Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06120 Ақпараттық жүйелер в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Ақпараттық жүйенің жұмыс істеуі және ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    АЖ ұйымдастыру мен жұмыс істеуінің негізгі ережелерін: құру және жұмыс істеу принциптерін, элементтердің құрылымы мен архитектурасын, құрамы мен мақсатын; деректерді автоматтандырылған өңдеудің математикалық негіздері мен әдістерін, жобалау технологиясын, жұмыс есептерін әзірлеу және жұмыс бабында пайдалануға қою тәртібін, функционалдық, математикалық, техникалық және ақпараттық қамтамасыз етуді тәжірибеге енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясының негізгі түсініктерін білу және қолдану: мәдениет пен өркениеттің заманауи еуропалық ғылымы, ғылымның пайда болуы, оның тарихи динамикасы, ғылыми білім құрылымы, нақты ғылымның философиялық мәселелері. ХХІ ғасырдағы байланыс технологиялары және олардың қазіргі ғылым дағы рөлі. Қазіргі заманғы жаһандық өркениеттің дамуының философиялық мәселелері. Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдар мен гуманитарлық ғылымдардың заманауи әдіснамалық және философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясының негізгі қағидаларын қолдану:кәсіби қызметте психологиялық ғылымның тәсілдері мен принциптері; іргелі психологиялық ұғымдардың ғылыми-теориялық дүниетанымын қалыптастыру, жеке тұлғаның психологиялық зерттеулерінің дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, тәжірибелік-психологиялық зерттеулердің негізгі әдістерімен танысу және психокоррекциялық жұмыстың негізгі бағыттары; жанжалдарды басқару ерекшеліктері, стресс және оларды шешу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің педагогикасының негізгі ережелерін қолдану: заманауи жоғары білім парадигмалары; Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылымның әдістемесі;оқытушының кәсіби құзыреттілігі; кредиттік оқыту жүйесі негізінде білім беру процесін ұйымдастыру; болашақ мамандарды даярлаудағы оқыту әдістері мен формалары; жаңа білім беру технологиялары; жоғары мектеп білім берудің әлеуметтік институты және маманның жеке тұлғаны қалыптастырылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    АТ пәндерін оқыту әдістемесінің негізгі ережелерін меңгеру және пайдалану: білім берудегі ақпараттық жүйелер құралдары; жаңа ақпараттық технологиялар құралдарының қызметі туралы түсінік; кәсіби қызметте жаңа ақпараттық технологиялар құралдарын тиімді пайдалану дағдылары; жоғары мектепте ақпараттық технологиялар пәндерін оқыту әдістемесі;қашықтықтан оқыту технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелерді талдау,модельдеу және жобалау
    Несиелер: 4

    АЖ талдау, модельдеу және жобалаудың негізгі ережелерін қолдану: жобалаудың негізгі стандарттарын, жобалаудың әртүрлі әдістері мен технологияларын, жобалау саласында кәсіби қолданылатын қазіргі заманғы бағдарламалық құралдарды;Экономикалық ақпараттық жүйелерді жобалаудың және жобалық құжаттаманы ресімдеудің практикалық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шетел тіліндегі түпнұсқа дереккөздерді әртүрлі деңгейдегі мазмұнмен қамтудың негізгі түрлерін үйрену. Мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша байланысты дайындау дағдыларын дамыту: баяндама, тезис, шолу, баяндама жасау,аннотациялау, резюме жазу. Түпнұсқалық жазбалардың жалпы мазмұнын түсіну. Дәрістерді, кәсіби ақпараты бар хабарларды тыңдау.Мамандық бойынша ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту: баяндама, презентация, ғылыми зерттеу, талқылау, пікірталас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 4

    Проблема бойынша дербес ғылыми іздеуді ұйымдастыру білігін қалыптастыру; МӨЖ орындау кезінде зерттеудің ғылыми әдістерін қолдану практикалық дағдылары мен іскерлігін дамыту; оқу-зерттеу қызметін жіктеу; оқу-зерттеу жұмысының басым бағыттарын таңдау; ғылыми ақпарат көздерін талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу-зерттеу жұмысын инновациялық технологиялары
    Несиелер: 4

