Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01509 Химия-биология в Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

  • Психология және адам дамуы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқу барысында адамның психикасы мен санасын тану тәсілі ретінде психологияның ерекшеліктері, психологиялық ғылым мен практиканың пәні мен міндеттері, тұлғаның жас ерекшеліктері, баланың жеке тұлға ретінде қалыптасуының әртүрлі кезеңдерінде психикалық дамуының механизмдері мен факторлары ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту студенттерге ғылыми білім саласы ретінде педагогиканың әдіснамалық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдістің мазмұны мен құрылымын таныстыруға бағытталған. Қазіргі мектептегі оқу үрдісінің негізгі формалары мен құрылымы айқындалады. Мектептің оқу-тәрбие процесінде қолданылатын негізгі әдістердің, нысандар мен құралдардың мазмұны мен қолданылуы анықталады. Қазіргі білім беру және тәрбие технологиялары, мектепті және мектеп құжаттарын басқару мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Бұл пән болашақ педагог мамандарға балалар мен жасөспірімдердің өсу, даму заңдылықтарын, ағза, ағза жүйелері және олардың жас ерекшеліктері туралы, сонымен қатар оқыту шарттары, оқушыларға тәрбие берудің әсері, оқу бөлмелеріне қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жасындағы балаларға арналған оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың гигиеналық негіздері туралы заманауи мәліметтер береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 2

    Құқықтық қатынастардың негізгі ұғымдары мен мәні, сондай-ақ құқықтық қатынастарды реттеудің құқықтық тетіктері, құқықтық қатынастарда жауапкершілікті қолдану тәртібі. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нарықтық экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Пән кәсіпкерлік қызмет саласындағы білімді, ҚР кәсіпкерлік саласындағы нормативтік құжаттарды, нарықтық экономиканы реттеудің негізгі тетіктерін, кәсіпкерлік фирма қызметінің экономикалық көрсеткіштерін, ҚР бизнесті ұйымдастыру нысандарын, нарық инфрақұрылымының негізгі элементтерін, оның ішінде қаржылық, бизнес-жоспарлауды, инвестициялардың экономикалық тиімділігін бағалау әдістерін, кәсіпкерлікке салық салуды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі және экология негіздері
    Несиелер: 2

    Табиғатты пайдалану, төтенше жағдайлар, азаматтық қорғаныс қарқындылығы жағдайында өмір сүру қауіпсіздігінің, экологияның негізгі ұғымдарын, қазіргі заманғы өркениет мәселелерін және адамның шаруашылық және басқа да қызметінің экологиялық салдарларын зерттеу. Қоршаған ортаның әртүрлі факторларынан халықты қорғаудың принциптері мен тәсілдерін, тіршілік қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық және құқықтық актілерді ашу. Қоршаған ортаны және биологиялық ресурстарды сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдік селекциясының генетикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Өсімдік геномының ерекшеліктері. Геномдық талдаудың негізгі әдістері. Митохондриялық және пластидтік геномдардың жұмыс істеуі. Автополиплоидтардағы мутациялық және модификациялық өзгергіштік.Полиплоидты қатарлар. Қашықтан будандастыру. Аллополиплоидия және мәдени өсімдіктердің пайда болуы. Хромосомалардың гомологиясын талдау әдістері. Анеуплоидтарды алу әдістері. Ұқсас және гомологиялық мутациялар. Хлорофильді мутациялар. Өсімдіктердің хромосомалық және гендік-инженерлік селекциясы. Генетикалық инженерияның мүмкіндіктері мен жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цитология және гистология
    Несиелер: 3

    Цитология және гистология негіздері, жасушаларды зерттеу әдістері, жасушалардың химиялық құрылымы, прокариоттар мен эукариоттар жасушаларының құрылымдық ерекшеліктері: цитоплазма, плазмалық мембрана, цитоплазма органоидтары, жасуша ядросының құрылымы, сондай-ақ ақуыз биосинтезі, эпителий және дәнекер тіндер, бұлшықет тіндері, жүйке жүйесінің тіндері, гистогенез және жасушалар мен тіндердің бекітілген препараттарын дайындау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микробиология және вирусология
    Несиелер: 5

    Микробиология ғылым ретінде. Прокариоттардың, эукариоттардың, вирустардың салыстырмалы сипаттамасы: жасушалық басқару, тамақтану мен тыныс алу түрлерінің әртүрлілігі, метаболизм деңгейі, көбею энергиясы, гендік паразитизм. Бактериялардың морфологиясы, анатомиясы, өсуі және көбеюі. Микроорганизмдердің. Микроорганизмдердің экологиясы. Микроорганизмдердің өсімдіктермен,жануарлармен,адамдармен қарым-қатынасы. Симбиотикалық байланыстар. Паразитизм. Вирустардың морфологиясы, құрылымы және химиялық құрамы. Вирустардың жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бұл пән тәрбиені тұтас педагогикалық процесте қарастырады, "тәрбие", "тәрбие процесі", "мектептің тәрбие жүйесі", «тәрбие жұмысындағы педагогикалық технологиялар» туралы түсініктерді қалыптастырады. Осы курсты оқу барысында тәрбие жұмысының ерекшеліктері, оқушылар ұжымын қалыптастыру, мектептің ата-аналарымен педагогикалық өзара әрекеттесу технологиясы, тәрбие саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жинақтау , сондай-ақ қалыптасқан кәсіби құзыреттері бар орта білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызмет үшін қажетті академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениеті қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақ микробиологиясы
    Несиелер: 5

