Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01709 Ағылшын тілін меңгерген шығыс тілі мұғалімі в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • БНШТ - 1
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-шет тілін базалық деңгейде кезең-кезеңімен меңгеру, атап айтқанда студенттердің шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде тұрмыстық және мәдени қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    "Тіл біліміне кіріспе" пәнінің мақсаты студенттердің жалпы тілдік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Тіл білімінің тарихы, типологиялық ағымдар және тілдерді бөлу ұғымдары. Тіл білімінің бағыттары және әлем тілдерінің бөлінуі туралы, жазудың пайда болуы туралы, фонетика, лексикология туралы білім. Пән студенттерді тіл ғылымының негізгі мәселелерімен, тілдік классификациямен таныстырады. Тілдік құбылыстардың мәнін ашуды және терминологияны меңгертуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шығыс елдері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - тілі оқытылатын Шығыс елдерін, олардың табиғаты, мәдениеті, қоғамдық ұйымдары, халқы, экономикасы, тілі және дәстүрлері туралы мәліметтерді зерттеу. Сондай-ақ, Шығыс аймақтар, провинциялар, тілдер және сөйлесушінің сөйлеу мәдениетін және қарапайым сұхбаттық мәтіндерін жете түсіну арқылы тіларалық қатынас мәселелері бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыру дағдысына қол жеткізу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Базалық шығыс тілі А1А2
    Несиелер: 5

    Шығыс тілін негізгі шығыс тілі ретінде оқытудың негізгі мақсаты сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде тілдік құзыреттілік дағдыларының толық кешенін қалыптастыру және дамыту, шығыс тілінде ауызша және жазбаша нысанда мәдениетаралық коммуникацияға қатысуға және тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешуді қамтамасыз етуге қабілетті тұлғаны қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Елтану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-зерттелетін тілді олардың табиғаты, халқы, экономикасы, мәдениеті, әлеуметтік ұйымы, тілі мен дәстүрлері туралы мәліметтерді жүйелейтін кешенді зерттеу. Шығыс елдері мен олардың өңірлерінің аумақтық қоғамдастықтарының дамуын, сыртқы саяси, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-мәдени, конфессиялық факторларын, тілдердің тіларалық қарым-қатынас мәселелеріндегі құзыреттілігін әңгімелесушінің сөйлеу мәдениетін және бастапқы мәтіндерді барабар түсіну арқылы зерделеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын игеру. Мазмұны: физиологияны, жүйке жүйесінің гигиенасын, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктерін, сенсорлық жүйелерді, эндокриндік бездердің физиологиясын, жыныстық тәрбиені, жас ерекшеліктерін, тірек-қимыл жүйесінің ерекшеліктерін, вегетативті жүйелерді оқып меңгереді. Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәдениетаралық коммуникация (Шығыс ерекшеліктері)
    Несиелер: 3

    Мақсаты: зерттелетін лингвомәдениет өкілдерімен жеткілікті және мүмкін болса сәтті қарым-қатынас жасай алатын тұлғаны қалыптастыру. Мәдениетаралық қарым-қатынастың негізгі мәселелері мен тақырыптарын сипаттау, негізгі ұғымдар мен терминологияны меңгеру; түрлі мәдениеттерде коммуникативтік мінез-құлықтың нақты көріністерін дұрыс түсіндіру қабілетін дамыту; басқа мәдениеттер өкілдерімен қарым-қатынаста практикалық дағдылар мен біліктерді қалыптастыру;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Базалық шығыс тілі В1
    Несиелер: 4

    Жалпы тақырыптарға қатысты сөйлемдер мен жиі қолданылатын тіркестер. Күнделікті өмірдегі қарапайым коммуникативті тапсырмалар. Шығыс тілінің барлық дыбыстары мен дыбыстық тіркестерінің айтылуы мен айырмашылығы, әр түрлі сөйлемдердегі интонацияны сақтау. Жалпы тұрақты комбинациялар, Шығыс елдерінің мәдениетін көрсететін сөйлеу этикетінің клишелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • БНШТ-2
    Несиелер: 4

