Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10118 Педиатрия в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кең таралған балалар ауруларын диагностикалау, саралау диагностикасы және емдеу дағдыларын меңгерген балалар дәрігерінің тиісті құзыреттілігі бар білікті маманды дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 360
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B088 Педиатрия
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Балалар офтальмологиясы
    Несиелер: 4

    Көру мүшесінің эмбриогенезі. Көру мүшесінің анатомиясының клиникалық аспектілері, жас динамикасы. Рефракция аномалиялары. Астигматизм. Орналастыру, механизмдер, орналасу патологиясы. Миопия, жіктеу, клиника, прогрессивті миопияны түзету және емдеу әдістері. Бинокулярлық көру және оның бұзылу түрлері, емдеу принциптері. Балалардың нашар көруінің алдын алу, нашар көретін балаларды оқыту. Көру органының туа біткен патологиясы. Қабақтың қабыну аурулары, лакрималды органдардың патологиясы. Флегмон орбитасы, асқынулар. Жалпы белгілер, асқынулар, конъюнктивит нәтижелері, алдын-алу. Кератиттің этиологиясы мен клиникасы, жалпы белгілері және заманауи емдеу әдістері. Кератиттердің нәтижелері. Кератопластика. Кератопротездеу. Линзаның орналасуы. Марфан және Маркезани синдромдары. Туа біткен катаракта. Тамыр жолдарының қабыну аурулары. Көз ауруларының иммунологиясы. Көз жарақаты.. Көздің ашық жарақатымен хирургиялық емдеу принциптері. Көздің күйіп қалуы. Күйікке алғашқы көмек. Ағымның ерекшеліктері және балалар жарақатының алдын алу. Балалардың көз аурулары мен жарақаттары кезінде мамандандырылған көмек көрсетуге арналған негізгі емдеу-диагностикалық және алдын алу іс-шаралары

  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 8

    Жас, жыныс және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, адам ағзаларының құрылымын, оның жүйелерін құрайтын органдардың анатомиялық және топографиялық қатынастарын зерттеу, алынған білімді клиникалық кафедраларда қолдану.

  • Жалпы хирургия
    Несиелер: 3

    Хирургиялық араласуды қажет ететін патология бойынша білім мен дағдыларды игеру: жарақат, жарақат, күйік, аяз, шок. Асептика және антисептика принциптері; анестезия әдістері; қан компоненттерін құю ережелері. Хирургиялық стационардың/бөлімшенің ұйымдық құрылымы, операциялық және таңу бөлмесінде жұмыс істеу ережесі; мамандардың командалық өзара іс-қимылында медициналық көмек көрсету тәртібі. Жараларды емдеу әдістері мен әдістері, жарақат, қан кету, шок кезінде көмек. Хирургиялық инфекция және оның алдын алу-ересектер мен балаларға симуляциялық ортада жүрек-өкпе реанимациясы әдістерін орындай білу

  • Жалпы гигиена
    Несиелер: 2

    Инфекциялық және инфекциялық емес этиология ауруларының бастапқы және қайталама профилактикасы, дұрыс диагноз қою, науқастарды барабар емдеу және оңалту, халықтың гигиеналық сауаттылығын арттыру мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін гигиеналық білім негіздерін қалыптастыру.

  • Гистология
    Несиелер: 7

    Микроскопиялық функционалды морфология және адамның жасушалық, тіндік және ағзалық жүйелерінің дамуы туралы ғылыми идеяларды қалыптастыру, клиникалық пәндерді зерттеуге негіз береді және медициналық ойлауды қалыптастыруға ықпал етеді

  • Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау
    Несиелер: 2

    Қоғамдық денсаулық негіздерін оқыту және қоғамдық денсаулық сақтау жүйесі мен этиканы жаңғырту. - Биостатистиканың теориялық негіздерін оқыту және статистикалық өңдеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. - Ғылыми этиканың негізгі қағидаттарын сақтай отырып, білім алушыларда ғылыми зерттеулер саласында әдіснаманың негіздерін қалыптастыру.

