Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Музыка мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Білім берудің заманауи жүйесінің ғылыми негіздемесі. Әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білімнің рөлі. Педагогиканың әдіснамалық негіздері, зерттеу әдістері. Тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, функциялары және оны жүзеге асыру технологиясы.Оқытудың мәні. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары. Педагог кадрларын даярлау, мұғалімнің жеке қасиеттерін, кәсіби құзыреттілігін, шеберлігін қалыптастыру жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап –баян-І
    Несиелер: 3

    Отыруды, орындау аппаратын қоюды, дыбыс шығаруды, ойын қимылдарын үйлестіруді игеру. Аспаптың түймелерін, оң және сол қолдың ыңғайлы ойнау қимылдары. Баян/аккордеон ойнаудың бастапқы дағдыларын игеру және дамыту. Штрихтарды орындау негіздері: non legato, legato, staccato.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 4

    Музыка өнер түрі ретінде. Музыкалық композициялардың негізі. Музыкалық дыбыс және оның қасиеттері. Музыкалық тілдің компоненттері: метр және ырғақ, әуен, үйлесімділік. динамика, қарқын, құрылым. Аралас өлшемдер мен өлшемдер. Музыкалық-экспрессивті құралдардың өзара әрекеттесуі. Музыка мен би қозғалысының байланысы. Музыкалық стиль және музыкалық жанр. Музыкалық форма және оның би композициясымен байланысы. Қашықтықтан оқыту технологиялары бойынша оқуға болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап-фортепиано-І
    Несиелер: 3

    Парақтан музыкалық жазбаларды өз бетінше оқу. Музыкалық аспаптарда ойнаудың бірінші кезеңі. Аспаптың пайда болу тарихын білу, дыбысты ойнату ерекшеліктерін түсіну. Қолды қою. Пернетақта. Ноталық хат. Нота. Ұзақтығы және олардың белгілері. Нота сызығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап-домбыра– I
    Несиелер: 3

    Халықтық аспапты меңгеру дағдыларына үйрету. Қазақтың халық орындаушылық өнерінің, музыкалық мәдениетінің мұрасымен танысу. Дыбыс сапасымен жұмыс. Техникамен жұмыс. Жаттығулар мен шағын пьесалар, этюдер ойнау. Динамикалық реңктер. Штрихтар. Мелизмдер. Музыкалық дыбыстың сапасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап-фортепиано-ІІ
    Несиелер: 3

    Фортепианолық орындаушылық туралы білім мен түсініктерді меңгеру. Сол қолдың және оң қолдың әрекеттерін шыңдау. Дыбыстық күштердің белгілері (форте, пиано және т.б. крещендо, диминуендо). Фортепианода ойнау тәсілдері мен шеберлікті меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджио
    Несиелер: 4

    Диатоникалық ладтар. Негізгі және кіші түрлері. Аттас мажор мен минор. Полифония. Параллельді мажор және минор. Айнымалы ладтар. Халық музыкасының лады. Үшдыбыстық. Септаккордтар. Айналымдар. Әуенді негізгі үштіктер мен секстаккордтармен үйлестіру. Каденция түрлері. Доминантты септаккорд және оның айналымы. Тұрақты дыбыстар. Тоникалық үшдыбыстық. Минордың үш түрі. Параллельді тоналдықтар. Интервалдардың айналымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен қазіргі мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологиядағы міндеттер мен әдістер. Психика, сана және өзін-өзі тану. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер. Адамның мінез-құлқы мен психикасын реттеудегі психикалық күйлердің рөлі. Жеке типологиялық қасиеттер мен категориялар: бағдарлау, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап-домбыра-ІІ
    Несиелер: 3

    Музыкалық фразамен, тактімен және саусақтармен жұмыс. Санап ойнау. Ойын техникасын дамыту, парақтан еркін оқу, музыкалық нота. Синкопа. Ырғақ. Екпін. Метр және өлшем. Минорлық гамма: ля минордың гаммаларын ойнау. Арпеджио, аккордтар. Парақтан жаттығуларды оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап –баян-ІІ
    Несиелер: 3

