Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11117 Мәдени-тынығу қызметі: бос уақытты ұйымдастыру және педагогикасы в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі түсінігі. Құқық салалары. Сыбайлас жемқорлық түсінігінің теориялық-методологиялық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттін қалыптасуы. Мәдениаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникациянын құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық коммуникация саласындағы заманауи иновациялық үрдістер. Кредиттік оқыту технологиясынын негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
    Несиелер: 5

    Графикалық ақпаратты деректер базасына енгізу және дайындау бойынша, археологиялық зерттеулерді орындау кезінде мәтіндік және графикалық құжаттарды рәсімдеу үшін қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламаларды пайдалану бойынша дағдыларды қалыптастыру, кәсіби сипаттағы құжаттарды жасау және олармен жұмыс істеу; ақпаратпен жұмыс істеу әдістері мен құралдарын таңдау; қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени-демалыс қызметі тарихы және теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздері, саяси-ағарту және мәдени-демалыс жұмысының дамуы мен қалыптасуының тарихи кезеңдері; Қазақстандағы мәдени ағарту жұмысы; халықтың көркем-бұқаралық және көркем-шығармашылық бос уақытын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәнерлі пластика
    Несиелер: 5

    Хореографиялық пәндердің пластикасынан мәнерлі қимылдар базасы; акробатиканы, хореографияны, сахналық қозғалыс негіздерін, пластикалық тәсілдерді, композициялық өзара іс-қимылдарын оқыту қағидалары, әріптестермен табиғи қарым-қатынас жасау үшін сахнада жағдайлар жасау, этюдтердегі пластикалық комбинациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ритмика
    Несиелер: 5

    Музыкалық сауаттылық негіздері, музыкалық жанрлар және музыкалық - пластикалық композициялардың темпо-ритмикалық суреттері, музыка мен қозғалыс байланысы; ұсынылған тақырыпқа тапсырмаларды орындау барысында кеңістікте бейімделу үйлесімі; этюдтер мен би композицияларындағы би-ырғақтық шеберлік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Шешендік өнер теориясы, оның даму тарихы, шешендік, риторикалық идеалы, сөйлеу әрекеті, сөйлеу әрекеттері мен сөйлеу мінез-құлқының түрлері, шешендік өнердің ерекшеліктері, дұрыс сөйлеу мінез-құлқы, әңгіме, дау-дамай, пікірталас, көпшілік алдында сөйлеу шеберлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ойын технологиясы тренингі
    Несиелер: 4

    Ойын әдістемелері, ойын әдістемелерінің ауқымы, ойынның тәрбиелік мүмкіндіктері, функциялары, ойындардың жіктелуі, ойын композициясының элементтері; ойын тәжірибесін берудің психологиялық-педагогикалық тетіктері, ойын қызметін диагностикалық зерттеу; педагогтің ойын қызметі саласындағы кәсіби құзыреттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Классикалық би тренаж
    Несиелер: 4

    Еңбекті және денсаулықты қорғау ережелері, классикалық бидің кәсіби терминологиясы, классикалық бидің элементтері мен негізгі комбинациялары; ағымдағы репертуардың рөлімен өз бетінше жұмыс істеудегі тренаж әдістері; классикалық би элементтерін орындау әдістемесі мен техникасының негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның қасиетті жерлерінің мәдени-географиялық белдеуін зерттеу және қазақстандық мәдениетті танымал ету, оның рөлін анықтау; негізгі түсініктер; Қазақстандағы қасиетті орындардың орналасуы; Қазақстандағы қалыптан тыс және жұмбақ орындар; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және табынушылық нысандар; тарихи тұлғалармен байланысты қасиетті орындар. Қазақстанның тарихи-мәдени, қасиетті, туристік жерлеріне экспедициялар ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сценарий жазу технологиясы
    Несиелер: 5

