Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01601 Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Академиялық жазба (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: докторанттардың академиялық мәтіндерді құрастыру дағдыларын игеру. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау дағдылары. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары және жанрлары. Құзыреттер: ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және форматтау дағдыларын қалыптастыру және зерттеудің эмпирикалық деректерін ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты:Оқу процесінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қолдану бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру. Пәннің мазмұны:Ғылыми зерттеулер әдіснамасы және оны ұйымдастыру. ЖОО ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау әдістемесі. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: - ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру; - мәселе бойынша ғылыми зерттеуді жүргізу; - зерттеудің жаңа әдістерін ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік теория және әлеуметтік тарих
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әлеуметтік теория және әлеуметтік тарихты зерттеу саласындағы кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік тарих туралы түсінік. Әлеуметтанулық білімнің құрылымы және оның функциялары. Әлеуметтік институттар қоғам өміршеңдігінің факторы ретінде. Әлеуметтік реформалар және революциялар. Әлеуметтанудағы классикалық эволюционизм: О.Комте, Г.Спенсер, Л.Морган, Э.Дюркгейм, Ф. Теннис. Қалыптасатын дағдылар: әлеуметтік тарих саласындағы кәсіби құзыреттілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы контекстіндегі визуалды деректер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы бойынша визуалды деректерді зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан және қазіргі заманғы визуалды деректердің ерекшеліктері. Фото және кино құжаттарындағы күнделікті өмір тарихы. Визуалды материалдарды түсіндіру мәселесі. Танымдық потенциал, композициялық интерпретация, мазмұнды талдау, семиология, психоанализ, дискурсивті талдау. Дағдылар: Қазақстан тарихы бойынша визуалды деректерді түсіндіру әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • XIX-XX ғғ. Қазақстанның әлеуметтік динамикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: нақты тарихи материалдар бойынша әлеуметтік зерттеулерде кәсіби дайындықты жетілдіру. Мазмұны: Қоғам және әлеуметтік шындық. ХІХ-ХХ ғасырлардағы Қазақстанның әлеуметтік динамикасын зерттеу. Әлеуметтік-мәдени орта және оның тұлғаның дамуындағы рөлі. Жеке, топтық және қоғамдық мүдделер диалектикасы. Әлеуметтік стратификацияның және әлеуметтік ұтқырлықтың әлеуметтанулық теориялары. Дағдылар: әлеуметтік динамиканы зерттеу әдістерін қолданудағы кәсіби құзіреттілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    «Тарих» пәні мен кәсіптік-педагогикалық саласы туралы жүйелі түсінігін көрсетеді, қазіргі заманғы тарих ғылымында қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістеріне ие;

  • Код ON2

    қазіргі және соңғы кезеңдегі Қазақстанның мәдени-әлеуметтік тарихының белгілі бір кезеңіне байланысты зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді, пәнаралық және транспәнаралық зерттеулердің әдістері мен тәжірибелерін қолданады;

  • Код ON3

    жаңа және күрделі идеяларды синтездей отырып, тарихи ғылымдар саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды сыни тұрғыдан талдайды, бағалайды және салыстырады;

  • Код ON4

    өзінің жаңа ғылыми болжамдарын жасайды, білімінің шекарасын кеңейте отырып өз тұжырымдары мен нәтижелерін ғылыми қоғамдастыққа және кең жұртшылыққа ұсынады;

  • Код ON5

    Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы бойынша әртүрлі тарихи дерек көздерін, оның ішінде баяндау, көрнекілік, статистикалық және басқаларын қарастырады, алынған деректер бойынша салыстырмалы талдауды іске асырады;

  • Код ON6

    жеке білім мен кәсіби өсуге ықпал ететін сыни және креативті ойлауды, оқыту және бағалау стратегияларын қолдана отырып, білім беру ресурстарына талдау жасайды;

  • Код ON7

    ақпараттар жинау және ғылыми нәтижелерді тестілеу, белсенді ғылыми-зерттеу және білім беру жұмыстарын жүргізу үшін оқытудың жаңа технологияларын (АКТ, мультимедиялық бағдарламалар, интернет-ресурстарды) қолданады;

  • Код ON8

    қоғамның әртүрлі әлеуметтік топтарының қалыптасу тарихын, олардың экономикалық және мәдени құрылымдар мен үрдістердегі қатынастары жаңа және қазіргі кезеңдегі Қазақстанның тарихи даму барысына әсерін саралай алады;

  • Код ON9

    қазақ, орыс және шетел тілдеріндегі мәтінді семантикалық, коммуникативті талдау әдістерін қолданады;өзінің кәсіби саласына қатысты мәтіннің стилистикалық және жанрлық байланысын анықтайды.

Top