Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01403 Музыка мұғалімі, қосымша білім беру педагогі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Музыканың теориялық білімдер негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: музыка мұғалімінің теориялық білімінің негізін құрайтын музыкалық өнер және оның экспрессивті құралдары туралы нормативтік ақпаратты зерттеу. Пәннің мазмұны қарапайым дағдыларды біртіндеп дамытуды, олардан бірізділік немесе синхрондылықты құруды, оларды автоматизмге жеткізуді және күрделіліктің жоғары деңгейіндегі көптеген тұтас дағдыларды біртіндеп қалыптастыруды көрсетеді. Музыкалық сөйлеудің құрылымы және жеке элементтердің экспрессивті мүмкіндіктері туралы теориялық білім, ноталық жазудың, метроритмнің, Интервалдардың, аккордтардың қасиеттері туралы білім. Педагогикалық рефлексия қабілетін қалыптастыру, әдістемелік шеберлікті үнемі жетілдіруге ұмтылу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап аспап (оның ішінен таңдау: баян, фортепиано)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дыбыс шығару тәсілдерін қалыптастыру (ноталық сауаттылықты және аппликатуралық жүйені білу); музыкалық-орындаушылық еркіндікті алу, онсыз бүгінгі күннің талаптары деңгейінде музыка сабақтарын өткізу мүмкін емес; әр түрлі көркемдік репертуарды меңгеру; болашақ өзіндік жұмыс үшін репертуарлық қор құру; әр түрлі стильдер, дәуірлер, ұлттық мектептер мен көркемдік бағыттар музыкасының неғұрлым типтік ерекшеліктерін түсіну; музыкалық шығарманы өз бетінше талдау. Музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын меңгерген, музыкалық мәнерліліктің тиісті құралдарының көмегімен шығармалардың көркемдік мазмұнын ашуға қабілетті, педагогикалық және концерттік репертуармен өз бетінше жұмыс істеудің қажетті дағдылары бар кеңінен білімді музыканттарды тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап аспап (оның ішінен таңдау: домбыра, қобыз)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты: музыкалық білім беру саласында студенттердің кәсіби жеке, ансамбльдік және аспаптық-орындаушылық сүйемелдеуші дағдыларын қалыптастыру, Музыкалық және шығармашылық қабілеттерің дамыту, орындаушылық аспектіде әлемдік музыка мәдениетінің негізгі стильдерін, сонымен қатар жалпы білім беретін мектептегі музыкант мұғалімініңжұмысына қажетті белгілі бір музыкалық репертуарды меңгеру. Студент аудитория алдында әртүрлі музыкалық шығармаларды орындау, сонымен қатар сүйемелдеуменән айту дағдыларын; музыкалық-аспаптық педагогика саласындағы нақты әдістерді меңгеру керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: студенттердің академиялық мәтіндерді құрастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: студенттерді академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен, жанрларымен, академиялық мәтіндерді жазуға қойылатын талаптармен таныстыру және дереккөздермен, кітапханалық және Интернет-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио
    Несиелер: 5

    Студенттердің кәсіби музыкалық есту қабілетін ұйымдастыру және оның дамуы, сонымен қатар көркем-шығармашылық және музыкалық-педагогикалық практикада есту қабілетін белсенді пайдалануға үйрету. Негізгі орындаушылық дағдыларын қалыптастыру (интонациялау, тыныс алу, дикция); аккомпанемент жасау, импровизациялау, ноталарды парақтан оқуды жүзеге асыру, хор партитураларын транспозициялау, әуенді сольфеджиялау; музыкасауатын оқыту әдістемесі, балалардың музыкалық-есту қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ноталарды беттен оқу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: музыкалық белгілерді, күрделі ырғақты және әуезді сызбаларды,штрих-ерекшеліктерді тез және дәл анықтай білу. Тұтас ырғақ-интонациялық кешендерді ұсына білу. Олардың әріптік белгілерін біле отырып, кілттерді шарлау мүмкіндігі. Отандық және шетелдік композиторлардың әртүрлі туындыларын өз бетінше қабылдауға, игеруге және бағалауға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру негізінде білім алушының музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту, әр түрлі шығармашылық бағыттағы композиторлар стилінің ерекшеліктерін, жанрға тән ерекшеліктерін елестете отырып, шығармаларды орындай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап (домбыра, қобыз, баян, фортепиано) І
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дыбыс шығару тәсілдерін қалыптастыру (ноталық сауаттылықты және аппликатуралық жүйені білу); музыкалық-орындаушылық еркіндікті алу, онсыз бүгінгі күннің талаптары деңгейінде музыка сабақтарын өткізу мүмкін емес; әр түрлі көркемдік репертуарды меңгеру; болашақ өзіндік жұмыс үшін репертуарлық қор құру; әр түрлі стильдер, дәуірлер, ұлттық мектептер мен көркемдік бағыттар музыкасының неғұрлым типтік ерекшеліктерін түсіну; музыкалық шығарманы өз бетінше талдау. Музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын меңгерген, музыкалық мәнерліліктің тиісті құралдарының көмегімен шығармалардың көркемдік мазмұнын ашуға қабілетті, педагогикалық және концерттік репертуармен өз бетінше жұмыс істеудің қажетті дағдылары бар, практикалық орындаушылық және педагогикалық қызметке дайын кеңінен білімді музыканттарды тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аспаптық ансамбль І
    Несиелер: 5