  • Клиникалық эпидемиология негіздері
    Несиелер: 3

    Инфекциялық және инфекциялық емес аурулардың эпидемиологиялық диагностикасының негіздерін, инфекциялық аурулардың алдын алу принциптерін және дәлелді медицина негізі ретінде клиникалық эпидемиологияның мәнін түсінуді қалыптастыру.

  • Балалар аурулары пропедевтикасы
    Несиелер: 9

    Анамнез жинау және физикалық тексеру бойынша білім мен дағдыларды игеру. Анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерді, жүйке-психикалық даму ерекшеліктерін түсіну және баламен, оның ата-анасымен және/немесе өзге де заңды өкілдерімен қарым-қатынас жасау коммуникативтік дағдысын қолдану негізінде нәрестеліктен бастап жастыққа дейінгі балалардағы патология кезіндегі жүрек-қантамыр, тыныс алу, ас қорыту, несеп-жыныс, эндокриндік, тірек-қимыл аппараты, қан түзу және жүйке және репродуктивті жүйелер ауруларының негізгі белгілері мен синдромдарын, зертханалық-аспаптық зерттеу әдістері

  • Инфекциялық аурулар
    Несиелер: 4

    Пән микроорганизмдер және олардың токсиндері тудыратын аурулардың этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы, терапиясы және алдын алу мәселелері бойынша жүйеленген ғылыми білімді қамтиды. Жұқпалы ауруларға мамандандырылған медициналық көмекті ұйымдастыру принциптері. Инфекциялық патологияның барлық бөлімдерін, оның ішінде шұғыл жағдайларды қамтитын білімді қамтамасыз ету; инфекциялық ауруларды ерте және сараланған диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін меңгеру, инфекциялық патологиясы бар науқастарды оңалту және диспансерлеу бағдарламаларын меңгеру, эпидемияға қарсы жұмыс дағдыларын қалыптастыру; жаңа технологиялар мен әдістемелерді игеру үшін қажетті дағдыларды дамыту және жетілдіру; дербес ғылыми-зерттеу жұмысының біліктері мен дағдыларын алуды қамтамасыз ету; сақтандыру медицинасы, дәрігер қызметінің құқықтық базасы, медициналық этика және деонтология нормалары.

  • Клиникаға кіріспе
    Несиелер: 4

    Бұл клиникада пациенттермен жұмыс істеудің негізгі принциптерін, бақылау мен күтімді, мейірбикелік процесті ұйымдастыруды, манипуляциялық техниканы игеруді, пациенттерге алғашқы көмек көрсету дағдыларын үйрететін пән.

  • Балалар неврологиясы
    Несиелер: 6

    Жүйке жүйесінің көптеген аурулары ұрықтың дамуы кезінде және балалық шақта қалыптасады. Клиникалық көріністің әртүрлілігі патологиялық процестің этиологиясымен, сипатымен және локализациясымен, сондай-ақ баланың жасына және жеке анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерімен байланысты. Қазіргі әлемде балалар популяциясында орталық жүйке жүйесінің перинаталды зақымдануының салдары, психо-сөйлеудің тежелуі, моториканың дамуы, жүйке-бұлшықет патологиясы, церебральды сал ауруы, эпилепсия және басқалар сияқты аурулардың кең таралуы байқалады. Әрбір нозология белгілі бір диагностикалық әдістерді қажет етеді.

  • Балалар ауруларының негіздері
    Несиелер: 11

    "Балалар ауруларының негіздері" пәнін оқу кез-келген деңгейдегі болашақ медицина қызметкерлері үшін өте маңызды, олар өз бетінше жұмыс жасау кезінде балаларға медициналық қызмет көрсетуді ұйымдастырушылар бола алады, алдын-алу жұмыстарын, соның ішінде инфекция ошағында да жүргізе алады. Нозологиялық нысандарды қамтитын балалар аурулары бағдарламасы педиатрия саласындағы заманауи жетістіктерді көрсетеді.