    Топырақ микробиологиясының даму тарихы. Топырақта кездесетін бактериялар мен актиномицеттердің негізгі топтары. Топырақ микроорганизмдерінің биосферадағы заттар мен энергияның өзгеруіне және биогеоценоздардың жұмысына қатысуы. Топырақ түзуші процестер.Топырақ микроорганизмдерінің экологиясы мен географиясы және топырақ биодиагностикасы мәселелері. Топырақ ағзалары әлеміндегі биологиялық байланыстардың түрлері. Топырақ микроорганизмдерін оқшаулау және өсіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Курс болашақ мұғалімнің мектептің тұтас педагогикалық үдерісін жəне білім беру мекемесіндегі тəжірибелік іс-əрекетін жүзеге асыра отырып басқарудағы кəсіптік құзіреттілігін қалыптастыруды қамтиды. Білім беру менеджментінің теориялық-əдіснамалық негіздерін, педагогикалық менеджменттің қызметін, заңдылықтарын, ұстанымдарын, əдістерін жүйе қалыптастырушы факторларын, даму тарихын, мектептегі тұтас педагогикалық үдерісті басқару негіздерін, мектептің педагогикалық ұжымын тиімді басқарудың талаптарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және молекулалық генетика
    Несиелер: 4

    Генетиканың даму тарихы, тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің материалдық негіздері, нуклеин қышқылдарының құрылымы мен түрлері, организмдердің көбею түрлері, моно-, ди - және полигибридті кресттер, белгілердің мұрагерлік заңдылықтары, генетикалық талдау негіздері, тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясы, организмдердің өз-гергіштігінің түрлері мен себептері, ген құрылымы, генетика проблемаларының қазіргі жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Иммунология
    Несиелер: 3

    Иммунология ғылым ретінде. Иммунологияның даму тарихы. Иммунология жетістіктерінің маңызы. Иммунитет теориясы. Туа біткен және жүре пайда болған иммунитетті қалыптастыру. Спецификалық емес иммунитет. Иммундық жүйенің жалпы ұйымдастырылуы және мүшелері. Спецификалық (лимфоциттік) иммунитеттің жалпы сипаттамасы. Иммуноциттер. Молекулалық иммунология. Клеткалық иммунология. Жасушалардың өзара әрекеттесуі және иммундық жауап. Иммунитеттің бұзылуы. Аутоиммунды процестер мен аурулар. Аутоиммунды реакциялардың механизмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және бейорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Атомдық-молекулалық ілім. Химияның негізгі ұғымдары мен заңдары: құрамның тұрақтылығы, зат массасының сақталуы, Авогадро заңы. Химиялық термодинамика, химиялық кинетика негіздері; химиялық тепе-теңдік туралы ілім. Ерітінділер, Тотығу реакциялары; Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Периодтық заң және Д. И. Менделеев жүйесі. Химиялық байланыс, оның түрлері. Бейорганикалық қосылыстар мен қарапайым заттар номенклатурасы. Кешенді қосылыстар. Химиялық заттармен жұмыс істеу қауіпсіздігінің ережелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Бұл пән жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде инклюзивті білім беру жүйесі туралы тұтас көзқарасты, инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін мен ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуін қарастырады, сондай-ақ даму және мінез-құлықтың әртүрлі ерекшеліктері бар балалармен жұмыста кәсіби әрекеттердің алгоритмін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биотехнологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Биотехнологияның пәні, мақсаттары, міндеттері және дамуперспективалары. Оны фармакология мен медицинада, табиғатты қорғауда және экономикалық мақсаттарда қолдану мүмкіндіктері. Биотехнологияның жаңа бағыттары биологиялық белсенді заттардың көзі ретінде өсімдіктер мен жануарлар биотехнологиясының объектілері пайдаланылады. Микроорганизмдер (бактериялар және жоғары протисттер) медицинада, ауыл шаруашылығында биотехнологияның негізгі объектілері қолданылады. Тау-кен өнеркәсібінде микроорганизмдерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер анатомиясы және морфологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдік жасушаларының басқа тірі организмдермен ұқсастықтары мен айырмашылықтары. Өсімдік жасушаларының, ұлпаларының құрылысы. Өсімдіктердің вегетативті және генеративті мүшелері және олардың анатомиясы. Өсімдіктердің көбею түрлері, типтері және морфофункционалды ерекшеліктері. Гүл және оның құрылысы. Гүл формулалары, диаграммалары және өсімдікте гүлдердің орналасуы. Тұқым мен ұрықтың құрылысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Клеткалық биотехнология
    Несиелер: 5

