Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01510 Химия в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Металдар химиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты:жай заттар - металдар мен химиялық элементтер туралы түсініктерді қалыптастыру. Металдардың құрылысы мен жалпы қасиеттері. Металдық байланыс және кристалды торлар туралы түсінік, металдарды алудың әдістері. Металдардың физикалық және химиялық қасиеттері. Металдарды топтарға бөлу, алғашқы үш негізгі топшаларды қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттердің базалық химиялық білімдерін, зертханалық жұмыс жасау дағдыларын дамыту, химияның теориялық негіздерін зерделеу, сондай-ақ оларды кәсіби қызметте қолдану; түрлі есептеулерде базалық химияның заңдары мен заңдылықтарын қолдана білу және эксперименттік жұмыстарды орындай білу. Бейорганикалық химияның теориялық негіздері. Атом құрылысы. Периодтық заң және периодтық жүйе. Химиялық байланыс. Ерітінділер. Комплексті қосылыстар. Тотығу – тотықсыздану реакциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия 1
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерде бейорганикалық химияның теориялық негіздері, оның ерекшеліктері, басқа ғылымдармен байланысы және оның практикалық маңыздылығы туралы түсініктерді қалыптастыру. Химияның жалпы түсініктері. Атом құрылысы. Периодтық жүйе. Химиялық байланыс. Валенттік байланыстар және молекулалық орбитальдар әдісі. Химиялық термодинамика және кинетика. Ерітінділер, ерігіштігі. Ерітінді концентрациясы. Электролиттік диссоциация теориясы. Тұздардың гидролизі. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Кешенді қосылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геохимия
    Несиелер: 3

    Мақсаты: қоршаған орта геохимиясының теориялық негіздерін білу, геохимиялық зерттеулер әдістерін меңгеру. Геохимиялық ғылымның қалыптасуы, талдау әдістері. Геохимиялық кедергілер және олардың кен шоғырларының түзілуіне әсері. Гидросфераның геохимиясы, теңіз суларының химиялық құрамы. Жер қыртысында минералдардың таралуы. Химиялық элементтердің биологиялық сіңуі. Организмдердің химиялық элементтердің жиналуына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Периодтық жүйедегі элементтер химиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: бейорганикалық заттарды алудың негізгі әдістері мен оларға тән қасиеттерді зерттеу. Сутегі, алу, қасиеттері, практикалық қолданылуы. S-элементтер. Сілтілік,сілтілік-жер металдар, алуынуы, қасиеттері, маңызды қосылыстары, қолданылуы. Р-элементтер. Алюминий, көміртек, кремний, азот, фосфор, күкірт, галогендер, алынуы, қасиеттері, маңызды қосылыстары, қолданылуы. D-элементтер. Хром, марганец, темір, мыс, мырыш, маңызды қосылыстары, қолданылуы. f-элементтер, радиоактивтілік, ғылым мен техникада өнеркәсіптік пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганикалық химия 2
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесіндегі элементтердің электрондық құрылымын зерттеу, олардың химиялық және физикалық қасиеттері, алу әдістері мен қолдану салалары, мен сонымен бірге тірі және жансыз табиғаттағы процестер мен құбылыстар туралы түсінік қалыптастыру. Химиялық элементтердің жіктелуі. А -, В-топтар. Элементтердің жалпы сипаттамасы. Алу, қасиеттер, маңызды қосылыстар, қолдану. Лантанидтер мен актиноидтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Мазмұны: жүйке жүйесінің физиологиясы, гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Қалыптасатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сапалық химиялық анализ
    Несиелер: 5

    Мақсаты: заттарды сапалы талдау туралы химиялық білімді тереңдету және оларды практикада қолдану. Аналитикалық қызметтің мақсаттары мен ерекшеліктері.Сапалық химиялық анализ әдістері. Анықтау әдістерінің негізгі сипаттамалары. Химиялық талдаудың түрлері. Қышқылдық-негіздік тепе-теңдік. Аналитикалық химиядағы комплекстүзушілер. Тотығу-тотықсыздану тепе-теңдігі. Тұнба түзілу және еру процестері. Химиялық талдаудағы органикалық реагенттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аналитикалық химия 1
    Несиелер: 5

