Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01511 Химия ағылшын тілінде в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Бейорганикалық химия 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерде бейорганикалық химияның теориялық негіздері, оның ерекшеліктері, басқа ғылымдармен байланысы және оның практикалық маңыздылығы туралы түсініктерді қалыптастыру. Химияның жалпы түсініктері. Атом құрылысы. Периодтық жүйе. Химиялық байланыс. Валенттік байланыстар және молекулалық орбитальдар әдісі. Химиялық термодинамика және кинетика. Ерітінділер, ерігіштігі. Ерітінді концентрациясы. Электролиттік диссоциация теориясы. Тұздардың гидролизі. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Кешенді қосылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геохимия
    Несиелер: 3

    Мақсаты: қоршаған орта геохимиясының теориялық негіздерін білу, геохимиялық зерттеулер әдістерін меңгеру. Геохимиялық ғылымның қалыптасуы, талдау әдістері. Геохимиялық кедергілер және олардың кен шоғырларының түзілуіне әсері. Гидросфераның геохимиясы, теңіз суларының химиялық құрамы. Жер қыртысында минералдардың таралуы. Химиялық элементтердің биологиялық сіңуі. Организмдердің химиялық элементтердің жиналуына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің базалық химиялық білімдерін, зертханалық жұмыс жасау дағдыларын дамыту, химияның теориялық негіздерін зерделеу, сондай-ақ оларды кәсіби қызметте қолдану; түрлі есептеулерде базалық химияның заңдары мен заңдылықтарын қолдана білу және эксперименттік жұмыстарды орындай білу. Бейорганикалық химияның теориялық негіздері. Атом құрылысы. Периодтық заң және периодтық жүйе. Химиялық байланыс. Ерітінділер. Комплексті қосылыстар. Тотығу – тотықсыздану реакциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Металдар химиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты:жай заттар - металдар мен химиялық элементтер туралы түсініктерді қалыптастыру. Металдардың құрылысы мен жалпы қасиеттері. Металдық байланыс және кристалды торлар туралы түсінік, металдарды алудың әдістері. Металдардың физикалық және химиялық қасиеттері. Металдарды топтарға бөлу, алғашқы үш негізгі топшаларды қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химиялық экология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: химиялық процестер мен әрекеттердің қоршаған ортаға әсерін зерттеу.  Қоршаған орта компоненттерін әртүрлі ластанудан тазартудың тиімді әдістерін таңдай алады. Химиялық экология негіздері және қоршаған орта мәселелері.   Химиялық экология және атмосфера компоненттері. Гидросфераның химиялық экологиясы.  Ауыр металдар.  Литосфераның химиялық экологиясы.  Биогеохимиялық циклдар.  Өнеркәсіптік ағынды суларды тазарту технологиясы.  Экология және энергетика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Периодтық жүйедегі элементтер химиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бейорганикалық заттарды алудың негізгі әдістері мен оларға тән қасиеттерді зерттеу. Сутегі, алу, қасиеттері, практикалық қолданылуы. S-элементтер. Сілтілік,сілтілік-жер металдар, алуынуы, қасиеттері, маңызды қосылыстары, қолданылуы. Р-элементтер. Алюминий, көміртек, кремний, азот, фосфор, күкірт, галогендер, алынуы, қасиеттері, маңызды қосылыстары, қолданылуы. D-элементтер. Хром, марганец, темір, мыс, мырыш, маңызды қосылыстары, қолданылуы. f-элементтер, радиоактивтілік, ғылым мен техникада өнеркәсіптік пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганикалық химия 2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесіндегі элементтердің электрондық құрылымын зерттеу, олардың химиялық және физикалық қасиеттері, алу әдістері мен қолдану салалары, мен сонымен бірге тірі және жансыз табиғаттағы процестер мен құбылыстар туралы түсінік қалыптастыру. Химиялық элементтердің жіктелуі. А -, В-топтар. Элементтердің жалпы сипаттамасы. Алу, қасиеттер, маңызды қосылыстар, қолдану. Лантанидтер мен актиноидтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химия тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: химияның ежелгі дәуірден қазіргі кезеңге дейінгі дамуының негізгі этаптарымен таныстыру, химия тарихы химия мен мәдениет тарихының бөлігі екенін көрсету, химиялық зерттеулер мысалында жаратылыстану және гуманитарлық пәндер арасындағы байланысты орнатудағы тарихи тәсілдің рөлін ашу. Химия ғылымының даму кезеңдері. Алхимияға дейінгі кезең. Кезең алхимии. Иатрохимия және техникалық химия. Құрылымдық химияның кезеңдері. Физикалық химия. ХХ ғасыр химиясы. Атомдық модель. Қазіргі химия. Нанотехнология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Мазмұны: жүйке жүйесінің физиологиясы, гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Қалыптасатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология
    Несиелер: 3