    Бұл курстың мақсаты студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілінде сөйлеу қабілетін одан әрі қалыптастыру, сондай-ақ өнімді және рецетивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс жасау үшін студенттерге қажетті білім беру болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндеті — тілдің грамматикалық жүйесі туралы, нормативтік және функционалдық грамматика туралы тұтас-түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Лингвомәдениеттану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдесуге дайындық қабілетін қалыптастыру болып табылады. Ұғымдар коммуникациясы. Мәдениет ұғымы. Мәдениетаралық коммуникация түсінігі. Тіл және мәдениетаралық коммуникация. Мәдени шок: белгілері, себептері, фазалары және жеңу; қарым-қатынастың типтік қателіктері. Тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуі. Білім алушы осы және тағы басқа пәндік терминологиямен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ағылшын тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді ағылшын тілінің даму және қалыптасу тарихымен таныстыру болып табылады. Тіл тарихы курсының пәні мен міндеттері. Романо-герман тайпалары туралы ежелгі тарихи мәліметтер. Салыстырмалы-тарихи әдістің сипаттамасы. Романо-Герман тілдерінің тән ерекшеліктері. Ежелгі кезеңдегі негізгі тарихи оқиғалар. Тіл тарихын кезеңдеу мәселесі. Орта кезеңдегі негізгі тарихи оқиғалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ежелгі және ортағасырлық шығыс әдебиеті тарихы
    Несиелер: 6

    Біліктілік сипаттамасына сәйкес Шығыс тілдері бойынша маман-филологты іргелі даярлау университет түлегінен тек тілді ғана емес, зерттелетін елдің әдебиеті мен тарихының рөлі мен орнын да терең білуді талап етеді. Бұл пәннің мақсаты-Шығыс көркем әдебиетінің пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейінгі даму барысы туралы жалпы түсінік беру. Әлемдік әдебиет ағымындағы Шығыс классикалық әдебиетінің рөлі мен орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 3

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: педагогикалық менеджменттің ғылыми-әдіснамалық негіздерін меңгеру. Мазмұны: Мектепішілік басқару. Мектептегі менеджменттің заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық менеджменттің функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Басшылық стилі. Басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті. Маркетинг. Білім беру ұйымының бәсекелестік қабілеті. Сабақ жүргізуді есепке алудың электрондық журналы, сабақтарды автоматты түрде бөлу, толтырылған құжаттар мен есептер оқытушылар мен оқушылардың қатысуын бақылау. Құзыреттілігі: білім берудегі менеджмент және электронды құжаттау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы
    Несиелер: 4

    "Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы" пәнін меңгерудің мақсаты орта кәсіптік білім берудің оқу бағдарламасында оқытылатын ағылшын тілінің грамматикалық материалының практикалық білімдерін бекіту, кеңейту және жетілдіру болып табылады. Ағылшын тілінің грамматикасын оқыту Практикалық, білім беру, тәрбиелік және кәсіби-педагогикалық мақсаттарды жан-жақты жүзеге асыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шығыс антикалық әдебиеті
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ерте заманнан орта ғасырларға дейінгі Азия мен Африка әдебиеттерінің дамуындағы бастапқы кезеңнің ерекшеліктерін қарастыру, осы әдебиеттердің поэтикасының, стилистикасының және тілінің ерекшеліктерін анықтау. Шығыс әдебиеттерінің дамуындағы бастапқы кезең және әр әдебиет бойынша авторлық очерктер туралы білім. Ежелгі және ортағасырлық шығыс халықтарында жазбаша тілдің, әдеби жанрлардың, стилистикалық ерекшеліктер мен сюжеттік нұсқаның қалыптасуының бастапқы кезеңі, Шығыс әдебиеттеріне қатысты "ежелгі" және "орта ғасырлар" ұғымдарын анықтау және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Базалық ағылшын тілі В1
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: В1 деңгейінде барлық негізгі компоненттерге сәйкес студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру.Міндеттері: - тұрақты лексикалық, грамматикалық және фонетикалық дағдыларды қалыптастыру; - сөйлеу дағдыларын одан әрі дамытуға ықпал ету;-еркін диалогтық қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту; - студенттерді Оқытылатын тіл елінің, сондай-ақ Қазақстанның мәдениет элементтерімен таныстыру; - студенттерді ағылшын тіліндегі әдебиет үлгілерімен, сондай-ақ мерзімді басылымдармен таныстыру; - студенттерді мәтінді стилистикалық талдау элементтерімен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпы адамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ілгерлемелі шығыс тілі В2
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілінде сөйлеу қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс жасау үшін студенттерге қажетті білім алу болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндеті-тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі туралы, нормативтік және функционалды грамматика туралы тұтас түсінік қалыптастыру, коммуникативтік құзыреттілікті игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • НШТ оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері және бастапқы әдістемелік дағдылар. Унокқа дайындық, педагогикалық талдау және оқу пноцессінің рефлексиясы. Пәндік саланы оқыту әдістемесінің пәні мен проблемалары. Пәндік саланы оқыту мақсаттары. Мектептегі пән саласының құрылымы мен мазмұны. Пәндік саланы оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі шығыс елдерінің жаңа әдебиеті
    Несиелер: 4

