Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01504 Физика в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты анықтауыштар теориясы, матрицалық талдау, сызықты теңдеулер жүйесін шешу әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Жиындар теориясының элементтері. Сызықты теңдеулер жүйесі. Анықтауыштар. Кешенді сандар. Векторлардың скаляр, векторлық және аралас көбейтіндісі және олардың қосымшалары. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықтағы екінші ретті қисықтар. Кеңістіктегі беттер мен сызықтардың теңдеулері. Екінші ретті беттер және олардың канондық теңдеулері. Болашақ ғылыми жұмыс процесінде одан әрі қолдану үшін сызықтық алгебра математикалық аппаратын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерге Ностаның жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін және балалар денесінің дамуын беру; балалар денесінің құрылымы мен функцияларын ескере отырып, сараланған тәсілге үйрету; студенттерге оқу процесін ұйымдастырудың физиологиялық және гигиеналық негіздерін, студенттердің еңбек және демалу режимін үйрету, олардың жетекшілігімен Болашақ педагогикалық іс-әрекетте әр оқушы Гигиена мен медицина саласындағы минималды білімді игеріп, денесін біліп, оны қалай дұрыс ұстау керектігін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің молекулалық физиканың түсініктері, заңдары және әдістері туралы түсініктерін, тәжірибелік есептер және эксперименталды жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Газдардың молекулалық-кинетикалық теориясы. Максвелл және Больцманның таралуы. Термодинамиканың басталуы. Тасымалдау процестері. Нақты газдар. Фазалық түрленулер. Карно Теоремасы. Затты тасымалдау процестерінің физикалық мәні. Бақыланатын процестерді, фактілер мен физикалық құбылыстарды талдау және синтездеу кезінде математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    "Математикалық талдау" пәнін игерудің мақсаты болашақ мамандардың физикалық құбылыстар мен процестерді талдау кезінде математикалық аппаратты және математикалық әдістерді қолдана білуін қалыптастыру болып табылады. Сандық тізбектің шегі. Функцияның шегі, үздіксіздігі, бірқалыпты үздіксіздігі. Дифференциалдық есептеу негіздері. Интегралдаудың негізгі әдістері. Белгілі интеграл және оның физикалық қосымшалары. Қолдану меншіксіз интегралдар. Көп айнымалылардың функциялары. Еселік интегралдар. физикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты дифференциалдық теңдеулер типтерімен танысу. Дифференциалдық теңдеулерге әкелетін есептер. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Бастапқы есептің өмір сүру теоремасы және шешу бірліктері. Дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты қарапайым дифференциалдық теңдеулердің жалпы теориясы. Сызықты қарапайым дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты дифференциалдық теңдеулер және тұрақты коэффициентті жүйелер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 5

    "Электр және магнетизм" пәнінің мақсаты - бұл табиғаттағы өзара әрекеттесудің электромагниттік түрімен, электр зарядымен және оның қасиеттерімен, зарядтың негізгі қасиеттерімен, Электростатика заңдарымен және негізгі теоремалармен, заряд потенциалының түсінігімен, заряд жүйесінің түсінігімен, өткізгіштердегі және диэлектриктердегі зарядтың жүріс-тұрысымен, қозғалыстағы зарядтың өрісімен, электромагниттік индукция құбылысымен және электромагниттік өрістің құбылысымен танысу. бақыланатын процестер мен физикалық құбылыстарды талдау және синтездеу кезінде математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Классикалық механика
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - Оқушыларды қоршаған орта туралы негізгі ғылыми ұғымдармен таныстыру, классикалық механика заңдарының негізгі түсініктері мен тұжырымдары туралы түсінік беру; физикалық және математикалық білім жүйесіндегі классикалық механиканың орнын анықтау; классикалық, аналитикалық, статистикалық және релятивистік механиканың элементтерімен таныстыру; классикалық механиканың табиғат құбылыстарымен және қазіргі заманғы технологиялармен байланысын талдау; Математикалық физика және есептеу математикасы әдістерімен механикалық құбылыстарды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оптика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - бұл ғылым мен техниканың әр түрлі салаларында кең ауқымды міндеттерді шешу үшін оптикалық заңдарды қолдану бойынша теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар оптикалық құбылыстар физикасын бақылау, практикалық тәжірибе мен экспериментті жинақтау ретінде ұсыну. Оптиканың негізгі принциптері мен заңдарын және олардың математикалық өрнегін беру; оны негізгі оптикалық құбылыстармен, оларды бақылау және Эксперименталды зерттеу әдістерімен, физикалық шамаларды дәл өлшеудің негізгі әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Физикалық есептерді шығару практикумы 1
    Несиелер: 4

