Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01516 География–Тарих в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Жалпы жертану
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты-тұтас табиғи геожүйе ретінде жердің географиялық қабықшасының жалпы заңдылықтары, құрылысы, жұмыс істеуі және динамикасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Географиялық ғылымдардың жүйелік жіктемесінде жалпы географияның орны. Географиялық қабық: Атмосфера, гидросфера, литосфера және биосфера географиялық қабықты тұтас түсіну. География тұжырымдамасы. Жердің терең құрылымын зерттеу. Адам қызметінің және оның салдарынан болатын процестерді басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның ежелгі және орта ғасыр тарихы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Қазақстан аумағындағы ежелгі және ортағасырлық мәдениеттерді зерттеу. Мазмұны: ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихының кезеңдері; дереккөздер мен тарихнама; тайпалық одақтар. сақ тайпалық одақтары. Ерте ортағасырлық мемлекет. Қазақстанның рухани және материалдық мәдениеті. Қалыптастырылатын құзыреттер: тарихи-археологиялық білімнің іргелі базасын қалыптастыру: болашақ маманның дүниетанымының құрамдас бөлігі ретінде тарихи ойлауды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ресей империясы мен Кеңес Одағы құрамындағы Қазақстан
    Несиелер: 4

    Қазақ жүздерінің Ресейге қосылуының тарихи алғышарттары мен барысы, патшалықтың отарлық реформалары және олардың салдары. Қазақ халқының отаршылдыққа қарсы ұлттық-азаттық күресі. ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғ.басындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси және әлеуметтік-экономикалық жағдайы кеңес кезеңінің тарихы (1917-1991 жж.). Өткен ғасырда Қазақстан аумағында орын алған тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, фактілерді, процестерді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Географияға кіріспе
    Несиелер: 4

    Студенттердің физика-экономикалық география негіздері, оның заңдары мен қағидалары туралы таныстыру. Географиялық қабықтың аумақтық физиографиялық саралауының негізгі заңдары. Пейзаждық қасиеті, құрылымы және морфологиялық құрылымы. Ландшафтардың дамуы мен жұмыс істеуіндегі табиғи және антропогендік факторлар. Курстың мақсаты мен міндеттері. Курстың құрғауы және құндылығы. Географиялық қабықтың аумақтық физиографиялық саралауының негізгі заңдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Археология
    Несиелер: 3

    Археология-бұл археологиялық ескерткіштерді зерттеуге сүйенетін адамзаттың өткені туралы ғылым. Археология оқулығы ең алдымен археология саласындағы нақты білімді қалыптастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Картография және топография негіздері
    Несиелер: 4

    Картография және топография пәні мен құрылымы. Картография және ғылым жүйесіндегі топография. Карта: термин және анықтама. Географиялық карта элементтері. Карталарды жіктеу. Карталардың түрлері мен типтері. Географиялық карталардың қасиеттері. Карталардың математикалық негізі. Геодезиялық негіз, масштаб, картографиялық проекциялар және картографиялық торлар. Карталардағы бұрмалау және олардың түрлері. Картографиялық бейнелеу әдістері. Зерттеудің картографиялық әдісі. Жергілікті жерді түсіру. Шағын масштабты карталарды құру әдістері. Геоақпараттық картографиялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ландшафттану
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты жер бетіндегі ландшафтар саласындағы аумақтық және аквальды геожүйелердің құрамын, құрылымын, динамикасын және қызмет етуін түсіну, аумақты шаруашылық ұйымдастыру кезінде ландшафтық тәсілді қолдану қағидалары мен қағидаларын қалыптастыру болып табылады. Географиялық қабықшаның физикалық-географиялық дифференциациясының негізгі заңдары. Ландшафт қасиеті, оның құрылымы және морфологиялық құрылысы. Ландшафттардың дамуы мен қызмет етуінің табиғи және антропогендік факторлары. Ареалдарды картографиялау. Ареалдар шекаралары. Ареалдарды қалыптастыру және дамыту. Мәдени өсімдіктердің шығу орталықтары. Арал ландшафты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Архивтану және музейтану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: мұрағат ісі мен мұражай ісінің даму тарихы, мұражайлар мен әр түрлі профильдегі архивтерде жұмыс істеу дағдылары мен теориялық білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Мұрағаттану ғылымының жалпы теориясы және музеология. Мұрағаттану ғылымының ғылыми пән ретіндегі ерекшеліктері, оның пәні мен әдістері; архивтердің тарихшының зерттеу жұмысындағы маңызы; мұрағаттың негізгі түрлері, олардың ерекшеліктері. Мұражайлардың типологиялары мен классификациясы. Мұрағат және мұражай заңнамасы. Әлемдегі мұрағат және мұражай ісінің тарихы. Мұрағаттық және мұражай қорларын сатып алу. Қалыптасқан құзыреттіліктер: мұрағат және музей жұмысының негізгі бағыттарын біледі және алған білімдерін практикада қолдана біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология
    Несиелер: 3

