Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01406 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Флористика
    Несиелер: 5

    Табиғи материалдан композиция жасау өнері. Құрал-саймандар мен жабдықтар. Вазалар: пішіні, түсі, биіктігі, бекіту түрлері. Ваздың гүл композицияларының пішіні мен өлшемімен үйлесуі. Икебана-әлемдік мәдениеттің бірегей құбылысы. Икебан стиліндегі композицияларды құрастыру ерекшеліктері. Гүл шығармаларының түрлері: сәндік букет және оны құрастыру принциптері. Ландшафтық дизайн. Гүлзарлар құрылысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Майлы кескіндеме
    Несиелер: 4

    Кескіндемеде майлы кескіндеме техникасының ерекшеліктері. Майлы бояу технологиясы. Ин-струменттер мен материалдар. Кенептерді созу, желімдеу, зембілдер, топырақ түрлері. Майлы суреттерді жасаудың артықшылықтары мен кемшіліктері. Майлы бояудың даму тарихы. Майлы бояудың техникалық түрлері: лессировка,алла-прима,жағындыларды салу,импасто,құрғақ бояу жаққыш,жарық пен көлеңке контрастын қабылдау,әртүрлі техникалардың өзара үйлесуі,қазіргі заманғы техникалар мен сәндік элементтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гүлтану және колористика
    Несиелер: 4

    Түс туралы Ғылым тарихы. Түс физиологиялық құбылыс ретінде. Түстің физикалық негіздері. Түстің үш негізгі сипаттамалары. Түс психологиясы. Түстің символикасы. Түс ассоциациялары. Түрлі тарихи кезеңдердегі кескіндеме түс ерекшеліктері. Түс және түс қабылдау заңдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
    Несиелер: 4

    Студент зерттейді: Кіріспе. Онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл жүйесінің дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке əрекеті жəне оның баланың осіп-дамуы барысында қалыптасуы. Сенсорлық жүйелердің дамуы. Эндокриндік жүйенің дамуы. Қанның жастық ерекшеліктері жəне жүрек-қан тамырлары жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің жасқа сай анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Зат пен энергия алмасуының жастық ерекшеліктері. Сыртқа шығару жүйесі мен терінің жастық ерекшеліктері. Балалардың дамуының əлеуметтік факторлары. Мектепке бейімделу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған орта эстетикасы
    Несиелер: 5

    Эстетикалық ұғымдар жүйесі. Эстетикалық ой дамуының негізгі кезеңдері. Пәндік ортадағы нысаны мен мазмұны. Пәндік ортада формаларды композициялық ұйымдастыру негіздері. Мерекелерге интерьерді безендіру, шығармашылық идеяларды визуализациялау (эскиз).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Community Service
    Несиелер: 3

    Қоғамға қызмет ететін елеулі және жеке маңызды оқиғалар. Білім беру мақсаттарына және (немесе) мазмұн стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға қызмет етуді оқыту стратегиясы ретінде пайдалану. Өзі туралы және өзінің қоғаммен қарым-қатынасы туралы рефлексия. Қоғамға қызмет ету процесіндегі барлық қатысушылар арасында әртүрлілік пен өзара сыйластықты түсіну. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибені жоспарлау, енгізу және бағалау. Қоғамдастықтың қажеттіліктерін қанағаттандыру бойынша әріптестік. Іске асыру сапасын бағалау және қойылған мақсаттарға қол жеткізудегі прогресс, сондай-ақ жақсарту және тұрақтылық үшін нәтижелерді пайдалану. Қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыру және нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін ұзақтық пен қарқындылық мәселелері. Іске асыру сапасын бағалау және мақсаттарға қол жеткізудегі прогресс. Жеке даму динамикасының өзін-өзі бағалауы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сәндік кескіндеме
    Несиелер: 3

    Сәндік кескіндеме дамуының тарихы. Сәндік кескіндеме ерекшеліктері: кеңістік тығыздығы, колорит, стилизация, объектілердің деформациясы, контрасты түсті қолдану. Технологиялар, материалдар және жабдықтар. Композициялық құрылым логикасы. Сәндік композицияны орындаудың әр түрлілігі мен техникалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық сурет
    Несиелер: 5

