Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Ағылшын тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 4

    Қазіргі ағылшын тілінің фонетикалық жүйесі (тілдің дыбыстық жүйесі, ағылшын интонациясы), ағылшын грамматикасының негіздері (уақыт жүйесі, уақытты үйлестіру, кепілдер, күрделі қосымша, герунд), тақырыптар бойынша лексика: Introducing yourselves, My family, Home, Food, Clothes, Appearance, Sport and health, Free time.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық грамматикасы мен фонетика (1 деңгейі)
    Несиелер: 4

    Ағылшын фонетикасына кіріспе. Етістіктердің қазіргі жай шақтары. Артикльдер. Сұрақтар түрлері. Ағылшын дыбыстары. Қысқа формалар. Сандардағы екпін. Артикльдер. Етістіктердің болашақ шақ формалары. Зат есім. Есептелетін және есептелмейтін зат есімдер. Өткен жай шақ. Ағылшын тілінің интонациясы. Артикльдер. Модальды етістіктердегі ағылшын дыбыстар. Етістіктердің осы аяқталған шақтары. Интонация. Етістіктердің өткен шақтары. Төлеу сөз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
    Несиелер: 4

    Студент зерттейді: Кіріспе. Онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл жүйесінің дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке əрекеті жəне оның баланың осіп-дамуы барысында қалыптасуы. Сенсорлық жүйелердің дамуы. Эндокриндік жүйенің дамуы. Қанның жастық ерекшеліктері жəне жүрек-қан тамырлары жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің жасқа сай анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Зат пен энергия алмасуының жастық ерекшеліктері. Сыртқа шығару жүйесі мен терінің жастық ерекшеліктері. Балалардың дамуының əлеуметтік факторлары. Мектепке бейімделу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық грамматикасы мен фонетика (2 деңгейі)
    Несиелер: 6

    Future simple tense және болашақ үздіксіз етістіктің шақтары. Көмекші етістіктердің күшті және әлсіз түрлері. Өткен мінсіз етістіктің шақтары. Сөздерді байланыстыру. Етістіктің қарапайым шақтары. Етістіктің шақтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Community Service
    Несиелер: 3

    Пән қоғамға қызмет ететін маңызды және тұлғалық маңызды оқиғаларды, қоғамдық жұмыстардың маңыздылығын тәрбиелік және тәрбиелік мақсаттарға жету үшін оқыту стратегиясы ретінде қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер өз бетінше жоспарлайды, әртүрлі әлеуметтік жобаларды жүзеге асырады, оқу орындарымен бірлесіп туристік-экскурсиялық, туристік-өлкетану іс-шараларын ұйымдастырады және өткізеді, олардың қызметіне, оның сапасына объективті баға береді, сонымен қатар өз дамуындағы ілгерілеушілік, көшбасшылық қасиеттерді дамыту, дағдыларды басқару және алға қойылған мақсаттарға жету және нақты мәселелерді шешу үшін ынтымақтастық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы B1
    Несиелер: 6

    Білім беру мазмұнына Оқытылатын тіл елінің (елдерінің) ұлттық-мәдени ерекшеліктері мен болмыстары туралы лингвистикалық және ерекше білім кешенін енгізу (біртекті емес лексика, фразеологиялық бірліктер, мақал-мәтелдер, афоризмдер, география және тарих, ұлттық дәстүрлер мен мерекелер, Оқытылатын тіл елінің басқа да ерекшеліктері)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Базалық негізгі шетел тілі В1+
    Несиелер: 5

    Басым назар шартты-дайындықсыз және дайындықсыз сөйлеуге бөлінеді. Монологтық сөйлеуді дамыту кезінде оқу материалының сипатын ескере отырып маңызды орын ойлауға беріледі, өйткені осы сөйлеу нысанын иелену және оған тиісті тілдік құралдар студенттерге түрлі оқылған немесе тыңдалған материалдың түсінігімен байланысты, әр түрлі коммуникативтік салаларда курс тақырыбы бойынша хабарламалар мен баяндамалармен сөз сөйлеуге байланысты тапсырмаларды орындауға көмектеседі. Білімі мен түсінігі: Әр түрлі қарапайым тілдік құралдарды білу және олардың көмегімен оқытылатын тақырыптар шегінде көптеген жағдайларды шешу. Саласына және сөйлеу жағдайына, нақты айтылған сөздің түсінігіне сәйкес оқытылатын тақырыптар шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқытылатын тіл елдерінің тарихы мен мәдениеті
    Несиелер: 3

