Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06113 Инженерлі Математика в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 4

    Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтерін нақты өмір мен түрлі ғылымдардың мысалдарымен зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағдарламалауға кіріспе
    Несиелер: 6

    Бағдарламаны әзірлеудің әдістемелік негіздерін және практикалық бағдарламалау дағдыларын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 4

    Механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм заңдарын, принциптерін, постулаттарын және теңдеулерін, сәулелік оптика теңдеулерін, кванттық оптика, физикалық есептерді шешуде физикалық теңдеулерді қолдану, зерттеу, талдау үшін физика әдістерін қолдану табиғаттағы және техникадағы физика заңдарының орындалуын тексеру мақсатында және зертханалық жұмыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқыту практика
    Несиелер: 2

    Практика жалпыланған схеманың әрлеу блоктарын нақтылауды, қажетті сыныптар мен әдістерді бөлуді, өзара қисынды байланысқан деректердің жиынтығын (деректер ағындарын) анықтауды, жобаланатын бағдарламаның сервис деңгейін арттыру және көрнекілікті қамтамасыз ету үшін түрлі қосымша құралдарды енгізуді, алгоритмнің жалпылама схемасын әзірлеуді, жобаланған модельді іске асыратын бағдарламаны әзірлеуді және баптауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау 1
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты студенттерді есептеу салаларымен және оның компьютерлік ғылымдардағы қолданылуымен таныстыру. Оқу процесі кезінде студенттер әртүрлі қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен құралдарды тани және қолдана білуі тиіс. Сонымен қатар, дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясына негізделген, шексіз шағын айнымалыларды зерттеудің іргелі әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау 2
    Несиелер: 5

    Курс белгілі бір интегралдың және оның қасиеттерінің негізгі ұғымдарын түсіндіреді; интегралдарды бағалау үшін әртүрлі математикалық әдістерді қолданыңыз, қолданбалы есептерді шешу үшін белгілі бір интегралдарды қолданыңыз; сандық интеграция әдістерін жасаңыз; шексіз қатарлар, функциялардың жуықтауы және конвергенция ұғымын анықтаңыз; жуық есептеулерде шексіз қатарларды қолданыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дискреттік математика және математикалық логика
    Несиелер: 6

    Дискретті нысандарды зерттеу, комбинаторлық есептерді шешу, бейнелеу түрлері мен екілік қатынастарды зерттеу, мәлімдемелер алгебрасының формулаларын қалыпты формаларға келтіру, логика алгебрасын коммутациялық тізбектер теориясына қолдану. Талдау және синтездеу, математикалық жетілу қабілеттері дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Объектілі бағдарланған программалау
    Несиелер: 6

    Курс C ++ және QT кітапханасының GUI бөлімдерін қолдана отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау принциптеріне арналған. Класстар мен нысандар, мұрагерлік және полиморфизм сияқты тақырыптар қарастыралады. QT кітапханасында GUI бағдарламалауының барлық негізгі түсініктері оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 6

    Курс кез-келген оқиғаның ықтималдығы мен статистикасына, сондай-ақ ықтималдықтың математикалық түсінігін тереңдететін және логикалық және алгоритмдік ойлау дағдыларын дамытатын пәнаралық оқыту бағдарламасы арқылы математика мен бағдарламалау арасындағы байланысқа назар аударады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби ағылшын тілі курсы кәсіби қызығушылық тудыратын АТ саласындағы келешек үрдістер, компьютер дос ретінде, компьютер қас ретінде, АТ кері әсерін азайту, магниттік жад, оптикалық жад, флэш-жад, бағдарлама жасақтау тілдері, веб-дизайн, графика, дизайн, т.б. тақырыптарды қамтиды. Ол студенттердің кәсіби ағылшын тілі саласындағы тілдік білімін арттыруға, тілдік қабілеттері мен коммуникативтік құзыреттіліктерін жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сандық әдістер 1
    Несиелер: 6