  • Медициналық микробиология
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдердің жіктелуі, морфологиясы, физиологиясы, генетикасы, антигендері, патогенді факторлары және басқа да биологиялық қасиеттері. Нормобиота. Микробтардың антимикробтық және химиотерапиялық препараттарға сезімталдығы/төзімділігі. Жұқпалы қолданбалы иммунология. Жұқпалы аурулардың иммунопрофилактикасы және иммунотерапиясы

  • Амбулаториялық-емханалық педиатрия
    Несиелер: 12

    Дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес және озық инновациялық білім беру технологияларын қолдана отырып, бастапқы медициналық-санитариялық көмек деңгейінде балаларға амбулаториялық-емханалық көмекті ұйымдастыру бойынша, тиімді тамақтануды дербес тағайындау, балаларда вакциналық профилактиканы жоспарлау және жүргізу, әртүрлі соматикалық аурулары бар балаларда диагностикалық, емдік, оңалту және профилактикалық іс-шараларды жүргізу үшін білім мен практикалық дағдыларды бекіту. Диагностиканың ерекшеліктері, клиникалық ағым, амбулаториялық-емханалық педиатрияның кең таралған ауруларын заманауи жіктеу және емдеу мәселелері, сондай-ақ интерндерді ЖПД дәрігерінің тәжірибесіндегі жиі кездесетін қателіктермен таныстыру.

  • Балалар травматология және ортопедия
    Несиелер: 4

    Тірек-қимыл жүйесінің жарақаттары мен аурулары бар пациенттерді диагностикалау және емдеу негіздерін, сондай-ақ асқынулардың алдын алу принциптерін білу, студенттерді травматологиялық профильдегі пациенттерге көмек көрсету принциптерімен таныстыру. Тірек-қимыл жүйесінің зақымдануы мен аурулары саласында білім жүйесін қалыптастыру; зерттеудің клиникалық және аспаптық әдістерін пайдалану; - жарақат алғаннан кейін баланың жалпы жағдайының ауырлығын анықтау; - диагнозды тұжырымдауға және болжамды анықтауға үйрету; травматологиялық бейіндегі зардап шеккендерге "жедел медициналық көмек" көрсету қағидаттары бойынша білім қалыптастыру; - стационарда (қабылдау бөлімшесінде, бейінді бөлімшеде, шұғыл/жоспарлы операциялық бөлмеде) травматологиялық көмек көрсетуді ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру-амбулаториялық-емханалық мекемелер жағдайында науқастарды жүргізуді ұйымдастыру қағидаларымен, оңалту қағидаларымен таныстыру. -ортопедиялық және травматологиялық патологияның деонтологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, науқастармен қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру. - ең көп таралған жарақаттары бар пациенттерді консервативті емдеуде білім мен дағдыларды қолдануға дайын және қабілетті қалыптастыру (сынықтармен: әдеттегі жерде радиус, білек, гумерустың проксимальды бөлімі, проксимальды жамбас сынуы).

  • Патологиялық анатомия
    Несиелер: 4

    Денедегі процестерді талдау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды игеру, осы негізде олардың пайда болу себептері мен жағдайлары, даму механизмдері, дұрыс түзету тактикасын таңдау үшін диагностикалық принциптер мен әдістер туралы негізделген қорытынды жасау. Пәнді оқу іргелі білімнің қажетті базасын береді, клиникалық ойлау дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі. Аурулардың құрылымдық негіздерін, олардың этиологиясы мен патогенезін зерттеу.

  • Балалардың хирургиялық аурулары
    Несиелер: 7

    Балалар жасындағы хирургиялық ауруларды, оның ішінде шұғыл көмекті қажет ететін ауруларды зерттеу. Жіктелуі, клиникалық көрінісі, диагностикасы, құрсақ және кеуде қуысы мүшелерінің хирургиялық аурулары, терінің іріңді-қабыну аурулары, тері астындағы май талшықтары мен сүйектер, урологиялық патология және ұзын түтікшелі және жалпақ сүйектердің жарақаттары кезіндегі емдеу тактикасы

  • Ішкі аурулар пропедевтикасы
    Несиелер: 4

    Ішкі аурулар пропедевтикасы-пациентті зерттеу әдістері мен ішкі аурулар ауруларының синдромдық диагностикасын қамтитын медицина саласы. Модуль пациентті физикалық тексеру дағдыларына, диагностика қағидаттары бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға үйретеді.

