Picture mosaic. Голограмма. Деректерді ультрадыбыстық беру. Ивент-индустриясы үшін виртуалды шындық және робототехника. Жарық қондырғыларын, плазмалық және лазерлік технологияларды қолдану. Нетворкинг және Бенчмаркинг немесе арнайы іс-шараның (special event) тұжырымдамаларын құрудағы шығармашылық. Студенттер: іс-шараларды дайындау мен өткізу, сонымен қатар ивент-қызметтерді жылжыту кезінде инновациялық құралдарды қолдану; іс-шара тұжырымдамасын жасауда жаңа идеялар мен құралдарды қолдану, жарық, дыбыстық және басқа да техникалық қолдаудың мүмкіндіктерін техникалық қолдау ретінде қарастыру; электрондық қызметтер мен платформаларды қолдануды орындай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Круиздік туризм
    Несиелер: 5

    Курс круиз туризмінің ерекшеліктерін жоғары табысты және перспективалы тауашалық туризмнің, премиум және люкс сегментінің бірі ретінде ашады. Курстың мазмұны теңіздегі круиздік және өзен туризмін, әлемдік теңіздегі круиздік бағыттардың негізгі аймақтарын, халықаралық круиздік компанияларды ұйымдастырудың ерекшеліктерін, тұтыну нарығының сегменттерін анықтауды қарастырады. Студенттер жеке және командаларда круиздік саяхаттарға бағытталған туристердің қалауын зерттеу бойынша зерттеулер жүргізе алады, мақсатты сегменттерді анықтай алады, жеке ұсыныстар мен туристік қызметтер пакетін жасай алады. Курс жобаны қорғаумен аяқталады. Круиздік туризм нарығының тәжірибесі қонақ дәрістерін ұсынады. Сабақтар серіктес-практика базасында дуальдылық шеңберінде өткізілетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Агротуризм
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстанда агротуризмді (ауылдық) дамыту үшін жарамды туристік-рекреациялық ресурстарды оқшаулау бағыттары туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Курстың мазмұны мыналарды қамтиды: ауылдық аумақтарда агротуризмді дамыту қызметінің базалық қағидаттары мен негізгі бағыттары; шетелдік тәжірибені және қазіргі заманғы үрдістерді талдау; аумақтың туристік әлеуетін бағалау; Көліктік қызмет көрсетуді, орналастыруды және тамақтандыруды ұйымдастыруға, бос уақытты ұйымдастыруға, болу қауіпсіздігіне, туристерге қызмет көрсету ерекшелігіне қойылатын талаптарды зерделеу ауылдық жерлерде. Ауылшаруашылық алқаптарын жоспарлаудың негізгі кезеңдері, баға белгілеу және Қызметтерді маркетингтік жылжыту. Топтарда, сондай-ақ жеке жұмыс істейтін студенттер туристік пакет пен агротуризмге арналған өнімді жасай алады. Мамандандырылған фермаларға экскурсиялар қарастырылған агротуризм. Курс жазбаша емтиханмен аяқталады. Сабақтар серіктес-практика базасында дуальдылық шеңберінде өткізілетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Әлемнің туристік-рекреациялық ресурстары
    Несиелер: 5

    Курс озық тәжірибені талдай отырып және осы аумақтарды тартымды туристік дестинациялар ретінде дамытуға ықпал ететін факторларды анықтай отырып, әлемнің және Қазақстан Республикасының табиғи, табиғи-антропогендік, курортологиялық, тарихи-мәдени, инфрақұрылымдық және басқа да туристік-рекреациялық ресурстарын оқшаулау бағыттары туралы білімдерін кеңейтеді. Студенттер тұрақты даму стратегиясына және туризмдегі экологиялыққа сүйене отырып, әлемнің туристік ресурстарының әртүрлі топтарын кешенді бағалау және талдау технологиясын игере алады. Курс жазбаша емтиханмен аяқталады.. Сабақтар серіктес-практика базасында дуальдылық шеңберінде өткізілетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Туризмдегі тұрақтылық және әлеуметтік жауапкершілік
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі экономикалық жүйеге қатысты жаһандық мәселелерді қарастырады және экономика //қоршаған орта// қоғам арасындағы қатынастарды зерттейді, туризмге және оның қазіргі әлемдегі рөліне, әлемдегі жауапты турист болуға жан-жақты көзқарас береді; теріс әсерді азайту және туризмнің оң әсерін күшейту стратегиялары тұтас көзқарас аясында анықталады. Студенттер топтарда, шағын топтарда және өз бетінше жұмыс істей отырып, алынған технологиялар негізінде әлемнің әртүрлі аймақтарында туризмді дамыту нәтижелеріне талдау жүргізуге, алғышарттарды, факторларды анықтауға, сондай-ақ белгілі бір аймақтың тұрақты туризмін дамытуға ықпал ететін бағдарлама ұсынуға қабілетті. Қонақ дәрістеріне туризм нарығының өкілдері қатысады. Сабақтар серіктес-практика базасында дуальдылық шеңберінде өткізілетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Дипломалды практикасы
    Несиелер: 5