    Химиялық процестердің негізгі заңдылықтары туралы жүйелі білімді қалыптастыру және химия курсында басталған білім алушының жалпы химиялық дайындығын одан әрі дамыту, талдаудың маңызды химиялық әдістерін және оларды қоршаған ортаны қорғау мәселелерін шешуде мүмкіндіктерін үйренеді. Аналитикалық химия әдістері. Аналитикалық химия әдістерін салыстыру. Сапалы химиялық талдау әдістері. Ерітінділердегі реакциялар. Элементтердің жіктелуі. Реакциялардың теориялық негіздері. Сапалы химиялық талдау .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Термодинамиканың таңдаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты наножүйелер теориясының негізгі түсініктерін және оларды қарауға термодинамикалық амалдарды оқу болып табылады. Наножүйелер термодинамикасының теориялық базасы ретінде Гиббстің беттік фазаларының әдісі және Хилл әдісі шығады, бұл тәсілдердің курс бағдарламасына қосылуына байланысты. Пәнді оқыту міндеті-Гиббстың беттік фазалары және Хилл әдісі және осы пәннің әдістері мен тәсілдерін практикалық қолдану әдістерін меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Физикалық химия
    Несиелер: 5

    Процестердің физика-химиялық мәнін түсінетін және кәсіби қызметте физикалық химияның негізгі заңдылықтарын қолдана алатын болашақ химик маман қалыптастыру. Термодинамиканың негізгі ұғымдары. Химиялық кинетика теориясы. Электрохимия. Электролит ерітінділерінің электр өткізгіштігі. Құзіреттілігі: химиялық жүйелердегі физика-химиялық зерттеу міндеттерін өз бетінше тұжырымдайды; - алған білімін пайдалана отырып, қойылған міндеттерді шешудің оңтайлы жолдары мен әдістерін таңдайды; заманауи әдістері мен аспаптарды пайдалана отырып, жүйелер мен процестерге физика-химиялық зерттеулер жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Химия сабағындағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 4

    Оқу процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың формалары мен әдістерін үйрету, оқушылардың білім сапасын арттыру үшін сабақта ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін көрсету. АКТ-ны қолдану мүмкіндіктері; білім беру үдерісіне электрондық білім беру ресурстарын енгізу; электрондық білім беру ресурстарын жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Химиядан оқу ойындарын компьютерлендіру
    Несиелер: 4

    Ақпараттық және компьютерлік технологияларды қолдана отырып, студенттерге химиядан ойын арқылы оқытуды қолдану әдісін үйрету. Химия бакалавриатында химия пәні бойынша оқу ойындарын АКТ көмегімен пайдалану дағдыларын меңгеру. Ойындардың пайда болу тарихы. Оқыту барысында ойындарды қолдану. Химиядан білім беру ойындары. Оқу ойындарының нақты мысалдары. Химиялық білім беру ойындарын компьютерлендіру. Іс жүзінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оқушылардың ғылыми іс - әрекетін ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Ғылыми зерттеу әдістемесі. Зерттеу бағытын таңдау. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау және ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Ғылыми таным мен шығармашылықтың әдістемелік негіздері. Ғылыми зерттеудің жалпы құрылымы. Ғылыми деректерді іздеу, жинау және өңдеу. Тәжірибелік зерттеу. Тәжірибелік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Беттік құбылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: беттік және дисперсті жүйелердегі физика-химиялық процестердің заңдылықтарын зерттеу, алу әдістерімен, сондай-ақ дисперсті жүйелердің негізгі қасиеттерімен танысу. Физикалық-химиялық және эксперименттің ерекше коллоидтық әдістерін тарта отырып, беттік құбылыстардың заңдылықтары мен механизмдерін; күлді алу және тазартудың практикалық дағдылары; бөлшектердің дисперсиялығын анықтау, көбікті, аэрозольдар мен эмульсияларды алу және бұзу, дисперсиялық жүйелердің электрлік қасиеттері мен тұрақтылығын реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Коллоидты химия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерге коллоидты химияның теориялық және эксперименттік негіздері туралы нақты түсінік беру, осы негіздердің адамның практикалық қызметінде қолданылуын көрсету. Коллоидтық химияның негізгі даму кезеңдері. Дисперсті жүйелердің жіктелуі және табиғаты. Коллоидты жүйелердің оптикалық қасиеттері. Коллоидты ерітіндіні алу және тазалау. Коллоидтық жүйелердің тұрақтылығы, коагуляциясы. Коллоидтық жүйелердің кластары. Беттік-белсенді заттар. Микрогетерогенді жүйелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық химиялық анализ әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: күрделі химиялық экспериментті орындау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Құзыреттілік: заттардың сандық талдауын жүргізеді; эксперименттік деректерді бақылайды, жинақтайды, салыстырады, математикалық өңдейді; гравиметриялық, титриметриялық, электрохимиялық анализдер жүргізеді.Сандық анализ принциптері. Сандық анализ әдістерінің жіктелуі. Гравиметриялық анализдің мәні. Титриметриялық анализдің мәні және оның қолданылу саласы. Қышқылдық-негізгі титрлеу әдістері. Тотығу-қалпына келтіру титрлеу әдістері. Тұндыру әдісі. Комплексонометриялық титрлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Аналитикалық химия 2
    Несиелер: 5