    1 белгіге дейінгі гаммалармен танысу (соль мажор, фа-мажор, ми-минор). Мектеп әндері мен шығармаларын талдау. Өлшемін анықтау. Қысқаша музыкалық-теориялық талдау жасау. Шығармалардың штрихын анықтау. Шығарманың көркемдік бейнесін көрсету. Парақтан жаттығулар мен пьесаларды оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап-домбыра-ІІІ
    Несиелер: 3

    Парақтан қарап ноталарды оқуды белсендіру. Гамманы, арпеджиоларды қайталау және жаттығу. Шығармалардың ноталық мәтінімен жұмыс. Фразамен, саусақтармен жұмыс. Өлшемдерді, екпіндерді, сипаттамаларды талдау. Мектеп репертуарларын талдау. Санап ойнау. Дыбыс қозғалысын жүргізу және бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану'
    Несиелер: 3

    "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының философиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының қағидаттары. "Өзін-өзі тану"м азмұнының негізі ретіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Өзін-өзі танудың мақсаты - ақиқат, әділ мінез және тыныштық. Махаббат-өзін-өзі танудың негізгі қағидасы. "Зорлық-зомбылықтың" ерекше сипаттамалары. Зорлық-зомбылықтың үш аспектісі. "Өзін-өзі тану" пәні мен басқа пәндермен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қосымша музыкалық аспап - фортепиано
    Несиелер: 3

    Гаммалар. Арпеджио, аккордтар. Парақтан жаттығуларды оқу. Санай отырып орындау. Мектеп әндері мен шығармаларын талдау. Өлшемдерін анықтау. Қысқаша музыкалық-теориялық талдау жасау. Шығармалардағы штрихтерді анықтау. Жаттығулар мен пьесаларды парақтан оқу. Репертуарлармен жұмыс (штрихтардың түрлері, дыбысты айту).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі-І
    Несиелер: 3

    Хор ұжымын ұйымдастыру және қалыптастыру. Ән дауысының ерекшеліктері. Дауыс жаттығуын жүргізу. Дыбыстың динамикасы мен күші бойынша жұмыс. Хор партияларын парақтан айта білу. Хорға арналған шығармаларды музыкалық-теориялық талдау жүргізу. Мектеп пен студенттік хорды ұйымдастыра білу. Ән айту аппаратын сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектептегі музыкалық білім беру тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Музыкалық мәдениеттің пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдері. Музыкалық білім беруді оқыту әдістемесі туралы тарихи-теориялық білім. Өнердің негізгі түрлерінің қалыптасуы мен кезеңдері (бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнер, музыка, театр, кино). Алғашқы қауымдастық құрылысынан бастап қазіргі уақытқа дейінгі музыкалық білімнің тарихы мен теориясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вокал
    Несиелер: 3

    Вокалдық және сөйлеу әдістемесінің ғылыми негіздері. Вокалдық және сөйлеу білімі саласындағы ғылым мен практиканың байланысы. Вокалдық әдістеме. Сөйлеу техникасы. Сахналық сөйлеу. Вокал және сөйлеу педагогикасының 15 алтын принциптері. Дауысты қорғаудың негізгі принциптері. Дауыс гигиенасы. Дауыстық функцияның бұзылуының алдын алу. Шыңдалу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап-фортепиано-ІІІ
    Несиелер: 3

    Аспаптың игерілген диапазонын қамтитын хроматикалық, динамикалық, ырғақты жаттығуларды ойнау. Репертуарлармен жұмыс (штрихтардың түрлері, дыбыс шығару). Парақтан оқу. Полифониялық шығармаларды талдау. Әлсіз саусақтармен жұмыс кезінде полифониялық шығармаларды орындау кезінде техникалық шеберлікті дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап –баян-ІІІ
    Несиелер: 3