    Дипломалды практикасы дипломдық жұмысты (жобаны) дайындауға және жазуға бағытталған. Дипломалды практикасы кезінде білім алушы кәсіпорын қызметімен және зерттеу міндеттері контекстіндегі есептілікпен танысады; зерттеу тақырыбы бойынша қаржылық-экономикалық және практикалық материалдарды жинауды жүзеге асырады, өз тақырыбы шеңберінде компанияның негізгі мәселелерін зерттейді. Практика есепті тапсырумен және қорғаумен аяқталады, ал практика нәтижелері дипломдық жұмысты (жобаны) жазу үшін пайдаланылатын болады.

    Оқу жылы - 4
  • Гастрономия және қонақжайлылық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Курс қонақжайлылықтың ерекшеліктері, тамақтану дәстүрлері мен мәдениеті және әлем халықтарының асханаларының алуан түрлілігі туралы білімді, қонақжайлылық дәстүрлеріне сәйкес шетелдік қонақтарға сапалы қызмет көрсету дағдыларын кеңейтуге ықпал етеді. Студенттер іс-шара, шоу, инновация элементтерін қолдана отырып, әртүрлі ұлттар мен діндердің туристерінің қажеттіліктеріне сәйкес тамақтандыруды ұйымдастыруда, мәзір құруда сапалы қызмет көрсете алады, ұлттық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар негізінде шетелдік қонақтар үшін мәдени бағдарлама жасай алады. Сабақтар серіктес-практика базасында дуальдылық шеңберінде өткізілетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Туристік өнімді өңдеу және сату
    Несиелер: 5

    Курс білім қалыптастыруға ықпал етеді туристік өнімді әзірлеу ерекшеліктері мен технологиялары. Студенттер алады халықаралық және қазақстандық стандарттарға сәйкес әртүрлі туристік өнімдерді әзірлеу; туристік қызметтердің калькуляциясын жүргізу; маркетинг құралдарын пайдалана отырып, туристік өнімді жылжыту және сату, туристік құжаттаманы қалыптастыру. Курс өзінің туристік өнімінің жобасын қорғаумен аяқталады. Сабақтар серіктес-практика базасында дуальдылық шеңберінде өткізілетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • CBT дамыту және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Курс негізінен ірі қалалардан алыс, тартымды туристік объектілердің жанында орналасқан туристік қоғамдастықтың (ЕТҚ) қызметін ұйымдастыру бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. ЕТҚ қызметі отандық және шетелдік туристерге туристік қызмет көрсетуге бағытталған, олар тартымды туристік тартымдылыққа баруға тырысады, оларға бірқатар қызметтер ұсынады. Студенттер: ауылдық жерлерде туризм қауымдастығын жоспарлау, ұйымдастыру және ұйымдастыру бойынша қадамдық іс-қимылдар жоспарын әзірлей алады; серіктестерді, инвесторларды тарту бойынша жоспар әзірлеу; Дүниежүзілік желі мен халықаралық брондау жүйелерінің мүмкіндіктерін пайдалана отырып, жеке туристік өнімді//қызметтерді құру және ілгерілету. Курс жобаны қорғаумен аяқталады. Сабақтар серіктес-практика базасында дуальдылық шеңберінде өткізілетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Халықаралық туризм географиясы
    Несиелер: 5

