Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 Информатика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Білім беру сапасына мониторинг жасаудағы АТ
    Несиелер: 5

    Пән білім беру сапасының ат-мониторингі процесін зерделеуге, әр түрлі сипаттамалар мен параметрлер бойынша білім беру қызметін ағымдық және қорытынды бақылауды жедел жүзеге асыру бағдарламаларын талдауға, оқу нәтижелерін өлшеуге, бағалауға арналған мониторингтің электрондық құралдарын, білім беру қызметінің сапасын басқару процедуралары мен үрдістерін әзірлеу процесін, диагностикалық бағдарламаларды құру мен пайдалануды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Көптілділік информатиканы оқыту
    Несиелер: 5

    Пән коммуникативті бағыттағы тапсырмаларды орындау арқылы арнайы ғылыми терминологияны меңгеруді қарастырады. Бұл пәнді оқу мамандық бойынша үш тілде лексикалық және терминологиялық минимум, информатикадан мәтіндерді түсінуге және әр түрлі заманауи формада өз сөзін дұрыс құрастыруға мүмкіндік беретін грамматикалық ережелер мен мәтін модельдерін, ғылыми және анықтамалық әдебиеттен, мерзімді басылымдардан мәтіндерді аудара білу, рефераттау; кәсіби сөйлеуді қабылдау; жазбаша коммуникацияны жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Білім беру сапасына мониторинг жасаудағы Web-технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән Web-редакторлардың жіктелуін, Web-құрастыруға кіріспе, білім сапасын мониторингілеудің Web-технологиясының құрылымы, оның динамикалық элементтері, Web-құрастырудың тәсілдері және бақылау бағдарламаларын Web-бағдарламалау, білім сапасын мониторингілеу үшін проблемалы-бағытталған Web-ресурстарды өңдеуді оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • АТ қолдану арқылы оқыту диагностикасы
    Несиелер: 5

    Пән ақыл-ой қызметінің Блум таксономиясына сәйкес бақылау, рефлексия нысандарын, педагогикалық диагностика тәсілдерін, формативті және жиынтық бағалау әдістерін, тестілеу әдістерін, тестілеу нәтижелерін статистикалық өңдеу алгоритмдерін зерделеуге, құрастырылған тапсырмалардың дескрипторларына сәйкес бағалау критерийлерін құрастыру, оқу үдерісін бақылау және мониторинг нәтижелерін талдау кезінде статистикалық әдістерді қолдануға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қашықтық-білім технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылармен E-learning технологиясы, оқытудың инновациялық әдістері және e-learning технологиясы, қашықтықтан және электронды оқыту жүйесі, қашықтықтан бақылау әдістері, электронды оқыту құралдары (вебинар, файл-сервер, әлеуметтік бетбелгілер), e-learning-де жаңалықтарды апробациялау, Smart-learning-ге көшу, жоғары білім берудің e-leaining көрсеткіштерін кешенді статистикалық талдау және болжау мәселелерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • SWOT талдаудың құрылымы мен қолдану тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пән SWOT-талдау стратегиялық менеджмент құралы ретінде SWOT-талдау жүргізу үшін ақпарат көздері, ішкі және сыртқы орта факторлары, SWOT матрицасын құру және қауіптер матрицалары; SWOT-талдау факторларын сандық бағалау; SWOT-талдау деректерін іс жүзінде пайдалану-қолдану қателері, SNW-талдауды оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарды пайдалану және жасау
    Несиелер: 5

    Пән әдістемелік тәсілдер негізінде электронды басылымдарды әзірлеу кезінде бағдарламалау процесін оқытады. Пән білім беру электронды басылымдарының мәні мен ерекшелігін, электрондық басылымдарды біріздендіруді, электрондық білім беру басылымын әзірлеу және сараптау технологиясын, білім беру электронды басылымдарының қасиеттерін жүзеге асыру үшін бағдарламалау; бақылау бағдарламаларын әзірлеу, дыбыстық үзінділерді цифрлау, дайындық бейіні бойынша оқу-әдістемелік құралдар жасау үшін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шет тілі (кәсіптік)
    Несиелер: 5

    Пән шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін (В2-С1) деңгейде қалыптастыруға бағытталған.Пән алған тілдік білімдер мен сөйлеу біліктерін жүйелендіруге мүмкіндік береді;кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасауға қажетті дағдыларды жетілдіру, соның ішінде қазіргі ақпараттық технологияларды қолдану арқылы.