  • Хирургиялық аурулардың негіздері
    Несиелер: 4

    Хирургиялық аурулар мен олардың асқынуларын талдау арқылы клиникалық хирургия негіздері. Этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы, ағзалар мен жүйелердің шұғыл және жоспарлы хирургиялық ауруларын консервативті және оперативті емдеу әдістері. Клиникалық ойлауды қалыптастыру, медициналық қызмет алгоритмдерін қолдана білу

  • Психиатрия және наркология, соның ішінде балалар психиатриясы және наркологиясы
    Несиелер: 6

    Психиатрия және наркология байланысты пән ретінде педиатриядағы негізгі психикалық бұзылулар мен химиялық тәуелділіктерді диагностикалау мен емдеудің, алдын-алу мен қалпына келтірудің жалпы принциптері туралы білімді, дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Психикалық бұзылулар мен мінез-құлық бұзылыстарын бастапқы диагностикалау, оларды уақтылы анықтау, науқасты маманға жіберу, шұғыл психиатриялық және наркологиялық көмек көрсету, сондай-ақ халыққа медициналық-профилактикалық көмек көрсету жағдайында және жалпы медициналық практикада, оның ішінде педиатрияда жұмсақ психикалық бұзылуларды фармакологиялық және психотерапиялық түзету дағдыларын игеру

  • Фармакология
    Несиелер: 7

    Пән дәрілік заттардың (ДЗ) қазіргі классификациясын, жекелеген дәрілік топтардың фармакокинетикасы мен фармакодинамикасының заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттейді. Препараттардың әсер ету механизмінің олардың фармакологиялық әсерінің ерекшеліктеріне әсері және олардың негізделген мақсаты. Дәрілік заттардың жанама және уытты әсерлері және клиникалық тәжірибеде олармен күресу жолдары. ДЗ фармакокинетикалық және фармакодинамикалық ерекшеліктерін ескере отырып, белгілі бір патологиялық жағдайларда қажетті ДЗ таңдау білігі. Әр түрлі дәрілік формадағы ДЗ рецептерін жазу білігі ДЗ базалық топтарының жүйелік, ағзалық, жасушалық, молекулалық деңгейлердегі әсер ету механизмдері. ДЗ кодинамикасы және фармакология бойынша теориялық білім алу студенттердің ғылыми әдебиеттерді клиникалық мақсатқа сәйкес алу және пайдалану қабілетін дамытады.

  • Медициналық терминология негіздері бар латын тілі
    Несиелер: 2

    Студенттердің медициналық терминдерді сауатты пайдалану ережелерін игеруі, сондай-ақ медициналық терминологияда латын тілін қолдану туралы ақпаратты бағалай білу, адам ағзаларының, тіндерінің, анатомиялық түзілімдердің және психикалық бұзылулардың атауларын сәтті меңгеру үшін латын әліпбиінің әріптері мен әріптік комбинацияларды жазу және айту ережелерін меңгеру, сондай-ақ алынған білімді медициналық бейіннің клиникалық пәндерін оқу кезінде пайдалану

  • Фтизиатрия, соның ішінде балалар фтизиатриясы
    Несиелер: 4

    Балалардағы туберкулездің этиопатогенезі, оны ерте анықтау, диагностика, клиника, зертханалық-аспаптық, рентгенологиялық зерттеу әдістері, химиотерапия, туберкулездің микобактерияларының дәріге төзімділігі мәселелері бойынша білім мен дағдыларды игеру. Алдын алу, оның ішінде иммунопрофилактика

  • Молекулалық биология және медициналық генетика
    Несиелер: 5

    Молекулалық биология негіздерін зерттеу. Ақуыздар мен нуклеин қышқылдарының құрылысы мен қызметін, биосинтезін зерттеу. Жасушаның молекулалық биологиясын зерттеу. Даму генетикасын зерттеу. Медициналық генетиканы зерттеу.

  • Жалпы эпидемиология
    Несиелер: 2

    Эпидемиология медицина ғылымының тәуелсіз саласы болып табылады. Ежелден адамзат қоғамында жұқпалы аурулардың пайда болуының және таралуының себептерін зерттеуге қатысады. Эпидемиология аурулармен күресу, алдын алу және түпкілікті түрде толық жою үшін қолданылады. Эпидемиологияны зерттеу объектісі - эпидемиялық процесс, оның алдын алу және үзу әдістері. Гигиена салаларымен тығыз байланыс бар, өйткені соңғысы эпидемиологиялық ғылымның эпидемиологиялық мәліметтеріне сүйене отырып, кең сауықтыру шараларын әзірлейді және қолданады.