    Мақсаты-аналитикалық химия және химиялық талдау негіздері бойынша білім жүйесін қалыптастыру, нақты аналитикалық есепті шешу әдісін ұтымды таңдау, аналитикалық операцияларды дұрыс және дәл орындау дағдыларын игеру. Заттардың элементтік құрамын анықтау, молекулалық талдау, Функционалдық талдау, органикалық, бейорганикалық және биохимиялық объектілердің сипаттамаларын анықтау. Гравиметриялық және титриметриялық талдау әдістері. Талдаудың химиялық, физика-химиялық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: химиялық процестер мен құбылыстар туралы білімді қолданумен байланысты болашақ кәсіби қызметті түсінуге жағдай жасау үшін отандық педагогиканың, химияны оқытудағы дидактиканың жетістіктері туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Химия мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері және бастапқы әдістемелік дағдылар. ХОӘ пәні мен мәселелері. Мектептегі химияның құрылымы мен мазмұны. ХОӘ жіктелуі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Күрделілігі жоғары химия есептері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді күрделілігі жоғары химия бойынша есептер шығаруда әдістемелік тәсілдерді оқыту. Бейорганикалық, органикалық, аналитикалық, физикалық химия курстары бойынша теориялық білімді тереңдетуге, типтік және күрделі химиялық есептерді шығарудың негізгі әдістері мен математикалық тәсілдерін игеруге, шығармашылық ойлауды дамытуға, белсенді педагогикалық іс-әрекет үшін практикалық дағдысын қалыптастырады. Күрделілігі әр түрлі дәрежедегі тапсырмалар. Газдарға арналған күрделі есептерді шешу алгоритмі. Формулаларға сәйкес күрделі есептерді шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Алифатты қосылыстардың органикалық химиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: алифаттық қатардағы органикалық қосылыстардың негізгі кластарымен және түрлерімен танысу, сондай-ақ органикалық алифаттық қосылыстардың құрылысын, қасиеттері мен алу тәсілдерін талдаудың заманауи әдістерін үйрету. Органикалық қосылыстар химиясының теориялық негіздері және даму тарихы. Көмірсутектердің ациклдық қатары. Қаныққан және қанықпаған көмірсутектер. Көмірсутектердің галогенді туындылары. Алифатты қатардағы аминдер мен нитро қосылыстар. Алканолдар. Альдегид және кетондар. Монокарбон қышқылдар. Карбон қышқылының туындылары. Дикарбон қышқылдары. Оксикарбон қышқылы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: болашақ химия мұғалімдерін химиялық есептерді шығару әдістемесімен таныстыру және орта мектепте химияны оқытуда оқушылардың химиялық есептерді шешуін ұйымдастыру, практикалық іскерліктер мен дағдыларын қалыптастыру. Ерітіндінің массалық бөлігін есептеу. Ерітіндінің белгілі бір массалық үлесі арқылы еритін және еріген заттардың массасын анықтау. Ерітінділердің концентрациясын анықтауға арналған есептеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Су және азық түлік өнімдерінің анализі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушылардың су және тамақ өнімдерін талдай және химияның негізгі түсініктері мен ережелерін практикада қолдана білуі. Судың химиялық және физикалық қасиеттері. Суды талдау. Суды тазарту. Суды тазартудың механикалық, химиялық, физика-химиялық және биологиялық әдістері. Химия және өсімдіктер. Мал шаруашылығындағы химияның рөлі. Ақуыз. Майлар. Қант және көмірсулар. Тағамдағы дәрумендер, тұздар, микроэлементтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Органикалық химия 1
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерде органикалық қосылыстардың жіктелуі, номенклатурасы, құрылымы, изомериясы, органикалық қосылыстардың әртүрлі кластарының қасиеттері, реакция механизмдері туралы ғылыми идеяларды қалыптастыру. Органикалық қосылыстар химиясының теориялық негіздері және даму тарихы. Көмірсутектердің ациклді қатары. Алканы. Алкены. Алкиндер. Алкадиены. Галогенді көмірсутектер. Нитроқосылыстар мен аминдер. Спирттер. Альдегидтер мен кетондар. Монокарбондық қышқылдар қышқылдар. Карбон қышқылының туындылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биоорганикалық химия
    Несиелер: 4