    Студенттердің физиканың Механика және Молекулалық физика бөлімдері бойынша теориялық білімдерін, іскерліктерін және міндеттерді шешу дағдыларын зерделеу, сондай-ақ білім алушыларда міндеттерді шешу кезінде ғылыми ойлау стилін қалыптастыру. «Физикалық есептерді шығару практикумы» пәнінің негізгі міндеттері білім алушыларда білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттермен қатар пәндер бойынша оқыту нәтижелерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психология
    Несиелер: 3

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Атом, атом ядросының және қатты дененің физикасы
    Несиелер: 5

    Атомның физикалық теориясын физикалық құбылыстар мен шамалар арасындағы байланыс ретінде тиісті математикалық деңгейде көрсетілген байқау, практикалық тәжірибе мен эксперименттің жалпылауы ретінде ұсыну. Студенттерде маманның өндірістік, ғылыми-зерттеу және жобалық қызметі үшін қажетті ядролық физика саласындағы түсініктерді қалыптастыру. Микромирдің негізгі заңдары мен құбылыстары; ядролық-физикалық зерттеулердің негізгі әдістері;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Электродинамика
    Несиелер: 5

    "Электродинамика" пәнін оқу мақсаты электрмагниттік өріс теориясының негізгі ұғымдарын, заңдары мен модельдерін оқып үйрену, электродинамика есептерін шешу дағдыларын меңгеру болып табылады. Зарядтау тығыздығы және ток тығыздығы. Магнит өрісінің индукциясы. Лоренц Күші. Өріс суперпозициясы принципі. Электромагниттік индукция. Максвелл Теңдеулері. Магнит өрісінің теңдеуі. Электромагниттік потенциалдар. Потенциалдардың калибрлеу инварианттылығы. Пуассон Теңдеулері. Лаплас Теңдеулері. Максвелловский тензор натяжений (кернеу). Умов-Пойтинг Векторы. Мультипольді ыдырау. Заряд жүйесінің электрлік дипольді моменті. Векторлық потенциал. Энергия тығыздығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту барысында: орта мектептің физика курсының теориялық негіздері мен мазмұнының құрылымы, олардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру мақсатында физикадан сабақтарды дайындау және өткізу әдістемесі; физикадан оқу және қосымша сабақтар, оларды жоспарлау, физика сабақтарын өткізуге арналған құралдар, физиканы оқытуға инновациялық технологияларды енгізу қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физика тарихы
    Несиелер: 4

    физикалық ғылымның пайда болуы мен даму тарихы, адам өмірінде белгілі бір орынды иеленетін және белгілі бір рөл атқаратын әлеуметтік құбылыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кванттық механика
    Несиелер: 5

    "Кванттық механика" курсының мақсаты-білім алушылардың микромирдегі кванттық процестер физикасының заңдылықтары мен негізгі принциптерін меңгеруі, атомдық, ядролық және молекулалық сипаттамадағы кванттық жүйелердің негізгі физикалық қасиеттерін оқып үйрену. Толқындық функция. Суперпозиция принципі. Кванттау ережелері. Физикалық шамалар операторлары. Меншікті функциялар және операторлардың меншікті мәндері. Кванттық механиканың динамикалық теңдеулері. Шредингер Теңдеулері. Кванттық механикада сақталу заңы. Кванттық механикадағы жақындау әдістері. Бақыланатын процестерді, фактілер мен физикалық құбылыстарды талдау және синтездеу кезінде математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Астрономия
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттерге Күн жүйесі және оның құрылысы туралы; Уақытты есептеу жүйесі туралы; аспан денелерінің қозғалысы ерекшеліктері туралы; Астрометрия, теориялық, астрономия, аспан механикасы, жұлдызды астрономия, космогония және космология туралы негізгі мәліметтер беру. Аспан денелерінің қозғалыс заңдары және есептің инерциялық жүйесі анықталады. Астрономиялық бақылау және жұлдызды аспан бойынша жергілікті жерде бағдарлау дағдыларын меңгерген. Күн жүйесінің шығу тегі мен эволюциясы туралы қазіргі заманғы түсініктерді көрсету қабілеті мен дайындығын көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 3

