Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04105 Мемлекеттік жəне жергілікті басқару в Инновациялық Еуразия университеті

  • Тайм-менеджмент
    Несиелер: 5

    Тайм-менеджмент түсінігі. Уақытты басқарудың басым міндеттері. Уақыт туралы түсінік. Уақытша құзыреттілік. Уақыт ұйымның және адамның стратегиялық ресурсы ретінде. Уақытты талдау. Уақытты жоспарлау принциптері мен ережелері. Уақытты есептеу техникасы. Эйзенхауэр уақытын басқару матрицасы. Сенімді "Жоқ"арқылы уақытты үнемдеу. Қағаз жұмысының көлемін қысқарту. Телефон келіссөздерін есепке алу. Тиімді оқу тәсілдері. Компьютерлік ақпарат. Тыңдау қабілеті. Келушілерді тиімді қабылдау. Эмоциялар мен стрессті басқару. Эмоциялық интеллект және эмпатия. Келіссөздер жүргізу кезіндегі тиімді коммуникациялар мен NLP техникасы. айм менеджмент-менеджердің кәсіби дағдыларындағы ішкі дағды. Тайм-менеджменттегі Парето принципі. Уақытты басқарудағы тұлғаның психологиялық ерекшеліктері. Уақыт шығындарын оңтайландыру. Шешім қабылдау процесі және уақыт шеңбері. Жеке тиімділікті арттыру жүйесі. Тайм менеджменттегі Ақпараттық технологиялар. ТМ-автоматтандыру. Компьютерлік тайм-менеджмент. Оқыту уақытты басқару. Персоналға нұсқау беру Жұмыс орнын ұйымдастыру. Мониторинг, бағалау және қорытынды шығару. Уақытпен оқытуды ұйымдастыру және құралдары. Жұмыс күнінің басында, жұмыс күнінің ортасында және жұмыс күнінің соңында жоспарлау ережелері. Уақытты тиімді пайдалану ережелері.жмент

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Педагогика ғылым ретінде. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. Студенттің білім беру процесіндегі ғылыми-зерттеу жұмысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Форсайттың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Форсайттың әдіснамалық негіздері. Форсайт әдістерін анықтау және жіктеу. Сапалы және сандық әдістер. Заңнамалық және зерттеу болжамы. Болжалды және ашық болжам. Жол карталары. Сценарийлер. Статистикалық талдау. Библиометриялық талдау. Delphi Күрделі технологиялар. Delphi әдісімен, соның ішінде казак құрылымдарында зерттеу нәтижелерін жүргізу және талдау әдістемесі. Форсайттың аналитикалық кезеңінің әдістемесі ретінде SWOT-талдау. Сценарийлік тәсіл негізінде Форсайтты ұйымдастыру және жүргізу әдістемесі. Форштедегі ағаштың мақсаттары мен морфологиялық талдауы. Трендтерді экстраполяциялау және үрдістерге әсерді талдау әдістері. Форсайт зерттеулерінде ми шабуылдау және бенчмаркинг. Монт-Карло әдісі және форсит зерттеулерінде модельдеу. Технологиялық жол картасын әзірлеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Осы курсты оқу кезінде магистранттар ғылыми зерттеу әдістемесінің категориялары мен негізгі ұғымдарын, ғылыми танымның формалары мен әдістерін, ғылыми-зерттеу қызметінің принциптері мен ұйымдастырылуын; қаржылық, бақылау және экономикалық қызмет саласындағы ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы практикасының негізгі мәселелерін; экономикалық-қаржылық мәселелерді зерттеудің нормативтік-құқықтық және әдістемелік базаларын, зерттеу гипотезасын, жаңа ақпараттық ресурстарды сәйкестендіруді үйренеді; магистрлік диссертацияны жазу, ресімдеу және қорғау әдістемесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Психология ғылым ретінде. Ғылым жүйесіндегі психологияның міндеттері мен орны. Оқыту процесінде адамның танымдық іс-әрекетінің психологиясы. Нарықтық экономика жағдайындағы білім беру үрдісінің гносеологиялық және онтологиялық мәселелері. Заманауи жағдайда оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары. Жанжалды жағдайларда оқыту процесін басқару. Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Қоғам, мәдениет, тарих және адам туралы ғылымның қалыптасу тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру: эволюциялық теорияның құрылымы, белгілері, өлшемдері, құрылымы және принциптері. Білімді қазіргі тәртіптік ұйымдастырудың эволюциясы. Жаратылыстану және әлеуметтік - гуманитарлық ғылымдардың, сондай-ақ ғылыми білімнің арнайы салаларының қазіргі заманғы өзекті әдістемелік, әдіснамалық және философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    C1 және C2 халықаралық стандарттар деңгейінде шетел тілін үйрену. Ақпараттық және кәсіби мазмұндағы тыңдауды қабылдау. Ауызша сөйлеу ерекшеліктері және ағылшын тілінің орфоэпиялық нормасы, мәтіннің семантикалық, құрылымдық және коммуникативтік тұтастығы, оның бірліктері, ғылыми стильдің лексикалық-грамматикалық ерекшеліктері және ауызша және жазбаша түрдегі жеткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми экспериментті компьютерлік үлгілеу, жоспарлау және жүргізу
    Несиелер: 5

