Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03115 Психология в ABU

Пәндер

  • Психология I

    «Психология І» курсы білім алушыларға психология ғылымы саласындағы теориялық білім жүйесін игеру процесінде ақпараттық көмек көрсетуге, зерттеудің негізгі әдістері мен бағыттарымен таныстыруға, жалпы психологиялық білімнің дамуына, әдістерді, психологияның негізгі мәселелері жөнінде түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Пәннің мақсаты – психологтың қызметімен, негізгі міндеттерімен, мақсаттарымен, әдістемесі мен әдістерімен, осы мамандық өкілдерінің адам өмірінің әртүрлі салаларындағы қызметінің принциптерімен таныстыру; психолог мамандығының ерекшеліктерін және оның қалыптасу ерекшеліктерін ашады; психологтың негізгі кәсіби және этикалық принциптерін; Психологтың қызмет пәні мен құралдарына байланысты мамандану ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономикалық-құқықтық білім негіздері

    Пән студенттердің экономика, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет салаларында жүйелі білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың жұмыс істеу механизмдері, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу қағидаттары қарастырылады, сондай-ақ қаржылық құралдарды пайдалану және жеке қаржыны басқаруда негізделген шешімдер қабылдау арқылы қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру мәселелеріне назар аударылады. Ерекше мән азаматтық, қылмыстық, еңбек және әкімшілік заңнаманың негіздерін оқып үйренуге, құқықтық мәдениет пен құқықтық сананы дамытуға, кәсіби этиканы сақтауға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бөлінеді. Бұл пәннің мазмұны кәсіби және күнделікті қызметте пәнаралық тәсілді қолдана отырып, мәселелерді шешуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Бұл пәнді меңгеру адамның даму психологиясының теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге; психологиялық механизмдерді, жас өзгерістерінің факторлары мен заңдылықтарын түсінуді қалыптастыруға; психикалық даму үрдістерін және оның бағыты мен бағытын анықтайтын параметрлерді анықтауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән студенттерде тұрақты даму, экологиялық жауапкершілік және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында тұрақты дамудың теориялық және қолданбалы аспектілері, соның ішінде климаттың өзгеруі, табиғи ресурстардың құлдырауы, биологиялық алуандылықтың жойылуы, сондай-ақ ұлттық және жаһандық экологиялық сын-қатерлер қарастырылады. Қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық және басқарушылық негiздерiне, табиғи, техногендiк және биологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар кезiндегi iс-қимылдарға және кәсiби және күнделiктi қызметтегi мiндеттердi шешуге пәнаралық дайындықты қамтамасыз ете отырып, тұрақты және қауiпсiз мiнез-құлықты қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психология II

    «Психология-ІІ» курсы білім алушыларға психикалық құбылыстардың психологиялық-физиологиялық теорияларын, психикалық қасиеттер мен қарым-қатынас, эмоциялы-ерікті реттеу механизмдерін талдай алуға, қазіргі психологияда қабылданған категориялар мен ұғымдарды, психикалық процестерді практикалық тұрғыдан пайдалана алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тұлғалық өсу тренингі

    Осы курс аясында студенттердің жалпы психологиялық тренингтерді ұйымдастырудың негізгі принциптері мен теориялық ережелерін түсінуін дамытуға, сондай-ақ олардың бағытына байланысты оқу-жаттығу топтарының жұмыс ерекшеліктеріне баса назар аударылады. Психологиялық тренингтің даму кезеңдері, тренингтің әдістері мен әдістері, тренингтік топтар, жаттықтырушының стильдері зерттеледі. Тренингтік бағдарламалар және оларды әзірлеу ерекшеліктері ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психологияға кіріспе

    Жеке тұлғаны әлеуметтендірудегі психологиялық факторлар мен тетіктерді,әлеуметтік ортаның ерекшелігін ескере отырып, оның дамуы мен қалыптасуының ерекшеліктерін зерттеуге жібереді; үлкен және кіші әлеуметтік топтардың қалыптасуы мен жұмыс істеуі; әлеуметтік топтарға ену факторымен байланысты адамдардың қарым-қатынасы мен өзара әрекеттесу заңдылықтарын анықтайды; әлеуметтік психологияның маңызды ерекшеліктері туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Пәннің мақсаты жас психологиясы саласындағы зерттеулердің әдіснамалық негіздерін зерделеу болып табылады. Адамның даму процесін үш жүйеде қарастырады: физикалық, когнитивтік, психоәлеуметтік, сондай-ақ алынған білімді тәжірибеде пайдалану жолдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психогенетика

    Психогенетика пәнінің мазмұны мен әдістері, тұқым қуалайтын аурулар мен психикалық дизонтогенез проблемаларының пайда болуындағы генотип пен қоршаған орта факторларының арақатынасы ашылады. Жалпы генетиканың қарапайым негіздері. Қарапайым сапалық белгілердің генетикалық негізі. Психогенетиканың эксперименттік әдістері. Психогенетика тарихы және оның психологиялық білім құрылымындағы орны. Психогенетика әдістері. Онтогенетика. Психогенетиканың даму болашағы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық ағарту және профилактика

