7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М01301 – Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі білім бағдарламасының мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, бастауыш білім берудің әртүрлі модельдерін сауатты ұйымдастыра алатын, бастауыш мектептің білім бағдарламаларын мемлекеттік білім стандарты талаптары деңгейінде дайындауды жүзеге асыра алатын жоғары білікті педагог кадрлар дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пән зерттеу әдіснамасын, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ-ны, зерттеу әдістемесін, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі компоненттерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жобаның ҒЗЖ-дан айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды іріктеу критерийлерін зерделейді. Зерттеу жоспарының инновациялылығы. Жасанды интеллектіні курс бағдарламасына енгізу білім алушылардың жасанды интеллектіні зерттеу барысында қосымша ресурс ретінде тиімді пайдалануларына қажетті дағдылар мен білім-біліктерді дамытуға мүмкіндік береді.Зерттеудің сапасы мен іске асырылуы ғылыми, ғылыми-техникалық, инновациялық жобалар мен бағдарламаларды іске асыру нәтижелерінің салдарын болжау саласы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш білім сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі
«Бастауыш білім сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі» курсы білім алушыларға білім сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі, оның ерекшеліктері туралы мәлімет беріп, аталмыш жүйенің теориялық-әдіснамалық негіздерін меңгертуге бағытталған. Бастауыш мектептегі бағалаудың халықаралық жүйесімен таныса отырып, магистрант өзінің педагогикалық қызметінде білім сапасын бағалау мәдениетін көрсететін жеке сапаларын ашуға үйренеді. Магистранттар бағалау жүйесіне қатысты негізгі ұғымдарды талдай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО жеке пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесі
Курс мақсаты болашақ мамандарда жоғары мектепте жеке пәндерді оқытудың қазіргі заманғы кешенді әдістемелік-әдіснамалық, ғылыми-зерттеушілік, шығармашылық ойлауын қалыптастыру болып табылады. Магистранттар ЖОО-ның білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыру, қазіргі заманғы білім беру технологияларын әзірлеуді және қолдану, жеке пәндерді оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдау, оқыту әдістемесін жетілдіру контексінде Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтауды игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты - басқарушылық іс-әрекеттің заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін зерттеу: басқарушылық іс-әрекеттің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайларын талдау, осы процесте адамдар арасында пайда болатын басқару процесі мен қатынастарды ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын зерттеу. Курс психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін анықтау және шешу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пән оқытудың заңдылықтары мен принциптерін, жоғары кәсіби білім берудің құралдары мен әдістерін меңгеруге, жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелерін қарастыруға бағытталған. Пәнді меңгеру барысында студенттер Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің негізгі міндеттерін терең түсінеді, заманауи педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, педагогикалық процесті басқару дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ЖОО жеке пәндерді оқытудың теориясы мен технологиясы
Курс мақсаты болашақ мамандарды жоғары мектепте жеке пәндерді оқытудың теориялық негіздері туралы біліммен қаруландырып, теориялық ойлауын дамыту үшін оқытудың заманауи технологиясы негізінде шығармашылық ойлауын қалыптастыру болып табылады. Магистранттар ЖОО-ның білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыру, қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдану аясын кеңіту арқылы жеке пәндерді оқытудың тиімді стратегиясын таңдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Заманауи гуманитарлық білім берудің өзекті мәселелері
Болашақ мамандарға заманауи гуманитарлық білім берудің əдіснамалық, психолого- педагогикалық, əдістемелік негіздерін меңгереді. Дүние жүзінде жəне Қазақстанда білім берудің даму тенденцияларын және білім берудің теориялық-əдістемелік негіздерін тұжырымдайды. Қазіргі білім беру ұғымының базасы жəне баламалылығының мазмұнын; бүгінгі білім беру мазмұнын жаңарту мен қайта қарау бойынша жұмыстар жүргізуді зерделейді (ғылыми мақалалар негізінде).Білім беруді ізгілендіру, кәсіби қабілеттерін анықтау, оқытуды технологияландыру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогтың іс-қағаздарды дайындау және жүргізу технологиясы