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сапалық химиялық анализ
    Несиелер: 5

    Мақсаты: заттарды сапалы талдау туралы химиялық білімді тереңдету және оларды практикада қолдану. Аналитикалық қызметтің мақсаттары мен ерекшеліктері.Сапалық химиялық анализ әдістері. Анықтау әдістерінің негізгі сипаттамалары. Химиялық талдаудың түрлері. Қышқылдық-негіздік тепе-теңдік. Аналитикалық химиядағы комплекстүзушілер. Тотығу-тотықсыздану тепе-теңдігі. Тұнба түзілу және еру процестері. Химиялық талдаудағы органикалық реагенттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ағылшын тілі В1
    Несиелер: 5

    Ағылшын В1 деңгейі-Еуропа Кеңесі жасаған CEFR жалпыеуропалық жүйесінде, әртүрлі тілдік деңгейлерді анықтау жүйесінде тілді білудің үшінші деңгейі. Күнделікті сөйлеуде бұл деңгей орташа деп атауға болады. Бұл термин CEFR деңгейінің ресми сипаттамасы болып табылады. Бұл деңгейде оқушылар базалық ағылшын шеңберінен шығады, бірақ жұмыс немесе оқу бойынша тек ағылшын тілінде сөйлесуге әзірше дайын емес

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бейорганикалық химия бойынша есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың бейорганикалық химия бойынша білімдерін тереңдету, оларды әдістемелік тұрғыдан дұрыс және іс жүзінде тиімді шешуге үйрету. Есептердің әр түрлі түрлерін, есептеулер жүргізілетін негізгі формулалар мен заңдарды, есептерді шешудің стандартты алгоритмдерін шешу жолдары туралы білімді қалыптастыру. Формула бойынша қарапайым есептер. Газ заңдары. Газ тәрізді заттардың молекулалық массасын анықтау. Ерітіндінің массалық үлесін есептеу. Ерітінділердің концентрациясын есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физикалық химия
    Несиелер: 5