    "Аспаптық ансамбль" пәнін меңгерудің мақсаты музыкалық шығармалармен жүйелі, тиімді кешенді жұмыс жүргізу арқылы білім алушылардың ұжымдық шығармашылықтың ансамбльдік-орындаушылық дағдыларын қалыптастыру, орындаушылық ансамбльдік шеберлікті дамыту болып табылады. Ансамбль сезімін дамыту, музыкалық шығарманы бірлесіп орындау процесінде шығармашылық бірлікке қол жеткізу қабілеті, серіктестерін мұқият тыңдап, өз партиясын бүтіннің бөлігі ретінде қабылдау, оны жалпы орындау жоспары мен көркемдік жоспарға сәйкес жүргізу, өз партиясын тәуелсіз үйрену дағдыларын игеру (концертмейстердің көмегінсіз), парақтан ноталарды оқу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап ІІ (оның ішінен таңдау: баян, фортепиано)
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны студенттерге музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын игеруге көмектесу; нақты орындаушылық шеберлік пен дағдыларды қалыптастыру; музыкалық ойлауды дамытуға бағыттау; түрлі музыкалық қойылымдармен жалпы дүниетанымын кеңейту. Негізгі орындаушылық дағдыларды қалыптастыру; сүйемелдеу, импровизациялау, ноталарды бірден оқуды жүзеге асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап аспап II (оның ішінен таңдау: домбыра, қобыз)
    Несиелер: 5

    Музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын меңгеру, шығарманың көркемдік мазмұның ашу, педагогикалық және концерттік репертуар бойынша өз бетінше жұмыс істеуге қажетті дағдыларды, практикалық, орындаушылық және педагогикалық іс-әрекеттерге дайындық пәннің мазмұны болып табылады.Сонымен қатар, студент музыкалық шығарманы меңгеру процесінде аспапта ойнаудың техникалық дағдыларын қалыптастыруы керек; көркем репертуарды, оның ішінде әртүрлі жанрдағы, формадағы, стильдегі және бағыттағы шығармаларды меңгеру; музыкалық мәтінді парақтан оқу және құлақтың сүйемелдеуін таңдау дағдылары; музыка сабағында және сыныптан тыс жұмыстарда әртүрлі жұмыстарда аспапты еркін пайдалана білу керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония
    Несиелер: 5

    Студенттерді әртүрлі тарихи дәуірлердегі музыканың дыбыстық ұйымдастырылуының заңдылықтары мен үйлесімді құрылымымен таныстыру. Меңгеруі керек: музыкалық тілдің компоненттеріне байланысты шығармалардың гармонияық талдауын жүзеге асыру, шығарма формаларымен драматургиясының заңдылықтары; толық гармониялық реттілікті есту арқылы талдау; әуенді өз бетінше үйлестіру; практикалық қызметте талдау нәтижелерін пайдалану. Музыкалық өнерді оқу және меңгеру, кәсіби оқу орындарына түсу үшін жеткілікті музыка саласындағы білімнің, іскерліктің және дағдылардың даму деңгейіне жету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әуенді гармонизациялау
    Несиелер: 5

