Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01505 Математика в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми әдістің мәнін терең түсінуді қамтамасыз етудің үш аспектісін қарастырады: таным әдістері туралы білім, таным ғылыми білімнің құралы және тексеру құралы ретінде. Философиялық және әдіснамалық тәсілдерін жүйелейді. болашақтағы іргелі және әлемнің қолданбалы зерттеу әдістері; рефлексия мен сын тұрғысынан ойлау ғылыми нәтижелерді өңдеу дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық білім берудегі ақпараттық және коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курста математикалық білім беруді цифрландыру жағдайы, оқытудың әртүрлі кезеңдерінде цифрлық технологияларды қолданудың әдістемелік ерекшеліктері қарастырылады. Оқытудың әртүрлі форматтарын қолдану жағдайында: дәстүрлі, онлайн, аралас оқыту (blended learning) - цифрлық технологияларды қолдану жолдары. Оқытушылар мен білім алушылардың кәсіби қызметінде ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды еркін, тиімді пайдалана білуін қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 4

    Пәнде ғылыми мәтіннің құрылу принциптері мен тәсілдері, әр түрлі жанрдағы (ғылыми, ғылыми-оқу және т.б.) ғылыми мәтіндерді құру ережелері, ғылыми мәтіндерді жариялау үшін құру және редакциялау, белгілі бір ғылыми қызмет саласындағы академиялық дәстүрдің ерекшеліктері қарастырылады. Докторанттардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде жеткізе білу, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндеді құру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер мен әзірлемелерді коммерцияландыру
    Несиелер: 5

    Пән іске асыруға ұсынылған жобалардың экономикалық тиімділігін бағалаудың әдістемелік негіздерін, зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру кезеңдерінің мазмұнын, бизнес-жоспарлаудың техникалық ерекшеліктерін: маркетингтік жоспар, өндірістік жоспар, ұйымдастыру жоспары, қаржылық жоспар, принциптері мен формаларын зерттеу, негізгі ғылыми-техникалық қызметті ұйымдастыру; зияткерлік меншікті қорғауға және оларды процесте пайдалану құқығына байланысты мәселелерді зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи математикалық білім берудегі оқыту теориялары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Курста заманауи математикалық білім беру контекстінде оқытудың тәсілдері мен әдістері қарастырылады. Оқытудың өзекті теориялары: коннективизм, қалыптастырушы және құрылымдық оқыту теориялары талданады. Математикалық білім беруді зерттеудегі конструктивистік оқыту теориясы. Математикалық білім берудегі интеграция теориясы. Математиканы оқытудың үздіксіз процесін құрудың теориясы мен практикасы. Қашықтықтан және аралас оқыту (blended learning) жағдайында Математикалық талдау курсын оқытуды ұйымдастыру жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте математикалық талдауды оқытудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Жоғары мектепте математикалық талдау курсын оқыту әдістемесіне байланысты мәселелер қарастырылады. Педагогикалық және техникалық ЖОО-да математикалық талдау курсының мазмұнының ерекшеліктері. Жоғары мектепте математикалық талдау курсын оқытудың тиімді әдістері мен құралдарын таңдау. Мұғалімнің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған математикалық талдауды оқыту әдістемесін жетілдіру. Математикалық талдау курсын оқытуда заманауи педагогикалық және цифрлық технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математиканы оқытудағы ғылыми-педагогикалық аспектілер мен әдістемелік жүйелер
    Несиелер: 6

    Математикалық білім берудің ғылыми аспектілері. Математиканы оқытудағы педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Математиканы оқытудың әдістемелік жүйесін дамытудың негізгі тәсілдері. Білім беру мазмұнының компоненттері, оны іріктеудің принциптері мен өлшемдері. Жоғары оқу орындарында математиканы оқытудың ерекшелігі. Жаңа білім беру технологияларының пайда болу мүмкіндігі және олардың математикадағы білім мазмұнына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON2

    ғылыми қоғамдастық алдында баяндама жасай отырып, оқу және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін ауызша түрде баяндай алады;

  • Код ON4

    ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметте ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды пайдаланады.

  • Код ON1

    ғылыми-ақпараттық мәтіндерді жазу ережелері мен қағидаларын сақтай отырып, ғылыми жұмыстарды жариялау үшін халықаралық рецензияланатын деректер базасы мен ресурстарды пайдаланады;

  • Код ON3

    пәндік зерттеулер саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді және нәтижелерді коммерцияландыру жолдарын біледі;

  • Код ON5

    математикалық білім беру саласындағы зерттеулердің барлық негізгі түрлерін сыни тұрғыда бағалап ғылыми пікірталастарға қатысады;

  • Код ON6

    жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістері мен стратегияларын ескере отырып математикалық білім беру саласындағы ғылыми-әдістемелік мәселелерді шешеді және зерттеулер спектрін кеңейтуге өз үлесін қосады.

  • Код ON7

    математика және математикалық білім беру саласындағы білімін тереңдетіп және зерттеу қабілеттерін жетілдіре отырып әдістемелік құзыреттілігін үздіксіз кеңейтеді

Top