    Пән экспериментті жоспарлау және нәтижелерді статистикалық өңдеу дағдыларының негізгі жүйесін зерттеуге, кездейсоқ қателер теориясы мен әдістерінің негіздерін білуге, өлшеулердегі кездейсоқ қателіктерді бағалауға бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: ғылыми танымның әдістемелік негіздері. Теориялық зерттеу әдістері. Эксперименттік зерттеулер. Эксперименттік зерттеулерді өңдеу әдістері. Математикалық статистика әдістері. Таңдамалы бақылаулар. Ғылыми зерттеулерді болжау әдістері. Компьютерлік жүйелердің модельдеу модельдері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Болжамдау мен стратегиялық жоспарлау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-магистранттардың теориялық білім алуы, сондай-ақ экономикалық жүйелер деңгейінде жоспарлар мен болжамдарды әзірлеудің қажетті практикалық дағдыларын меңгеру. Түрлі қызмет салаларында экономикалық білім негіздерін қолдану қабілеті.Бюджеттік және қаржылық есептілікті жасау, ұйым қызметінің нәтижелеріне әртүрлі әдістер мен тәсілдердің әсер ету салдарын ескере отырып ресурстарды бөлу. Сапалы нәтижелерді уақытылы алуға, тәуекелдерді анықтауға, ресурстарды тиімді басқаруға, заманауи инновациялық технологияларды пайдалана отырып, оны іске асыруға дайындыққа бағытталған Жобаны басқарудың қазіргі заманғы әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлекеттік қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік қызметті ұйымдастырудың түсінігі, пәні, әдістемелік негіздері. Мемлекеттік қызмет ұғымы. Кәсіби қызметтік іс-әрекет ретіндегі мемлекеттік қызметтің сипаттамасы. Мемлекеттік қызметтің әкімшілік сипаты. Мемлекеттік басқарудағы Мемлекеттік қызметтің орны мен рөлі. Мемлекеттік қызметтің функциялары мен мазмұны. Мемлекеттік қызмет құрылымы жүйе ретінде: негізгі компоненттер және олардың арасындағы өзара байланыс. Мемлекеттік қызметтің қызметтік құрылымы. Мемлекеттік қызметші қызметінің объектінің, мақсаттарының, құралдары мен тәсілдерінің ерекшелігі. Мемлекеттік қызметші қызмет субъектісі ретінде. Мемлекеттік қызмет мақсатының құрылымы. Мемлекеттік қызметтің түрлері мен деңгейлері. "Мемлекеттік қызметті ұйымдастыру"ұғымы. Мемлекеттік қызметті ұйым ретінде детерминациялау. Мемлекеттік билік және басқару органдарын ұйымдастырудағы кешенді, функционалдық және салалық тәсілдер. Ұйым ретінде мемлекеттік қызметтің компоненттері. Мемлекеттік қызметтің "ішкі" және "сыртқы" ұйымдары.осударственной службы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы кәсіби қызмет теориясы
    Несиелер: 5