    Тек оқу орнының, аймақтың, жеке елдің білім беру жүйесінің ғана емес, сонымен бірге жаһандық жоспарда да электрондық Ғылыми-білім беру кеңістігін пайдалану дағдыларын қалыптастыру; жоғары оқу орындарының жоғары технологиялық ортасын дамыту факторлары ретінде білімнің жаппай және үздіксіздігін ескеру; жеке бағдарламалық өнімдерді жаппай енгізуден бөлінген ортаны құруға көшу, кросс-платформалық тарату, желілік таратылған құрылымдар мен қызметтерді қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Есептеу экспериментінің бағдарламалық жасақтамасы
    Несиелер: 6

    Кәсіби деңгейде есептеу экспериментінің әдістерін басқару және экономика, техника, ғылым, білім беру мәселелерін шешу саласында жүйеленген білімді, дағдылар мен құзыреттілікті қалыптастыру. Есептеу экспериментін жүргізу технологиясын; оңтайландыру әдістерін; жасанды интеллект есептерін шешуде қолданылатын тәсілдер мен әдістерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Автоматтандырылған ақпараттық жүйелердегі басқару шешімдерін оңтайландыру
    Несиелер: 6

    Іздеу жүйесін оңтайландыру әдістерін қолдану; мазмұнды құру және өңдеу бойынша жұмысты ұйымдастыру; әртүрлі дереккөздерді басқару және сайттың толтырылуын бақылау. Контентті басқару жүйесімен (CMS) тиімді жұмыс істеу дағдысының болуы; сайтты қайта құрылымдауды жүзеге асыру; сайтқа кірушілердің ақпараттық қажеттіліктерін талдау; сайт бойынша есептілікті дайындау; сайтты жаңғырту және ілгерілету процестерін қолдауды жүзеге асыру; сайттың функционалдығын тестілеу; веб-сайтты тәжірибелі пайдалануды жүзеге асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Деректерді өндіруге арналған бағдарламалық жасақтама
    Несиелер: 6

    Модельдерді, әдістерді, алгоритмдерді және бағдарламалық қамтамасыз етуді қамтитын шешімдерді қолдау жүйелерінде деректерді интеллектуалды талдаудың қазіргі жағдайы мен құралдары туралы білімді қалыптастыру, бейнелерді тану есептерінде нейрондық желілерді бағдарламалау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру: мұғаліммен және мұғалімсіз оқыту; білім алудың негізгі әдістерімен жұмыс істеу дағдылары; деректерді интеллектуалды талдауды құрудың негізгі құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қызметтегі бағдарламалық құралдар
    Несиелер: 5

    Maxima, SciLab математикалық қосымшаларымен жұмыс істеуді үйрену және іс жүзінде меңгеру; ғылыми және қолданбалы есептерді (соның ішінде MPI және OpenMP технологиялары негізінде жасанды интеллект және параллельді есептеулер есептерін) шешу үшін функционалдық және логикалық бағдарламалаудың аспаптық құралдарын: Scheme, F# тілдерін, сондай-ақ С++ және С#бағдарламалау тілдеріндегі функционалдық тәсілді іс жүзінде меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердің инфрақұрылымы
    Несиелер: 6

    Компьютерлік жүйелер мен БҚ жұмысының сапасын және АТ-дағы қауіпсіздіктің осалдығын бағалау; АҚ және АТ аудитінде сараптамалық аудит жүргізу траекториясын анықтау; тиімділік, дәлдік және қауіпсіздік мәніне белгіленген корпоративтік стандарттармен сәйкестікті анықтау; Бақылау құралдарын белгілеу; тәуекелдерді басқарудың қолданыстағы құралдарында жақсарту бойынша ұсынымдарды анықтау және тұжырымдау дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердің перифериялық құрылғыларын басқару
    Несиелер: 6