    Пәннің басты мақсаттарының бірі студенттерді қазіргі шығыс әдебиетімен таныстыру, ХХ ғасырдың екінші жартысында драматургия және ғылыми фантастика ретінде жаңа жанрлардың пайда болуы, түрлері мен бағыттары, әдеби қайраткерлер. Сондай-ақ, қазіргі Шығыс драматургиясы, театр өнерінің ерекшеліктеріне негізделген Шығыс театрының қалыптасу тарихы, даму жолдары, шығыс әдебиеті процесінде,қазіргі жазушылардың шығармаларындағы жаңа жанрлар, стильдер мен бағыттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі шығыс тіліндегі сөзжасам
    Несиелер: 6

    Мақсаты - тіл жүйесінде және өндіріс динамикасында сөзжасам бірліктері мен модельдерін талдаудың практикалық дағдылары мен дағдыларын, морфемдік, сөзжасам дағдыларын, туынды сөздерді семантизациялау және оларды дұрыс қолдану мен жазу дағдыларын дамыту, сөздердің грамматикалық кластары, олардың грамматикалық санаттары, сөз формасының жүйелері және олардың сөз өзгерту ережелері туралы ғылыми білімдерін тереңдету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби шығыс тілі
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру мақсаттары: курстың негізгі мақсаты шет тілін (Шығыс) меңгеру, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шығыс тілінің терминологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - терминология қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың даму дәуірінде мамандық тілін оқыту құралы ретінде білімді басқару құралы мәртебесіне ие болады.Терминдер белгілі бір мамандық ұғымдарының көрінісі ретінде ақпараттық өзара түсінушілікті және халықаралық деңгейдегі мамандардың кәсіби байланысын қамтамасыз етеді,ал кәсіби маман мәтін көзінің маңыздылығын тез бағалай білу және өз мамандығының терминдерін анықтау, мәтінде қолданылатын терминдердің мағынасын анықтау үшін оған қатысты ақпаратты таба білу үшін мәтіндерді мұқият оқып шығуы керек. Шығыс терминдерін анықтауға арналған ақпарат журналдардан алынған түпнұсқа мәтіндермен де,аудиторияда тыңдаушы ретінде ұсынылған түпнұсқа мәтіндермен де ұсынылуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Негізгі шет тілінің тәжірибелік курсы
    Несиелер: 4