    Мақсаты: табиғи процестерге қатысатын органикалық заттардың құрылымы мен қасиеттерін талдау, олардың биологиялық функцияларын білу қабілетін қалыптастыру. Ағзаның тіршілік әрекетіндегі маңызды биологиялық қосылыстар: аминқышқылдары, ақуыздар мен пептидтер, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер. Энергетикалық алмасу. АТФ синтезінің Биоорганикалық химияны зерттеу объектілері. Биоорганикалық қосылыстардың функционалдық топтары мен гомологтары. Биополимерлер және олардың құрылымдық компоненттері. Төмен молекулалы биорегуляторлар. Биоорганикалық реакциялардың түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің кәсіби қызметінің жаңа түрі – қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет-Білім, виртуалды Білім. Сандық гаджеттер және қашықтықтан оқытуға арналған сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен нысандары: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтықтан олимпиадалар мен жобалар, конкурстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химия тарихы
    Несиелер: 5

    Химия тарихының пәні мен жалпы міндеттері. Химия тарихының маңызы. Химия ғылымының даму кезеңдері. Алхимияға дейінгі кезең. Алхимия. Иатрохимия және техникалық химия. Химиялық элементтер туралы білімді қалыптастыру. Құрылымдық химия сатысы. Физикалық химия. ХХ ғасырдың химиясы. Атом моделі. Заманауи химия. Нанотехнология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биологиялық белсенді заттардың химиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: биологиялық белсенді заттар химиясының заманауи негіздері туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде студенттер биологиялық белсенді заттар химиясының даму перспективалары, сондай-ақ препараттардың адам ағзасына зиянды әсері туралы біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химиялық экология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: химиялық процестер мен әрекеттердің қоршаған ортаға әсерін зерттеу.  Қоршаған орта компоненттерін әртүрлі ластанудан тазартудың тиімді әдістерін таңдай алады. Химиялық экология негіздері және қоршаған орта мәселелері.   Химиялық экология және атмосфера компоненттері. Гидросфераның химиялық экологиясы.  Ауыр металдар.  Литосфераның химиялық экологиясы.  Биогеохимиялық циклдар.  Өнеркәсіптік ағынды суларды тазарту технологиясы.  Экология және энергетика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Циклді қосылыстардың органикалық химиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: циклді қатардағы органикалық қосылыстардың классификациясы, стереохимиясы, оптикалық изомериясы, ароматтылығы, сонымен қатар циклді қосылыстардың құрылысын, қасиеттерін және алу жолдарын анализдеудің қазіргі әдістерін оқыту. Көмірсулар. Көмірсутектердің алициклді қатары. Ароматты альдегидтер және кетондар. Ароматты қышқылдар. Ароматты аминдер. Ароматты диазо және азоқұрылымдар. Бензол сақиналары конденсацияланбаған көп ядролы ароматты көмірсутектер. Бензол сақиналарымен конденсацияланған көп ядролы аром көмірсутектер. Гетероциклді қосылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Органикалық химия 2
    Несиелер: 5

