Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02208 Дүние жүзі тарихы в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты тарихи білім саласындағы бәсекеге, өздігінен ғылыми зерттеулер жүргізуге және әлемдік және қазақстандық тарихи ғылымның ғылыми-әдістемелік тұжырымдамаларын синтездеуге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 135
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M053 Тарих
  • Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
  • Қазіргі әлемдік дамудың негізгі тенденциялары
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: әлемнің ірі аймақтарының заманауи әлем дамуының негізгі тенденцияларының ерекшеліктері және негізгі сипаттамалары туралы тұрақты түсінік қалыптастыру. студент меңгереді: - Зерттеу үрдісінде заманауи әлемдік дамудың негізгі беталысын талдаудың әр түрлі әдістерін қолдану. - Тұрақты даму тұжырымдамасының теориялық әдіснамалық негіздерін талдап, талдаудың нәтижелерін ғылыми тәжірибеде мемлекеттердің әлеуметтік-саяси дамуының өзекті мәселелерін зерттеу. - Әлемдік дамудың қазіргі заманғы үрдістері саласында тәуелсіз ғылыми зерттеулер жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халық және даму
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Әлеуметтік-экономикалық даму процестеріне, әлеуметтік және демографиялық саясаттың қалыптасуына демографиялық өзгерістердің әсер ету механизмі мен бағыттары жөнінде магистранттардың білімін қалыптастыру. Оқу курсы адам ресурстарының дамуы жөнінде түсінікті қалыптастырады. студент меңгереді: -көші-қон қозғалысының түрлі көрсеткіштерінің теориясын сипаттау; -демографиялық, тарихи, этнографиялық, экономикалық, әлеуметтік, саяси, халық дамуына тән жалпы ерекшеліктері мен аспектілері туралы тұрақты білімді қалыптастырып, синтездеу; -берілген елдің демографиялық саясатын талдау; -демографиялық болжамның әдістерін классификациялау; -осы дағдыларды тәжірибеде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән талдау, жоспарлау, оқытуды, тәрбиелеуді ұйымдастыру, білім беру процесінде оқытушы мен студенттің субъективті-субъективті өзара әрекеттесу технологияларын түсінуді және қолдануды қалыптастырады. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесін, педагогикалық ғылымның әдіснамасын, дидактиканы, ғылыми қызмет теориясын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Колонизация және деколонизация жөнінде саяси ойлар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Қазіргі замандағы әртүрлі Шығыс елдерінің колониализммен белгіленген тарихи жолдарының ерекшеліктері мен заңдылықтары жөнінде түсініктерді қалыптастыру, бұл феноменнің рөлін бағалау. Курсты соңында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - колониализмнің Шығысқа әсерін сараптау; - Колониалды және тәуелді Шығыста жаңа мемлекеттердің, жаңа қоғамның қалыптасуын саралау; - Колонизация мен деколонизацияның тарихи рөлін белгілеу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік тарихты оқытудың жаңа бағыттары
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: магистранттарды әлеуметтану тарихымен, оның құрылу тарихы мен теориясы таныстыру, пәнге тән зерттеу әдістерін ұсынып, әлеуметтік тарих тұрғысынан дамып келе жатқан бағыттар мен ғылыми мектептер туралы ақпарат беру. студент меңгереді: - отандық, шетелдік ғалымдардың зерттеулерінің әлеуметтік тарихтағы жаңа әдістерін, ақпараттық технологиялырын қолдана отырып нақты зерттеу мақсаттарын қою; - мәдениет пен әлеуметтік дамудың күнделікті өмірде әсер ету үрдісін талдау;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін шет тілін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән коммуникативті, тілдік, жалпы мәдени және тұлғааралық құзіреттіліктерді қалыптастырады, ғылыми және іскери сөйлеу стилінің негізгі ерекшеліктері және түйіндеме жазу, іскери хат, есеп, шет тіліндегі эссе зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарда өзіндік ғылыми жұмысты, зерттеу мен экспериментті жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде: 1.алған білімдерін өзінің ғылыми-зерттеу жұмысында қолдана алады; 2. ғылыми зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтайды, ақпарат іздеуді, мәліметтер жинауды ұйымдастырады; 3.Scopus, Shpinger халықаралық деректер қорының журналдарында жарияланған зерттеулерде баяндалған ақпаратты талдау және интерпретациялау дағдыларын көрсету; 4. ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін ресім дейді, презентацияны жоспарлайды, дайындайды және өткізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Антропологияның дамуы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: жаратылыстану және әлеуметтік зерттеулер объектісі ретінде адам ерекшелігі тұжырымдамасын қалыптастыру; адамзаттың табиғи тарихын және қазба популяцияларының биологиялық-әлеуметтік сипаттамаларын түсіндіру; антропологиялық зерттеулерде қолданылатын әдістерді көрсету; гомининацияның негізгі гипотезалары; адамның шығу тегінің әлеуметтік аспектілері; адамның онтогенезі, нәсілдік қалыптасу факторлары. студент меңгереді: - жаратылыстану және әлеуметтік зерттеулер объектісі ретінде адам ерекшелігі тұжырымдамасын қалыптастыру; адамзаттың табиғи тарихын және қазба популяцияларының биологиялық-әлеуметтік сипаттамаларын түсіндіру; магистранттарға антропологиялық зерттеулерде қолданылатын әдістерді көрсету; гомининацияның негізгі гипотезалары; адамның шығу тегінің әлеуметтік аспектілері; адамның онтогенезі, нәсілдік қалыптасу факторлары. - адамзат тарихындағы инновацияның рөлін айқындау (мысалдар: қағаз, жібек, пиротехникалық, типографиялық, кеме жасау, өнеркәсіптік революция технологиясы бойынша); - әлеуметтік антропологияның мәдени және субкультуралық аумақтары, әлеуметтік-мәдени құрылымдары мен тәжірибелерін талдауда негізгі ұғымдарды қолдану; - әлеуметтік процестер мен әлеуметтік қоғамдастықтар туралы деректерді шығару, таңдау, өңдеу және талдау, мультипарадигмалды перспективада эмпирикалық материалдарды антропологиялық түсіндіруді жүзеге асыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дүниежүзі тарихы: жаңа методологиялық бағыттар
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты– әлем тарихының ежелгі замандағы, орта ғасырларадағы, жаңа және қазіргі замандағы құбылыстары мен оқиға¬ларының ішкі логикасының іргетасы болып табылатын күрделі теориялық мәселелерді талдау; әлем тарихының іргелі мәселелерін зерттеудегі инновациялық негіздерді қалыптастыру. студент меңгереді: ˗ ежелгі дүние және орта ғасырлар тарихының іргелі мәселелерін тарих ғылымының жаңа жетістіктері негізінде меңгергенін көрсету¬ге; ˗ дәстүрлі қоғамнан индустриалдық қоғамға өтудің эволюциялық және революциялық жолдарын талдауға; ˗ жаңа және қазіргі замандағы шетелдердің мемлекеттік-саяси жүйесі мен саяси мәдениетінің эволюциясын талдауға; ˗ адамзат қоғамының қазіргі замандағы ғаламдық мәселелеріне сыни баға беруге.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Салыстырмалы саясат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жаңа арнайы зерттеулер арқылы салыстырмалы саясаттың кеңейтілген теориялық және эмпирикалық білімнің негізін қалыптастыру. Курс соңында төмендегідей білімдер меңгеріледі: - саясатты салыстырмалы түрде зерттеу әдістері туралы түсінік - салыстырмалы саясат мәселелеріндегі проблемалар - Қазіргі саяси оқиғалардың микро-макро деңгейі - әлемдік тарихтағы ішкі және халықаралық саяси процестердің байланысы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЕО заңдары және адам құқықтары
    Несиелер: 4