  • Физиология
    Несиелер: 7

    Адамның негізгі физиологиялық функцияларын бағалау. Ағзаның бейімделуін, гомеостазын және оның денсаулығын сақтауды қамтамасыз ететін адам ағзасының өмірлік белсенділігінің принциптері мен заңдылықтарын талдау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Адам ағзасының физиологиялық функциялары, оның әртүрлі жүйелерінің жұмыс істеу механизмдері туралы ақпаратты игеру

  • Патологиялық физиология
    Несиелер: 4

    Патологиялық процестердің даму заңдылықтарының негізгі негіздері; өмірдің, денсаулықтың, аурудың мәні туралы түсінік; типтік патологиялық процестерді зерттеу: қабыну, ісік, безгегі, гипоксия, аштық және т. б.; органдар мен жүйелердің патологиялық физиологиясы мәселелерін ашу

  • Амбулаториялық-емханалық педиатрия негіздері
    Несиелер: 17

    Дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес және озық инновациялық білім беру технологияларын қолдана отырып, бастапқы медициналық-санитариялық көмек деңгейінде балаларға амбулаториялық-емханалық көмек көрсетуді ұйымдастыру, тиімді тамақтануды дербес тағайындау, балаларда вакциналық профилактиканы жоспарлау және жүргізу, әртүрлі соматикалық аурулары бар балаларда диагностикалық, емдік, оңалту және профилактикалық іс-шараларды жүргізу үшін педиатрдың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгеру.

  • Биостатистика негіздері
    Несиелер: 3

    Биостатистика-ғылыми зерттеулерде статистикалық әдістерді әзірлеуге және қолдануға байланысты ғылыми сала . Сондай-ақ алынған бақылауларға негізделген деректерді жинауды, оларды жинақтауды, талдауды және қорытындылауды жүргізеді

  • Балалар онкогинекологиясы
    Несиелер: 2

    Онкогинекология, оның ішінде балалар онкогинекологиясы білімін игеру. Зерттеу әдістері, жеке онкогинекология мәселелері. Эпидемиология, этиология, патогенез, клиника, диагностика, әйелдер мен қыздардың жыныс мүшелерінің қатерлі ауруларының алдын алу және емдеу.

  • Педиатриядағы жедел медициналық көмек
    Несиелер: 7

    Балалардағы өмірге қауіп төндіретін шұғыл жағдайларды диагностикалаудың негізгі принциптері. Балалардың шұғыл жағдайы кезінде дәрігерлік көмек көрсету. Жіті тыныс алу жеткіліксіздігі, жіті қан айналымы жеткіліксіздігі, жіті бүйрек-бауыр жеткіліксіздігі, гомеостаз және метаболизм бұзылулары, балаларда таралған жіті улану кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетудің практикалық дағдыларын қалыптастыру

  • Балалардың жұқпалы аурулары
    Несиелер: 8

    Вирустық этиологияның жұқпалы аурулары: герпесвирустық инфекциялар, қызамық, қызылша, В гепатиті, ротавирустық инфекция, тұмау, парагрипп, аденовирустық инфекция, ЭВИ. Неонатальды кезеңдегі ағымның ерекшеліктері. Туа біткен және алынған формалар. Клиникалық, дифференциалды және зертханалық диагностика. Кезеңді емдеу, алдын-алу. Бактериялық этиологияның жұқпалы аурулары, протозоальды және саңырауқұлақ инфекциясы: кокк инфекциясы, шигеллез, сальмонеллез, эшерихиоз, көкжөтел, хламидиоз, микоплазмоз, токсоплазмоз, кандидоз. Неонатальды кезеңдегі ағымның ерекшеліктері. Туа біткен және алынған формалар. Клиникалық, дифференциалды және зертханалық диагностика. Кезеңді емдеу, алдын-алу. АИТВ-инфекция. Неонатальды кезеңдегі ағымның ерекшеліктері. Туа біткен және алынған формалар. Клиникалық, дифференциалды және зертханалық диагностика. Кезеңді емдеу