    Драматургия мен сценарийлік шеберліктің теориялық негіздері, сценарийлік жұмыс негіздері, театрландырылған драматургия заңдылықтары, монтаждау заңдылықтары, сценарийлік жоспарды әзірлеу әдістемесі; мәдени-тынығу жұмысындағы сценарийлік қызметтің жай-күйін талдау; күрделіліктің әртүрлі деңгейіндегі сценарийлерді әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бұқаралық бос уақытты ұйымдастыру әдіснамсы
    Несиелер: 5

    Бұқаралық іс-шаралардың мәдени-бос уақыт формаларының драматургиясы, жұмыстың көркем-бұқаралық формаларының композициясы, ағартушылық мүмкіндіктері, тақырыптық кешті дайындаудың әдістемелік талаптары мен жіктелуі, кештердің түрлері; мәдени-бос уақыт қызметкерінің көркемдік-шығармашылық қабілеттерін дамыту үдерісіндегі әдістері мен талдауы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмір жолын, қызметі мен шығармашылығын, оның мемлекеттік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, ізгілікті табиғатын зерттеу. Тарих-и-Рашидидің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.Х.Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық аспап
    Несиелер: 5

    Көркем бейнені жасауға арналған фортепианолық техниканың түрлері, музыкалық сауат ашу негіздері, музыкалық мәнерлілік құралдары, музыкалық тілдің элементтері; музыкалық материалмен өз бетінше жұмыс істеуді бағалау, фортепианода ойнаудың орындаушылық дағдылары мен біліктерінің кешені.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б.Момышұлының өмірі, қаламгер ретінде қалыптасу жолдары. Б.Момышұлы шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал-мәтелдері мен афоризмдері, публицистикасы мен әңгімелері, хаттарының өзі қазақ сөз арнау тарихындағы ерекше соны жаңалық екендігі. Баласы Б.Момышұлының «Восхождение к отцу», «Во имя отца» еңбектері бала тәрбиесіне аса қажет құрал бола алатындығы. Б.Момышұлы туралы шығармалар мен ондағы батыр бейнесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бос уақыт тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбие процесін ұйымдастырудың теориялық негіздері, оның заңдылықтары мен принциптері, мақсаттары, мазмұны, әдістері, формалары, құралдары, тәрбие жұмысының шарттары, негізгі ережелері; ұжым жұмысының жоспарын құру әдістемесі, үйірмелер мен ұжымдардағы оқу-тәрбие және шығармашылық жұмыс әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз аймағының табиғаты, халқы, экономикасы, тарихы мен мәдениетін зерттеу және жан-жақты білу; оның табиғи, экономикалық және мәдени ресурстарын, географиялық, этнографиялық және демографиялық сипаттамаларын, тарихын, әлеуметтік өмірі мен даму перспективаларын ескеру; туған жер тұрғындарының өмір сүру деңгейі мен үй тұрмысы; аймақтағы археологиялық орындар; өлкетанудың мәні мен маңызы, өлкетану жұмысының негізгі формалары мен әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сахна қозғалысы негіздері
    Несиелер: 5

    Мәнерлілік, қозғалысты үйлестіру, сахнадағы серіктестермен табиғи қарым-қатынас жасау қабілеті, сахнадағы акробатика, хореография және мәнерлі пластиканы оқытудың негізгі қағидалары мен ережелері; ырғақты, музыкалық-хореографиялық дағдыларды, ырғақ ұғымын, музыкалық өлшемді беретін жаттығулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлт дәстүрлерінің тәлімдік, тәрбиелік мәні мен маңызы. Ұлт дәстүрлерінің зерттелу жайы. Ұлт дәстүрлерінің қоғамдағы рөлі мен әлеуметтік қатынастарды реттеуге тигізетін ықпалы. Салт-дәстүрлердің түрлері. Дәстүрдің ұлттық дүниетанымдағы орны. Дәстүр және ұлт, ұлыс, адам түсініктерінің байланысы. Салт-дәстүрлердің ұлттық әдебиеттегі көрінісі. Түркілік өркениеттің ұлттық дәстүрдегі интеграциялық әлеуеті. Ұлттық дәстүр құқық және заң аясында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық сауаттылық
    Несиелер: 5