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерге Ностаның жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін және балалар денесінің дамуын беру; балалар денесінің құрылымы мен функцияларын ескере отырып, сараланған тәсілге үйрету; студенттерге оқу процесін ұйымдастырудың физиологиялық және гигиеналық негіздерін, студенттердің еңбек және демалу режимін үйрету, олардың жетекшілігімен Болашақ педагогикалық іс-әрекетте әр оқушы Гигиена мен медицина саласындағы минималды білімді игеріп, денесін біліп, оны қалай дұрыс ұстау керектігін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 5

    Деректер мен тарихнамасыы. Крийттік, Ахейлік Греция. Греция б.э.д. ХІ-ІХ ғғ. Гомерлік кезең. Архаистік Греция. Классикалық Греция.Эллиндік кезең. Ежелгі Рим мен Италия. Римдік Жерортатеңіздің державаның құрылуы. Рим империясының кезеңдері. Римдік құқық. Рим мемлекетінің құрылысы. Рим мен Карфаген арасындағы Пуни соғысы, себебі мен салдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тарихнама және деректану
    Несиелер: 5

    Тарихнаманың теориялық аспектілері. Жаңа тарих пен қазіргі заман тарихының тарихнамасы. Кеңес тарихнамасы. Деректану тарих ғылымының пәні ретінде. Деректану теориясы. Тарихи дереккөздердің жіктелуі. Деректану тарихнамасы. Деректанулық зерттеу. Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының тарихнамасы. Қазақстан тарихының тарихнамалық дәстүрі. Тәуелсіз Қазақстанның тарихнамасы. Отандық тарих бойынша деректер. Ежелгі кезеңнің көздері. Жаңа кезеңдегі Қазақстан тарихы мен кеңес дәуірінің тарихы бойынша деректер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлемдік өркениеттер мен мәдениеттердің тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдегі өркениеттік процестердің мазмұны мен даму тенденцияларын талдау. Мазмұны: Шығыс және батыс өркениеті. Шығыс славяндар өркениетінің қалыптасуы мен эволюциясы, Реформация және қайта өрлеу дәуіріндегі еуропалық мемлекеттер, Постиндустриализация. Индустрияландыру. Қалыптасқан құзыреттер: әлемдік мәдениеттің негізгі құндылықтарын білу және оларға кәсіби қызметінде, жеке және жалпы мәдени дамуында сүйенуге дайын болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • ГАЖ-технологиясына кіріспе
    Несиелер: 4