    Мақсаты: магистранттарды адам құқықтарын қорғаудың тұжырымдамаларымен таныстыру, ЕО заңнамасындағы адам құқықтарының дамуы мен қолданылуын, ЕО жүйесі мен ЭСАЖ арасындағы өзара байланысты түсіндіру. Магистрант меңгереді: - Халықаралық құқықтың ұғымдарын, жүйелерін, дереккөздерін, субьектілерін - халықаралық құқық нормалары негізінде туындайтын жағдайларды жүйелеу -ЕО Сотының адам құқықтары сот практикасын түсіну, сыни тұрғыдан зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының негізгі ұғымдарын түсіндіру қабілетін қалыптастыру, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының аспектілерін теориялық және практикалық қолданудың алғышарттарын анықтау. Пән топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы туралы қазіргі заманғы идеяларды түсінуді қалыптастырады, басқару психологиясының негізгі принциптерін, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлғаны, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқаруды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: тарихи динамикада қабылданған және тарихи өзгеріп жатқан әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған заманауи ғылыми жаңалықтарды салыстыру және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Пән ғылымның дамуы мен ғылыми білімнің құрылымын, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлін түсінуді қалыптастырады; ғылымның тарихы мен философиясын, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімнің әдіснамасын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихтың концептуалды модельдері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттарды фиолософия мен методологияның негізгі түсініктерімен таныстыру; тарихи процестің категорияларын талдау, методологиялық теорялардың әртүрлі бағыттарымен және концептуалдық модельдермен таныстыру. студент меңгереді: - қоғамдық дамудың унитарлық-сатылық концепцияларын меңгергенін көрсетуге; ˗ тарихтың концептуалдық модельдерін жасаудың негізі ретіндегі историософиялық нышандарды талдауға; ˗ тарихтың біртұтастығы туралы идеяларды сыни тұрғыдан бағалауға; ˗ тарихтың циклдық модельдерін сыни тұрғыдан бағалауға.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы тарихи ғылымға пәнаралық көзқарас
    Несиелер: 3