    Музыкалық жүйе, дыбыс қатары, энгармонизм, альтерация белгілері, интервалдар, мажорлық және минорлық лад кәсіби музыкалық терминология, музыкалық стильдер; сольфеджио, бір дауысты музыкалық мысалдар, аккордтық және интервалдық тізбектерді, музыкалық шығармаларды талдау; музыкалық тілдің элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дауыс қою
    Несиелер: 5

    Дауыс аппаратының құрылымы, дауыстың өзіндік ерекшеліктері, вокалды орындаудың көркемдік-мәнерлілік құралдары, артикуляция ережелері және дауыс күші мен оның диапазонының кеңдігін дамытуға арналған жаттығулар, ән айту дағдыларын дамыту, музыкалық шығарманың табиғатын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркем шығармашылық ұйымдастыру және әдістері
    Несиелер: 5

    Көркемдік шығармашылық ұжымдарының оқу-тәрбие жұмысы ерекшеліктерінің түрлері мен жанрлары, жасау әдістемесі, нысандары мен әдістері, басшының құқықтары мен міндеттері; ұжымның (үйірменің) жұмыс жоспары; шығармашылық топтардың қызметін ұйымдастыру, көркем шығармашылық ұжымы жұмысының тиімділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бос уақыттың көркемдік-педагогикалық технологиясы
    Несиелер: 5

    Бос уақыттың көркемдік-педагогикалық технологиясының мазмұны, нысандары, әдістері, құралдары, құрылымы, жіктелуі, критерийлері; оқыту кезіндегі инновациялық педагогикалық технологиялар, ауқымды ойлау мен креативтілікті дамыту; көпшілік демалысты ұйымдастыру технологиясы, көркемдік-педагогикалық қызметті талдау әдістері мен техникасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани сабақтастық
    Несиелер: 3

    Қазақ руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркілер өркениетінің ислам өркение-тімен байланысы және сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының басты салалары және олардың рухани құндылығы мен маңызы. Орта ғасырлардағы түркілік мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М.Х.Дулатидың тарих философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ ағартушылығы дәуірі қазақ халқының руханилығының даму кезеңі ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ойын-сауық бағдарламаларын ұйымдастыру және әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мәдени-бос уақыт іс-шараларын қою қағидалары, сценарийлік жүріс ойды, әдеби мәтінді айқындау, материалдарды бірыңғай көркем - әдеби сценарийге шығармашылықтың монтаждау технологиясы;көркем және деректі материалдарды жинау және өңдеу;әр түрлі жанрлардың сценарийін құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сахна шеберлігі
    Несиелер: 4

    Сахна шеберлігінің негіздері, қиялдың, сөйлеудің актерлік "грамматика" элементтері, сахна кеңістігін көру сезімдері; сахнада өзін білдіру, кеңістік пен уақыт сезімі, фантазия мен қиял; режиссура және актерлік шеберлік әдістері, бейнемен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру және сахналау
    Несиелер: 4

    Шығармашылық-өндірістік, ұйымдастыру-басқару, ғылыми-әдістемелік, мәдени-демалыс бағдарламаларын жобалау ұйымының әлеуметтік-мәдени қызметі; әлеуметтік - мәдени шығармашылықтың түрлері, нысандары, технологиясы, мәдени қызметтің бұқаралық, топтық және жеке нысандары; көркемдік басқару процестері, қазіргі заманғы технологиялар, мәдени-демалыс бағдарламаларын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Клуб жұмысының ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Клуб мекемелерінің әдістемелік жұмыстарын, үйірме жұмысын ұйымдастыру, оның шығармашылық қабілеттерін дамытудағы рөлі, үйірмелердің түрлері, оларды ұйымдастыру талаптары, үйірме жұмысын жоспарлау, клубтық бірлестіктер, олардың міндеттері, клубтық бірлестіктердің түрлері, әуесқой клубтарын құру әдістері, формалары, құралдарын зерттеп, тиімділік шарттарын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагог-ұйымдастырушының шығармашылық ұжымда жұмыс әдісі
    Несиелер: 4