    Студенттерді физикалық және әлеуметтік-экономикалық географияның негіздерімен, оның заңдары мен принциптерімен таныстыру. Құрылымдық бөліктері: табиғи-аумақтық кешендер (КБП) және олардың компоненттері. Географиялық қабықшаның физикалық-географиялық дифференциациясының негізгі заңдары. Аумақтық-өндірістік кешендер (ТПК) және өндірістік күштерді орналастыру принциптері. Қазіргі әлемдегі География, географияның негізгі мәселелері мен болашағы. Географиялық зерттеу әдістері және географиялық ақпараттың негізгі көздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Орта ғасырлар тарихы (батыс + шығыс)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - ортағасырлық өркениеттер тарихы туралы терең және жан-жақты түсінік қалыптастыру. Мазмұны: ерте орта ғасыр, дамыған (классикалық) орта ғасыр, кейінірек Орта ғасыр. Өндірістік күштердің өсуі және қоғамдық еңбек бөлінісі. Қалыптасатын құзіреттіліктер: қазіргі ғылыми білімді есепке ала отырып, күрделі мәселелерді түсіну, Осы пәнді мектепте және жоғары кәсіби білім беру жүйесінде оқыту дағдыларын меңгеру; Шығыс пен Батыстың ортағасырлық өркениеттерінің эволюциясының тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Геоэкология және қоршаған ортаны қорғау
    Несиелер: 5

    Қазақстан табиғи ортасының экологиялық қасиеттері. Қазақстан ТПК-ның Қазақстанның гесистемаларына әсері. Қазақстан геожүйелерінің экологиялық кернеуінің сыртқы көздері. Қазақстан табиғи аймақтарының геоэкологиялық ерекшеліктері Қазақстанды геоэкологиялық аудандастыру. Қазақстанның антропогенезі және қоршаған ортасы. Қазақстан табиғи ортасының экологиялық тұрақсыздануы. Қоршаған орта және табиғи ресурстар. Атмосфералық ауаны, су ресурстарын, жер ресурстарын және топырақты қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арт білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Геология геоморфология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Жер және жер қыртысының құрылысы. Жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтері. Жер қыртысының даму заңдылықтары. Жер қыртысының заттық құрамы: минералдар және тау жыныстары. Геохронология. Тау жыныстарының абсолюттік және салыстырмалы жасы. Геологиялық процестер. Білім бедерінің эндогенді процестері. Тектоника литосферных плит. Магматизм және вулканизм. Жер сілкінісі. Неотектоникалық процестер. Экзогенді геологиялық процестер. Желдену процестері: физикалық, химиялық және биологиялық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпы адамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: педагогикалық менеджменттің ғылыми-әдіснамалық негіздерін меңгеру. Мазмұны: Мектепішілік басқару. Мектептегі менеджменттің заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық менеджменттің функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Басшылық стилі. Басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті. Маркетинг. Білім беру ұйымының бәсекелестік қабілеті. Электрондық журнал.Қалыптасатын құзыреттіліктер: пәндік мамандану саласында педагогикалық шеберлік пен зерттеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 3

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жаратылыстану
    Несиелер: 6