    Академиялық сурет, перспективалар, композиция және жарық түсіру заңдары, түрлі материалдар және т. б. саласындағы теориялық және практикалық білім.. Табиғаттан және қиялдан сурет салу кезінде кәсіби шеберлік пен дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Техникалық сурет
    Несиелер: 5

    "Техникалық сурет"терминін анықтау. Техникалық суреттегі қарапайым құрылымдар. Геометриялық денелердің техникалық суретін орындау кезеңдері. Аксонометриялық проекциялардың негізгі қасиеттері. Штриховканың және штифовканың қасиеттері. Жазық фигуралардың суретін құру. Геометриялық денелер тобының суреттерін құру. Бөлшектерді сызбалар бойынша натурадан салу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Композиция
    Несиелер: 5

    "Композиция" Ұғымы. Композицияны құру негіздері. Композицияның заңдылықтары, ережелері, тәсілдері. Композициялық құралдар. Конструктивтік тәсілдер. Түрлері (алдыңғы және жалпақ, көлемді, кеңістіктік). Композиция түрлері: композициялық орталықпен композиция, симметрия және т. б. қолданылатын композиция.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Үй мәдениеті
    Несиелер: 5

    Агротехнологияны дамытудағы ғылымның рөлі, үй-жайларды жөндеуге арналған құрал-жабдықтар мен құрал-саймандар. Үйдегі Микроклимат. Гигиена ережелері, үй-жайларды ылғалды және құрғақ жинау, киім мен аяқ киімдерді күту, оларды сақтау. Тұрмыстық техниканы таңдау және қауіпсіздік, бағалау, пайдалану ережесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тамақтану мәдениеті
    Несиелер: 5

    Негізгі терминдер мен анықтамалар. Тамақтану мәдениеті. Салауатты тамақтану. Дұрыс тамақтану. Тамақтану режимі. Пайдалы өнімдер. Кулинарияның әдістері мен тәсілдері. Рецептура. Суық тағамдарды дайын-дау технологиясы. Үстелді безендіру және жабдықтау. Тағамдардың дизайны мен безендірілуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Материалдарды өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Конструкциялық материалдарды қолмен және механикалық өңдеу. Токарлық, фрезерлік және басқа да өңдеу түрлерінің технологиялық мәселелері. Әртүрлі материалдарды өңдеу құралдарының, тәсілдерінің, тәсілдерінің және әдістерінің жиынтығы . Жұмыс орнын ұйымдастыру және еңбек қауіпсіздігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Материалдарды өңдеу практикумы
    Несиелер: 5

    Пән конструкциялық материалдарды қолмен және механикалық өңдеуді үйренуден тұрады. Сыртқы және ішкі беттерді, бүйір жазықтықтарды өңдеудің типтік процестері туралы, көмекші құралдар мен құрылғыларды пайдалану ерекшеліктері туралы мәліметтер бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Натурадан кескіндеме салу
    Несиелер: 5

    Натюрморт, пейзаж, портрет, адам фигурасы бар шынайы сурет. Кескіндемедегі композицияны құруда практикалық дағдыларды дамыту. Дәстүрлі көркем техникалармен танысу. Бейнелеу өнері саласындағы өзіндік көркем-шығармашылық қызметке дайындықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында кәсіби қызметте қолданылатын ұғымдар мен ғылыми көзқарастарды терең зерттеуге, кәсіби терминдердің мағынасын түсінуге, кәсіби лексиканы кеңінен қолдануға, өз ойын нақты жеткізе білуге баса назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жобалау графикасы
    Несиелер: 3

    Жобалау графикасының түрлері: сызықтық, тоналды, түрлі-түсті. Графикалық материалды беру әдістері мен тәсілдері. Шығармашылық қызметтің теориясы мен түрлері. Шығармашылық графика: эскиз, сурет, фор-эскиз, клаузура, антураж, стаффаж. Жобалаудың негізгі кезеңдері. Жобаланатын объектілерге қойылатын талаптар (функционалдық, эстетикалық). Графикалық құжаттар. Техникалық құжаттаманың құрамы және олардың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді. Білім беруді ізгілендіру, толерантты орта-қазақстандық білім берудің негізгі құндылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық кескіндеме
    Несиелер: 5