    Процестердің физика-химиялық мәнін түсінетін және кәсіби қызметте физикалық химияның негізгі заңдылықтарын қолдана алатын болашақ химик маман қалыптастыру. Термодинамиканың негізгі ұғымдары. Химиялық кинетика теориясы. Электрохимия. Электролит ерітінділерінің электр өткізгіштігі. Құзіреттілігі: химиялық жүйелердегі физика-химиялық зерттеу міндеттерін өз бетінше тұжырымдайды; - алған білімін пайдалана отырып, қойылған міндеттерді шешудің оңтайлы жолдары мен әдістерін таңдайды; заманауи әдістері мен аспаптарды пайдалана отырып, жүйелер мен процестерге физика-химиялық зерттеулер жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Термодинамиканың таңдаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты наножүйелер теориясының негізгі түсініктерін және оларды қарауға термодинамикалық амалдарды оқу болып табылады. Наножүйелер термодинамикасының теориялық базасы ретінде Гиббстің беттік фазаларының әдісі және Хилл әдісі шығады, бұл тәсілдердің курс бағдарламасына қосылуына байланысты. Пәнді оқыту міндеті-Гиббстың беттік фазалары және Хилл әдісі және осы пәннің әдістері мен тәсілдерін практикалық қолдану әдістерін меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Химия пәнінен олимпиада есептерін шығару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: заттардың химиялық формулалары мен химиялық қасиеттерін білу, типтік есептеу есептерін және күрделілігі жоғары есептерді шығара білу. ҚР қазіргі білім беру контекстіндегі Олимпиаданың негізгі мақсаттары мен міндеттері. Білім және ғылымдағы химиялық олимпиадалардың рөлі. Әр түрлі деңгейдегі олимпиадаларды дайындау және өткізу әдістемесі. Химия олимпиадаларын ұйымдастыру. Олимпиада тапсырмалары мазмұнының тұжырымдамалық негізі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық химиялық анализ әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: күрделі химиялық экспериментті орындау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Құзыреттілік: заттардың сандық талдауын жүргізеді; эксперименттік деректерді бақылайды, жинақтайды, салыстырады, математикалық өңдейді; гравиметриялық, титриметриялық, электрохимиялық анализдер жүргізеді.Сандық анализ принциптері. Сандық анализ әдістерінің жіктелуі. Гравиметриялық анализдің мәні. Титриметриялық анализдің мәні және оның қолданылу саласы. Қышқылдық-негізгі титрлеу әдістері. Тотығу-қалпына келтіру титрлеу әдістері. Тұндыру әдісі. Комплексонометриялық титрлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Беттік құбылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: беттік және дисперсті жүйелердегі физика-химиялық процестердің заңдылықтарын зерттеу, алу әдістерімен, сондай-ақ дисперсті жүйелердің негізгі қасиеттерімен танысу. Физикалық-химиялық және эксперименттің ерекше коллоидтық әдістерін тарта отырып, беттік құбылыстардың заңдылықтары мен механизмдерін; күлді алу және тазартудың практикалық дағдылары; бөлшектердің дисперсиялығын анықтау, көбікті, аэрозольдар мен эмульсияларды алу және бұзу, дисперсиялық жүйелердің электрлік қасиеттері мен тұрақтылығын реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Коллоидты химия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерге коллоидты химияның теориялық және эксперименттік негіздері туралы нақты түсінік беру, осы негіздердің адамның практикалық қызметінде қолданылуын көрсету. Коллоидтық химияның негізгі даму кезеңдері. Дисперсті жүйелердің жіктелуі және табиғаты. Коллоидты жүйелердің оптикалық қасиеттері. Коллоидты ерітіндіні алу және тазалау. Коллоидтық жүйелердің тұрақтылығы, коагуляциясы. Коллоидтық жүйелердің кластары. Беттік-белсенді заттар. Микрогетерогенді жүйелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ағылшын тілі В2
    Несиелер: 5

    CEFR ресми нұсқаулықтарына сәйкес, B2 деңгейінде ағылшын тілін меңгерген білім алушы: нақты және абстрактілі хабарламалардың негізгі идеяларын, оның кәсіби саласында техникалық бөлшектерді талқылауды қоса алғанда, түсінеді; іс жүзінде еркін және алдын ала дайындықсыз оларға қосымша қолайсыздықтар туғызбай, тіл тасымалдаушылармен түрлі тақырыптарды талқылай алады; өзіне таныс емес тақырыптарға түсінікті және егжей-тегжейлі мәтін жасай алады; алған әсерлерін, оқиғаларын, армандарын, үміті мен ұмтылыстарын сипаттай алады, өз пікірі мен жоспарларын