    Тілді және лексикалық бірліктерді білу негізінде ұлттың мәдени дамуын білу; оларды сөйлеу мен жазуда қолдана білу; мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайларында сөйлеу дағдыларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілі (екінші) А1-А2
    Несиелер: 6

    Тіл мен сөйлеуді практикалық меңгеру, күнделікті және кәсіби өмірде екінші шетел тілін белсенді қолдану; Оқу, жазу, ауызша сөйлеу және аударма дағдыларын дамыту және жетілдіру арқылы тілдік материалды түсіну мен білімді қолдану; белгілі бір лексикалық материал мен елтану тақырыбы аясында пайымдауда қажетті лексикалық және елтану материалдарын сауатты және еркін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Елтану және лингвоелтану
    Несиелер: 3

    Бірқатар әлеуметтік ғылымдар мен гуманитарлық пәндердің мазмұнына негізделген және зерттелетін тілдің елі - Ұлыбритания мен АҚШ-тың тұтас аймақтық географиялық білімін қалыптастыруға бағытталған жан-жақты мәдени пән. Курс әлеуметтік-экономикалық, әлеуметтік-саяси, мәдени және этникалық сипаттағы мәліметтерді қамтиды және осылайша мәдениет аралық негіз болады байланыс. Осы курстың аясында елдің географиялық орны зерттеліп, саяси, әлеуметтік және мәдени процестер ашылды, ұлттың, мәдениеттің қалыптасуының шарттары мен ерекшеліктері зерттелді, ішкі саясатқа жалпы шолу жасалды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің лексикологиясы және лексикографиясы
    Несиелер: 4

    Неологизмдер және оларды жіктеу. Кірме сөздер. Британдық ағылшын. Канадалық ағылшын тілі. Лексикография.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы В1+
    Несиелер: 5

    Әр түрлі қарапайым тілдік құралдарды білу және олардың көмегімен оқытылатын тақырыптар шегінде көптеген жағдайларды шешу. Саласына және сөйлеу жағдайына, нақты айтылған сөздің түсінігіне сәйкес оқытылатын тақырыптар шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі ағылшын лексикологиясы
    Несиелер: 4

    Курс сөзді негізгі лексикалық бірлік ретінде терең зерттеуге ықпал етеді. Сөзжасам. Семасиология. Лексика-семантикалық сөзжасам. Фразеология. Неологизмдер және олардың жіктелуі. Кірме сөздер. Британдық ағылшын. Американдық ағылшын. Австралиялық ағылшын. Канадалық ағылшын. Лексикография. Фразеологиялық бірліктерді анықтау. Фразеологиялық бірліктердің типологиясы және жіктелуі. Ағылшын фразеологиясының қазіргі даму тенденциялары. Фразеологиялық бірліктердің этимологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 4

    Туған жер туралы аңыздар мен аңыздар. Біздің айналамыздағы тарих ескерткіштері. Өлкенің тарихи тұлғалары: билер, ақындар, батырлар және палуандар. Экспонаттар сөз сөйледі (өлкетану мұражайына бару). Туған жер симфониясы. Топонимдер - өткен уақыттың куәгерлері (атаулар бойынша аймақтың тарихы). Мәдени және тарихи дәстүрлерді сақтаушылар: аймақтың халық қолөнері. Бір ел - бір тағдыр (менің жерімдегі халықтар). Туған өлке тарихының тірі куәгерлері. Менің өлкем поэзия мен прозада туған. Өлкетану сипаттамасы өнері. Туған жердің таланттары. Туристік бағыттар. Бей-жай жүректер. Туған жер шежіресі. Менің мектебімнің тарихы. Журналистика беттеріндегі Отан. «Менің туған жерім» электронды энциклопедиясы. Туған жердің флорасы мен фаунасы. Менің өлкемнің визит картасы: өлкетану деректер базасын құру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы В2
    Несиелер: 4