    Жалпы аспекті тарихты зерттеудегі пәнаралық тұрғылар. Пәнаралық тұрғыдағы замануи методологиялық мәселелер мен тарих ғылымының қажеттілігі. Пәнаралық зерттеулердің ұғымдық аппараты және оның ерекшеліктері. Заманауи ғылымдағы пәнаралық зерттеу моделдерін құрастыру әдісі. студент меңгереді: - заманауи тарих ғылымының негізгі теориясы мен әдістерін үйренеді; - қазіргі заманғы әлеуметтік-гуманитарлық методологиялық тұрғылар мен тарихнамалық үрдістерді меңгереді және пайдалана білуге баулиді; - тарихи үрдісті талдауда пәнаралық синтездің инновациялық әдістерін пайдалануға; - өркениеттік дискурстің контексінде отандық тарихтың орнын анықтап және салыстыру; - әлемдік кеңістіктегі тарихи ақпараттардың интеграциясының формасы мен тенденцияларын бағалау; - тарихи ғылыми танымның үздік методологиясын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Халықаралық ауылшаруашылық саясат
    Несиелер: 6

    Мақсаты: аграрлық сектордың даму тарихы туралы түсінік қалыптастыру, елдер, өңірлердегі халықаралық аграрлық саясаттың даму кезеңдерін анықтау. Халықаралық деңгейде тарих, теория және практикалық жүзеге асырылуын зерделеу. Магистрант меңгереді: - халықаралық кеңістікте аграрлық саясатты жетілдіру жолдарын талдау; - аграрлық сектордағы даму үдерістерін және олардың серпінін салыстырмалы аспектіде талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Халықаралық ұйымдар мен даму
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттарда мемлекетаралық органдар мен ұйымдарды реттейтін қағидалар мен ережелерді білім призмасы арқылы, сондай-ақ олардың құқықтық мәртебесін және қызметтік функцияларын анықтау арқылы, халықаралық қоғамдық құқықтың маңызды саласының мәселелерін түбегейлі білу; студенттерді жетекші халықаралық ұйымдардың (БҰҰ және оның мамандандырылған мекемелері, ДСҰ, ЕҚЫҰ, Еуропа Кеңесі, посткеңестік кеңістікте интеграциялық бірлестіктер), сондай-ақ олардың жұмыс істеуінің институционалдық аспектілерімен нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - заманауи халықаралық ұйымдар қызметінің әдіс-тәсілін сауатты талдау және бағалау; - халықаралық ұйымдардың құрылуы мен жұмыс істеуіне халықаралық құқықтың ықпалы мен маңыздылығын анықтау; - халықаралық ұйымдардың қызметін, олардың өкілеттіктері мен шешімдерін талдау; - халықаралық-құқықтық өмірдің заманауи құбылыстарына кәсіби бағалау жүргізу; - халықаралық құқықтың теориясы мен тәжірибесінің дамуын ескере отырып, олардың білімдерін үнемі толықтыру арқылы өздерінің кәсіби дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі әлемдік жүйеде экономикалық даму теориясы мен саясаты
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әлемнің ірі аймақтарының қазіргі әлемдік экономикалық дамуының теориясы мен саясатының негізгі сипаттамалары, ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Манистрант меңгереді: - заманауи әлемдік экономикалық дамудың негізгі үрдістерін талдаудың әдістерін қолдану -Экономикалық даму теориясы, саясатының теориялық-әдіснамалық негіздерін ғылыми-зерттеу практикасында қолдану. - әлемдік экономика мен әлемдік саясаттың өзара әсер ету тетіктерін түсіну;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Батыс Европадағы саяси ойдың тарихы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттардың саяси ілімдер тарихын ғылым ретінде, саяси идеологияның даму заңдылықтары туралы, мемлекет, үкімет, саясаттың маңызды және әсерлі тұжырымдамаларының мазмұны мен тарихы туралы тұтас көзқарасын қалыптастыру. Бұл курсты меңгеру магистранттардың ғылыми-теориялық ойлау, саяси және тарихи сана-сезімін қалыптастыруға ықпал етуі керек. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - түсінікті аппаратты меңгеру, әлеуметтік- саяси ойдың негізгі бағыттары мен ерекшеліктерін білу; - Батыс Еуропадағы әлеуметтік-саяси ой қалыптастыру тарихындағы оқиғалардың маңызды күндерін білу; мәселенің тарихнамасы туралы түсінікке ие болуға, деректік базасын білу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON7

