Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01413 Дене шынықтыру және спорт-Бастапқы әскери дайындық в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Мұғалім мамандығының өзіндік ерекшелігі және оның гуманистік сипаты. Мұғалім мамандығының мәні мен ерекшелігі. Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық пәні мұғалімінің мамандығы мен шығармашылығы. Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық пәні мұғалімінің педагогикалық қызметі. Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық пәні мұғалімінің жалпы және кәсіби мәдениеті. Дш және БӘД оқытушысының педагогикалық іс-әрекет стилі және алғашқы әскери дайындық. Дш және БӘД оқытушысының кәсіби құзыреттілігі және алғашқы әскери дайындық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Саптық дайындық
    Несиелер: 3

    Дайындықты құру және басқару. Командирдің сапқа тұрғызу және сапқа тұру алдындағы міндеттері. Жеке саптық дайындық. Қарусыз саптық тәсілдер мен қозғалыстар. Әскери сәлемдесуді орындау, істен шығу. Бастыққа жақындау және одан кету. Жеке құрамның жаяу тәртіппен іс-қимылы. Жаяу тәртіппен іс-қимыл жасау кезінде ұрыста бөлімшелер жеке құрамының қозғалу тәсілдері. Ротаның, батальонның саптық байқауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әскери-спорттық ойындар
    Несиелер: 3

    Тіршілік қауіпсіздігі негіздері, АӘД сабақтарында және әскери-патриоттық тәрбие бағдарламасы бойынша практикалық даярлық процесінде алған білімдері мен іскерліктерін көрсету, байыту, дене шынықтыру сабақтарында және спортпен шұғылдану кезінде алған физикалық шынығуын көрсету. Салауатты өмір салтын насихаттау және дамыту, әскери-қолданбалы спорт түрлерімен айналысу. Оқушыларды ұжымшылдық, серіктестік, достық, жауапкершілік және өзара көмек сезімін тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде ФКС мұғалімінің педагогикалық шеберлігінің мәні. ФКС педагогтарының педагогикалық шеберлігінің психологиялық-педагогикалық мазмұны. ФКС мұғалімінің сөзі кәсіби өзара әрекеттесудің негізгі құралы ретінде. ФКС мұғалімінің педагогикалық әдептілігі мен шеберлігі. Педагогикалық техника ФКС мұғалімінің мінез-құлқын ұйымдастыру нысаны ретінде.ФКС мұғалімінің заманауи сабақты ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасы. Тәрбиешінің шеберлігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаппай қырып-жою қаруы
    Несиелер: 6

    Жаппай қырып-жою қаруының түрлері: ядролық, химиялық, биологиялық қару, Жаңа физикалық қағидаттардағы қару. Биологиялық қару туралы Конвенция. ОМП-ның табиғи ортаға және оның биологиялық әртүрлілігіне апатты әсері. ОМП-ның барлық түрлерін қолдану ерекшеліктері: жан-жақты зақымдайтын әсер, ұзақ әсер ету факторлары және олардың таралуы, адамдарда психотравматикалық салдардың ұзақтығы, экологиялық және генетикалық салдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Атыс дайындығы
    Несиелер: 6

    Атыс даярлығының пәні, міндеттері және ұйымдық-құқықтық негіздері. Қару мен оқ-дәрілерді қолдану кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Ішкі және сыртқы баллистиканың негізгі ережелері. Спорттық және жауынгерлік қарудың жіктелуі. Атыстарды ұйымдастыру және өткізу, қару мен оқ-дәрілерді есепке алу, сақтау және тасымалдау. Атыс қаруын иеленуге үйрету әдістемесі. Қазіргі заманғы атыс қаруы мен гранатометтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әскери-инженерлік дайындық, әскери топография, басқару және байланыс
    Несиелер: 4