    IP перифериялық құрылғыларын басқарудың негізгі ережелерін білу және пайдалану. Процессорларды басқару, таратылған жүйелердегі процестердің өзара әрекеттесуі; жүйенің өзегінде бөлінетін ресурстарды монополиялық пайдалану мәселесін шешу; қорғалған режимнің үзілістерді өңдеушілерін әзірлеу, үзіліс контроллерін қайта бағдарламалау, енгізу-шығару порттары арқылы құрылғылардың жұмысын басқару; параллель процестердің дұрыс өзара әрекеттесуін жүзеге асыру; әртүрлі ОС үшін мониторлар әзірлеу, желіні басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи бағдарламалық қамтамасыздандыру жүйесін құру технологиялары
    Несиелер: 5

    Сформировать умение организовать самостоятельный научный поиск по проблеме; развивать практические навыки и умения применять научные методы исследования при выполнении СРМ; классифицировать учебно-исследовательскую деятельность; выбирать приоритетные направления учебно-исследовательской работы; анализировать источники научной информации

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шешім қабылдауды басқару теориясы
    Несиелер: 6

    Шешімдерді қабылдауды басқару теориясының негізгі ережелерін қолдану: басқару есептерін формализациялау және оңтайландыру кезінде қолданылатын математикалық модельдер мен әдістерді жіктеу; сенімділік және тәуекел немесе қақтығыс жағдайында шешім қабылдау әдістері. Қолданбалы есептердің модельдерін құру, шешім қабылдау мәселелерін шешу, олардың нәтижелерін оңтайландыру дағдыларына ие болу; тиімді модельдер мен әдістерді таңдау, оңтайландырудың көп өлшемді есептерін шешуде баламаларға талдау жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердегі деректерді өңдеу мен басқарудың жаңа технологиялары
    Несиелер: 5

    Деректерді өңдеу мен басқарудың жаңа технологияларын пайдалану; Тапсырыс беруші ұйымның қолданыстағы бизнес-процестерін құжаттау (ұйымның бизнес-процестерінің реверс инжинирингі); талаптарды жоспарлау мен әзірлеуді, ресурстарды басқару; АЖ архитектурасын әзірлеуге және АЖ прототиптерін әзірлеуге сараптамалық қолдауды жүзеге асыру; АЖ құжаттамасын басқаруды жоспарлау. Жобада персонал жұмысының тиімділігін басқару дағдысының болуы: жобада персоналды басқару; Жобаларды басқару офисі үшін регламенттер мен рәсімдерді әзірлеу және келісу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Деректердің үлкен көлемдерін өңдеуде автоматтандыру әдістері
    Несиелер: 5

    Microsoft Azure платформасында машиналық оқытуды қолдану арқылы деректерді талдау; ішкі процестер мен операциялық әрекеттердің тиімділігін талдау. Күрделі жүйелердің мінез-құлқын модельдеу дағдыларына ие болу; түрлі тәуекелдерді талдау; деректердің болжамдары мен тұсаукесерлерімен мерзімді есептер жасау; үлкен деректерді талдау негізінде сервистерді әзірлеу; үлкен деректерді пайдаланудың жаңа әдістері мен технологияларын әзірлеу және енгізу; деректерді визуализациялау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • IT жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    АТ жобаларын бағалау және бағдарламалық өнімді әзірлеу жоспарын жасау әдістерін; тәуекелдерді бағалау әдістерін; авторлық құқықтың ерекшелігін; PERT-талдауды қолдану әдістемесін пайдалану. Ат жобаларына басшылық етуді жүзеге асыру дағдыларының болуы; Тапсырыс берушілермен/өнімдер мен қызметтерді жеткізушілермен өзара іс-қимыл жасау; жүйелік талдаушылардың, бағдарламашылардың және басқа да мамандардың жұмыстарын келісу; жобалардың орындалуын бақылау; қажетті құжаттаманың толтырылуын бақылау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Үлкен мәліметтерді өңдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Теориялық білімді қалыптастыру және ақпараттың үлкен ауқымын талдаудың практикалық дағдыларына үйрету: деректерді пакеттік өңдеу, MapReduce модельдері, типтік міндеттерді шешу әдістері; Деректерді ағынмен өңдеу және деректерді "нақты уақытта" өңдеу әдістері – деректерді қабылдау мен өңдеу арасындағы ең аз кідіріспен; әртүрлі деректер қоймалары, пайдалану сценарийлері; деректермен жұмысты жеңілдететін құралдар, SQL-қозғалтқыштар; деректерді өңдеу процесін автоматтандыру жүйелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердегі математикалық моделдеу
    Несиелер: 6