    Студенттер мәтінмен жұмыс істеу әдісінің негіздерін, көзқарасты визуализациялаудың және келісудің бастапқы қабілетін, ойлау мен қызметтің бар жалпы кәсіби парадигмасының сыни талдауын, түсініктерді, санаттар мен концепцияны функционалдық-жүйелік модельдер түріндегі меңгереді (жеке тұлға, субъект, жеке тұлға, оқушы, оқушы, мұғалім, педагог, мектеп, университет, функция, іс-әрекет, жұмыс, еңбек, қызмет, ақпарат, білім, әдіс, принцип, құрал, тәсіл, қабілеттілік, құндылық, мақсат, позиция, рөл, кәсіп, лауазым, Тапсырыс беруші, басқарушы, орындаушы, аналитика, жобалау, экономика, мүлік, меншік, капитал, инновациялар, ел, өңір, бәсекеге қабілеттілік және басқалар)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және өзіндік менеджмент
    Несиелер: 5

    Командадағы көшбасшылардың функциясы. Ресми және нақты көшбасшы. Көшбасшылардың типологиясы: трансформациялаушы, прагматикалық және харизматикалық көшбасшы. Сатып алу беделі, ұжымдағы. Ресми биліктің жеткіліксіз болуы. Күту көшбасшының бойында бағынатын және жоғары тұрған басшылар. Көшбасшылық қасиеттер мен көшбасшылық рөлдер. Көшбасшылық рөлдердің диагностикасы. Жүргізе білу болып табылады дамыту және басқа. Көшбасшы дағдылары. Қандай қабілеттер дамиды. Өзінің көзқарасын жеткізе білу және оны ұстануға ниет білдіру. Қалаулы мінез-құлықты модельдеу. Энтузиазмды жұқтыру қабілеті. Харизманың дамуы. Жоғары мәртебенің вербалды және вербалды емес белгілері. Командалық міндеттерге сәйкес Имидж құру технологиялары. Көшбасшы билігін нығайту. Билікті жоғалту тәуекелдерінің табиғаты және ұстап қалу ресурстары. Преднамеренная, саналы конфронтация әдісі ретінде нығайту, билік көшбасшы. Проблемалық, даулы жағдайлар-көшбасшылық тәжірибесі. Қақтығыстарды басқару. Негізгі басқару функцияларын іске асыру кезінде көшбасшылық ұстанымды күнделікті нығайту технологиялары: мотивация, мақсаттар мен міндеттерді қою, бағыныштыларды бақылау, оқыту және дамытумоменеджмент

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономиканы мемлекеттік реттеу теориясы
    Несиелер: 5

    Экономиканы мемлекеттік реттеу және оның ұлттық экономиканы басқарудағы орны. "Ұлттық экономиканы мемлекеттік реттеу" және "экономикалық процестерді мемлекеттік басқару" ұғымдарының сәйкес келу дәрежесі экономиканы мемлекеттік реттеудің жалпы сипаттамасы және оның көлемі мен нақты нысандарын айқындайтын факторлар. Ұлттық экономиканы басқару түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан экономикасын басқару
    Несиелер: 5

    Қазақстан экономикасын басқарудың мәні, басқарудың негізгі қаржылық экономикалық және құқықтық негіздері. Қазақстан экономикасын басқарудың әдіснамалық негіздері. Экономиканы басқарудың құрылымы мен әдістері. Қазіргі жағдайда Қазақстан экономикасын басқару бойынша шаралар жүйесі.. Қазақстанда кәсіпкерлікті басқару және шағын бизнесті дамыту. Қазақстандағы инвестициялық процестерді басқару. Қазақстандағы аймақтық басқару. Нарықтық инфрақұрылымды дамытуды басқару. Сыртқы экономикалық қызметті басқару. Қазақстан Республикасындағы басқарудың әлеуметтік аспектілері. Қазақстан экономикасын басқарудың қазіргі мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-экономикалық статистика
    Несиелер: 5