    Оқу жылы - 1
  • Оқу үрдісінің ақпараттық және білім беру ортасы
    Несиелер: 5

    Пән автоматтандырылған білім беру кешендерін құру концепцияларын, үш тілде білім беру ресурсы мен портал құрылымының моделін, бақылау бағдарламаларын, өзін-өзі оқытуға арналған бағдарламаларды әзірлеуді, электрондық басылымдарды құру тәсілдері мен кезеңдерін, электрондық басылымдарды жобалауда визуалды дизайн негіздерін, білім беру процесін қамтамасыз ету және ұйымдастыру үшін заманауи инновациялық және ақпараттық технологияларды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Информатиканы оқытуда инновациялық құралдарды қолданудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән оқытудың инновациялық тәсілдерінің типологиясын, инновация-модернизация, инновация-трансформация, білім беру процесіндегі технологиялық тәсілдің репродуктивті және проблемалық бағдарына сәйкес келетін дидактикалық технологияларды, информатика бойынша оқу үдерісін құрастырудың белсенді әдістері мен құралдарын оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқытудың бағдарламалық бақылау- өлшеу құралдары
    Несиелер: 5

    Пән бақылау-өлшеу бағдарламаларын әзірлеуде бағдарламалауды, ақпараттық-білім беру ортасын пайдалану процесін, оқытудың нәтижелілігін бақылау және өлшеуді, өлшеуіш электрондық құралдардың ерекшеліктерін, тестілеу технологиясын, Тестілеу бағдарламаларын әзірлеу және сараптау процесін, өзін-өзі оқытудың ақпараттық-білім беру ортасын әзірлеу кезінде бағдарламалауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім берудегі SMART технология
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды білім беру үрдісінде, ақпараттық жүйелерде, кәсіби қызметте моделдеуде SMART-технологияларды практикалық қолдануға дайындайды; SMART-технологияларды дамыту мен қолданудың нормативті-құқықтық реттелуін, жаһандық ақпараттық ресурстармен байланысты SMART-технологиялар жүйесін енгізу кезеңдері мен ерекшеліктерін зерделеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән қазіргі әлеуметтік және тұлғалық болмыстың маңызды факторы ретінде Ғылым туралы жүйелік түсініктерді қалыптастыруға, тарихи дамудың негізгі тенденциялары мен негіздеріне, ғылымды зерттеуде негізгі ғылыми мәселелер мен пікірталас мәселелеріне, қазіргі ғылыми танымның әдіснамалық негіздеріне бағытталған. Курста ғылымның қоғамдағы әлеуметтік, экономикалық, рухани процестерге ықпал ету мәселелері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеулер мен трансфер технологияларды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылармен ғылым құрылымын, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымның рөлін, ғылым әдіснамасын, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру процесін, ғылыми зерттеуді апробациялау мен жоспарлауды, ақпараттық технологиялар бойынша қазіргі ғылыми зерттеулердің мәліметтерін өңдеу мен интерпретациялауды, қосымшаларды бағдарламалау процесінің ғылыми және кәсіби мәселелері бойынша шешімдер мен қорытындылардың трансферін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән білім беруді ақпараттандырудың техникалық базасы мен құралдарын, мультимедиа технологиясын, электрондық оқу ресурстарын әзірлеу мәселелерін, ғылыми зерттеулердің бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етілуін, информатиканы оқыту әдістемесі бойынша диссертациялық зерттеудің логикасын, ақпараттық қоғамның қарама-қайшылықтары мен оның білім берудегі даму тенденциялары контекстіндегі теориялық және практикалық информатика мәселелерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім берудегі педагогикалық өлшеулер
    Несиелер: 5

    Білім беру сапасын бағалаудағы педагогикалық өлшеулердің рөлі: оқу жетістіктерінің нақты деңгейі туралы объективті ақпарат алу. Қазіргі білім беру жүйесіндегі педагогикалық өлшеулерді өзектендіру факторлары. Білім беру сапасын басқарудағы өлшеулердің концептуалды-әдіснамалық негіздемесі мәселелері. Оқу жетістіктерінің сапасын өлшеудің және олардың нәтижелерін қолданудың әдіснамалық тәсілдері. Педагогикалық өлшемдегі сандық және сапалық тәсілдердің ықтимал үйлесімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Компьютерлік жүйе мен желінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пән ақпаратты қорғау мәселелерінің өзектілігін, қорғау жүйелерін құрудың қазіргі концепцияларын, қорғау жүйелерін құрудың қазіргі концепциясы, қорғалған жүйелердің қауіпсіздік деңгейін бағалаудағы әр түрлі тәсілдері, қорғау әдістері мен құралдарының жіктелуі, ақпаратты қорғау объектілерінің ерекшеліктері, олардың жіктелуі, ақпараттың ақпараттық процестерін іске асыру кезінде ақпаратты қорғау әдістері мен құралдары, ақпараттық жүйелерде ақпаратты қорғау, оларды жобалау және пайдалану кезіндегі тәсілдерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру әдістері мен әдістемесін зерттеуге, зерттелетін процесс шарттарын қалыптастыру ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, зерттелетін проблеманың құрылымдық-мазмұндық теориялық моделін әзірлеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушыларда ғылыми, кәсіби, зерттеу мәтіндерін жазу, әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу, практикалық міндеттерді шешуде зерттеу әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмыстарының бағдарламаларын өз бетінше құру құзыреттілігі дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • IT-жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жұмыс кешенінің иерархиялық құрылымын, кестесін, уақытша резервін, PERT әдісімен жобаның ұзақтығын бағалауды, туынды көрсеткіштер бойынша есептілікті, тәуекелдерді бағалау әдістерін, жобаларды басқаруды, негізгі есептік көрсеткіштерді, тәуекелдерді сапалық және сандық бағалау әдістерін, орындалатын жұмыс жоспарын жасау және бақылауды, жұмыс пен ресурстардың орындалуын жоспарлауды, бағдарламалық өнімдердің өмірлік циклінің процестерін басқаруды, өндірістің қолданбалы міндеттеріндегі бизнес-үдерісті бағалауды жүргізуді, өндірістік және өндірістік үдерістерді бағалауды жүргізуді оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды қазіргі мектепте оқу және тәрбие үрдісінде қолданылатын негізгі білім беру және ақпараттық технологиялармен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелері, оның қазіргі жағдайы және жетекші даму тенденциялары туралы іргелі білім алуға, жоғары мектеп жағдайында тұтас педагогикалық процесті басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Ақпараттық-іздеу тезаурустары және онтологиялары
    Несиелер: 5