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Органикалық химия 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерде органикалық қосылыстардың жіктелуі, номенклатурасы, құрылымы, изомериясы, органикалық қосылыстардың әртүрлі кластарының қасиеттері, реакция механизмдері туралы ғылыми идеяларды қалыптастыру. Органикалық қосылыстар химиясының теориялық негіздері және даму тарихы. Көмірсутектердің ациклді қатары. Алканы. Алкены. Алкиндер. Алкадиены. Галогенді көмірсутектер. Нитроқосылыстар мен аминдер. Спирттер. Альдегидтер мен кетондар. Монокарбондық қышқылдар қышқылдар. Карбон қышқылының туындылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Алифатты қосылыстардың органикалық химиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: алифаттық қатардағы органикалық қосылыстардың негізгі кластарымен және түрлерімен танысу, сондай-ақ органикалық алифаттық қосылыстардың құрылысын, қасиеттері мен алу тәсілдерін талдаудың заманауи әдістерін үйрету. Органикалық қосылыстар химиясының теориялық негіздері және даму тарихы. Көмірсутектердің ациклдық қатары. Қаныққан және қанықпаған көмірсутектер. Көмірсутектердің галогенді туындылары. Алифатты қатардағы аминдер мен нитро қосылыстар. Алканолдар. Альдегид және кетондар. Монокарбон қышқылдар. Карбон қышқылының туындылары. Дикарбон қышқылдары. Оксикарбон қышқылы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: болашақ химия мұғалімдерін химиялық есептерді шығару әдістемесімен таныстыру және орта мектепте химияны оқытуда оқушылардың химиялық есептерді шешуін ұйымдастыру, практикалық іскерліктер мен дағдыларын қалыптастыру. Ерітіндінің массалық бөлігін есептеу. Ерітіндінің белгілі бір массалық үлесі арқылы еритін және еріген заттардың массасын анықтау. Ерітінділердің концентрациясын анықтауға арналған есептеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ағылшын тілі C1
    Несиелер: 5

    С1 деңгейі әр түрлі академиялық және кәсіби міндеттерді орындауға мүмкіндік береді. С1 деңгейі ана тілі ағылшын болып табылатын елде еркін қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді. CEFR ресми нұсқаулықтарына сәйкес, С1 деңгейінде ағылшын тілін меңгерген адам: жасырын мағынаны тани отырып, күрделі көлемді мәтіндерді түсіне алады; сөздер мен сөз тіркестерін таңдауда қиындық тудырмай, идеяларды оңай жеткізе алады; тілді әлеуметтік, ғылыми және кәсіби қызметте тиімді пайдаланады. Күрделі тақырыптарға нақты және толық мәтін жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: химиялық процестер мен құбылыстар туралы білімді қолданумен байланысты болашақ кәсіби қызметті түсінуге жағдай жасау үшін отандық педагогиканың, химияны оқытудағы дидактиканың жетістіктері туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Химия мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері және бастапқы әдістемелік дағдылар. ХОӘ пәні мен мәселелері. Мектептегі химияның құрылымы мен мазмұны. ХОӘ жіктелуі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Су және азық түлік өнімдерінің анализі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушылардың су және тамақ өнімдерін талдай және химияның негізгі түсініктері мен ережелерін практикада қолдана білуі. Судың химиялық және физикалық қасиеттері. Суды талдау. Суды тазарту. Суды тазартудың механикалық, химиялық, физика-химиялық және биологиялық әдістері. Химия және өсімдіктер. Мал шаруашылығындағы химияның рөлі. Ақуыз. Майлар. Қант және көмірсулар. Тағамдағы дәрумендер, тұздар, микроэлементтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің кәсіби қызметінің жаңа түрі – қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет-Білім, виртуалды Білім. Сандық гаджеттер және қашықтықтан оқытуға арналған сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен нысандары: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтықтан олимпиадалар мен жобалар, конкурстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Циклді қосылыстардың органикалық химиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: циклді қатардағы органикалық қосылыстардың классификациясы, стереохимиясы, оптикалық изомериясы, ароматтылығы, сонымен қатар циклді қосылыстардың құрылысын, қасиеттерін және алу жолдарын анализдеудің қазіргі әдістерін оқыту. Көмірсулар. Көмірсутектердің алициклді қатары. Ароматты альдегидтер және кетондар. Ароматты қышқылдар. Ароматты аминдер. Ароматты диазо және азоқұрылымдар. Бензол сақиналары конденсацияланбаған көп ядролы ароматты көмірсутектер. Бензол сақиналарымен конденсацияланған көп ядролы аром көмірсутектер. Гетероциклді қосылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ағылшын тілі C2
    Несиелер: 5