    Бұл курста қарым-қатынас саласындағы лексикаға (тұрмыстық, ресми, жалпы ғылыми, терминологиялық және т.б.), еркін және тұрақты сөз тіркестеріне, фразеологиялық бірліктерге, ең жиі кездесетін сөзжасамдық және құрылымдық-семантикалық модельдерге назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел тілі (екінші) А2+
    Несиелер: 4

    Екінші шет тілін күнделікті және кәсіби өмірде қолдану; қажетті тілдік материалдарды қолдану және түсіну, ауызша және жазбаша сөйлеу, оқу және тыңдау дағдыларын жетілдіру. Лексикалық және грамматикалық материалдарды қолдана отырып, екінші шет тілін сауатты қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 4

    Пән білім алушылардың таңдаған бағытына сәйкес және кәсіби міндеттерді шешу бойынша практикалық қызметті жүзеге асыруға қажетті жалпы мәдени, кәсіби және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастырады және дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Базалық негізгі шетел тілі В2
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің дайындық деңгейіне сәйкес келетін грамматикалық және лексикалық материалдарды пайдалана отырып, шет тілін одан әрі оқып-үйренуге және жетілдіруге бағытталған. Сөйлеу қызметінің 4 түрін қолдануға ерекше көңіл бөлінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу кезінде кәсіби қызметте қолданылатын ұғымдар мен ғылыми көзқарастарды терең зерттеуге, кәсіби терминдердің мағынасын түсінуге, кәсіби лексиканы кеңінен қолдануға, өз ойыңызды нақты жеткізе білуге баса назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
    Несиелер: 5

    Пікір білдіру үшін мектепте оқыту мен бағалаудың белсенді тұжырымдамалары мен жаңа тәсілдері жүйесі. Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; Пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалайтын критерийлерді жобалау; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына жауап беретін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттіліктердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін айқындау. Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингіне қойылатын талаптарды анықтау, АКТ және ҚБТ пайдалану, психологиялық-педагогикалық объектілерді талдау құралы ретінде оқу және кәсіби қызметтің рефлексиясы мен өзін-өзі бағалауы. Пәнді оқу студентке педагогикалық зерттеу шарттарын, АКТ қолдануды, сыни және креативті ойлау әрекетін дамытуға көмектеседі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жастар саясаты және тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    ҚР жастар саясаты. Жастар ұйымдары. Білім, отбасы, жұмыспен қамту және шығармашылық бастамалардағы жастар бағдарламалары. Шет елдердегі жастар саясаты. Жастар бастамаларын дамыту бойынша іс-шаралар. Тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары. Тәрбие жүйесі тұтас педагогикалық процестің бөлігі ретінде

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс шет тілін оқытуда жаңа әдістер мен технологияларды үйренуге; оқытуға кәсіби-әдістемелік дайындықты қамтамасыз етуге; оқыту саласында білімді практика және теория жүзінде қолдануға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы мақсаттарға арналған тілі С1
    Несиелер: 5

    SLC жай-күйінің құрылымы. Билікті бөлу құрылымы. Басқару жүйесі. Азаматтық құқықтар мен міндеттер. SLC мен Қазақстанның ішкі және сыртқы саясаты. SLC мен Қазақстанның сыртқы саясаты. Халықаралық ұйымдармен және альянстармен ынтымақтастықтың нысандары мен әдістері. Көші-қон процестері. Демографиялық қауіпсіздік. Жастар мен жұмыспен қамту проблемалары. Жұмыс іздеу. Еңбек шарты. Жұмыссыздық. Адам құқықтары. Қылмыс және жаза. Адам құқықтары: ұғымдар мен тұжырымдамалар. Демократиялық қоғам.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілі (екінші) В1
    Несиелер: 5