    Студенттердің акварельді кескіндеме негіздерін игеруі, акварельді кескіндеме технологиясы мен техникасын игеруі. Материалдар мен жабдықтар. Кескіндемедегі бейнелеу сауаттылығының негіздері. Кескіндеменің классикалық тәсілдері. Композицияны құру ерекшеліктері және көркем жұмыстарды орындау техникалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің таңдаған бағытына сәйкес және кәсіби тапсырмаларды шешу үшін практикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени, кәсіптік және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастырады және жетілдіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Графикалық модельдеу
    Несиелер: 3

    "Модельдеу" түсінігі. Көрнекі-бейнелі ойлау-бейнелерді жасау (символдар, таңбалық жүйелер, үлгілер және т.б.). Қоршаған ортаны тану тәсілі ретінде модельдеу. Оның құрылымы мен мазмұнын анық түсіну үшін объектілерді көзбен көру. Модельдің көрнекілігі. Компьютерлік модельдеу және компьютерлік визуализация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалау критерийлерін құрастыру; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына сәйкес келетін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін анықтау; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, АКТ және ДОТ қолдану талаптарын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сурет
    Несиелер: 5

    "Сурет" ұғымының анықтамасы. Сурет түрлері. Суреттің орындалу кезеңдері мен техникасы. Жарықтың заңдылықтары. Материалдар мен жабдықтар. Жұмыста графикалық материалдар спектрін пайдалану (көмір, тұздық, сангин, пастель, борлар, техника құрғақ жаққыш, бояу, тушь, қалам, қарындаш және т.б.). Қауіпсіздік техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Визуалды өнер мен көркем еңбекті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Әдістеме" терминінің түсінігі. Визуалды өнер мен көркем еңбекті оқыту әдістемесінің даму тарихы. Визуалды өнер мен көркем еңбекті оқыту әдістемесінің ерекшелігі. Визуалды өнер мен көркем еңбекті оқытудың әдістері мен тәсілдері. Көркем еңбекті оқыту әдістемесі, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жастар саясаты және тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    ҚР жастар саясаты. Жастар ұйымдары. Білім, отбасы, жұмыспен қамту және шығармашылық бастамалардағы жастар бағдарламалары. Шет елдердегі жастар саясаты. Жастар бастамаларын дамыту бойынша іс-шаралар. Тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары. Тәрбие жүйесі тұтас педагогикалық процестің бөлігі ретінде

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығармашылық сурет
    Несиелер: 5

    Пәннің сипаттамасы, шығармашылық суреттің мақсаты мен міндеттері. Әртүрлі техникалар мен материалдарды біріктіру. Әдеттен тыс ракурста дәстүрлі техниканы қолдану. Материалдар мен жабдықтар. Графикалық және көркем материалдардың түрлері. Графикалық және көркем құралдармен көркем бейнені жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік мүсін
    Несиелер: 4

    Сәндік мүсіннің даму тарихы және түрлері: монументалды-сәндік мүсіндер. Шағын формадағы мүсіннің композициялық ерекшеліктері. Сәндік мүсіннің негізгі сипаттамалары – тұтастық, материалдылық, ырғақтық, тепе-теңдік. Жазық және көлемді сәндік композициялар. Материалдар мен жабдықтар. Қауіпсіздік техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнері
    Несиелер: 3

    Киіз үйді безендіру. Ұлттық ою-өрнек және оның маңызы. Зергерлік өнер. Әмиян. Ағаш пен сүйекті ою. Теріге өрнектеу. Фетрден жасалған бұйымдар. Үй жабдықтары. Салттар мен сенімдер. Қару-жарақ. Ыдыс-аяқ. Ұлттық костюм. Музыкалық аспаптар ерекшіліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның бейнелеу өнері
    Несиелер: 3

    Қазақстанның бейнелеу өнерінің даму тарихы. Бейнелеу өнерінің, петроглифтердің ерте парадигмалары, символдар, белгілер және т. б. алғашқы кәсіби көркем оқу орындарының жұмыс істеуі. Қазақстанның бейнелеу өнерінің негізін қалаушылар. Қазақстан Суретшілер одағын қалыптастыру. Қазақстандағы бейнелеу өнері мұражайлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделі. Мүмкіндігі шектеулі балалардың түрлі санаттарына инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзивті процесті ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық актілер). Кіріктірілген оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру. Білім берудегі инклюзивті үдерістерді басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мүсін және пластикалық анатомиясы
    Несиелер: 4