    «Әуенді гармониялау»пәні кәсіби музыкалық есептерді шешуде музыкалық ғылымның теориялық және практикалық білімін жүйелендіруге үйретеді. Мақсаты: болашақ білікті мамандардың кәсіби музыкалық-педагогикалық қызметке қажетті гармониялық модельдерді құру және гармоникалық есептерді шешу үшін іс жүзінде маңызды білігі мен дағдысын қалыптастыру; кәсіби музыкалық-педагогикалық қызметтің негізгі заңдылықтары туралы түсінік беру. маңызды көркем-мәнерлі және формалық құрал ретінде баяндау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап аспап III (оның ішінен таңдау: домбыра, қобыз)
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мазмұны практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады: музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен жеке бағдарламаларды орындауға дайындық; тандаған мамандығына сәйкес өз бетінше орындаушылық және педагогикалық іс-әрекетті жүргізуге мүмкіндік беретін білімнің, кәсіби іскерлік пен дағдының бүкіл кешенін меңгеру, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қажетті құзіреттіліктерді қалыптастыру. Музыкалық шығармалар бойынша өз бетінше сыныптан тыс жұмыстың әдістемесін білуі керек; музыкалық терминология. Одан әрі педагогикалық іс-әрекетіне қажетті музыкалық шығармаларды көзбен көріп оқи білу. Мектептегі практикалық іс-әрекетке дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар хорымен жұмыс жасау практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ маманның бойында кәсіби білім, білік және дағдылардың тұтас кешенін, оның ішінде даму психологиясы, физиология, физиологиялық білімдерді тәр-биелеуді көздейтін хормейстер, балалар вокалдық және хор тобының жетекшісін дайындау. бала және олардың өсу процесіндегі өзгерістері туралы түсінік, шеберлік -ками хорды басқару, вокалдық технологияны білу, гигиена тура-лы түсінік, жылтырды қорғау және оны тәрбиелеу. Сонымен қатар, балалар вокал-хор үйірмесінің жетекшісі интеллек-туалды дамыған, өнерлі, ұйымдастырушылық қабілеті жоғары болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор класы
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұны хормен жұмысты дайындау үшін мамандықтың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін оқып-үйренуді және меңгеруді анықтайды. Хормен ән салуға кәсіби қызығушылықты дамыту – мектептегі мұғалімнің музыкалық іс-әрекетінің негізі. Хормен жұмысты дайындау үшін хор дирижері ісінің теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін зерттеу және игеру. Пәннің мақсаты: студенттің хор орындаушылық саласында алған білім, білік, дағдылары негізінде музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамытуды, хор репертуарын бағдарламалық талаптарға сай меңгеруді, оның ішінде әртүрлі стиль мен жанрдағы шығармалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: экологиялық ойлау және қауіпсіз өмір сүру негіздерін меңгерген қауіпсіз үлгідегі экологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру; адамның денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын зерделеу, экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін арттыру және іс-қимылдың, өмір қауіпсіздігінің, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың тұрақты дамуының жүйелі салдарын (тәуекелдерін) болжау және бағалау білігін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық білімге технологиясын қолдану
    Несиелер: 5

    Музыкалық білім берудегі IT технологиялардың мақсаты - студенттерге музыкалық өнер саласындағы (электронды жазбалардың цифрлық жазбасы) заманауи компьютерлік технологияларды практикалық қолдана білуге ​​үйрету: компьютерлік шеберлікке үйрету, музыкалық нота, сандық дыбыс жазу және электрондық музыкалық аспаптарды кәсіби деңгейде белсенді пайдалану үшін оларды игеру. шығармашылық белсенділік: мультимедиялық презентациялар, музыкалық фильмдер, аранжирование (электронды музыкалық аспаптар үшін) жасай білу, ақпараттық технологияларды болашақ қызметінде қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәнгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап аспап III (оның ішінен таңдау: баян, фортепиано)
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мазмұны студенттердің әртүрлі жанрдағы және стильдегі аспаптық шығармаларды кәсіби деңгейде орындауға дайындығын қалыптастыру; музыкалық шығарманың орындалу сапасын талдау қабілетін дамыту; орындаудағы әртүрлі қиындықтарды жеңу әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент музыкалық шығармамен жұмыс істеу әдістемесінің мазмұның білуі керек; әртүрлі стильдегі, жанрдағы және формадағы музыкалық шығармаларды кәсіби сауатты, техникалық және стильдік дәл, мәнерлі орындай білу; музыкалық шығармаларға теориялық талдау жасай отырып, музыкалық аспапта орындау мәдеиетін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық білімнің электрондық білім беру ресурстары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - компьютерлік музыка технологияларын, электрондық білім беру ресурстарын, музыкалық бағдарламаларды қолдануға үйрету. Өзіңіздің жұмысыңызды жаза білу, оны талдау және қателерді табу, өз аранжирование жасау, CD-ге вокалды жазу, содан кейін сіздің жұмысыңызды тыңдау және бағалау. Бейнелер мен фотосуреттер жасай алу үшін - редакциялау және тағы басқалар. Музыкалық редакторлардың бағдарламаларын білу (MIDI редакторлары, музыкалық редакторлар, табулятор редакторлары, бағдарламалық синтезаторлар, тегін музыкалық редакторлар) Музыканы ойнау, редакциялау, негізгі көшірмелер жасау және дыбыстық арнайы эффектілерді өңдеу мүмкіндіктерін пайдалана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор партитураларын оқу I
    Несиелер: 5