    Полифониялық шығармалардың дыбысын, әр дауыстың әуенін тануды, саусақтарды, дыбысты дұрыс ойнату әдістерін меңгеру. Дуэт орындау ерекшеліктерімен танысу. Репертуарға полифониялық шығармаларды енгізу. Дуэттік шағын пьесаларды дуэтпен орындау (студент, оқытушы). Классик композитор шығармалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қосымша музыкалық аспап-домбыра
    Несиелер: 3

    Музыкалық аспаптарда ойнаудың бірінші кезеңі. Аспаптың пайда болу тарихын білу, дыбысты ойнату ерекшеліктерін түсіну. Қолды дұрыс қою. Динамикалық реңктер. Штрихтер. Мелизмдер. Музыкалық дыбыстың сапасы. Дыбыспен, техникамен жұмыс. Жаттығулар мен шағын пьесалар, этюдтерді ойнау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оркестр –І
    Несиелер: 3

    Халық аспаптар оркестрі. Ансамбль туралы түсінік. Қазақ халық оркестрінің аспаптық топтары. Аспапты (домбыра, қобыз) өз бетінше баптай білу. Ойын ерекшеліктерін, халық аспаптарының дыбысталуы мен құрылысының сипаттамасын білу. Халық аспаптардың оркестрде орналасуы (отырғызу ережелері).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие процесі-тұтас педагогикалық процестің ажырамас бөлігі. Мектептің, сыныптың тәрбие жүйелері. Қазіргі білім беру үрдісіндегі білім беру технологиялары. Сынып жетекшісінің оқушылар ұжымымен, қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Оқушылармен кәсіби бағдарлық жұмыс жүргізудің әдістемесі. Оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастық технологиялары. Тәрбие жұмысының нәтижелері мен тиімділігін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дауыс қою
    Несиелер: 3

    Дауыс аппаратының анатомиялық-функционалдық ұйымдастырылуы. Фонация физиологиясының негіздері. Студенттерді дауыс аппаратының құрылымымен таныстыру. Тыныс алуды, дыбысты шығаруды дұрыс білу. Ән айту кезіндегі кеуде және бас резонаторларының рөлі мен жұмысы туралы ұғымдар. Вокалдық шығармаларды орындау кезінде техникалық және әншілік шеберлікті дамыту бойынша жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қосымша музыкалық аспап – баян
    Несиелер: 3

    Орындаушылық шеберлікпен жұмыс. Сол қолдың және оң қолдың әрекеттерін қайталау. Дыбыстық күштердің белгілері (форте, пиано және т.б. крещендо, диминуэндо). Гаммалар. Арпеджио, до-мажор гаммасы мен жаттығуларды ойнау. Әр түрлі жылдамдықтар мен штрихтарді орындау. Музыкалық фразамен, тактімен және саусақтармен жұмыс. Санап ойнау. Шығарманың көркемдік бейнесін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық этнография
    Несиелер: 4

    Музыкалық фольклордың негізгі белгілері. Жырау, жыршы, ақындар, әнші, өлеңші, қобызшы, күйші. Қазақ халқының фольклорының музыкалық этнографиясын зерттеушілер. Ән фольклоры. Музыкалық речитатив дәстүрлі көркемдік құбылыс ретінде. Қазақ халқының музыкалық-эпикалық дәстүрі. Фольклорлық-аспаптық музыканың ерекшеліктері. Қазіргі кезеңдегі музыкалық фольклор.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап-фортепиано-ІV
    Несиелер: 3

    Орындаушылық шеберлікпен жұмыс. Ноталық мәтінді парақтан қарап оқу. Музыкалық аспаптағы ойын кезеңдері. Арнайы жаттығулар, саусақтардың еркін жүруіне арналған этюдтер ойнау. Қарсы белгілермен жұмыс істеу (диез, бемоль, бекар). Музыкалық терминологияны білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі-ІІ
    Несиелер: 3