    Экономика және басқару есептерінің) математикалық моделін құра білу, жүйені математикалық арақатынастардың көмегімен жуық сипаттау және бастапқы жүйені (зерттелетін, басқарылатын, пайдаланылатын) оның математикалық моделімен ауыстыру және есептеу арқылы осы модельмен одан әрі эксперимент жүргізу - логикалық Алгоритмдер. Ғылыми-зерттеу жұмысында модельдеу әдістерін практикалық қолдану дағдыларын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Деректер қорын құрудың заманауи технологиясы
    Несиелер: 5

    Деректер базасын құрудың қазіргі заманғы технологияларының негізгі заңдары мен ережелерін: деректер базасын құрудың негіздері мен қағидаттарын; деректердің үлкен көлемімен операция жасауды; көп өлшемді және реляциялық модельдерді; деректерді зияткерлік талдау әдістерін; деректерді зияткерлік талдау әдістерімен зерттеуді тәжірибеге енгізу. Deductor Studio және MS SQL, Server 2008R2 бағдарламалық өнімдерін пайдалану технологияларымен жұмыс істеу дағдысының болуы. Оларды есептерді шешуде қолдану, қорытындыларды орындау, талдау және тұжырымдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми теориялық зерттеулер
    Несиелер: 6

    АКТ саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесін білу және пайдалану: оларды жоспарлау және ұйымдастыру бойынша; ғылыми зерттеулер тақырыбы бойынша қажетті ақпаратты іріктеу және талдау бойынша; теориялық алғышарттарды әзірлеу бойынша; теориялық алғышарттармен экспериментті жоспарлау және жүргізу бойынша және ғылыми зерттеу нәтижелері бойынша мақала, баяндама немесе есеп жасау үшін ғылыми зерттеу қорытындыларын тұжырымдау бойынша.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Деректерді жасанды талдау технологиялары
    Несиелер: 5

    Деректерді интеллектуалды талдаудың заманауи әдістерін қолдану бойынша теориялық білімдерін, практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыру; деректерді біріктірудің, трансформациялаудың, визуализациялаудың, сапасын бағалаудың, тазарту мен алдын ала өңдеудің негізгі әдістері; деректер қоймаларын құру және құрылымдық ұйымдастыру принциптері; жіктеу мен регрессияның статистикалық және машиналық әдістері; ансамбльдерді құру және модельдерді салыстыру технологиясы; Аналитикалық бағдарламалық өнімдердің заманауи динамикалық нарығында еркін бағдарлану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON4

    Компьютерлік жүйелермен БҚ қауіпсіздігіне аудит жүргізу; процестермен жүйелерді басқаруды жақсарту бойынша ұсынымдар әзірлеу дағдыларына ие болу. АЖ перифериялық құрылғыларын басқару үшін утилиталарды әзірлеу; енгізу-шығару порттары арқылы құрылғылардың жұмысын басқару дағдыларына ие болу

  • Код ON5

    процестің немесе құбылыстың математикалық моделін жасау (ғылым, білім, технология, экономика және басқару есептері); бұл модельді математикалық қатынастар түрінде формализациялау. Математикалық модель негізінде компьютерлік модель құру және факторлық талдауды қолдана отырып, оның сәйкестігін тексере отырып, есептеу экспериментін өткізу.