    Курсқа мыналар кіреді: қателіктер теориясының негіздері, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі, сызықтық емес теңдеулер және сызықтық емес теңдеулер жүйесі, Интерполяция және ең жақсы жуықтау, функцияларды саралау және біріктіру, қарапайым дифференциалдық теңдеулер, математикалық физика теңдеулері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Математикалық талдау 3
    Несиелер: 4

    Курс сандық интеграция әдістерін қолданады; шексіз қатарлар ұғымдарын, функциялардың жуықтауын және конвергенция ұғымын анықтаңыз; жуық есептеулерде шексіз қатарларды қолданыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 6

    Курс дифференциалдық теңдеулерді жіктейді және осы теңдеулерді шешу үшін қажетті әдістерді қолданады; n-ретті сызықтық дифференциалдық теңдеулерді және тұрақты коэффициенттері бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешуге; автономды жүйенің тыныштық нүктелерін табуға; тұрақты коэффициенттері бар сызықтық біртекті теңдеу үшін шекті есептерді шешуге; теориялық негіздерді меңгеру және физикалық әдістерді практикалық қолдану үшін математикалық аппаратты пайдалануға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы
    Несиелер: 6

    Курс әртүрлі есептерді шешу үшін алгоритмдерді және өңдеу бағдарламаларын зерттеуге арналған. Бұл үшін бағдарламалық құрылым, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптері, шешу әдістері, Алгоритмдеу, бағдарламалау, баптау және бағдарламалау тілін қолдану арқылы бағдарламаларды жүзеге асыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Python бағдарламалау
    Несиелер: 3

    Курсты игерудің мақсаты Python тілінде программалау тілдерін дамыту болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент Python бағдарламалау тілінің негізгі құрылымдары мен идиомаларын білу және қойылған аналитикалық есепті орындау үшін практикада күрделі емес бағдарлама жасай білуді меңгереді. Бағдарламалау бойынша практикалық тапсырмаларды шешу және формализациялау дағдысы болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 4

    Тәжірибе ұйымның ақпараттық-аналитикалық орталығының ұйымдастыру құрылымын және техникалық құралдар кешенін зерттеуді қамтиды. ИАК шешуші негізгі міндеттерді анықтау. Таңдалған тапсырманы (тапсырмалар кешені немесе шағын жүйе) ақпараттық қолдауды зерттеу. Таңдалған тапсырмалардың бағдарламалық жасақтамасын зерттеу (тапсырмалар кешені немесе шағын жүйе). Таңдалған тапсырмалардың бағдарламалық жасақтамасын зерттеу (тапсырмалар кешені немесе кіші жүйе). Таңдалған тапсырманы ұйымдық-құқықтық қамтамасыз етуді зерттеу (міндеттер жиынтығы немесе шағын жүйе). емтихан тапсыру үшін қажетті материалдарды жүйелеу және талдау, ғылыми есеп және тәжірибелік сабақ туралы есеп.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық әдістер 2
    Несиелер: 6

    Курс математиканың әртүрлі салаларында теорияда да, қосымшаларда да пайда болатын әртүрлі математикалық есептерді компьютерлерде шешудің әдістерін әзірлеу мен қолданудың негізгі әдістерін зерттеуді қамтиды. Курс міндетті түрде сандық әдістер бойынша зертханалық сабақтармен бірге жүруі керек. Нәтижесінде студент зерттелген әдістерді қолдана отырып, белгілі бір тапсырмалар жиынтығын шеше алуы керек және кеңінен қолданылатын бағдарламалық пакеттердің негізінде қандай сандық әдістер бар екенін түсінуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • C# тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Бұл практикалық курста студенттер C# бағдарламалық тілімен және оның объектілі-бағытталған функцияларымен жұмыс істеу тәжірибесін алады. C# - Microsoft өнімдерінің экожүйесіндегі ең танымал бағдарламалау тілі. C # коды жылдам жұмыс істеуге және оңай қызмет көрсетуге арналған. C # негізінде біз қарапайым бағдарламаларды жазу үшін C # - мен жұмыс істеуді үйренеміз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Java тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Java бірегей архитектурасы бағдарламашыларға бірнеше платформаларда кедергісіз және сенімді жұмыс істей алатын бірыңғай қосымшаны әзірлеуге мүмкіндік береді. Бұл практикалық курста студенттер Java-мен және оның объектілі-бағытталған функцияларымен ауқымды жұмыс тәжірибесін алады. Студенттер сенімді консольдік және графикалық қосымшаларды жасауды, сондай-ақ қатынастардың деректер базасынан деректерді сақтауды және алуды үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Математикалық физика теңдеулері
    Несиелер: 5