    Хор әншілерінің вокалдық-хор дағдылары бойынша жұмыс. Хор партияларын тік және көлденең түрде айту. Ән айту және дирижерлік дағдыларын жетілдіру үшін 1-4 октава көлемінде гаммаларды айту. Біртипті және аралас хорға арналған шығармаларды репертуарға қосу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап-домбыра-ІV
    Несиелер: 3

    Пьесаларды, дуэтпен шығармаларды орындау. Репертуарды жатқа тапсыру 4-октава көлемінде түрлі штрихтармен (легато, нон легато, стаккато) гаммаларды ойнау. 4-5 белгіге дейінгі гаммалармен танысу (ми, си, фа диез мажор; до, фа, си бемоль минор).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестр –ІІ
    Несиелер: 3

    Техникалық шеберлікті дамыту үшін әртүрлі гаммалар мен жаттығуларды ойнау. Шығармалар бойынша жұмыс (ырғақты сурет, штрихтар, мелизмдер және т.б.). Әр партияны тапсыру. Оркестрлік партияларды өз бетінше үйрену дағдыларын игеру. Дыбыс шығару (дыбыс сапасы), динамикалық реңктер бойынша жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап –баян-ІV
    Несиелер: 3

    Дыбыстар мен аппликатруаны қадағалау. Шығармалардағы кездейсоқ белгілерді анықтау (диез, бемоль, бекар). Шығармаларды ойнау үшін ыңғайлы саусақтарды өз бетінше қою. Көрнекі (бейнематериалдарды көрсету, қарау, бақылау, жұмыс тәсілдерін көрсету). Дыбыс сапасына және көріктің қозғалыс бағытын өзгерту қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару объектісі, субъектісі және функциялары. Мектеп жүйесін басқарудың формалары мен тәсілдері. Басқару дағдыларын игеру: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, талдау және бақылау. Білім беру мекемесінің инновациялық процесін диагностикалау және басқару. Бөлімше басшыларының, мұғалімдер мен сынып жетекшілерінің технологиялық деңгейі мен кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару. Білім беру менеджерлерінің басшылығы мен көшбасшылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп репертуарын үйрену
    Несиелер: 3

    Мектеп репертуарының негіздері. Жалпы білім беретін мектептердегі музыка сабақтарының заманауи бағдарламалары. Парақтан оқу процесі. Мектеп репертуарындағы әндерді талдау, гармония, әуен, ырғақ. Есту бойынша ойнау. Балаларға арналған ән репертуарымен жұмыс істеу әдістемесі. Интонациялық дәлдік. Эмоционалдықты көрсету. Сүйемелдеумен жұмыс жасау әдістемесі. Аппликатура. Техникалық қиындықтар бойынша жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 4

    Қазақ музыкасының тарихы мен құрылуы. Қазақ музыкалық мәдениеті. Орта ғасыр дәуірі. Әртүрлі дәуірдегі қазақ музыкалық шығармалар репертуары. Музыкадағы стильдер. 19 ғасырда кәсіби музыка (ән мәдениеті). 20 ғасырдағы қазақ музыкалық мәдениеті. Қазіргі қазақ музыкасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық білім берудегі ақпараттық технологиялар және оқытудың техникалық құралдары
    Несиелер: 5

    Техникалық құралдар. Компьютерлік білім беру бағдарламаларының түрлері. Музыкалық оқытудың бағыттары бойынша дамытылатын музыкалық компьютерлік бағдарламалар: музыканттың көркем ойлауын тәрбиелеу, практикалық дағдыларды қалыптастыру; музыкалық қабілеттерін дамыту; шығармашылық қызмет; терминдердің негізгі ұғымдарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық педагогика
    Несиелер: 5