    С2 деңгейі тіл тасымалдаушысының деңгейіне сәйкес келеді. Ол эмоциялар мен пікірлерді білдіру нюанстарын ескере отырып, кез келген тақырыпта кез келген түрдегі мәтіндерді оқуға және жазуға, сондай-ақ кез келген академиялық немесе кәсіби пікірталасқа белсенді қатысуға мүмкіндік береді. CEFR ресми нұсқауларына сәйкес, C2 деңгейінде ағылшын тілін меңгерген адам: естіген немесе оқыған барлық нәрсені оңай түсіне алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биоорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: табиғи процестерге қатысатын органикалық заттардың құрылымы мен қасиеттерін талдау, олардың биологиялық функцияларын білу қабілетін қалыптастыру. Ағзаның тіршілік әрекетіндегі маңызды биологиялық қосылыстар: аминқышқылдары, ақуыздар мен пептидтер, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер. Энергетикалық алмасу. АТФ синтезінің Биоорганикалық химияны зерттеу объектілері. Биоорганикалық қосылыстардың функционалдық топтары мен гомологтары. Биополимерлер және олардың құрылымдық компоненттері. Төмен молекулалы биорегуляторлар. Биоорганикалық реакциялардың түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Органикалық химия 2
    Несиелер: 5

    Циклдік қатардың органикалық қосылыстарының негізгі кластары бойынша білім жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ органикалық циклдік қосылыстардың құрылымын, қасиеттері мен синтездеу әдістерін талдаудың заманауи әдісімен оқыту. Гетероциклді қосылыстар. Жіктелуі. Номенклатура. Алтымүшелі гетероциклдер. Негізгі қасиеттері. Электрофильді және нуклеофильді реагенттермен реакциялар. Бір гетероатомды бесмүшелі гетероциклдер. Қышқылдық және негіздік қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Күрделілігі жоғары химия есептері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді күрделілігі жоғары химия бойынша есептер шығаруда әдістемелік тәсілдерді оқыту. Бейорганикалық, органикалық, аналитикалық, физикалық химия курстары бойынша теориялық білімді тереңдетуге, типтік және күрделі химиялық есептерді шығарудың негізгі әдістері мен математикалық тәсілдерін игеруге, шығармашылық ойлауды дамытуға, белсенді педагогикалық іс-әрекет үшін практикалық дағдысын қалыптастырады. Күрделілігі әр түрлі дәрежедегі тапсырмалар. Газдарға арналған күрделі есептерді шешу алгоритмі. Формулаларға сәйкес күрделі есептерді шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биологиялық белсенді заттардың химиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: биологиялық белсенді заттар химиясының заманауи негіздері туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде студенттер биологиялық белсенді заттар химиясының даму перспективалары, сондай-ақ препараттардың адам ағзасына зиянды әсері туралы біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Оқушылардың ғылыми іс - әрекетін ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Ғылыми зерттеу әдістемесі. Зерттеу бағытын таңдау. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау және ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Ғылыми таным мен шығармашылықтың әдістемелік негіздері. Ғылыми зерттеудің жалпы құрылымы. Ғылыми деректерді іздеу, жинау және өңдеу. Тәжірибелік зерттеу. Тәжірибелік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепгі химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің жалпы орта білім беретін оқу орындарында химияны оқыту кезінде оқу-тәрбие процесінде химиялық эксперимент дайындау және жүргізу техникасы мен әдістемесін Құзыретті меңгеруін және қолдануын қалыптастыру. Мектептегі химиялық эксперименттің ерекшеліктері. Тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Мектептегі химиялық эксперименттің жіктелуі. Демонстрациялық тәжірибелердің дидактикалық әсері. Мектептегі химиялық экспериментке қойылатын талаптар. Мектептегі Химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: педагогикалық менеджменттің ғылыми-әдіснамалық негіздерін меңгеру. Мектепішілік басқару. Мектептегі менеджменттің заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық менеджменттің функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Басшылық стилі. Басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті. Маркетинг. Білім беру ұйымының бәсекелестік қабілеті. Сабақ жүргізуді есепке алудың электрондық журналы, сабақтарды автоматты түрде бөлу, толтырылған құжаттар мен есептер оқытушылар мен оқушылардың қатысуын бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Нанохимия негіздері
    Несиелер: 4