    Хор партитурасын оқу студенттерге фортепианода гармоникалық тізбектерді ойнауды үйренуге мүмкіндік береді; берілген әуенді немесе бас дыбысты жазбаша үйлестіру дағдыларының болуы; жақын аранжировкадағы аккордтардың ноталық жалғаулары; музыкалық шығарманы гармониялық талдау; классикалық байланыс нормаларын және аккордтарды текстуралық өңдеу тәсілдерін қолдана отырып, ән әуенін аккордсыз дыбыстармен үйлестіру шеберлігі. Курсты оқу мақсаты – хор партитурасымен өз бетінше жұмыс істей білу; пианинода партитураны ойнау; жұмыстарға орындаушы дирижерлық талдау жүргізуге; шығармалардың өзіндік орындаушылық интерпретациясын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хорды дирижерлау І
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мазмұны хор дирижері және хор пәндерінің оқытушысы ретінде одан әрі практикалық жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды меңгерген жоғары білікті маманды қалыптастыру болып табылады.Курсты оқу кезінде шығармашылық топпен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру сұрақтары қарастырылады; жүргізудің техникалық қол құралдарын меңгеру; хордың көркемдік және орындаушылық мүмкіндіктері; бастапқы оқу және жалпы хор шығармасын қамту; авторлық мәтінді егжей-тегжейлі талдау; эмоционалдық күйлер мен көркем бейнелер әлемін түсіну, есту арқылы бақылау, орындау процесін басқару, сахналық мінез-құлық, психологиялық өзін-өзі алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар хорымен жұмыс жасу практикум I
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің музыкалық ой-өрісін кеңейтеді, студенттің мамандықты меңгеруге деген саналы қызығушылығын оятуға, қабілеттерін, дағдыларын және дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, бұл өз кезегінде, музыкалық және көркемдік құндылықтарды таратуға.Сақтауға, дамытуға және дамытуға бағытталған іс-әрекеттерді жүзеге асыруға көмектеседі. Пәнді меңгерудің негізгі мақсаты – хор және ансамбль дирижері ретінде әртүрлі шығармаларға вокалдық-хор партитураларын (сүйемелдеумен және акапелламен) жүргізудің әдіс-тәсілдерін меңгеру, вокалды-хор партитурасын көзден оқи білу дағдылары мен дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор класы I
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі ұстанымдары мен міндеттері: студенттерге көркемдік тәрбие беру, отандық және шетелдік классиканың озық үлгілерін, қазіргі заманғы композиторлардың шығармаларын, халық музыкалық шығармашылық; студенттердің вокалдық және хор дағдыларын меңгеруі; хормен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамыту; ұйымдастырушылық қасиеттерді сіңіру; студентті хор мұғалімі ретінде тәрбиелеу. Хор сыныбының жұмысына қатысу арқылы оқушылар: вокалдық дағдыларды (ән айту тынысы, дыбыстың жоғары позициясы, резонаторларды пайдалана білу); хор шеберлігі (тізбекті тыныс алу техникасын, хор жүйесі мен хор ансамблінің дағдыларын меңгеру). Сонымен қатар, оқу хорында ән айту оған қатысушылардың дауыс диапазоны мен ұтқырлығын дамытуға, вокалдық кантиленаны меңгеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша музыка пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән ретінде интеллектуалды дамыған тұлғаны қалыптастыруға бағытталған елдегі жаңартылған білім беру мазмұнының теориялық-әдістемелік аспектілері, жаңартылған білім беру үдерісін ұйымдастыруды практикалық-әдістемелік қамтамасыз ету (педагогикалық тәсілдер, оқу үдерісін ұйымдастырудың әдістері мен технологиялары, оқу бағдарламалары мен оқу пәндерінің мазмұнын қайта құру), әртүрлі типтегі жалпы білім беру мекемелеріндегі жаңартылған білім беру мазмұнының ерекшелігі, білім берудегі көшбасшылық және басқару қарастырылады. Болашақ педагогтарды оқытудың вариативті технологиялары мен тәсілдерін, мектепте оқу-танымдық және тәрбие қызметін ұйымдастыру тәсілдерін қолдануға, білім беру және оқыту жүйесіне қойылатын жаңа талаптарға сәйкес инновациялық кәсіптік-педагогикалық қызметке дайындықты жасауға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап және қосымша музыкалық аспап I
    Несиелер: 5

    Болашақ музыкалық-педагогикалық іс-әрекетке қажетті кәсіби музыкалық орындаушылық дағдылардың тұрақты жиынтығын қалыптастыру пәнді оқудың мақсаты болып табылады. Пәнді оқу процессі болашақ кәсіптік қызмет үшін қажетті көлемде құралды меңгеруге бағытталған; аудитория алдында әртүрлі музыкалық шығармаларды орындау, сонымен қатар сүйемелдеумен ән айту дағдыларын меңгеру. Студент концертмейстерлік қызметтің негізгі әдістерін және ансамбльдік музыка жасау дағдыларын қолдануы керек; кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті музыкалық аспаптық репертуарды білу керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Синтезаторда ойнауды үйрену I
    Несиелер: 5

    Пән курсының негізгі мазмұны жан-жақты дамыған, шығармашыл жеке тұлғаны қалыптастыруға бағытталған синтезаторда ойнау дағдыларын меңгеруге жағдай жасау. Негізгі міндеттер: пернетақта синтезаторының көркемдік мүмкіндіктерін зерттеу; музыкалық сауаттылық пен теорияның негізгі білімдерін алу; орындау техникасын меңгеру: синтезатордың пернетақтасына қол қою; практикалық музыкалық-шығармашылық әрекетті жетілдіру: электронды музыкалық шығармашылықпен байланысты орындаушылық қабілеттерді үйлесімді дамыту; музыкалық шығармалардың мазмұнын меңгерту арқылы оқушыларды адамгершілік жағынан байыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты:"бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен таныстыру; оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын оқу; 12 жылдық білім берудің концептуалды ережелерін ескере отырып, оқу нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқу. Осы пәнді оқу процесінде алған білім, білік және дағдылар студенттерге бағалаудың оқу процесіндегі орны мен рөлі, студенттердің оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, білім алушыларды бағалаудың заманауи үлгілері сияқты мәселелерде бағдарлауға мүмкіндік береді, оқу жетістіктері, оқушыларды критериалдыбағалауды ұйымдастыру жүйелері, оны жүзеге асыру әдістері, нысандары мен құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Синтезаторда ойнауды үйрену I
    Несиелер: 5

