Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01516 География (IP) в Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, инклюзивті білім беру дағдылары бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға, рухани-адамгершілік тұлғаны тәрбиелейтін, қоғамға қызмет ету құндылығын жүзеге асыратын әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастыруға қабілетті кәсіби педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жалпы жертану
Абайтану
Метеорология және климатология
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Картография және топография негіздері
Климаттың өзгеруі және салдары
Географияны зерттеу әдістері
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі психология және диалог, өзара әрекет, коммуникация
Табиғат туралы ғылымдар
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Геология және геоморфология негіздері
Дүние бөліктері мен мұхиттардың физикалық географиясы
Биогеография
Педагогикалық зерттеулер
Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық географиясы
Құрлық гидрологиясы
Қазақстанның физикалық географиясы
Географияны оқыту әдістері мен технологиялары
Ландшафттану
-
3 Оқу жылы
Қоғамдық география
Географиядағы ГАЖ технологиялары
Табиғатты пайдалану экономикасы
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Инклюзивті білім беру ортасы
Гидрология және су ресурстарын қорғау
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Бағалау және дамыту
Медициналық география
Тұрғындар географиясы
Елтану
Геосаясат
Рекреациялық география
Географияны оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Ілгермелі шет тілі
Мәдениет географиясы
-
4 Оқу жылы
Қоршаған орта және тұрақты даму
Қалалар мен ауылдық елді мекендердің географиясы
Заманауи географияның теориясы мен тұжырымдары
Геоэкономика
Географиялық зерттеулер, даму және инновациялар
Заманауи топонимика
Қазақстанның шекаралық аймақтармен интеграциясы
Қазақстанның агроөнеркәсіптік кешені
Табиғи тәуекел географиясы
Қазақстанның ауылшаруашылығы аймақтары
Қазақстан аймақтары географиясы
Өлке топономиясы
Дүниежүзілік шаруашылық
Регионалистика
Геоглобалистика
Шет елдер географиясы
Геокикілжің
Қазақстанның өнеркәсіп аудандары
Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттерді меңгеру, оқуды одан әрі өзбетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолдану және педагогикалық, сондай-ақ қоғамдық қызметте өзара кәсіби қарым-қатынастарын құру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескере отырып, білім қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық ұстанымдары мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою;
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен алдыңғы қатарлы географиялық тұжырыидарға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыда іріктеу және географияны оқыту мен өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін алған білімін пайдалану;
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсінуі, оқыту үдерісіндегі білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқыту тұрғысынан олардың психологиялық жағдайына этикалық қолдау көрсету;
- – география ғылымын түсініп, игеру үшін әдіснамалық және теориялық маңызға ие іргелі ғылыми ұғымдарды танып, түсіну және қоршаған ортаның ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін басқа ғылым салаларынан алған білімін кіріктіре отырып, өзінің көзқарасын дәлелдеу;
- географияны оқытуда қолдану үшін ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазылымды білу, академиялық адалдық ұстанымдары мен мәдениетітің маңызын түсіну;
- табиғаттан адамның органикалық бірлігі табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін географиялық ортада болатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау;
- географиялық карталардың ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну және картографиялық бейнелеу тәсілдерін ажырату және табиғат объектілерінің кеңістіктік-уақыттық моделін түсіну үшін геоақпараттық әдістер мен технологияларды қолдана отырып, әртүрлі кеңістіктік деректерді іс жүзінде қолдану;
- қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану;
- географиялық білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, географияны оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру;
- оқу үдерісінде зерттеу жүргізуде физикалық-географиялық, экономикалық-географиялық әдістерді пайдалану және далалық, геоақпараттық, статистикалық әдістерді практикалық тапсырмаларды орындау үшін қолдану;
- географиялық, экологиялық процестер мен құбылыстардың салдарын болжау үшін географиядан алған білімді жинақтап, қорытындылау, географиялық насынадарға, процестер мен құбылыстарға зерттеу, тәжірибе және болжам жасау үшін түрлі географиялық процестердің үлгісін жасау.