    "Нанохимия негіздері" оқу пәнін игерудің мақсаты студенттердің табиғи ортада қалыпты функционалдық өмірді қамтамасыз ететін организмдердің өмір сүру процесін басқару үшін нанобөлшектерді, наноқұрылымдарды, наноматериалдарды, наноқұрылымдарды, наноқұрылымдарды, наноқұрылымдарды және басқаларды зерттеу үшін қолданылатын биологиялық және технологиялық әдістердің жиынтығы ретінде терминология мен нанотехнологияның бағыттарында бағдарлануға мүмкіндік беретін білім, дағды, сондай-ақ дағдыларды игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 3

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпы адамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: полимерлер химиясы мен физикасының негізгі түсініктерін, олардың құрылымы мен қасиеттерінің ерекшеліктерін білу; полимерлерді алудың негізгі тәсілдерін меңгеру. Жоғары молекулалық қосылыстардың негізгі ұғымдары. Полимерлер номенклатурасы және полимерлер түрлері. Полимерлердің қасиеттері. Конформациялық және конфигурациялық макромолекулалардың изомериясы. Полимерлік тізбектің икемді қасиеттері. Полимерлі ерітінділердің табиғаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химиялық синтез
    Несиелер: 5

    Мақсаты: химиялық синтез бойынша бакалавриат студенттерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Алифатты қатардың нуклеофильді орын басу реакциялары. Алкилгалогенидтерде нуклеофильді орынбасу. Спирттердегі гидроксил топшаның нуклеофильді орынбасуы: карбон қышқылының нуклеофильді реагенттермен реакциялары және оның туындылары. Ароматты қосылыстардың орынбасу реакциялары. Диазоқосылыстардың реакциялары. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Бейорганикалық қосылыстарды алудың зертханалық әдістері. Бейорганикалық қосылыстарды алудың типтік әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстанның химия өнеркәсібі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Химия өнеркәсібінің маңызы туралы білім беру, оның халық шаруашылығындағы рөлін түсіндіру, елдің негізгі тау-химиялық базасын анықтау. Тақырыптық карталарды талдау, салааралық байланыстардың сызбаларын құру дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру. Қазақстанның химия өнеркәсібінің маңызы мен рөлін анықтау. Қазақстанның химия өнеркәсібінің салалық құрамымен танысу. Химиялық зауыттардың орналасу факторларымен танысу. Салалардың елдегі экологиялық жағдайға әсерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химиялық технология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: химиялық технология, маңызды Химиялық өндіріс және өз технологиясында химиялық реакцияларды қолданатын басқа өндірістер туралы негізгі білім мен түсініктерді қалыптастыру. Химиялық технология. Бейорганикалық заттарды өндірістік өңдеу. Шикізат, энергия, су. Табиғатты қорғау мәселелері. Күкірт қышқылын өндіру. Азот қышқылын өндіру. Электрохимиялық және электротермиялық өндірістер. Шойын мен болат өндірісі. Отынды өңдеу. Мұнай өңдеу. Химиялық талшықтар. Полимерлер өндірісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қоршаған орта химиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді жердің әртүрлі геосфераларында жүретін химиялық процестерді зерттейтін қазіргі заманғы күрделі ғылым ретінде қоршаған орта химиясының тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру; әр түрлі жер қабықтарындағы табиғи физикалық, химиялық және биологиялық процестердің өзара байланысы және оларға адам қызметінің әсер ету сипаты туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химиядан оқу ойындарын компьютерлендіру
    Несиелер: 4

    Ақпараттық және компьютерлік технологияларды қолдана отырып, студенттерге химиядан ойын арқылы оқытуды қолдану әдісін үйрету. Химия бакалавриатында химия пәні бойынша оқу ойындарын АКТ көмегімен пайдалану дағдыларын меңгеру. Ойындардың пайда болу тарихы. Оқыту барысында ойындарды қолдану. Химиядан білім беру ойындары. Оқу ойындарының нақты мысалдары. Химиялық білім беру ойындарын компьютерлендіру. Іс жүзінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химия сабағындағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 4