    Курста ішекті және мембраналық тербелістердің теңдеулерін, ұзын сызықтардағы ток пен кернеуді, гидродинамика теңдеулерін, жылу өткізгіштік және диффузия теңдеулерін, электромагниттік өріс теңдеулерін сипаттайтын процестер бар. Курс сызықтық дифференциалдық теңдеулерді жартылай туындыларға жіктейді және теңдеулерді канондық пішінге келтіреді, шекті және бастапқы шарттарды тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 2

    "Кәсіби бағдарлы мәтіндердегі негізгі ойды түсіну, БАҚ-тағы күнделікті жаңалықтан кәсібіне қатысты ақпараттарды түсіну, мамандығы бойынша жалпы тақырыптарға әңгімелесе алу, өзін қызықтыратын тақырыптарға ойын жаза алу, өз мамандығы, болашақ қызметі туралы баяндай алу. Әр мамандық саласына қажетті терминдер мен сөз тіркестері, кәсіби бағдарлы мәтіндер оқу, жазу, талдау. Сөйлемдер мен мәтіндерді дұрыс, жүйелі құруға қажетті фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, стилистикалық ережелер мен заңдылықтарды еске түсіру, сақтау, дұрыс пайдалану. "

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Операцияларды зерттеу
    Несиелер: 6

    Мақсаты-экономикалық жүйелерді зерттеудің негізгі түсініктері мен әдістерін меңгеру; әртүрлі деңгейдегі экономикалық жүйелердің математикалық моделдерін дамытудың қазіргі жағдайы мен негізгі бағыттарын зерттеу; модельдер мен модельдеуші алгоритмдерді экономикалық талдау практикасына енгізу және жобалау бойынша өзіндік жұмыс үшін қажетті дағдыларды меңгеру; ойлаудың жүйелік типін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сұйықтықты құбырмен тасымалдау есептері
    Несиелер: 6

    Бұл пәнде студенттер сұйықтықты құбыр арқылы тасымалдаудың математикалық модельдерін, айырымдық схеманы шешу әдістерін үйренеді. Сонымен қатар, олар алгоритмдерді жазып, бағдарламаларды іске қосып, сандық талдау жүргізе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көпқабатты аймақта жылу тасымалының математикалық моделі
    Несиелер: 4

    Курс МКМ мамандығының үшінші курс студенттеріне арналған. Математикалық модельдеу ғылыми-техникалық прогресс есептерін шешудің заманауи және тиімді әдістерінің бірі болып табылады. Курстың міндеттері: 1) жылу берудің математикалық үлгілерімен танысу. 2) Математикалық физика есептерін шешу жолдары мен әдістері. 3) жылу беру есептерін шешу үшін әртүрлі сандық әдістерді қолданыңыз. 4) талдау дағдыларын дамыту ; Дифференциалдық теңдеулерді, Математикалық физика теңдеулерін, сандық әдістерді, C / C + + немесе java бағдарламалау тілдерін, математикалық талдауды, математикалық модельдеу негіздерін білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Деректер қоры теориясы
    Несиелер: 5

    Курс мәліметтер базасының жүйесі деген не екенін түсіндіреді, содан кейін реляциялық мәліметтер базасын - реляциялық (немесе кестелік) модельге сәйкес жасалған мәліметтер базасын зерттеу үшін оқу материалының көп бөлігіне көшеді. Содан кейін, деректер абстракциясынан курс сұраныстардың өнімділігін арттыру үшін қосымша материалдармен транзакцияларды басқаруға көшеді. Ақырында, деректерді сақтау технологиясының кең тарихындағы соңғы оқиғаларды анықтайтын мәліметтер базасын жобалауда заманауи тенденциялар пайда болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • STEM арналған ағылшын тілі
    Несиелер: 2