    Пән студенттердің психологиялық ағарту және профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыру мен жүргізу бойынша кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқыту барысында психологиялық ағартудың түрлі формалары мен дәрістер, семинарлар, басылымдар, вебинарлар, әлеуметтік желілерді қолдану сияқты әдістері қарастырылады. Әртүрлі мақсатты аудиториялар үшін (балалар, ата-аналар, педагогтер, әлеуметтік қызметкерлер, қарттар, мигранттар) психоаағартушылық бағдарламаларды құрастыруға, жүргізілген ағартушылық жұмыстың тиімділігін бағалау әдістерін зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді, бұл студенттерге мониторинг жүргізуді және алынған нәтижелерге байланысты бағдарламаларды түзетуді үйретуге мүмкіндік береді Әртүрлі мақсатты аудиториялар үшін (балалар, ата-аналар, педагогтер, әлеуметтік қызметкерлер, қарттар, мигранттар) психоаағартушылық бағдарламаларды құрастыруға, жүргізілген ағартушылық жұмыстың тиімділігін бағалау әдістерін зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді, бұл студенттерге мониторинг жүргізуді және алынған нәтижелерге байланысты бағдарламаларды түзетуді үйретуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психодиагностика

    Негізгі психодиагностикалық әдістермен, психодиагностикалық құралдарды жіктеумен таныстырады, тестілерді құру және бейімдеу технологиясын қарастырады, психологиялық практиканың әртүрлі салаларында психодиагностикалық құралдарды қолдану ерекшеліктерін ашады. Психодиагностика негіздерін білу кәсіби психологқа практикалық қызметінде психодиагностикалық құралдарды сауатты пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тұлғаның психологиялық мәдениеті

    Пән өзіндік сана-сезімді, өзін-өзі реттеуді және эмоциялық тұрақтылықты дамыту арқылы тұлғаның ішкі әлемін үйлестіру мен қоғамда тиімді өзара әрекеттесуді қамтамасыз ету мәселелерін қарастыруға бағытталған. Курс студенттерде эмоциялық интеллектіні дамыту, өзін-өзі бақылау, қоршаған шындықты дұрыс қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, бұл ішкі дүниенің үйлесімділігін қамтамасыз етуге, стресстік және эмоциялық жүктемесі жоғары жағдайларда өзін-өзі реттеу қабілетін дамытуға, әртүрлі әлеуметтік контексттерде қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу дағдыларын жақсартуға, сондай-ақ ұжымда конструктивті қарым-қатынасты қолдау және қақтығыстарды шешу қабілеттерін жетілдіруге ықпал етеді.Курс студенттерде эмоциялық интеллектіні дамыту, өзін-өзі бақылау, қоршаған шындықты дұрыс қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, бұл ішкі дүниенің үйлесімділігін қамтамасыз етуге, стресстік және эмоциялық жүктемесі жоғары жағдайларда өзін-өзі реттеу қабілетін дамытуға, әртүрлі әлеуметтік контексттерде қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу дағдыларын жақсартуға, сондай-ақ ұжымда конструктивті қарым-қатынасты қолдау және қақтығыстарды шешу қабілеттерін жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар нейропсихологиясы

    Пәннің мазмұны мидың қызметі мен құрылысын, оның бала психикасы мен мінез-құлқына әсерін зерттей отырып, педагогикалық процесте мінез-құлық және психиканың бұзылыстары жөніндегі заманауи тұжырымдарды негізге ала отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дер кезінде анықтауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Денсаулық психологиясы

    Физиологиялық, психикалық және әлеуметтік денсаулықтың алдын алу туралы білім жүйесін қалыптастыруға; табысты кәсіби қызмет үшін психологиялық білім мен дағдыларды алуға; адамның салауатты өмір салтына қажеттілігін қалыптастыруға бағытталған. Кәсіби денсаулықтың төмендеу факторлары; жеке тұлғаның кәсіби деформациясы және эмоционалды күйзеліс белгілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологтың кәсіби шеберлігі және этикасы

    Практикалық психологтың кәсіби этикасы мен кәсіби шеберлігі туралы; кәсіби этиканың ерекшеліктері; психолог жұмысының негізгі принциптері; кәсіби шеберліктің компоненттері мен психологтың өзін-өзі жүзеге асыру жолдары туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Психологтың практикалық қызметінің заманауи технологиялары; психологтың кәсіби қызметке дайындығының компоненттері; кәсіби қызметтегі маманның жетістіктерін анықтайтын жеке тұлғаның қасиеттері, білімі, дағдылары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнопсихология

    Ол этнопсихологиялық құбылыстармен, қалыптасу мен даму ерекшеліктерімен, әртүрлі қауымдастық өкілдерінің қоғамның әлеуметтік процестеріне әсер ету ерекшелігімен таныстырады. Этнопсихология этникалық топтар, этникалық процестер, этникалық құбылыстар туралы ғылым ретінде ұсынылған, оның көптеген әлеуметтік - тарихи ғылымдармен байланысы: философия, мәдениеттану, әлеуметтану, саясаттану және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психологиялық кеңес беру негіздері

    Бұл пән психологиялық кеңес берудің принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен таныстырады; кеңес беру процесінің негізгі кезеңдерін, динамикасы мен ұйымдастырылуын, сонымен қатар психологиялық кеңес берудің ерекшеліктерін көрсетеді, нақты жағдайларға байланысты өз міндеттерін өз бетінше тұжырымдауға үйретеді; психологиялық кеңес беру саласындағы негізгі бағыттармен таныстырады; консультант-психологтың психотехникалық ойлауының және кәсіби этикасының негіздері. Жасанды интеллектті пайдалану жеке ерекшеліктерді ескере отырып, жекелендірілген кеңес беру бағдарламаларын жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ойлау және интеллект психологиясы

    Берілген пәннің мазмұны студенттердің ойлау психологиясы мен интеллекті пәні туралы білімдерін қалыптастыруға, оны оқытудың негізгі бағыттары, ойлау мен сөйлеу арасындағы өзара байланыс пен қарым-қатынас, мәліметтерді практикалық қолдану мүмкіндіктері мен қорытындыларды қалыптастыруға бағытталған, ойлау және интеллект зерттеулерінде алынған білімдерді; шығармашылық ойлауды дамыту ерекшеліктерін; ойлау және интеллект диагностикасының әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психофизиология

    Пән психикалық процестер мен адамның мінез-құлқы мен қызметінің негізінде жатқан физиологиялық механизмдердің өзара байланысын зерттеуге бағытталған. Курстың аясында қабылдау, зейін,ес, эмоциялар және қозғалыс процестерінің негізгі нейрофизиологиялық механизмдері қарастырылады. Жүйке жүйесінің, мидың және биологиялық ырғақтардың қызметін зерттеуге, сондай-ақ олардың психикалық күй мен мінез-құлыққа ықпалына ерекше назар аударылады. Студенттер психофизиологиялық негізгі процестерді және олардың оқыту, стресс, мотивация және бейімделу сияқты өмірдің әртүрлі аспектілеріндегі рөлін зерттейді.Жүйке жүйесінің, мидың және биологиялық ырғақтардың қызметін зерттеуге, сондай-ақ олардың психикалық күй мен мінез-құлыққа ықпалына ерекше назар аударылады. Студенттер психофизиологиялық негізгі процестерді және олардың оқыту, стресс, мотивация және бейімделу сияқты өмірдің әртүрлі аспектілеріндегі рөлін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Психология бойынша практикум

    Пән студенттерді психодиагностикалық әдістерді қолдану, психологиялық кеңес беру мен тренингтер өткізу, сондай-ақ түзету және профилактикалық жұмыс жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған. Практикум барысында студенттер психологтың әртүрлі салалардағы (білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау, бизнес және т.б.) нақты жұмыс әдістерімен танысып, психологиялық тесттер мен диагностикалық құралдарды қолдануды, психокоррекциялық шараларды әзірлеу және өткізу дағдыларын меңгереді. Ерекше назар коммуникативтік және аналитикалық дағдыларды қалыптастыруға, әртүрлі категориядағы клиенттермен және әртүрлі жағдайларда жұмыс істеуге бөлінеді. Психологиялық практикум психологтың кәсіби рефлексиясын және этикалық тәсілін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Буллинг психологиясы

    Пән буллингтің (қорлық көрсетудің) түрлі әлеуметтік контекстілерде, соның ішінде білім беру мекемелерінде, жұмыс ұжымдарында және онлайн ортада психологиялық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Курс барысында буллингтің пайда болу себептері мен оның құрбандарға және агрессорларға тигізетін салдары, сондай-ақ буллингтің қалыптасуына ықпал ететін психологиялық механизмдер қарастырылады. Студенттер буллингтің физикалық, вербалды және кибербуллинг сияқты түрлі формаларын, сондай-ақ оны диагностикалау және оған араласу әдістерін меңгереді. Буллингтің алдын алу стратегияларын әзірлеуге және барлық қатысушылар үшін қауіпсіз әлеуметтік орта қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология тарихы

    Әлемдік және қазақстандық тарихта психологиялық білімнің пайда болуы және даму динамикасы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастырады. Жан туралы ілім аясында психологиялық білімді дамытады. Сана туралы философиялық ілімдерде психологияның дамуын, ашық дағдарыс психологиясының негізгі бағыттарын қарастырады. Ол ежелгі Грециядағы психологиялық идеялардың пайда болуынан бастап қазіргі заманғы бағыттарды шолуға дейінгі әлемдік, орыс және орыс психологиялық ғылымының дамуының негізгі кезеңдері мен кезеңдерін ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Конфликтология негіздері