    Оқытудың мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа түрі - қашықтан оқытуды ұйымдастыру және іске асыруға қажетті студенеттердің құзырлылығын қалыптастыру.Қашықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет – білім, виртуалды білім. Қашықтан оқытуға арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. Қашықтан оқытудың түрлері мен формалары: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Физикалық есептерді шығару практикумы 2
    Несиелер: 4

    Студенттердің физиканың Электр және магнетизм, Оптика, Атом, ядро және қатты дене физикасы бөлімдері бойынша теориялық білімдерін, іскерліктерін және міндеттерді шешу дағдыларын зерделеу, сондай-ақ білім алушыларда міндеттерді шешу кезінде ғылыми ойлау стилін қалыптастыру. «Физикалық есептерді шығару практикумы» пәнінің негізгі міндеттері білім алушыларда білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттермен қатар пәндер бойынша оқыту нәтижелерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламаларды орындау. Шет тілінде өз пікірін түсіндіре және қорғай отырып, таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Шет тіліндегі өзекті мәселе бойынша барлық "иә" және "қарсы" дәлелдерді айту. Озық шет тілінде ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып, эссе, баяндамалар, хаттар жазу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 3

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: педагогикалық менеджменттің ғылыми-әдіснамалық негіздерін меңгеру. Мазмұны: Мектепішілік басқару. Мектептегі менеджменттің заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық менеджменттің функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Басшылық стилі. Басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті. Маркетинг. Білім беру ұйымының бәсекелестік қабілеті. Электрондық журнал.Қалыптасатын құзыреттіліктер: пәндік мамандану саласында педагогикалық шеберлік пен зерттеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектеп экспериментінің техникасы
    Несиелер: 5

    Мектеп физикалық эксперимент теориясы мен практикасын зерттеу. Пәннің мазмұны: эксперимент түрлері туралы білімді жүйелеу, эксперименттің әдістемесі мен әдіснамасы (олардың айырмашылығы мен өзара байланысы); Студенттердің танымдық белсенділігін дамыту үшін физикалық эксперимент мүмкіндіктерін ашу; Эксперименттің әдістері мен әдістерін жасау және меңгеру бойынша студенттердің дағдыларын қалыптастыру; Оқу экспериментінде жаңа технологияларды қолданумен мектеп физикасы экспериментінің технологиялары мен әдістерін дамыту перспективаларын білу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпы адамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физиканы оқытудағы инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Инновациялық педагогикалық технологиялар және объективті қажеттілік ретінде физиканы оқыту әдістемесі. Физиканы оқыту технологиясын жіктеу. Физиканы оқытудың технологиялары мен әдістерін енгізудің жалпыланған механизмі. Физиканы оқыту жүйесін жобалаудың әдістемелік ерекшеліктері. Оқу үрдісінде мұғалімдер мен студенттердің қызметін жобалаудың негізгі технологиялық процедуралары. Педагогикалық технологиялар: тұжырымдама және типология. Түсіндірмелі иллюстрациялық технологиялар және физиканы оқытудың белсенді әдістері. Студенттерге бағдарланған физиканы оқыту технологиясын қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім беру робототехникасы және мехатроника
    Несиелер: 3

    Робототехникалық жүйелердің негізін құрайтын техникалық элементтер мен құрылғылар. Роботтарға арналған приводтарды және орындау жүйелерін құрудың ерекшеліктері, орындау жүйелерін басқару әдістері, манипулыцияланған механизмдер мен кеңістіктегі роботтардың қозғалысының механизмдерін жобалау және талдау негіздері, манипуляцияланған механизмдерді мен роботтардың қозғалу механизмдерін басқару алгоритмдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Электроника
    Несиелер: 4