    Еуропа елдерінің мәдениетінің дамуының негізгі заңдарын, әлемдік тарихи үдерістің заңдарымен ажырағысыз байланысын талдау; Батыс Еуропадағы ұлы ойшылдардың негізгі ойларын және олардың батыс елдерінің санасын қалыптастырудағы рөлін талдау; Табиғат және әлеуметтік зерттеулер объектісі ретінде адамның ерекшелігін түсіндіру; адамзаттың табиғи тарихы және қазба популяциясының биосационалдық сипаттамасын көрсете білу; Адамзат тарихындағы инновацияның рөлін анықтау;

  • Код ON4

    Әлемдік саяси үдерістің үлгісін және негізгі кезеңдерін анықтау. Қазіргі саяси оқиғаларды микро және макро деңгейде бағалау; саяси процесте азаматтықтың маңыздылығын түсіну және әлеуметтік даму үдерістерін бағалау; дүниежүзілік тарихтағы ішкі саяси және халықаралық саяси процестердің өзара байланысын көрсету; әлемдік саяси процестердің негізгі мәселелерін сараптау;

  • Код ON1

    Тарихи оқиғалардың себеп-салдарын негіздеу. Тарихи фактілердің ортақтығын және ерекшеліктерін ескере отырып салыстыру; Тарихи құбылыстар мен оқиғалардың себептері мен салдарын талдау. Қазіргі ғылыми жетістіктерді сараптау, сыни бағалау. Зерттеу және тәжірибелік мәселелерді шешуде жаңа идеяларды қалыптастыру; кешенді зерттеулерді ұйымдастыру және жүзеге асыру;

  • Код ON5

    Отаршылдық саясаттың шығысқа қарай, тұтастай алғанда, қазіргі Шығыста жүріп жатқан және болып жатқан барлық процестерді ескере отырып талдау жасау; отарлық және тәуелді Шығыстағы елдерде түбегейлі жаңа мемлекеттердің және тиісті жаңа қоғамның қалыптасуын талдау; Әлеуметтік-экономикалық процестерге, әлеуметтік және демографиялық саясаттың қалыптасуына демографиялық өзгерістердің ықпалын білу;

  • Код ON6

    Әлеуметтік-экономикалық үрдістер мен құбылыстар туралы ішкі және сыртқы статистика деректерін талдау және сыннан өткізе білу, әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштердің үрдістерін анықтау; Халықаралық сот органдарының ұйымы мен қызметін реттейтін халықаралық құқықтың негізгі ережелерін түсіндіре білу; Ғылым мен гуманитарлық білімде әлеуметтік тарихты ғылыми бағыт ретінде көрсете білу; әлеуметтік тарих контексінде дамып жатқан ғылыми бағыттар мен ғылыми мектептерді сараптай білу;

