Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04161 Цифрлық маркетинг в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Жарнама кеңістігін талдау
    Несиелер: 5

    Мәдени, әлеуметтік, экономикалық маркетинг пен экономикалық кеңістіктің құрамдас бөлігі ретінде жарнама кеңістігінің жіктелуі. Жарнамалық кеңістікті қалыптастыру функциялары, әдістері және талдау кезінде сапалы, сапалы әдістерді талдау. Жарнамалық кеңістіктің қалыптасуындағы жарнама коммуникациясының рөлі мен орнын көрсету. Жарнамалық кеңістікті қалыптастыру принциптері мен әдістерін шығару.

    Селективті тәртіп
  • Блоггинг
    Несиелер: 6

    Блог жүргізудің кезеңдерін, тенденцияларын, басқа адамдардың беделін құрушы және бұзушы ретіндегі блогерлердің жаңа рөлін сипаттайды. PR маманы үшін блогердің жаңа қатынас кодымен таныстыру. Жеке блог жүргізу және корпоративті блог құру және насихаттау қабілетін дамытады. Негізгі маркетингтік сипаттамалар мен негізгі әлеуметтік бренд платформаларының ерекшеліктері, мазмұн мен қауымдастық менеджерлерінің функциялары, желілік жарнама мен желілік бақылау қызметтерінің ерекшеліктері мен форматтары көрсетілген.

    Селективті тәртіп
  • Әлемдік желідегі жарнама
    Несиелер: 5

    Маркетингтік коммуникация жүйесіндегі жарнаманың презентациясы және жарнамадағы ынталандырғыштарды таңдау. Жарнама науқанын түсіндіру, жарнама стратегиясы, жарнама зерттеулері және байланыс түрі ретінде жарнама. Жарнамалық-маркетингтік процестің қорытындылары, әлеуметтік-құқықтық аспектілері және жарнама қызметін реттеу. Жарнамалық коммуникацияларды түсіндіру және оларды қолдану, қазіргі заманғы креативті жарнама тұжырымдамалары. Жарнаманың коммуникативті және әлеуметтік-экономикалық тиімділігін көрсету

    Селективті тәртіп
  • WEB-дизайн
    Несиелер: 6

    Ғаламдық компьютерлік желіні ұйымдастырудың қазіргі заманғы қағидаларын, технологияларын қарастырады; Интернет қосымшасы қызметтерін құру, жұмыс істеу негіздері; қолданбалы бағдарламалаудың негізгі технологиялары және Интернетке арналған Web-бағдарламалау. IP-дестелерді беру кезінде максималды кідіріспен желілік бөлімді анықтау дағдыларын дамытады; HTTP сұраныстарын құру, HTTP жауап өрістерін талдау; гипермәтіндік құжаттарды әзірлеу; веб-қосымшаларды бағдарламалау; ақпараттық қауіпсіздікке арналған веб-қосымшаларды қорғау технологиясын иелену

    Селективті тәртіп
  • Контент-маркетинг
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік ортадағы маркетингтік маркетингті басқару, теоретических подходов и практический навыков басқаруы, әлеуметтік медианы кеңейту және функционалдау, конкурстық стратегия предприятия современные технологии. Аудиторлық аудиторлық іс-шараларға арналған маркетингтік технологияларды құру және распространения контента. Жаңа клиенттерге арналған жаңа бизнес-стратегиядағы тауарларды толықтыру және брендтің сауда-саттық кеңістігін кеңейту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметінде қажет қазіргі заманғы психология ғылымының негізгі тәсілдері мен принциптеріне шолу. Пәннің мазмұнын аша отырып, фундаменталды психологиялық концепцияларға ғылыми-теориялық дүниетанымды қалыптастыру, психология ғылымы туралы ойларды дамыту туралы түсініктеме. Тұлғаны психологиялық зерттеудің дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруды түсіндіру, эксперименталды психологиялық зерттеудің негізгі әдістерімен және психокоррекциялық жұмыстың негізгі бағыттарымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 3

    Басқару іс-әрекеті мен басқару сипаттамаларын, эволюциясын талқылау. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасын зерттеу. Этика, әлеуметтік жауапкершілік және қарым-қатынас туралы мәлімдеме. Модельдеу басқару шешімдерін қабылдау. Басқару функцияларын құрылымдау: жоспарлау, ұйымдастыру, уәждеу, бақылау. Топтық динамиканың анықтамасы. Қорытынды лидерлік: күш, әсер ету және көшбасшылық стильдері. Ақпаратты ашу, жанжалды басқару, стрессті басқару және өзгерістерді басқару

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Мазмұны әр түрлі дәрежеде болатын түпнұсқа дереккөздерді оқудың негізгі түрлерін меңгеру. Мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша хабарламалар дайындау дағдыларын дамыту. Аутенттік жазбалардың жалпы мазмұны туралы түсінік. Дәрістерді, кәсіби ақпаратты қамтитын хабарламаларды тыңдау. Мамандық бойынша ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эксперемент жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бақылаудағы эксперимент ұғымын және оның жіктелуін қарастыру. Құрылымды (экспериментатор, эксперименттік фактор, тәжірибелік жағдай, эксперименттік объект) және эксперименттік жағдайларды зерттеу. Жіктеу сипаттамасы, бағдарламалық және эксперименттік аспаптар. Эксперимент хаттамасындағы позициялармен және экспериментті өткізуге қойылатын талаптармен таныстыру. «Оңтайлы эксперименттің» формалары мен дәйектілігін зерттеу. Тәжірибе үшін ақпарат жинау әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интернет маркетинг
    Несиелер: 4

    Пән клиенттерге өнімді немесе қызметті сату және олармен қарым-қатынасты басқару мақсатында тауарлар мен қызметтерді Интернетте жылжыту, Интернеттегі дәстүрлі маркетингтің барлық аспектілерін пайдалану туралы білімді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылыми дереккөздерден кәсіби және басқарушылық мазмұндағы ақпаратты толық алу, талдау үшін мемлекеттік және шет тілдерін меңгеру, тұлғаның оның даралығында, өзіндік ерекшелігінде, бірегейлігінде, қайталанбастығында қалыптасуы мен дамуы.

  • Код ON2

    Заманауи цифрлық маркетинг құралдары мен әдістемесіне ие болыңыз

  • Код ON3

    Жарнамалық хабарламаларды алушылардың мүдделеріне, артықшылықтары мен қажеттіліктеріне сәйкес жеткізу үшін әр түрлі құрылғылар мен сайттардағы қолданушылардың іздеу нәтижелерінде тиісті мазмұнды және жарнаманы басқаруды басқарыңыз.

  • Код ON4

    Жарнамалық индустрияның қазіргі жағдайы мен даму перспективалары туралы ақпаратты талдау, өңдеу арқылы интернетте бренд құру және жылжыту мүмкіндігі және әлеуметтік желілерде таргетинг

  • Код ON5

    Веб-сайтты жылжыту, әлеуметтік желілердегі контексттік жарнама, жарнамалық өнімнің құнын оңтайландыру және бизнес-стратегияны тиімді құру үшін негізгі көрсеткіштерді қалыптастыру

  • Код ON6

    Цифрлық алаңдарда орналастыру, сайтты іздеу жүйелерінде және жаһандық Интернет-желіде ілгерілету үшін мәтіндік-графикалық жарнамалық материалдарды әзірлеуді басқару

Top