    Курстың негізгі мақсаты базалық жеткіліктілік, базалық стандарт деңгейінде шет тілінде білім беру процесінде тілдік мамандықтар студенттерінің мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндеттері-сөйлеу, тыңдау, оқу, жазбаша сөйлеу, яғни студенттер қарым-қатынастың дайындалған диалогтық және монологтық формасын игеріп, тыңдалған мәтінді егжей-тегжейлі түсініп, ақпарат көздерінен оқып, шығарып алуы керек, оқылған (естілген) мазмұнды жеткізуі керек., мәтіннің белгілі бір жанрын жазудың белгілі бір ережелеріне сәйкес өз пікірін білдіре алуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби қарым-қатынас және іс қағаздарын жүргізу үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді. Құзыреттіліктер: іскерлік қарым-қатынасты шет тілінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • НШТ практикалық грамматикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-студентті шет тілінің коммуникативтік сөйлеуін және қарапайым және күрделі сөйлемдерді құрастыруда оларды қолдану жолдарын үйрету, коммуникативтік-интермәдени құзыреттілік негіздерін және сөйлеу әрекеттің төрт түрін (тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым) қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушының базалық деңгейі толығымен қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Абай тұлғасының сан қырлылығы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Абай Мұрасы. Ақын-ойшыл. Абай тұлғасының сан қырлылығы-адамгершілік-философиялық, мәдени-аксиологиялық, тарихи, әлеуметтік-саяси көзқарастар. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойлары: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздер; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру. Құзыреттіліктер: адамгершілік-философиялық, мәдени-тарихи, гуманистік құндылықтарды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы мақсатқа арналған шығыс тілі С1
    Несиелер: 5

    Халықаралық оқыту моделін ескере отырып, С1 халықаралық стандартты жалпы ғылыми және ғылыми-кәсіптік оқыту деңгейіне жақындау. Пәнді оқу барысында студенттер проблемалық сипаттағы сөйлеу жағдайларын жасауға, сөйлеу тақырыбы аясында шығыс тілі арқылы білдіруге болатын мазмұнды, мазмұнды, тәрбиелік-бағытталған және мүмкін болатын мазмұнды таңдауға және оқушылардың қызығушылықтары мен тұлғааралық қатынастарын ескере отырып, оны оқу-сөйлеу жағдайларына айналдыруға, кәсіби тақырып бойынша әртүрлі тақырыптар бойынша полемикалық қарым-қатынастың әртүрлі формаларында пікірталас ұйымдастыруға және жүргізуге үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа құзырлылығын қалыптастыру - қашықтан оқытуды (ҚО) ұйымдастыру. Мазмұны: ҚО негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет – білім, виртуалды білім. ҚО арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. ҚО түрлері мен формалары. Құзыреттілік: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы шығыс тілі
    Несиелер: 5

    Халықаралық оқыту моделін ескере отырып, С1 халықаралық стандартты жалпы ғылыми және ғылыми-кәсіптік оқыту деңгейіне жақындау. Пәнді оқу барысында студенттер проблемалық сипаттағы сөйлеу жағдайларын жасауға, сөйлеу тақырыбы аясында шығыс тілі арқылы білдіруге болатын мазмұнды, мазмұнды, тәрбиелік-бағытталған және мүмкін болатын мазмұнды таңдауға және оқушылардың қызығушылықтары мен тұлғааралық қатынастарын ескере отырып, оны оқу-сөйлеу жағдайларына айналдыруға, кәсіби тақырып бойынша әртүрлі тақырыптар бойынша полемикалық қарым-қатынастың әртүрлі формаларында пікірталас ұйымдастыруға және жүргізуге үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Оқытылатын елдің тілінің тарихы
    Несиелер: 6