    Циклдік қатардың органикалық қосылыстарының негізгі кластары бойынша білім жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ органикалық циклдік қосылыстардың құрылымын, қасиеттері мен синтездеу әдістерін талдаудың заманауи әдісімен оқыту. Гетероциклді қосылыстар. Жіктелуі. Номенклатура. Алтымүшелі гетероциклдер. Негізгі қасиеттері. Электрофильді және нуклеофильді реагенттермен реакциялар. Бір гетероатомды бесмүшелі гетероциклдер. Қышқылдық және негіздік қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химияны оқытуда инновациялық технологияларды қолдану
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттердің химияны оқытудың техникасын, технологиясы мен әдістемесін сауатты меңгеруі мен қолдануын қалыптастыру, сондай-ақ мектептегі химиялық білім берудің тұжырымдамалық негіздеріндегі инновациялармен таныстыру. Химияны оқытуда инновациялық технологияларды қолдану. Инновациялық педагогикалық технологиялардың артықшылықтары. Интегралдық білім беру технологиясы. Проблемалық оқыту технологиясы. Дидактикалық бірліктерді ірілендіру технологиясы. Деңгейлік оқыту технологиясы. Ойын оқыту технологиясы. Бейімделгіш оқыту жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламаларды орындау. Шет тілінде өз пікірін түсіндіре және қорғай отырып, таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Шет тіліндегі өзекті мәселе бойынша барлық "иә" және "қарсы" дәлелдерді айту. Озық шет тілінде ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып, эссе, баяндамалар, хаттар жазу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: полимерлер химиясы мен физикасының негізгі түсініктерін, олардың құрылымы мен қасиеттерінің ерекшеліктерін білу; полимерлерді алудың негізгі тәсілдерін меңгеру. Жоғары молекулалық қосылыстардың негізгі ұғымдары. Полимерлер номенклатурасы және полимерлер түрлері. Полимерлердің қасиеттері. Конформациялық және конфигурациялық макромолекулалардың изомериясы. Полимерлік тізбектің икемді қасиеттері. Полимерлі ерітінділердің табиғаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: педагогикалық менеджменттің ғылыми-әдіснамалық негіздерін меңгеру. Мазмұны: Мектепішілік басқару. Мектептегі менеджменттің заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық менеджменттің функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Басшылық стилі. Басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті. Маркетинг. Білім беру ұйымының бәсекелестік қабілеті. Электрондық журнал.Қалыптасатын құзыреттіліктер: пәндік мамандану саласында педагогикалық шеберлік пен зерттеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Нанохимия негіздері
    Несиелер: 5

    "Нанохимия негіздері" оқу пәнін игерудің мақсаты студенттердің табиғи ортада қалыпты функционалдық өмірді қамтамасыз ететін организмдердің өмір сүру процесін басқару үшін нанобөлшектерді, наноқұрылымдарды, наноматериалдарды, наноқұрылымдарды, наноқұрылымдарды, наноқұрылымдарды және басқаларды зерттеу үшін қолданылатын биологиялық және технологиялық әдістердің жиынтығы ретінде терминология мен нанотехнологияның бағыттарында бағдарлануға мүмкіндік беретін білім, дағды, сондай-ақ дағдыларды игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепгі химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің жалпы орта білім беретін оқу орындарында химияны оқыту кезінде оқу-тәрбие процесінде химиялық эксперимент дайындау және жүргізу техникасы мен әдістемесін Құзыретті меңгеруін және қолдануын қалыптастыру. Мектептегі химиялық эксперименттің ерекшеліктері. Тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Мектептегі химиялық эксперименттің жіктелуі. Демонстрациялық тәжірибелердің дидактикалық әсері. Мектептегі химиялық экспериментке қойылатын талаптар. Мектептегі Химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 3

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химиялық технология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: химиялық технология, маңызды Химиялық өндіріс және өз технологиясында химиялық реакцияларды қолданатын басқа өндірістер туралы негізгі білім мен түсініктерді қалыптастыру. Химиялық технология. Бейорганикалық заттарды өндірістік өңдеу. Шикізат, энергия, су. Табиғатты қорғау мәселелері. Күкірт қышқылын өндіру. Азот қышқылын өндіру. Электрохимиялық және электротермиялық өндірістер. Шойын мен болат өндірісі. Отынды өңдеу. Мұнай өңдеу. Химиялық талшықтар. Полимерлер өндірісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химиялық синтез
    Несиелер: 5

