Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01402 Музыка мұғалімдерін даярлау в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Студенттердің дәстүрлі музыкалық аспаптарда кәсіби орындау дағдыларын қалыптастыру, олардың музыкалық және көркемдік талғамын дамыту, сондай-ақ білім беру қызметінде өз дағдыларын тиімді пайдалана алатын құзыретті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мектептегі музыка
Музыкалық сауат
Таза интонацияны дамыту
Этносольфеджио І
Сольфеджио
Музыка теориясы
Тәшеневтану
Этносольфеджио ІI
-
2 Оқу жылы
Кәсіби қазақ (орыс ) тілі
Гармония негіздері
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Орындау өнерінің тарихы
Джаз гармониясы I
Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы
Қаржылық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
Қазақ және Әлемдік музыкалық әдебиеті
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениет негіздері
Жасанды интеллект негіздері
Экожүйе және құқық
Музыкалық этнография
Джаз гармониясы ІІ
Классикалық гармониясы
Ғылыми зерттеу әдістері
Шешендік өнердің теориясы мен технологиясы
-
3 Оқу жылы
Педагог-музыканттың әдіснамалық мәдениеті
Қазақстан халықтары ассамблеясының аспаптар I (Дойра,Дутар,Рубаб)
Музыка пәнін оқыту әдістемесі және критериалды бағалау
Музыкалық тәрбие әдістемесі
Вокалдық ансамбль
Негізгі музыкалық аспап І (домбыра,баян, фортепиано)
Хор дирижерлау технологиясы
Музыка сабағын жоспарлау және модельдеу
Инклюзивті білім беру
Дәстүрлі аспаптану
Хор шығармаларын өңдеу
Қосымша музыкалық аспап (домбыра, аккордеон, баян, фортепиано)
Музыкалық шығармаларды ансамбльге өңдеу
Негізгі музыкалық аспап ІI (домбыра, аккордеон, фортепиано, баян)
Ансамбль партитураларын оқу
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Хорды дирижерлау)
Хор шығармаларын талдау
Қазақстан халықтары ассамблеясының аспаптар II (Дойра, Дутар, Рубаб)
Фольклорлық аспаптар
Хор орындаушылық өнерінің тарихы
Қосымша фольклорлы музыкалық аспап
-
4 Оқу жылы
Хор класы және хормен жұмыс жасау технологиясы
Музыкалық психология және музыкалық білім берудің психологиясы
Ансамбль сыныбы
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (негізгі музыкалық аспап) (Дойра, Дутар, Рубаб)
Дауысты қою және жеке ән айту
Жеке эстрада ән айту
Музыканы оқытудың ақпараттық технологиялары мен техникалық құралдары
Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберелігі (домбыра,аккордеон, фортепиано баян,)
Музыкалық компьютерлік бағдарламалар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби және қоғамдық ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін қазақ, орыс және ағылшын тілдерін меңгеру. Әлеуметтік және саяси маңызды проблемалар мен процестерді талдай білу, теориялық білімді шындықты, қоғамды, БАҚ рөлін философиялық талдау және өмірлік және кәсіби шешімдер қабылдау үшін қолдана білу
- Мәдени және тарихи дәстүрлер, Мәдениеттану, Психология, экология, қауіпсіздік, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, компьютерлік графика, кәсіпкерлік дағдылар, көшбасшылық және музыкалық педагогикадағы инновациялар негізінде өзін-өзі дамыту стратегиясын айқындайды.
- Білім беру мақсаттарына бағытталған оқыту әдістерін қолданады, заманауи әдістерді ескере отырып музыка сабақтарын әзірлейді және енгізеді, объективті бағалау үшін критериалды бағалауды қолдана отырып, қызықты сабақтар құра отырып, білім беру процесін модельдейді.
- Әр түрлі халықтардың музыкалық өнері мен фольклорының деректерін жинау, өңдеу және түсіндіруді қоса алғанда, музыкалық құбылыстарды зерттеу және талдау үшін ғылыми әдістерді қолдана алады.
- Музыкалық өнер саласындағы дәстүрлі және заманауи технологияларды қолдана отырып, өзінің педагогикалық идеялары мен принциптерін талдауға, тұжырымдауға қабілетті.
- Кәсіби және жеке даму үшін қажетті ақпаратты пайдалана отырып, жетілдіре алады, сондай-ақ мектепте музыканы тиімді оқыту үшін психологиялық принциптерді қолданады.
- Музыкалық шығармаларды интерпретациялау, хор ұжымдарын ұйымдастыру және басқару, музыкалық есту мен дирижерлық техниканы дамыту, сондай-ақ хор қойылымдарын талдау және бағалау қабілеттерін қоса алғанда, кәсіби дирижерлық және хор ән айту дағдыларын меңгерген.
- Кәсіби терминологияны меңгерген, педагогикалық және орындаушылық пәндер саласындағы музыкалық-теориялық білімді кәсіби деңгейде түсінеді және қолданады.
- Оқу процесін ұйымдастыру үшін заманауи әдістемелік тәсілдер мен құралдарды пайдаланып, оқушылардың музыкалық қабілеттері мен қызығушылықтарын дамытуға қолайлы білім беру ортасын құру үшін теория мен психология тарихы туралы білімді қолданады.
- Музыкалық қабілеттері мен әртістігін дамытуға ықпал ете отырып, оқушыларды қойылымдар мен байқауларға дайындау үшін орындаушылық өнер саласындағы білім мен дағдыларды түсіндіреді.
- Вокалдық қойылым техникасын меңгерген, ансамбльдің партитураларын сенімді оқиды және түсіндіреді, музыкалық шығармаларды реттей және бейімдей алады. Музыкалық және компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істейді: оларды қолдана отырып музыкалық шығармаларды жасау, өңдеу және ойнату.
- Өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту, креативті ойлау, өмір бойы салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын көрсету, жеке және командада жұмыс істеу.