  • Акушерлік және балалар гинекологиясының негіздері
    Несиелер: 4

    Әйелдің денесінде пайда болатын, тұжырымдамамен, жүктілікпен, босанумен және босанғаннан кейінгі кезеңмен байланысты физиологиялық және патологиялық процестер, сондай-ақ босандыру әдістері, жүктілік пен босанудың асқынуларының, ұрық пен жаңа туған нәрестенің ауруларының алдын алу және емдеу әдістері. Репродуктивті жүйемен байланысты әйелдер мен қыздардың денесінде болатын физиологиялық және патологиялық процестер. Жүкті, босанатын, босанған, жаңа туған және гинекологиялық науқастарды тексерудің негізгі әдістері туралы ұғымдар. Әйелдер мен қыздардың репродуктивті денсаулығының алдын алу және қорғау.

  • Мүшелер мен жүйелердің патологиясы
    Несиелер: 8

    Студенттерде ауру және ауру организм туралы ғылыми түсініктерді, патологиялық реакциялардың, процестер мен жағдайлардың пайда болуының, дамуының және аяқталуының негізгі заңдылықтарын қалыптастыру.

  • Медициналық химия и биохимия
    Несиелер: 5

    Организмде жүретін биохимиялық процестерді сипаттауда физико-химиялық заңдылықтарды қолдана білуді үйрету, заттардың құрылысы, құрамы мен биологиялық активтілігі арасындағы өзара байланыс туралы түсінікті қалыптастыру. Студенттерде негізгі метаболиттік процестердің адам организміндегі және ұлпадағы ерекшеліктері мен олардың реттелуі, молекулалық механизмдері, ауруға диагноз қою үшін, және оны тиімді емдеуде биохимиялық көрсеткіштерді қолдану туралы түсінік

  • Ішкі аурулар негіздері
    Несиелер: 7

    Терапиялық қызметті ұйымдастыру қағидаттары, терапиялық бейіндегі мекемелерде оңалту іс-шараларын жүргізу; негізгі терапиялық аурулардың қазіргі заманғы сыныптамасы, этиологиясы, патогенезі, клиникалық және зертханалық деректері; диагностиканың қазіргі заманғы әдістері, әртүрлі сатылардағы ауруларды емдеу стандарттары; науқасты тексерудің жоспары мен әдістемесі; ішкі органдар аурулары кезінде диагностикалық іс-шараларды тағайындауға көрсетілімдер мен қарсы айғақтар; денсаулық жағдайына әсер ететін қатер факторлары; санитариялық-ағарту жұмысының нысандары мен әдістері.

  • Жалпы иммунология
    Несиелер: 3

    Студенттерді құрылымдық ұйым және адамның иммундық жүйесінің жұмыс істеу принциптері туралы заманауи идеялармен таныстыру. Бөгде субстанцияларға (антигендерге) организмнің гуморальдық және жасушалық әсер ету механизмдері

  • Топографическая анатомия
    Несиелер: 3

    Топографиялық анатомияны зерттеу әдістері және негізгі түсініктері. Қозғалыс аппараты: құрылысы, қызметі, фило-онтогенезі. Анатомиялық позициялар, адам денесінің осьтерінің құрылымдық схемалары. Остеология. Синдесмология. Миология. Аяқ-қолдардың, бастың, мойынның топографиялық анатомиясы. Ми мен жұлынның анатомиясы және топографиясы. Бастың, мойынның, аяқтың тамырлары мен нервтері. Мұрын қуысының, ауыз қуысының топографиясы. Сезім мүшелерінің анатомиясы және топографиясы. Ішкі секреция бездердің морфофункционалды сипаттамасы. Терінің, аяқтың, бастың, мойынның және оның туындыларының морфофункционалды сипаттамасы. Кеуде қуысының анатомиясы және топографиясы. Средостенияның анатомиясы және топографиясы. Құрсақ қуысы мүшелері мен қабырғаларының анатомиясы және топографиясы. Жамбас анатомиясы және топографиясы.