    Негізгі мазмұны жан-жақты дамыған, шығармашыл жеке тұлғаны қалыптастыруға бағытталған синтезаторда ойнау дағдыларын меңгеруге жағдай жасау. Негізгі міндеттер: пернетақта синтезаторының көркемдік мүмкіндіктерін зерттеу; музыкалық сауаттылық пен теорияның негізгі білімдерін алу; орындау техникасын меңгеру: синтезатордың пернетақтасына қол қою; практикалық музыкалық-шығармашылық әрекетті жетілдіру: электронды музыкалық шығармашылықпен байланысты орындаушылық қабілеттерді үйлесімді дамыту; музыкалық шығармалардың мазмұнын меңгерту арқылы оқушыларды адамгершілік жағынан байыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар хорымен жұмыс жасу практикум II
    Несиелер: 6

    Бұл пән вокалдық және хор дағдыларын меңгеруді қамтиды: дыбыс шығару, ән айту тынысы, артикуляция, дикция, эмоционалды экспрессивтілік. Әртүрлі стильдер мен дәуірлердегі хор репертуарын меңгеру, хормен өз бетінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Курсты оқу барысында мектеп оқушыларына рухани-адамгершілік және эстетикалық тәрбие берудің тиімді құралы ретінде хор өнеріне көзқарасты қалыптастыру мәселелері қарастырылады; классикалық музыкаға қызығушылық пен музыкалық шығармашылықты дамыту; музыкалық қабілеттерін дамыту: есту, ырғақ, есте сақтау, музыкалық және әртістік; хор орындау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор дирижерлау II
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мазмұны студенттер арасында дирижерлық кешен қалыптастыру; балалар өнер мектептерінде, балалар музыка мектептерінде, балалар хор мектептерінде, қосымша білім беру мекемелерінде хор дирижері және хор пәндерінің мұғалімі ретінде одан әрі практикалық қызмет үшін қажетті деңгейде білімі мен дағдыларын көрсете алатын білікті мамандарды дайындау, жалпы білім беретін мекемелер; хормен жұмысты дайындау үшін хорды дирижерлаудың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін зерделеу және игеру; балл бойынша өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту; студенттерді хормен жұмыс істеудің әдістемелік негіздерімен таныстыру; - оқушылардың көзбен оқу және әртүрлі хор партитураларын транспозициялау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор партитураларын оқу II
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мазмұны студенттердің келесідей қалыптасуына бағытталған: арнайы музыкалық әдебиеттерге бағыт-бағдар беру; концерттік бағдарламалар мен басқа да шығармашылық іс-шараларға репертуар таңдау; бейіндік бағыттағы пәндерді оқыту; әртүрлі дәуірлер мен стильдердің хор шығармаларын білу; фортепиано мен дауыста (сольфеджио және мәтінмен) барлық шығарманы, хор партитурасының кез келген фрагментін және әртүрлі стильдегі хор репертуарын еркін және көркем мәнерлі орындау; шығарманы берілген кілтке көшіру, пішінді, текстураны талдау; фортепианода хор партитураларын сүйемелдеусіз және сүйемелдеусіз орындау; парақтан оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор классы II
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны хор музыкасының әртүрлі стильдері мен жанрларын зерттеу, репертуар таңдау принциптерімен танысу сияқты мәселелерді қарастырады; ансамбльде ән айту дағдысын қалыптастыру; оқушыларды мектепте вокалдық жұмысқа дайындау; оқушылардың көркемдік-орындаушылық және вокалдық-техникалық деректерін дамыту; орындалатын тараптың тұтастың бөлігі ретіндегі рөлін білу; тембрлік бояу, динамикалық реңктердің бірлігі, тыныстың таралуы, сөз тіркесі бойынша дыбыстың максималды бірлігіне қол жеткізу; ән айтудың ұжымдық формаларын сахналық бейнелеу; жеткілікті жоғары орындаушылық деңгейі бар оқу хорын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап және қосымша музыкалық аспап II
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны мектеп оқушыларымен жұмыс жасаған кезде өзін орындаушы, концермейстер, иллюстратор ретінде көрсетуге тиіс, музыка мұғалімінің функционалдық іс-әрекетінің сан алуандығымен анықталадыжәне орындаушылық қызметтің барлық салаларында өзінің ойын ойнау қабілетін пайдаланады, негізгі музыкалық және қосымша музыкалық аспаптарда. Пәннің мақсаты – жеке, ансамбльдік, оркестрлік орындаушылықта аспаптың әртүрлі мүмкіндіктерін пайдалана алатын білікті орындаушыларды тәрбиелеу; орындаушылық шеберлік кешенін қалыптастыру, оны дамыту студенттің репертуарын жинақтауына, әр дәуірдегі, стильдегі, бағыттағы, жанрлық және формадағы музыкалық шығармаларды меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кіріктірілген оқытудың практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мазмұны музыкалық білім беру саласындағы жаңалықтарды ескере отырып, студенттердің музыкалық-педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыру жолдары туралы теориялық және әдістемелік идеяларын кеңейту болып табылады. Сонымен қатар, бұл курс мамандардың арнайы педагогикалық және психологиялық дайындығы арасында байланыстырушы функцияны орындайды, оларды дайындаудың барлық алдыңғы түрлерін біріктіреді: гуманитарлық, жаратылыстану, жалпы кәсіптік, арнайы. Пән студенттерді білім берудегі дәстүрлі тәсілдерді сыни тұрғыдан талдауға, қолданыстағы білім беру технологияларын бағдарлауға, оқуды бітіргеннен кейін қандай жағдайда жұмыс істеуге тура келетінін ескере отырып, өз таңдауын жасауға үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халық шығармашылығы
    Несиелер: 5