    В1 дәрежесінде сөйлеуді меңгеру кезінде бастапқы бағдар дайындалған және дайындалмаған тілге көңіл бөлінеді. Франция және Қазақстан конституциясы. Президент және өкімет.Францияның және Қазақстанның экономикасы. Ауыл шаруашылығы. Франция мен Қазақстандағы маңызды мәдениеттік жаңалықтар. Білімі мен түсінігі: Оқиғаның мазмұнын әр түрлі жанрдағы аутентикалық текстқа қарап түсіне білу. Білімі мен түсінігін қолдану: Берілген шет елде оқытылған лексика мен грамматикаға сүйеніп әр тақырыпқа сай сөйлесе білу. Проблемаларды шешу қабілеті:Өзіні ой-пікірін,бірнәрсеге қатыстылығын білдіре білу. Коммуникативтік қабілеттер:топта жұмыс істей білу. Оқытудың дағдылары немесе оқуға қабілеттілігі: адамның жеке өзінің ішкі эмоцияларын білдіру арқылы хат жаза білуі. Кәсіби байланыс саласы: мамандық тандау, кәсіби іскерлікті және дағдылықты әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандандырылған кәсіби шетел тілі C1
    Несиелер: 5

    Коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру; сөйлеу және жазу дағдыларын жетілдіру; мәтіндерді түсіне білу; тұрмыстық өзара әрекеттесу жағдайларында қарым-қатынас жасау дағдылары; оқиғаларды, сезімдерді және т.б. жазбаша нысанда сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша практикасы В1
    Несиелер: 5

    Ойлау монологиялық сөйлеу қабілетін дамытудағы маңызды орындардың бірі. Бұл студенттерге оқыған немесе тындаған мәтінді түсіндіруге және талқылауға байланысты тапсырмаларды орындауға, әр түрлі коммуникативті жағдайларда курс тақырыбы бойынша екінші шет тілде хабарламалар мен баяндамалар жасауға және оны қорғауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту С1+
    Несиелер: 3

    Ұлыбританиядағы, АҚШ-тағы және Қазақстандағы білім беру жүйесі. Мұғалім мамандығымен танысу. Жақсы мұғалім қандай болуы тиіс? ТәрбҚиын балалармен. Жоғары білім. Білім берудегі жаңа сын-қатерлер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән инновациялық білім беру технологиялары мен пәндердің пәндік мазмұнын интеграциялауға, инклюзивті білім берудің заманауи педагогикалық стратегиялары негізінде жаңартылған мазмұн бағдарламасын жүзеге асыруға бағытталған. Пән инклюзивті білім берудің түрлі модельдері бойынша іргелі білім қалыптастырады. жалпы білім беру ұйымдарында инклюзивті процесті ұйымдастырудың құқықтық негіздерін талдаумен интеграцияланатын (халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық актілер зерделенеді) ерекше білім беру қабілеті бар балалардың әртүрлі санаттарының инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Студент толеранттылық пен гуманизм қағидаттарына негізделген инклюзивті мектепте интеграцияланған оқыту жағдайында ЕБҚ балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру мәселелері бойынша пікір білдіруге және тұжырымдауға дайын боладыв. Кәсіби және қоғамдық қызметті табысты жүзеге асыру үшін мәдени және моральдық құндылықтар негізінде тиімді қарым-қатынас жүзеге асырылады. Білім берудегі инклюзивті процестерді басқару қоғамдық сананы дамытудағы құндылық ретінде көрсетілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілі (екінші) В1+
    Несиелер: 3

    Екінші шет тілі жүйесін білу - тілдік бірліктердің жұмыс істеу ережелерін білу; шет тілін түсіну және өз ойын ауызша және жазбаша түрде білдіру тәсілін білу; лексикалық және грамматикалық материалды сауатты және дұрыс пайдалана білу; әртүрлі сөйлеу түрлерін пайдалана білу. Диалогтың түрлерін дұрыс жүргізе білу: диалог-ақпарат алмасу, диалог, пікір алмасу, диалог-әңгіме жүргізу. Коммуникативтік қабілеттері: Диалогтың түрдерін дұрыс жүргізе білу: диалог-ақпарат алмасу, диалог, пікір алмасу, диалог-әңгіме, тілдің монологтық түрлері, монолог баяндау, хабарлама, баяндама. Зерделенетін тақырып бойынша әңгіме , әр түрлі тақырыптарға ақпараттық хабарлар негізгі идеялары мен нақтылы бөлшектерді ақпараттық хабарларды түсіне білу. Оқытудың дағдылары немесе оқуға қабілеттілігі: Оқып білу мақсатымен танысу, оқу, көру, іздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық шетел тілінің курсы С1+
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми жарияланымдар мен жұмыстарда ағылшын тілін үйренуге және қолдануға бағытталған. Сөйлеу әрекетінің екі негізгі түрін , оқу және жазу жаңалықтарына үйрету . Ғылыми мәтіндерді жазу кезінде академиялық айналымдарды дұрыс пайдалана білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы В1+
    Несиелер: 3