Пәннің мақсаты-курс магистранттарымен білім беру сапасын бақылаудың технологияларын, нысандары мен әдістерін пайдаланудың практикалық дағдыларын, сондай-ақ білім беру мен тәрбие нәтижелерін бағалау қағидаттарын меңгеру. Оқыту нәтижесінде магистранттар оқытудың әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу және іске асыру дағдыларын меңгереді, сондай-ақ оларды білім беру қызметін жүзеге асыратын ұйымдарда пайдалану үдерісінің нәтижелерін талдай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім беруді ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесі
Бастауыш білім беруді ұйымдастырудың ерекшеліктерін, оқыту-тәрбиелеу үрдісін жоспарлау және басқару ерекшеліктерін зерттеуді меңгереді; студенттердің іс-әрекеттрін ұйымдастыру, тәрбие жұмыстарын жоспарлау және жүргізу қалыптасады. Бастауыш білім беруді ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесі моделінің тақырыбы мен оқу бөлімдерін өздігімен жоспарлауды пайымдайды оқыту жәәне тәрбиелеу жұмысының барысында оқу бағдарламаларының талаптарын, оқулықтардың әдістемелік мүмкіндіктері қалыптасады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогтың іс-қағаздарды дайындау және жүргізу әдістемесі
«Педагогтың іс-қағаздарды дайындау және жүргізу әдістемесі» курсы магистранттарда әр түрлі салаларда практикалық қызметті жүзеге асыру үшін ресурстық-ақпараттық базаны қалыптастыру, түрлі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру қызметін ұйымдастырудың, білім беру үдерісінің сапасын диагностикалау мен бағалаудың заманауи әдістемелері мен технологияларын қолдану мен ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, оларды ғылым мен білім беру саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу кезінде қолдану құзыреттіліктерін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері
Пән магистранттардың ғылыми ойлауын, гуманитарлық білімнің бөлігі ретінде бастауыш мектеп педагогикасы ғылымының көкейкесті мәселелерін, бастауыш білімнің әдіснамалық, әдістемелік негіздері туралы түсінігін қалыптастырады; қазіргі ғылым, бастауыш білімді талдау жасайды; кәсіби міндеттерді шешуде қазіргі бастауыш білім мен ғылымның меңгерген білімдерін пайдалануға даярлайды; кәсіби әрекеттің типтік міндеттерін шеше отырып, кәсіби әрекетте қазіргі ғылым мен білімнің жетістіктерін, технологиялар мен әдістерді оқыту үдерісінде пайдалануды игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби педагогика
Бастауыш мектепте оқыту тәрбиелеу үрдісін ұйымдастыру ерекшеліктерін, оқыту тәрбиелеу үрдісін жоспарлау және басқару ерекшеліктерін меңгереді, зерттеу оқушылардың іс-әрекеттерін ұйымдастыруды, тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу және инновациялық технологияларды пайдалануды пайымдайды.Пәннің әдістері, принципі және мақсат- міндеттері мен бастауыш мектепте оқыту тәрбиелеу үрдісін ұйымдастыру формалары айқындайды. Мән-мағынасын анықтайтын теориялық ережелерді, мақсаты мен міндеттерін, ерекшеліктерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Цифрлық педагогика
Цифрлы педагогиканың зерттеу әдістері, принципі, мақсат- міндеттері туралы түсінік қалыптасады. Бастауыш мектепте цифрлы оқыту тәрбиелеу үрдісін ұйымдастыру формаларын меңгереді. Педагогикалық үрдісті цифрлы форматта ұйымдастыру ерекшеліктері, цифлы оқыту -тәрбиелеу үрдісін басқару, жоспарлау спецификасы; оқушылардың іс-әрекеттерін ұйымдастыру, жоспарлау және жүргізу меңгертіледі. Цифлы педагогиканы дамытудың принциптері мен жолдарын, қазіргі заманғы технологиялар, білім беру мен қоғам арасындағы байланыс туралы талдауды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш білім беру жүйесіндегі IT технологиялар
Курс магистранттарға цифрлық білім беру қорларын құру негізінде танымдық белсенділігін дамыту əдістерін, тәсілдерін, цифрлық білім беру қорларын құру технологиялары арқылы оқытудың тиімділігін арттыру дағдысын түсіндіреді. Цифрлық білім беру қорларын құру мен оқыту үдерісіне тұрақты мотивация қалыптастырады. Пән оқу үдерісінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуін, компьютерлік оқыту жүйелерін құруда мультимедиа құралдарын пайдалануды, электрондық оқулықтардың жасалуын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи білім беру менеджменті
Пәнді оқу магистранттардың білім беру саласындағы басқарудың негізгі қағидаларын, әдістері мен тетіктерін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, бұл өз кезегінде болашақ педагогтардың кәсіби өсуіне және кәсіби сапасын арттыруға мүмкіндік береді.Курс білім беру менеджментінің теориялық негіздерін, қазіргі білім берудегі менеджменттің әлеуметтік аспектілерін айқындайды. Білім берудегі менеджмент жүйесіндегі ұйымдастырушылық қатынастар мен білім беру жүйелерін басқарудың заңдылықтарын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Болашақ бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігі
Магистранттардың болашақ бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзіреттілігінің тұтас құрылымы туралы түсінігін қалыптастыру. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі мен құзыреттілігінің теориялық негіздері. "Құзыреттілік" және "құзыреттілік" ұғымдарының анықтамасын жүйелейді Педагогикадағы кәсіби құзыреттілік теориялары. Болашақ бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзіреттілігінің мазмұны. «Құзыреттілік» және «құзыреттілік» ұғымдарының болжамды анықтамаларын тұжырымдайды. Болашақ бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілік құрылымын анықтау және модернизациялауды пайымдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі жаратылыстануды оқытудың негізгі ерекшеліктері
Пән эволюция туралы, табиғат құрылымының әртүрлілігі мен көп деңгейлілігі, тірі және өлі табиғаттың өзара байланысы, адамның қоршаған ортаға әсері, табиғаттағы маусымдық құбылыстар, табиғаттың жеке компоненттері: топырақ, су, атмосфера және т. б. туралы мәлімет береді. Пәннің ерекшелігі жас оқушының табиғи ақпаратты әлемнің тұтас, тірі бейнесіне біріктіруді талап ететін дүниетанымын ескеру қажеттілігімен түсіндіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоғамдық-гуманитарлық циклі пәндерін оқытудағы кәсіби құзіреттілік
Магистранттарды қоғамдық-гуманитарлық ғылымдарды оқытудың теориясы мен практикасы; Қоғамдық-гуманитарлық циклі пәндерін оқытудағы кәсіби құзіреттілікті қалыптастыруға арналған оқу-әдістемелік кешендерді талдау және сабақтарды ұйымдастыру формалары; Бастауыш сыныптарда қоғамдық-гуманитарлық пәндерді оқыту әдістемесінің бағдарламасына сәйкес қазақ тілі мен әдебиеттік оқу сабақтарының негіздері және қоғамдық-гуманитарлық циклі пәндерін оқытудағы кәсіби құзіреттілік қалыптастырудағы жаңа педагогикалық технологиялар туралы қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану- математикалық циклі пәндерін оқытуға даярлау
Қазіргі жаратылыстану ғылымын ұйымдастыруды және қазіргі жаратылыстану ғылымының жүйелі әдістерін айқындау. Тіршілікте энтропияныминимизациялау жүйесін, Вернадскийбойынша тіршілік белгілері. Коэволюция концепциясы. Жер - гея. Басты ашық жүйе - биосфера. Биоәрқилылық. Жалпылама дамудың прогрессивтілігі. Кризис түсінігі. Адам және техникалық эволюция. Басты мәселелер. «Жиын», «Бейнелеу», «Қатынас», «Математикалық логика» және де бастауыш курс математиканың негізі болатын «Теріс емес бүтін сандар жиыны» туралы ұғымдарды қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бастауыш сынып оқушыларын оқыту және тәрбиелеу процесін жобалау кезінде жаратылыстану, әлеуметтік, экономикалық ғылымдар саласындағы теориялық білімді қолданады.
- Жеке пәндердің өзекті мәселелерін, жоғары мектептің ғылыми танымы мен педагогикасын дамытудағы заманауи үрдістерді бағалайды.
- Бастауыш оқыту жүйесін білім берудің жаңа парадигмасы тұрғысынан түсіндіреді және оны жаңа, бейтаныс жағдайларда зерттеу мәселелерін шешу үшін біріктіреді, пайымдаулар жасайды және ішінара немесе шектеулі ақпарат негізінде шешімдер қабылдайды.
- Өзінің педагогикалық қызметінде жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы бойынша білімді пайдаланады және заманауи ақпараттық технологияларды, жасанды интеллектіні тарта отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыс жүргізеді; жаңа проблемалар мен жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарайды.
- Теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын пайдаланады, болжау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде модуляциялайды, сонымен қатар зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін мамандық бойынша білімді және пәнаралық білімді синтездейді.
- Ғылыми және диссертациялық жұмыстардың, мақалалардың, есептердің, аналитикалық жазбалардың және басқа да ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жинақтайды.
- Оқу процесінде заманауи ақпараттық технологияларды және жасанды интеллектінің мүмкіндіктерін пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асырады және стандартты ғылыми міндеттерді шешеді.
- Күнделікті кәсіби қызметке және докторантурада оқуды жалғастыруға қажетті білімді кеңейтеді және тереңдетеді.
- Жоғары мектептің дидактикалық талаптарына сәйкес оқытудың жалпы заңдарын қолданады және жоғары оқу орындарында сабақ өткізеді; оқытуға байланысты зерттеулер барысында анықталған өзекті мәселелерді талдайды.
- ЖОО-да оқу процесінің тиімділігін болжайды және педагогикалық қызметтің балама моделін әзірлейді.