    Пән музыкалық фольклордың дәстүрлі жанрларын оқытуды қарастырады; ауызша дәстүр өнеріндегі музыкалық тілдің негізгі заңдылықтарын анықтауды; фольклордың даму кезеңдерін зерделеуді; әндердің поэтикалық және музыкалық тілін талдау дағдыларын дамытуды; халық және кәсіби музыканың өзара байланысын ашуды, халық музыкасының алғашқы дағдыларын қалыптастыруды қарастырады. Курстың мақсаты: студенттердің бойында адамгершілікті-этикалық және руханият бөлшегінің қайнар көзі ретінде халық шығармашылығына ұлттық және әлемдің құндылық тұрғысынан қарауды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны: Мәдениет және өнер саласындағы қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында мұғалімнің одан әрі қызметіне қажетті шамада музыкалық аспапта ойнауды оқыту әдістемесінің теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: педагогиканың негізгі негіздерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың практикалық тәжірибесі болуы; оқушылардың жас ерекшеліктері мен дайындық деңгейін ескере отырып, аспапта ойнауға үйретуді ұйымдастыру; істей алуы керек: орындаушы сыныптағы жағдайға педагогикалық талдау жасау; арнайы әдебиеттерді пайдалану; студенттің жеке ерекшеліктерін ескере отырып, репертуар таңдауын жасау; білуі: тәрбие мен білім беру теориясының негіздерін; мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері; мұғалімнің тұлғасына қойылатын талаптар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хормен жұмыс жасау практикумы I
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны студенттердің хормен жұмыс істеу әдістерін меңгеру негізінде хор ұжымын басқару, хорда ән айтудың кәсіби шеберлігі мен дағдысын тәрбиелеу. Пәнді оқудағы практикалық білім мен дағдының негізі мыналар болып табылады: музыкалық қабілеттерді (есту, есте сақтау, эмоциялар) дамыту; дұрыс тыныс алуға, дыбыс шығаруға, дикцияға, интонацияға, сүйемелдеусіз ән айтуға үйрету; тыныстың таралуы, жоғары позицияда дыбыстың қалыптасуы; көркем бейнені жеткізу үшін музыкалық бейнелеудің барлық құралдарын пайдалана отырып, шығарманы орындау бойынша жұмыс; дауыссыз дыбыстармен тіркесіп ән айту; дұрыс ән айту дыбысының қалыптасуын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасы тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың негізгі міндеті студенттердің санасында қазақ музыкалық мәдениетінің рухани мұрасының құндылықтарын нығайту және кәсіби ой-өрісін кеңейту, студенттерге кәсіби қазақ музыкасының қалыптасуының негізгі кезеңдері туралы түсінік беру; Қазақстанның жекелеген композиторларының шығармашылығын және неғұрлым жарқын көркем шығармаларды зерделеу; опера, оратория, кантата, симфония және т.б. сияқты ірі формаларды талдау дағдыларын меңгеру; қазақ кәсіби музыкасының музыкалық-стильдік мәселелерімен танысу. жалпы білім беретін мектептердің болашақ музыка мұғалімдерін шет елдердің музыкалық мәдениет білімдерімен жабдықтау. «Қазақ музыкасының тарихы», «Әлемдік музыка тарихы» пәндері бойынша алған білімдері мен дағдыларын дирижерлау, вокал сыныптарында, арнайы құрал бойынша сабақтарда, музыка мұғалімінің одан әрі практикалық қызметінде қодана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың / пәннің мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фольклорлық ансамблі
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің ерекшелігі фольклорлық ансамбльде, оркестрде жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; аспаптық партияларды оқу, партияларды жеке дайындау; топтық және жалпы дайындық, концерттік қойылымдар, репертуармен танысу болып табылады. Пәннің мақсаты фольклорлық ансамбльдердің жоғары білікті орындаушыларын дәстүрлі халықтық мәдениет саласындағы білімді өз ұжымының қатысушыларына жеткізе алатын педагог, тәрбиеші ретінде ұйымдастыру. Шығармашылық, орындаушылық және ұйымдастыру қызметіне дайындау қажеттілігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік өнер тарихы
    Несиелер: 5