    Жасушалық биотехнологияның қысқаша тарихы мен даму кезеңдері. Жасушалық биотехнологияның теориялық негіздері. Геномика, протеомика және биоинформатика. Жасушалық биотехнология объектілері. Жасушалар және қосалқы жасушалық макромолекулалық құрылымдар және оларды пайдалану. Соматикалық будандастыру. Микробиологиялық жүйелердің жасушалық биотехнологиясы. Жасушалық биотехнологияны эукариоттық жүйелерде қолдану. Медици-нада, ауыл шаруашылығында және қоршаған ортаны қорғаудағы жасушалық биотехнология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Зоология ғылым ретінде, жануарлар эволюциясының негізгі заңдары. Қарапайымдар патшалығы: Саркомастигофоралар, Инфузориялар типтері. Көпжасушалылар патшалығы: Жалпақ құрттар, Немертиндер, Жұмыр құрттар, Буынаяқтылар, Былқылдақденелілер, Тікенектілер. Жартылайхордалылар. Хордалылар типінің жалпы сипаттамасы: хордалылар тип тармағы, бассүйексіздер және бассүйектілер тип тармақтары. Омыртқалылар тип тармағының сипаттамасы, кластары: Дөңгелекауыздылар, Шеміршекті, сүйекті балықтар, Қосмекенділер, Бауырменжорғалаушылар, Құстар, Сүтқоректілер. Бір және көп жасушалы паразиттік жануарлар, тіршілік қауіпсіздігі үшін олармен күресу шаралары.Хордалылар типінің жалпы сипаттамасы, Қабықшалылар, омыртқалылар тип тармағының сипаттамасы, кластары, Шеміршекті және Сүйекті балықтар кластары, Қосмекенділер, Бауырымен жорғалаушылар, Құстар, Сүтқоректілер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Элементтер химиясы
    Несиелер: 5

    Негізгі химиялық жүйелер мен процестер. Заттардың реактивтілігі, заттарды химиялық сәйкестендіру әдістері.Элементтер химиясы саласындағы жаңа жаңалықтар. Адам ағзасындағы химиялық элементтер: макро-және микроэлементтер, олардың қосылыстары. Жасерекшілік-жыныс топтарының және адам денсаулығының жай-күйін ескере отырып, микроэлементтердің жетіспеушілігі мен артықшылығы және теңгерімсіздігімен байланысты аурулардың алдын алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аналитикалық химия
    Несиелер: 5

    Аналитикалық химия пәні. Сапалы талдау. Сапалық талдаудағы аналитикалық реакцияларға қойылатын талаптар. Аналитикалық реакциялардың сыртқы белгілері, ерекшелігі, селективтілігі, сезімталдығы. Катиондар мен аниондарды аналитикалық жіктеу принциптері. Сандық талдаудың химиялық әдістері және оларды қолдану. Гетерогенді жүйелердегі химиялық тепе-теңдік. Гравиметрияның теориялық негіздері. Гомогенді жүйелердегі химиялық тепе-теңдік. Химиялық талдаудағы органикалық реагенттер мен кешенді қосылыстар. Химиялық заттармен жұмыс істеу қауіпсіздігінің ережелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Химия есептерін шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орта мектепте химияны оқыту процесінде есептеу міндеттерінің рөлі. Химия бағдарламасындағы химиялық есептеулердің негізгі түрлері. Химиядағы физикалық шамалар. Химиялық есептеулердің негізгі түрлері: формулалар, теңдеулер, заттардың қоспалары, ерітінділер, Тотығу реакциялары, реакция өнімінің шығымдылығы. Заттардың қоспасындағы аралас есептер, заттардың ерітінділері. Химия бойынша есептеу есептерінің шешімін тексеру және бағалау. Химия бойынша есептеу есептерін құрастыру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жоғары жүйке қызметінің физиологиясы
    Несиелер: 5

    ЖЖҚ туралы ілім. Мидың функционалды ұйымдастырылуы. Сенсорлық жүйелер: құрылысы мен қызметі принциптері. Сенсорлық жүйелер: көру, есту және олардың бөлімдері. Рецепторлардың классификациясы. Жоғары жүйке қызметі. Негізгі ұғымдар мен принциптер. Шартты және шартсыз рефлекстер. Жады және классификацияның әртүрлі түрлері. Жадының құрылымдық-функционалдық негіздері. Ұйқы: мағынасы және түрлері. Эмоция. Іс-әрекетті ұйымдастырудағы оның рөлі. Адамның ЖЖҚ ерекшеліктері. Сөйлеу және оның функциялары. 1 және 2 сигналдық жүйелердің өзара әрекеттесуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам және жануарлар анатомиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 5

    Адам және жануар анатомиясы мен физиологиясы өзара байланысты ғылымдар. Жануарлар жасушасының құрылысы және оның өсімдік жасушасынан айырмашылығы. Жануарлар ұлпаларының құрылысы және жіктелуі. Мүшелер, мүшелер жүйесі. Мүшелер қызметінің байланысы олардың құрылысымен (морфологиялық және қызметтік сипаттамалары). Негізгі мүшелер жүйелерінің физиологиясы мен реттелуі: қозғыш, орталық жүйке жүйесі, сенсорлық, жүрек-тамыр, тыныс алу, шығару, ас қорыту. Зат алмасу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бөлме және бау-бақша өсімдіктерін өсіру
    Несиелер: 5