    Іскерлік ағылшын тілі курсы студенттердің кәсіпкерлік саласына қатысты коммуникативтік құзыреттіліктерін жетілдіруге бағытталған. Курс іскерлік ағылшын тіліндегі тыңдалым, оқылым, айтылым мен жазылымға негізделеді. Курс нәтижесі айтарлықтай дәрежеде студенттердің өздік жұмысына (іскери хат алмасу, лексика-грамматикалық жаттығулар, іскери жоба) тәуелді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Озық сандық әдістер
    Несиелер: 4

    Курста келесі бөлімдер оқытылады: Математикалық физиканың негізгі есептері. Параболикалық типтегі теңдеулер үшін айырымдық схемалар. Гиперболалық типтегі теңдеулер үшін айырымдық схемалар. Эллиптикалық типтегі теңдеулер үшін айырымдық схемалар. Вариациялық және вариациялық-айырымдық әдістер. Математикалық физиканың сызықты емес есептерін шешудің итерациялық және вариациялық әдістері. Монте-Карло Әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 4

    Тәжірибе ұйымның ақпараттық-аналитикалық орталығының ұйымдастыру құрылымын және техникалық құралдар кешенін зерттеуді қамтиды. ИАК шешуші негізгі міндеттерді анықтау. Таңдалған тапсырманы (тапсырмалар кешені немесе шағын жүйе) ақпараттық қолдауды зерттеу. Таңдалған тапсырмалардың бағдарламалық жасақтамасын зерттеу (тапсырмалар кешені немесе шағын жүйе). Таңдалған тапсырмалардың бағдарламалық жасақтамасын зерттеу (тапсырмалар кешені немесе кіші жүйе). Таңдалған тапсырманы ұйымдық-құқықтық қамтамасыз етуді зерттеу (міндеттер жиынтығы немесе шағын жүйе). емтихан тапсыру үшін қажетті материалдарды жүйелеу және талдау, ғылыми есеп және тәжірибелік сабақ туралы есеп.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Экономикалық теория негіздері
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттерге экономист сияқты ойлау үшін қажетті құралдарды ұсыну. Біз экономика әркімнің өмірін қалыптастырудағы маңызды рөлін көрсету үшін әр түрлі қосымшаларға сүйенуді мақсат етеміз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Машиналық оқыту 1
    Несиелер: 4

    Курс студенттерді теориялық негіздермен және машиналық оқыту алгоритмдерімен, олардың нақты мәселелерді шешуде практикалық іске асырылуымен және қолданылуымен таныстырады. Осы курс аясында студенттер қарастырылып отырған теорияны қолдана отырып шешілетін міндеттер мен кейбір негізгі жіктеуіштерді құру принциптері туралы түсінік алуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кеуекті ортаға ылғал тасымалдауды модельдеу
    Несиелер: 4

    Адамның экономикалық белсенділігі судың қатты ластануына ықпал етеді. Су сапасының күрт нашарлауының және оның жетіспеушілігінің нәтижесі адамдардың денсаулығына әсер етеді. Жер асты тұщы суларының сапасы жер үсті су қоймаларының суларынан едәуір жоғары. Сондықтан бүгінгі таңда шынымен пайдалы қазбалар болып табылатын жер асты суларын сақтау үшін егжей-тегжейлі теориялық зерттеулер қажет. Курста кеуекті Сулы қабаттар қарастырылады, онда жер асты суы жыныстың бүкіл көлемі арқылы біркелкі қозғалады. Инженерлік және агрономиялық терминологияда табиғи дисперсті кеуекті Материалдар "Топырақ", "Топырақ" деп аталады. Жер асты суларының қозғалыс моделі және бастапқы аймақтық мәселелерді шешу әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жерасты құбырында энергияны сақтау математикалық моделі
    Несиелер: 6