    Бұл пәнді оқу студенттердің конфликтологияның әртүрлі салалары бойынша білімдерін жүйелеуге бағытталған; Конфликтіні диагностикалау және алдын алудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; конфликтіні конструктивті шешу дағдыларын пысықтау; конфликтімен практикалық жұмыста кәсіби психологиялық құралдар мен тәсілдерді қолдану; тұлғааралық конфликтілерді реттеу бойынша жұмысты анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивті психология

    Психологиялық және психологиялық танымдық іс-әрекеттің психофизиологиялық механизмдері, яғни адамның ақпаратты қабылдауы, талдауы, есте сақтауы, беруі және қолдануы. Адам-компьютерлік өзара әрекеттесу кезінде ақпаратты игеру мәселесін қарастырады; когнитивтік психология мәселелері сала мамандарының алдында тұрған міндеттер контекстінде қарастырылады Ақпараттық технологиялар. Адамның сенсорлық жүйелерінің жұмысы талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалды психология

    Дифференциалды психология жеке адамдар мен адамдар топтары арасындағы психологиялық айырмашылықтарды, осы айырмашылықтардың себептері мен салдарын зерттейді. Психикалық процестердің ағымының жеке айырмашылықтары мен ерекшеліктері, психикалық күйлердің пайда болуы мен динамикасы, эмоционалды процестер туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Отбасылық қарым-қатынас этикасы мен психологиясы

    Ұлдар мен қыздардың отбасын құру қажеттілігін, некеге тұруға дайындығын, отбасылық қатынастарды дұрыс құра білуін және болашақ балаларды тәрбиелеуді қалыптастыруға ықпал етеді. Әлеуметтік институт ретінде отбасы туралы теориялық білімді қалыптастырады; отбасы заңнамасын білу саласындағы заңды құзыреттілікті арттырады; жоғары адамгершілік тұлғааралық қатынастарды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өзін-өзі реттеу негіздері

    Психикалық жағдайларды реттеуге ықпал ететін арт-терапия әдістерінің негіздерімен танысады; алынған теориялық білімді практикалық іс-әрекетте қолдану дағдылары мен дағдылары қалыптасады; психологиялық күйлермен жұмыс істеу принциптері, субъектілердің шығармашылық материалын диагностикалау және түсіндіру принциптері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологтың кәсіби құжаттарын жүргізу

    Пән студенттерді психологиялық іс-тәжірибедегі кәсіби құжаттарды жүргізудің негіздерімен, яғни диагностикалық құжаттама, кеңес беру хаттамалары, психотерапиялық жазбаларды жүргізу, сондай-ақ оларды рәсімдеу және сақтау ережелерімен таныстыруға бағытталған. Психологтың кәсіби қызметіндегі этикалық мәселелерін қарастырып, құжаттарды жұмыс тиімділігін талдау мен клиенттердің даму динамикасының мониторингін жасау үшін пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып). Қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны кәсіби жағдайларда қолдану. Қазақ (орыс) тіліндегі мамандық бойынша пәндік аймақ мазмұнының сипаттамалары. Кәсіби құзыреттілік: қазақ (орыс) тіліндегі мәтіндердегі бағдар, кәсіби мазмұн монологы және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Медициналық психология

    Бұл пән мамандық бойынша бірқатар пәндерді зерделеу кезінде пайдаланылуы мүмкін клиникалық психология бойынша білім мен практикалық іскерліктің негізін қалайды. Психикалық аурулар туралы жалпы және патопсихологиядағы психологиялық зерттеу әдістерін қолдануға тән жалпы ұғымдарды қарастырады. Балалар мен ересектердің перцептивтік қызметінің бұзылуын зерттеуге арналған тәсілдер мен әдістерге сипаттама беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психотерапия негіздері

    Бұл курс психотерапия негіздерін, психолог пен психотерапевтің кәсіби қызметінің спецификалық түрі ретінде, психотерапияның принциптері мен заңдылықтарын, оның қарым-қатынасы мен өзара байланысын және оқытумен, тәрбиелеумен, кеңес берумен, тренингтік және басқа да жұмыс түрлерімен, адамның тұлғалық өсуіне, дамуына, түзетуіне және өзгеруіне бағытталған, көмек көрсететін мамандықтарда жұмыс түрлерін зерттеуге бағытталған. Пән психотерапиялық үрдіске қатысушылар арасындағы қарым-қатынас ерекшелігі мен кәсіби қызметтің құрылымы мен шарттарын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Девиантты және суицидалды мінез-құлық психологиясы