  • Код ON2

    Жоғарымектептеғылыми-педагогикалықойлаудыңкәсіби-педагогикалықіскерлігінжәнемәдениетінқалыптастыру; оқытушыныңкәсібиқұзыреттілігіндамыту; болашақмамандардыдаярлаудаоқытудыңәдістеріменнысандарыменжұмысістеудағдысыныңболуы; заманауибілімберутехнологияларын, оныңішінде ҚБТ қолдану

  • Код ON3

    Ақпараттандырудың, бизнес-процестердің, АЖ, ұйымныңоперациялықортасыныңжай - күйінталдайжәнебасқарабілу, ұйымның IT-жобаларынқамтамасызетудіңбарлықтүрлерінәзірлеужәнесүйемелдеу.

  • Код ON7

    АЖ бағдарламалық компоненттері мен бағдарламалық қосымшаларын әзірлеу, Сүйемелдеу және құжаттау; мобильді құрылғылардың қолданбалы мәселелерін шешу үшін бағдарламалық кешендер әзірлеу; үлкен деректер негізінде зияткерлік талдау әдістерімен өнімдерді, қызметтерді және шешімдерді әзірлеу нұсқаларын ұсыну.

  • Код ON6

    Maxima, SciLab математикалық қосымшаларымен іс жүзінде жұмыс істеу; ғылыми және қолданбалы есептерді шешу үшін функционалдық және логикалық бағдарламалаудың аспаптық құралдарымен (соның ішінде MPI және OpenMP технологиялары негізінде жасанды интеллект және параллельді есептеулер есептерін): Scheme, F# тілдерінде бағдарламалау, сондай-ақ С++ және С#бағдарламалау тілдерінде функционалдық тәсілді анықтау.

  • Код ON1

    Өркениет дамуының философиялық мәселелерін талдау; тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынас үшін шет тілдерін еркін пайдалану, стандартты емес мәселелерді шешу үшін пәнаралық және кәсіби сипаттағы білімді қолдану дағдыларын дамыту, басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру

  • Код ON8

    үлкен деректерді талдау негізінде сервистерді әзірлеу; үлкен деректерді пайдаланудың жаңа әдістері мен технологияларын әзірлеу және енгізу; деректерді визуализациялау; ұйымның бизнес - процестерінің реверс инжинирингін жүргізу; IT - жобаларды басқару, PERT-талдау әдістемесін қолдану дағдыларына ие болу.

  • Код ON9

    АКТ саласында дербес зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу қабілетін көрсету; негізделген ұсынымдарды дәлелдеу және әзірлеу; ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі пәндік салалардағы міндеттерді шешудің жаңа модельдері мен әдістерін әзірлеу; ғылыми, қолданбалы (кәсіби) ақпаратты бағалау және оны талдамалық шолу түрінде ұсыну.

  • Код ON10

    Іздеу жүйесін оңтайландыру әдістерін қолдану; контентті басқару жүйесімен (CMS) тиімді жұмыс істеу дағдыларына ие болу; басқару есептерін формализациялау және оңтайландыру кезінде математикалық модельдер мен әдістерді қолдануға ұсыну; қолданбалы есептердің модельдерін құру, шешім қабылдау мәселелерін шешу, олардың нәтижелерін оңтайландыру

  • Код ON11

    Есептеу экспериментін өткізу технологиясының дағдыларын; оңтайландыру әдістерін; жасанды интеллект есептерін шешуде қолданылатын тәсілдер мен әдістерді меңгеру; бейнелерді тану есептерінде нейрожүйелерді бағдарламалау бойынша дағдылар мен іскерліктерді қолдану; деректерді интеллектуалды талдауды құрудың негізгі аспаптық құралдарымен жұмыс істеу дағдылары.

  • Код ON12

    қажетті зерттеу әдістерін таңдау; ғылыми зерттеулер мен эксперименттік жұмыстарды жүзеге асыру; алынған нәтижелерді өңдеу, оларды талдау және аяқталған ғылыми-зерттеу әзірлемелері түрінде ұсыну; АКТ саласындағы қазіргі заманғы проблемаларды меңгеру

Top