    Музыкалық білім беру педагогикасының жалпы мәселелері. Музыкалық білім беру педагогикасының қалыптасуы мен дамуы. Музыкалық білім беру педагогикасының басқа ғылымдармен байланысы. Музыкалық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық сипаттамасы. Мектеп тәжірибесіне алдыңғы қатарлы музыкалық-педагогикалық тәжірибенің жетістіктерін енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкант-маманның шығармашылық даму негіздері
    Несиелер: 4

    Болашақ педагог-музыканттың шығармашылық дамуының негіздері. Болашақ педагог-музыканттың кәсіби құзыреттілігі мен дайындығы. Кәсіби қабілеті. Болашақ педагог-музыканттың шығармашылық қабілеттерін дамытудағы мұғалімнің педагогикалық қызметі. Музыка мұғалімінің басым кәсіби сапалық деңгейі. Музыка мұғалімінің басым кәсіби сапасының моделі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық психология
    Несиелер: 5

    Музыкалық психология түсінігі. Музыкалық психология әдістері. Музыкалық психологияның жіктелуі. Музыкалық психологияның даму тарихы. Психологиядағы міндеттер мен әдістер. Психика, сана және өзін-өзі тану. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер. Адамның мінез-құлқы мен психикасын реттеудегі психикалық күйлердің рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Музыканы оқыту әдістемесінің негіздері. Қазақстан Республикасының мектептеріндегі музыкалық тәрбие мен білім беру жүйесі. Қазіргі кезеңдегі ҚР қолданыстағы мектеп музыкалық бағдарламаларының сипаттамасы. Музыка сабақтарындағы оқыту әдістемесі және музыкалық қызмет түрлері. Сабақтан тыс уақытта оқушылардың музыкалық іс-әрекетінің мазмұны және ұйымдастырылуы. Қашықтықтан білім беру технологиялары негізінде музыкалық білім беру және тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық-компьютерлік бағдарламалар
    Несиелер: 5

    Ақпараттық технологиялар арқылы музыкалық-компьютерлік сауаттылықты оқытудың инновациялық әдістерінің әртүрлі деңгейлері. Бірінші саты-"Active-studio", "Activesmart-board"интерактивті тақтада жұмыс істеу дағдылары. Екінші саты-"Sibelius", "Muse-score"сияқты музыкалық-графикалық редакторлардың шеберлігі. Дербес компьютерлерді оқу мақсаттарында пайдалану бойынша оқытудың үшінші сатысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап-фортепиано-V
    Несиелер: 3

    Жұмысты талдаудан бұрын екі қолдың қойылымына назар аудару. Педальмен жұмыс. Хроматикалық гаммалар мен жаттығуларды ойнау. Шығарманы талдау кезінде дыбыс сапасына, қарама-қарсы динамикалық реңктерге назар аудару. Бірнеше ойын барысында өзіне деген сенімділікті дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап-домбыра-V
    Несиелер: 3

    Метроритмиялық сызбаларды ұйымдастыру, үлкен және кіші ұзақтықтардың өзгеруіне қатынасы. Шығармалармен жұмыс, музыкалық-теориялық талдау жүргізу. Динамикалық реңктерді сақтай отырып, шығармаларды бөлшектеңіз және ойнаңыз: f, p, mf, mp, крещендо, диминуэндо. Орындау кезінде кемшіліктерді, қателіктерді біліп, анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау Құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі бағалау. Бөлімнің жиынтық бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-аналармен жұмыс. Студенттің жеке үлгерімі. Студенттің жеке даму траекториясын түзету. Студенттерді ынталандыру. Рефлексия. Рефлексивті есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап –баян-V
    Несиелер: 3

    Қарапайым ритмикалық сызбаларды ойнау. Оркестр түрлерін білу. Партияларды парақтан ойнай білу. Оркестрлік шығармаларға музыкалық-теориялық талдау. Ойын барысында серіктесті тыңдай білу. Композиторлардың, шығарма авторларының шығармашылығымен танысу. Ойын партияның дуэті және триосы. Вокалистерді, орындаушылардың солистерін тыңдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі-ІІІ
    Несиелер: 3