    ӘЭС теориялық негіздері; ҚР статистикалық ақпарат алу және ӘЭС ұйымдастыру; Ұлттық шоттар жүйесінің статистикасы; халық статистикасы; еңбек нарығының статистикасы; активтер мен пассивтердің теңгерімі, ұлттық байлық статистикасы; ғылым мен инновациялар статистикасы; кәсіпкерлік, инвестициялар мен кәсіпорындар статистикасы; кіріс, шығыс, тұтыну және халықты әлеуметтік қорғау статистикасы; Әлеуметтік сала салаларының және халықтың өмір сүру жағдайларының статистикасы; құқықтық статистика; бағалар, тарифтер және инфляция статистикасы; қаржы және сақтандыру статистикасы; СЭҚ статистикасы. Төлем балансы; Әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды статистикалық модельдеу және болжау. Ұлттық байлық статистикасы. Қоғамдық өнімнің өндірісі және айналымы статистикасы. Макроэкономикалық көрсеткіштер статистикасы. Халық статистикасы. Халықтың саны мен құрамының сипаттамасы. Халықтың табиғи қозғалысын зерттеу. Халықтың саны мен құрылымының динамикасын талдау үшін қолданылатын әдістер Әлеуметтік статистика. Ғылым және Инновация статистикасы. Көрсеткіштер жүйесі, халықаралық стандарттар және ғылым мен инновация туралы ақпарат көздері.ая статистика

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микро-макроэкономикалық талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пән негізгі пәндер қатарына жатады, микро және макродеңгейде болып жатқан оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды кәсіби және сауатты талдауға мүмкіндік береді. Микро - және макроэкономикалық талдауды зерделеу қажеттілігі экономиканың үй шаруашылықтары, фирмалар, салалар, жалпы ел деңгейінде жұмыс істеу тетігін, сондай-ақ жүргізіліп жатқан мемлекеттік саясаттың салдарын түсінудің маңыздылығына негізделген. Курсты меңгеру аясында тақырыптық кейстер, ситуациялық есептер, моделдеу, мәселелерді талқылау және шешу қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлекеттік басқарудағы стратегиялық жоспарлау және бюджеттік процестер
    Несиелер: 5

    Басқару объектілерінің жұмыс істеу тиімділігіне қол жеткізуге бағытталған жоспарлаудың қазіргі тұжырымдамасына қатысты Болашақ мамандардың құзыреттілігін қалыптастыру. Сондай-ақ мемлекеттік басқару жүйесіндегі бюджет процесінің рөлі, орны, бюджет процесін ұйымдастыру және реформалау ерекшеліктері (нақты бюджеттік процестің барлық кезеңдері бойынша), мемлекеттің бюджет саясатын қалыптастыру және іске асыру мәселелері бойынша тұтас білім жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Макроэкономикалық статистикасы және ҰШЖ
    Несиелер: 5

    Макроэкономикалық статистикаға кіріспе. Халық статистикасы. Еңбек нарығының статистикасы. Макроэкономикалық есептеулер статистикасы. Ұлттық шоттар жүйесінің статистикасы. Ұлттық байлық статистикасы. Нарық жағдайындағы экономикалық қызмет тиімділігінің статистикасы. Нарық конъюнктурасының статистикасы. Баға статистикасы. Өмір деңгейінің статистикасы. Қоғамдық өндірістің әлеуметтік-экономикалық тиімділігінің статистикасы. ҰШЖ дамуының қазіргі жағдайы мен перспективалары. ҰШЖ құрудың ақпараттық және ұйымдастырушылық негізі. ҰШЖ ағымдағы шоттары. ҰШЖ-да капиталдың жинақталуын талдау. АЕМ-де салааралық байланыстарды аналитикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Ұлттық шоттар жүйесінің көрсеткіштерін халықаралық салыстыру әдіснамасы. Макроэкономикалық есептеулер жүйесін кеңейту.ическая статистика и СНС

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • HR-менеджменті (ортадан жоғары деңгей курс)
    Несиелер: 3