    "Электроника" пәнін оқыту жартылай өткізгіш құрылғылар негізінде жасалған электрондық құрылғылардың физикалық жұмыс істеуін, оларды жасау тәсілдері мен қолдану мүмкіндіктерін, сондай-ақ электрондық құрылғылардың көмегімен жасалатын міндеттерді нақты түсінуді қамтамасыз етеді. Білім алушыларда пәндер бойынша оқыту нәтижелерін білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттермен қатар қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Программалау
    Несиелер: 5

    Алгоритм және оның қасиеттері. Алгоритмдердің негізгі құрылымдары. Бағдарламалау тілдері мен жүйелері. Бағдарламалаудың негізгі принциптері. Бағдарламалау тілдерінің жіктелуі. Бағдарламалау парадигмалары. компьютерге арналған бағдарламаларды әзірлеу. Бағдарламаларды құру кезеңдері. Негізгі бағдарламалау тілдерінің аспаптық ортасында бағдарлама құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Статистикалық физика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - термодинамика мен статистикалық физиканың негізгі ұғымдарын, заңдары мен модельдерін оқу. Гиббс әдістері, газдардың кинетикалық теориясы, термодинамиканың екінші негізін қолдану, тепе-тең емес күй, релаксация және тасымалдау құбылыстарын зерттеу. Максвелл-Больцман таралуы, Гиббстың кинетикалық таралуы. Классикалық және кванттық статистика негізінде дамып келе жатқан статистикалық физика негіздерін біледі. Идеалды және идеалды емес газдар, қатты денелер үшін, металдардағы электрондар үшін, флуктуация құбылыстарын және Броун қозғалысы үшін жалпы статистикалық теорияны қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    дүниетанымдық ұстанымдар негізінде, философия және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар негіздері контекстінде қоршаған шындықты бағалайды, академиялық адалдық мәдениетін түсінеді және сақтайды

  • Код ON2

    тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби форматтарда үш тілде сөйлеседі, ғылыми және академиялық мәтіндерді түсініп аударады, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгереді;

  • Код ON3

    жеке іс-әрекетте әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады: интернет-ресурстар, ақпараттарды іздеуге, сақтауға, өңдеуге, қорғауға және таратуға арналған бұлттық және мобильді қызметтер;

  • Код ON4

    өмір бойы өзін-өзі ұйымдастыруға және өзін-өзі тәрбиелеуге қабілетті, дене тәрбиесінің әдістері мен құралдары арқылы толық әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына ден қою;

  • Код ON5

    оқушылардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқытуды, білім беруді және дамуды қамтамасыз етеді, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттер;

  • Код ON6

    Білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін біледі және оларды танымдық әрекеттерді белсенді меңгеруде, өзін-өзі дамытуда орынды қолданады;

  • Код ON7

    өзінің болашақ кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын мойындайды, кәсіби қызметті жүзеге асыруға уәждемесі бар, кәсіби этика мен сөйлеу мәдениетінің негіздерін біледі;

  • Код ON8

    физиканың іргелі заңдарын, зерттеу қызметі мен академиялық жазу әдістерін жан-жақты түсінуді көрсетеді, абстрактілі ойлау мен ғылыми талдауға қабілетті, математикалық, есептеу және эксперименттік дағдылармен толықтырылған, қолданбалы.

  • Код ON9

    физикалық құбылыстарды теориялық тұрғыдан модельдейді және экспериментальды түрде жүргізеді, әртүрлі фактілерге ауызша, көрнекі және жазбаша форматтар арқылы ғылыми фактілер мен зерттеу нәтижелерін тиімді жеткізеді;

  • Код ON10

    командада жұмыс істейді, ғылыми қарым-қатынастың күшті жақтарын пайдаланады, білім мен тәжірибенің ағымдағы жағдайын сыни бағалайды, нақты кәсіби мақсаттар үшін жаңа білім мен дағдыларды игеру жоспарын әзірлеуге, енгізуге және жетілдіруге қабілетті, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген;

  • Код ON11

    физика мен физиканы оқыту технологиясының теориялық және эксперименттік негіздері туралы білімдерін қолданады, мектеп оқушыларының пәндік дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру әдістеріне, сонымен қатар физикаға қызығушылықты қалыптастыру және физика саласындағы білімді күнделікті өмірде қолдану әдістеріне ие.

6B01504 6B01504-Физика-Информатика
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01504 Физика
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Физика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Физика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01504 Физика-Информатика
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Физика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top