    «Оқытылатын елдің тілінің тарихы» пәнінің мақсаты - шығыс тілінің даму тарихын зерттеу және қалыптасу процестерімен танысу. Ежелгі Шығыс жазба ескерткіштері. Орта ғасырлардағы жазбаша ескерткіштер, олардың тілдік ерекшеліктері. Шығыс жазба ескерткіштері туралы ғалымдардың зерттеулері. Шығыс тілдерінің тарихын зерттеудегі қазіргі көзқарастар. Курсты аяқтағаннан кейін студент шығыс тілдерінің қалыптасуының негізгі кезеңдері туралы білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    "Арнайы ағылшын тілі" (LSP)оқу пәнін меңгерудің мақсаты: білім алушыларда жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттілікті қалыптастыру, бакалаврлардың кәсіптік қызметте шет тілін пайдалануға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілігін дамыту; өз елін халықаралық конференциялар мен симпозиумдарда көрсету, шетелдік ғылыми және анықтамалық кәсіби-бағдарланған әдебиеттермен танысу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Публицистикалық стиль
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-бұқаралық ақпарат құралдарында мәтіндерді дұрыс жазуға және қолдануға үйрету.(газеттер, журналдар, теледидар, плакаттар, буклеттер). Бұл пәнді оқу қажеттілігі студенттерді журналистік стильдің лексикалық, синтаксистік ерекшеліктерімен таныстыруға, стилистика саласындағы студенттердің тілдік құзыреттіліктерін қалыптастыруға, емле дағдыларын шоғырландыруға байланысты туындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Стилистика және риторика
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу мақсаты: - курстың теориялық негіздерін меңгеру; стилистикалық дағдыларды меңгеру.Сөйлеу жұмысын ұйымдастыру. Негізгі тезис және оның сөйлеу жұмысындағы орны. Композициялық-сөйлеу түрлері: баяндау, сендіру, хабарлау, пайымдау. Сыни талдау және дәлелдеу әдістері. Ғылыми сөйлеу мәдениеті. Тілдік және сөйлеу формасы туралы түсінік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстанның көркем мәдениетін дамытудың негізгі кезеңдері туралы тұтас түсінікті қалыптастыру. Мазмұны: Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы негізгі білім. Құзыреттіліктер: алған білімдерін педагогтің практикалық қызметінде заманауи қазақстандықтың адамгершілік-эстетикалық бейнесінің қалыптасуында қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдеби сөйлеу стилі
    Несиелер: 6

    Пән сөйлеу стилі (сөйлеу, ғылыми, көркем) және олардың сипаттамасы туралы жалпы түсінік береді; мәтіннің сөйлеу мәнеріне қатыстылығын анықтау, шығыс тілін басқа оқу пәндері бойынша білім алу құралы ретінде қолдану қабілеті; алынған білімді, іскерлікті және пәнаралық деңгейде тілдік құбылыстарды талдау дағдыларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Академиялық мақсатқа арналған шығыс тілі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: ғылыми академиялық қарым-қатынас негіздеріне сәйкес шет тілін үйрену және меңгеру. Мазмұны: Оқу және ғылыми академиялық байланыс. Академиялық қарым-қатынас этикасы. Оқытылатын шығыс тілінде академиялық хат алмасуды рәсімдеу және әзірлеу. Жазбаша және ауызша түрдегі ғылыми баяндамалардың стилистикасы. Құзыреттер: академиялық қарым-қатынас ортасында коммуникативтік құзыреттілікті жүзеге асыру; академиялық хат алмасуды жүргізу және оқытылатын шығыс тілінде ғылыми хабарламалармен сөз сөйлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ағылшын әдебиетінің жалпы тарихы
    Несиелер: 3

    Бұл курс Шет тілдері мамандықтарының студенттеріне ағылшын тіліндегі әдебиеттің әлемдік мәдениеттегі рөлі мен орны туралы білім беруді, Англия мен АҚШ-тағы әдеби процестің негізгі кезеңдерімен, сол кезде кең таралған жанрлармен, әйгілі ағылшын және американдық жазушылардың шығармашылығымен таныстыруды мақсат етеді. Тиісінше, курстың міндеттері:Англия мен АҚШ әдебиетінің дамуының тарихи кезеңдерімен және жалпы тенденцияларымен танысу;осы бағыттардың ең жарқын өкілдерінің негізгі әдеби-эстетикалық бағыттары мен шығармашылығын зерттеу;зерттелетін әдеби бағыттардың негізінде жатқан дүниетанымдық, әлеуметтік және эстетикалық ұғымдармен танысу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дипломатия мен экономика тілі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты екі түрлі ұғымды білдіру үшін қолданылатын дипломатиялық тілдің өрнектерін зерттеу. Біріншіден, бұл ресми дипломатиялық қатынастар жүргізілетін және халықаралық шарттар жасалатын тіл. Екіншіден, тілдегі саяси терминология-жалпы қабылданған дипломатиялық сөздікті құрайтын арнайы терминдер мен сөз тіркестерінің жиынтығы. Саяси лексика тілдің лексикалық жүйесінің бөлігі ретінде, онда қоғамның әлеуметтік құрылымы, дүниетанымдық көзқарастар, елдің қоғамдық өмірін ұйымдастырудың тәсілдері ерекше айқын көрінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арнайы мақсатқа арналған ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: жоғары мектепте шетел тілін оқытудың кәсіби міндеттерін шешу қабілетін анықтайтын маманның кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға талпыныс беру. Курстың мазмұны пәнаралық болып табылады және студенттердің дағдылары мен дағдыларын, оқытылатын шет тілі мен негізгі категориялары, шет тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі туралы білімдерін синтездеуге және біріктіруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ағылшын тілді әдебиет тарихы
    Несиелер: 3