    Студенттерге соңғы онжылдықта практикада белсенді пайдаланылатын мұнай мен газды тасымалдау проблемаларының негізгі модельдері ұсынылатын болады. Сондай-ақ, олар осы математикалық модельдерді шешу әдістерін үйреніп, Алгоритмдер жазып, сандық талдау жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • 3D модельдеу және дизайн
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттердің кәсіби қызмет саласында да, кейінгі оқыту кезінде курстық және практикалық жұмыстарды орындау кезінде де қолданбалы мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін компьютерлік 3D модельдеудің теориялық негіздері мен әдістерін игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бұрыс есептерді модельдеу
    Несиелер: 6

    Студенттерді жасанды құрылыстың дұрыс қойылмаған міндеттерін шешудің негізгі әдістерімен таныстыру. Көп қабатты аймақта жылудың таралу модельдері қарастырылады. Жасанды құрылымның дұрыс емес есептерін шешудің жуық әдістері жасалынған, кері есептердің әртүрлі түрлерін шешудің алгоритмдері жасалған. Есептеу эксперименттері жүргізіледі, нәтижелер талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Комплексті талдау және оның қолдануы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты студенттерді практикалық қызметте және зерттеулерде математикалық әдістерді қолдануға қажетті математикалық аппаратпен қамтамасыз ету; студенттерді комплексті талдаудың теориялық негіздерін құрайтын ұғымдармен, фактілермен және әдістермен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Инженерлік есептердегі Лаплас түрлендіруі
    Несиелер: 6

    Инженерлік міндеттердің әртүрлі эволюциялық модельдері қарастырылады. Курс кешенді талдаудың қажетті элементтерін, Лапластың тікелей түрленуін зерттейді. Лаплас түрлендіруінің айналым әдістері зерттелуде. Әрбір бастапқы-аймақтық тапсырма үшін екі жақты Лаплас түрлендіруі жасалады және мәселенің нақты шешімдері анықталады. Мәселені шешудің жуық әдістері бөлек зерттеліп, салыстырмалы талдау жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 2

    Курс оқушылардың тәуелсіз теориялық және практикалық қорытындылар мен тұжырымдарға, ғылыми ақпараттарды объективті бағалау дағдыларына, ғылыми зерттеулердің еркіндігін және білім беру қызметінде ғылыми білімдерді қолдануды, соның ішінде дипломдық жобаны (жұмыстарды) орындау мүмкіндігін дамытуға бағытталған іс-шараларды зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Динамикалық бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Курс математикалық талдаудың классикалық есептері алдында динамикалық бағдарламалау міндеттерінің айырмашылықтары мен артықшылықтарын ашады, динамикалық бағдарламалау бөлімдерін жіктейді; есептерді құрастырады және есептерді шешу әдістерін жіктейді. Шартты экстремумды анықтаудың классикалық әдісі және Лагранж көбейткіштері әдісі сияқты әдістер барынша толық ашылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қалыпты емес процестердің бұрыс есептері
    Несиелер: 6

    Бұл курс студенттерді өндіріс пен ғылымның стационарлық емес процестерінің дұрыс емес мәселелерін шешуге үйрету үшін жасалған. Студенттер әр түрлі стационарлық емес әр түрлі процестердің математикалық модельдерін құру негіздерін игереді. Стационарлық емес процестердің қате есептерінің математикалық модельдері жасалатын болады. Қол жетімді шекарадағы өлшенген мәліметтер негізінде қате есептерді шешудің итерациялық процесі жасалады. Студенттер көмекші және бірлескен тапсырмаларды құруды үйренеді. Қате есептерді шешудің алгоритмдерін құруды үйреніңіз. Бағдарлама жасалады, сандық есептеулер жасалады және нәтижелер талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физикалық үрдістерді математикалық және компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты студенттерді физикалық процестер мен құбылыстарды модельдеу міндеттерімен таныстыру, студенттерді физикалық есептерді шешуде және эксперимент деректерін өңдеуде қолданылатын бірқатар негізгі есептеу әдістерімен, оларды компьютерде оңтайлы іске асыру тәсілдерімен, есептеулер нәтижесінің қателіктерін бағалаумен таныстыру, практикалық бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сызықты емес экстремалды есептер
    Несиелер: 6