  • Алғашқы медициналық көмек
    Несиелер: 2

    Пациентті қарап – тексеру, диагностика жүргізу, шұғыл жағдайларды бағалау, шұғыл медициналық көмек көрсету, базалық реанимация дағдылары; командалық жұмыс дағдылары; пациенттермен және олардың туыстарымен қарым-қатынасты орнату; тақырыптар бойынша ғылыми жарияланымдардың нәтижелерін талдау, IT-технологияларды пайдалану білімдері мен дағдыларын игеру.

  • Радиология негіздері
    Несиелер: 3

    Медициналық тәжірибеде және халықты клиникалық және профилактикалық зерттеу жүйесінде қолданылатын сәулелік диагностика және сәулелік терапия әдістері, әртүрлі аурулардың сәулелік семиотикасы туралы ұғымдар

  • Дәлелді медицина негіздері
    Несиелер: 4

    Дәлелді медицинадағы зерттеулердің терминологиясы, клиникалық эпидемиологияның құралдары мен әдістері. Дәлелдемелердің мәні. Дәлелдеу деңгейі. Медициналық ақпаратты, сенімді көздер мен ресурстарды іздеу әдістемесі. Клиникалық ұсыныстар. Медициналық ақпараттың әртүрлі көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктері

  • Балалар оториноларингологиясы
    Несиелер: 4

    Балалар оториноларингологиясының ерекшеліктері. Балалардағы есту және вестибулярлық анализаторлар. Балалардағы сыртқы және ортаңғы құлақтың аурулары. Балалардағы ортаңғы құлақтың созылмалы қабынуы. Балалардағы мұрын және оның қосалқы синустарының, жұтқыншақтың, көмейдің аурулары. Балалардағы ЛОР мүшелерінің жарақаттары мен бөгде денелері, аталған жағдайларда шұғыл көмек

  • Код ON1

    Балалар ауруының анамнезін жинау, ауырлық жағдайын бағалау және медициналық құжаттарды ресімдеу мәселелері бойынша білім мен түсініктерді көрсетеді.

  • Код ON2

    Балалар ауруның негізгі патологиялық белгілері мен синдромдарын анықтау үшін тиісті кәсіби сала бойынша қолданбалы сипаттағы жаңа білім алуға қабілетті. Жетекші синдром бойынша дифференциалды диагностика жүргізе алады, клиникалық диагноз қою үшін тексеру нәтижелерін интерпретациялайды

  • Код ON3

    Бала жастағы емделушілерге өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, сондай-ақ төтенше жағдайларда, эпидемияларда және жаппай зақымдану ошақтарында халыққа алғашқы және шұғыл медициналық көмек көрсетуге қабілетті

  • Код ON4

    Диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларына сәйкес, медициналық қызмет көрсету шеңберінде балаларға медициналық көмек көрсетуге қабілетті

  • Код ON5

    Этикалық және құқықтық принциптерді білу мен түсінуді көрсетеді: қоғамда қабылданған моральдық және құқықтық нормаларды ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асырады; дәрігерлік этика ережелерін, құпия ақпаратпен жұмыс істеу жөніндегі заңдар мен нормативтік құқықтық актілерді сақтайды; дәрігерлік құпияны сақтайды

  • Код ON6

    Балалар денсаулығын қорғау саласындағы негізгі күрделілік санатындағы озық кәсіби және ғылыми білімдерін көрсетеді. Балалар денсаулығы мен өмір сүру сапасына әсер ететін психологиялық және әлеуметтік факторларды есепке ала алады, әртүрлі жағдайлар мен аурулар кезінде бала жастағы пациенттерге психоэмоционалдық қолдау көрсете алады

  • Код ON7

    Балалардың медициналық құжаттамасының деректерін талдау және мониторингілеу және ұсынылатын медициналық қызметтердің сапасын жақсарту үшін практикалық қызметте ақпараттық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана алады

  • Код ON8

    Ғылыми зерттеу дағдыларын көрсетеді: ақпараттық деректер базасында ақпаратты тиімді іздестіруді жүзеге асырады, ғылыми деректерге талдау жүргізеді және зерттеу және талдау тәсілін көрсетеді

Top