    Адам фигурасының жалпы құрылысы, оның жеке формалары арасындағы пластикалық байланыс. Пропорция және п-лық фигуралар. Ерлер мен әйелдер фигураларының пластикалық ауытқулары. Адам денесінің әртүрлі бөліктерін кию және олардың өлшемдері. Ерлер мен әйелдер фигураларының пластикалық айырмашылықтары. Адам фигурасының пропорциялары. Еркек пен әйел фигурасының пропорциялары. Сызба бойынша сурет салу ережелері. Пластикалық материалдармен жұмыс: мүсіндік пластилин, саз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәндік-қолданбалы өнер негіздері
    Несиелер: 4

    Сәндік-қолданбалы өнердің даму тарихы. Сәндік-қолданбалы өнер түрлері. Сәндік-қолданбалы өнер салаларының жіктелуі. ДПИ сәндік және қолданбалы түрлері. Шығармалардың сипаттамасы, сәндік-қолданбалы өнердің композициялық түрлері. Сәндік-қолданбалы өнер туындыларының функционалдығы, эстетикалылығы және эргономиялылығы. Стильдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Графика мен жобалау оқыту теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен, соның ішінде "Графика және жобалау" пәні бойынша танысу. Білім берудің жаңартылған мазмұны аясында типтік бағдарламаның мазмұнын зерделеу. Сабақ. Сабақтың құрылымы мен мазмұны. Қысқа мерзімді, орта мерзімді жоспар-сабақ конспект. Заманауи мектептің білім беру процесіндегі мұғалімнің рөлі, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану. Күнделік электрондық журналын жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Академиялық жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысқа қойылатын жалпы талаптар. Академиялық мәтіндердің түрлері. Презентация стилі. Жазбаша ғылыми еңбектердегі қателер. Дереккөздермен жұмыс. Әдебиеттер мен сілтемелер ережелері. Плагиат. Библиография құрастыру. Ғылыми мәтінді құрылымдау және жазуға дайындық. Ғылыми мәтінді жазуға арналған практика-лық нұсқаулық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Зерттеу әдістері дегеніміз не? Әдістің әдістеме мен методологиядан айырмашылығы. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі. Философиялық әдістер. Жалпы ғылыми әдістер. Зерттеу әдістерінің мысалдары. Жалпы ғылыми әдістердің жіктелуі. Теориялық деңгейдің әдістері. Нақты-ғылыми (арнайы) әдістер. Эмпирикалық зерттеу деректерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем бұйымдарды жобалау
    Несиелер: 6

    Сәндік-қолданбалы өнерде қолданылатын дәстүрлі материалдар. Жалпақ пішінді бұйымдарды жобалау (мата). Аппликация техникасы. Әр түрлі фактуралық матаны пайдаланып сәндік бұйымдарды жобалау. Түрлі материалдарды қолдана отырып көлемді декоративтік композицияны жобалау (түрлі фактуралық мата, фурнитура). Композицияда түрлі түсті гамманы қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кескіндеме
    Несиелер: 5

    Натюрморт, пейзаж, портрет, адам фигурасы бар шынайы сурет. Кескіндемедегі композицияны құруда практикалық дағдыларды дамыту. Дәстүрлі көркем техникалармен та-нысу. Бейнелеу өнері саласындағы өзіндік көркем-шығармашылық қызметке дайындықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұйымдарды құрастыру және моделдеу
    Несиелер: 6

    Бұйымдарды құрастыру мен модельдеудің негізгі ережелері. Өнімдерді жасау кезеңдері. Киімді құрастыру және модельдеу, жекелеген бөлшектерді өңдеу, бөлшектерді құрастыру және Бұйымды өңдеу, бұйымды безендіру. Идеяларды әзірлеу, эскиз, әртүрлі текстуралар мен түстердің материалдарын зерттеу, материалдарды таңдау және дайындау. Материалдарды, құрал-саймандар мен жабдықтарды дайындау ережесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнердің түрлері мен жанрлары
    Несиелер: 6