    Студенттерді сызықтық емес оңтайландыру теориясымен және оның қосымшаларымен таныстыру. Сызықтық емес бағдарламалау саласы сызықтық емес мақсатты функциямен және сызықтық немесе сызықтық емес шектеулер жиынтығымен модельденетін мәселенің оңтайлы шешімдерін тиімді есептеудің тиісті әдістерін ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Диплом алдындағы практика
    Несиелер: 5

    Практика мамандықтың оқу пәндері бойынша теориялық білімдерді бекітуді; қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз ету мен қазіргі заманғы ұйымдастыру техникасын пайдалана отырып, тікелей жұмыс орындарында мамандық бойынша практикалық дағдыларды, жұмыс технологиясын меңгеруді; практикадан өту кәсіпорын – базасына қатысты қысқа және ұзақ мерзімді кезеңдерде АЖЖ статикасы мен динамикасындағы нақты жағдайды зерделеуді және талдауды; осы нақты кәсіпорындарға қолданылатын қысқа және ұзақ мерзімді кезеңдерде автоматтандыруды енгізудің қол жеткізілген коммерциялық нәтижелерін бағалауды қамтиды.; АЖЖ әзірлеу техникасымен және технологиясымен, нақты кәсіпорындарда автоматтандыру бойынша шешімдерді қабылдау және іске асыру процедураларымен танысу; дипломдық жобаларды орындау үшін материалдар жинау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Машиналық оқыту 2
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты-дискриминантты, кластерлік және регрессиялық талдауды қоса алғанда, машиналарды Оқыту теориясының негіздерін зерттеу, деректерді іздеу мәселелерін практикалық шешу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • MATLAB ортасында модельдеу
    Несиелер: 5

    Курс жоғары деңгейлі MatLab есептеу ортасында бағдарламалауды оқытуды қамтиды. Қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды және бағдарламалау саласындағы практикалық міндеттерді шешу әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми зерттеулерде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON11

    Ғылым мен техниканың қазіргі заманғы жетістіктерін, дербес деректерді жинау, зерттеу, талдау және синтездеу дағдыларын қолдана отырып, кешенді талдау жүргізу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін аналитикалық түрде қорытындылау.

  • Код ON1

    Жобалаудың негізгі стандарттарын, принциптері мен шаблондарын, әдістері, құралдары мен бағдарламалау тілдерін таңдауды дәлелдеу, соның ішінде заманауи АКТ ақпаратты қорғау жүйелерін құру әдістері мен құралдарын таңдау

  • Код ON10

    Деректерді өңдеу және талдау бойынша оларда жасырын тәуелділіктерді анықтау үшін қолданбалы есептерді шешу

  • Код ON9

    Деректер туралы ғылым саласындағы зерттеу әдіснамасын қолдану

  • Код ON6

    Еңбек қызметіне, оның ішінде командада жұмыс істеу кезінде коммуникабельділік, бастамашылық және психологиялық дайындық көрсету және басқарушылық және техникалық шешімдер қабылдау

  • Код ON5

    Ақпараттық жүйелердің бағдарламалық, аппараттық, ақпараттық, математикалық, функционалдық қамтамасыз етілуін, оның ішінде ақпараттық қауіпсіздіктің алгоритмдері мен әдістерін әзірлеу және/немесе пайдалану

  • Код ON7

    3D визуализациясын құру

  • Код ON8

    Нақты уақыт режимінде ақпараттық ағындарды қоса алғанда, барлық мүмкін болатын көздерден қажетті ақпаратты алу

  • Код ON3

    Заманауи ақпараттық технологиялар әдістерін пайдалана отырып практикалық мәселелердің математикалық модельдерін құру және әртүрлі процестердің математикалық модельдер мен әдістерін қолдану

Top