    Оқу орындарындағы девиантты мінез-құлықтың алдын-алу және түзету шаралары, сондай-ақ тиісті бағдарламалар мен тұжырымдамаларды әзірлеу сипатталған. Девиантты және девиантты негізгі факторлар мен көріністер туралы теориялық білім қалыптасады. балалар мен жасөспірімдердегі суицидтік мінез-құлық, профилактикалық және диагностикалық-түзету жұмыстарын жүргізу дағдылары мен біліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып). Шет тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны кәсіби жағдайларда қолдану. Мамандық бойынша шет тіліндегі пәндік аймақ мазмұнының сипаттамалары. Кәсіби құзыреттілік: шет тіліндегі мәтіндердегі бағдар, кәсіби мазмұндағы монолог және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ықпал ету психологиясы

    Пән жеке тұлға немесе топ басқа адамдардың ойларына, мінез-құлқына және эмоцияларына әсер ету үшін қолданылатын механизмдер мен стратегияларды зерттейді. Курс барысында түрлі өмір салаларында, соның ішінде тұлқаралық қатынастарда, көшбасшылықта, жарнамада, саясатта және ұйымдық мінез-құлықта қолданылатын әдістер мен техникалар қарастырылады. Курстың маңызды бөлігі психологиялық әсер етуді қолданудың этикалық аспектілерін зерттеу, сондай-ақ жағымсыз әсерлерден қорғану техникаларын меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология

    Пән ерекше психофизиологиялық ерекшеліктері бар, дамудағы ауытқулары, психикалық аурулары және функционалдық бұзылыстары бар адамдармен жұмыс істеу әдістерін зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында студенттер диагностикалау, түзету әдістерін меңгереді, қолдау бағдарламаларын әзірлеу және әртүрлі жағдайларда - білім беру мекемелерінде, оңалту орталықтарында және психиатриялық клиникаларда балалармен, жасөспірімдермен және ересектермен жұмыс істеу дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологтардың эмоционалдық икемділігі

    Бұл курс арқылы болашақ психологтардың эмоционалды икемділігі қалыптасады. Психологтың жағымды эмоционалды және психикалық жағдайына ықпал ететін эмоционалды экспрессия мен эмоционалды тұрақтылықтың негізгі ұғымдары қарастырылады. Пациенттердің тәжірибесін дұрыс түсіну, шын жүректен қабылдау (эмпатия сезімі) мақсатында әртүрлі тренингтер мен психологиялық жаттығулар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • ЕББҚ бар балалардың отбасыларымен жұмыс

    Пән дамудағы ауытқулары бар балаларға психологиялық қолдау көрсетуге арналған мамандарды даярлауға бағытталған. Студенттер дамудағы ауытқулардың негізгі түрлерін, мысалы, аутизм, ақыл-ойдың кемістігі, есту және көру бұзылыстары, мінез-құлық бұзылыстары және басқа да жағдайларды зерттейді, сондай-ақ осы бұзылыстармен ауыратын балалармен жұмыс істеудің арнайы тәсілдерімен танысады. Курс эмоциялық, когнитивтік және әлеуметтік мәселелерді диагностикалау және түзету әдістерімен, балалар мен ата-аналарға көмек көрсету үшін жеке бағдарламаларды әзірлеумен таныстырады, сонымен қатар тренингтер, кеңес беру және психотерапевтік сессиялар сияқты практикалық әдістерді қолдануды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қалпына келтіру кезеңіндегі психологиялық қолдау

    Пән жарақаттық оқиғаларды, ауруларды, мүгедектікті немесе әлеуметтік дағдарыстарды бастан кешірген адамдарға психологиялық қолдау көрсету әдістері мен тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Курс барысында медициналық, әлеуметтік және психологиялық реабилитацияның әр түрлері, сондай-ақ адамның психоэмоционалдық жағдайын қалпына келтірудегі психологтың рөлі қарастырылады. Студенттер реабилитация процесіндегі диагностика және араласу әдістері, жеке және топтық психологиялық сүйемелдеу қағидаттары, әртүрлі санаттағы адамдар үшін реабилитациялық бағдарламаларды құру ерекшеліктері туралы біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Практикалық психология

    Пән студенттердің психологиялық білімді нақты кәсіби қызметте қолдану бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Психологиялық кеңес беру, диагностика, түзету және профилактикалық жұмыс әдістері қарастырылады. Ерекше назар коммуникативтік құзыреттілікті, өзіндік рефлексия дағдыларын және кәсіби қарым-қатынас этикасын дамытуға аударылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер әртүрлі клиенттік топтармен психологиялық кеңес беру, диагностика жүргізу және тренингтік жұмыстар ұйымдастыру дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коррекциялық психология

    Психологиялық түзетуді практикалық психологтың қызмет саласы ретінде қарастырады; психокоррекциялық бағдарламаларды құру ерекшеліктері, ойын терапиясы, жеке психокоррекция, өзін-өзі реттеу әдістерін қолдану, терапия, психогимнастика. Ол қалыпты психикалық дамудан ауытқулары бар адамдарды, психотерапия әдіснамасын зерттейтін түзету психологиясының жалпы заңдылықтарын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эмоциялық қажу психологиясы