    Мектептен тыс мекемелердің жұмысын ұйымдастыру жүйесі, қағидалары, нысандары, мектептер мен мектептен тыс мекемелердегі мәдени-демалыс жұмысының педагогикалық негіздері, балалармен және жасөспірімдермен мәдени-тәрбие жұмысының әртүрлі өзіндік әдістемелері, балалардың бұқаралық іс-шараларын қоюды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу бағдарламасы жанр және түрі бойынша технологиясы
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу жұмысының негізгі бағыттары, теориясы, әдістемесі, технологиясы, түрлері, әртұрлі жанрлары; мәдени-тынығу бағдарламалары режиссурасындағы сценарлық-режиссерлік технологиялар, педагог-ұйымдастырушыны мәдени-тынығу қызметіндегі жұмысты ұйымдастыру жөніндегі жұмысқа даярлау; мәдени-тынығу мекемелерінің практикалық қызметін дербес талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметінің методикалық нұсқаулығының технологиясы
    Несиелер: 5

    Әдістемелік жетекшілік жүйесінің теориясы, әдістемесі, формалары, әдістері, құралдары, принциптерінің дамыту кезеңдері, клуб қызметін әдістемелік қамтамасыз ету; клуб мекемелеріне әдістемелік және практикалық көмекті талдау, жалпылау, жүзеге асыру, ұйымдастыру; жоспарларды әзірлеу; клуб мекемелерінің есептері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Концерттік бағдарламаны ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Концерттік нөмірлердің жанрлық әртүрлілігі, вокалдық ансамбльге арналған партияларды жазу ерекшеліктері, эстрадалық ансамбльдік орындаушылық ерекшелігі; нөмірлердің орындалу сапасы, вокалдық ансамбльмен, шығармашылық ұжыммен басшы ретінде жұмыс істеу; музыкалық нөмірдің сахналық қойылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнеркәсіп мекемелерінің қоршаған ортасын қорғау
    Несиелер: 3

    Өнеркәсіптік мекемелерінің қоршаған ортаны қорғау кәсіпорындағы адам қызметінің қоршаған ортаға теріс әсерін болдырмауға бағытталған шаралар кешенімен сипатталады, бұл адам өмірінің қолайлы және қауіпсіз жағдайларын қамтамасыз етеді. Қоршаған ортаға зиянды элементтердің шығарылуын анықтау, бағалау, тұрақты бақылау және шектеу, сондай-ақ табиғат пен оның ресурстарын қорғайтын және сақтайтын технологиялар мен техниканы жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Конституциялық құқығы, ҚР Әкімшлік құқығы, ҚР Азаматтық құқығы, ҚР Кылмыстық құқығы, ҚР Азаматттық іс жүргізу және Қылмыстық іс жүргізу құқығы, ҚР Еңбек құқығы және ҚР Экологиялық құқығы, ҚР Қаржы және салық құқығы, ҚР отбасы құқығының негізгі ережелері мен институттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макродеңгейлердегі экономиканың жұмысының негізгі категориялары мен заңдылықтары, бизнес құрылымдарының жұмыс істеуінің экономикалық механизмі, сұраныс пен ұсыныс, икемділік, бәсекелестік және нарық түрлері, үкімет нарыққа араласу, өндірістің экономикалық негіздері мен кәсіпорынның ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Клуб мекемелері қызметкерлердің қызметінің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу қызметін басқару құрылымы, объект және субъект ұғымы; мәдени-тынығу қызметін дамыту бойынша мәдениет мекемелеріне консультациялық-әдістемелік көмек көрсету; мәдениет мекемелерінде мәдени-демалыс қызметін ұйымдастыру, әлеуметтік-мәдени бағдарламаларды әзірлеу, жоспар, есеп, смета мен шығындарды дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Саланың ұлттық экономика жүйесіндегі орны мен рөлі, негізгі және айналым капиталының ерекшелігі негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігінің өсуінің негізгі бағыттары мен саланың техникалық, экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығармашылық ұжымдағы композиция және режиссура
    Несиелер: 4