    Гүл өсірудің биологиялық негіздері; үйде өсірілетін өсімдіктердің алуан түрлілігі, жіктелуі және паспорттауы, гүлді өсімдіеткрдің шығу тегі; гүлді өсіру; гүлдерді үй-жайларға орналастыру; ашық, жабық топырақтағы гүлді өсімдіктерді өсірудің агротехникасы; жасыл екпелерді жобалау; флористика, дизайн; учаске дизайнындағы гүлзарлар; гүлзарлар мен тасты учаскелерді орналастыру; оқу-тәжірибелік учаске: ұйымдастыру, құрылым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ(орыс) тіл
    Несиелер: 3

    Мақсаты: қазақ/орыс тілін қарым-қатынас құралы ретінде меңгерту, оқу, жазу, айтылу, тыңдалымда коммуникативті дағдыларды дамыту, глоссарийді кәсіби қызметте еркін пайдалану, тілді арнайы мақсатта меңгерту. Мазмұны: Кәсіби тіл тәртіптік құбылыс ретінде. Қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда қолдану. Қазақ (орыс) тіліндегі мамандық бойынша оқу пәнінің мазмұнының сипаттамасы. Кәсіби құзыреттілік: қазақ (орыс) тіліндегі мәтіндерде бағдарлау, кәсіби мазмұндағы монолог және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық химия
    Несиелер: 5

    Органикалық химия пәні. Органикалық қосылыстардың жіктелуі және номенклатурасы. Функционалдық топтар. Органикалық қосылыстардың негізгі кластары. А. М. Бутлеровтың құрылыс теориясы. Көміртек атомының электронды құрылымы және химиялық байланыстар. Көмірсутектер: алкандар, алкендер, алкиндер, алкадиендер, хош иісті көмірсутектер. Құрамында оттегі бар қосылыстар: спирттер, фенолдар, альдегидтер, кетондар, карбон қышқылдары. Құрамында күкірт және азот бар қосылыстар: аминдер, тиоспирттер. Табиғи органикалық қосылыстар: көмірсулар, майлар, ақуыздар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Декоративті бақша шаруашылығын ландшафты негізде жоспарлау
    Несиелер: 5

    Ландшафтық жобалаудағы ашық топырақтағы сәндік өсімдіктер; ландшафтық бақ-саябақ өнерінің объектісі ретіндегі ландшафт; ландшафтық композиция; жасыл екпелердің жіктелуі; қалалық және ауылдық ландшафттар жүйесіндегі сәндік шөпті өсімдіктер; елді мекендерді көгалдандыру принциптері; заманауи бақ-саябақ дизайны; заманауи ландшафтық дизайнның өзекті үрдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Биологияны оқыту әдістемесі педагогикалық ғылым және оқу пәні ретінде. Биологиялық білім берудің даму кезеңдері мен үрдістері және биологияны оқыту әдістемесі; биологиялық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері, міндеттері, мазмұны; жаңартылған бағдарлама бойынша биологияны оқыту процесінің ерекшеліктері, технологиялық негіздері; биология бойынша оқушылардың жетістіктерін критериалды бағалаудың әдістемелік негіздері; дескрипторлар және оларды құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің жалпы сипаттамасы, көк-жасыл балдырлар бөлімі, балдырлар бөлімдері: жасыл, харовалар, эвглен, пиррофиттер, сары-жасыл, диатомдар, саңырауқұлақтар бөлімдері, қыналар бөлімі, жоғары өсімдіктер, бөлімдер: мүк, Риниофиттер, Плауоид, жылқы, Папоротник, Гимоспермалар бөлімі, Ангиоспермалар бөлімі, кластар: екібұрышты, Монокотилондар, жалпы сипаттама, эволюцияның маңызды бағыттары. Гербаризация және өсімдік түрлерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биология бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 4

    Биология бойынша сыныптан тыс жұмыстардың мазмұны және ұйымдастырылуы; сыныптан тыс жұмыстардың түрлері; сыныптан тыс жұмыстардың тиімділігін арттыру жолдары, құралдары; сабақтан тыс, мектептен тыс жұмыстар; биология бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстары; үйірмелерді, факультативтерді, элективті курстарды ұйымдастыру, өткізу әдістемесі; сыныптан тыс жұмыстардың әртүрлі нысандары мен түрлерін ұйымдастыру, өткізу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Полимерлер химиясы
    Несиелер: 5

    Полимерлер химиясы зерттеу объектілері синтетикалық және табиғи текті полимерлер болып табылатын ғылым ретінде. Олардың классификациясы, номенклатурасы және химиялық құрылысының ерекшеліктері. Синтетикалық органикалық, органоэлементтік, бейорганикалық және табиғи полимерлер. Полимерлену және сополимерлену түрлері: радикалдық, катиондық, аниондық және иондық координациялық, эмульсия. Көрсетілген полимерлену процестерінің ерекшеліктері. Полимерленудің тежегіштері мен реттеушілері. Поликонденсация: тепе-теңдік және тепе-теңдік емес. Полимерлердің және полимерлі композициялық материалдардың химиясы мен физикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан флорасы
    Несиелер: 5