    Курс туризмнің кеңістіктік және географиялық дифференциациясының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Әлемдік маңызы бар туристік орталықтың қалыптасуына географиялық факторлардың (климаттық белдеу, ландшафтық аймақ, мұхитқа//теңізге қашықтығы//жақындығы және т.б.) әсері туралы ақпарат береді. Студент анықталған факторларды талдау негізінде осы бағыттағы туризмнің ерекшелігі, өзекті бағыттары туралы ақпарат бере алады, рекреациялық-географиялық жағдайды анықтай алады және аумақтың кешенді рекреациялық-географиялық сипаттамасын бере алады, Ел саласындағы туризмнің жекелеген түрлерінің маңыздылығын, оның ішінде сакральды туризм ұлттық бағдарламасының ерекшеліктерін ескере отырып бағалай алады; карталармен және статистикалық материалдармен жұмыс істей алады, әлем елдері бойынша турлар мен маршруттарды, олардың сипаттамалары мен ұйымдастыру ерекшеліктерін; олар картада көрсетіп, туризм географиясының негізгі номенклатурасын қолдана алады (тау сілемдері, жанартаулар, мұхиттар мен теңіздер, көлдер, сарқырамалар мен өзендер, шығанақтар мен бұғаздар, шөлдер мен жазықтар, аралдар мен түбектер және т.б.).Курс жазбаша емтиханмен аяқталады. Сабақтар серіктес-практика базасында дуальдылық шеңберінде өткізілетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Оқиғалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс оқиғалар индустриясы туралы, қоғамдағы жаңа құбылыс ретінде, осы саланың ерекшеліктері мен болашағы туралы, оның қонақжайлылық және туризм индустриясымен тығыз байланысы туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Курстың мазмұнына кіреді: іс-шаралар типологиясы, әлемдік тенденциялар, іс-шаралар қызметтерінің ерекшеліктері; серіктестік және шарттық қатынастарды ұйымдастыру; іс-шараны жоспарлау кезеңдері және оның бағдарламасы (сценарийі), оқиғаларға бағытталған технологиялар; маркетинг құралдарын іс-шаралар қызметін жылжыту кезінде қолдану, есептеу, бюджетті есептеу және іс-шараның қаржылық тиімділігін талдау, инвесторларды тарту құралдары. Студенттер әр түрлі іс-шаралар мен оқиғаларды (ивенттер) тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу құралдарын игере алады. Курсты меңгеру топтық жоба- іс-шарамен аяқталады. Қонақжайлылық нарығының практиктері, ивент индустриясының мамандары қонақ дәрістерімен қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Қонақ үй стандарттары
    Несиелер: 5

    Курс белгілі бір туристік бағытта қонақ үй қызметтерін жоспарлау, ұйымдастыру және жылжыту ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді.Курстың мазмұны тақырыптарды қамтиды: қонақ үйді ұйымдастыру стандартының негізгі талаптары, тендерге қатысу, сертификаттау. Серіктестерді тарту және пікірлестер командасын құру. Жабдықтау, түнеуге арналған бөлмені, асхананы, гигиеналық бөлмелерді, іргелес аумақты жабдықтауға қойылатын талаптар. Ұлттық тағамдар негізінде мәзір әзірлеу, өнім жеткізушілермен шарттық қатынастар, жеке қосалқы шаруашылық, өнімге қойылатын талаптар: санитария және қауіпсіздік. Мәдени бағдарламаны әзірлеу. Қонақ үй мен оның қызметтерін жылжытуда маркетинг құралдарын пайдалану. Студенттер қол жетімді стандарттар мен қызметтер негізінде қонақ үйді жоспарлау, ұйымдастыру, Қызмет көрсету және жабдықтау әдістерін игере алады. Курс жазбаша емтиханмен аяқталады. Сабақтар серіктес-практика базасында дуальдылық шеңберінде өткізілетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON1

    Туризм және қонақжайлылық саласындағы кәсіби функцияларды жүзеге асыру үшін менеджменттің, маркетингтің, есепке алудың функционалдық салаларындағы негізгі тұжырымдамаларды, парадигмалар мен теориялық әзірлемелерді біріктіруге қабілеттілік.

  • Код ON2

    Туризм және қонақжайлылық саласында кәсіби функцияларды жүзеге асыра отырып, деректер базасын құра отырып, тиісті бағдарламалық қамтылым мен цифрлық технологияларды, құралдар мен теорияларды пайдалануға қабілеттілік.