    Пән мәтіндік ақпаратты машинамен өңдеу және талдау әдістері, мәтіндік жолдарды өңдеу, тұрақты өрнектер, машиналық тезаурустар мен сөздіктер, мәтіндерді ұсыну үлгілері, компьютерде мәтіндерді өңдеу кезеңдері, контент-талдау, мәтіндерді статистикалық талдау, мәтіндік ақпаратты визуализациялауды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылымдағы компьютерлік үлгілеу және бағдарламалық жасақтама
    Несиелер: 5

    Пән жоспарлы зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қолданбалы бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, кәсіби-педагогикалық қызметтің тиімділігін тексеру бойынша нәтижелерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән білім сапасын диагностикалық бағалау нәтижелерін өңдеудің бағдарламалық құралдарының мүмкіндіктерін, ЖОО web-ресурстарының, энциклопедиялардың, ғылыми-көпшілік журналдардың ақпараттық әлеуетін, жариялау тәсілдерін, виртуалды бағдарламалық қамтамасыз етуді, Google сервистерін, Skype бағдарламаларын, вебинарларды жобалау қызметінде пайдалану процесін айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән қазіргі кездегі басқару қызметінің психологиялық механизмдері және психологиялық жағдайларды талдау арқылы ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыруға, психологиялық жағдайларды басқару, диагностикалау және болжау ерекшеліктерін зерделеуге, бағынышты қызметтің бағдарламаларын қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды жасауға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Ақпараттық қауіпсіздіктің стандарттары мен саясаты
    Несиелер: 5

    Пән криптографиялық жүйелердің жіктелуін, шифрлеудің симметриялық жүйелері, PGP бағдарламасы, асимметриялық криптожүйелер, Diffie-Hellman, RSA алгоритмдері, электрондық цифрлық қолтаңбаны (ЭЦҚ) қалыптастыру әдістері, ақпаратты қорғау объектілерінің ерекшеліктері, олардың жіктелуі, ақпараттың ақпараттық процестерін іске асыру кезінде ақпаратты қорғау әдістері мен құралдары, кодтау және шифрлау есептерін бағдарламалау, АЖ қауіпсіздік деңгейін бағалау, ақпаратты қорғау құралдарын қолдану бойынша ұсыныстарды әзірлеуді қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON4

    Білім беру ұйымының саясаты шеңберінде командалық жұмыс және кәсіби ынтымақтастық тәсілдерін қолдану, әлеуметтік, мәдени және тұлғалық айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып

  • Код ON3

    Электрондық оқу-әдістемелік материалдарды, Web-квестерді, ақпараттық-білім беру ортасын құру үшін сайттарды құру

  • Код ON7

    Блум таксономиясына сәйкес диагностика, оқыту сапасының мониторингі бағдарламаларын әзірлеу

  • Код ON8

    Зерттеудің бастапқы нәтижелерін түрлі деңгейдегі академиялық басылымдарда жариялау арқылы академиялық және кәсіби ортада ғылыми пікірталастарға қатысу.

  • Код ON2

    Елдің ұлттық басымдықтарын ескере отырып, олардың бірлігінде жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар жүйесіне қатыстылығын көрсету

  • Код ON9

    Ақпараттық технологияларды оқыту кезінде оқу-әдістемелік жұмысты, сандық білім беру ресурстарын модельдеу тәсілдерін қолдану

  • Код ON6

    Инновациялық педагогиканы оқыту міндеттерін іске асыруда бағдарламалық құралдар мен деректер базасын әзірлеу

  • Код ON10

    Алынған нәтижелерді коммерцияландыру мақсатында желілік технологиялар негізінде білім беру тәжірибесін жақсарту үшін әріптестермен кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру

  • Код ON1

    Көптілді кадрларды даярлауды ескере отырып, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары шеңберінде тілдік және тілдік емес пәндердің мазмұнын интеграциялайды

  • Код ON5

    Дескрипторларға тиісінше өлшемдерге сәйкес жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша формативті бағалау, диалогтық және сараланған оқытуды қолдану

7M01501201 7M01501201-Информатика
Магистратура

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Информатика
Магистратура

Еуразия Технологиялық Университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Информатика
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Информатика
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Информатика
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M015011 Информатика
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Информатика
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Информатика және білім беруді ақпараттандыру
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Информатика
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top