Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Қазіргі әлемдегі мәдениетаралық өзара іс-қимыл
    Несиелер: 5

    Пән жалпы гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық пәндер жүйесінде маңызды орын алады және мамандарды жалпы мәдени даярлаудың негізін құрайды. Пән әлемдік мәдениет туралы философиялық идеялар жүйесін және олардың әртүрлі көріністері мен қатынастарындағы белгілі бір мәдени құбылыстарды талдауды қамтиды

    Оқу жылы - 1
  • Кіші мектеп оқушыларының зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Пән зерттеу және жобалау іс-әрекеті кезеңдері мен элементтерін енгізетін сабақ құрылымының әдістемесімен магистранттарды таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жеке білім беру практикасы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың түлектің білім беру саласындағы дербес кәсіби қызметке дайындығы мен қабілетін көрсететін тиісті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгеруіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасы мен әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің жағдайларын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, зерттелетін мәселенің құрылымдық-мазмұндық теориялық моделін жасауға бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушыларда ғылыми, кәсіби, зерттеу мәтіндерін жазу, әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу, практикалық міндеттерді шешуде зерттеу әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмыстарының бағдарламаларын өз бетінше жасау құзыреттері дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылымдағы компьютерлік үлгілеу және бағдарламалық жасақтама
    Несиелер: 5

    Дисцииплина зерттеу мәселелерін шешуде бағдарламалық жасақтама мен компьютерлік модельдеу мүмкіндіктерін пайдалануға бағытталған. Модельдерді әзірлеу, сынақтарды модельдеу мүмкіндіктерін қамтамасыз етеді және ашады. Объектілердің символдық модельдерінің мүмкін құрылысын жасаңыз, физикалық модельдер құрыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шетелдік педагогика және білім беру кәсіпкерлігі
    Несиелер: 5

    Осы пәнді меңгеру шеңберінде білім алушылар әртүрлі ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдермен, қабылданған басқарушылық шешімнің нәтижелері мен салдарымен танысады және олар үшін қабылданатын шешімдердің әлеуметтік маңыздылығы тұрғысынан жауапкершілік алуға дайын болады; тұлғааралық, топтық және ұйымдастырушылық коммуникацияларды жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайларын бағалау, жаңа нарықтық мүмкіндіктерді анықтау және жаңа бизнес-модельдерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің инновациялық іс-әрекетке даярлығы
    Несиелер: 5

    Кәсіби өсуге қабілеттілігі мен бастауыш білім берудегі инновациялық процестерді ұйымдастыру мен жобалауға даярлығын қамтамасыз ететін магистранттардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ақпараттық қоғамның мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән ақпараттық қоғамның қалыптасуын зерттеудің заманауи теориялық тәсілдерін зерттеуге және жаңа ақпараттық технологиялардың даму перспективаларын, ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, ақпараттық құрылымдарды синтездеуде дағдыларды игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім берудегі педагогикалық өлшеулер
    Несиелер: 5

    Пән - педагогикалық өлшеулерді білім берудің келесі сапаларын бағалауға бағытталған: оқу жетістіктерінің нақты деңгейі туралы объективті ақпарат алу, қазіргі білім беру жүйесінде педагогикалық өлшеулерді өзектендіру факторлары, білім беру сапасын басқарудағы өлшеулерді тұжырымдамалық-әдіснамалық негіздеу мәселелері, оқу жетістіктерінің сапасын өлшеуге және олардың нәтижелерін қолдануға әдіснамалық тәсілдер, педагогикалық өлшемдердегі сандық және сапалық тәсілдердің мүмкін болатын үйлесімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән қазіргі әлеуметтік және жеке өмірдің маңызды факторы, тарихи дамудың жетекші тенденциялары мен негіздері, ғылымды зерттеудегі негізгі ғылыми мәселелер мен пікірталас мәселелері, қазіргі ғылыми танымның әдіснамалық негіздері ретінде Ғылым туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс ғылымның қоғамдағы әлеуметтік, экономикалық, рухани процестерге әсер ету мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Білім беру практикасының педагогикалық теориясының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән күрделі ұйымдастырылған Әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде білім туралы және қазіргі заманғы жаңартылған білім туралы ғылыми идеяларды қалыптастыруға арналған. Педагогтің кәсіби-педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға, педагогикалық ғылым мен білімнің теориялық негіздерін, жаңа педагогикалық шындықты құрастыру тәсілдерін, оқу мазмұны мен технологияларын жүзеге асыруға ықпал ету, педагогикалық ғылымның, білім беруді басқарудың өзекті мәселелерін талдай білу және олардың даму перспективаларын болжай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Бастауыш мектептегі педагогикалық процесінің менеджменті
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш білім берудегі заманауи менеджмент тұжырымдамасы негіздерімен магистранттардыт таныстырады. Білім беруді басқару бағыттары мен қағидаттары, басқару мәселелерін шешу әдістері, нақты жағдаяттарды талдау, мақсат қою, міндеттер мен әдістерді таңдау мәселелерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән жоғары кәсіптік білім берудің теориялық және практикалық мәселелері, оның қазіргі жағдайы және дамудың жетекші тенденциялары туралы іргелі білім алуға; жоғары мектеп жағдайында тұтас педагогикалық процесті басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды қазіргі мектепте оқу және тәрбие үрдісінде қолданылатын негізгі білім беру және ақпараттық технологиялармен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • ҚР бастауыш білім беру әдістемесінің қазіргі кезеңдегі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық ғылым мәселесі гуманитарлы білім саласы ретінде өзекті тұрғысын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқу-білім беру мекемесінде персоналды басқару
    Несиелер: 5