    Әр түрлі жанрдағы хор репертуарларымен жұмыс. Вокалды-хор дағдыларын дамытуға арналған жаттығулар. Хор партиясының парағынан ноталарды оқу. Әр түрлі жаттығулардың біртіндеп күрделенуімен ән айтуды бастау. Хормен жұмыс істеу тәжірибесі. Хорды вокалды-хормен ән айту бойынша жұмысты игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбиіне негізделген қазақ жазуының тарихы. Латын әліпбиін зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбиін оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиін оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздері. Латын әліпбиінің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу әрекетінің түрлері арқылы латын әліпбиін меңгеру. Латын әліпбиінің халықтық жазуының әдістемелік жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап-фортепиано-VІ
    Несиелер: 3

    Аспапта ойнаудың бұрын игерілген барлық музыкалық орындаушылық дағдыларын дамыту және жетілдіру. Дыбыс шығару сапасы бойынша мұқият жұмыс жасау, білім алушылардың есту қабілетінің өзін-өзі бақылауына негізделген өз ойынына объективті өзін-өзі бағалауды қалыптастыру. Өткен техника түрлеріне арналған жаттығулар мен этюдтер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап –баян –VІ
    Несиелер: 3

    Гаммалар, арпеджиоларды, аккордтар ойнау. Шығарманы талдау кезінде дауыстап ойнау. Ауа жинайтын қатпарларды игеру техникасын дамытуға арналған жаттығулар. Техникалық шеберлікпен жұмыс, синкопаларды, штрихтарды, форшлагтарды дұрыс ойнау. Фразалар бойынша жұмысты талдау. Орындау техникасын сақтай отырып, саусақтарды өздігінен дұрыс қоя білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі-ІV
    Несиелер: 3

    Әр түрлі хор шығармалырына арналған жұмыс. Хор репертуарын орындау. Ән айтуды бастамас бұрын әр түрлі тесситураларда және вокалды-хор жаттығуларды айту. Хор ұжымының шығармаларды баяндау стилі мен фактурасы бойынша алуан түрлі ірі нысандағы шығармаларды жаттау, орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жастардың музыкалық тынығуы
    Несиелер: 4

    Музыкалық демалыс туралы түсінік. Жастардың музыкалық бос уақыт жұмысының түрлері. Мерекелер мен концерттерді ұйымдастырудағы музыкалық және шығармашылық жұмыс. Оқушылардың музыкалық бос уақытын тиімді және жаппай бос уақыт түрінде ұйымдастыру. Оқушылармен түсіндіру және ағарту жұмыстарын жүргізу. Мектеп дискотекаларын, ВАА, музыкалық театрды ұйымдастырудың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап-домбыра –VІ
    Несиелер: 3

    Орындау техникасын әзірлеу үшін әр түрлі штрихтарға жаттығулар мен этюдтер ойнау. Қағыстар (жоғары, төмен), пиццикатоға, тремолоға, саусақтарды созуға арналған жаттығулар. Сол және оң қолдың позициялары. Орындау тәсілдері. Композитордың музыкалық мәтіні мен көркемдік жоспарын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-музыкалық тынығуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    "Бос уақыт", "Музыкалық - бос уақыт қызметі" ұғымдары. Музыкалық және бос уақытты ұйымдастырудың теориялық негіздері. Мәдени-демалыс қызметінің технологиясы және ұйымдастырылуы. Балалармен және жасөспірімдермен мәдени-демалыс, тәрбие жұмыстарының дәстүрлі түрлерін жіктеу. Мәдени-демалыс бағдарламаларын ұйымдастырудағы сараланған тәсілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі мекемелерде музыканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Балабақшаның күнделікті өміріндегі музыка. Балаларды музыкалық-ырғақтық қозғалыстарға үйрету әдістемесі. Оқытудың әдістері мен тәсілдері. Вальдорф педагогикасы. М. Монтессори әдістемесі. Никитиндердің ойын техникасы. Жаңашыл педагогтардың озық педагогикалық тәжірибесінің жетістіктерін енгізу. Жаңа оқу бағдарламалары, Оқу-әдістемелік құралдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Экология тарихы және даму кезеңдері; экология бөлімдері; биосфера және оның құрылымы; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану жолдары; тұрақты даму концепциясы; антропогендік жүктеменің қоршаған ортаға, өркениетке әсері; тұрақты дамуды қамтамасыз ету үрдістері; ҚР-да тұрақты дамуға қол жеткізу мүмкіндіктері; техногенез және техносфераның тұрақты дамуға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыканы оқытудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасы Білім беру жүйесіндегі құрылымдық өзгерістердің негізгі үрдістері, қазіргі жағдайдағы білім беру жүйесінің жаңа тәсілдері. Жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымы. Музыканы белсенді оқытуда оқу материалын пайдалану мүмкіндіктері. Критериалды бағалау жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хорды дирижерлау
    Несиелер: 3