  • Код ON3

    Тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ету құралдарын қолдана отырып, ауызша және жазбаша қарым-қатынас және сөйлеу дағдыларын, соның ішінде көптілділікті көрсете отырып, дәлелдерді сенімді түрде тұжырымдап, фактілер мен зерттеулерге сүйене отырып, сондай-ақ командада жұмыс істей білу қабілетін көрсете отырып, ұйымның мүдделі тараптарының, шешім қабылдаушылардың іс-әрекеттері мен мінез-құлқына әсер ете алады.

  • Код ON4

    Стандартты емес шешімдерді өз бетінше қабылдауға және олардың салдарын бағалауға, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік қағидаттарын, этикалық салдарлар мен зерттеу нормаларын, академиялық адалдықты, мәдени және тарихи дәстүрлер мен қауіпсіздік талаптарының құндылықтарын ескере отырып, әртүрлі аналитикалық әдістерді қолдана отырып, қаржылық және басқарушылық ақпаратты талдай алады.

  • Код ON5

    Академиялық жазу және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын көрсете отырып, туризм және қонақжайлылық саласындағы тұтынушылардың нақты сұраныстарын қоса алғанда, ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін басқарушылық ақпаратты талдауға және ұсынуға қабілеттілік.

  • Код ON6

    Көшбасшылық қасиеттерді көрсетуге және жеке әлеуетті ашу және кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру үшін, сондай-ақ қоғамға қызмет ету үшін, оның ішінде тұрақты даму қағидаттары негізінде, кәсіби белсенділіктің жоғары деңгейін көрсете отырып, өз денсаулығына қамқорлық жасау үшін дербес оқытуды қолдануға қабілеттілік.

  • Код ON7

    Ішкі және халықаралық нарықта туризм және қонақжайлылық саласындағы инновацияларды басқару бойынша хабардарлықты және дағдыларды көрсете отырып, нақты жағдай мен деректерге дербес жүргізілген сыни талдау негізінде қонақжайлық индустриясының әртүрлі туристік бағыттары мен үрдістері туралы ақпаратты ұсынуға қабілеттлікі.

  • Код ON8

    Релевантты ақпаратты талдауға және дәстүрлі және инновациялық өнімдерді әзірлеуге, басым туристік аумақтарды, оның ішінде емдеу-алдын алу бағыттарын дамытуды жобалаумен, туристік маршруттарды әзірлеуді және қызмет көрсетудің қазіргі заманғы халықаралық стандарттарына сәйкес қонақжайлылықтың сапалы қызметтерін қоса алғанда айналысуға қабілеттілік.

  • Код ON9

    Туризм, қонақжайлылық, көлік кәсіпорындарының әртүрлі деңгейлерінде қызмет көрсетудің толық технологиялық циклдерін, осы саланың қолданыстағы стандарттары, Нормативтік-құқықтық талаптары мен кәсіби этикалық стандарттары, еңбекті қорғау, тіршілік қауіпсіздігі және қызмет көрсету ережелері мен нормаларын орындау негізінде экскурсиялық қызметте басқаруға, олардың тиімділігін бағалай отырып, олардың дамуын реттеуге қабілеттілік.

  • Код ON10

    Туризм және қонақжайлылық саласындағы қызметтер мен өнімдерді жылжыту мен сатуды тиімді басқаруға, маркетингтік құралдар мен инновациялық технологияларды қолдана отырып, осы саладағы қызметтерді тұтынушылардың мінез-құлық тұжырымдамалары негізінде әртүрлі сипаттағы іс-шараларды дайындауға, ұйымдастыруға және өткізуге қабілеттілік.

  • Код ON11

    Бөлімшеде бірыңғай корпоративтік мәдениетті қолдауға, бағыныштылар мен туристерге қызмет көрсетумен байланысты бөлімшелердің бірлескен қызметін үйлестіруге және бақылауға қабілеттілік.

  • Код ON12

    Мәдени дәстүрлер мен мәдениетаралық өзара іс-қимылдың ерекшелігін, туризм мен қонақжайлылық индустриясының жаңа үрдістерін, жалпы пандемия және сыртқы ортаның үнемі өзгеріп отыратын жағдайындағы басқа да стандартты емес жағдайларды ескере отырып, тасымалдау кезеңінен бастап, әдеттегі режимде де, сондай-ақ әртүрлі сипаттағы бұқаралық іс-шаралар өткізуде де клиенттердің үміттерін қанағаттандыруға қабілеттілік.

Top