    «Әлемдік өнер тарихы» пәні өнердің барлық негізгі кезеңдері мен бағыттарын, олардың хронологиясын, жекелеген елдер мен аймақтардың өнерін, нақты деректерді, оқиғаларды, маңызды көркем ескерткіштер мен шеберлерді меңгеруге; қоғамның ғылыми ойының құрамдас бөлігі ретінде өнердің қызметі туралы түсінікке ие болуға; көркемдік мәдениеттің түрлері мен әлемнің негізгі мәдени-тарихи орталықтары, олардың даму заңдылықтары, мәдени-тарихи дәуірлердің негізгі концепциялары және әлемдік өнер типтері туралы терең білімі болуға тиіс; әлем халықтарының көркем мәдениетін жіктеу принциптерін меңгеру; мақсаты: әлемдік өнердің даму үрдісі мен тарихи үрдістің өзара ықпалының заңдылықтарын білу, сонымен қатар ірі кезеңдер, дәуірлер мен стильдер – өнер тарихын кезеңдеу; өнердегі стильдің негізгі сипаттамаларын және оның көріністерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі
    Несиелер: 5

    «Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі» пәнінің мазмұны педагогикалық, кәсіптік, өндірістік тәжірибеден өтуге тірек қызметін атқарады. Пәнді меңгеру нәтижесі – түлектің вокал, аспапта ойнау, хорды басқару саласындағы орындаушылық іс-әрекеттерді жүргізуге қажетті дағдыларды және сәйкес кәсіби құзыреттерді меңгеру. Бітіруші білім беру диагностикасын ұйымдастырудың және музыкалық-оқу процесінің сапасын бағалаудың заманауи әдістері мен технологияларын білуі керек; мектеп оқушыларына музыкалық білім берудің әдістерін, технологияларын және әдістерін қолдану процесінің нәтижелерін талдай білу; денсаулық сақтау технологияларын психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету бағдарламаларын ескере отырып, музыкалық-білім беру ортасын қалыптастыру дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Есту бойынша сүйемелдеуді таңдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жас пианисттің есту тәжірибесін қалыптастыру және дамыту, оған педагог орындаған пьесалардың әуезді желісі мен ырғағын қабылдау және көбейту кіреді. Сүйемелдеумен жұмыс жасауда білімді іс жүзінде қолдана білу. Сүйемелдеудің әр түрлі түрлерін игеру. Әуезді сызықтың күрделенуі. "Бас-аккорд" түріндегі аккомпанементтің ең көп таралған түрлерінің бірін игеру, Прима және Квинт бойынша өзгеретін бас аккорды. Әуенде-үлкен үштік. "Тегіс шайқау"сүйемелдеуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлем музыка тарихы
    Несиелер: 5

    Модульдің мазмұнына келесі пәндер кіреді: қазақ музыкасының тарихы, халық шығармашылығы, әлемдік музыка тарихы, әлемдік мәдениет тарихы. Бұл модуль студенттерге музыкалық мәдениеттің қалыптасуы мен тарихи дамуы саласындағы өз білімдерін кеңейтуге көмектеседі. Болашақ педагогикалық жұмыста өз білімдерін пайдалана алатын әлемдік музыкалық мәдениеттің қалыптасу тарихы туралы белгілі бір түсінігі бар болашақ мамандарды даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектеп репертуарымен жұмыс жасау практикумы II
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мазмұны оқушылардың музыкалық сауаттылығының қажетті деңгейін қалыптастыру және жалпы білім беретін мектепте музыка сабағында және сабақтан кейінгі уақытта музыкалық-эстетикалық тәрбие мәселелерін практикалық шешуге қажетті білім мен дағдыларды меңгерту болып табылады. Пәнді оқу барысында негізгі міндеттер: шетел және ұлттық музыка туындыларын орындауға қажетті музыкалық және орындаушылық еркіндікке тәрбиелеу; музыкалық шығармалардың әр түрлі стильдері мен формаларын меңгеру, мектеп репертуарының жұмысы бойынша өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту, мектеп оқушыларына музыкалық-эстетикалық тәрбие беру бойынша оқу-тәрбие жұмысының дағдыларын дамыту (мектептегі дәрістер, әңгімелер, концерттер, балалар клубтар, студиялар); мектеп хорымен практикалық жұмыс жасау дағдысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Концертмейстерлік класс
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты концертмейстерлік шеберлік негіздерін түсіну, ансамбльде ойнау дағдыларын дамыту; музыкалық ой-өрісін кеңейту: отандық және шетелдік композиторлардың репертуарымен таныстыру; әртүрлі деңгейдегі қабілеттері бар оқушылардың шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту. Әдеби мәтінді, солист партиясын өз бетінше талдай білу. Тәуелсіз немесе мұғалімнің көмегімен жұмысты талдау. Сүйемелдеу партиясын оқыту. Жұмыс үстінде дыбысты. Вокалистпен немесе аспапшымен ансамбльде музыкалық және көркем образ жасау. Сөйлей білу - көпшілік алдында сөйлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Хормен жұмыс жасау практикумы II
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны хормейстердің студенттерді орта мектепте жұмыс істеуге дайындауы: музыка сабағында және сабақтан тыс уақытта (хор, ансамбльдік және жаппай ән айту). Пәнді оқудың негізі – хор техникасын меңгеру; музыкалық және теориялық білім алу; әртүрлі дәуірлер мен стильдердің хор репертуарын зерттеу; атқарушы жауапкершілікке тәрбиелеу. Шығу кезінде студент музыкалық – теориялық талдау жасай білуі керек; музыкалық шығарманы талдау; тональдікті анықтау, нысаны мен мазмұны; әр түрлі ырғақтарды, аяқталуларды енгізуді, алып тастауды көрсету; хор партитурасын оқу дағдысы болуы; білуі: хор және хор партияларымен жұмыс істеудің негізгі әдістерін; орындау мақсаты мен шығарманың дыбысталуына қойылатын талаптарды жеткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON12