    Дирижерлік аппараттың қойылымы. Дирижер аппаратын ерікті түрде жұмсартуға және босатуға арналған жаттығулар. Дирижерлік штрихтар. Дирижер- хормейстердің негізгі ұстанымдары. Дирижерлік іс-әрекеттің негізгі принциптері, графикалық ашықтығы, шынайылығы, дирижерлық қозғалыстардың әсері, көркемдік мағыналығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орындаушылық шеберлік-домбыра
    Несиелер: 3

    Аспапта ойнаудың бұрын игерілген барлық музыкалық-орындаушылық дағдыларын жетілдіру. Мелизмдер мен штрихтердің орындалуын пысықтау. Жаңа тәсілдерді орындау бойынша жұмыс орындау техникасының әртүрлі түрлерін әзірлеуге жаттығулар мен этюдтер ойнау. Ашық ішекте орындалатын әртүрлі жаттығуларды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
    Несиелер: 4

    Мұғалімнің кәсіби бағдары. Мұғалімнің педагогикалық қызметінде жаңа білім беру технологияларын қолдану. Білім беру процесі саласында практикалық дағдылар мен базалық дағдыларды қалыптастыру процестері. Оқытудың қазіргі заманғы ақпараттық құралдарын пайдалану тиімділігінің шарттары. Оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық қарым-қатынас технологиясы. Оқу жұмысы тиімділігінің нәтижелерін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы, жүйесі, қағидаттары; кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары; кәсіпкерлік құқықтық қатынастар; мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері; заңды тұлға ұғымы, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы; кәсіпкерлік міндеттемелер; кәсіпкерлікті техникалық реттеу; кәсіпкерлікті лицензиялау; кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу; кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері; кәсіпкерлікті салықтық реттеудің негіздері; тұтынушылардың құқықтарын қорғау; кәсіпкерлердің заңдық жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Ойлау түрі, зияткерлік даму деңгейі,темперамент, қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері:. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық'
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі-V
    Несиелер: 3

    Хорды концерттік қойылымдарға дайындау. Оқу және концерттік бағдарламаны талдау және жаттау. Студенттің хормейстер-педагогтан және концертмейстерден кеңес алу. Дирижерлаумен бағдарламаны орындау және жатқа тапсыру. Концерттік қойылым алдында соңғы және қорытынды репетиция өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хор шеберлігі
    Несиелер: 3

    Хормейстердің міндеті - дирижердің жұмыс дағдыларын жетілдіру және дамыту. Қажетті репертуарды таңдау. Хормен оқу-дайындық жұмысы. Дирижерге оның қызметінде қойылатын негізгі талаптар. Дирижерлік қызметтінің ерекшелігі. Дирижер шеберлігіне қойылатын талаптар. Дирижердің негізгі ұстанымдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері.Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагог-музыканттың зерттеушілік қызметінің негіздері
    Несиелер: 5