    Әскерлер алып жатқан аудандардың фортификациялық жабдықтары. Камуфляжды бояу. Инженерлік бөгеттердің құрылысы: мина-жарылғыш және жарылмайтын бөгеттер. Жерді бағалау әдістері мен құралдары. Әскерлердің жауынгерлік қызметін қамтамасыз ету үшін далалық өлшеулер. Командирлердің жұмыс карталарын жүргізу. Бөлімшелердің жауынгерлік дайындығы. Басқаруға қойылатын талаптар. Әскерлерді басқару тәртібі, тетігі. Байланыс әскерлері. Байланыс құралдары. Радиобайланыс құралдарының жалпы сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемнің жетекші елдерінің қару-жарағы мен әскери техникасы
    Несиелер: 4

    Әскери жабдықтарды үйрену және пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Қарулы Күштердің жауынгерлік дайындығы. Жеке оқыту, жарғылық оқу — жаттығулар, қарауылдық қызмет, атыс, тактикалық оқу-жаттығулар, далалық инженерлік Іс, оқу маневрлері-осының барлығы, әрқайсысы өзінше, әскерлерді әр түрлі қатынастарда дамыта отырып, олардың жауынгерлік даярлығына және жауынгерлік әзірлігін арттыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әскери педагогика және психология негіздері
    Несиелер: 5

    Әскери педагогика мен психологияның жалпы мәселелері. Қазақстандағы әскери білім беру жүйесі және оның даму перспективалары. Әскери қызмет жағдайындағы психикалық процестер мен жай-күйлер. Жауынгер тұлғасының психологиясы. Әскери ұжымның психологиясы. Әскерлердің жауынгерлік қызметін моральдық-психологиялық қамтамасыз ету. Әскери-педагогикалық процестің ерекшеліктері және оның негізгі құрылымдық элементтері. Әскери дидактика. Әскери қызметшілер мен әскери ұжымдарды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене шынықтыру және спорттағы этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру және спорттағы этнопедагогиканың әдіснамалық негіздері. FKS-тегі Этнопедагогика педагогика ғылымының ажырамас бөлігі ретінде. ҚР халықтарының ұлттық дене шынықтыру-спорттық салт-дәстүрлері дене тәрбиесінің негізі ретінде. Этникалық топтардың өзіндік ерекшелігін сақтау және беру. Алынған білімді оқу-жаттығу процесінде қолдану. ФКС педагогтарының кәсіби қызметіндегі этнопедагогикалық білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ халқының дене шынықтыру-педагогикалық мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының дене шынықтыру-спорт мұрасының мәні мен ерекшелігі. Дене тәрбиесіндегі қазақ халқының дене шынықтыру-спорт мұрасының орны. Қазақстанның ағартушыларының, белгілі педагогтары мен қоғам қайраткерлерінің көзқарастарындағы дене тәрбиесі. Қазақтың салт-дәстүрлері мен ұлттық ойындары дене тәрбиесінің құралы ретінде. Кәсіби қызметтегі қазақ халқының дене шынықтыру-спорттық салт-дәстүрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене жаттығулары мен спорттық морфология биомеханикасы
    Несиелер: 4

    Биомеханика-тірі жүйелердегі механикалық қозғалыс заңдылықтары туралы ғылым. Адамның қозғалыс әрекеттерінің биомеханикасын зерттеудегі нақты міндеттер мен оларды шешу жолдары. Биомеханикалық әдістер арқылы спортшылардың техникалық шеберлігін жоспарлау және жетілдіру. Жоғары өнімділікпен қозғалыстарды қалыптастырудың негізгі әдістері, құралдары және биомеханикалық технологиялары. Биомеханикалық зерттеу әдістері. Адам қозғалысын қамтамасыз ететін биомеханикалық жүйелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Спорттық биомеханика
    Несиелер: 4

