Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01511 Химия-Биология в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби өсу мен ұтқырлыққа қабілетті, психологиялық-педагогикалық және жаратылыстану ғылымдары саласында негізгі және кәсіби құзыреттілікке ие, сондай-ақ химия және биология мұғалімінің кәсіби қызметінде міндеттерді шеше алатын жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогикалық қызметке кіріспе
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Жалпы химия
Периодтық жүйе элементтерінің химиясы
Оқушылардың даму физиологиясы
Бейорганикалық химия
-
2 Оқу жылы
Химия бойынша есептерді шешу әдістемесі
Жоғары математика
Өсімдіктердің анатомиясы мен морфологиясы
Математика
Паразитология
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Жануарлар экологиясы
Өсімдіктер экологиясы
Омыртқасыздар зоологиясы
Аралас есептерді шешуге арналған семинар
Цитология және гистология
Құстар мен жануарлардың биологиясы
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Құқық және құқықтық реттеу негіздері
Омыртқалылар зоологиясы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Сапалық талдау
Ғылыми зерттеу әдістері
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Жасанды интеллект негіздері
Экология және тұрақты даму
Педагогика
Аналитикалық химия 1
Инклюзивті білім беру
-
3 Оқу жылы
Иммунология
Аналитикалық химия 2
Заманауи білім берудегі STEM-технология
Сандық талдау
Биологияны оқыту әдістемесі
Органикалық заттардың химиясы және физикасы
Физикалық химия
Органикалық химия 1
Заттың құрылысы
Биомониторинг және биоиндикация
Өсімдік таксономиясы
Адам анатомиясы
Химияны оқыту әдістемесі
Генетика
Өсімдіктер физиологиясы
Органикалық химия 2
Заманауи педагогикалық технологиялар
Адам және жануарлар физиологиясы
-
4 Оқу жылы
Коллоидтық химия
Эволюциялық ілім
Биохимия
Даму биологиясы
Өсімдіктер мен жануарлардың филогенезі
Элементоорганикалық қосылыстар химиясы
Химиялық технология
Биоценология
Нанокомпозиттер
Химиялық экология
Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы
Білім берудегі инновациялар
Молекулярлық биология
Химиялық зерттеулердің аспаптық әдістері
Жасушалық байланыс механизмдері
Микробиология және вирусология
«Жаратылыстану» білім беру саласының пәндерін оқытудың нормативтік-құқықтық базасы мен ерекшеліктері
Мектепте химиялық экспериментті жүргізу әдістемесі
Биологиялық жобалық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық дағдыларына ие, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша нысанда тілдік құралдарды пайдалануды жүзеге асырады, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеу үшін ғылыми әдістер мен әдістерді пайдаланады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи АИ-құралдарын қолданады.
- Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда тиімді бейімделу үшін практикалық қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағдарлана отырып, тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолданады, төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдаланады.
- Оқытудың білім беру технологияларының кең спектрін қолдана отырып және оқу-тәрбие процесінде құралдарды белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға педагогикалық қолдау көрсете отырып, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктерін және жеке дамуын білу негізінде оқыту процесін ұйымдастырады
- Химия мен биологияны оқыту әдістемесінің негіздері, сондай-ақ «Жаратылыстану» білім беру саласы пәндерін оқытудың нормативтік-құқықтық базасы мен ерекшеліктері жөніндегі теориялық білімдерін кәсіби қызметінде тиімді оқыту әдістері мен тәсілдерін таңдауға, оқу экспериментін жоспарлап жүргізуге, нәтижелерін талдап, талқылауға қолданады.
- Құбылыстар мен процестерді талдау және синтездеу үшін химия және биология саласында теориялық және практикалық білімді, іскерлікті қолданады.
- Оқу-тәрбие үдерісінде педагогикалық негіздерге, нормативтік-құқықтық талаптарға, биология мен химияны оқыту әдістемесіне, мектептегі эксперименттерді ұйымдастыру мен жүргізу, жаратылыстану бағытындағы жобалық-зерттеу қызметін жүзеге асыруға негізделе отырып, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде инновациялық технологияларды, заманауи әдіс-тәсілдерді және білім, білік, құзыреттіліктерді критериалды бағалауды қолданады.
- Оқу-тәрбие үдерісінде қолданылатын әдістемелік құралдарды педагогикалық негіздерге, химия мен биологияны оқытудың ерекшеліктеріне, мектептегі химиялық эксперименттерді жүргізу талаптарына, биологиялық жобалық зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау принциптеріне сәйкес, қойылған мақсаттар мен міндеттерді, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын және оқу бағдарламаларын ескере отырып әзірлейді және іріктейді.
- Биологиялық және химиялық зерттеулерді жобалау мен жүргізу, мектептегі химиялық эксперименттер, молекулалық және жасушалық биология, микробиология мен вирусология, эволюциялық ілім, аналитикалық және экологиялық химия, химиялық технология, зерттеудің аспаптық әдістері, жоғары молекулалық қосылыстар, даму биологиясы және биоценология салаларындағы білімге сүйене отырып, жеке жобалық қызметті, білім алушылардың жобалық қызметін және пәндік олимпиадаға дайындығын жүзеге асырады.
- Химия-биологиялық және педагогикалық бағыттағы пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдар мен кешендерді әзірлейді, жалпы, бейорганикалық, органикалық, аналитикалық және физикалық химия, зат құрылысы, элементтер химиясы, сондай-ақ ботаника, зоология, адам анатомиясы, экология, генетика, иммунология және биология мен химия ғылымдарының басқа да салаларындағы іргелі және қолданбалы білімдерге сүйене отырып, мазмұнның заманауи білім беру бағдарламалары мен педагогикалық практика талаптарына сәйкестігін қамтамасыз етеді.
- Зерттеу нәтижелерін ғылыми талдау және оларды химия және биология саласындағы практикалық қызметте пайдалану негізінде математикалық статистика әдістерін пайдалана отырып, зерттеу нәтижелерін өңдеумен әлеуметтік, ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады.
- Химия саласындағы профильдік және кешенді есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен тәсілдерді, жоғары математика білімдерін және есептерді шешу әдістемесін қолданады; оқушыларда химиялық процестерді математикалық сипаттау және есептеу әдістері арқылы талдау, модельдеу және интерпретациялау дағдыларын дамытады.