    "HR - менеджмент" пәнін меңгерудің мақсаты-білікті басқарушыларды дайындау, құзыреттілік, білім мен дағдылар Оқыту нәтижелері бойынша олардың персоналмен жұмыс жасауда еңбек функциясын тасымалдаушы, еңбек қатынастарының субъектісі және ұйымның негізгі стратегиялық ресурсы ретінде кешенді қолдану қабілетін сипаттайды және курс шеңберінде тақырыптық кейстер, жағдайлық есептер және практикалушы мамандардың мастер-кластары арқылы қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлекеттік басқарудың тиімділігін бағалау
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік басқарудың өнімділігі мен тиімділігін өлшеу. Нәтижеге бағдарланған мемлекеттік басқару жүйесін енгізу жөніндегі тұжырымдама. Тиімділік түрлері. Мемлекеттік және муниципалдық басқару тиімділігінің концептуалды модельдері. Билік органдары қызметінің тиімділігі мен нәтижелілігінің көрсеткіштері мемлекеттік қызметтердің сапасын, нысаналы бағдарламаларды іске асыру нәтижелерін талдауға бағытталған мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін кешенді бағалауды енгізу. Мемлекеттік басқару органдарының Даму стратегиясы. Атқарушы билік органдарында нәтижелілік аудитінің элементтерін енгізу. Мемлекеттік қызметтерді сапалы көрсету жүйесі және стандарттар. Өңірлердің әлеуметтік-экономикалық даму стратегиясын және нәтижелілік көрсеткіштерін әзірлеу тұжырымдамасы. Мемлекеттік басқарудың тиімділігін анықтаудың халықаралық практикасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жобалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Ұйымды басқару жүйесіндегі жобалық менеджмент. Жобаларды басқарудың теориялық негіздері. Жоба басқару объектісі ретінде, белгілері мен сипаттамалары. Жоба типтерінің жіктелуі. Негізгі принциптер мен тұжырымдамалар. Компания жобаларын басқару. Жобалардың мазмұны мен құрылымы. Жобаның өмірлік циклі. Жобаны әзірлеу. Жобаларды басқару функциялары. Жобаларды басқарудың кіші жүйелері. Ұйымдастырушылық дамудың мәні. Өзгерістер логикасын ашу. Ұйымның қоршаған ортамен және меншікті проекциялармен қарым-қатынасы. Өзгерістер процесіндегі басқару ерекшеліктері. Жобада персоналды басқару. Жобаны ұйымдастырушылық жоспарлау. Персоналды іріктеу. Жоба командасын дамыту. Жобаға қатысушыларды ынталандыру. Командадағы рөлдерді бөлу. Жобада коммуникацияларды басқару. Жоба коммуникацияларын жоспарлау, жобалық ақпаратты бөлу, есептілікті ұсыну, әкімшілік аяқтау. Жобаның коммуникацияларын басқару жоспарын әзірлеу. Жобаларды басқаруды ақпараттық қамтамасыз ету: құрамы, құрылымы, сипаттамалары. Жобаларды басқаруға арналған бағдарламалық құралдар. Олардың функционалдық мүмкіндіктері және бағдарламалық құралдарды таңдау критерийлері. Жобаларды басқару бойынша бағдарламалық өнімдер нарығының жай-күйінің сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мемлекеттік қызметтегі қызметтік этика және қақтығыстарды басқар
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік қызметтегі жанжалдарды басқару мәселелері кәсіби этика контексінде қаралады. Мемлекеттік қызметтің негіз қалаушы қағидаттарының адамгершілік мазмұны: мемлекет пен қоғамға қызмет ету және адалдық, меритократия, объективтілік, ашықтық қағидаттары. Мемлекеттік қызметтегі этикеттің функциялары. Этикалық реттеудің сыни салалары. Мемлекеттік қызметшілердің саяси қызметі. Мүдделер қақтығысының мәні; мемлекеттік органдарда сыбайлас жемқорлықты ашу және онымен күрес; қақтығыстардың типологиясы мен құрылымы, қақтығыстарды тудыратын сыртқы және ішкі факторлар; жанжалды жағдайды қалыптастыру ережелері; қақтығыстарды басқарудың технологиясы мен этикалық үлгілері; қақтығыссыз мінез-құлық ережелері; жанжалды тұлғалар типтері. Мемлекеттік қызметшілердің моральдық мінез-құлқын қалыптастырудың отандық және шетелдік тәжірибесі. Мемлекеттік қызмет саласындағы этикалық басшылық нормалары. Мемлекеттік қызмет: этикет және хаттама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Стратегиялық менеджменттің мәні, негізгі құрамдастары, компанияның сыртқы және ішкі ортасын талдау және бағалау, портфельдік талдау, әртараптандыру, әр түрлі саладағы кәсіпорындардың стратегиясы, стратегиялық баламалар және стратегияны іске асыру шарттары. Бағытты таңдау, саланы және бәсекелестік жағдайды талдау. Стратегияны әзірлеу және іске асыру: құзыреттілік, қайта ұйымдастыру және құрылым, қолдау жүйелері мен ынталандыру, мәдениет және көшбасшылық. Өзгерістерді басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аймақтардың стратегиялық дамуы
    Несиелер: 5