    Қозғалтқыш аппаратының құрылымы мен функциялары теориясы. Тірек-қимыл аппаратының биомеханикасы. Аударма және айналмалы қозғалыстардың динамикалық сипаттамалары. Қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі күштер. Биологиялық тіндердің биомеханикалық қасиеттері. Қозғалыс әрекетін игерудің биомеханикалық заңдылықтары. Басқару қозғалыстарының құрылымдық мүмкіндіктері. Қозғалыстардың орталық реттелуі. Адамның қозғалтқыш аппараты, байланыстардың байланысы және еркіндік дәрежесі. Биомеханикалық зерттеу әдістері. Қозғалыс сапасының биомеханикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене шынықтыру және таңдамалы спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Таңдамалы спорт түріндегі дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі ғылым және оқу пәні ретінде. Таңдамалы спорттың қоғам өміріндегі маңызы, рөлі және орны. Таңдамалы спорт түрін болжау. Спорттық жаттығудың сипаттамасы мен заңдылықтары. Дене жаттығуларын қолдана отырып сабақтарды өткізу әдістемесі. Балалар мен жасөспірімдердің дене шынықтыру белсенділігі мен салауатты өмір салты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Спорт медицинасы
    Несиелер: 5

    Спорттық медицинаға" кіріспе. Спорттық медицинаның мақсаттары, міндеттері және мазмұны. Спортшылар ағзасының функционалдық жағдайы. Дәрігерлік бақылау. Спорттағы Патология. Спортта медициналық құралдарды пайдалану. Емдік дене шынықтыру құралдары мен әдістері. Спорттық жарақаттар, кейбір аурулар және спортшыларды сауықтыру құралы ретінде жаттығу терапиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Гимнастика және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесі жүйесіндегі гимнастика. Гимнастиканың түрлері мен құралдары. Гимнастика мен гимнастикалық жаттығулардың жіктелуі. Гимнастикадағы спорттық жаттығуды басқару құралдары мен әдістері. Гимнастикалық жаттығуларды оқыту техникасы мен әдістемесі. Мектепте гимнастика сабақтарын өткізу әдістемесі. Гимнастикалық алаңдар және олардың жабдықтары. Жарыстар мен бұқаралық гимнастикалық қойылымдарды дайындау және өткізу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әскери бөлімшеде әлеуметтік-құқықтық және тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу
    Несиелер: 4

    Мектептегі тәрбие жұмысы, оның әдіснамасы туралы білімді қалыптастыру. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Мотивтер, оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Аэробика және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Аэробиканың негізгі ұғымдарының мазмұны. Осы спорт түріндегі аэробика мен жаттығулардың жіктелуі. Аэробика жаттығуларын оқыту техникасы мен әдістемесі. Аэробиканың білім беру және дамыту түрлері. Аэробика құралдары. Аэробика сабақтарын ұйымдастыру және әдістемесі. Аэробика сабақтарында жарақаттанудың алдын алу. Аэробикадағы спорттық жаттығуды басқару құралдары мен әдістері. Аэробикада жарыстарды дайындау және өткізу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әскерге шақыру жасына дейінгі жастардың дене шынықтыру дайындығының негіздері: Жалпы және арнайы дайындық
    Несиелер: 4

    Әскерге шақыру жасына дейінгі жастарға сипаттама. Арнайы дене шынықтыру. Әскерге шақыруға дейінгі дайындық-әскери қызметке жастардың дене даярлығының құрамдас бөлігі. Приззаға дейінгі жастағы жастардың дене шынықтыру дайындығының мазмұны: балалардың денсаулығын сақтау, балалар ағзасының барлық жүйелерін нығайту, психофизикалық даму, ерік-жігер қасиеттерін, еңбек, ұжымдық және әлеуметтік дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әскери-спорттық медицина
    Несиелер: 5

    Әскери-қолданбалы спорт түрлері бойынша жарыстарды медициналық-санитарлық қамтамасыз ету. Жалпы патология негіздері. Физикалық даму. Әскери спортшылардың жүйке, сенсорлық және эндокриндік, тыныс алу, жүрек-тамыр, ас қорыту, шығару жүйелері мен қанының функционалды жағдайына сипаттама, зерттеу әдістері. Әскери қызметшілердің әскери-қолданбалы спорт түрлерімен айналысу кезінде жиі кездесетін аурулары мен жарақаттары, медициналық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Спорттық метрология
    Несиелер: 5