    ҚР және ШҚО климатын, топырағын және флорасын бөлу ерекшеліктері, ағаш-бұта флорасын интродукциялау, мәдени флора мен арамшөптер, флористикалық зерттеу әдістері, ҚР және ШҚО флорасын жүйелі талдау, флораның биоморфты талдауы, флораның фитоценотикалық талдауы, өсімдіктердің экологиялық топтары, эндемизм, реликтілік талдауы, Қызыл кітап объектілері. Гербаризация және өсімдік түрлерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық және коллоидтық химия
    Несиелер: 5

    Физикалық және коллоидтық химияның дербес пәндер ретінде пайда болуы. Зат құрылымы туралы ілім негіздері. Химиялық термодинамика негіздері. Химиялық кинетика. Химиялық тепе-теңдік. Ерітінділер. Фазалық тепе-теңдік. Диаграмманың жағдайы. Электрохимиялық процестер. Беткі құбылыстар. Дисперсті жүйелер, олардың тұрақтылығы және коагуляциясы. Әртүрлі әдістермен дисперстік жүйелерді алу және тазарту. Дисперсті жүйелердің жеке кластары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологияны оқытудың заманауи әдістері
    Несиелер: 4

    Оқыту технологиясы ұғымы; оқыту технологияларының әралуандығы және ықтимал жіктелуі; оқыту технологиясын құрастырудағы маманның мағыналық-іздестіру қызметі; қазіргі заманғы оқыту; биология сабақтарында проблемалық, модульдік, жобалық, кейс-стади, интерактивті, ақпараттық-коммуникациялық оқыту технологиясы; биология сабақтарында сыни ойлауды дамыту технологиясы; биология сабақтарында тесттік технология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Пән кәсіби тілді адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде зерттейді (мамандықтың ерекшелігін ескере отырып). Шет тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда пайдалану. Мамандық бойынша пәндік сала мазмұнының шет тіліндегі сипаттамасы. Кәсіби құзіреттілік: шет тіліндегі мәтіндерде бағдарлау, кәсіби мазмұнды монологиялық айту, ресми, кәсіби сипаттағы хат жазу кезінде ойларды, пайымдауларды, ақпаратты ұсыну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Химияны оқыту әдістемесі педагогикалық ғылым және оқу пәні ретінде. Химиялық білім берудің даму кезеңдері мен үрдістері және химияны оқыту әдістемесі; химиялық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері, міндеттері, мазмұны; жаңартылған бағдарлама бойынша химияны оқыту процесінің ерекшеліктері, технологиялық негіздері; химия бойынша оқушылардың жетістіктерін критери-алды бағалаудың әдістемелік негіздері; дескрипторлар және оларды құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химия бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Химия бойынша сыныптан тыс жұмыстардың мазмұны және ұйымдастырылуы; сыныптан тыс жұмыстардың түрлері; сыныптан тыс жұмыстардың тиімділігін арттыру жолдары, құралдары; сабақтан тыс, мектептен тыс жұмыстар; химия бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстары; үйірмелерді, факульта-тивтерді, элективті курстарды ұйымдастыру, өткізу әдістемесі; сыныптан тыс жұмыстардың әртүрлі нысандары мен түрлерін ұйымдастыру, өткізу әдістемесі. Химиялық заттармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында келесі пәннің мазмұны ашылады: ақуыздар, аминқышқылдары, ферменттер, липидтер, көмірсулар, нуклеин қышқылдары, витаминдер, гормондар, жіктелуі, номенклатурасы, құрылысы, қасиеттері, құрылымы, жасушадағы функционалдық маңызы және биологиялық рөлі; нуклеозидтер, нуклеотидтер, олардың құрылымы, қасиеттері; ДНК, РНК, қасиеттері, нуклеин қышқылдарының ерекшелігі; витаминдердің ағзаға маңызы; ақуыздар мен аминқышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің метаболизмдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы химия
    Несиелер: 5