    Бейнелеу өнерінің түрлері-сәулет, кескіндеме, графика, мүсін, сәндік-қолданбалы өнер, театр-декорациялық өнер, дизайн. Бейнелеу өнерінің жанрлары – Тарихи, мифологиялық, діни, баталдық, портрет, пейзаж, натюрморт, бытовой, марина, анималистік. Тарихи аспектідегі бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары. Өнердегі Стиль. Көркем сурет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін балаларды оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқи отырып, білім алушылар инклюзивті білім беруді қалыптастырудың мәнін, ерекшеліктерін, мәселелерін, оның нормативтік-құқықтық базасын меңгереді; ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды тәрбиелеу мәселесінің заманауи мәселелерін, перспективаларын және тәсілдерін қарастырады; сыныпта инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдейтін ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған инклюзивті білім беру үлгілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи өнер
    Несиелер: 6

    Қазіргі өнердегі ағымдары мен бағыттары. Қазіргі өнердің даму кезеңдері. Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттар (поп-арт, инсталляция). Заманауи көрнекті суретшілер. Заманауи өнер туындыларын талдау және бағалау. Көрмелерді таныстыру және ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Графика мен жобалау оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Графиканы оқыту және жобалау әдістемесі, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану. Жобалаудың жаңа әдістері мен құралдары арқылы оқыту. Оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдері. Компьютерлік бағдарламаларды қолдану арқылы жобалау әдістері. Графиканы оқытудағы және жобалаудағы жүйелі тәсіл. Жобалауды оқыту әдістері мен құралдары. Қысқа мерзімді сабақ жоспарын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
    Несиелер: 3

    Пән мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық -педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыруға және заманауи білім беру стратегиялары негізінде бейімделген білім беру бағдарламаларын іске асыруға қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.. ҚР мәдени және моральдық құндылықтары негізінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу-тәрбие процесін модельдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ұлттық саясат, тарих және әлеуметтік басымдықтар туралы білімге сәйкес мұғалімнің білімін көрсетуге қабілетті.

  • Код ON2

    Көркемдік білім беру қызметінің экономикалық, ұйымдастырушылық, құқықтық, философиялық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін оның әртүрлілігінде түсінуге қабілетті.

  • Код ON3

    Бейнелеу өнері, көркем еңбек, графика және дизайн бойынша білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында ынтымақтастық педагогикасы тұрғысынан, сонымен қатар инклюзивті білім берудің теориялық ережелері мен заманауи педагогикалық технологиялар тұрғысынан оқытудың оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға қабілетті.

  • Код ON4

    Экология, физиология, психологиялық-педагогикалық зерттеулер мен ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы заманауи жетістіктерге негізделген көркемдік білім беруді дамыту мәселелерін дәлелдеу және шешуге қабілетті.

  • Код ON5

    Сызбаларды, конструкторлық және сәндік-қолданбалы жұмыстарды орындау кезінде тәжірибеде дизайн және компьютерлік графика теориясының негіздерін меңгереді.

  • Код ON6

    Жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарына, оның ішінде қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалана отырып, инклюзивті, көптілді, мектеп-ке дейінгі, бастауыш және орта білім беруде бейнелеу өнерін оқытудың және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың тиімді стратегияларына ие бола алады.

  • Код ON7

    Бейнелеу өнерінің әртүрлі техникалары мен технологияларын пайдалана отырып, оқу, шығармашылық, графикалық, кескіндеме, мүсіндік білімдерін, бейне-леу сауаттылығы бойынша (теория және композиция, сызықтық, әуе және түсті перспектива теориясы, түстану) білімін жеткізе алады.

  • Код ON8

    Еңбек операцияларын орындау үшін өмір сүру ортасының эстетикалық, техникалық, экологиялық және эргономикалық жағдайларын ұйымдастыру және қамтамасыз ету бойынша заманауи талаптар негізінде сәндік-қолданбалы өнердің сипаттамаларын, материалдарды көркемдік өңдеудің технологиялық процестерінің нәтижелерін бағалауға дайындығын көрсетуге қабілетті.

Top