    Заманауи ғылымның негізгі қағидалары. Табиғи ғылымдар объектілерін зерттеу әдістері. Дамудың негізгі кезеңдері. Жансыз табиғат ғылымы. Өмір сүру ғылымы Эволюция теориясы. Жер туралы ғылым. Жаратылыстану және экология. Ғылыми білімнің құрылымы: бірліктің әралуандығы Табиғат когнитивтік белсенділік ретінде. Табиғат ғылым айна. Мәдениет жүйесінде жаратылыстану ғылымы. Ғылыми білімнің критерийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттерде әлем табиғаты, оның алуан түрлілігі және аймақтық ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру; материктер мен мұхиттар ландшафтарының пайда болу, даму, таралу және шаруашылық игеру заңдылықтарын тану. Физикалық-географиялық және тарихи-географиялық аймақтар. Физика-географиялық Географияны оқытудағы аймақтық тәсіл. Елтану және аймақтық география. Қазіргі әлемнің аймақтық контрасты. Азия. Еуропа. Африка. Солтүстік Америка. Оңтүстік Америка. Австралия және Тасмания аралы. Мұхит. Әлемнің жекелеген аймақтарының табиғаты. Мұхиттар. Мұхит табиғаты. Мұхиттарды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мектептегі тарих курсының мазмұнын, мақсатын, оқыту кұралдарын, әдістері мен тәсілдерін анықтайтын ғылыми педагогикалық пән. Педагогикалық пәндер жүйесіндегі тарихты оқыту методикасының орны. Тарихты оқытудың методикалық жүйесінің пайда болуы. Әдістеменің ғылым ретінде қалыптасуын анықтайтын факторлар. Тарихты оқыту әдістемесінің тарихи және саяси - әлеуметгік пәндермен байланысы. Тарихты оқытудың зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-студенттердің география пәнінің әр түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін және бастапқы әдістемелік іскерлікті алуы болып табылады. Мазмұны: Оқыту әдістемесі. Географияны оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Географияны оқыту әдістерінің жіктелуі. Географиялық білім мен дағдылар. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Оқу-тәрбие процесін моделдеуге және оқу практикасында жүзеге асыруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ТМД елдері географиясы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқудың мақсаты - ТМД елдерінің табиғи жағдайлары мен ресурстарымен, экономикалық, географиялық және геосаяси жағдайымен танысу. «ТМД елдерінің географиясы» табиғи-аумақтық кешендер мен олардың құрамдас бөліктерін, табиғи жағдайлар мен ресурстарды, аумақтық-саяси құрылымды, халықты бөлу принциптерін, экономикалық ресурстар мен ТМД елдерінің экономикалық салаларын зерттейді. ТМД аймақтарының географиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламаларды орындау. Шет тілінде өз пікірін түсіндіре және қорғай отырып, таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Шет тіліндегі өзекті мәселе бойынша барлық "иә" және "қарсы" дәлелдерді айту. Озық шет тілінде ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып, эссе, баяндамалар, хаттар жазу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жаңа және қазіргі заман тарихы (Батыс + Шығыс)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дүниежүзілік-тарихи үдерістер контекстінде Азия, Африка, Еуропа, Америка және Австралия елдерінің тарихын қарастыру, қоғамның түрлі тарихи кезеңдерде экономикалық, саяси, әлеуметтік өзгеру процесін қарастыру. Мазмұны: капитализм генезисінің кезеңдері және индустриялық және постиндустриялық қоғамның қалыптасуы; әлемдегі геосаяси жағдайдың өзгеруі. Жаһандық өркениетаралық байланыстар шеңберінде жекелеген елдердің ұлттық ерекшеліктері мен жалпы мәдени дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстан географиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайы мен экономикалық-географиялық жағдайын зерттеу. Қазақстан аумағының табиғатын зерттеу тарихы. Қазақстан аумағының қалыптасуының негізгі кезеңдері. Орогенез кезеңдері. Рельеф түзуші факторлар. Рельеф түрлері. Климат және климат түзуші факторлар. Қазақстан климатының негізгі белгілері. Климаттық аудандастыру. Қазақстанның ішкі сулары. Қазақстан топырағы. Қазақстанның өсімдіктері. Қазақстанның табиғи аймақтары. Табиғи ресурстар. ҚР экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайы. Қазақстан Республикасының әлемдік қоғамдастық елдері арасындағы рөлі мен орны. Әкімшілік-аумақтық бөлініс. ҚР табиғи-ресурстық әлеуеті. Халық және ұлттық құрамы, еңбек ресурстары. Қазақстан шаруашылығы және олардың салалары. Құзыреттер. Қазақстан аумағының физикалық-географиялық сипаттамасын бере алады және осы аймақтың табиғи-ресурстық әлеуетін дұрыс бағалай және салыстыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Климатология
    Несиелер: 3