    Химиялық өндірістерге қойылатын қазіргі заманғы талаптар. Химия және энергетика. Шикізат. Химия өнеркәсібіндегі су. Қатты отынды термиялық өңдеу. Табиғи жанғыш газдарды, мұнайды қайта өңдеу. Сутегі, азот, оттегі және қышқылдар өндірісі. Металлургия туралы жалпы мәліметтер Негізгі органикалық синтез технологиясы. Жоғары молекулалық қосылыстар және оларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер физиологиясы ғылым ретінде. Өсімдік жасушасының құрылымдық ерекшеліктері және химиялық құрамы; оның жануар жасушасынан айырмашылығы; өсімдік жасушасының тотипотенттілігі, оны өсімдіктер биотехнологиясында пайдалану; өсімдіктердің көміртекті қоректенуі: жапырақ пигменттері, фотосинтез химизмі, I, II фотожүйелердің құрамы мен функциялары, өсімдіктердің су алмасуы; минералды қоректенуі; өсімдіктердің тыныс алуы: энергия алмасу; өсімдіктердің өсуі мен дамуы, фитогормондар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Mектептегі xимиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Химия кабинеті және оның жабдықтары; оқытудың ұйымдастырушылық нысандары жүйесіндегі хими-ялық эксперимент; химиялық эксперимент әдістері; химияның негізгі бөлімдерін зерделеу кезіндегі хими-ялық эксперименттің техникасы мен әдістемесі; химияның негізгі бөлімдерін зерделеу кезінде негізгі демонстрациялық тәжірибелер мен зертханалық жұмыстарды жүргізу әдістемесі. Химиялық заттармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химияны оқытудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Білім беру ұйымдарында химияны оқытуды модернизациялаудағы инновациялық технологиялар. Мектепте химияны оқытуда ақпараттық-коммуникациялық, жобалау-зерттеу технологияларын, сыни ойлауды дамыту технологияларын, желілік технологияларды қолдану. химияны оқытуда eLearning. Желілік өзара әрекеттесуді жүзеге асыруға арналған бағдарламалық құралдардың сипаттамасы. Химияны оқытуға арналған интернет ресурстарының сипаттамасы. Химия мұғалімінің білім беру қызметіндегі интернет желісінің мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылардың химия бойынша ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Химия пәні бойынша оқушылардың зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастырудың ғылыми-әдістемелік негіздері мен ерекшеліктері. Тьюторлық сүйемелдеу шеңберіндегі жобаларды басқару ерекшелігі. Зертха-налық жағдайда химиялық тәжірибелер мен бақылауларды ұйымдастыру және жүргізу. Эксперименттік далалық зерттеулер жүргізу (ауаның, су айдындарының, топырақтың химиялық құрамын анықтау). Зертханалық эксперименттерді ұйымдастыруда заманауи әдістерді қолдану. Химиялық заттармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дала өсімдіктерінің физиологиясы
    Несиелер: 5

    Дала өсімдіктерінің негізгі топтары – суккуленттер, галофиттер, петрофиттердің вегетативтік және генеративті мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері. Олардың физиологиялық процестерінің биоэкологиялық ерекшеліктері (тыныс алуы, фотосинтезі, су алмасуы, минералды қоректенуі, өсуі мен дамуы) және су тапшылығына, жоғары тұздылыққа және тасты топыраққа байланысты бейімделу механизмдері. Суккуленттер, галофиттер және петрофиттердің негізгі өкілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық синтез
    Несиелер: 5

    Химиялық синтездің жалпы теориялық негіздері: химиялық синтез ұғымы, химиялық процестердің негізгі заңдылықтары мен басқарылуы, бейорганикалық заттарды бөлу, шоғырландыру және тазарту әдістері, Газ, сұйық және қатты фазалардағы реакциялар. Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын синтездеу (оксидтер, гидроксидтер, қышқылдар, тұздар). Органикалық қосылыстардың синтезі. Алифатты және хош иісті қатарлардағы алмастыру реакциясы. Органикалық қосылыстардың конденсация, тотығу және тотықсыздану реакциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үйлестіру химиясы
    Несиелер: 4

    Үйлестіру химия теориясының негіздері; кешендердегі химиялық байланыс; үйлестіру орталықтары; лигандтар; үйлестіру қосылыстарының изомериясы; кешендердің пайда болуы: термодинамикалық аспект; үйлестіру химиясындағы зерттеу әдістері; үйлестіру қосылыстарының синтез негіздері және реактивтілігі; үйлестіру химиясының қолданбалы аспектілері. Биокоординациялық химия туралы түсінік. Биокомплекстер және биокластерлер. Бейорганикалық қышқылдар аниондары, аминқышқылдары, белоктар, порфириндер бар биокомплекстер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Экологиялық және жасыл химия
    Несиелер: 4

    Қоршаған ортаның ластануы; элементтердің Ғаламдық биохимиялық циклдері; атмосфераның химиялық құрамының өзгеруі; табиғатқа антропогендік әсер ету. Экологиялық этика және химиялық өндіріс мәселелері. Пол Анастас пен Джон Уорнердің "жасыл химияның" он екі қағидасы. "Жасыл химияны" дамыту бағыттары. Табиғатты қорғау қызметіндегі ҚР заңнамасы. ҚР-ның өндірісті, экспортты және импортты жою, жекелеген ластаушы заттар эмиссиясын қысқарту немесе болдырмау жөніндегі халықаралық міндеттемелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Заманауи химия және химиялық қауіпсіздік
    Несиелер: 4

    Постиндустриалды қоғамдағы химиялық қауіпсіздік. Химия мен тұрақты дамудың өзара байланысы. Техногендік және экологиялық дағдарыстардың қаупі. Химиялық қауіп-техногендік қауіптіліктің ерекше санаты. Техногендік қауіпті бағалау әдістері. Халықтың және қоршаған ортаның қорғалуын арттыру үшін химиялық объектілерді пайдалану қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Химиялық өндірістегі қоршаған ортаны қорғау техникасы. Химиялық өндірістің қауіпсіздігін басқару негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Химиядағы нанотехнология
    Несиелер: 4

