Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01511 Химия-Биология в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық дағдыларына ие, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша нысанда тілдік құралдарды пайдалануды жүзеге асырады, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеу үшін ғылыми әдістер мен әдістерді пайдаланады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи АИ-құралдарын қолданады.
  • Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда тиімді бейімделу үшін практикалық қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
  • Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағдарлана отырып, тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолданады, төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдаланады.
  • Оқытудың білім беру технологияларының кең спектрін қолдана отырып және оқу-тәрбие процесінде құралдарды белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға педагогикалық қолдау көрсете отырып, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктерін және жеке дамуын білу негізінде оқыту процесін ұйымдастырады
  • Химия мен биологияны оқыту әдістемесінің негіздері, сондай-ақ «Жаратылыстану» білім беру саласы пәндерін оқытудың нормативтік-құқықтық базасы мен ерекшеліктері жөніндегі теориялық білімдерін кәсіби қызметінде тиімді оқыту әдістері мен тәсілдерін таңдауға, оқу экспериментін жоспарлап жүргізуге, нәтижелерін талдап, талқылауға қолданады.
  • Құбылыстар мен процестерді талдау және синтездеу үшін химия және биология саласында теориялық және практикалық білімді, іскерлікті қолданады.
  • Оқу-тәрбие үдерісінде педагогикалық негіздерге, нормативтік-құқықтық талаптарға, биология мен химияны оқыту әдістемесіне, мектептегі эксперименттерді ұйымдастыру мен жүргізу, жаратылыстану бағытындағы жобалық-зерттеу қызметін жүзеге асыруға негізделе отырып, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде инновациялық технологияларды, заманауи әдіс-тәсілдерді және білім, білік, құзыреттіліктерді критериалды бағалауды қолданады.
  • Оқу-тәрбие үдерісінде қолданылатын әдістемелік құралдарды педагогикалық негіздерге, химия мен биологияны оқытудың ерекшеліктеріне, мектептегі химиялық эксперименттерді жүргізу талаптарына, биологиялық жобалық зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау принциптеріне сәйкес, қойылған мақсаттар мен міндеттерді, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын және оқу бағдарламаларын ескере отырып әзірлейді және іріктейді.
  • Биологиялық және химиялық зерттеулерді жобалау мен жүргізу, мектептегі химиялық эксперименттер, молекулалық және жасушалық биология, микробиология мен вирусология, эволюциялық ілім, аналитикалық және экологиялық химия, химиялық технология, зерттеудің аспаптық әдістері, жоғары молекулалық қосылыстар, даму биологиясы және биоценология салаларындағы білімге сүйене отырып, жеке жобалық қызметті, білім алушылардың жобалық қызметін және пәндік олимпиадаға дайындығын жүзеге асырады.
  • Химия-биологиялық және педагогикалық бағыттағы пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдар мен кешендерді әзірлейді, жалпы, бейорганикалық, органикалық, аналитикалық және физикалық химия, зат құрылысы, элементтер химиясы, сондай-ақ ботаника, зоология, адам анатомиясы, экология, генетика, иммунология және биология мен химия ғылымдарының басқа да салаларындағы іргелі және қолданбалы білімдерге сүйене отырып, мазмұнның заманауи білім беру бағдарламалары мен педагогикалық практика талаптарына сәйкестігін қамтамасыз етеді.
  • Зерттеу нәтижелерін ғылыми талдау және оларды химия және биология саласындағы практикалық қызметте пайдалану негізінде математикалық статистика әдістерін пайдалана отырып, зерттеу нәтижелерін өңдеумен әлеуметтік, ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады.
  • Химия саласындағы профильдік және кешенді есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен тәсілдерді, жоғары математика білімдерін және есептерді шешу әдістемесін қолданады; оқушыларда химиялық процестерді математикалық сипаттау және есептеу әдістері арқылы талдау, модельдеу және интерпретациялау дағдыларын дамытады.
Top