    Климатология. Теориялық және қолданбалы аспектілер" студенттердің Климаттық жүйенің құрылымы, климаттық факторлар, климаттың жіктелуі туралы білім кешенін қалыптастыру үшін бакалаврларды кәсіби дайындауда қажет. Климатология (климат және ...логия) - климаттың қалыптасу заңдылықтарының мәселелерін, оның өткен және болашақтағы өзгерістерін, климаттардың жіктелуін және климаттың әртүрлі түрлерінің жер шарына таралуын зерттейтін ғылым. Климатология метеорологияның маңызды бөліктерінің бірі және сонымен бірге жеке географиялық пән болып табылады. Климатология географиялық ғылымдар жүйесіне кіреді, өйткені климат аймақтың географиялық сипаттамаларының бірі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тарихты зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттер арасында тарих ғылымының негізгі әдіснамалық мәселелері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: дүниежүзілік тарихтың негізгі мәселелері және оларды зерттеудің негізгі әдістемелік тәсілдері; ғылыми әдістердің жіктелуі: тарихи зерттеулерде қолданылатын негізгі жалпы ғылыми және арнайы тарихи әдістер. Қалыптасқан құзыреттіліктер: тарих ғылымдарының әдістері мен әдістемесін зерттеу негізінде мұғалімдердің білім беру саласындағы бакалаврдың кәсіби құзыреттілігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жобаларды басқару технологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: басқару мәселелері бойынша кешенді теориялық және қолданбалы білімді қалыптастыру; жобалар мен әдістердің тиімділік түрлерін оқу. Пәннің міндеттері: жобалардың мәні мен белгілерін ашу; жобалық басқарудың мүмкіндіктері мен шектеулерін негіздеу; әлеуметтік-экономикалық жүйе ретінде "жоба" санатының мазмұнын зерттеу; жобаның өмірлік циклінің ұғымымен және оларды әзірлеу мен іске асырудың әртүрлі кезеңдерінде жобаларды басқару функцияларын қолдану мүмкіндіктерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстанның киелі жерлер географиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: тарих пен мәдени–тарихи ескерткіштерге құрметпен қарауға тәрбиелеу. Мазмұны: Сакральды география-ерекше құрметтелетін табиғи мұра ескерткіштері; археологиялық және сәулет ескерткіштері; ғибадат орындары болып табылатын діни және ғибадат объектілері; тарихи тұлғаларға байланысты сакральды орындар Қалыптасатын құзыреттіліктер: Қазақстанның 100 киелі орындарын білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа түрі - қашықтан оқытуды ұйымдастыру және іске асыруға қажетті студенттердің құзырлылығын қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Қашықтан оқытуға арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. Қашықтан оқытудың түрлері мен формалары: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Табиғатты пайдалану экологиясы мен экономикасы
    Несиелер: 5

    Табиғатты пайдалану негіздері, атмосфера, Геоэкология, биогеография, табиғатты пайдалану жүйелері, техногендік жүйелер және экологиялық қауіп, аймақтық табиғатты пайдалану туралы оқу. Табиғат пайдалануды және қоршаған ортаны қорғауды басқару. Табиғатты пайдалануды басқаруды ұйымдастыру. Табиғатты пайдалануды басқару әдістері. Кәсіпорын деңгейінде табиғатты пайдалану. Кәсіпорында табиғатты пайдалануды ұйымдастыру және басқару. Кәсіпорынның экологиялық стандарты. Экологиялық кәсіпкерліктің негізгі түрлері, экологиялық нарық құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 5

    Қосалқы тарихи пәндер және оның тарих ғылымында алатын орны. Курсты оқу барысында түп деректерді тану мәселелеріне ерекше көңіл бөлу, анықтау және талдау, зерттеу. Қосалқы тарихи пәндердің жекелеме бөлімдерін оқу барысында түп-деректерді пайдалану, оның тарихи үрдісіндегі орны. Тарихи пәндерді оқу барысында пән бойынша негізгі материалдарды пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Топонимика
    Несиелер: 5

    Ғылым жүйесіндегі топонимиканың орны. Топонимиканың даму кезеңдері. Топонимиканың қазіргі мәселелері мен бағыттары. Топонимикалық ғылымды зерттеу принциптері. Географиядағы топонимикалық зерттеулер. География мұғалімдерін даярлаудағы курстың маңызы. География және топонимика. Топонимдер мен топонимиялар туралы түсінік. Географиялық атаулардың негізгі топтары. Халық географиялық терминдері мен топонимдері. Географиялық атаулардың құрамындағы ландшафтық терминология. Ландшафт топонимикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - басынан бастап орыс тарихының тарихи өткен кезеңдерінің негізгі кезеңдерін түсіну. XVIII ғасыр - 1991 жылға дейін. Мазмұны: Тарихи алғышарттар және қазақ жүздерінің Ресейге қосылу барысы, патшалықтың отарлық реформалары және олардың салдары. Қазақ халқының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресі. ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси және әлеуметтік-экономикалық жағдай. Кеңес кезеңінің тарихы (1917-1991). Өткен ғасырда Қазақстан КСРО құрамында болған кездегі Қазақстан аумағында болған тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, фактілерді, процестерді және оның салдарын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Түркі тілдес елдер географиясы
    Несиелер: 5