    Нанохимия және нанотехнологияның негізгі түсініктері. Нанотехнологияның даму тарихы. Заттың наноқұрылымдық элементтері: атомдар, молекулалар, фуллерендер, нанотүтікшелер, кластерлер. Кванттық нүктелер - жасанды молекулалар. Наноқұрылымды полимерлер. Нанотехнолог құрал-саймандары: нано-кристалдар, нанотүтікшелер, нанотүтікшелер және олардың туындылары. Нанотехнологияға арналған электроника материалдары. Нанотехнологияның болашағы: проблемалар мен перспективалар. Нанобөлшектерді алу әдістері мен жіктелуі. Нано объектілер жаңа дәрілердің және оларды бағытталған жеткізу жүйелерінің негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Химиялық технология
    Несиелер: 5

    Өндірістік химиялық-технологиялық процестердің негізгі құрамдас бөліктері (химия өнеркәсібіндегі шикізат, энергетика, катализ, жабдықтар; гидромеханикалық, жылу және масса алмасу процестері). Күкірт, азот және фосфор қышқылдарын, аммиакты, мочевинаны, этиленді, парафинді және қанықпаған көмірсутектерді, құрамында оттегі бар органикалық қосылыстарды өндіру. Тұз және тыңайтқыш өндіру технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON9

    нақты кәсіби міндеттерді шешу кезінде химия ғылымының негізгі заңдылықтары мен негізгі химиялық ұғымдарды пайдалану; химиялық эксперимент дағдыларын, химиялық заттар мен реакцияларды алу мен зерттеудің синтетикалық және аналитикалық әдістерін меңгеру; заманауи химиялық өндіріс білімі негізінде химиялық технология мен нанотехнологияның типтік процестерінің негізгі сипаттамаларын есептеу; қауіпсіздік техникасы нормаларын білу негізінде оларды зертханалық және технологиялық жағдайларда іске асыру.

  • Код ON1

    нарықтық экономиканың күрделі өзара байланыстарын танып білу және жалпылау, кәсіпкердің тәжірибиелік қызметін құру және сәтті жүргізу үшін нақты іс - әрекеттерді ашатын экономикалық процестер мен құбылыстарды бағалау; нақты жағдайларды талдау кезінде экономикалық сипаттағы проблемаларды анықтау; микро- және макродеңгейлердегі экономикалық заңдылықтардың іс-әрекеттерін ескере отырып, оларды шешу тәсілдерін ұсыну.

  • Код ON2

    оқиғалар мен іс-әрекеттерді құқықтық реттеу саласы тұрғысынан талдау; кәсіби қызметте және өз құқықтары мен мүдделерін қорғау үшін қажетті нормативтік актілерді қолдана білу; қолданыстағы заңнамаға сай бағыттау; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік іс-әрекетіне әсер ету.

  • Код ON10

    биологиялық білімді адам организмінің және жануарлар әлемінің, өсімдіктердің тіршілік әрекеті процестері мен құбылыстарын (физиологиялық процестерін) олардың таксономиялық тобын, анатомиялық, морфологиялық және экологиялық ерекшеліктерін (жер бетінде таралуын) көрсете отырып, түсіндіру үшін кәсіби қызметте қолдану.

  • Код ON3

    жоғары жүйке қызметінің процестерін бағалау және талдау мақсатында, жасерекшелік кезеңдерінің, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын ескере отырып, адамның психикалық жұмыс істеу ерекшелігін анықтау негізінде психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізу; әр түрлі жастағы адамның мінез-құлқы мен іс-әрекетін реттеу ерекшеліктері туралы білім негізінде білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес тәрбие қызметі мен инклюзивті білім берудің әдістемелері мен технологияларын қолдану; дәстүрлі және инклюзивті білім берудің заманауи талаптарына жауап беретін оқыту мен тәрбиелеу құралдарын, білім берудің әдістері мен технологияларын таңдап алу; басқарушылық міндеттерді шешу үшін уәждеменің, көшбасшылық пен биліктің негізгі теорияларын пайдалану; тәуекел дәрежесін төмендету бойынша басқарушылық шешімдер қабылдау үшін білім беру ұйымдарында тәуекел-менеджментті қолдану.

  • Код ON5

    өз қызметінде қауіпсіздік және экология негіздері саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалану; химиялық заттардың құрылымы мен қасиеттерінің тірі организмдерге қауіп-қатерін болжау; заттар мен материалдардың синтезі, талдауы, құрылымы мен қасиеттерін зерделеуді қоса алғанда, қауіпсіздік техникасы нормаларын сақтай отырып химиялық эксперимент жүргізу; биологиялық объектілер мен химиялық заттардың қауіптілігін ескере отырып, оқу-тәрбие процесінде және сабақтан тыс іс-әрекетте білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғаудың негізгі әдістерін пайдалану.