  • Код ON8

    Саяси ойлардың, әлеуметтік тарихтың, антропологияның, халықаралық экономикалық процестердің, рухани мәдениеттің генезисін зерттеуде пәнаралық синтездің инновациялық әдістерін қолдану; Дереккөзді зерттеу әдістері негізінде тарихи шындықтың ерекшеліктерін анықтау. Тарих ғылымының ғылыми әдістерін және зерттеу әдістерін қолдану. Тарихтың қазіргі заманғы бағыттарында жаңа білімдерді немесе практикалық қосымшаларды құру үшін ғылыми жобаларды тұжырымдау, әзірлеу және енгізу.

  • Код ON9

    Сараптамалық бағалау, салыстыру әдістерін меңгеру; ғаламдық экономикада, саясатта орын алған оқиғалардың маңызды мәндерін айқындайтын ғылыми талдау және абстрагирование тәсілін меңгеру; маңызды халықаралық-құқықтық концепцияларды интерпритациялау, юридикалық ой-сана негізінің, құқықтық мәдениеттің, кәсіби ортада табысты қызметке тұрақты мотивацияның қалыптасуы үшін олардың тарихи және жалпытеоретикалық мәнін бағалай білу

  • Код ON2

    Жаһандану және аймақтандыру үдерістерінің диалектикалық қатынастарын талдау; осы процестердің әлемдік саясатқа, халықаралық қатынастарға және халықаралық экономикалық саясатқа әсерін бағалау; халықаралық қатынастар мен әлемдік саясатты дамыту үрдістерін болжау; Жаһандық және өңірлік халықаралық ұйымдар қызметінің мақсаттарын, сипаты мен нысандарын анықтау; сыртқы саясат мәселелеріне анализ жасай білу және олардың перспективаларын болжай білу;

  • Код ON3

    Тарихты оқытуда заманауи ғылыми әдістерді, әдістер мен оқыту құралдарын қолдана алу. Білім беру ұйымдары саясатының шеңберінде оқыту мен білім берудің әдістері мен құралдарын өз бетінше таңдау; Психологиялық-педагогикалық практиканың негізгі тенденцияларын талдау және оқу-тәрбие үрдісін жобалау; әртүрлі стратегияларды, оқыту мен тәрбие берудің әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып лекторлық және кураторлық шеберлікке ие болу;

  • Код ON11

    Өзіндік тарихи сана, ғылыми әдептілік, алдағы өткен ғалымдардың ісі мен қызметіне сыйластықпен қарауды, шығармашылық инициативаны, адамгершілік көзқарасты, тарих ғылымының қоғамдық рөлі мен маңызын түсіну қабілеттерін көрсете білу. Патриоттық принциптерге, азаматтық пен толеранттыққа негізделген позитивті коммуникативті дағдыға ие болу, қазіргі жаһандық қоғамның өмір сүруінің шарты ретінде мәдениаралық байланысты түсіну. Әлеуметтік-экономикалық және білім мәселелеріне қатысты өзінің көзқарасын білдіре алу;

  • Код ON10

    Адам және қоғам арасындағы қарым-қатынас тарихын, рухани мәдениеттің, ғылым мен коммуникацияның эволюциясын, әлеуметтік тарихты ғылыми білім мен гуманитарлық білім беру жүйесінде ғылыми тұрғыдан қалыптастыру, қалыптасу тарихы мен теориясы туралы тұтас пәнаралық түсінігі болуы керек; Өзінің кәсіби қызметінде пәнаралық ғылымның жетістіктерін пайдалана білу: әлуметтану, экономика, психология, халықаралық құқық;

  • Код ON12

    Әріптестермен және басшылармен кәсіби қарым-қатынас орната білу; Адамдардың кәсіби қызметіндегі әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарды ескеру. Тәуелсіз ойлау, пікірталас, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру; Ағылшын тіліндегі мәтінді ауызша және жазбаша аудару дағдыларын дамыту. Ағылшын тілінде сөйлеу дағдыларын меңгеру. Рационалды және өз бетінше, танымдық және кәсіби қызметінің нәтижесінде алынған өз ой-тұжырымдарын негізге ала отырып іс-әрекет жасай білу.

Top