    кәсіби қызметті оның мақсаты, мазмұны, технологиялар өзгеруінің жаңару жағдайында жүзеге асыру; білім беруді жаңарту, оқыту және білім беру интеграциясы мен тәрбие беру мәселелеріне байланысты жағдайларды шеше білу

  • Код ON10

    музыкалық шығармашылық стиліне сәйкес көркемдік тәсілдер жиынтығын қолданыпорындау мәдениетін,шеберлікті жетілдіру, кәсіби қызметінде (орындаушылық, оқытушылық) әртістікті, шығармашылық әрі орындаушылық еркіндікті, ойды басқара білуді және фортепианоны пайдалануды көрсету

  • Код ON2

    Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну

  • Код ON7

    музыкалық және теориялық пәндер негіздері, қазақ және әлемдік музыка тарихы, халық шығармашылығы, фольклорлық және вокалдық ансамбль, арнайы пәндерді оқыту әдістемесі, актерлік шеберлік, сахналық сөйлеу мәдениеті сияқты пәндерді негіізге ала отырып, дәстүрлі музыкалық өнер саласындағы білім мен түсінігін көрсету

  • Код ON6

    өзінің болашақ мамандығының негізі мен әлеуметтік маңызын түсіну, оған тұрақты қызығушылық таныту;өз іс-әрекеттерін ұйымдастырып, кәсіби міндеттерді шешуге арналған стандартты әдістерді таңдай білу, кәсіби міндеттерді көтере біліп, оларды шеше білугежәне кәсіби әрітұлғалық дамытуға қажетті ақпаратты іздеу және пайдалану

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON9

    интеграция, білім мен оқытудың жаңғырту мәселелері бойынша педагогикалық идеялар мен білімдерді өздігінен көрсете білу, оқыту үдерісіндетүрлі шығармашылық жағдайларда дамыған қарым-қатынас пен адаптивті жеке қасиеттерін көрсете отырып жұмыс істеу, қарым-қатынас жасау

  • Код ON13

    Музыкалық өнер саласында дәстүрлі және заманауи технологиялар мен оқу әдістемелерін пайдалана отырып, оқу үрдісін жоспарлау, әдістемелік жұмыстарды жүргізу, әртүрлі педагогикалық жүйелер мен әдістерді талдау, өз педагогикалық принциптері мен оқыту әдістемесін қалыптастыру

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.

  • Код ON8

    оқытушылық қызметте психология және педагогика, арнайы және музыкалық-теориялық пәндер бойынша білімін пайдалану, орындаушылықбағытта сабақ жүргізуде оқу үрдісін ұйымдастыру мен талдауда базалық білімді және практикалық тәжірибені, сабақты даярлау мен жүргізу әдістемесін пайдалану

  • Код ON11

    студенттердің бойында көркемдік қажеттіліктер мен көркемдік талғамды қалыптастыру; психологиялық-педагогикалық ғылымның проблемалық саласын түсіне білу және оның қазіргі заманғы жетістіктерімен музыкалық өнер саласында білім беру сапасын қамтамасыз ету мақсатында жетекшілік ете білу, дәстүрлі музыкалық өнер мен ғылым саласындағы арнайы әдебиеттермен жұмыс істеу, кәсіби ұғымдар мен терминологияны қолдану

  • Код ON5

    ғылыми зерттеулердің әдістерін білуге ​​және оларды зерттелетін салада қолдануға; музыкалық білім беру саласында арнайы әдебиеттермен жұмыс істей білу, академиялық мәтіндер жазу дағдыларына ие болу; өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру жолын салу

Top