    Эмоционалды күйзеліс жағдайында қызметкерлерді, әскери қызметшілерді және басқа адамдарды психологиялық қолдау және оңалту әдістері бойынша зерттеулер қарастырлады. Қызметкерлерді, әскери қызметшілерді және өзге де адамдарды эмоционалдық күйзеліс жағдайында, қызметтік іс-әрекет міндеттерін орындау және психикалық жарақат алған адамдарды психологиялық оңалту барысында психологиялық қолдау әдістерін қолдану, сондай-ақ қызметкерлерді, әскери қызметшілерді және экстремалдық іс-әрекетке қатысқан өзге де адамдарды әлеуметтік-психологиялық қайта бейімдеу бойынша шаралар кешенін жүзеге асыру біліктері қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Психологияның ғылыми-зерттеу әдістері

    Ғылыми психологиялық зерттеу, оның әдіснамалық принциптері, ғылыми аппараты туралы түсінік береді. Психологиялық зерттеулердің негізгі кезеңдерінің мазмұны ашылады: дайындық, зерттеу,қорытынды.Психологиялық зерттеу әдістерінің сипаттамасы беріледі; зерттеу мақсаты бойынша объективті ақпарат жинақтаудың әдістер кешенін жинақтаудың ролін; психологиялық зерттеулер үшін ақпараттарды жинау және өңдеуді жүзеге асыру; сондай-ақ зерттеу мәліметтерін өңдеуде математикалық әдістерді тәжірибеде қолдану, психологиялық ғылым мен тәжірибеде жасанды интеллектің сандық технологиясын қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әр түрлі мекемелерде психологиялық қызметті ұйымдастыру

    Пән студенттерге әртүрлі мекемелерде (білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау, бизнес, құқық қорғау органдары) психологиялық қызметті ұйымдастырудың принциптері, функциялары және нормативтік-құқықтық негіздері туралы білім қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында психологиялық қызметтің құрылымы, психологтың қызмет түрлері, ведомствоаралық өзара іс-қимылдың ерекшеліктері және кәсіби этика мәселелері қарастырылады. Студенттер психологиялық сүйемелдеу бағдарламаларын жоспарлау, құжаттаманы жүргізу және іске асыру дағдыларын меңгереді. Пәнді меңгеру нәтижесінде психологиялық көмекті ұйымдастыру, кеңес беру, кәсіби тәуекелдердің алдын алу және этикалық стандарттарды сақтау бойынша құзыреттер қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экстремалды және дағдарыстық жағдайлар психологиясы

    Пән адамның стресстік және экстремалды жағдайлардағы, мысалы, апаттар, табиғи зілзалалар, әскери қақтығыстар, түрлі оқиғалардағы мінез-құлқын, сондай-ақ осы оқиғалардың қатысушылар мен куәгерлер үшін психофизиологиялық салдарларын зерттейді. Ерекше назар посттравматикалық стресстік бұзылыстың (ПТСР) алдын алу және оған психологиялық көмек көрсету әдістеріне аударылады. Курс дағдарыс жағдайларында тиімді жұмыс істей алатын және экстремалды жағдайларға тап болған адамдарға көмек көрсете алатын мамандарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психоанализ негіздері

    Психоанализ негіздері туралы түсінік қалыптастырады терең психологиялық кеңес беру саласындағы практикалық және ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін психологиялық - аналитикалық-бағытталған кеңес беру үшін теориялық білімді жүйелейді; психоанализдің тұжырымдамалық негіздерін зерделеу кезінде, сондай - ақ психоаналитикалық-бағытталған кеңес беру процесінде туындайтын жағдайларды талдау кезінде сыни, аналитикалық және синтетикалық ойлауды дамытады; психоаналитикалық - бағытталған кеңес беру және психологиялық көмек көрсету саласындағы практикалық міндеттерді дұрыс қою және шешу дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік аймақтағы психологиялық қызмет

    Курс әлеуметтік саладағы психологиялық қызмет жұмысының ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздерін игеру, практикалық психологтың кәсіби қызметінің негізгі бағыттарын зерделеу, сондай-ақ әлеуметтік-психологиялық қызметтердің жұмыс істеу ерекшелігін және ведомствоаралық командалардың өзара іс-қимыл тетіктерін түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гештальтпсихологиясы

    Бұл пәнді оқу гештальт теориясы дамуының негізгі кезеңдерімен, әртүрлі ғалымдардың гештальт тәсілін дамытуға қосқан үлестерімен; әдіснамалық принциптермен; гештальт терапиясының негізгі ережелерінің мазмұнымен; еліміздегі және әлемдегі гештальт тәсілін дамытудың қазіргі кезеңінің өзекті мәселелерімен; педагог-психологтардың практикалық жұмысының жетістіктері мен қателіктерімен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арт-терапия техникалары