    Спорттық метрологияның пәні мен міндеттері. Спорттағы өлшеу және бақылау саласындағы білім, білік және дағды жүйесі. Спортшының жағдайын, жүктемелерін, спорттық нәтижелерін және жарыстардағы спортшының мінез-құлқын бақылау. Бақылаудың осы бағыттарының әрқайсысында алынған деректерді салыстыру, оларды бағалау және талдау. Спорттық өлшемдердің сипаттамасы. Физикалық шамаларды өлшеу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бейімделген дене шынықтыру
    Несиелер: 5

    Адаптивті дене шынықтырудың басым міндеттері, оның денсаулық жағдайындағы ауытқулары бар адамдар мен мүгедектерді оңалтудағы және әлеуметтік интеграциялаудағы рөлі, орны. Адаптивті дене шынықтыру интегративті ғылым ретінде. Адаптивті дене шынықтырудың негізгі компоненттері. Ақыл-есі кем оқушылардың психофизикалық қабілеттері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың қабілеттерін дамыту, жұмысты жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастапқы әскери және технологиялық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Оқушыларды әскери тәртіптің негіздерімен, оның мәні мен маңыздылығымен таныстыру. Оның басты назары студенттерді патриотизм рухында және Отанды қорғауға дайындықта тәрбиелеуге бағытталған. Бұл тәртіп білім алушыларға әскери іс негіздері және төтенше жағдайларда адам өмірінің қауіпсіздігі бойынша білім ала отырып, әскери қызмет дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. "Бастапқы әскери және технологиялық дайындық"пәнін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
    Несиелер: 5

    Әскери-патриоттық тәрбие негіздері: Мақсаты мен міндеттері. Әскери-патриоттық тәрбиенің даму кезеңдері. ҚР Әскери-патриоттық тәрбие саласындағы саясат. Мектептегі әскери-патриоттық тәрбие жүйесі. Әскери-патриоттық тәрбие жүйесіндегі кадет сыныптары. Әскери-патриоттық бағыттағы сыныптан тыс іс-шаралар жүйесі. Әскери-патриоттық тәрбие технологиялары. Әскери-патриоттық тәрбие: заманауи түсінік және интеграция мәселесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    "Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты оқыту әдістемесі"пәнінің құрылымы мен мазмұны. Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты оқыту әдістемесі және оны дамыту. Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты оқыту әдістемесінің міндеттері мен мазмұны. Бастапқы әскери және технологиялық дайындық мұғалімінің функциялары, пән бойынша сабақтарды өткізу нысандары мен әдістері. Оқытудың заманауи технологияларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жеңіл атлетика және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру мұғалімінде жеңіл атлетика бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Жеңіл атлетика ФКиС-тің тиімді құралы ретінде. Әр түрлі жас топтарымен жеңіл атлетикалық бағыттағы сауықтыру және спорттық іс-шаралар әдістемесі. Жеңіл атлетика процесінде адамдардың әртүрлі санаттарымен жұмыс істеу және физикалық қасиеттерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шетел тілі В -2
    Несиелер: 5

    Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің кәсіби қызметінің жаңа түрі – қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет-Білім, виртуалды Білім. Сандық гаджеттер және қашықтықтан оқытуға арналған сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен нысандары: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтықтан олимпиадалар мен жобалар, конкурстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • БӘД мұғалімінің жұмысындағы интерактивті технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқытудың интерактивті технологияларының әдіснамасы. "Оқытудың педагогикалық технологиясы"ұғымының мәні. Оқытудың белсенді әдістерін жіктеу. Белсенді оқыту принциптері. Оқытудың интерактивті технологиясының түрлері. Интерактивті оқыту технологиясының артықшылықтары. Оқытудың интерактивті формалары. Оқытудың интерактивті және пассивті формаларының айырмашылықтары. Интерактивті құралдар мен жабдықтар: сенсорлық үстелдер мен тақталар, сенсорлық бөлмелер, интерактивті ойын кешендері, инфоматтар және интерактивті тіректер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Греко-рим күресі және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Грек-рим күресінің теориялық-әдістемелік негіздері. Грек-рим күресінің дене шынықтыру және спорт жүйесіндегі рөлі мен орны. Грек-рим күресінің дене шынықтыру және спорт жүйесіндегі маңызы. Грек-рим күресінің негізгі негіздерін оқыту әдістемесі. Әртүрлі спорттық біліктілігі бар спортшылар үшін жаттығу процесін құру әдістемесі. Грек-рим күресіндегі психологиялық дайындық. Балуанның гигиенасы, қатаюы, тамақтануы және режимі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Күрес және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Спорттық күрес оқу пәні ретінде. Қазақстандағы күрес түрлерінің даму тарихы: самбо, дзюдо, грек-рим, еркін күрес. Күрес түрлеріндегі техника мен тактиканы оқыту әдістемесі. Күрес түрлеріндегі қозғалыс қасиеттері мен дене шынықтыру. Күрестің әртүрлі түрлеріндегі негізгі оқыту технологиялары. Күрес түрлерінде оқу процесін құру әдістемесі. Спорттық күрестегі оқыту әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ауыр атлетика және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ауыр атлетикадағы жалпы және арнайы дене шынықтыру. Ауыр атлетика сабақтарында қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелері. Ауыр атлетикада оқыту мен жаттығуды ұйымдастыру. Ауыр атлетика техникасының негіздері. Ауыр атлетиканы оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Ауыр атлетика бойынша жаттықтырушыны кәсіби даярлау негіздері. Ауыр атлетикада спорттық шеберлік пен коучинг дағдыларын жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Футзал және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мини-футболдың негізгі ұғымдарының мәні мен мазмұны. Теориялық дайындық. Ойын техникасын үйрету. Қозғалыс техникасы, допты соғу, допты тоқтату және жүргізу. Жеке шабуыл және қорғаныс тактикасы. Шабуыл мен қорғаудың топтық тактикасы. Шағын футболдағы балалар мен спортшылардың физикалық қасиеттерін, физикалық дайындығын дамытуды жоспарлау. Шағын футбол жарыстарын дайындау және өткізу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Футбол және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Футбол ойынын оқыту әдістемесі. Футбол ойынының ережелері. Сабақ формалары. Футбол ойнау техникасының жіктелуі.Ойын техникасын үйрету. Қақпашыны ойнау техникасы қозғалыс техникасы. Соққы беру техникасы бойынша допқа. Допты тоқтату және жүргізу техникасы. Алдау қозғалыстарының техникасы. Футбол ойынының тактикасы. Футболшылардың физикалық және психологиялық қасиеттерінің сипаттамасы. Футболдағы төрешілік әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау: пәні, міндеттері. Әдістеме-зерттеу процесі туралы ғылым. Ізденушілердің дайындық жұмыстарының кешені. Зерттеу процесін жоспарлау. Зерттеу процесін ұйымдастыру. Зерттеу процесінің логикасы. Зерттеудің құрылымдық компоненттеріне қойылатын әдіснамалық талаптар. Гипотезаның ғылыми зерттеулердегі рөлі. Зерттеу әдістері және олардың жалпы сипаттамасы. Зерттеудің жетекші идеясы. Ғылыми зерттеу қолжазбасы бойынша жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ұлттық спорт түрлері және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ұлттық спорт түрлерінің пайда болу тарихы мен даму үрдістері. Ұлттық спорт түрлерінен жаттығуларды оқыту әдістемесі. Ұлттық спорт түрлерінің техникасы мен тактикасын оқыту әдістемесі. Ұлттық спорт түрлері бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу. Ұлттық спорт түрлері бойынша сабақтардың тиімділігін талдау. Оқу процесін құру әдістемесі. Ұлттық спорт түрлері бойынша жарыстар ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Фитнес-қызмет саласындағы менеджмент
    Несиелер: 4