    Бұл курста ағылшын әдебиетінің тарихы оның дамуының маңызды кезеңдерінде ұсынылған. Курс бағдарламасы студенттерді белгілі бір ғасырларда: Орта ғасырлардан ағарту дәуіріне, XIX ғасырдағы романтизм мен реализмнен ХХ ғасыр әдебиетіне дейінгі әдеби процестің ерекшеліктерімен таныстырады. Материалды ұсыну әдісі және курстың мазмұны негізінен университетте жүзеге асырылатын ағылшын әдебиеті тарихының бағдарламаларына сәйкес келеді. Курс ағылшын әдебиетінің тарихын өз бетінше зерттегенде де, оны оқытудың әртүрлі бағыттарындағы білім беру бағдарламаларында қолданғанда да өзекті болуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шығыс баспасөзіндегі медиа тілі
    Несиелер: 6

    Медиа-коммуникативтік білім ұғымдары. Ақпараттық өндіріс саласын дамыту. Тіл және мәдениетаралық коммуникация. Мәдени шок: симптомдар, себептер, фазалар және жеңу; қарым-қатынастың типтік қателіктері. Тіл мен мәдениеттің өзара байланысы. Дақыл айналымы; дақыл интеграциясы. Баспасөз тілінің стильдері, бұқаралық ақпарат құралының тілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON4

    Пәнді оқытуда АКТ және сандық білім беру ресурстарын қолданады;

  • Код ON1

    Пәннің және пәнаралық сфераның негізгі заңдарының тұжырымдамалық және теориялық негіздерін түсінеді және интеграциялайды;

  • Код ON3

    Білім алушылардың сыни ойлауын, шығармашылыққа ұмтылысын, бірлескен мәселелерді шешуді дамыту мақсатында ғылымдар жүйесіндегі пәннің қазіргі жағдайын, орны мен құндылықтарын талдайды;

  • Код ON5

    Таңдалған пәндік мақсаттарға сәйкес білім жетістіктерін критериалды бағалауды және диагностиканы қолданады;

  • Код ON7

    Ұжымдық іс-әрекетте, тұлғааралық қарым-қатынаста, тиімді жұмыста коммуникативті құзыреттілікті көрсетеді;

  • Код ON2

    Академиялық адалдық мәдениетін сақтай және түсіне отырып, меңгерілген ақпаратқа сүйеніп, білімді іс жүзінде қолданады;

  • Код ON9

    Ғылым мен әдіснаманың соңғы жетістіктеріне сүйене отырып, лингвистикалық заңдылықтарды дамытудың теориялық мәселелерін тұжырымдайды,академиялық жазу әдістерін біледі және оларды танымдық әрекеттерді белсенді меңгеруде, өзін-өзі дамытуда, білімін жетілдіруге орынды қолданады;

  • Код ON6

    Оқушының жеке дамуына ықпал ету, өмір бойы оқуға бағытталған білімді дамыту модельдерін көрсетеді;

  • Код ON11

    Көркем шығармаларда бейнелік және көркем экспрессивтілік тудыру үшін қолданылатын тілдік құралдарды анықтайды, шығарманың идеялары мен пафосын ұлттық мүдделер тұрғысынан талдайды;

  • Код ON8

    Оқыту мен тәрбиелеудің мақсаты мен міндеттеріне, оқушылардың күтілетін нәтижелері мен физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес инновациялық технологияларды қолданады;

  • Код ON12

    Белгілі бір мәселелерді талқылау үшін әлеуметтік, академиялық және кәсіби ортада байланысқа түседі;әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген.

  • Код ON10

    Өзінің идеялары мен іс-әрекеттеріне және басқалардың пікірлеріне қызығушылыққа негізделген сыни және жүйелі ойлауды дамытады;

Top