    "Территорияны стратегиялық дамыту" пәнін оқытудың мақсаты магистранттың территориялық білімнің дамуын басқарудың стратегиялық жоспарлау технологияларын қолданудың теориясы мен практикасы саласында, басқарушының құзыреттілігіне: ұтқырлыққа, дербестікке, нақты нәтижеге қол жеткізуге бағытталуына жауап беретін білім алуы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономикалық болжам жүргізу
    Несиелер: 3

    "Экономикалық жоспарлау" пәнін игерудің мақсаты болжамдарды, болжаудың негізгі объектілерін және болжамдарды жасауға көзқарастарды әзірлеу тәртібін қалыптастыру; басымдықтарды іске асыру бойынша бағдарламалар мен жобаларды әзірлеу дағдыларын меңгеру; тақырыптық кейстер, жағдайлық есептер және практикалушы мамандардың мастер-кластары арқылы курс шеңберінде қалыптасатын болжамдар мен жоспарларды әзірлеу әдіснамасын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аймақ қорларын бағалау
    Несиелер: 5

    Магистранттарда өңірдің ресурстарын бағалау және ел аумағындағы әлеуметтік-экономикалық үдерістерді басқару және басқа да аумақтық құрылымдарда қалыптасқан шаруашылық салалары мен аумақтық құрылымының ерекшеліктерін, сондай-ақ аймақішілік, өңіраралық және мемлекетаралық байланыстарды ескере отырып, теориялық білім мен практикалық құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мансапты басқару
    Несиелер: 5

    Мансапты басқару субъектілері. Индивид мансапты басқару субъектісі ретінде және мансапты жоспарлауға көмектесетін құралдар. Мансаптық өзіндік менеджмент. Бағыттаушы сұрақтар. Табыс пен сәтсіздік теңгерімі. Күшті және әлсіз жақтары. "Мақсат-құрал"талдауы. Мансаптық дарындылықты диагностикалау және дамыту. Карьерлік әлеуетті мансаптық жылжыту және бағалау технологиялары. Мансап мақсаты және а. Маслоу қажеттілігінің пирамидасы. Шейннің "мансап зәкірі"кәсіби ҚАЛАУЛАР теориясы. MBTI сауалнамасы-тұлғаның құрылымы. Мансап кезеңдері және кәсіби даму кезеңдері. Мансапты құру жолдары: альпинист, коллекционер, иллюзионист, узурпатор, шебер, құмырсқа. Ұйым мансапты басқару субъектісі ретінде. Ұйымдағы мансапты басқару міндеттері. Менеджердің іскерлік мансабы. Персоналды басқарудың әртүрлі кезеңдерінде іскерлік мансапты басқару. Ұйымдағы карьерлік процестерді жоспарлау. Іскерлік мансапты жеке Басқару. Мансапты жоспарлау түсінігі. Өмір циклдері және ішкі ұйымдастыру мансабының кезеңдері. Ұйымдағы қызметкердің мансабын жоспарлау жүйелері. Қызметкердің А. В. Филлипов бойынша еңбек жолын жоспарлау. Г. В. Щекин бойынша мансаптың жеке кезеңдерін жоспарлау. Карьерограмманы персоналдың карьерасын және өз карьерасын басқару технологиясы ретінде құру іскерлігін пысықтаурой