    Мақсаты: химиялық синтез саласында білімалушының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Алифатты қатардың нуклеофильді орын басу реакциялары. Алкилгалогенидтерде нуклеофильді орынбасу. Спирттердегі гидроксил топшаның нуклеофильді орынбасуы: карбон қышқылының нуклеофильді реагенттермен реакциялары және оның туындылары. Ароматты қосылыстардың орынбасу реакциялары. Диазоқосылыстардың реакциялары. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Бейорганикалық қосылыстарды алудың зертханалық әдістері. Бейорганикалық қосылыстарды алудың типтік әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпы адамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстанның химия өнеркәсібі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Химия өнеркәсібінің маңызы туралы білім беру, оның халық шаруашылығындағы рөлін түсіндіру, елдің негізгі тау-химиялық базасын анықтау. Тақырыптық карталарды талдау, салааралық байланыстардың сызбаларын құру дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру. Қазақстанның химия өнеркәсібінің маңызы мен рөлін анықтау. Қазақстанның химия өнеркәсібінің салалық құрамымен танысу. Химиялық зауыттардың орналасу факторларымен танысу. Салалардың елдегі экологиялық жағдайға әсерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қоршаған орта химиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді жердің әртүрлі геосфераларында жүретін химиялық процестерді зерттейтін қазіргі заманғы күрделі ғылым ретінде қоршаған орта химиясының тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру; әр түрлі жер қабықтарындағы табиғи физикалық, химиялық және биологиялық процестердің өзара байланысы және оларға адам қызметінің әсер ету сипаты туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON6

    Білім алушылардың әлеуметтік, психофизикалық, жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оның ішінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыларды оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асырады;

  • Код ON8

    эксперимент нәтижелерін есептеу және химиядан есептер шығару, пайдаланылатын зертханалық жабдықтың сапасын, эксперименттік зерттеу әдістерінің ұтымдылығын, жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша зертханалық жұмыстарды жүргізу, бейорганикалық және органикалық заттардың химиялық өндіріс технологиясының негіздерін бағалайды;

  • Код ON7

    Химияның жалпы және қолданбалы аспектілері бойынша өз қызметін жүзеге асырумен байланысты мақсаттар қояды және міндеттерді тұжырымдайды, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады;

  • Код ON4

    Білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметінде, білім беру процесінде ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың бірнеше түрлерін қолданады;

  • Код ON1

    Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы мен философиясының теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін жинақтайды, экономикалық деректер мен процестерді, қазіргі кезеңдегі ҚР әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі қазіргі заманғы тарихи оқиғаларын дербес талдайды және өзінің болашағын жоспарлайды

  • Код ON3

    Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша түрдегі коммуникацияны пайдаланады;

  • Код ON2

    Кәсіби этиканың aкадемиялық адалдық мәдениетін сақтайды, педагогикалық қызметте пәндік саланы, педагогикалық өлшемдерді, білім беру жүйесінің даму үрдістерін, нормативтік құқықтық актілерді және электрондық құжаттаманы жүргізу негіздерін қолданады;Кәсіби этиканың aкадемиялық адалдық мәдениетін сақтайды, педагогикалық қызметте пәндік саланы, педагогикалық өлшемдерді, білім беру жүйесінің даму үрдістерін, нормативтік құқықтық актілерді және электрондық құжаттаманы жүргізу негіздерін қолданады;

  • Код ON5

    Білім алушылардың толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына, денсаулық мәдениетін қалыптастыруға, еңбекті қорғауды сақтауға, одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру, өмір бойы өзін-өзі ұйымдастыру үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады;

  • Код ON9

    әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды және химияны оқытудың ерекшелігін ескере отырып, оқу-тәрбие процесіне инновациялық оқыту технологияларын енгізу әдістерін біледі, химиялық эксперимент жүргізу мен қашықтықтан білім берудің тиімді әдістерін таңдайды;

  • Код ON10

    Химия саласында тұрмыстық химияға қызығушылықтарын қалыптастырады және пәндік білік мен дағдыны қалыптастыру әдістерін қолданады, химияның теориялық және эксперименттік негіздері мен химияны оқыту технологияларын пайдаланады;

  • Код ON11

    Химиялық зерттеулер контексінде салалық, өңірлік, ұлттық және халықаралық проблемаларды жүйелейді, тұрмыстық және оқу сипатындағы экологиялық проблемаларды анықтайды және адамдарды қорғау мен қорғаудың тиімді жолдарын, қоршаған ортаның жай-күйін жақсартудың түрлі нұсқаларын ұсынады;

  • Код ON12

    кәсіптік білім беру жүйесіндегі кәсіпкерлік негіздерін, білім берудегі инновациялық және озық басқару тәжірибесін бағалау мен жинақтаудың нақты әдістерін қолданады, бейнелеу өнерінің әртүрлі бағыттарына, әлемдік мәдениеттің дамуы контексіндегі өнер тарихын бағдарлап, білім беруде арт-әдістерді қолданады;

Top