    Түркі халықтарының орналасу географиясы. Түркі тілдес елдердің қысқаша тарихи-географиялық және саяси-экономикалық сипаттамасы. БҰҰ-ға мүше түрік мемлекеттері (Түркия, Қазақстан, Өзбекстан, Әзірбайжан, Қырғызстан және Түркмения). Танылмаған мемлекет-Солтүстік Кипр. Ресейдің Федералды субъектілері (Татарстан, Чувашия және т.б.), автономия құқығындағы басқа елдер мен аймақтар (Гагаузия, Шыңжаң-Ұйғыр автономиялық ауданы). Түркі әлемі және түркі ұйымдары (ТҮРКСОЙ). Түркі әлемінің интеграциясын тереңдету перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дүниежүзінің экономикалык және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Әлемнің экономикалық және әлеуметтік географиясы қоғамның территориялық ұйымын, оның заңдылықтары мен заңдылықтарын, әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің территориялық саралануын зерттейді. Пәнді оқудың мақсаты - дүниежүзілік саяси карта туралы білім алу, қоғамның қызмет ету заңдылықтары мен заңдылықтарын, әлемдік экономика дамуының ерекшеліктерін түсіну. Табиғи жағдайлар мен ресурстар. Әлем халқы. Ғылыми-технологиялық революция және оның әлемдік экономикаға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Табиғат ресурстары географиясы және жер қойнауын қорғау
    Несиелер: 5

    Географиялық орта ресурстардың маңызды көзі болып табылады. Табиғи ресурстар және олардың түрлері. Табиғи ресурстардың жекелеген түрлерінің орналасуы мен құрылымы және территориялық үйлесімі, оларды экономикалық бағалау және ұтымды экономикалық пайдалану мәселелері. Табиғи ресурстар географиясының маңызы (табиғи ресурстарды қорғау мен молайтудың географиялық аспектілері, қоршаған орта және адамзаттың ресурстармен қамтамасыз ету проблемасы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектеп өлкетануы
    Несиелер: 4

    Өлкетану-география, экология, тарих, археология, Топонимика, Топография, этнография, филология, өнертану білімдерін біріктіре отырып, белгілі бір аумақты кешенді ғылыми-зерттеу және танымал зерттеумен және ол туралы білім жинақтаумен айналысатын гуманитарлық ғылым. Географиялық өлкетану кез келген басқаларға қарағанда көп, кешенді тәсілге тән. Өлкетанудың бұл түрі өлкенің өткенін, тарих ескерткіштерін зерттейді. Бұл тек зерттеу ғана емес, сонымен қатар өлкенің тарихы бойынша білімді таратуға бағытталған қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Елтану және саяси география
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны: әлемнің саяси картасын қалыптастырудың негізгі кезеңдері. Еуразияның жалпы сипаттамалары. Еуразияның табиғи жағдайы мен табиғи байлығы. Еуразияның өңірлік шолуы. Еуропа елдері. Шетелде Азия елдері. ТМД елдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тұрғындар географиясы демография және этнография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Тұрғындар саны және олардың өсу/кему ырғағы. Халықтың ұдайы өсуі және типтері. Тұрғындарды санау әдістері мен халық санағы. Демографиялық саясат: ұғымдары, көрсеткіштері, әлеуметтік-экономикалық дамуға ықпалы. Дүние жүзі халқының жастық-жыныстық құрылымы. Экономикалық белсенді халық, әлемдік еңбек ресурстары және халықтың шұғылдануы. Дүние жүзінің халқының ұлттық, нәсілдік және діни құрамы, өркениеттер географиясы. Жер шары тұрғындарының орналасуы, халықтың көші-қоңы және оның жіктелуі. Қала және ауыл халқы. Әлемдік урбандалу географиясы және қазіргі заманғы қалалық кеңістік. Адамдардың өмір салты және т.б. аймақтық ерекшеліктері. Әлем халқына этнографиялық сипаттама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Геоэкономика және интеграциялық үрдістер
    Несиелер: 5