    Оқу процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың формалары мен әдістерін үйрету, оқушылардың білім сапасын арттыру үшін сабақта ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін көрсету. АКТ-ны қолдану мүмкіндіктері; білім беру үдерісіне электрондық білім беру ресурстарын енгізу; электрондық білім беру ресурстарын жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға береді, дәстүрлі қоғамның мәдениеті мен дамуындағы әлеуметтік-саяси ойдың рөлі мен маңыздылығын дербес және объективті бағалайды;

  • Код ON5

    білім берудегі инновациялық және озық басқару тәжірибесін бағалау мен жалпылауда нақты әдістерін қолданады, бұл оның жеке өсуін белсендіреді және көшбасшылық қасиеттерін ынталандырады, бейнелеу өнерінің әртүрлі бағыттарына, әлемдік мәдениеттің дамуы контексіндегі өнер тарихына назар аударады, білім беруде арт-әдістерді қолданады;

  • Код ON4

    оқу процесінде оқушыларға ғылыми-зерттеу, ғылыми жоба жұмыстары жайындағы ақпаратты таратуда және сақтау, өңдеу, іздеу бойынша ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әр түрлерін қолданады, педагогикалық қызметте нормативтік құқықтық актілерді және электрондық құжаттаманы жүргізу негіздерін біледі;

  • Код ON8

    әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды негізге ала отырып, оқу-тәрбие процесіне инновацияларды енгізу әдістерін біледі, химияны оқыту ерекшелігін ескере отырып, оқытудың заманауи технологиялары мен интерактивті әдістерін жүйелеп, қолдануды біледі, химиялық эксперимент жүргізудің оңтайлы нысандары мен әдістерін таңдайды;

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияны пайдаланады;

  • Код ON6

    өмір бойы өзін-өзі басқару және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын қадағалап,толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағдарланып, денсаулық мәдениетін қалыптастырып, еңбекті қорғау талаптарын сақтауға ұмтылады, Академиялық адалдық мәдениетін сақтайды және қолдайды;

  • Код ON7

    білім алушылардың әлеуметтік, жас ерекшеліктерін, психофизикалық және жектұлғалық қабілеттерін ескере отырып, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларды оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асырады, қашықтықтан білім берудің оңтайлы нысандары мен әдістерін таңдайды; кәсіптік этика қағидаттарын сақтайды, пәндік саланының педагогикалық өлшемдердін, білім беру жүйесінің даму үрдістерін педагогикалық іс-әркетте пайдаланады;

  • Код ON9

    химиялық процестерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру және жіктеу әдістерін меңгерген, химиялық процестер ағымының ерекшеліктерін, олардың өту және ұйымдастыру деңгейлерін, химияның дамуының негізгі тұжырымдамаларын, әдістері мен перспективаларын біледі;

  • Код ON10

    химияның теориялық және эксперименттік негіздерін, химияны оқыту технологияларын, оқушылардың пәндік біліктері мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін, сондай-ақ химияға қызығушылықтарын қалыптастырудың, химия саласындағы білімді күнделікті өмірде пайдаланудың тәсілдерін, ғылыми зерттеулер және академиялық жазу әдістерін қолданады;

  • Код ON11

    химиялық зерттеулер контексінде салалық, өңірлік, ұлттық және халықаралық проблемаларды жүйелейді, тұрмыстық және оқу сипатындағы экологиялық проблемаларды анықтайды және адамдарды қорғаудың оңтайлы жолдарын, қоршаған ортаның жай-күйін жақсартудың түрлі нұсқаларын ұсынады;

  • Код ON12

    эксперимент және есептер нәтижелерін, пайдаланылатын зертханалық жабдықтың сапасын, эксперименттік зерттеу әдістерінің тиімділігін, жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша зертханалық жұмыстарды жүргізу кезіндегі қауіпсіздік шараларын, химиялық өндіріс технологиясын және маңызды бейорганикалық және органикалық заттарды синтездеудің негіздерін бағалайды;

  • Код ON13

    қазіргі заманғы тарихтың теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін, ҚР-ның қазіргі кезеңдегі мәдени дамуының негізгі тарихи оқиғаларын жүйелейді және түсіндіреді, академиялық адалдық мәдениетін түсіне және сақтай отырып, өз болашағын жоспарлайды;

Top