    Психолог қызметінің әртүрлі бағыттары мен түрлерінде қолданылатын классикалық және заманауи арт-техникалармен, шығармашылықтың психодиагностикалық және психотерапиялық мүмкіндіктерімен, арт-терапия бағыттарының теориясы мен тарихымен таныстырады; арт-терапияның әдістері мен әдістерін игеруге ықпал етеді: музыкалық терапия, дыбыстық терапия, ертегі терапиясы, фольклоротерапия, библиотерапия, құм терапиясы, кино терапиясы, театр психотерапиясы, хореотерапия және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заң психологиясы

    Бұл пән заң психологиясының категориялық аппаратын; психологтың заң саласындағы қызметінің сипаттамаларын; өзара қарым-қатынастың құқықтық аспектілерінің ерекшеліктерін, сондай-ақ түрлі міндеттерді шешудегі заң психологиясының жетістіктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық көмектің әдістемесі мен технологиялары

    Пән психологтардың психологиялық қиындықтарға тап болған адамдармен жұмыс істеу үшін қолданатын тәсілдері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Клиенттің жағдайын диагностикалау және талдау технологияларына, сондай-ақ жеке көмек көрсету жоспарлары мен түзету бағдарламаларын әзірлеуге, сонымен қатар клиенттермен жұмыс істеуге арналған әртүрлі әдістер мен құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды, жасанды интеллект мүмкіндіктерін, тренингтік әдістемелерді, психотерапиялық сессияларды және топтық кеңес беру тәсілдерін қолдануға, психолог жұмысының этикасы мен кәсібилігіне қатысты аспектілерді қарастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлға теориясы

    Бұл пәнді оқу білім алушыларда тұлғаның даму заңдылықтары мен механизмдерін, оның қасиеттері мен құрылымын, жеке тұлға мен қоғамның өзара іс-қимыл ерекшеліктерін, тұлғаны қалыптастыру принциптерін қарастыратын негізгі психологиялық теориялар мен тұжырымдамалар туралы білімді қалыптастыруға арналған. Тұлғаның феноменін қарастыратын психологиялық теориялардың алуан түрлілігіне бағдарлануға үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Патопсихология

    Пән әртүрлі психикалық бұзылыстар мен патологиялық жағдайларда пайда болатын психологиялық ерекшеліктерді зерттеуге бағытталған. Курс аясында психикалық бұзылыстардың себептері, механизмдері мен көріністері, сондай-ақ олардың тұлғаға, мінез-құлыққа және адамның қоғамда жұмыс істеуіне әсері қарастырылады. Курс психопатология түрлерін, патопсихологиялық зерттеулерді, психодиагностика мен патопсихологтың клиникалық практика мен оңалтудағы рөлін талдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру кеңістігі қауіпсіздігінің психологиясы

    Психологиялық сараптама туралы түсінікті білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігін бағалауды,білім беру үдерісін қамтамасыз етудегі маңызын қалыптастыру.Негізгі міндеттері мен мазмұнын анықтау сараптама қызметімен таныстырады. Білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі туралы түсінік жүйесін меңгеру, оның қауіпсіздігін талдау критерийлерін бөлу біліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас және келісөздер психологиясы

    Қарым - қатынас идеясын әлеуметтік-психологиялық құбылыс ретінде қалыптастырады. Қарым-қатынас және келіссөздер психологиясының негізгі категориялары мен ұғымдарын; қарым-қатынас психологиясы саласындағы негізгі отандық және шетелдік тәсілдер мен тұжырымдамаларды; іскерлік салада келіссөздер жүргізу және келіссөздер процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін қарастыра отырып.Қарым-қатынас пен қарым-қатынасты зерттеу әдістерін; процестің ықтимал қатысушыларының жасына, жынысына және білім деңгейіне сәйкес қарым-қатынас факторлары мен келіссөздер шараларын анықтайды; жеке және іскерлік қарым-қатынастың, келіссөздер процесінің табыстылығына әсер ететін факторлар; топпен жұмыс жасауда әртүрлі психодиагностикалық, профилактикалық және түзету-дамытушылық техникалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби стресс психологиясы

    Кәсіби стресстің психологиясы, оның себептері, көріністері және кәсіби қызметте стресс диагностикасын жүргізу білігін дамытады; жұмыс қабілеттілігінің төмендеуі; стрессті басқару мен психикалық өзін-өзі реттеудің практикалық құралдары мен әдістерін игеруге мүмкіндік береді; стресске төзімділікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әскери психология

    Психолог-практика біліктілігінің негізін құрайтын білім, білік, дағды және құзыреттілік жүйесін қалыптастырады, оның қызметінің мәні Әскери психология саласындағы және әскери бөлімшелерде жүргізілетін психологиялық жұмыс саласындағы білім болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Менеджмент психологиясы