    Геоэкономикаға кіріспе. Ғылыми білім жүйесіндегі Геоэкономика. Теориялық және қолданбалы геоэкономика әдістері. Геоэкономиканың даму мәселелері. Геоэкономикалық кеңістіктің негізгі сипаттамалары. Аймақтализмнің геоэкономикалық аспектілері. Ғаламдық әлемдік құрылым моделі геоэкономикалық аймақтардың даму болжамы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Басқарудың географиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың міндеттері: студенттердің жер бетінде қалыптасатын аумақтық, табиғи және экономикалық жүйелердің табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесу процесінде, басқарушылық шешімдер қабылдауы мен оларды жүзеге асыру мүмкіндігіне әсерін талдау қабілеттерін қалыптастыру . Қазіргі әлемдегі география, географияның негізгі мәселелері мен болашағы. Географиялық зерттеу әдістері және географиялық ақпараттың негізгі көздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    Заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, пәнді оқытудың берілген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің шарттарын құрастырады;

  • Код ON7

    оқушылардың пәндік біліктері мен дағдыларын қалыптастырады және география мен тарихқа қызығушылықты қалыптастыру тәсілдерін қолданады;

  • Код ON10

    деректер мен тарихнамалық жұмыстардың түрлерін ажыратады; деректердің анықтық дәрежесін айқындайды; тарихи деректерді сыни талдау; зерттеу жұмысында дереккөзтанушылық және тарихнамалық талдау әдістерін пайдалану дағдыларын қолданады

  • Код ON4

    білім алушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін өз бетінше пайдаланады;

  • Код ON12

    өз бетінше зерттеу және шынайы (объективті) ойлау дағдыларын қалыптастыруды, ғылыми жұмыс дағдыларын дамытуды, географиялық және тарихи терминологияны меңгеруді жинақтайды және шығармашылықпен түрлендіреді; шығыс пен батыс өркениеттерінің қазіргі заманғы үрдістерін талдауғ, негізгі үдерістерді сипаттауға үйретеді; әртүрлі кезеңдегі әлеуметтік-тарихи дәуірдің дамуындағы жалпы және айрықша мәнді ашу үшін ғылыми білімді пайдаланады

  • Код ON3

    академиялық адалдық мәдениетін қолдайды және оның қағидаларын сақтайды, , балаларды креативтілік пен инновациялылыққа үйретеді, білім алушылардың зияткерлік даму деңгейін арттыру дағдыларын көрсетеді

  • Код ON9

    география және тарих бойынша іргелі және қолданбалы зерттеулердің ақпараттарын (заңдылықтарды, құбылыстар мен үдерістерді) өңдеу, талдау және синтездеу үшін білім мен тәжірибені қолданады, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын игеріп меңгереді

  • Код ON5

    әртүрлі жас деңгейлерінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке ерекшеліктерін білу;

  • Код ON6

    география мен тарихтың және олармен сабақтас (экология, туризм, экономика негіздері, жаратылыстану, өлкетану, саясаттану, т. б.) пәндерінің теориялық және зерттеу негіздерін, оларды оқыту технологияларын қолданады

  • Код ON1

    кәсіби қызмет саласында заманауи техниканы, ақпараттық және цифрлық технологияларды пайдаланады;

  • Код ON8

    география және географиялық зерттеулер (зертханалық-практикалық, демонстрациялық, компьютерлік сипаттағы) бойынша бақылаулар мен эксперименттердің нәтижелерін талдауды көрсетеді, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады

  • Код ON11

    проблемалардың теориялық аспектілерін, табиғи жағдайлар мен географиялық ортаның ерте өркениеттердің пайда болуы мен дамуына әсерін жіктейді және қолданады

Top