  • Код ON12

    әр түрлі заттарға, химиялық қосылыстардың жеке кластарына сапалы реакциялар жүргізу; әр түрлі сипаттағы заттардың физика-химиялық қасиеттерін талдау; химиялық қосылыстардың функционалды топтарын сәйкестендіру; табиғи қосылыстардың қасиеттерін зерттеу; жүйелердегі химиялық процестердің барысын бағалау; реактивті заттардың концентрациясын және олардың реакция жылдамдығын анықтау; фазалық диаграммаларды құру; катализ реакцияларының параметрлерін, химиялық және физика-химиялық процестердің жүру заңдылықтарын анықтау.

  • Код ON6

    білім беруді ұйымдастырудағы тәрбие процесін жоспарлау, құрастыру және талдау; білім алушыларды оқу және сабақтан тыс іс-әрекетте тәрбиелеу және рухани-адамгершілікті дамыту міндеттерін шешу; биология және химия бойынша сыныптан тыс жұмыстардың бағдарламаларын әзірлеу: ғылыми үйірмелер, экскурсиялар, далалық экспедициялар бойынша аймақтың флорасы мен фаунасын зерттеу, топырақтың, су қоймаларының химиялық құрамын және т. б. зерттеу.

  • Код ON7

    оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттер бағдарламасын талдау; білім беру ұйымдарында биология және химия сабақтарын жоспарлау және өткізу кезінде заманауи педагогикалық әдістер мен технологияларды пайдалану; педагогикалық міндеттерді шешу үшін химия және биология пәндерінен алған білімдерін қолдану; ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу; білімді бақылаудың заманауи тәсілдері мен құралдарын пайдалану; мектептегі экспериментті, зертханалық және практикалық сабақтарды әдістемелік жағынан сауатты жүргізу; заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен техникалық оқыту құралдарын пайдалану.

  • Код ON8

    оқу процесінде кездесетін нақты химиялық процестерде түсіндіру және пайдалану үшін негізгі химиялық заңдарды, теорияларды, заңдылықтарды және химиялық өзгерістерді меңгеру; оқу және ғылыми-зертханалық сипаттағы әртүрлі химиялық тапсырмаларды шешу үшін есептеу әдістерін пайдалану; химиялық материалдарды олардың физикалық және химиялық қасиеттерін ескере отырып, қауіпсіз пайдалану әдістерін меңгеру.

  • Код ON11

    тәжірибелік есептерді шешу және эксперименттік зерттеулерде қолдану үшін өсімдік, жануарлар жасушаларының, тіндердің, микроорганизмдердің, әртүрлі вирустар мен жасушадан тыс құрылымдардың құрылысын, құрамдас компоненттерін, қызметтерін, дамуын, қасиеттерін өлшеу құралдарын, зертханалық жабдықтарды, цитохимиялық, биологиялық зерттеу әдістерін қолдана отырып салыстыру; иммундық препараттар биотехнологиясының және өсімдіктерді селекциялаудың соңғы жетістіктерін түсіну үшін вирустық бөлшектерді қолдана отырып, өсімдіктер, жануарлар, микроорганизмдер жасушаларының генетикалық ақпаратының өзгергіштігі және тұқымқуалаушылығы бойынша білімді пайдалану.

  • Код ON4

    кәсіби құжаттаманы мемлекеттік және шет тілдерінде пайдалану;кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінде қазақ, орыс және шет тілдерін қолдану; өз ұстанымын дәлелді түрде баяндау және ғылыми пікірталастар жүргізу; шетелдік журналдардағы ғылыми мақалаларды және халықаралық конференциялардағы баяндамаларды қабылдау және талдау.

  • Код ON13

    бастапқы заттардың формулалары немесе атаулары бойынша химиялық реакциялар өнімдерін болжау; бастапқы заттарды реакция өнімдерінің формулалары немесе атаулары бойынша анықтау; химиялық реакция бағытының өзгеруіне әртүрлі факторлардың әсер ету нәтижелерін болжау; химиялық эксперимент дағдыларын, химиялық заттарды алу мен талдаудың негізгі синтетикалық әдістерін пайдалану; химиялық процестерді ұйымдастырудың тиімділігін бағалау; химиялық қосылыстар алудың аппараттық ресімделуін модельдеу; химиялық өнімді алу әдісін таңдау, қажетті жабдықты таңдап алу, технологиялық жүйені бағалау.

  • Код ON14

    мәдени және жабайы өсімдіктерді түрлері бойынша ажырату; ашық, жабық топырақтағы өсімдіктерді өсіру агротехникасын пайдалану; өсімдіктердің жемістері мен тұқымдарының пісуін жеделдету; бөлме өсімдіктеріне арналған топырақ қоспаларын құрастыру; өсімдіктерге күтім жасау ережелері мен тәсілдерін орындау; өсімдіктерді отырғызудың ландшафтық дизайнын жобалау; көгалдандыру объектісі үшін олардың биологиясын, декоративтігін және ауданның климаттық жағдайларын ескере отырып, өсімдік шаруашылығы жобаларының ассортиментін құрастыру; арнайы белгілерді қолдана отырып, аумақты көгалдандыру жобаларын құру; көгалдандырылған аумақтың функционалды аймақтарын ұтымды бөлу.

Top