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі басқару технологиялары
    Несиелер: 5

    "Қазіргі басқару технологиялары" пәнін оқу мақсаты магистранттардың кәсіпорында қолданылатын басқару технологияларын диагностикалаудың негізгі әдістерін меңгеруі, қолданыстағы және жаңа өндірістің тиімділігін арттыру үшін басқару ресурсын қолдану қажеттілігін бағалау, фирманың басқару мәселелерін сәйкестендіру, тиімді басқару технологиялары жүйесін оқу және шаруашылық жүргізуші субъектіні басқару жүйесін жетілдіру тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мемлекеттік бағдарламалар мен жобаларды талдау және бағалау
    Несиелер: 5

    Бағдарлама және жоба. Мемлекеттік бағдарламалар мен жобалардың іске асырылуын ұйымдастыру және басқару; құрылымы мен мазмұны; экономикалық талдау әдістері; Қазақстан Республикасында мемлекеттік даму бағдарламаларын, стратегиялық бағдарламалық құжаттарды әзірлеу және бағалау әдістемесі; шетелдік практика; мониторинг; бағдарламалар мен жобаларды бағалау критерийлері мен әдістері; экономикалық тиімділікті талдау әдістері; тәуекелді есепке алу әдістері және сараптама; Мемлекеттік бағдарламалар мен жобалардың тиімділігін арттыру құралы ретінде жобалық басқару.Бағалау Бағдарламаны басқару функциясы ретінде. Бағалау әдістемесі. Саяси талдау мемлекеттік органдардың шешімдерін талдау ретінде. Генезис Policy Analysis және Programm Evaluation. Бағалаудың эволюциясы мен түрлері. Мемлекеттік органдардың қызметіне бағалауды енгізу кезеңдері. Нәтиже ұғымы. Бағдарламалар мен жобаларды бағалаудың дамуындағы үш толқын. Бағдарламаларды әзірлеу кезінде домино принципін іске асыру. Өзара байланысты құру миссиясы-мақсаты-міндеттері-Іс-шаралар. Бағдарламаларды бағалау және аудит: ұқсастықтар мен айырмашылықтар. Бағдарламалық аудит. Мемлекеттік аудит. Дұрыс Аудит. Тиімділік аудиті. ИНТОСАИ аудитінің стандарттары. Бақылау функциясынан жаңа білім алуға дейін. Бағалау зерттеулерін жоспарлау және кезеңдері. Бағдарламаларды бағалаудағы логикалық модельдер. Мемлекеттік бағдарламаларды бағалау тәжірибесі. Мемлекеттік саясатты іске асырудың бағдарламалық-мақсатты әдісі. Бағдарламалар: ұғым және түрлері, Нормативтік-құқықтық база, қалыптастыру және іске асыру мәселелері. Салалық саясатты талдау тәжірибесі.лиз и оценка государственных программ и проектов

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлттық экономикадағы интеграциялық процестер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар интеграциялық үрдістерді жүзеге асыру теорияларын үйренеді, экономикалық жүйенің дамуымен байланысты негізгі құбылыстар мен үрдістерді, бірігу және сіңіру процестерін өз бетінше анықтауды және бағалауды үйренеді; интеграциялық үрдістерді жүргізуді ұйымдастыру мен жоспарлаудың практикалық аспектілерін меңгереді. Пән шеңберінде сабақтар ситуациялық есептерді, топтық ғылыми дискуссияларды, нақты жағдайларды талдау арқылы өткізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Адам капиталын мемлекеттік басқару
    Несиелер: 5