    Музыкалық-педагогикалық білім берудің әлеуметтік және қоғамдық маңызы. Педагог-музыканттың жеке шығармашылық, зерттеушілік ойлауының маңызы. Педагог-музыканттың зерттеу қызметінің түрлері. Музыкалық-педагогикалық зерттеудің бағыттылығы. Музыкалық-педагогикалық зерттеу сипаттамаларының негізгі компоненттері. Ғалым – педагог – музыканттың, музыка мұғалімінің және ЖОО студентінің – болашақ музыка мұғалімінің зерттеу қызметінде ортақшылығы және ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орындаушылық шеберлік -баян
    Несиелер: 3

    Техникалық және көркемдік мазмұны жағынан анағұрлым күрделі нұсқада бұрын зерттелген барлық әдістерді жетілдіру. Саусақтарды дұрыс қою және фразаның негізгі элементтерін (мотив, фраза, сөйлем, бөлік) өз бетінше түсіну қабілетін аспапта ойнау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орындаушылық шеберлік -фортепиано
    Несиелер: 3

    Әр түрлі жанрдағы көлемді шығармаларды әр түрлі екпінде орындау. Мектеп әндерін өз сүйемелдеуімен орындау тәсілдерін игеру және ән мәтінімен жұмыс жасау. Мемлекеттік емтихан бағдарламаларын талқылау. Фортепианоның алуан түрлі мүмкіндіктерін пайдалануға мүмкіндік беретін орындаушылық білім, білік және дағдылар кешені. Әр түрлі дәуірлердің, стильдердің, бағыттардың, жанрлар мен формалардың музыкалық шығармаларынан репертуар таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON2

    Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON8

    Музыкалық-орындаушылық, зияткерлік, мәдени, ұйымдастырушылық-басқарушылық дағдыларды меңгеру; теориялық және музыкалық-орындаушылық пәндерді және оның сабақтас (музыкалық аспап, орындаушылық шеберлік, оркестр) пәндерін, олардың оқыту технологияларын білу, пайдалана білу.

  • Код ON4

    Өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.

  • Код ON10

    Мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіну; балалармен, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайын болу; музыканы оқытуда уәждемені арттыру үшін оқушының жеке музыкалық қабілеттерін ескере отырып, оның даму траекториясын анықтау.

  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу

  • Код ON11

    Жаңартылған әдістемелік құралдарды шығармашылық пайдалануға дайындығы мен қабілетін көрсету; түрлі қабілеттері мен қажеттіліктері бар білім алушылардың музыкалық шығармашылығын дамытуға ықпал ететін жаңа технологияларды белсенді пайдалана отырып, оқу-тәрбие үрдісінде талдау, қайта құру.

  • Код ON7

    Музыкалық білім берудің теориясы мен тарихы саласында білімді меңгеру және оларды музыкалық-шығармашылық және педагогикалық қызметте қолдана білу; музыкалық мәдениет пен өнердің әлеуетін пайдалана отырып, қазіргі ғылымның философиялық, мәдениеттанулық және психологиялық-педагогикалық аспектілерін талдау.

  • Код ON6

    Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.

  • Код ON3

    Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON9

    Хор ұжымымен жұмыс істеудің теориялық және практикалық білімі мен дағдыларын, алынған диапазондағы дауыстық мүмкіндіктерді, интонациялауды көрсету; хор шығармасымен жұмысты ұйымдастырудың дәстүрлі және заманауи әдістерін қолдану; тыныс алу, вокалды хор жаттығуларын орындау.

  • Код ON12

    Қазіргі заманғы білім берудің практикалық және музыкалық-ағартушылық міндеттерін шешуде жинақталған білімді, іскерлікті және дағдыларды қолдану; ғылыми-зерттеу, жобалау қызметін ұйымдастыру және зерттеу міндеттерін қою дағдыларын меңгеру; музыкалық білім берудің озық тәжірибелерін жүйелеу.

Top