    Композиция және режиссура негіздері, шығармашылық ұжымдарда оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру, режиссердің шығармашылық үдерістегі рөлі мен маңызы; спектакльдердің композициялық құрылысын талдау, драматургиялық туындыларды өңдеу шығармалар және олардағы шығармашылық идеялық жоспардың көрінісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастырушылық, техникалық, санитарлық-гигиеналық, емдеу-профилактикалық, оңалту және өзге де іс-шараларды қамтитын еңбек қызметі процесінде қызметкерлердің өмірін, денсаулығын және жұмыс қабілеттілігін сақтау жүйесін қамтамасыз ету; персоналдың әртүрлі санаттары үшін психофизиология, эргономика және еңбек эстетикасы талаптарын ескере отырып, еңбек өнімділігін арттыру және демалыс режимдерін оңтайландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    Климаттың негізгі ұғымдарын, климаттың ерекшеліктерін, климаттың өзгерісімен «жасыл» экономикамен өзара байланысын, ҚР мен әлемде климаттың өзгерісіне бейімделуін, парникті газдардың сипаттамасы мен климаттың өзгерісіне ролін, экожүйеге климаттың өзгерісінің салдарларын, «жасыл» экономика ұсынатын қалдықтар мәселесін шешудің жолдарын үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бос уақытты ұйымдастыру және педагогикасы
    Несиелер: 5

    Ойын және ойын тренингінің, театрландырудың, тәрбиелік жағдайлардың, импровизацияның, бос уақытты жүзеге асырудың түрлері мен нысандарының тарихы, қағидалары, әдістері мен функциялары; бос уақытты тиімді өткізу; жасөспірім және жоғары мектеп жасындағы балалардың даму сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы программалық қамтамасыздандыру түсінігі, олардың түрлері мен классификациясы. Қашықтықтан оқытудағы оқытушының жұмысының ерекшеліктері. Интерактивті тақта мен панельдерде сабақ әзірлеуге арналған бағдарлама. Сызықтық емес презентация құру. Электрондық оқытуды қолданып білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстары. Оқу нәтижелерін бағалау. Видео дәрістер құру концепциясы, видеоөңдеу элементтері. Архиваторлар және түрлендіргіштер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік құқықтың түсінігі , жүйесі, принциптері; кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары; іскерлік қатынастар; мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері; заңды тұлға түсінігі, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы; іскерлік міндеттемелер; кәсіпкерлікті техникалық реттеу; кәсіпкерлікті лицензиялау; кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу; кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері; кәсіпкерлікті салықтық реттеу негіздері; тұтынушылардың құқықтарын қорғау; кәсіпкерлердің заңды жауапкершілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұлғааралық қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Коммуникативтік қарым-қатынастың ерекшелігі, мазмұны, мәдениеті, тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдері, этикет және оның коммуникативтік өзара қарым-қатынастағы функциялары; шешендік саласында әңгіме және дау жүргізу, болашақ мамандыққа байланысты коммуникативтік біліктер; сөйлеу дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагог-ұйымдастырушының имиджі
    Несиелер: 5