    Әлем картасы. Германия. Географиялық жағдайы. Германия қалалары. Көрікті жерлері. Қазақстан. Географиялық жағдайы. Қазақстан қалалары. Көрікті жерлері. Германияның салт-дәстүрлері. Диалог- шетел студенттерімен әңгіме. Елдің мəдени ерекшеліктері, неміс студенттердің Қазақстанға келуі. Неміс мерекелері: Рождество мен Пасха . Мерекелердің адам өміріндегі маңызы. Қазақстанның Ұлттық мейрамдары: Наурыз мейрамы, Қазақстан халқының Бірлігі Күні, Жеңіс Күні. Отбасылық дәстүрлері. Отбасылық мерекелер: туған күні, Жаңа жыл, үйлену тойы. Оқу. Студенттік өмір. Шетелде оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бірінші шет тілінің стилистикасы
    Несиелер: 5

    лексикалық және фразеологиялық экспрессивті құралдар және стилистикалық құрылғылар: а) орыс және шетел лингвистикасындағы интертексттік теорияны дамыту; б) қазіргі лингвистикалық ілімдердегі сөздің мағынасының теориясы. Морфологиялық стилистикалық құралдар: а) сын тұрғысынан және жапсырмалары мен олардың санаттарын стилистикалық пайдалану; б) ауызша санаттардың стилистикалық мүмкіндіктері. Синтаксистік экспрессивтік құралдар және стилистикалық құрылғылар: а) мәтіннің стилистикалық сипаттамасы ретінде сөйлемнің нақты бөлінуі; б) мәтінді бөлу үдерісінің жалпы принциптері. Фонетикалық стилистикалық құралдар: а) фонетикалық стильдер және оларды жіктеу. Графикалық стилистикалық құралдар: а) графикалық стилистикалық құралдарды пайдаланудағы заманауи үрдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық мақсаттарға арналған тіл
    Несиелер: 4

    Қысқаша баяндама жазу. Синтез жазу: сипаттамасы, процессі және анықталуы, салыстырмалы-салғастырмалы синтез, аргументтік синтез. Сыни талдауды жазу. Эссе жоспарлау: тезистің және аудиторияның мақсатын, тақырыбын анықтау. Эссе жазу: кіріспе, негізгі мәтін, қорытынды. Іскерлік хат-хабарлар. Іскерлік хат жазу: тапсырыс хат, анықтама хат, сұратылған ақпаратқа жауап. Іскерлік хат-хабарлар. Іскерлік хат жазу: хабарлама хат, шағым хат, жіберілім хат. Іскерлік хат-хабарлар. Іскерлік хат жазу: келісім хат, бас тарту хат, тапсырысты ресімдеу хат. Стратегиялар. Нұсқаулықтар. Плагиат және оны жеңу жолдары. Ауызша презентация: презентацияға дайындалу, визуалды тіректерді пайдалану, презентацияны ұсыну. Ауызша презентация: ақпарат берудің техникасы, тиімді стратегиялар. Грамматика мен пунктуация: сөз таптары, сөз тіркестерін мен сөйлемдер, механика, сан есім, акронимдер және аббревиатуралар. Грамматика мен пунктуация: күні, рәміздер, белгілер, қателерді тексеретін белгілеулер. Қолданылған әдебиеттерді ресімдеу мен библиографиялық карточкалармен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы және фонетикасы
    Несиелер: 4

    Курс студенттерге қазіргі заманғы ағылшын тілінің грамматикалық және фонетикалық құрылымы туралы жүйелі және терең мәліметтер беруге және отандық және шетелдік тіл білімінің жетістіктерін ескере отырып, оны оқу кезінде туындайтын аса маңызды және күрделі мәселелерді ашуға негізделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Функционалды стилистика
    Несиелер: 5