    Адам капиталының концепциясына тарихи шолу. Адами капитал өндірісінің формальды модельдері. Адами дамуға тұжырымдамалық көзқарас. Халықаралық және аймақтық материалдарға шолу (Каир, Пекин, Копенгаген конференциясы, мыңжылдық саммиті, "Қазақстан-2050" Стратегиясы және оны іске асыру мақсатында қабылданған құжаттар). Адам дамуының өлшемдері мен базалық көрсеткіштері. Ұзақ өмір сүру, білім алу, өмір сүру деңгейі. Адам дамуының индексі. Адам дамуы туралы жаһандық және Ұлттық есептер. Адами даму контекстіндегі кедейлік (кедейшілік Адами даму саясатын іске асыру үшін негізгі тежеуіш ретінде). Адам капиталы және персоналды басқару. Адами капиталға мемлекеттік инвестициялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мемлекеттік билік органдарында адамзат ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Адам ресурстарын басқарудың мәні мен ерекшелігі. Адам ресурстарын басқару жүйесі. Кадрлық саясат және адам ресурстарын басқару стратегиясы. Ұйымдағы кадрлық жоспарлау. Мемлекеттік билік органдарына персоналды жалдау және іріктеу. Кәсіби бағдарлау және қызметкерлерді еңбекке бейімдеу. Мемлекеттік билік органдары қызметкерлерінің кәсіби лауазымдық алға жылжуын басқару. Персоналдың іскерлік мансабын басқару. Персоналды оқыту, қайта даярлау және біліктілігін арттыру. Қызметкерлерді аттестаттау және іскерлік бағалау. Адам ресурстарын басқару жүйесін жетілдіру жобаларының тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON6

    Іскерлік ақпаратты өңдеудің, қызметті талдаудың әдістері мен бағдарламалық құралдарын, Ақпараттық технологиялар қызметтерімен өзара іс-қимыл жасау және ақпараттық жүйелерді тиімді пайдалану қабілетін көрсету

  • Код ON4

    Педагогика мен психологиядағы ең озық білім элементтерін қоса алғанда, оқытылатын салада білім мен түсінушілікті көрсету

  • Код ON9

    Мемлекеттік құрылымдар мен қоғамдық сектордың қызметін, мемлекеттік реттеу шараларының тиімділігін, өңірлердің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету тұрғысынан олардың әлеуметтік-экономикалық дамуының тиімділігін талдау

  • Код ON10

    Ұйымдастыру-басқару саласында отандық және шетелдік зерттеушілер алған деректерді және ғылыми зерттеулер жүргізу және оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау үшін осы саладағы проблемалық аспектілерді талдау және түсіндіру

  • Код ON5

    Мемлекеттік және жергілікті басқару органдарының стратегиялық жоспарларына сәйкес Басқару тұжырымдамасын, кадрлық және әлеуметтік саясатты, адам ресурстарын басқару стратегиясын әзірлей білу және мемлекеттік қызметшінің имиджін қалыптастыру және ілгерілету дағдыларын меңгеру

  • Код ON8

    Мемлекеттік және жергілікті басқару саласындағы міндеттерді, түрлі бағыттарда іске асырылатын мемлекеттік саясаттың негізгі басымдықтарын іске асыруға бағытталған іс-шараларды жоспарлау

  • Код ON2

    Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымды өзінің кәсіби қызметі саласында басқаруға дайындығын көрсету

  • Код ON3

    Дүниетанымдық, әлеуметтік және жеке маңызды проблемаларды, оның ішінде философиялық мәселелерді түсіну және талдау

  • Код ON11

    Макроэкономикалық ортаның, мемлекеттік (жергілікті) басқару органдарының мемлекеттік және жергілікті басқару жүйесін дамыту бағыттарын қалыптастыруға және дамытуға әсерін, басқарушылық шешімдерді қабылдау процесін бағалау

  • Код ON7

    Аналитикалық жұмысқа қабілеттілігін, жаңа білім алу мақсатында ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыру қабілетін, осы білімді нақты басқарушылық жағдайларды сараптамалық бағалау үшін қолдануға дайындығын көрсету

  • Код ON1

    Кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін ауызша және жазбаша нысандарда, оның ішінде шет тілдерінде коммуникацияға дайындығын көрсету

Top