    Фитнес қызметтерін басқару теориясы мен практикасы. Әртүрлі деңгейдегі және сипаттағы қазіргі заманғы нормативтік-құқықтық, ұйымдастырушылық-басқарушылық, экономикалық құжаттарды пайдалана отырып, фитнес-қызметтер саласындағы басқарушылық және экономикалық проблемалар спектрі. Зерттеу нәтижелерін талдау. Фитнес-қызметтердің нұсқаушылар құрамының жұмысын бағалауды ұйымдастыру және өткізу. Фитнес қызметтері саласындағы жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери-педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару және басқару туралы жалпы ақпарат. Әскери-педагогикалық менеджмент: мәні мен ерекшелігі. Әскери-педагогикалық менеджменттің мақсаты. Әскери университеттегі әскери-педагогикалық менеджменттің негізгі міндеті. Теориялық негіздері басқарудың технологиялық, әлеуметтік-психологиялық деңгейі. Әскери-педагогикалық менежменттің ерекшеліктері. Әскери-педагогикалық білім беруді Стратегиялық, ағымдағы және перспективалық жоспарлау. Әскери-педагогикалық менеджменттің функциялары. Басқарудың принциптері мен әдістері. Әскери университетте педагогикалық менеджментті ұйымдастыру технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастапқы әскери дайындық негіздері
    Несиелер: 6

    "Бастапқы әскери дайындық негіздері" курсы әскери-педагогикалық цикл пәндерінің ішінде студенттерді жалпы білім беретін мектептердегі АӘД мұғалімінің кәсіби қызметіне дайындаудағы негізгі курстардың бірі болып табылады және студенттердің оқыту теориясы мен әдістемесін зерделеуді, олардың практикалық дағдылары бар теориялық білімді меңгеруін және дербес педагогикалық жұмыс үшін көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери - дене даярлығын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Әскери-дене даярлығын және спорттық-бұқаралық жұмысты ұйымдастырудың нысандары мен әдістері. Әскери-дене шынықтыру даярлығының іс-шаралары жалпы білім беретін мектептің оқу-тәрбие процесі барысында, дене жаттығуы, оқушылармен спорттық-бұқаралық жұмыс кезінде, сондай-ақ өз бетінше жаттығулар барысында жаттығудың әртүрлі тәсілдерін пайдалана отырып және дене жүктемесін мөлшерлеу арқылы жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Волейбол және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Волейбол ойынын оқыту әдістемесінің негіздері. Сабақ формалары. Волейбол ойынының ережелері. Волейбол ойынының техникасы мен тактикасын оқыту. Волейболдағы шабуыл және қорғаныс тактикасы. Волейбол ойнау техникасын бағдарламалаған оқыту әдістемесі. Топтық және командалық іс-қимылдарды оқытудың әдістемелік тәсілдері. Волейбол жарыстарын ұйымдастырудың құралдары мен әдістері. Волейболдағы жарыстарға төрешілік ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жағажай волейболы
    Несиелер: 3

    Жағажай волейболының сипаттамасы. Ойынды оқыту әдістемесінің негіздері. Жағажай волейболындағы жалпы және арнайы дене шынықтыру. Ойынның техникалық және тактикалық әдістерін оқыту әдістемесі. Жағажай волейболын ойнауға қажетті құрылымдар мен жабдықтар. Жағажай волейболы сабақтары барысында оқу жабдықтарын, жаттығу құрылғылары мен арнайы аппаратураны ұтымды пайдалану. Жағажай волейболында жарыстарды ұйымдастыру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Таным әдістері зерттеу құралы ретінде. Ғылыми зерттеу әдістері. Педагогикалық зерттеу әдістерінің жіктелуі. Зерттеу әдістерін таңдау принциптері. Зерттеу әдістерінің жалпы сипаттамасы. Ғылыми танымның жалпы және арнайы әдістері. Зерттеудің теориялық әдістері. Зерттеудің тарихи-педагогикалық әдістері. Эмпирикалық зерттеу әдістері. Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жалпылау. Зерттеудің ғылымаралық әдістері және оларды ФКС-да қолданудың негізділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау
    Несиелер: 12