    Стилистиканың негізгі түсініктері. Кітап және ауызекі сөйлеу мәнерлері. Ауызша және жазбаша сөйлеу. Сөйлесу мәнері. Ауызекі сөйлеудегі сөйлесу түрлері. Ауызекі сөйлеудің жазбаша түрлері. Сөйлеудің ресми іскери стилі. Жұмысқа орналасу. Жұмыспен сұхбат. Сөйлеудің ғылыми стилі. Қорытынды диссертацияны ғылыми сөйлеу стилінің ауызша түрі ретінде қорғау. Сөйлеудің публицистикалық стилі. Публицистикалық сөйлеу мәнерінің аналитикалық және көркем-публицистикалық жанрлары. Көркем сөйлеу мәнері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілі (екінші) В2
    Несиелер: 6

    Социалды және коммуникативтік аймақ (отбасы, жастар өмірі, жас отбасы проблемасы), жастар өмір сүру салауаты, студенттік өмір, құқық, адам құқығы және оны қорғауы, халықаралық организациялар, мәдениеттің және шығармашылықтың адам өміріндегі рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 4

    Академиялық жазудың ерекшеліктері, ғылыми жұмысқа қойылатын жалпы талаптар, академиялық мәтіндердің түрлері, баяндау стилі, жазбаша ғылыми жұмыстардағы қателіктер, дереккөздермен жұмыс, сілтемелер мен дәйексөз алу ережелері, плагиат, библиография жасау, ғылыми мәтінді құрылымдау және жазуға дайындық, ғылыми мәтінді жазуға практикалық ұсыныстар зерттеледі. Студент пәнді бітіргеннен кейін кәсіби және қоғамдық қызметті сәтті жүзеге асыру үшін тиімді жазбаша қарым-қатынасты көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бірінші шетел тілі әдебиеті
    Несиелер: 5

    Ағылшын тіліндегі әдебиеттің қалыптасуының негізгі тарихи кезеңдерін білу; - әдеби шығарманы талдау үшін қолданылатын негізгі ұғымдар; - Жалпы да, жеке де әдебиет тарихы мен әдебиеттанудың теориялық және практикалық мәселелері. Даму кезеңдері ағылшын әдебиеті. Литература средних веков. Ерте орта ғасыр әдебиеті. Орта ғасырлар туралы түсінік. Ортағасырлық адамның дүниетанымының өзіндік ерекшелігі. Саги және алтын қала. Англо-саксон эпосы Беовуль

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бірінші шет тілі әдебиеті курсы
    Несиелер: 5

    Бұл курста ағылшын әдебиетінің тарихы оның дамуының маңызды кезеңдерінде ұсынылған. Курс бағдарламасы студенттерді әр түрлі ғасырларда: Орта ғасырлардан ағарту дәуіріне дейін, XIX ғасырдағы романтизм мен реализмнен ХХ ғасыр әдебиетіне дейінгі әдеби процестің ерекшеліктерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағыты
    Несиелер: 3

    Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалайтын критерийлерді жобалау; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына жауап беретін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттіліктердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін айқындау; оқушылардың оқу жетістіктерін мониторингілеу талаптарын анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
    Несиелер: 3

    Студент ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу бойынша білім алады, бұл инклюзивті мектеп жағдайында оның тікелей кәсіби қызметімен байланысты. Пән ЕБҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыруға және заманауи білім беру стратегиялары негізінде бейімделген білім беру бағдарламаларын жүзеге асыруға қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Студент кәсіби өзара әрекеттесуге, ЕБҚ бар балаларға арналған бағдарламалық жасақтаманы бейімдеу саласында дұрыс пікір қалыптастыруға және білдіруге дайын болады және пәнді білім беру процесіне білуді жобалайды. Пән студентке кәсіби және қоғамдық қызметті жүзеге асыру кезінде ЕБҚ бар балаларға арналған оқу-тәрбие процесін сәтті модельдеу үшін инклюзивті оқытудың мәдени және моральдық құндылықтары негізінде тиімді қарым-қатынасты көрсету мүмкіндігін қамтамасыз етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы В2
    Несиелер: 6

    Студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін, лексикалық сөйлеу және тілдік дағдыларды қалыптастыру екінші тілде сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлеріндегі дағдылар, белгілі бір тақырыптар бойынша қарым-қатынасқа қатыса білу: Die Wohnung, Kleider und Mode