    Педагог-ұйымдастырушыға қойылатын талаптардың тарихи дамуын зерттеу, педагогикалық шеберліктің технологиясының негіздерін, педагогикалық мәдениеттің ерекшеліктерін, педагогикалық қарым-қатынас технологиясын, педагогикалық этика, педагог-ұйымдастырушының міндеттері, мұғалімнің жеке басының гуманистік бағыттылығын оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу қызмет саласындағы маркетинг, менеджмент
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы менеджмент пен персоналды басқару негіздері, теория мен практика, мәдени-тынығу саласында менеджмент пен маркетингті ұйымдастыру, мәдени-тынығу мекемесін қаржыландыру және сметасы, оны жасау тәртібі, кез келген бейіндегі мәдениет мекемесі қызметкерінің функционалдық міндеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Адам мен қоршаған ортаны техносферадағы жағымсыз факторлардың әсерінен қорғау; адамның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде оның қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету саласындағы күрделі оқиғаларды, төтенше жағдайларды, процестерді, құбылыстарды жіктеу және жүйелеу, сондай-ақ сүмкін болатын қауіптер мен қатерлердің алдын алу, оқшаулау және жою бойынша шараларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шоу бағдарламалды ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Мәдени және бос уақыт іс-шараларының шоу-бағдарламасының түрлері, элементтері, оны іске асыру, сценарий әзірлеу және шоу-бағдарламаларды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, даму тарихын, құрылыс принциптерін, шоу-бағдарламаны іске асырудың сатылары мен әдістерін талдау, сценарий әзірлеу және шоу-бағдарламаның сметасын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметінде замануи технологиялар
    Несиелер: 4

    Мәдени-ойын-сауық бос уақытты ұйымдастырудың қазіргі түрлері мен нысандары, зияткерлік ойындардың ерекшелігі; рекреациялық-ойын-сауық бағдарламасын ұйымдастыру, ғылыми-әдістемелік қызметінің нәтижелерін талдау және болжау, өзіндік көркемдік-шығармашылық қызметті бағдарламалау; ойын-сауық бағдарламаларын ұйымдастырудың және өткізудің заманауи технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұқаралық шаралардың сценарийі және режиссурасы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге сценарий жазу әдіс-тәсілдерін үйрету кинематографтың тарапынан, сондай-ақ алғашқы сценаристер мен режиссерлердің жұмыстарымен таныстырудан басталатындығын айқындайды және оларды әр түрлі бағдарламалар аясында сценарийлер, театралды іс-шаралар дайындауға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Skills Менеджмент
    Несиелер: 4

    Кәсіби құзыреттілікті дамытудағы skills менеджментінің рөлі мен қажеттілігі; жеке тұлғаны дамытудың жалпы ережелері; кәсіби дағдыларды дамытудың негізгі әдістері; кәсіби дағдылардың жіктелуі; менеджерге арналған дағдылар матрицасы; soft skills және hard skills: негізгі айырмашылықтар; маманның негізгі икемді дағдылары: сыни ойлау, көшбасшылық және командалық жұмыс, тайм менеджмент, креативтілік; hard skills негізгі құраушылары; self – менеджмент әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құру мен олардың жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сценический костюм и визаж
    Несиелер: 5

    Визаж өнері мен техникасының, сахналық костюмнің даму тарихы, визаждың негізгі түрлері мен техникасы, композицияның жалпы заңдары және бетке сызықтар салу, визаж гигиенасының негіздері және визажбен жұмыс істеу заңдылықтары, сахналық костюм формалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерліктің негізгі тұжырымдамалары, кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен ұйымдық нысандары, кәсіпкерлік идеяны және оны іске асырудың бизнес-моделі мен бизнес-жоспарын әзірлеу, кәсіпкерлік мәдениеті және кәсіпкердің іскерлік мінез-құлық қағидаттары; қоғамның инновациялық дамуындағы кәсіпкерліктің рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметіндег іұлттық өнер
    Несиелер: 4