    Дипломдық жұмыс (жоба) — соңғы, бітіру курстарында орындалатын бітіруші біліктілік жұмысының бір түрі. Дипломдық жобаны (жұмысты) дайындау және алдыңғы практика оқудың қорытынды кезеңі ретінде студенттің кәсіби салада өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыруға жауап береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON5

    дене шынықтыру, спорт және әскери техниканың жетістіктеріне негізделген тұтас педагогикалық процесті жаңа аппараттық және бағдарламалық құралдарды қолдана отырып, сандық және әртүрлі ақпараттық ресурстардың мүмкіндіктерін модельдейді;

  • Код ON2

    қазіргі ғылымның философиялық, әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық аспектілерін, сондай-ақ дене шынықтыру әлеуетін және әскери-патриоттық тәрбиенің негіздерін пайдалана отырып, академиялық адалдық мәдениетін түсініп, сақтай отырып, тиімді мәдениетаралық коммуникация техникасын бейімдейді;

  • Код ON3

    дене шынықтыру және спорт (спорт түрлері бойынша) саласындағы әскери-инженерлік, әскери-техникалық даярлықты және шығармашылық жұмысты модельдейді және оқушылардың жеке ерекшеліктеріне қарай әскери жабдықты зерделеу және пайдалану дағдыларын қалыптастырады;

  • Код ON7

    жалпы білім беретін мектеп жағдайында әскери педагогика мен психология бойынша білімді зерделейді және қолданады, зерттеудің қолданбалы әдістерін пайдаланады, Бастапқы әскери даярлықты оқытуда практикалық міндеттерді шешу үшін ғылыми зерттеуді, бағдарламалауды және қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды жобалайды

  • Код ON8

    дене шынықтыру және бастапқы әскери білім беру мен әскери-патриоттық тәрбиенің формалды және формалды емес біртұтас педагогикалық процесін құрастырады;

  • Код ON1

    дене шынықтыру және әскери білімге болашақ мамандардың жаңа тарихи санасын қалыптастырудағы спорттық және әскери саясаттың басымдықтарын енгізе отырып, тарихи-саяси сипаттағы қазіргі заманғы процестерді сыныптайды

  • Код ON6

    дене шынықтыру және бастапқы әскери білім беруді жетілдіру мақсатында дене тәрбиесі, алғашқы әскери дайындық, кәсіпкерлік, көшбасшылық, тіршілік қауіпсіздігі және салауатты өмір салты, экология және тұрақты даму, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері бойынша материалдарды пайдаланады;

  • Код ON4

    мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде дене шынықтыру және әскери-технологиялық білім беруді дамытудың проблемалары мен перспективалары бойынша өз пікірін ұсынады және дәлелдейді, зерттеу қызметінің және академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді

  • Код ON9

    Менеджмент, білім алушылардың спорттық және әскери жетістіктерін өлшеу технологиясы, дене шынықтыру-спорттық және әскери пәндерді оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі, цифрлық мәдениет, инклюзивті білім беру негізінде дене шынықтыру-спорттық және әскери білім беру шеңберінде педагогикалық процесті басқарады, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген;

  • Код ON10

    медициналық-биологиялық цикл және бейімделген дене шынықтыру пәндерін оқу кезінде алған білімдері мен құзыреттерін дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық бойынша мектеп оқушыларымен сабақтар ұйымдастыру мен өткізуде пайдаланады;

  • Код ON11

    атыс және саптық даярлық, сондай-ақ жаппай қырып-жою қаруының түрлері: ядролық, химиялық, биологиялық қару, Жаңа физикалық қағидаттардағы қару бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі бойынша білімді пайдаланады.

  • Код ON12

    педагогтың кәсіби қызметін этномәдени ерекшеліктерді, ұлттық тәрбие мен азаматты қалыптастыру принциптерін ескере отырып, Абайдың гуманистік ілімімен, дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық бағыттары бойынша ұйымдастыру тәсілдеріне ие.

Top