    Пән басқару қызметінің психологиялық аспектілерін, ұйымдардағы адамның мінез-құлқының ерекшеліктерін, жеке және топтық факторлардың басқару тиімділігіне әсерін зерттейді. Лидерлік, мотивация, шешім қабылдау, еңбек ұжымындағы қақтығыстар мен стресстерді басқару мәселелері қарастырылады. Ерекше назар коммуникативтік дағдыларды, эмоциялық интеллектіні және басқару практикасына тиімді өзара әрекеттесу стратегияларын дамытуға бөлінеді. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер персоналды басқару психологиясы туралы теориялық білімдерді қалыптастырып, басқарушылық ортада тиімді қарым-қатынас дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Психолог мамандығының ерекшелігін және оның қалыптасуының негізгі кезеңдерін білу, сонымен қатар қазіргі психология ғылымының негізгі категорияларын, ережелерін және оның психология тарихындағы дамуын білу және түсіну.
  • Психиканың даму формаларын, деңгейлерін, психикалық танымдық процестердің қызметін сипаттайды, олардың мәні мен тұлға дамуының жас кезеңдеріндегі көріністердің ерекшеліктерін ашады, сонымен қатар психикалық қасиеттерді, оларды тұлғаның мінез-құлқы пен іс-әрекетінде есепке алуды түсіндіреді, тұлғаның психологиялық күйлерімен жұмыстың ерекшеліктерін қарастырады, қазіргі заманғы ғылыми білім контексінде жекелік-тұлғалық айырмашылықтар мен өзін-өзі реттеу тетіктерін тұтастай түсінуді қалыптастырады.
  • Психофизиологиялық, психогенетикалық және медициналық әсердің заманауи әдістері туралы білімді қолдану, сонымен қатар эмоционалды күйзеліс синдромы бар әр түрлі жастағы тұлғалармен психологиялық түзету және психотерапия бойынша іс-шаралар ұйымдастыра білу
  • психолог қызметінің әртүрлі бағыттары мен түрлерінде психологияның практикалық және басқа да бағыттарының заманауи әдістерін, проективті техникалар мен диагностикалық әдістерді қолдану және нәтиже шығару, топта тренингтік жұмыс дағдыларын көрсету; клиенттерді психологиялық қолдау бойынша топтық жұмыс бағдарламаларын әзірлеу; өмірлік қиын жағдайға тап болған әлеуметтік топ мүшелеріне психологиялық көмек көрсету.
  • әлеуметтік салада психолог жұмысының тиімді әдістерін қолдану, сондай-ақ кәсіби қызметтегі конфликтілі жағдайларды тану және алдын алу. Ведомствоаралық топ мамандарына клиенттерге психологиялық көмек көрсету мәселелері бойынша кеңес беру
  • Білім алушыларда психологиялық практиканың түрлі нысандарында мәдениетаралық қарым-қатынас негіздерін қоса алғанда, кәсіби қарым-қатынас мәдениеті мен этикасын қолдану, психикалық процестердің жүру ерекшеліктері мен тұлға аралық айырмашылықтар туралы негізгі ережелерді меңгеру, ойлау мен сөйлеу арасындағы өзара байланыстар туралы фактілерді түсіну, сондай-ақ когнитивтік қызметтің психологиялық және психофизиологиялық тетіктері туралы түсініктерді талдау біліктіліктерін қалыптастыру
  • Қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайларды ескере отырып, клиенттерге психологиялық қолдау мен көмек көрсетуге бағытталған психологтың кәсіби қызметіндегі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдана білу, ерекше білім беруді қажет ететін балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға психологиялық сүйемелдеу стратегияларын әзірлеп, іске асыру, сондай-ақ практикалық психологтың қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық талаптарға сәйкес кәсіби құжаттаманы жүйелеп, рәсімдей білу.
  • Экстремалды және төтенше жағдайға тап болған адамдарға психологиялық көмек көрсетудің негізгі принциптері туралы білімдерін көрсету, сондай-ақ білім беру ортасының қауіпсіздік критерийлерін тани білу.
  • Этнопсихологиялық құбылыстардың маңыздылығын түсіну, этникалық процестерді ажырату, сонымен қатар психология дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі психологиялық білімді жалпылау.
  • Балалар мен жасөспірімдердегі агрессивті, девиантты және суицидтік мінез-құлықтың негізгі көріністерін тану және профилактикалық және диагностикалық-түзету жұмыстарын жүргізу дағдыларын көрсету.
  • Басқарудың негізгі психологиялық теорияларын және іскерлік саласындағы келіссөздердің ерекшеліктерін білу.
  • Психологияның әртүрлі әлеуметтік салаларында фактілерді, құбылыстарды білу мен түсінуді қолдану, сондай-ақ оларды тәжірибелік қызметте пайдалану.
  • Психологиялық зерттеу үшін ақпаратты жинау және нәтиже шығаруды жүзеге асыру, сондай-ақ зерттеу деректерін өңдеу кезінде математикалық әдістерді практикада қолдану, клиенттердің мәселелерін шешу үшін ақпараттық дерекқорлар және жүйелермен психологиялық ғылым мен практика үшін жасанды интеллекттің цифрлық технологияларын қолдана алу
  • Тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
Top