    Пән персоналды басқару бойынша ұйымдастырушылық-экономикалық қатынастарды зерттеуге, білім беру ұйымдарында персоналды басқару бойынша жұмыстың теориясы мен практикалық әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарды пайдалану және жасау
    Несиелер: 5

    Пән әдістемелік тәсілдер негізінде электронды басылымдарды әзірлеу кезінде бағдарламалау процесін оқытады. Пән білім беру электронды басылымдарының мәні мен ерекшелігін, электрондық басылымдарды біріздендіруді, электрондық білім беру басылымын әзірлеу және сараптау технологиясын, білім беру электронды басылымдарының қасиеттерін жүзеге асыру үшін бағдарламалау; бақылау бағдарламаларын әзірлеу, дыбыстық үзінділерді цифрлау, дайындық бейіні бойынша оқу-әдістемелік құралдар жасау үшін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіпкерлік қызметтің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән негіздерді зерттеуге, жүйелеуге және бекітуге бағытталған кәсіпкерлік қызметтің қазіргі жағдайларымен танысу; білім алушыларды жұмыс механизмімен таныстыру туралы кешенді ұсыныс алу; кәсіпкерлік кәсіпкерлік әдіснамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім беру ұйымындағы корпоративтік мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда корпоративтік мәдениетті қалыптастыру заңдылықтары, компоненттері, оның көріністері мен ұйымдардағы басқару ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі менеджердің жұмсақ дағдылары
    Несиелер: 5

    Пән басқарушылық қызмет саласында магистранттардың soft skills дағдыларын (ұйымдастырушылық, білімқұмарлық, жақсы есте сақтау, жоспарлау қабілеті және т. б.) дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шет тілі (кәсіптік)
    Несиелер: 5

    Пән шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, (В2-С1) деңгейінде магистранттардың шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.Пән меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу дағдыларын жүйелеуге; кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін қажетті дағдыларды, оның ішінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән психологиялық жағдайларды талдау, психологиялық жағдайларды басқару, диагностикалау және болжау ерекшеліктерін зерттеу, бағынышты қызмет бағдарламаларын қалыптастыру, диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін дамыту арқылы қазіргі заманғы басқарушылық қызметтің психологиялық механизмдері мен ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Сандық ортадағы кәсіби қызметті ұйымдастыру жүйесі
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби қызметте цифрлық технологияларды қолдану әдістемесімен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Бастауыш мектепте білім беру сапасының мониторингі
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш мектептегі әртүрлі мәселелерді зерттеуде ақпараттарды жинақтау әдіс-тәсілдерімен танысуға, статистикалық мәліметтерді талдау негіздері, әртүрлі деңгейдегі міндеттерді шешу және таңдау негіздерімен танысуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектепте тәжірибе-эксперименттік жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Білім беруді дамыту стратегиясы жағдайында мекемедегі тәжірибелік-эксперименталды жұмысты ұйымдастыр мен жүргізу бойынша магистранттардың кәсіби құзыреттілігін қалыптасыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    білім берудің жаңартылған мазмұны контекстінде педагогикалық ғылымның тұжырымдамалық идеялары мен даму бағыттарын жаңғырту.

  • Код ON13

    әлемнің ғылыми суретін, әлеуметтік, қоғамдық құбылыстардың негіздерін меңгеру.

  • Код ON11

    академиялық жазу, ғылыми зерттеулер, экспериментті жоспарлау және қою, зерттелетін саладағы процестерді талдау, эксперименталды деректерді бағалау және интерпретациялау тәсілдері мен әдістерін қолдану

  • Код ON4

    бастауыш мектепте білім беру процесінің мазмұнын жобалауды жүзеге асыру.

  • Код ON12

    коммуникацияны ауызша және жазбаша нысанда көрсету, кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде жүзеге асыру.

  • Код ON9

    бастауыш сынып оқушыларының зияткерлік, моральдық-адамгершілік, мәдени-білім, табиғат тәрізді, зерттеу, коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру.

  • Код ON13

    білім берудегі өлшеудің қазіргі заманғы мәселелерін тереңдете білу, оларды шешу тәсілдерін ұсынуға және дәлелді негіздеуге дайын болу;

  • Код ON3

    педагогика бойынша ғылыми зерттеулерде әдіснамалық, теориялық және қолданбалы деңгейлердің өзара байланысы туралы білімді қолдану және олардың ғылым мен қоғамның жалпы даму мәселелерімен. арақатынасын түсіну;

  • Код ON12

    педагогикалық қызметтің нәтижелерін болжау, түзету, диагностиканы жүзеге асыру

  • Код ON11

    бастауыш мектепте оқыту және тәрбиелеу процесінің сапасын бағалау.

  • Код ON6

    педагогикалық, оның ішінде зерттеу қызметінің ықтимал тәуекелдерін, оң және теріс салдарларын болжай білу.

  • Код ON2

    бастауыш білім беруде инновациялық, оның ішінде компьютерлік, технологиялар мен қазіргі заманғы тәсілдерді қолдану.

  • Код ON5

    ғылыми-педагогикалық зерттеулерді өңдеу әдістерін пайдалана отырып, эксперименттік қызметті жүзеге асыру.

  • Код ON7

    кәсіби этика қағидаларын, мінез-құлықтың құқықтық нормаларын сақтауды көрсету.

  • Код ON10

    психологиялық механизмдердің мәнін, субъектілердің тұлғалық ерекшеліктерін, орнату мен бағытын, сондай-ақ менеджмент әдіснамасын білу негізінде өзінің кәсіби қызметін жетілдіру.

  • Код ON8

    білім берудің заманауи парадигмасы контекстінде педагогикалық эксперимент бағдарламаларын ұсыну.

7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top