    Салт-дәстүрлердің ерекшеліктері, жіктелуі, әлеуметтік-психологиялық, идеялық-тәрбиелік және эстетикалық функциялары; символдық бейнелер, рәсім объектісін көркемдік-эстетикалық безендіруі, ұлттық дәстүрлер мен мерекелерді ұйымдастыру және дайындау кезінде әртүрлі құралдарды пайдалану, рәсімді дайындау және өткізу әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бос уақытты ұйымдастыру технологиясы және әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бос уақытты ұйымдастырудың негізгі қағидалары мен шарттарын талдау, мәдени-демалыс бағдарламаларының технологиясы мен әдістемесі, оның өзіндік ерекшеліктері, мәнерлі құралдары; жеке, топтық және көпшілік жұмыс нысандарының мәдени-тынығу қызметінің нысандары, әдістері, әзірлемелері және іске асырылуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу шаралардың қойылымдары
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу қызметінің түрлері, нысандары мен даму үрдістері, мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру мен қоюдағы қазіргі заманғы технологиялары; бағдарламаның сценарий жоспарын талдау; іс-шараны көпшілік алдында сөйлеуге дайындау әдіс - тәсілдері және шығармашылық қызметінің нәтижелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бос уақыт іс-шараларының теориялық негіздері мен нысандары, көпшілік іс-шараларды дайындау кезіндегі сценарлық және қойылымдық қызметі, шешендік өнер, іскерлік қарым-қатынас этикасы мен мәдениеті, сценарий үшін көркем материалды жоспарлау, талдау және таңдау әдістемесі, бұқаралық іс-шаралардың әртүрлі нысандарын ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының дәстүрлі және инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Тәрбиелеудің нысандары, әдістері, құралдары, тәрбие жұмысының дәстүрлі және инновациялық әдістерінің айырмашылықтарын талдау; мәдени-бос уақыт жұмысының бұқаралық нысандарын ұйымдастыру; көркемдік ұжымның репертуары, жоспарлауы, өнер көрсетуі, бос уақытты тәрбиелеу жұмысында жинақталған тәжірибені бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON4

    Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON2

    Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON6

    Мектептен тыс мекемелердің жұмысын ұйымдастырудың жүйесі, тұлғааралық коммуникативтік қарым-қатынас мәдениеті, қазіргі заманғы менеджмент теориясын көрсету. Балалармен және жасөспірімдермен мәдени-тәрбие жұмысының дәстүрлі және инновациялық әдістерін қолдана білу, мәдениет мекемелерінде мәдени-тынығу қызметін ұйымдастыру, жұмыстарды дайындау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON10

    Бос уақытты ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларын, әдістерін, принциптерін, мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру.Кәсіби қызметте бос уақытты өткізудің әртүрлі нысандарын пайдалана білу, мәдени-тынығу іс-шараларын өткізу және тәрбие жұмысында жинақталған тәжірибені талдау; әр түрлі іс-шараларды ұйымдастыру және қою.

  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON8

    Сахналық шеберлік негіздерін, шешендік өнер және көркем сөз теориясын, музыкалық сауаттың негіздерін, визаж түрлері мен техникаларын, сахналық бейнелерді жасау бойынша жұмыс кезеңдерін білу.Кәсіби қызметте шешендік өнер техникасын қолдана білу; сөйлеу техникасы, музыкалық аспапта ойнау, сценарий жасау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON7

    Модуль пәндері бойынша мәнерлілікті, хореография мен мәнерлі пластиканы құралдарын пайдалана білу, ұлттық дәстүрлермен байланысты, балалар мерекелерінің сценарийін әзірлеу және ұйымдастыру, сахналық іс-әрекетте бейненің сипатын пластикада іске асыру, шығармашылық ұжымның дайындық және концерттік-орындаушылық жұмысын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.

  • Код ON3

    Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау

  • Код ON9

    Композиция мен режиссураның негіздерін, ойын-сауық бағдарламаларының режиссурасының негізгі шығармашылық әдістерін, шоу-бағдарламаны құру және іске асыру принциптерін білу; идеялық және эмоционалдық әсер ету құралдарын пайдалану, сценарийлерді құрастыру мен әзірлеу және шоу бағдарламаны ұйымдастыру, мәдени-тынығу іс-шараларының практикалық қызметін дербес талдау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON5

    Мәдени-тынығу жұмысының даму және қалыптасу тарихының кезеңдері, композиция және бұқаралық жұмыс түрлері мен көркем шығармашылықты, музыкалық стильдер мен жанрларды ұйымдастыру, әдістемелік басшылық жүйесі, бос уақыттың инновациялық технологиялары, сценарий әзірлеу, режиссура.

Top