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін балаларды оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 3

    Студент инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды оқытудың арнайы әдістемелері саласындағы білімді меңгереді, бұл мектептегі білім беруді жаңартудың шарты, демек, мұғалімнің кәсіби саласы болып табылады. Пәнді оқи отырып, студенттер химия және биология пәндері бойынша инклюзивті білім берудің мәнін, ерекшеліктерін, қалыптасу мәселелерін меңгереді. Студент жаратылыстану-ғылыми бағыттағы пәндер бойынша ЕБҚ бар адамдардың білім беру проблемасының проблемалары, перспективалары мен тәсілдері бойынша мамандармен және инклюзивтік білім беру ортасының басқа субъектілерімен қарым-қатынасқа; ЕБҚ бар балаларды инклюзивтік білім берудің қолайлы моделін талқылауға, сабақтарда инклюзивтік білім беру жағдайында ЕБҚ бар балаларды сүйемелдеуге қажетті әзірлікке ие болады. Студент инновациялық білім беру технологияларын және ЕБҚ бар балаларға арналған пәндердің пәндік мазмұнын біріктіре алады; Заманауи педагогикалық стратегиялар негізінде жаңартылған мазмұн бағдарламасын іске асырады, сондай-ақ кәсіби және қоғамдық қызметті табысты жүзеге асыру үшін инклюзивті білім берудің мәдени және моральдық құндылықтары негізінде тиімді коммуникацияны тиімді көрсетеді, әрбір тұлғаның шартсыз құндылығын сезіну және оның табысты өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасау үшін құндылық тәсілін қабылдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің фонетикалық және грамматикалық теориясы
    Несиелер: 4

    Грамматика, фонетика, морфология, синтаксис, интонация модельдеу, дыбыс теориясы, дыбыстың типологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    лингвистика саласында ана, орыс және шетел тілдерінде байланыс жүргізу

  • Код ON3

    білімдері мен түсініктерін кәсіби деңгейде қолданады, дәлелдер келтіреді және лингвистика саласындағы мәселелерді шешеді, шет тілдерін оқыту әдістемесі, сындарлы ойлауы, кәсіби ортада шет тілдерінің қарым-қатынас модельдерін жобалау, енгізу және бейімдеу

  • Код ON4

    әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін гуманитарлық ғылымдар саласындағы ақпараттарды жинау және интерпретациялау, шетел тілі мұғалімінің кәсіби қызметі саласында ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстар жүргізу, дәріс жазбаларын әзірлеу және бағалаудың барлық түрлеріне арналған тапсырмалар;

  • Код ON1

    Педагогикалық және лингвистикалық ғылымдар саласындағы білімдер мен түсініктерді, оның ішінде осы саладағы ең озық білім элементтерін көрсету

  • Код ON6

    Кәсіби функцияларды орындау барысында туындайтын мәселелерді шешуге қажетті деңгейде заманауи ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу мүмкіндіктерін тілдік танымға біріктіру

  • Код ON7

    Басқару әдістерін анықтаңыз, орындаушылардың жұмысын ұйымдастырыңыз, қарама-қайшы талаптарға байланысты басқару шешімдерін табыңыз және қабылдаңыз, педагогикалық іс-әрекеттің негіздерін және шет тілдерін оқыту әдістерін біліңіз

  • Код ON8

    Тіл құрылымындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және себеп-салдарлық қатынастарды бағалау

  • Код ON5

    теориялық және практикалық білімдерді оқу және практикалық және кәсіптік мәселелерді шешу үшін қолдану, өз мамандықтары бойынша фундаменталды пәндердің өзекті мәселелерін оқып-үйрену кезінде шет тілі білімі мен лингвистиканың әртүрлі тұжырымдамаларын қолдану

  • Код ON9

    Ғылымның қазіргі жағдайын және өзгеріп отырған әлеуметтік практиканы ескере отырып, жинақталған тәжірибені қайта бағалай білуге, заманауи білім беру технологияларын қолдана отырып жаңа білімдерге ие бола білу

  • Код ON10

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну

6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01705 6B01705-Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын)
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын және неміс тілдері/ ағылшын және француз тілдері)
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01705 Шетел тілі (екі шетел тілі)
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top